דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלקטריק פומפה סחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלקטריק פומפה ?
4.72
ציון ממוצע
181
חוות דעת בשנה האחרונה
2424
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
11
0
1
3 חודשים אחרונים
50
0
2
6 חודשים אחרונים
92
1
4
שנה אחרונה
167
2
12
כל הזמן
1897
31
496
נמצאו 2424 חוות דעת גולשים על אלקטריק פומפה
תמונת משתמש
שם:
syka
תאריך:
02/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע באיחור רב.
הצבע לא כמו משה ביקשתי.
לא ליקנות שם!!!
גם השירות לקוחות לא טוב
המחיר יקר גם
תגובת החנות:
הודיעו ללקוח שהמוצר מתעכב אצל היבואן
לאחר שהמוצר נכנס למלאי היבואן , היבואן שלח ישירות ממנו את המוצר כדי לחסוך את המשלוח לחנות ואז ללקוח.
הלקוח קיבל צבע שחור כמו שרצה !

והמחיר ?? אנחנו מופיעים הכי זול בזאפ , אז איך יקר ?
והלקוח הזמין לב את המוצר , ישב בבית ועשה הזמנה לבד
אז אדוני היקר למה הזמנת ?
למה לא צלצלת לחנות לקבל עזרה / החלפה ?

הלקוח רכש אוזניות וקיבל מה שהוא הזמין וכנראה בגלל שהוא לא מרוצה מהאוזניות שהוא הזמין לבד , אז הוא מנסה סתם לקטול את החנות .
נגד זה אין לצוות פומפה מה לעשות
מוצר:
אוזניות SE-MJ522-k
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
31/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 רדיאטורים, הגיעו עד הבית תוך יומיים.
ביצוע ההזמנה בטלפון היה מהיר וקל.
אני ימשיך לרכוש בפומפה
מוצר:
רדיאטור trd41025
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
29/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את שלי ונועם מצוות פומפה על השרות האדיבות והיחס החם שקיבלתי, רכשתי סאב וופר דרך האתר כבר למחרת הודיעו לי שההזמנה מוכנה ושאבוא לקחת (הזמנתי באיסוף עצמי) קיבלה אותי שלי בחורה מאוד אדיבה ולקחתי את ההזמנה הביתה, בבית גיליתי שהסאב שבחרתי לא מגיב כמו שציפיתי ולדעתי לא תקין לאחר יומיים חזרתי לחנות עם הסאב קיבל אותי נועם ושאל לשלומי והסיבה שאני רוצה להחזיר לאחר שהסברתי הסכים מיידית להחליף בדגם אחר שיענה על ציפיותיי ולאחר שהשמיע לי בחדר השמעה והיה מאוד סבלני וענה לי על כל השאלות הטכניות בחרתי בדגם Morel PMS10 קיבלתי סאב חדש ושהגעתי הביתה הוא עבד כפי שציפיתי, לקבל בחנות יחס כל כך איכפתי גם לאחר הקנייה שיש בעיות ולא רק במועד המכירה לא מובן מאיליו ואני מאוד התרגשתי מהיחס שקיבלתי ומתרגש גם עכשיו שאני כותב את הביקורת, תודה רבה לכם נועם ושלי
מוצר:
רמקול PRIMO
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
29/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה הייתה נוחה וענתה לי על ציפיות, המשלוח הגיע תוך יומיים ממועד הזמנה, זאת הזמנה הכי מהירה שעשיתי עד עכשיו
מוצר:
תנור ומפזר חום T7900
תמונת משתמש
שם:
NinjaCat
תאריך:
28/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה סופר פשוטה באתר ברור, תשלום מאובטח, אישור מהיר במייל ומשלוח זריז ישירות הביתה. מעולה.
מוצר:
מעבד מזון HR7778
תמונת משתמש
שם:
marina1987
תאריך:
28/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטה מתקפלת בדיוק מה שרציתי לפי התמונה , כי הייתה לי כזו בעבר.במקום זה קיבלתי קרש עם חתיכת בד שנקרא מזרן. לא תואם לחלוטין לדגם שהזמתי. כשהתקשרתי לשירות לקוחות נאמר לי שהדגם שאותו רציתי אינו במלאי, כשבפירטי ההזמנה רשום במלאי, אז במקום שלחנו לך משהו אחר. מי ביקש מיכם?? ! התקשרתם ?א שאלתם אם אני מעוניינת, ועוד דגם זול ביותר דעולה מחצית מחיר. הכסף לא הוחזר לי עדיין ונתקעתי עם המיטה הזאת לכל הסופש בבית. רמאות! חוצפה כזאת עוד לא ראיתי. אם אין לכם במלאי תודיעו ללקוח במקום לנסות לדחוף משהו אחר במקום ללא ידיעה והסכמה.
תגובת החנות:
המוצר שהלקוחה הזמינה זה המוצר שהיא קיבלה , בדיוק אותו דגם !
הלקוחה לא מבינה שהתמונות של המוצרים הם להמחשה בלבד , ואנחנו חנות פומפה לוקחים את תמונות והמפרטים ישירות מהיבואן.
החנות לא פותחת את המוצרים מהאריזה , מה שהיבואן שולח אנחנו שולחים ללקוחות .
הלקוחה טענה שיש לה בעיה במוצר ומיד אמרו לה שיבואו לאסוף את המוצר חזרה לחנות ויזכו אותה
אפילו לא עברו 48 שעות עבודה והלקוחה מתלוננת על השירות
מה עוד אפשר לעשות יותר טוב ?
כנראה שהלקוחה לא הבינה מה אמרו לה , כי אמרו לה שבאים לקחת את המוצר והיא מקבלת זיכוי כספי מלא .
אם הלקוחה היתה מבינה אז כנראה שלא היתה מתלוננת סתם

