דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלקטריק פומפה סחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלקטריק פומפה ?
4.74
ציון ממוצע
183
חוות דעת בשנה האחרונה
2423
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
15
0
0
3 חודשים אחרונים
56
0
1
6 חודשים אחרונים
95
1
3
שנה אחרונה
170
2
11
כל הזמן
1897
31
495
נמצאו 2423 חוות דעת גולשים על אלקטריק פומפה
תמונת משתמש
שם:
Snir
תאריך:
08/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו! רמאים!

זה הסיפור הקצר:

1. הזמנתי דרך זאפ. המוצר במחיר המפורסם לא היה להם במלאי אז ביקשו לשדרג ליבואן רשמי בתוספת של 300 ש״ח. אמרתי שאיני מעוניין, התקשרו אחרי מספר שעות ואמרו שמוסיפים התקנה חינם ונעשה את זה ב150 תוספת. הסכמתי. טריק ידוע כמו שנאמר. לא הגיעה שום התקנה ושום כלום. גזל מספר 1.
2. הרמאים לא הסתפקו בזה וחייבו אותי על 156 ש״ח נוסף בכרטיס האשראי ללא אישור!!!! ובניגוד לסיכום מוקלט בטלפון. על זה כבר אני לא אעבור בשתיקה.

התקשרתי להתלונן וענה לי המנהל. חשבתי לעצמי - או!!! - הנה אני אקבל פיתרון! אבל הדבר היחיד שיצא לו מהפה זה: ״תפתח תלונה, מה יצא לך מזה?״ כאילו זו זכותו לחייב אנשים וחושב שאף אחד לא יתנגד.

השיחות איתם מוקלטות ומבחינתי להגיע לתביעה ייצוגית, פרסום שלישי באינטרנט וכל מה שצריך.

אל תקנו! רמאים!
מוצר:
טלויזיה 50 אינץ׳ 4k
תמונת משתמש
שם:
Lilach
תאריך:
06/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר עם שליח, אך מה זה עוזר, אם הכרית החשמלית לא תקינה?
בשיחה עם שירות לקוחות השיבו לי בסבלנות, אך באטימות למצב, שכן הם לא מוכנים לשלוח שוב שליח עם מוצר תקין, בטענה ששליח עולה כסף.
הסברתי שלשלוח מוצר בזמן, אך שאינו עובד, זה כמו לשלוח אוויר, אך הנציג טען שהם פועלים "על פי חוק".
נשארתי עם הצורך ליסוע לר"ג כדי להחליף את המוצר- האם לשם כך הזמנתי עם שליח באינטרנט?

