דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (רמת גן)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלקטריק פומפה סחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלקטריק פומפה ?
3.56
ציון ממוצע
147
חוות דעת בשנה האחרונה
1744
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
0
3 חודשים אחרונים
20
0
5
6 חודשים אחרונים
64
1
20
שנה אחרונה
93
3
51
כל הזמן
1269
25
450
נמצאו 1744 חוות דעת גולשים על אלקטריק פומפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זרוע טלויזיה מהתקרה,דגם שרק פומפה החזיקו במלאי
כל שאר החנויות מפרסמות את הדגם הנ''ל אך בבירור טלפוני אף אחד מהאתרים לא החזיק במלאי את הדגם הנ''ל.
המשלוח בוצע מהר תוך יומיים שליח הגיע לבית ומסר את הסחורה לשביעות רצוני.
מוצר:
זרוע טלויזיה T3260
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי לא בדקתי ולא שמעתי לחוות הדעת באתר [כמעט 50% מהלקוחות לא מרוצים] וכך יצא שגם אני הוא עוד לקוח שלא מרוצה.
אני קונה הרבה באתרים השונים וזאת הפעם הראשונה שאני מעלה חוות דעת,
רציתי לקנות תנור חצר פשוט על רגל,זה התחיל מתמונה לא נכונה באתר והטעיית הלקוח [מצולמת תמונה עם רגל בעוד שהתנור הגיע הגיע בלעדיו] המשיך בהאשמות של כל העולם [איך לא ראית שכתוב, האתר זאפ טעה וכו וכו.....] והמשיך בכך שהבטיחו לי שישלחו סטנד [בעלות נוספת של החלק בלבד ללא משלוח] עד סוף השבוע וכמובן זה לא הגיע בזמן.
לאורך השבועיים שאני מחכה למוצר [לאורחים שלי כבר לא יהיה חם] התקשורת עם החנות תמיד הייתה לא נעימה, תשובות לא מקצועיות ולא נכונות ["שלחנו כבר את המוצר", אבל בפועל הוא לא יצא מהחנות], האשמות שאני הוא הבעייתי, וחוסר רצון לפתור את הבעיה לשביעות רצון הלקוח.
המלצתי לחברי הצרכנים להתרחק מהאתר הזה ולא לרכוש שום דבר מחברת פומפה על מנת שגם אתם לא תפגעו.
בברכה ויום טוב,


תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרן חימום שנמכר אצלנו כבר מספר שנים
וכתוב לכולם שניתן להוסיף חצובה בשדרוגים והתמונה להמחשה
משיחה עם הלקוח הוסבר לו שחצובה ניתן לרכוש והוא חשב שמדובר על חצובה נוספת אז דילג על האופצייה
חוזר שוב: "בתמונה כתוב במפורש שניתן להוסיף חצובה"
שלחנו לו ללא עלות נוספת של הובלה את החצובה במחיר סמלי של 39 ש"ח
שהגיע אליו תוך יומיים בלבד
הלקוח הזמין את התנור וקיבל תוך 4 ימים בלבד! על אף שהיה מצויין 7 ימי עסקים
שהתקשר לגבי החצובה קיבל תוך 2 ימי עסקים בלבד!

מוצר:
תנור חצר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ךשלום
ראו הוזהרתם.
למרות ששלחתי שתי הודעות ביטול (הזמנה116537) בו ביום שבצעתי את ההזמנה - הודעת ביטול אחת ב"צור קשר"והודעת ביטול שנייה למייל של הפומפה - בחוצפה - הוציאו ההזמנה למשלוח. האמת - גם לזה אני לא מאמין להם.
מבחינתי הם - אפס אמינות
מוצר:
משטח גיהוץ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבורה שיושבת שם מטעה את האנשים שמתקשרים.
אני שאלתי שאלה פשוטה - האם המחיר מחר יהיה אותו מחיר כמו היום ואמרו לי כן.
שאלתי גם האם המוצר במלאי וענו לי כן.
הגעתי לחנות למחרת ואיזה פלא! אין מוצר במלאי והמחיר גבוה ב25%.
מה שהכי מעניין שעף אחד לא לקח אחראות!
בקיצור - לא להתקרב.
מוצר:
אוזניות JABRA Elite 25e Bluetooth
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אליהם דרך האינטרנט. נחמדים בזמן הרכישה. גרועים במתן שירות. מתנערים מאחריות. מפנים ליבואן. אני מחברה כזו לעולם לא אקנה שוב. לא שווה לקנות מחברה שלא נותנת שירות ללקוחותיה ומפנה אותם לייבואן.
תגובת החנות:
הלקוח רכש 2 כסאות מנהלים בדצמבר 2018 לפני שנה, אחריות על כסא מנהלים שרכש היא נגמרה מזמן
וכשיש בעיה יש שרות לקוחות של החברה "אוהב ציון"
יש להפריד בין מכירה של מוצר מחנות ובין שרות לקוחות של מוצרים שלהם יש מערך שרות תיקונים עבור מוצרים שהם מייבאים
אלקטריק פומפה תמשיך למכור מוצרים במחירים אטרקטיביים ולתת את השרות שבאחריותה לכלל לקוחותיה


מוצר:
2 כסאות מנהלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר אמין. מטפלים בתקלות במהירות. זאת בתנאי שמתקשרים איתם דרך הודעה באתר. מהודעות טלפוניות הם מתעלמים לגמרי.
מוצר:
אגרן מטלי 4 קומות מבית PLANERO דגם 1071
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רדיאטור המילטון מהחנות, מוצר שהיה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. לאחר 5 ימים נכנסתי לאתר וראיתי שכתוב על סטטוס ההזמנה: בהמתנה. זה היה נראה לי קצת מוזר אז התקשרתי לחנות והם אמרו לי שהמוצר מגיע מחר לחנות וישלחו אותו בדואר מהיר אליי. למחרת התקשרתי שוב ואמרו לי שהוא עדיין לא הגיע אבל תוך יומיים הוא יוצא. לאחר יומיים התקשרתי, אמרו שהוא לא יגיע לחנות והציעו לי לבטל את העסקה. לאחר שהמתנתי למוצר שבועיים החלטתי לבטל אותו, אך גם לאחר הביטול היה עליי לעשות טלפון נוסף כדי לוודא שביטלו כיוון שלא קיבלתי מייל שמאשר את הביטול.
מוזר מאוד בעיניי שהמוצר לא נמצא במלאי החנות, ולמרות זאת עליי לרדוף אחרי החנות ב5 טלפונים שונים רק כדי לדעת מה הסטטוס ולוודא את הביטול. הייתי מצפה מהחנות לעדכן אותי אם הוא לא במלאי ובכך לחסוך לי המתנה וטלפונים במשך שבועיים לריק.
ההזמנה בוטלה בסוף אך שירות הלקוחות לא טוב לדעתי...
מוצר:
רדיאטור המילטון 12 צלעות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנו שני תנורי חימום לאמבטיה עם משלוח של 7 ימי עסקים.
למחורת היום התקשר נציג לוודא שאכן הזמנתי שני תנורים.
לאחר 9 ימים משלא הגיעו המוצרים ולא התקבל עידכן אני התקשרתי רק כדי לקבל תשובה שהמוצר לא במלאי והצפי החדש הוא בעוד מספר שבועות- הגיע לאחר 3 שבועות.
מוצר:
תנור אינפרא לאמבטיה COBRA 98745
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע בזמן והתקשורת עם החנות לא הייתה נעימה. הזמנתי את המוצר כשבועיים וחצי לפני שאני טסה לחו"ל למספר שבועות. המוצר היה אמור להגיע אליי לפני טיסתי לפני זמן אספקת המוצר (7 ימי עסקים). אחרי שחזרתי מחו"ל נאמר לי שהמיקרו יגיע כל יום אך הוא הגיע לאחר יותר משבוע של ציפייה וגם התקשורת עם שירות הלקוחות היה לא נעים בכלל. לא ממליצה, אי אפשר לסמוך עליהם.
מוצר:
מיקרוגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קומקום באתר לפני חודש וחצי, הגיע הצבע הלא נכון. דיברתי עם שירות לקוחות 5 פעמים והם הודו בטעות, מבטיחים להחליף אבל כלום קורה. עדיף לקנות במקום יותר רציני
מוצר:
קומקום חשמלי לה קיצ'נטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היזמנתי טוסטר אובן, לא היגיע, היתקשרתי, אמרו שאין, הציעו אחר, הבטיחו אספקה מהירה, היזמנתי. לא הגיע, צילצלתי אמרו מחר, לא הגיע. צילצלתי, אמרו מחר, לא הגיע. באתי לחנות לקחתי הטוסטר, ביקשתי החשבונית, אמרו תישלח אלי, פניתי באתר לקבל החשבונית, עד היום לא קיבלתי החשבונית וגם לא תשובה.
מוצר:
טוסטר אובן מרפי ריצ'ארדס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר סיר טיגון HEM225 בתאריך 28.9.2019, בהזמנה היה רשום 10 ימים למשלוח.
רק בתאריך 22.10.2019 נשלח אליי אימייל שציין כי המוצר הועבר לדואר ישראל.
כעבור חודש מיום ההזמנה ניסיתי ליצור איתם קשר, אך ללא מענה, סגרו את הפנייה שלי בלי לכתוב דבר (באתר שלהם).
כעבור 5 שבועות עדיין לא הגיע המוצר ואין עם מי לדבר.
מוצר:
סיר טיגון HEM225
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות ברמה נמוכה מאד.
הזמנתי מוצר ושילמתי על משלוח אקספרס עם שליח. רק כעבור מספר ימים התקשרו להגיד לי שהמוצר אזל מהמלאי והציעו לי מוצר חלופי במקום. ביקשתי שישלחו לי תיאור של המוצר החלופי ושלחו לי במייל רק תמונה. ביקשתי פעמיים שישלחו לי מפרט טכני ולא רק תמונות אך בקשתי לא נענתה. כשהתקשרתי לשירות הלקוחות לבקש את המפרט הטכני נתקלתי ביחס מזלזל. לא רק שהתברר לי שהמוצר החלופי שרצו לשלוח לי אכן פחות טוב מהמוצר המקורי שהזמנתי (והתכוונו לגבות ממני את אותו התשלום), גם הנציג זלזל ברצון שלי לקבל מידע כי "אפשר לחשוב" ולמה אני עושה סיפור. היחס היה כה לא נעים עד כדי שהחלטתי לבטל את ההזמנה רק בגלל זה (במקור פשוט התקשרתי לקבל מידע, לא בשביל לבטל). הנציג, אגב ממש לא התרגש מהבקשה שלי לביטול ההזמנה. עשה את זה תוך רגע כאילו באמת לא מפריע לו שיש לקוחה מאד לא מרוצה.
מוצר:
משקל אדם דיגיטלי LEXUS LSC-180
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע!!
זלזול בלקוחות, אין שירות לקוחות בחנות הזאת.
עשיתי הזמנה באתר למוצר שהיה צריך להגיע בתוך 7 ימי עסקים, לאחר כעשרה ימים נאלצתי לרדוף אחריהם, התקשרתי לחנות, אמרו שיחזרו אליי ולאחר שאני התקשרתי שוב, נאמר לי שאם הייתי משלמת קצת יותר על משלוח אז היו מתייחסים אליי ומכיוון שהזמנתי עם משלוח חינם אז זה היחס שאני מקבלת.
תעשו טובה לעצמכם ותברחו!!
מוצר:
פטריית חימום חשמלית 25784
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר לא תקין ועדיין מחכה שישלחו שליח לאסוף אותו
חבל לא אזמין שנית. קודם מחייבים ואז מקבלים מוצר לא תקין
מוצר:
סל כביסה במבוק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 9 מנורות מסוגים שונים (4.5 ואט, 10 ואט, 25 ואט, 34 ואט). לאחר כמה ימים קיבלתי טלפון שרובן לא במלאי וצריך להביא מהמחסן ולכן יהיה עיכוב. לאחר עוד שבוע קיבלתי עוד טלפון שהגיעה שיש חלק וחלק עוד מתעכב ושאת ה 34 ואט בכלל אין ומחפשים תחליף.לאחר עוד שבוע התברר שאין תחליף טוב והציעו לי 40 ואט במקום. הסכמתי כדי לקבל כבר משהו אבל חמחרת כתבתי מייל שאני רוצה פשוט עוד 2 של 25 ואט. כעבור שבוע קיבלתי מייל להתקשר אליהם. התקשרתי אחרי שעה וביקשתי לדבר עם האדם מההודעה אמרו שיחזרו אלי. כעבור עוד כמה ימים כתבתי עוד פניה באתר וקיבלתי תשובה במייל שלא הצליחו להשיג אותי בטלפון ושמנורות ה 34צואט עדיין חסרות. עניתי שיישלחו מה שיש ושאם ישצעוד 2צשל 25 במקום זה טוב. לאחר עוד יום קיבלתי חבילה ובה מנורות הצ4.5 ו 10 ואט שהזמנתי. ללא מנורות 25 ואט בכלל ועם שתי מנורות 40 ואט שלא רציתי במקור.
מוצר:
Omega Monaco
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתוך משלוח של 10 כסאות, שניים הגיעו מתנדנדים. החליפו לי לשניים שגם הם מתנדנדים.
ואדים מהחנות הודיע לי שזה לא יכול להיות ואם אני לא רוצה אני יכולה להחזיר והוא לא יחליף לי שוב.
לטענתו בדק אותם. מוזר כי הכסאות מתנדנדים ואני לא מחליפה כסאות להנאתי. השיחה הסתיימה בשירות גרוע זה.
מביש
מוצר:
10 כיסאות שחורים משולבים ברטאן ובברזל אביגיל RC001
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות מהאתר לפני שבוע בדיוק שילמתי דמי משלוח, למשלוח אקספרס עבר שבוע, נכון שהיה חג באמצע אבל בכל זאת היו ימי עבודה.
התקשרתי אתמול נאמר לי שאני אקבל את האוזניות באותו היום אבל גם זה לא קרה.
ביטלתי את ההזמנה, חבל סתם על זמן ההמתנה....
מוצר:
אוזניות בלוטוס אלחוטיות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שלהם גרוע! מוסיפים עמלה על קנייה בpaypal בלי להודיע ללקוחות. עמלה של שישה שקלים, ואין שום הודעה על זה בתהליך הקנייה!! בנוסף, הם מסתירים זאת בקבלה שהם שולחים במייל וקוראים לזה "עמלת תשלומים".
לא רק זה, אחרי שפניתי אליהם הם אמרו שההזמנה בוטלה והpaypal שלי זוכה. וזה היה ממש לא נכון! החשבון שלי בpaypal עדיין לא זוכה עד היום! הדבר היחיד שיש לי זה באפליקציה של paypal רואים את ההודעה הזאת
"זהו אישור זמני שמטרתו לוודא ששיטת התשלום שלך תכסה את התשלום. שיטת התשלום שלך תחויב כאשר פומפה מול זול בע"מ ישלים את הזמנתך." לפי כך, החנות עדיין יכולה לחייב אותי פתאום סתם כי בא לה
מוצר:
‏בלנדר Amcor BL800S אמקור במלאי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ב18 לספטמבר 2019 מיקרוגל מחברת פומפה וההתחייבות באתר זאפ היתה 7 ימי עסקים. קיבלתי את המיקרוגל היום (07/10/19) לאחר 11 ימי עסקים בניגוד להתחייבות ואף לא יצרו עימי קשר לעדכן על האיחור. בנוסף המחיר באתר זאפ היה 238 ש"ח אך חייבו אותי ב- 260 ש"ח (!). שמח ששמתי לב (מי יודע כמה לקוחות לא שמו לב וחויבו ביתר).

טרם קיבלתי לא התנצלות ולא את ההפרש מהמחיר שהתחייבו.
תגובת החנות:
הלקוח אכן הזמין את המיקרוגל ב - 18/9 והמחיר 260 ש"ח כמו באתר זאפ!
מכיוון שהיה חסר במלאי החנות יצרו עם הלקוח קשר לעדכן אותו אך לא היה מענה
ולכן נשלח אליו אימייל על עיכוב הזמנה, כשהגיע המיקורגל הוא ספק ללקוח במהרה
ללקוח יש הזמנה במערכת והמחיר שהוא קנה 260 ש"ח
כל הלקוחות שלנו שמים לב למחיר שהם קונים ואין להם בעיה כי המחיר שהם מזמינים זה מה שמחוייבים
מוצר:
מיקורגל סאוטר MW1010 תכלת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב מאוד.
למרות שרות נדיב של מחלקת שירות לקוחות המוצר לא יצא מהמחסן אחרי 21 יום!
ביטלתי הזמנה.
לא ממליץ להזמין בחברה זו!
מוצר:
מסור Worx WU427
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב15/9 דרך zap הזמנה 113682, 9 ימים של טלפונים עם ודים ויוסי בעלים שצוחקים ומבטיחים ואין מועד הספקה לא להתקרב לבית העסק הזה מזלזלים בעצמם ובלקוח
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המיקרוגל ובחר באופציית משלוח 7 ימי עסקים
עדיין לא עברו ימי עסקים
ורק לחדש לכם תואם משלוח למחר לזרעית שזה בצפון הארץ על גבול לבנון
על אף שרכש את המיקרוגל במשלוח חינם ב-7 ימי עסקים, התקשר יום יום ושאל "מדוע לא סופק המיקרוגל?"
וגם הספיק לכתוב ביקורת בזאפ
אלקטריק פומפה תמשיך לתת את השרות הטוב ללקוחותיה ותספק מוצרים בזמן לכל מקום בארץ
חג שמח

מוצר:
מיקרוגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אצלם ערכת קפה, שזו הייתה טעות גמורה. המוצר הגיע שבור כמעט לחלוטין באמצעות הדואר. מאז (שבועיים) אני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות ומשאירה הודעות. פעם אחת שוחחתי עם נציג שהבטיח כי אקבל את כספי בחזרה, אך זה לא קרה. מאז אני שולחת מיילים, הודעות בפייסבוק, מתקשרת ושום דבר. חשבתי שיחס כזה כבר לא מקבלים, בטח לא בחנות אינטרנטית שמבוססת על קניות כאלו. זלזול משווע בלקוח. לא הייתי מתקרבת אליהם. מאכזב מאוד.
מוצר:
ערכת קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסור מכני באתר פומפה ב11/9/2019 נאמר על משלוח של 5 ימי עבודה.
התקשרתי לברר מתי אני מקבל את המוצר זכיתי לשרות גרוע ומזלזל מצד החנות פומפה.
משה
מוצר:
WORX WX 478
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
6 ימים חלפו מיום הזמנת המוצר ולא שמעתי מהם.
התקשרתי כדי לגלות שהמוצר לא במלאי בכלל.
לטענת המוקדן (ואדים) "קיבלתי הודעה על זה רק אתמול ולא הספקתי ליצור אתך קשר".
כמובן שבזמן שיחתנו המוצר עדיין מופיע באינטרנט לרכישה...
לא התנצלו, לא שום דבר. סתם עיכבו אותי משך 6 ימים ועוד לפני החג.
דיברו איתי בטון אדיש וזהו. שירות גרוע ומתנשא.
אני אזהר בפעם הבאה שלא לקנות אצלם.
מוצר:
סיר בישול איטי משלוח
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.