צוות פומפה עושה הכל שהלקוחות יהיו מרוצים, אבל יש לקוחות שמתלוננים סתם למרות שעושים כל מה שהם מבקשים בדיוק !


מוצר:
מיטה מתקפלת 7767camptowrn
תמונת משתמש
שם:
דרור
תאריך:
28/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלוויזיה באתר האינטרנט של החנות, הטלוויזיה הגיע אליי הביתה עם שליח כעבור 6 ימי עסקים.
מוצר:
טלוויזיה 40PFH4101
תמונת משתמש
שם:
אנטון
תאריך:
27/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזננתי מברגה כמתנה ליום הולדת לגבר , כצת איחרנו , ובקשתי לשלוח מיידי ללא תוספת לשליח, כבדו את בקשתי , ומוצר הגיעה עם עובד חנות בשם דוד לאחר כ 4 שעות אחרי הזמנה ! כזה דבר עוד לאר ראיתי ! חנות מומלצת מחום!!! שרות מאולה !
מוצר:
מקדחה, מברגה ופטישון WU281
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
26/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא היו שום בעיות וזה טוב. הגיע בזמן תהליך ההזמנה קל. בשביל מה לחרבש כל כך הרבה מילים.
מוצר:
בלנדר מוט HB530
תמונת משתמש
שם:
אלינור
תאריך:
24/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי מקרן וכעט חזרתי לחנות על מנת לרכוש מייבש כביסה.
בשתי הפעמים המוכרים היו מעבר לאדיבים, המליצו על דגמים שונים וענו על כל שאלותי.
בקנייה של המייבש ציינתי בפני הסוכן שדיבר איתי (ראובן) שיש לי בעיה עם המקרן והוא הגדיל לעשות ובירר עבורי היכן מעבדת התיקונים למוצר, התקשר אליי מספר פעמים אחרי שכבר סגרתי את העיסקה על מנת לוודא שהסתדרתי ומצאתי מענה.

אחזור ואקנה שם שוב בשמחה.
אדיבים ומקצועיים.
מוצר:
מייבש כביסה T75175AV
תמונת משתמש
שם:
Bazz
תאריך:
24/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין קשובים לצרכים של הלקוח אכפתיים מומלץ בחום לקנות אצלם קניתי מוצר לא היה לשביעות רצוני החליפו לי בלי בעיות שירות לקוחות אכפתי ומתחשב
מוצר:
מגבר סטריאו AV-2030
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע שבור. בכלל לא היה ארוז טוב. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת - הם דורשים להגיע לחנות ברמת גן להחלפה של המוצר. או לשלם משלוח חזרה . אני ממליץ להימנע מכל רכישה בחנות זאת.
תגובת החנות:
הלקוח משקר, קודם כל נתנו לו את האופציה להגיע לשירות של סמיקום להחלפת המוצר במוצר חדש ותקין, למקום שצמוד לביתו.
לאחר שהלקוח סירב להגיע גם אליהם וגם אלינו לחנות וגם לא היה מעוניין לשלוח את המוצר חזרה אלינו בכדאי שנטפל בו בהתאם. הלקוח גם לא שילם משלוח בחברת שליחויות ודורש שליח עד הבית בחברת שליחויות !