(יום לאחר כתיבת חוות-הדעת פנו אלי מהחברה שמשאירים לי פריט תקין בחנות שלהם בעיר-מגוריי. הנציגה טענה שהתשובה שקיבלתי "מוזרה". לבסוף הנושא טופל לשביעות רצוני, אך רק אחרי הביקורת ב"זאפ")
מוצר:
כרית חשמלית NRI3001
תמונת משתמש
שם:
pavel
תאריך:
03/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משקל אלקטרוני וביגוד טרמי. שני משלוחים נפרדים
משלוח מהיר מאוד
ממליץ על החנות
מחירים נוחים
מוצר:
משקל אלקטרוני *****
תמונת משתמש
שם:
יואל
תאריך:
01/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כתוב משלוח חינם גבו 27 שקל הזמנתי ירוק הגיע לבן אחרי שבוע שהגזיבו מותקן לפי הספר הוא מתפרק מוטות הברזל התעקמו ואינם ברי שימוש השלד לא מסוגל להחזיק את משקל הבד אני מתקשר לחנות אין אחריות זו אחריות של היבואן זו חוצפה אני מקווה שאנשים יפסיקו לקנות בחנות זו.
תגובת החנות:
היתה ללקוח אופציה למשלוח חינם תוך 7 ימי עסקים, הלקוח בחר שירות מהיר עד לבית הלקוח בתשלום סימלי של 27 שקלים למשלוח לאילת.
לגבי החלפת צבע ניתנה ללקוח אפשרות שנעשה לו החלפה והוא עודכן !
לגבי המוצר שהתפרק לאחר הגשמים והרוחות שהיו השבוע, נתנו לו אופציה לפנות ליבואן שנותן את האחריות המלאה על מוצריו.
זהו מוצר שלא אמור להיות פתוח כל הזמן!
מוצר:
גזיבו, ציליות ושמשיות 8039 גזיבו פוליאסטרf
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
30/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע יחסית מהר מכפי שציפיתי,אך כשקיבלתי את הקרטון מהשליח כבר משהו לא נראה לי בגלל שהקרטון נראה היה לא חדש ושכבר נפתח.(גם לפי סימני הנייר דבק שהיו מסביב לקרטון. כשפתחתי את האריזה החששות שלי התאמתו. כל החלקים היו מונחים בתוך הקרטון בתפזורת,ויש עליהם סימני שימוש רבים. גם שריטות גם לכלוך שמעיד שהמוצר היה בשימוש קודם. ישר התקשרתי למחלקת שירות הלקוחות שטענו שהם יבדקו ,וכשהם חזרו אלי בערב הנציגה טענה שהיא מצטערת ושזה המוצר האחרון שיש להם ,והם גם לא מתכננים להזמין עוד,כך שאם אני רוצה את המוצר אני יכול לקחת אותו,ואם לא אז היא מצטערת ושהם ישלחו שליח לקחת אותו בחזרה. כשאמרתי לה אם הם שלחו לי מוצר משומש בגלל שאין להם מוצר חדש במחסן ,אז לא היה לה מה לומר חוץ מזה שיבוא שליח וייקח אותו חזרה..
לדעתי זו חוצפה!! מה הם מנסים לעבוד בשיטת המצליח? אולי ייפלו על לקוח שלא ישים לב ואז ידחפו לו מוצר משומש. עכשיו אני צריך לדאוג גם שמישהו יהיה בבית כדי להחזיר להם את המוצר..
מוצר:
מפוח ושואב עלים WG500E
תמונת משתמש
שם:
ביריה
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בשמחה שולחן עם כיסאות, שהיו אמורים להגיע בשתי אריזות והגיע רק אריזה אחת. פה התחילה מסכת הייסורים, ההתקשרות עם "פומפה" הייתה מתחת לכל ביקורת. התקשרנו לדווח על הבעיה אך לא חזרו אלינו, באותו הזמן גילינו שהשולחן פגום, שוב ייצרנו קשר עם "פומפה" ושוב אמרו שזה יטופל אך שוב לא חזרו ולאחר שצלצלנו שוב יום למחרת הפנו אותנו משום מה לספק שלהם (במקום שהם יטפלו בזה). פה מסכת הייסורים רק החמירה, הספק לא ענה לטלפון וכשכבר ענה לא היה לו זמן לדבר ואמר שהוא בפגישה ויחזור אלינו מאוחר יותר, אך לא חזר. אנחנו אלה שנאלצנו לרדוף אחריו עד שהואיל בטובו לפנות מזמנו. בסופו של דבר פתחנו תיק ב - PAYPAL ושם קיבלנו את כספנו בחזרה. חשבתם שפה נגמר הסיפור, אז טעיתם. מאז אני רודף אחריהם שייקחו את השולחן ולמרות שהשליח נמצא באזור יום יום ובנוסף להבטחות שעניין יטופל, עדיין השולחן תקוע בבייתי. מעולם לא חוויתי שירות ברמה גרועה כזאת בשום מקום. אני ב- "פומפה" לא חוזר לקנות יותר !!!
מוצר:
פינת אוכל 1161
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע משומש ולא חדש!!!
התקשרתי לחנות אך דרשו שהגיע אליהם עם הסיר למרות שאני גר רחוק ושכבר שילמתי על המשלוח.
בקניה שעברה שלי היה חסר חלק וגם אז רצו שאביא להם את המוצר אליהם. רק לאחר מריבה והתעקשות מצידי שלחו לי את החלק החסר.
כמובן שהם לא לוקחים אחריות על כלום כי המוצר מגיע מהיבואן דרך חברת משלוח. זה שהם לוקחים את הכסף לא נראה להם קשור.
לסיכום:
יש להם בעיה קשה עם טיב המוצרים שלהם.
אין להם כלל שרות לקוחות והם לא לוקחים אחריות על כלום.
זו הפעם השנייה והאחרונה שאני קונה מהם.
מוצר:
סיר בישול וטיגון 1624
תמונת משתמש
שם:
Itay
תאריך:
10/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ושילמתי אקסטרה בשביל לקבל את המוצר תוך 1-3 ימים ביום שני.
3 ימים מאוחר יותר בשיחה עם חברת השליחויות: "המוצר יגיע רק בשבוע הבא".
שיחה עם החנות: אנחנו לא מתחייבים לזמן המשלוח מזמן ההזמנה אלא מהזמן שבו ההזמנה יצאה מהחנות (אז בשביל מה אני משלם עוד כסף?) ולא מוכנים לזכות.

