דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (רמת גן)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלקטריק פומפה סחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלקטריק פומפה ?
3.51
ציון ממוצע
159
חוות דעת בשנה האחרונה
1726
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
7
0
3
3 חודשים אחרונים
37
1
14
6 חודשים אחרונים
67
1
26
שנה אחרונה
100
3
56
כל הזמן
1254
25
447
נמצאו 1726 חוות דעת גולשים על אלקטריק פומפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מהר, ובעיקר שירות ממש טוב מהחנות. היו זמינים, ענו על כל שאלה וייעצו. ממש מרוצה מהמוצרים שהם המליצו לי וגם מחווית הקניה אצלם.
מוצר:
Moledet
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע בזמן בלי עיקובים בדיוק מה שהזמנתי חווית קניה מצוינת בבלנדר ממש חזק ועובד טוב כמו בלנדר נייח מצוין לאכול לתינוקות
מוצר:
בלנדר מוט מולינקס 1000w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון, וודאתי שהמוצר במלאי וזמן האספקה יהיה מתאים לכתוב - והמוצר הגיע מהר - תוך יומיים!
מוצר:
מברשת דפני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בפומפה התבצעה באופן מהיר , אדיב ומקצועי .
אספקת המוצר התבצעה באופן מהיר ומסודר .
זו פעם שניה שאני רוכש מוצר בפומפה .
מוצר:
טלויזייה LG 55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I bought online a product, they sent me another model without notification, then I needed to go to the store after to change it, not a serious store, avoid it and save your time.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מתקן צמוד קיר דגם LC601 ומכיוון שלא היה הוצע לו דגם LC801 באותו מחיר
עקב תמונה לא נכונה באתר זאפ שמופיע תמונה של המתקן עם הטייה הוא הסיק שזה עם הטייה
מתקן LC601 או LC801 הם ללא הטייה!
וחבל שהביקורת היא למעשה כלפי אתר אלקטריק פומפה
מוצר:
מתקן תלייה LEXUS LC-601
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לרכוש דרכם מנורת omega dekel ובחרתי באפשרות משלוח חינם דרך דואר ישראל, והחברה הזאת עושה שיטת מצליח
מה הכוונה? הם מפרסמים שיש משלוח חינם ואחרי ההזמנה מצלצל אליך נציג מכירות ואומר לך שהם לא שולחים דרך דואר
ישראל ושאם אתה רוצה את המוצר תוסיף 40 שקל לשליח.

מדובר פה בהטיה בשביל שהמחירים שלהם יראו ללקוח כיותר נמוכים!
לא ממליץ לרכוש דרכם.

מוצר:
OMEGA DEKEL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות. למרות שבאתר כתוב תוך 10 ימים עסקים, המשלוח הגיע במהירות תוך 3 ימי עסקים בלבד.
מרוצה מאוד!
מוצר:
אוזניות jabra
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זרוע טלויזיה מהתקרה,דגם שרק פומפה החזיקו במלאי
כל שאר החנויות מפרסמות את הדגם הנ''ל אך בבירור טלפוני אף אחד מהאתרים לא החזיק במלאי את הדגם הנ''ל.
המשלוח בוצע מהר תוך יומיים שליח הגיע לבית ומסר את הסחורה לשביעות רצוני.
מוצר:
זרוע טלויזיה T3260
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי לא בדקתי ולא שמעתי לחוות הדעת באתר [כמעט 50% מהלקוחות לא מרוצים] וכך יצא שגם אני הוא עוד לקוח שלא מרוצה.
אני קונה הרבה באתרים השונים וזאת הפעם הראשונה שאני מעלה חוות דעת,
רציתי לקנות תנור חצר פשוט על רגל,זה התחיל מתמונה לא נכונה באתר והטעיית הלקוח [מצולמת תמונה עם רגל בעוד שהתנור הגיע הגיע בלעדיו] המשיך בהאשמות של כל העולם [איך לא ראית שכתוב, האתר זאפ טעה וכו וכו.....] והמשיך בכך שהבטיחו לי שישלחו סטנד [בעלות נוספת של החלק בלבד ללא משלוח] עד סוף השבוע וכמובן זה לא הגיע בזמן.
לאורך השבועיים שאני מחכה למוצר [לאורחים שלי כבר לא יהיה חם] התקשורת עם החנות תמיד הייתה לא נעימה, תשובות לא מקצועיות ולא נכונות ["שלחנו כבר את המוצר", אבל בפועל הוא לא יצא מהחנות], האשמות שאני הוא הבעייתי, וחוסר רצון לפתור את הבעיה לשביעות רצון הלקוח.
המלצתי לחברי הצרכנים להתרחק מהאתר הזה ולא לרכוש שום דבר מחברת פומפה על מנת שגם אתם לא תפגעו.
בברכה ויום טוב,


תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרן חימום שנמכר אצלנו כבר מספר שנים
וכתוב לכולם שניתן להוסיף חצובה בשדרוגים והתמונה להמחשה
משיחה עם הלקוח הוסבר לו שחצובה ניתן לרכוש והוא חשב שמדובר על חצובה נוספת אז דילג על האופצייה
חוזר שוב: "בתמונה כתוב במפורש שניתן להוסיף חצובה"
שלחנו לו ללא עלות נוספת של הובלה את החצובה במחיר סמלי של 39 ש"ח
שהגיע אליו תוך יומיים בלבד
הלקוח הזמין את התנור וקיבל תוך 4 ימים בלבד! על אף שהיה מצויין 7 ימי עסקים
שהתקשר לגבי החצובה קיבל תוך 2 ימי עסקים בלבד!

מוצר:
תנור חצר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ךשלום
ראו הוזהרתם.
למרות ששלחתי שתי הודעות ביטול (הזמנה116537) בו ביום שבצעתי את ההזמנה - הודעת ביטול אחת ב"צור קשר"והודעת ביטול שנייה למייל של הפומפה - בחוצפה - הוציאו ההזמנה למשלוח. האמת - גם לזה אני לא מאמין להם.
מבחינתי הם - אפס אמינות
מוצר:
משטח גיהוץ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבורה שיושבת שם מטעה את האנשים שמתקשרים.
אני שאלתי שאלה פשוטה - האם המחיר מחר יהיה אותו מחיר כמו היום ואמרו לי כן.
שאלתי גם האם המוצר במלאי וענו לי כן.
הגעתי לחנות למחרת ואיזה פלא! אין מוצר במלאי והמחיר גבוה ב25%.
מה שהכי מעניין שעף אחד לא לקח אחראות!
בקיצור - לא להתקרב.
מוצר:
אוזניות JABRA Elite 25e Bluetooth
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אליהם דרך האינטרנט. נחמדים בזמן הרכישה. גרועים במתן שירות. מתנערים מאחריות. מפנים ליבואן. אני מחברה כזו לעולם לא אקנה שוב. לא שווה לקנות מחברה שלא נותנת שירות ללקוחותיה ומפנה אותם לייבואן.
תגובת החנות:
הלקוח רכש 2 כסאות מנהלים בדצמבר 2018 לפני שנה, אחריות על כסא מנהלים שרכש היא נגמרה מזמן
וכשיש בעיה יש שרות לקוחות של החברה "אוהב ציון"
יש להפריד בין מכירה של מוצר מחנות ובין שרות לקוחות של מוצרים שלהם יש מערך שרות תיקונים עבור מוצרים שהם מייבאים
אלקטריק פומפה תמשיך למכור מוצרים במחירים אטרקטיביים ולתת את השרות שבאחריותה לכלל לקוחותיה


מוצר:
2 כסאות מנהלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר אמין. מטפלים בתקלות במהירות. זאת בתנאי שמתקשרים איתם דרך הודעה באתר. מהודעות טלפוניות הם מתעלמים לגמרי.
מוצר:
אגרן מטלי 4 קומות מבית PLANERO דגם 1071
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רדיאטור המילטון מהחנות, מוצר שהיה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. לאחר 5 ימים נכנסתי לאתר וראיתי שכתוב על סטטוס ההזמנה: בהמתנה. זה היה נראה לי קצת מוזר אז התקשרתי לחנות והם אמרו לי שהמוצר מגיע מחר לחנות וישלחו אותו בדואר מהיר אליי. למחרת התקשרתי שוב ואמרו לי שהוא עדיין לא הגיע אבל תוך יומיים הוא יוצא. לאחר יומיים התקשרתי, אמרו שהוא לא יגיע לחנות והציעו לי לבטל את העסקה. לאחר שהמתנתי למוצר שבועיים החלטתי לבטל אותו, אך גם לאחר הביטול היה עליי לעשות טלפון נוסף כדי לוודא שביטלו כיוון שלא קיבלתי מייל שמאשר את הביטול.
מוזר מאוד בעיניי שהמוצר לא נמצא במלאי החנות, ולמרות זאת עליי לרדוף אחרי החנות ב5 טלפונים שונים רק כדי לדעת מה הסטטוס ולוודא את הביטול. הייתי מצפה מהחנות לעדכן אותי אם הוא לא במלאי ובכך לחסוך לי המתנה וטלפונים במשך שבועיים לריק.
ההזמנה בוטלה בסוף אך שירות הלקוחות לא טוב לדעתי...
מוצר:
רדיאטור המילטון 12 צלעות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנו שני תנורי חימום לאמבטיה עם משלוח של 7 ימי עסקים.
למחורת היום התקשר נציג לוודא שאכן הזמנתי שני תנורים.
לאחר 9 ימים משלא הגיעו המוצרים ולא התקבל עידכן אני התקשרתי רק כדי לקבל תשובה שהמוצר לא במלאי והצפי החדש הוא בעוד מספר שבועות- הגיע לאחר 3 שבועות.
מוצר:
תנור אינפרא לאמבטיה COBRA 98745
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע בזמן והתקשורת עם החנות לא הייתה נעימה. הזמנתי את המוצר כשבועיים וחצי לפני שאני טסה לחו"ל למספר שבועות. המוצר היה אמור להגיע אליי לפני טיסתי לפני זמן אספקת המוצר (7 ימי עסקים). אחרי שחזרתי מחו"ל נאמר לי שהמיקרו יגיע כל יום אך הוא הגיע לאחר יותר משבוע של ציפייה וגם התקשורת עם שירות הלקוחות היה לא נעים בכלל. לא ממליצה, אי אפשר לסמוך עליהם.
מוצר:
מיקרוגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קומקום באתר לפני חודש וחצי, הגיע הצבע הלא נכון. דיברתי עם שירות לקוחות 5 פעמים והם הודו בטעות, מבטיחים להחליף אבל כלום קורה. עדיף לקנות במקום יותר רציני
מוצר:
קומקום חשמלי לה קיצ'נטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היזמנתי טוסטר אובן, לא היגיע, היתקשרתי, אמרו שאין, הציעו אחר, הבטיחו אספקה מהירה, היזמנתי. לא הגיע, צילצלתי אמרו מחר, לא הגיע. צילצלתי, אמרו מחר, לא הגיע. באתי לחנות לקחתי הטוסטר, ביקשתי החשבונית, אמרו תישלח אלי, פניתי באתר לקבל החשבונית, עד היום לא קיבלתי החשבונית וגם לא תשובה.
מוצר:
טוסטר אובן מרפי ריצ'ארדס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר סיר טיגון HEM225 בתאריך 28.9.2019, בהזמנה היה רשום 10 ימים למשלוח.
רק בתאריך 22.10.2019 נשלח אליי אימייל שציין כי המוצר הועבר לדואר ישראל.
כעבור חודש מיום ההזמנה ניסיתי ליצור איתם קשר, אך ללא מענה, סגרו את הפנייה שלי בלי לכתוב דבר (באתר שלהם).
כעבור 5 שבועות עדיין לא הגיע המוצר ואין עם מי לדבר.
מוצר:
סיר טיגון HEM225
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות ברמה נמוכה מאד.
הזמנתי מוצר ושילמתי על משלוח אקספרס עם שליח. רק כעבור מספר ימים התקשרו להגיד לי שהמוצר אזל מהמלאי והציעו לי מוצר חלופי במקום. ביקשתי שישלחו לי תיאור של המוצר החלופי ושלחו לי במייל רק תמונה. ביקשתי פעמיים שישלחו לי מפרט טכני ולא רק תמונות אך בקשתי לא נענתה. כשהתקשרתי לשירות הלקוחות לבקש את המפרט הטכני נתקלתי ביחס מזלזל. לא רק שהתברר לי שהמוצר החלופי שרצו לשלוח לי אכן פחות טוב מהמוצר המקורי שהזמנתי (והתכוונו לגבות ממני את אותו התשלום), גם הנציג זלזל ברצון שלי לקבל מידע כי "אפשר לחשוב" ולמה אני עושה סיפור. היחס היה כה לא נעים עד כדי שהחלטתי לבטל את ההזמנה רק בגלל זה (במקור פשוט התקשרתי לקבל מידע, לא בשביל לבטל). הנציג, אגב ממש לא התרגש מהבקשה שלי לביטול ההזמנה. עשה את זה תוך רגע כאילו באמת לא מפריע לו שיש לקוחה מאד לא מרוצה.
מוצר:
משקל אדם דיגיטלי LEXUS LSC-180
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע!!
זלזול בלקוחות, אין שירות לקוחות בחנות הזאת.
עשיתי הזמנה באתר למוצר שהיה צריך להגיע בתוך 7 ימי עסקים, לאחר כעשרה ימים נאלצתי לרדוף אחריהם, התקשרתי לחנות, אמרו שיחזרו אליי ולאחר שאני התקשרתי שוב, נאמר לי שאם הייתי משלמת קצת יותר על משלוח אז היו מתייחסים אליי ומכיוון שהזמנתי עם משלוח חינם אז זה היחס שאני מקבלת.
תעשו טובה לעצמכם ותברחו!!
מוצר:
פטריית חימום חשמלית 25784
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר לא תקין ועדיין מחכה שישלחו שליח לאסוף אותו
חבל לא אזמין שנית. קודם מחייבים ואז מקבלים מוצר לא תקין
מוצר:
סל כביסה במבוק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 9 מנורות מסוגים שונים (4.5 ואט, 10 ואט, 25 ואט, 34 ואט). לאחר כמה ימים קיבלתי טלפון שרובן לא במלאי וצריך להביא מהמחסן ולכן יהיה עיכוב. לאחר עוד שבוע קיבלתי עוד טלפון שהגיעה שיש חלק וחלק עוד מתעכב ושאת ה 34 ואט בכלל אין ומחפשים תחליף.לאחר עוד שבוע התברר שאין תחליף טוב והציעו לי 40 ואט במקום. הסכמתי כדי לקבל כבר משהו אבל חמחרת כתבתי מייל שאני רוצה פשוט עוד 2 של 25 ואט. כעבור שבוע קיבלתי מייל להתקשר אליהם. התקשרתי אחרי שעה וביקשתי לדבר עם האדם מההודעה אמרו שיחזרו אלי. כעבור עוד כמה ימים כתבתי עוד פניה באתר וקיבלתי תשובה במייל שלא הצליחו להשיג אותי בטלפון ושמנורות ה 34צואט עדיין חסרות. עניתי שיישלחו מה שיש ושאם ישצעוד 2צשל 25 במקום זה טוב. לאחר עוד יום קיבלתי חבילה ובה מנורות הצ4.5 ו 10 ואט שהזמנתי. ללא מנורות 25 ואט בכלל ועם שתי מנורות 40 ואט שלא רציתי במקור.
מוצר:
Omega Monaco
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתוך משלוח של 10 כסאות, שניים הגיעו מתנדנדים. החליפו לי לשניים שגם הם מתנדנדים.
ואדים מהחנות הודיע לי שזה לא יכול להיות ואם אני לא רוצה אני יכולה להחזיר והוא לא יחליף לי שוב.
לטענתו בדק אותם. מוזר כי הכסאות מתנדנדים ואני לא מחליפה כסאות להנאתי. השיחה הסתיימה בשירות גרוע זה.
מביש
מוצר:
10 כיסאות שחורים משולבים ברטאן ובברזל אביגיל RC001
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות מהאתר לפני שבוע בדיוק שילמתי דמי משלוח, למשלוח אקספרס עבר שבוע, נכון שהיה חג באמצע אבל בכל זאת היו ימי עבודה.
התקשרתי אתמול נאמר לי שאני אקבל את האוזניות באותו היום אבל גם זה לא קרה.
ביטלתי את ההזמנה, חבל סתם על זמן ההמתנה....
מוצר:
אוזניות בלוטוס אלחוטיות
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.