מוצר:
שואב אבק ידני Hav8020
תמונת משתמש
שם:
מתי
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בלי שטויות. פשוט שאלתי קיבלתי תשובה ענינית הזמנתי במחיר טוב וקיבלתי במהירות.
דוגמא לכל הספקים והאתרים.
מוצר:
בלנדר 325
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
16/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית רכישה נהדרת. הכל נורא פשוט, יעיל ומהיר.
הייתה רק בעיה קטנה עם חברת השליחויות שכנראה חסרה להם ההבנה שחלק מהאנשים עובדים לילות ולא יענו לשיחות טלפון מוקדם בבוקר, אבל זה כנראה כבר לא קשור לחנות עצמה.
מוצר:
מתקן תליה לטלוויזיה SP2 Audio Line NBSP2-UL400
תמונת משתמש
שם:
eden
תאריך:
15/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה בתאריך ה-10.01.17 של מכונת תספורת של חברת MOSER מדגם 1871-0068, יש לשים לב ל-0068, זהו הדגם החדש ביותר שמגיע עם סכין שיוצרה בשיטה של יהלום!

קיבלתי את המכונה תקולה, לא פעלה מרגע שקיבלתי אותה וגם לאחר 24 שעות של טעינה, יצרתי קשר עם שרות הלקוחות ושלחו לי מכונת תספורת חדשה עם ראש שבור!!!, לפני שהשליח יצא לדרכו עשיתי הצלבה של הסכיניםבעצמי,
לאחר כמה דקות קראתי את כל העלונים שנמצאו בקופסה ומצאתי מין תמונה שמראה מה דגם חדש ומה לא, מתברר שהמכונה שקיבלתי בפעם הראשונה הייתה מדגם ישן עם סכין חדשה!

אני רוצה שתדעו, בשיחת טלפון שלי עם נציג בשם אלכס הוסבר לו שבעבר קניתי מכונת תספורת ושלחו לי דגם ישן ושלא יעשו את אותה טעות.

והטעות שלי הייתה להזמין מהם שוב!!

ממליץ בחום לא להתקרב לחנות!!!
מוצר:
מכונת תספורת 1871-0068 Pro Diamond
תמונת משתמש
שם:
שרית
תאריך:
12/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה עושה צחוק מלקוחותיה לא רציניים ולא מקצועיים. המחיר של הבלנדר עד לפני יומיים היה 264 שח התקשרתי לוודא שיש במלאי אמרו לי שיש יצאתי מרחובות לרמת גן והם אמרו שהמחיר עלה ואין במלאי פשוט זלזול. משנים מחיר פתאום. יש לי צילום מסךשל המחיר והקלטה של השיחה ועדיין הם בחרו ךהגיד שזה מה יש. חברה הכי גרועה שראיתי מימיי. פעם ראשונה ואחרונה שניסיתי לרכוש שם רמאים לא להתקרב.
מוצר:
בלנדר מוט Mq535
תמונת משתמש
שם:
Rachel
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מאוד מהשירות , יעיל קשוב וסובלני.המוצר הגיע בזמן אלינו. מוצר טוב בהתאם למה שהזמנו.
מוצר:
כיריים MCHD301
תמונת משתמש
שם:
amit
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות יעיל, המוכרים אדיבים ומקסימים ומייעצים לך לפי הצורך ולא על מנת למכור את המוצר היקר ביותר.

בייחוד תודה לשלי שדאגה למשלוח מהיר ויעיל!
מוצר:
מדיח כלים WMD12
תמונת משתמש
שם:
robertson
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ברשת מפזר חום. הגיע לביתי תוך יומיים. זה לא היה מה שרציתי צלצלתי לחנות וביקשתי להחזיר. הגעתי עם המוצר לחנות הם היו ענייניים והציעו לי החזר כספי או מוצר חלופי . לקחתי אזניות ומתקן לטלפון. בסך הכל מאוד מרוצה מהשרות.
מוצר:
npzr juo nth22-15a2 9100
תמונת משתמש
שם:
Gidi
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שקרנים לא להתקרב ולא לרכוש מהם!
קניתי מייבש כביסה הובלה התקנה לביוב, דרך האתר ואיש מכירות טלפוני (אלכס) בסופו של דבר לא קיבלתי את ההתקנה למרות ששילמתי עליה (200 ש"ח!!!) כשהתקשרתי (כמה פעמים) לברר למה לא קיבלתי את ששילמתי עליו לא חזרו אלי וכשסופסוף ענו לי זאת הייתה התשובה: "אתה פשוט לא הבנת על מה שילמת".
בקיצור...שקרנים לא להתקרב ולא לרכוש מהם, תמיד יש 'דילים' דומים במקומות אחרים

תגובת החנות:
הלקוח רכש מייבש כולל הובלה והתקנה יבואן רשמי.הוסבר לו שרק אצל היבואן הרשמי ישנה האופציה לרכוש ערכת ניקוז בשווי 150שח.
הזמנתו המקורית הייתה יבואן מקביל.ההפרש בין יבואן רשמי למקביל היא 200 שח בסך הכל.
הלקוח לא שילם ולא ניתן לשלם לנו עבור הערכה רק דרך השירות.
השיחה מוקלטת אצלינו. וכעת נבחן מי השקרן.
מוצר:
מייבש כביסה AEG T76280AC
תמונת משתמש
שם:
Moti Soffer
תאריך:
29/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי טלפונית והידיעו לי כי המוצר במלאי וכך באתר פומפה,הגעתי לחנות ואין כלום.חיפשו למעלה למטה ואין כלום.
זילזול אמיתי בצרכנים,מודיעים שיש במלאי, מגיעים באותניום ואין.
חוצפה שאין כדוגמתה. רגלי לא תדרוך בחנת זו המזלזלת בנו הצרכנים.
חנות מבורדקת דורכים על קרטונים, כולם עסוקים, לא בשיבילי.
מוצר:
0 0
תמונת משתמש
שם:
Khaleal
תאריך:
28/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת תספורת מסוג MOSER 1400 שהיא בעצם סט מכונת תספורת 4 מסרקים וכו'. החבילה הגיעה כמעט אחרי שבועיים. כשפתחתי את הקופסה מסרק מס' 2 לא היה שם. התקשרתי לשירות לקוחות, ענו בצורה מיידית, וכשהסברתי את הבעייה אמרו שהם כבר לא מוכרים את מכונת התספורת הזאת ולא יכולים לעזור לי. שאלתי לגבי אופצית החזרת המוצר ואמרו לי שעלי להגיע עד לחנות שלהם או לשלוח את החבילה על חשבוני בדואר.
התקשרתי ליבואן רשמי של מכונת התספורת EUM והם שלחו לי את המסרק החסר. המסרק החסר הגיע אחרי שבועיים.
בסה"כ לקח לי 4 שבועות כדי לקבל את המוצר במלואו והייתי חייב להתקשר לגורם שלישי כדי לקבל עזרה.
לסיכום, חווית קנייה לא נעימה. לא ממליץ.
מוצר:
מכונת תספורת 1400
תמונת משתמש
שם:
נאור
תאריך:
25/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עמוד ההזמנה באינטרנט (chrome) לא עולה יפה.
ההזמנה בוצעה עם דואר ישראל ללא עלות - החברה התקשרה לומר שמוצר מעל 2 ק"ג מחייב משלוח עם שליח, הפעם השליח בחינם אבל פעם הבאה לא.... חבל שעמוד המכירה מכניס באופן מיותר אופציית משלוח שלא קיימת..
לא חויבתי על השליח, המוצר הגיע אלי תוך 3 ימי עסקים, מרשים.
מוצר:
מוט בלנדר HB580B
תמונת משתמש
שם:
Alan
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה באופן יחסית מהיר וללא תקלות, המוצר הגיע בזמן וללא עיקובים.
ומפה רק בעיות... דבר ראשון המוצר בכלל לא כמתואר בתמונה או באתר. המוצר נראה בעל ידית אחת ארוכה באתר והוא בכלל בעל שתי ידיות קצרות בצדדים ונעילה עליונה ולא צדדית. התקשרתי כדי לבקש החזר כספי ולהחזיר את המוצר, נראה שזה הולך בסדר גמור, שלחנו את המוצר ונאמר לנו שתוך 14 ימי עסקים נקבל את כספנו חזרה וחשבונית למייל תוך 2 ימי עסקים. עבר שבוע וחצי ולא קיבלתי שום חשבונית על הזיכוי. יומיים אחרי הם התקשרו מהנהלת חשבונות לברר למה החזרנו את המוצר, והסברתי שהמוצר לא תואם את התיאור או את התמונה, הגברת שדיברה איתי החלה להתווכח שזה כן המוצר ושזה בעיה שלנו ולא ידעה מה להגיד בקשר לתמונה הלא נכונה או לתיאור השגוי. אני עדיין מחכה לחשבונית ולכסף ואני יותר לא אקנה מהם בגלל היחס המחפיר כלפי תלונות צודקות של לקוחות והטעית לקוחות.

לא ממליץ לקנות מהם,ואם כבר קונים אז לבדוק טוב טוב שהתמונה ותיאור תואם את מוצר משום שאחר כך יריד התירוצים והתקפות הנגד יתחיל ברגע שתעלו את הטענות ההגיוניות שלכם מול האטימות שלהם.
מוצר:
סיר לחץ פלנרו (?)
תמונת משתמש
שם:
loginko
תאריך:
21/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור חימום בצבע שחור. קיבלתי מוצר בצבע לבן אחרי 10 ימי עבודה (במקום 7) ו 10 פניות לשרות לקוחות.
מוצר:
תנור ומפזר חום 924 NDK1511B1
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply