דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (רמת גן)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלקטריק פומפה סחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלקטריק פומפה ?
3.57
ציון ממוצע
214
חוות דעת בשנה האחרונה
1615
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
2
5
3 חודשים אחרונים
0
2
19
6 חודשים אחרונים
37
2
32
שנה אחרונה
135
7
72
כל הזמן
1176
24
415
נמצאו 1615 חוות דעת גולשים על אלקטריק פומפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הרכישה, התקשרתי לחנות לוודא האם קיים המוצר, בשיחת הטלפון אמרו לי שהמוצר קיים במלאי, הגעתי לחנות והמוצר לא היה במלאי. הזמנתי את המוצר בחול המועד סוכות, אמרו לי המוצר יגיע עד 7 ימי עסקים לאחר החג, כמו כולם, המוצר לא הגיע ולא סופק בזמן, התקשרתי לבטל את המוצר ב-09.10.18, אך בפועל העסקה לא בוטלה.
ניגשתי לחנות ב- 10.10.18 ולאחר התעקשות, המוכר שלח לחברת האשראי בקשה לזיכוי וביטול עסקה, אני עדיין מחכה לזיכוי.
לא ממליץ להתקרב לחנות, שירות על הפנים, במלוא מובן המילה.
אם הייתי קוראת חוות הדעת של הרוכשים לפי הרכישה, גם אם היו נותנים לי חינם לא הייתי מתקרב!
מוצר:
סולם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר סמסונג דגם רט 46 הספקה איתה בסדר אחרי שלושה חודשים התקלקל כרטיס פיקוד הטכנאי הגיע די זריז תוך יומיים רק התקלה לא טופלה עד היום כליום מבטיחים לי מחר. מציע לכם לא לקנות פה
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המקרר בחנות אלקטריק פומפה
ולא פנה אלינו אפילו פעם אחת לגבי הבעיה שהייתו לו
אלא לשרות של המקרר כמו שהוא מציין.

לכן לא מובן מה ההצעה שלו לא לקנות פה?
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רדיו Philips AE2600 בתאריך 25/9 מתוך כוונה שזה יגיע להורים שלי תוך מספר ימים.
היות וזה היה בחול המועד של סוכות וידאתי ברכישה שהמוצר במלאי (הדגשתי שאני מעוניין בצבע הלבן שאליו בוצעה ההזמנה) ולכן שולחים תוך מספר ימים. הנציג אמר שאכן יש את המוצר במלאי והוא מבצע משלוח ונתן את ההרגשה שלא צריך לדאוג שזה חול המועד.
אחרי מספר ימים כשראיתי שסטטוס ההזמנה לא משתנה - התקשרתי לשאול מה קורה עם זה. הסברתי שאם אין במלאי זה בסדר וארכוש ממקום אחר. נאמר לי שהכל בסדר וכבר שולחים.
היום 7/10 התקשרתי שוב לבדוק מה קורה. מסתבר שעדיין לא נשלח. אמרו שיבדקו ויחזרו אלי תוך שעה. אחרי שכמובן אף אחד לא חזר התקשרתי שוב - והסתבר שאין במלאי. ההזמנה בוטלה.
אז נכון שזה היה באמצע חול המועד והיו חגים ויום כיפור - אבל עדיין זה לא מסביר למה אי אפשר תוך יום יומיים להבין אם יש את המוצר או לא. במיוחד כשאני מתקשר ומסביר שזה דחוף. בכל זאת, אנחנו מדברים פה על אתרי אינטרנט - כל המטרה פה זה לדעת אם יש לך במלאי או לא.

אני מניח שהתגובה של החנות תהיה בסגנון "כתוב 7 או 10 ימי עסקים" / "קורה שאין במלאי" / "ניסינו לתפוס את הלקוח" '/ "היו חגים" / "בדרך כלל זה מהר יותר".
אז אענה על זה מראש: ההרגשה שקבלתי זה שמדובר בחברה לא אמינה שלא אכפת לה מהלקוחות אלא רק מעוניינת למכור ויהי מה. הרי ניתן להניח שהם ידעו שאם הם יגידו שזה לא במלאי אז אבטל מיד. אתה קונה בארץ מתוך כוונה שתוך מספר ימים החנות תשלח (בשורה התחתונה אין שום סיבה לא לשלוח מוצר תוך 48 שעות) ואם יש בעיה יצרו איתך קשר. אם הם עובדים בחול המועד לקבל הזמנות אז גם שישלחו. אלי אף אחד לא פנה למרות שעברו כמעט שבועיים.

עשרות שיחות לשווא.
הרגשתי מאוד מאוכזב שיכלתי לקנות במקום אחר והמוצר כבר היה מגיע מזמן.
לעולם לא אקנה אצלם יותר.
מוצר:
רדיו ביתי Philips AE2600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדהימים! שירות מעל ומעבר! לא פעם ראשונה שאני קונה שנים, אבל הפעם פתחו בשבילנו את החנות חצי שעה אחרי הסגירה כי התקלקל לנו המיקרו והיינו חייבים אחד באותו יום בגלל התינוקות בבית. הם גם תמיד נותנים הסברים מאוד מפורטים ואמינים. בכלל אין מה להתלבט לגבי החנות.
מוצר:
מיקרו sauter kor1n3w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה ב25.9.18 מדרור שהצהיר שאם אני רוצה התקנה על הקיר אני צריכה לשלם את עלות ההתקנה לו, ולא ליבואן ח.י שנותנים את השירות, כי הם לא מקבלים תשלום. וח.י. ייצרו איתי קשר לתאם התקנה. כמובן שח.י. לא יצרו איתי קשר ושאני התקשרתי אליהם הם אמרו שלא קיבלו את אישור תשלום ההתקנה מפומפה וחבל כי אני יכולה לשלם בו רגע אצלם את ההתקנה וישר יתאמו איתי התקנה. כרגע לאחר שיחה לא נעימה מול דרור שצעק עלי, אני במצב שח.י לא מתאמים התקנה כי הם לא מודעים לרכישה ופומפה לא מטפלים בי.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מסך מאיתנו ב - 25/9 והייתה לה בקשה מיוחדת לספק לה את המסך אחרי השעה 18:00
סיפקנו לה לאחר יום את המסך עם מוביל פרטי שלנו
הלקוחה הוסיפה 99 ש"ח לעלות ההתקנה + מתקן דרך חברת ח.י
לצערנו ואף הוסבר ללקוחה שחברת ח.י אינה עובדת בתקופה זאת
זה הציטוט מהמסך שהוציאו לחנויות
"חול המועד סוכות החברה תיהיה סגורה בין 23.09-2.10"

הלקוחה התקשרה לחברת ח.י לשרות הלקוחות - מכיוון שחשבה שיתאמו לה מוקדם יותר
הוסבר לה שההזמנה שלה הוקלדה ובמערכת של ח.י אך השרות לקוחות רגיל שלהם אינו רואה זאת
ויום אחרי שחזרו לעבודה - יש עשרות לקוחות שממתינים להתקנה מחברת ח.י והיא מופתעת שעדיין לא יצרו איתה קשר

לצערי עך אף השרות המדהים שהלקוחה קיבלה - מחפשת לכתוב עלינו ביקרות מכיוון שחברת ח.י לא יצרו איתה קשר
שאלו יהיו הצרות שלנו...
שנה טובה
מוצר:
טלויזיה LG 49UK63000Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום רביעי - חול המועד סוכות - 2 מיקרוגלים - למחר בצהריים היה כבר אצלי בצפון הרחוק - פשוט מדהים!!
מוצר:
מיקרוגל סאוטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר שתי הזמנות שעשיתי מהחברה אלקטריק פומפה- שניהם הגיעו בזמן ואפילו טיפה לפני הזמן המשוער. ועוד לרמת הגולן.
שירות הלקוחות עזר מאוד, הכי פשוט הכי נוח והכי אמין שמצאתי עד כה.
מחיר השואב אבק שרציתי הוא הכי זול שמצאתי .
תודה רבה על השירות המצויין!
מוצר:
שואב אבק Karcher VC3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות רע ביותר!
קניתי כורסה ב10.08.2018
1. לא עשאו לי הספקה תוך 7 ימי עסקים
2. (אחארי שהתכשרתי פעמיים שליח באה בלי להתכשר בלי הזהרה בכלל (לא חייתי בבית. פעם אחד הוא התכשר ואמר שהוא בואד 7 זאקות מגיעה
3. התכשרתי כמה פעמים ואמרתי שצריך להזהיר לפחות יום מתי עושים הספקה - לא רצו להזהיר
4. פעמיים חיכיתי בבית בזמן שאמרו לי יהיה אספקה - השליח לא באה
5. התכשרתי ואמרתי שלא רוצה להמשיח ו רוצה להחזיר כסף ולבטל את החזמנה
6. הפקיזה הסכימה שהם מחזירים - 100% כי החנות אשם 28.08.18
7. 20.09.18 - התכשרתי כי עד כה לא כיבלתי זיקוי
8. יועץ רק היום אשה ביטול את החזמנה! וקיבל מסכום -5%!!! לא רצה לתת לי לדבר עם מנהל . פעמיים ניתק את השיחה

מוצר:
2674-1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה אכזבה אכזבה!!! אני גר בירושלים והזמנתי דרך הטלפון מכונת תספורת יקרה+תשלום להרחבת אחריות המכונה הגיע אחרי שבועיים הגעתי הבייתה עם הפתיחה כבר הקופסא הייתה נראת משומשת(היה קרע חיצוני וראו שנפתחה מספר פעמיים בעבר) הרמתי פעם ראשונה את המכונה ולהפתעתי החלק העליון של המכונה פשוט נפל (ברור כי זה היה מראש בכוונה שכן אני לא יכול לחשוב על אפשרות אחרת) ישר התקשרתי אליהם ולאחר מסכת התשה מצד הפקיד נאמר לי שהברירה היחידה שלי היא לבוא אליהם פיזית עם המכונה לצורך בדיקה בטענה הזויה שאולי אני גנב(נאמר להם שאני עו״ד במקצועי) המשמעות של זה מבחינתי זה להגיע מרושלים לרמת גן לבזבז חצי יום עבודה+150 שקל דלק .
הגעתי לשם למחרת ואני יספר בקצרה שעברתי שם מסכת של האשמות שווא בצעקות שכביכול אני שברתי את זה ואני גנב(אדם מבוגר שהזדהה כמנהל החנות) לאחר כ-30 דק׳ אותו אדם ניסה להציע לי בשיטת מצליח לקנות ממנו את החלק העליון לאחר שזה לא הצליח! ניסה להציע לי שנתחלק חצי חצי בסכין לאחר שזה לא הצליח! הוא הביא לי מכונה חדשה שכן הבין כי עו״ד ופני מועדות לפנות לבית משפט לתביעות קטנות+תלונה לוועדה על הגנת הצרכן .

מה שגרם לי לקנות משם זה המחיר אבל בסופו של דבר זה עלה לי הרבה יותר ואני לא יקנה שם יותר!

תשפטו בעצמיכם!!!
מוצר:
מכונת תספורת מסוג מוזר(mozer)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לא טוב ומזלזל בלקוח הגיע מוצר בצבע לא נכון. המשלוח היה איטי ומגושם :(
תגובת החנות:
ביקורת זאת מאד מענינת.גיגית כביסה שנרכשה לפני כ 5 חודשים ב 99 שח כולל משלוח עד לבית ב7 ימי עסקים ללא חיוב.
הלקוח לא בחר צבע משלשת האפשרויות שניתן.אין שום פניה של הלקוח לשירות הלקוחות שלנו לא טלפונית וגם לא במייל.
מענין מאד מה מביא אדם לכתוב ביקורת לאחר כ 5 חודשים ועוד על מה?שירות לא טוב ומזלזל.מעניין מאד ועוד לפני ראש השנה.
מוצר:
גיגית כביסה דגם 9315
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי smart tv של NEON וההזמנה הגיעה מהר מאד - אבל לא הטלוויזיה הנכונה !! הגיע הדגם הרגיל (והזול יותר) של NEON. התקשרתי לדווח על הטעות וקיבלתי תשובה: לא יכול להיות (כנראה שהלקוח לא תמיד צודק).
לאחר ויכוח של מספר ימים ושליחת תמונות של הטלוויזיה לשרות לקוחות הם השתכנעו ושלחו לי את הדגם הנכון.
מוצר:
טלוויזיה NEON "32 דגם LED SMART NE32FLED
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מושלם , הבטיחו שיהיה מוכן לאסיפה תוך יומיים בפועל עבר שבוע וחצי די עשו טובה לא השתדלו לזרז ממש לא לעניין להבטיח הבטחות שווא!
מוצר:
כסאות בר עץ ומתכת צבע לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כספת, ההזמנה באתר פשוטה, המחיר טוב.
הגיע תוך שלושה ימים עם שליח ללא עלות נוספת.
מוצר:
כספת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבר'ה לא רציניים בכלל... מקבלים הזמנות במחיר נמוך ואז טוענים שהמחיר עלה...
ביצעתי הזמנה אינטרנטית על אוזניות אלחוטיות התשלום בוצע בטלפון מול החנות ואז נאמר לי שאצטרך לשלם מחיר גבוהה כי הם משתווים לשאר המחירים בזאפ...נראה ומריח ממש רע...
תגובת החנות:
הלקוח השאיר פרטים באינטרנט שם וטלפון . לא השאיר פרטי תשלום .
צלצו ללקוח ושלחו לו מייל אבל לא הצליחו להשיג את הלקוח

הלקוח חזר לאחר יומיים , המחיר באתר שלנו ושל זאפ השתנה ,וגם כל שאר החנויות שינו את המחיר
אמרו ללקוח שהמחירים משתנים כמעט כל יום למעלה ומלטה , והוא בכלל לא עשה הזמנה אז זה כאילו אין הזמנה .
לבסוף הציעו ללקוח , את האוזניות לא במחיר של האתר אלה הרבה יותר זול
אך עדיין הלקוח סירב.... ועוד אומר"נראה ומריח ממש רע" ....ועוד לאחר שהתפשרו איתו על מחיר יותר זול מהאתר ומאתר זאפ .
מה לעשות לא ניתן לרצות את כולם במיוחד את אלה שלא שילמו בכלל (:

אנחנו מתחייבים למחיר באתר באותו רגע , לא לאחר יומיים , במידה והמחיר היה יורד הלקוח לא היה מבקש לשלם יותר

לא מובן איך אתר זאפ רושם "תיאור חווית הקנייה" של הלקוח
שבכלל לא היתה קנייה , הלקוח אפילו לא קיבל אישור הזמנה , הלקוח לא שילם שום צורה
אבל עדיין רשם ביקורת שלילית ... "נראה ומריח ממש רע"
מוצר:
אוזניות אלחוטיות Jabra 65t Elite Active
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו DVD של פיוניר. שירות מעולה. מענה טלפוני מהיר ואדיב. המוצר הגיע אלנו מהר משהובטח. מעקב דרך האתר אחר משלוח החבילה. מחירים אמינים. לסיכום: תענוג לקנות בחנות. זו לא הקנייה הראשונה שלנו באלקטריק פומפה.
מוצר:
DVD מבית פיוניר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אכזבה,
הזמנתי מוצר מסויים וקיבלתי משהו אחר,
כשדיברתי איתם בטלפון על הטעות ושיחליפו לי את המוצר היו לא סבלניים בכלל,
עוד רצו שאני אעמוד בתורים בדואר ישראל ואשלח להם את המוצר בחזרה על חשבון הזמן שלי והכסף שלי,
זה לא שירות לקוחות, כשיש תקלה מצידכם צריך גם לדעת לקחת אחריות,
לא אקנה מהם שוב ולא אמליץ לקנות מהם.
תגובת החנות:
לקוח זה הזמין צידנית מהאתר שלנו (הלקוח לא ציין הערה מפורטת לגבי צבע מסויים שהוא רוצה) . אנו שלחנו דרך דואר ישראל ללקוח זה את המוצר שהוא ביקש בדיוק לפי מספר דגם/מק"ט. לפני שעושים הזמנה באתרנו הלקוחות חותמים על תקנון שבו יש סעיף שהתמונות של המוצרים באתר להמחשה בלבד. גם לא מצויין בדף המוצר שזה מגיע בצבע מסויים. כרגע אנו נתנו ללקוח זה אופציה לשלוח לנו את המוצר שלנו אם הוא לא לשביעות רצונו ונזכה אותו בכספו.
מוצר:
צידנית רכה 36 ליטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה, מחיר מנצח.
הזמנתי ביום ג׳ בערב, הגיע אלי לקיבוץ גינוסר כעבור יום וחצי.
כל הכבוד, תודה רבה על השרות המעולה.
מוצר:
טוסטר אובן Sauter
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מנורת שולחן דרך אינטרנט. הגיע בדואר יחסית בזמן. אבל הפריט היה שבור (הם אומרים שנשבר בדואר) .למיל לא חזרו אז הייתי צריך להתקשר. כדי להחליף הייתי צריך להגיע לחנות (לא נתנו שום אפשרות אחרת). אם הייתי רוצה ללכת לחנות לא הייתי מזמין דרך אינטרנת. אז רק הפסדתי זמן.
מצד שני - הם החו מעוד נעמים, לא התחצפו ודברו איתי מעוד יפה. מוריד נקודות רק בגלל שהייתי צריך לנסוע לשם
מוצר:
מונורת שלחן �Hundai
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות אדיב ויעיל, נמסרה אינפורמציה מדויקת המזגן הגיע בזמן שירות מעולה
אין ספק שאחזור לקנות שוב
מוצר:
מזגן טורנדו A11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצויין, מענה טלפוני מהיר, המוצר יצא באותו היום והגיע למחרת לדלת ביתנו. מומלץ בהחלט
מוצר:
בישול ללא שמן של המילטון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר קניות עם מלא מידע על המוצר , אמינים , לא קנייה ראשונה שלי שם, גם שירות מצויין שקבלתי לאחר קניה
מוצר:
מערכת סטריאו PANASONIC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד הייתי מרוצה מהשירות
קניתי את המוצר בתאריך 8.8.2018 בשעה 15:30 הגיעה אלי למחרת ב9.8.2018 בשעה 16:00 זה היה מדהים
תודה רבה על השירות אדיב
תמשיכו כך!!!
מוצר:
dome dm2015
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלושה שבועות עברו ועדיין לא קיבלתי את המוצר.
בתחילה נשלח למקום אחר ולאחר שכבר הגיע, זה לא היה המוצר שהזמנתי.
משהוא עובר על החנות הזו, בעבר קניתי הרבה מוצרים מהם ולא היתה שום בעיה.
מוצר:
מאוורר תליה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האספקה היתה מהירה במיוחד וממש שמחתי על המהירות. לא קשור לספק אלא ליצרן הוראות הפעלה למכשיר (שואב אבק של אמקור) לקה בחסר לחלק מהכלים שצורפו למוצר.
בגדול חוויה נעימה וטובה מהספק
מוצר:
שואב אבק נגרר Amcor VC770
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המענה הטלפוני טרם הרכישה היה מהיר, אדיב ויעיל. ההסבר הטכני היה מפורט ווחשוב. אספקת ההזמנה במשלוח הביתה היה מהיר וכלל גם את הניירת המסחרית הנלווית. המוצר היה חדש, ארוז ותאם להזמנה והכל לשביעות רצוני המלאה ואף למעלה מכך.
מוצר:
ברד נשלף למטבח Spadini ספאדיני ALASKA
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.