בקיצור... סתם שילמתי כסף על משלוח מהיר.
מוצר:
שמיכת פוך 4967
תמונת משתמש
שם:
Dmitry
תאריך:
28/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסך הכל מרוצה מהרכישה כי קיבלתי את המוצרים שרציתי במחיר מצויין, אבל:
- למרות שהמוצרים הגיעו תוך זמן סביר ביותר, זה היה פי 2 מהזמן שהבטיחו לי ברכישה. כל פעם שהייתי מתקשר להתעדכן היו מבטיחים לי שההזמנה "צריכה להגיע היום".
- עבר יותר מחודש ועדיין אין לי חשבונית על הקניה שלי למרות שהבטיחו לי כבר כמה פעמים לשלוח גם בדואר וגם במייל.
מוצר:
טלוויזיה, רמקולים TL1600
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
20/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשיתי מוצר בקנייה ישרה בחנות . ברכישה חייבו אותי פעמיים בכרטיס האשראי .
למרות בקשותי החוזרות בטלפון להחזר ץ כל מה שנאמר לי יהיה בסדר לא לדאוג .
נכון להיום עברו יותר מ 20 יום ובחנות עדיין מסרבים להחזיר את התשלום .
ממש גזלנים
מוצר:
טלוויזיה LT24N350
תמונת משתמש
שם:
אשר
תאריך:
20/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דבר ראשון מחיר מנצח ונציג מכירות טלפוני בשם גל שנה לי בסבלנות ודאג לכך שאקבל את הדגם המתאים לי. שנית הופתעתי שהמשלוח הגיע כבר למחרת. בקיצור מבחר גדול - שירות מעולה ואכפתי במחיר הכי מנצח בלי שאצטרך לקום מהכיסא ממליץ מאוד
מוצר:
מתקן תלייה 400T
תמונת משתמש
שם:
Idansh
תאריך:
18/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת תספורת של moser אחרי שהבנתי שזהו מותג נחשב. חוויית הקנייה בחנות הייתה ממוצעת ובחרתי לשלם עוד 40ש"ח להרחבת אחריות.
אחרי 5 חודשים של שימוש סביר ואחראי במכונה (שלעולם!! לא נטבלה או התקרבה למים) כ-ל ראש המכונה התמלא חלודה בצורה שלא ניתן להשתמש.
ראשית הייתי מופתע מאוד שכן הבנתי שסוג מתכת זה אינו יכול להחליד והחלטתי לחזור לחנות לממש את האחריות.
כאן התחילה החוויה הרעה- ניגשתי לסניף ר"ג בו רכשתי את המכונה. המוכר בחנות פצח במסכת האשמות שטבלתי את המכונה במים ולכן יש חלודה ואמר "אני עושה לך טובה שאני מדבר איתך בכלל, אחרי שאתה קונה ממני ויוצא מהחנות אני לא מכיר אותך בכלל". הייתי המום וזועם.
קודם שכל שלמותג כמו מוזר יש תקלה כזו רצינית, ויותר מהשירות הדוחה בפומפה.

אני משתמש בזאפ שנים ולעולם לא פתחתי שם משתמש כי אני תמיד מתעצל (היה מהיר ונוח אגב) אבל אחרי החוויה המגעילה בפומפה החלטתי להזהיר אנשים כמה שאוכל מלרכוש בחנות זו.

עידן
מוצר:
מכונת תספורת 1591
תמונת משתמש
שם:
דניאלה
תאריך:
16/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טרם ההזמנה התקשרתי לברר לגבי צבע המיקרוגל. באתר מצוין שיש מנירוסטה בלבד ואני רציתי לבן. ענו בסבלנות ובנוסף התקשרו ליבואן לברר אם קיים בצבע לבן. לא היה והתאכזבתי, אבל בגלל שחשובה לי רמת השירות, לא פחות מהמוצר בצעתי את ההזמנה. המיקרוגל הגיע אלי הביתה, עם שליח חביב, תוך שלושה ימים. ארוז כמו שצריך עם חוברת הדרכה בעברית. המיקרוגל עובד בינתיים בתוכניות שניסיתי.
מוצר:
מיקרוגל כולל גריל KQG1N
תמונת משתמש
שם:
diejazol
תאריך:
16/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע תוך פחות מ-24 שעות. אחד מהחלקים הגיע שבור, יום מלרחת החלק כבר היה בדרך אלינו.
העסק נתן שירות מעולה, מהיר ואמין גם כאשר התגלתה בעיה
מוצר:
בלנדר 64120 MSM
תמונת משתמש
שם:
מאיר לוי
תאריך:
16/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט וקיבלתי את המאורר תוך 3 ימים כמובטח.שרות מהיר ומצויין. מחיר ושרות מצויינים. אחזור לקנות בעתיד באותה חנות.
מוצר:
מאורר תיקרה brazil 48 לבן
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
15/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין באתר הזה!! שרות מזעזע!! הזמנתי את הטלויזה באתר הזה כי הם פרסמו שיש להם משלוח מהיר של 1-3 ימים, יום אחרי התקשרתי לברר מה עם ההזמנה ובחור בשם גל אמר לי שאין לו אותה בכלל במלאי והוא צריך להזמין במיוחד, הציע לי לשדרג ליבוא רשמי כדי לקבל מהר יותר, הסכמתי,אמר שאקבל אותה תוך יום- יומיים, יום אחרי שוב יצרתי קשר לברר מה עם ההזמנה ונאמר לי שאקבל אותה רק ביום שני, שזה עושה את זה כבר להמתנה של שבוע ולא 1-3 ימים כמו שהובטח, למרות שעשיתי שדרוג ושילמתי על משלוח מהיר, הם בכלל לא שלחו אותה בזמן, כשהתקשרתי לשרות לקוחות, הועברתי מנציג אחד לשני מבלי שהם בכלל ידעו על מה מדובר, הנציגה האחרונה שדיברתי איתה, דיברה איתי בצורה מאוד לא שרותית ואפשר לומר מגעילה וחוצפנית.
אני ממליצה לא לרכוש כלום באתר/ חנות הזאת, לא עומדים בזמנים, שרות לקוחות מזעזע שזה מבחינתי הכי גרוע! להתרחק כמו מאש!
עוד לא קיבלתי את המוצר בכלל, לא רוצה לתאר לעצמי מה יהיה אם תהיה לי בעיה איתו.
מוצר:
טלויזיה LCD UA32J5500
תמונת משתמש
שם:
Bar
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר, מוצר איכותי מאוד ומרשים במראה.
מחיר זול מאוד לאיכול כזאת.
מציע לקנות מהם, הם טובים כמו רוב המותגים וזולים בהרבה יותר.
מוצר:
מקלדת ועכבר V100
תמונת משתמש
שם:
karin.gi
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני חייבת לציין שמעולם לא נתקלתי בשירות כזה, לטובה!! ביצעתי הזמנה למסחטת מיץ ביום שני 5.9. ההזמנה היא בעבור בעלי ליום הולדתו שיחול ב15.9, ולאחר שבדקתי שהם מתחייבים ל7 ימי עסקים למשלוח, ציינתי בהזמנה שאני מבקשת שהמוצר לא יאחר את יוים רביעי, שכן מדובר ב8 ימי עסקים, לא כולל שישי אפילו. בעת ההזמנה ציינתי את כתובתי ברשל"צ וציפיתי שיוקצה לי מיקום לאיסוף הקרוב אלי. ביום רביעי (יומיים אחרי ביצוע ההזמנה) קיבלתי הודעה שהמוצר שלי הגיע. הבעיה הייתה שהוא הגיע לרחובות. התקשרתי לברר, והם אמרו לי שזוכרים שביקשתי שיגיע עד יום רביעי ומאחר ששכחתי לציין "יום רביעי הבא" הם עשו מאמצים והמוצר הגיע יומיים אחרי!! בגלל תקלה במערכת הוא הגיע לרחובות. בעת הבדיקה שעשו בשירות הלקוחות ראיתי באמת באג במערכת שהקצה לי את רחובות בעת ההזנה של הכתובת. הם התנצלו אלף פעם ולאחר שהסברתי שעוד יש זמן כי זה רק שבוע הבא, הוציאו מיד משלוח. שבוע אחרי קיבלתי את המוצר עם שליח עד הבית בגלל תקלה במערכת שאיש לא היה אחראי עליה. פשוט מדהים. באמת דוגמא לשירות לקוחות והלוואי שכולם היו נוהגים כמוכם. תודה!
מוצר:
מסחטת HU100
תמונת משתמש
שם:
bisten
תאריך:
12/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות - לא להתקרב!!!

הזמנתי בחנות מתקן תליה לטלויזיה עד 15 ק"ג
אבל כשהחבילה כבר הייתה בדרך גיליתי באתר של היבואן שהתאור באתר החנות שגוי והמתקן - הוא מתקן תליה למסך מחשב עד 6.8 ק"ג וכלל לא לטלויזיה.
בניסיון לצור קשר ולהחליף חיוויתי יחס מזעזע! קודם ניסו להסביר לי שאני האשם כי הזמנתי את המוצר הלא מתאים, שום מילת התנצלות. נאמר לי "כמו שאתה יודע לקנות, אתה יודע גם לבטל, ביי".
תתרחקו מהחנות כי יש מצב שבמקרה הצורך לא יהיה עם מי לדבר.
מוצר:
מתקן תלייה 101a
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
12/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסך הכל היה בסדר גמור, כפי שאתה מצפה שיהיה. המוצר הגיע באריזה שמורה, עובד כנדרש, אז מה צריך יותר!
מוצר:
ממיר דיגיטלי HADV 1671
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
11/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה מהיר מאוד ע"י דואר רשום. לאורל כל התהליך עודכנתי במיילים במצב המשלוח והטיפול בהזמנה.
מוצר:
מכונה לקיצוץ זקן BT7085
תמונת משתמש
שם:
Shiran
תאריך:
08/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לצוות אלקטריק פומפה!
קניתי שואב אבק ידני, תהליך הרכישה באתר היה מהיר וברור, המשלוח הגיע בתוך יומיים, המוצר איכותי ותואם לתמונה ולתיאור באתר, המחיר מצויין.
מוצר:
שואב אבק HAV-8020
תמונת משתמש
שם:
בנימין
תאריך:
08/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נקנה ב5/9 באמצעות האתר,ב6/9 שלחו לי דרך דואר ישראל,ב7/9 קיבלתי את זה :).
זולים מהירים=הרוויחו לקוח.
ממליץ עליהם
מוצר:
מכונת תספורת ERGB60
תמונת משתמש
שם:
ym
תאריך:
07/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Extremely happy customer, amazing price (lower than Amazon..), very quick delivery, and really happy with the product.
Would definitely buy again with Pompa
מוצר:
מכונה לעיצוב זקן ERGB60
תמונת משתמש
שם:
Bella
תאריך:
31/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בתאריך 24/08. התקשרו להציע משלוח עד הבית תמורת 20 ש"ח, ויתרתי, אמרתי שמוכנה לחכות למשלוח רגיל. נאמר לי שתוך שבוע אקבל את ההזמנה.
בתאריך 30/08 התקשרתי שוב לבדוק את הסטטוס של ההזמנה. נאמר לי שאקבל תוך יומיים. היום 31/08 התקשרו אליי ואמרו שלא שלחו בכלל, ואין להם צבע שחור, אם אני רוצה ישלחו לבן. בנוסף נאמר לי שיש להם עדיפות ללקוחות שמזמינים דרכם משלוח. כמובן ביטלתי את העסקה, ועוד בחורה משרות לקוחות דיברה בזלזול.
מחכה לתעודת זיכוי,פשוט גועל נפש!!!!!
מוצר:
מיקרוגל KOR6L7
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply