דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל ואלק' בידורית (תל אביב)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
היי פיי (Buy Buy Internet Trade)
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בHi-Fi ?
4.49
ציון ממוצע
61
חוות דעת בשנה האחרונה
378
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
1
3 חודשים אחרונים
16
0
1
6 חודשים אחרונים
27
0
4
שנה אחרונה
53
0
8
כל הזמן
316
2
60
נמצאו 378 חוות דעת גולשים על Hi-Fi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה אדיב. אורי אדיב, נעים ומקצועי. היה חשוב לי לקבל את הטלוויזה במהירות האפשרית לפני החג ואכן ההזמנה היתה ביום שני בשש בערב וכבר למחרת בבוקר הטלויזיה הגיעה. מחיר מאוד אטרקטיבי, זול בכ- 2000 ש"ח מהצעה שקיבלתי בא,ל,מ!! רק דבר אחד הפריע לי, הזמנתי בתוספת מחיר של מאה ש"ח מתקן צמוד קיר לטלויזיה [55 אינץ], אך לאכזבתי הגיע מתקן לא מתאים שרשום עליו מפורשות שהוא מתאים רק לטלוזיות בגודל 23-52 אינץ ונאלצתי לקנות מחדש מתקן חדש מחנות הסמוכה למקום מגוריי.
מוצר:
טלויזיה UE556400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לרכוש דרכם טלויזיה כבר שילמתי להם והכל אחרי זה צילצל אלי המוביל וביקש כל מיני דרישות לאחר מיכן ביקשתי שיבטלו בגלל כל הדרישו והקשיים שהפעיל המוביל שלחו לי חשבונית זיכוי ללא זיכוי באשראי ושאלה למה אמרו לי איאפשר עכשיו בילתי אפשרי צריך להמתין למחר, יש אצליהם חוסר מקצועיות כללית פשוט על הפנים
תגובת החנות:
היי
הלקוח התקשר אלינו לחנות וקנה מסך 50 אינץ של LG.
לבקשתו הוא רצה אספקה מיידית. הסכמנו לשלוח את המסך באותו היום!!!!
במכירה רחוקה (עסקה שמתבצעת דרך הטלפון) , לצערי יש המון הזמנות שמתבצעות בכרטיסים גנובים. לכן אנו מבצעים עסקה בטוחה דרך חברת האשראי או דרך זיהוי בבית בזמן האספקה של בעל הכרטיס. היות והלקוח שילם בכרטיס תייר, אין אפשרות לבצע עסקה בטוחה דרך חברת האשראי ולכן ביקשנו ממנו להיות בבית בזמן שמספקים לו את המסך לצורך זיהוי. הלקוח לא היה מוכן להיות בבית בזמן האספקה. הצענו לו שנבוא למקום העבודה שלו בכדי לזהות אותו וגם לא הסכים. סירובו העלה חשד שמדובר בכרטיס גנוב או בכרטיס שלא שייך לו.
כל מה שביקש הלקוח היינו נכונים לבצע ובאותו היום, שוב אם רק היה מוכן לזיהוי בבית או במקום העבודה, המסך היה באותו היום כבר אצלו.

שנה טובה
מוצר:
טלויזיה 570
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לב ואורי, זוג מוכרים מדהימים!! חווית שירות מדהימה, זוג מקצוענים, עזרו לנו בכל שאלה ומענה, היינו כמעט שעתיים בחנות ולא הפסיקו להפתיע בידע וסבלנות, בכך עזרו לנו להתאים מוצרים לפי הצרכים שלנו. ממליצה בחום לכל אחד!!!!
מוצר:
טלוויזיה רמקולים TH-L42U5M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האתר, לא לפני שהתקשרתי לברר כי הוא במלאי ונענתי שאכן המוצר קיים במלאי, לאחר ההזמנה וביצוע התשלום דרך האתר באמצעות כרטיס אשראי החברה פשוט נעלמה, אין קול ואין עונה, פניתי פנייה כתובה שוב לאתר מה קורה עם ההזמנה ושוב אין קול ואין עונה, דואג מאד בקשר לפרטי הכרטיס שהשארתי, זמן האספקה עבר ממזמן ואין מכונת כביסה ואין שירות לקוחות, לא ממליץ בכלל. חווית קנייה גרועה ומחשידה.
תגובת החנות:
שלום
הלקוח הזמין אצלנו מכונת כביסה בתאריך 17.8.14.
יום לאחר מכן בבוקר, יצרנו קשר בכדי לקחת את פרטי האשראי לחיוב. הוא ביקש לחזור אלינו ב 14:00.
הלקוח לא יצר קשר ויום למחרת התקשרנו אך שוב ללא מענה.
יומיים לאחר מכן, בפעם השלישית, ניסינו ליצור עם הלקוח קשר וגם ללא מענה.
קצת תמוהה ולא מובנת הביקורת הזו???
בכל מקרה רון היקר , לתקשר איתך מאד קשה. אם אתה רואה תגובה זו, צור איתנו קשר ונספק לך את המכונה מהיום למחר!!!

מוצר:
מכונת כביסה פתח קידמי EV5600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא שקיים הדגם שרציתי, נאמר לי שזה דגם ישן אבל יש דגם חדש יותר במחיר דומה, באתי לחנות, קניתי וקיבלתי את המוצר במשום. היה מהיר קל ועם אדיבות.
מוצר:
מגבר RXV375
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומאד אדיב.
לאחר חיפושים ב ZAP אחר טלוויזיה שתתאים לי. החלטתי על הדגם הנכון לי ובחרתי בחנות זו לרכישה, אך החלטתי שקודם אגיע אלייהם לחדר התצוגה כדי לבחון קודם את הטלוויזיה. כשהגעתי לחנות קיבלתי שירות מאורי שהוא בחור מאד נחמד וסייע לי מאד באדיבות מרובה.
בסיום הרכישה אורי הזכיר שאם לא אהיה מרוצה מהטלוויזיה אוכל לחזור אלייהם. אכן, בבית חיברתי את הטלוויזיה ולצערי מאד התאכזבתי מאיכות השידור שלה.
ארזתי את הטלוויזיה חזרה ואחרי שבוע חזרתי לחנות שוב במטרה להחליפה. כשהגעתי כולם בחנות היו מאד מופתעים מכך שאני לא מרוצה מהטלוויזיה שנחשבת לטובה מאד. לב (מוכר נוסף ומאד מקצועי) חיבר את הטלוויזיה מיד להשוות בינה לבין אחרות וכיוונן את הפונקציות בצורה נכונה כך שהטלוויזיה פשוט נתנה תמונה מעולה!!
אחרי שראיתי זאת כמובן שהחלטתי להשאיר אותה אצלי ולא להחליפה וזאת למרות שנאמר לי שאם אני עדיין רוצה אין בעיה שאבחר באחת אחרת.
לסיכום- אני מאד ממליץ על רכישה בחנות זו. החבר'ה- אורי, לב ורענן כולם נחמדים מאד, מאד שמחים לעזור ולסייע ולתת את השירות הטוב ביותר והם בעצמם אומרים שלהם הכי חשוב שהלקוח יהיה מרוצה.
ב היי פיי הקנייה משתלמת ביותר.
בהחלט אחזור שוב בעתיד.
מוצר:
טלוויזיה 40pfl3208
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר ואדיב. הגעתי גם לאולם התצוגה כדי לבחון מסכים שונים בהתאמה לצרכים שלי. הסכימו גם לחבר מחשב נייד למסכים כדי שאוכל להתרשם מתצוגת מחשב על המסכים (ונאלצו לשם כך להפוך את אולם התצוגה בשבילי). פשוט חברה יוצאי דופן, נעימים, מקצוענים. המוצר פיקס ואני מקווה ליהנות ממנו. מה שבטוח, אני חוזר שוב ושוב לרכוש בחנות הזו.
מוצר:
מסך טלוויזיה UE48H5000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה מהאתר וקיבלתי אישור הזמנה בדואל. אחרי 8 ימים שאף אחד לא חזר אליי, התקשרתי לחנות ונעניתי על ידי רענן. הוא "הסביר" לי שהסיבה שעדיין לא פנו אליי היא בגלל שיש עוד זמן עד 14 ימי עסקים שהם מתחייבים במשלוח. (זאת אומרת שמבחינתם זה בסדר שזמן האספקה יהיה מקסימלי לפי ההתחייבות?)
הבטיח שמעכשיו הוא אישית יטפל בהזמנה שלי ושבימים הקרובים יתקשרו אליי לקבל פרטי אשראי מחדש (טען שבמחשב הם לא נשמרים למרות שעשיתי הזמנה באתר).
עד כאן זה עוד היה נשמע לי סביר.
אחרי כ8 ימים נוספים מתקשר אליי אותו רענן להודיע לי שבעצם המוצר בכלל לא קיים אצלם במלאי!! והציע לי מייבש של זאנוסי במקום (אמר שהם עדיין יעמדו בהתחייבות של 14 ימי עסקים למשלוח). את המוצר התחליפי הוא היה מוכן לתת לי כ"פיצוי" במחיר הנמוך בזאפ. שאלתי איך זה פיצוי? אמר כי הוא נותן אחריות ייבואן מקורית והמחיר הנמוך בזאפ זה ייבוא מקביל ושהאחריות היא לא של ראלקו. בדקתי וראו זה פלא - האחריות בחנויות הזולות בזאפ (עם דירוג גבוה יותר מאשר היי-פיי) היא אכן של ראלקו הייבואן הראשי.
עוד שיחת טלפון להיי-פיי. פתאום הטענה התחלפה. האחריות היא כן של ראלקו, אבל החנויות אינן "מורשות". בשלב הזה ביקשתי פיצוי הולם של 100 ש"ח הנחה או ביטול עסקה. אמר שהם לא יכולים להוריד מחיר ולכן ביטלתי את העסקה.

בקיצור התנהלות של סוחר בשוק. פתאום אחרי 16 ימים שבהם אני ממתין למייבש (שמבחינתי קניתי ורק מחכה למשלוח), נזכרו שאין את המוצר במלאי וניסו למכור לי מוצר אחר במחיר רגיל.
תגובת החנות:
היי
הצענו ללקוח מוצר חליפי עקב חוסר במלאי בפחות ממחיר השוק.
הלקוח ביקש הורדה לא סבירה מהמחיר שהצענו לו (שהיה המחיר הכי זול בזאפ בתוספת פיצוי) וביקש לבטל העסקה
הוצע לו פיצוי בכל מקרה גם לאחר הביטול.
מוצר:
מייבש כביסה EDE77550w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה SAMSUNG 50 השירות היה אדיב מקצועי ואמין מחירים באמת שאין במקומות אחרים וללא ספק אני יחזור לקנות שוב בחנות
מוצר:
טלויזיה 6400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתצי תנור אפיה להורי באמצעות חנות היי פיי
רואי לציין שהמוכר - רענן - הפגין מקצועיות אדיבות ויעילות ללא רבב וגם בעיה שהיתה לגבי הצבע המבוקש - ואשר היה חסר במחסנים - טופלה ביעילות ומהירות
מוצר:
תנור אפיה FN36
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה מאוד סימפטי, בעל ידע מקצועי ונכונות לעזור, בנוסף נתן הנחה משמעותית על המוצר, ללא ספק אחזור לקנות בחנות שוב.
מוצר:
תחנת עגינה DAE650
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם הראשונה שאני קונה ההיי פיי השרות היה מעולה ומקצועי קניתי זוג רמקולים לגינה במחיר סביר והגיוני שמחתי לקבל שרות אדיב ונעים מבחור ששמו רענן
מוצר:
זוג רמקולים px465
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במטרה לקנות רמקולים של bose. פגשתי בחנות מוכר מקצוען אמיתי בשם לב, שהמליץ לי על רמקולים של elac. לאחר ששמעתי אותם החלטתי לקנות אותם, ולאחר שחיברתי אותם למערכת בבית הבנתי שהקניה שביצעתי היתה מוצלחת.
רמקולים לא זולים אבל שווים כל שקל.
מוצר:
סט רמקולים לקולנוע ביתי starlet 5.1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם, רוצה לשתף אתכם במקרה מאוד עצוב ולא אמין עם אתר היי פיי, בתאריך ה- 25.3.14 ראיתי באתר של היי פיי מכונת כביסה דגם BEKO EV 5600, והתקשרתי אל מוקד ההזמנות של האתר, ענה לי רענן, עוד בתחילת השיחה שאלתי מה תפקידו במוקד ההזמנות ואמר לי כי הוא מוכרן, שאלתי בפירוש אם הוא הבעלים של המקום ואמר לי שלא, הזמנתי ממנו את מכונת הכביסה, הוא ביקש ממני פרטים, כולל את מספר כרטיס האשראי, התוקף, תעודת הזהות שלי, הטלפון, כתובת, ואמר כי תוך 14 ימי עבודה המכונה תגיע בשליחות חינם. לא נתן לי מספר הזמנה, כששאלתי מדוע אין מספר הזמנה, אמר כי אין מספר ושככה מתנהלים אצלו באתר.
מאז לא דיברנו, היות ואני עדיין ממתינה למכונת הכביסה, היום התקשרתי אל האתר לוודא שזוכרים שם את ההזמנה, היות ואף אחד עוד לא יצר עימי קשר בכדי לתאם את השליחות ובמקביל, לא קיבלתי שום חשבונית על כך או תיעוד במייל לגבי הזמנתי.
ענה לי נציג אחר שביקש ממני להשאיר טלפון, השארתי ולאחר כשעה רענן שוב חזר אלי, לפתע אמר שאין שום הזמנה במחשב המאשרת את העובדה שהזמנתי את מכונת הכביסה, ואני המומה שואלת אותו כיצד זה הגיוני?
רענן אמר שיכול להיות שהזמנתי את מכונת הכביסה מאתר אחר?! וכשאמרתי לו שלא, הוא שוב שאל את אותה השאלה, אמרתי לו שהוא יכול להאזין לשיחת הטלפון בה הזמנתי את המכונה והוא טען שהוא לא "ביטוח ישיר" ולכן הוא לא מקליט את השיחות, הסברתי לו שזה ממש לא בסדר היות ואני נתתי לו את פרטי האשראי שלי וכרגע הם מסתובבים חופשי בחנות שלו על פתק!!!!
רענן אמר לי בשיא החוצפה, "אולי את רוצה שאני אביא אותך לנהל את העסק???? "
באותו הרגע ביקשתי מרענן שלא לבצע את העסקה ושאני מבקשת שאחראי מעליו יחזור אלי, פתאום אמר שהוא בעל העסק!!! לאחר שבשיחה הראשונה בה הזמנתי את המוצר הוא אמר כמה פעמים שהוא לא בעל האתר,
חברים יקרים, אני מזמינה אתכם לחשוב פעמיים אם להזמין מאתר זה, היות ואני הזמנתי את המכונה, חיכיתי לה, אני בלי מכונת כביסה כבר שבועיים היות ועברתי לדירה חדשה ובאתר היי פיי כלל לא הקלידו את ההזמנה!!!!

בושה וחרפה לבית העסק הזה!!!!
תגובת החנות:
שיא החוצפה!!!
הלקוחה התקשרה בום שישי 11.4.14 וטענה שהזמינה אצלנו מכונת כביסה בתאריך 25.3.14.
לא מצאנו ברישומנו הזמנה כזאת.
מניסיון שלנו, לעיתים קורה שמזמינים מוצר באתר מסוים ולא זוכרים איפה הזמינו (יום יום מתקשרים אלינו לקוחות על מוצרים שהוזמנו באתרים אחרים) . שאלתי אותה האם היא בטוחה שהזמינה אצלנו? מאותו הרגע התחילה בהשמצות וגידופים כלפינו.
השיחה הייתה לא נעימה בעליל , באמת שזה היה קשה אבל שמרתי על איפוק, הצעתי לה בכל זאת שאספק לה את המכונה במידית למרות ההתלהמות מצידה (הרבה לפני הזמן שכביכול היא הייתה אמורה לקבל, לפי התאריך שמסרה)

הזמנות אלו הן הפרנסה שלנו!!! כל ההתנהלות מצד ה"לקוחה" הייתה מוזרה, וכאילו בנתה "הזמנה דמיונית" בכדי לכתוב ביקורת זו!!! היא ידעה יותר מדי פרטים עליי (לרגע לא הזכרתי את שמי)
נראה שזאת ביקורת שתולה של בעלי אינטרסים (מתחרים)...
חד שמח וכשר לכל לקוחותינו
רענן



מוצר:
מכונת כביסה ev5600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי נדלקתי ראיתי קניתי.אין על לב ורענן . שירות אדיב מכל הלב .גם בזמן לחץ בחנות נותנים לך את מלא תשומת הלב .אחלה מחירים !!!
מוצר:
sub bq-108
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה לפני 3 שבועות למכונת הכביסה הזאת כאשר יצרתי קשר בשביל לציין שזאת דחופה לי ניסו לשכנע אותי לקחת מכונה אחרת. אחרי שהתעקשתי וביצעתי את ההזמנה שלחו לי אישור הזמנה אך המכונה לא הגיע (חייב לציין שגם לא חייבו אותי) אחרי שאני מתקשר אחרי 3 שבועות הם אמרו שנפלה טעות ואין יותר את המכונה הזאת במלאי ושהם לא יכולים למכור לי אותה. הם ניסו שוב למכור לי מכונה אחרת וטענו שיתנו לי אותה באותו מחיר אך היה זה מוצר לא ידוע ובלי חוות דעת או ביקורות בזאפ וזאת אותה מכונה שכשהתקשרתי לראשונה ניסו למכור לי. מה שהכי מוזר זה שגם אחרי שציינו וראו שאין להם ולא יהיה להם במלאי יותר את המכונה הזאת הם ממשיכים לפרסם אותה ולהציע אותה למכירה.

בשורה התחתונה החברה מפרסמת מוצרים במחירים מוזלים בשביל למשוך לקוחות בלבד. השרות היה לא מקצועי בכך שלא יידעו אותי ולא נתנו לי פתרון. גם כשדיברתי איתם והם הבינו שהם טעו ביקשתי שיחזרו אלי עוד 20 דקות בשביל שאבדוק זאת אך לא חזרו אלי.
בלי שום ספק לא מתקרב לחנות הזאת שוב ורציתי לשתף את החוויה שלי כדי שתבינו איפה אתם קונים..
תגובת החנות:
שלום
הלקוח הזמין לפני כשבועיים מכונת כביסה של בוש.
עקב חוסר זמני במלאי והתנהלות לא תקינה שלנו מול הלקוח, הצענו לו את אותו הדגם רק משופר יותר (יותר משקל ויותר סל"ד) ללא תוספת תשלום!!!
אני מודה שמשהו בהתנהלות שלנו במכירה הזו לא היה תקין.
לאחר שהצענו ללקוח את ההצעה, הוא אמר שיחזור אלינו עם תשובה.
את התשובה שלו קיבלנו בביקורת זו.
מוצר:
מכונת כביסה WAB16060IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הרכישה באתר, נאמר שהטלויזיה תגיע לאחר שבוע. משחלפו כמה ימים התקשרתי לברר מה מצב ההזמנה והביעו פליאה על כך שלא חזרו אליי כדי להגיד לי שהטלויזיה היא בכלל סינית, עם שלט ומערכת הפעלה סיניים- כמובן שאין למישהו שאינו דובר סינית מה לעשות עם טלויזיה כזו. בעת ההזמנה פרט זה לא צויין בשום מקום - תמוה. כמובן שהיו חלופות הרבה יותר יקרות. אמרו שיחזרו אליי עם הצעה אטרקטיבית וברור שזה לא קרה.
בקיצור - שמו מחיר נמוך כדי לפתות את הלקוח ולהציע לו חלופות יקרות בהרבה.
חוצפה.
תגובת החנות:
חג פורים שמח
לאחר קבלת ביקורת זו, נעשתה שיחה עם הלקוח והוסברו לו ההבדלים בין מוצרים המיובאים בייבוא מקביל לבין מוצרים בייבוא רשמי. לשמחתנו הלקוח גם הבין אבל בכל מקרה גם הוצע לו פיצוי להרגשה טובה.
אנו נסביר גם לכם לקוחות יקרים,
במוצרים הפופולאריים יש ייבוא מקביל שלכל מיני יבואנים.
ייבוא מקביל ("פרללי") הוא לאו דווקא קנייה גרועה. יש יבואנים פרלליים טובים שהם לעיתים וותיקים יותר מחברות יבואן רשמי ויש יבואנים פרלליים גרועים. כמו שגם בייבוא הרשמי, יש טובים יותר ויש טובים פחות.
לגבי המוצרים המיובאים ע"י היבואנים הרשמיים, לרוב הם מותאמים לשוק הישראלי ומגיעים עם עברית עידן פלוס אחריות מורחבת.
לגבי מוצרים בייבוא מקביל זה מתחלק ל 2:
1. הסחורה שמגיעה מסין היא הזולה ביותר!!! היא ללא עברית, עידן+, שלט בסינית ופאנל מסך ירוד יותר ועליה בדרך כלל נותנים אחריות מינימלית של שנה.
2. סחורה המגיעה מאירופה בייבוא מקביל היא איכותית מאד מגיעה עם עברית עידן+ ופאנל מסך איכותי. לעיתים מוצרים אלו אפילו איכותיים יותר ממוצרים בייבוא הרשמי.

בברכת חג פורים שמח
רענן
היי פיי
מוצר:
טלויזיה UA40F5500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר בשלב השיחה הטלפונית השירות הי אדיב ומקצועי, לאחר התייעצות על רמקולים תוך התחשבות בדרישות ובצרכים שלנו המליצו לי לבקר בחנות להדגמה של השמע. לאחר בדיקה באינטרנט על היצרן שהומלץ נסענו במיוחד מגדרה לתל אביב, השירות בחנות היה מעולה, פתחו בשבילנו אריזה חדשה והדגימו לנו את הרמקולים. השיחה התפתחה לרסיבר ושוב קיבלנו המלצה שמתאימה לצרכים ולתקציב שלנו. התיישבנו לסגור עסקה ותהליך המשא ומתן היה מחויך ועם השואה למחירים המפורסמים אונליין גם בזאפ. בסופו של דבר קיבלנו מחיר טוב ויצאנו בהרגשה טובה - והחשוב מכל המערכת מוכיחה את עצמה בבית כעונה על הציפיות.
מוצר:
רסיבר, רמקולים סראונד, סטרימר HTR-4065
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הדבר הכי חשוב שהרגשתי כלקוח הוא שניסו לתת לי את המוצר שיתאים באופן המירבי לצרכי ולא לצרכי החנות. רק לאחר שמוצר זה נמצא התחיל הדיון על המחיר. גם שם חשתי בפתיחות ואמינות וניתן לי המחיר הנמוך ביותר האפשרי תוך השוואה "און-ליין" עם מחירי המתחרים. כשהגעתי לבייתי ופתחתי את המוצר גיליתי שהוא לא מתאים לי במאת האחוזים וחששתי שעשיתי קניה שאינה מושלמת. כשהתקשרתי לחנות הופתעתי לגלות שהם מוכנים לקחת את המוצר שכבר נפתח מאריזותיו ולהחליף אותו למוצר אחר, וזאת ללא שום מורת רוח ותמיד בחיוך.
מוצר:
טלוויזיה 39P2300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי. קיבלתי שירות מבחור בשם לב אשר ישב ונתן לי ייעוץ לגבי ההתקנה והמוצר.
בנוסף קיבלתי שירות בפעם השניה שהיתי צריך את עזרתו.
ללא ספק הייתי חוזר לקנות מוצר נוסף.
מוצר:
מערכת קולנוע ביתית Starlet
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר ב15-9-2013 ומסרתי כרטיס אשראי כדי שזה יהיה יותר מהר. נכנסתי לאתר ב22-9-2013 והופתעתי כשראיתי הזמנה כלל לא טופלה. התקשרתי אמרו שיש להם לחץ ויחזרו אליי יותר מאוחר - לא חזרו. התקשרתי עוד פעם ב23-9-2013 קיבלתי אותה תשובה. כשאמרתי שאני הולך לבטל את הזמנה בדקו ואמרו שאין פרטי אשראי והשאירו לי הודעות וכן הלה. בקיצור בלגן גדול. לא רוצה להזמין במקומות כאלה. ביטלתי הזמנה
תגובת החנות:
ההזמנה התקבלה באתרנו כפי שציין הלקוח ביום א' 15-9-2013. יום למחרת ביום ב' 16-9-2013 בשעה 12:40 התקשרנו ללקוח לתאם משלוח ואמת פרטי כרטיס האשראי. לא היה מענה. השארנו הודעה לחזור אלינו בהקדם. ניסינו את הלקוח שוב ביום ד' 18-9-2013 בשעה 13:20 שוב ללא הצלחה. השארנו הודעה שנייה. ביום ה' 19-9-2013 בשעה 11:10 ניסינו להשיג את הלקוח בפעם השלישית ומשום שלא השגנו אותו שוב הושארה לו הודעה שזה הניסיון השלישי להשיגו ואנו נאלצים לדחות את הטיפול בהזמנה עד לזמן שהלקוח יחליט ליצור קשר במידה וזה עדיין רלוונטי. הלקוח יצר קשר איתנו ביום א' 22-9-2013 ודרש שנבצע את ההזמנה ונתייחס לתאריך ההזמנה המקורי 15-9-2013 כיום ההזמנה ולספק את המוצר מיידית. הלקוח לא הגיב לעצם העניין שהושארו לו 3 הודעות במשך שבוע שלם מיום ההזמנה והתעקש לכך שניתן לו את המסך מיידית וניתק את הטלפון לאחר שאמר שיכתוב ביקורת רעה עלינו בזאפ.
אנו מצרים על הניסיון שחווה הלקוח ועושים כמיטב יכולתנו לרצות את כולם אך אין ביכולתנו לטפל בלקוחות שאין לנו קשר טלפוני איתם על מנת לאמת הזמנה וזמני משלוח. נשמח לטפל בלקוח הנוכחי, כפי שעשינו מלכתחילה במידה ויחליט להתקשר טלפונית איתנו. אנו כאן לתת את השירות הטוב ביותר והמוצרים במחיר הנמוך ביותר. אנו עושים זאת בהצלחה כל יום לעשרות לקוחות.
מוצר:
TV Sharp LC32LE340
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקבל עזרה טלפונית בחנות והמוכר דיבר אליי בצורה מגעילה!!!!
כבר התקשרתי על מנת לקנות מחשב והוא פשוט אמר לי שאין לו כח לדבר איתי בטלפון כי הוא כבר הסביר לי על המוצר לפני!
פשוט ביזיון!!!! אולי חברה זולה אבל שירות לקוחות זוועה!
תגובת החנות:
את השיחה העם הלקוח ניהלנו במשך 15 דקות תמימות והענקנו לו את כל שדרש על מנת שיקבל החלטה נכונה שתתאים לו לפני הרכישה. דיברנו על מספר מחשבים והתמקדנו בסופו של דבר במחשב המדובר ואז בדקנו אופציות שהלקוח רצה שכללו מחיר ואחריות יבואן רשמי. הכל התאים ללקוח ואפילו הוא הגיב בסופה של השיחה בצורה חיובית מאוד והודה לנו על השירות והידע שנתנו לו. לפני שהלקוח ניתק את השיחה הוא אמר שהוא חוזר אלינו בעוד מספר דקות על מנת לבצע רכישה כי כרטיס האשראי לא היה בידיו. הלקוח חזר לאחר מספר דקות ומשום מה הלקוח התחיל את השיחה בכך שרצה הסבר ממש מההתחלה וביקש לקבל מידע על הדגם המצוין לעיל. אמרנו לו שדיברנו על אותו מוצר ממש לא מזמן ודיברנו 15 דקות על המחשב ושאלתנו אם הוא רוצה שנסביר לו את הכל שוב או אם משהו לא היה ברור שנוכל להבהיר ביתר שאת? הלקוח ענה במבוכה ואמר לא לא צריך סליחה חשבתי שזה מישהו אחר וניתק. לא חשבנו לרגע שזה יתפתח לחוות דעת כזו ממנו. אנו משתדלים לתת את המענה הכי טוב לכל לקוח ואנו בתחרות מתמדת לזכות בקנייה של כל לקוח בהתבסס בעיקר על שירות ואחר כך המחיר. לקוחותינו חוזרים אלינו לאחר 25 שנות שירות ומפנים אלינו לקוחות נוספים שזוכים לאותו יחס ראוי אותו אנו מעניקים לכל לקוחותינו. מצער אותנו לדעת אפילו מתלונת הלקוח בו הוא מזכיר את העובדה שהוא קיבל את ההסבר אבל חזר אלינו שוב ואז כביכול דיברנו איתו בצורה מגעילה כדבריו? לא סביר. אבל בכל אופן מיליון התנצלויות על הכל. זו לא דרכנו עם אף לקוח אבל נשמח לרצות את אותו לקוח אם יפנה אלינו שוב. אנו מצטערים על החוויה הזו, גם ללקוח וגם לנו כחנות ונעשה הכל שכל לקוח ירגיש מצוין עם כל רכישה. שוב, נשמח לתת מענה נקודתי לאותו לקוח אם הרגיש שלא קיבל 100 אחוז שירות.

מוצר:
לפטופ מחשב נייד Asus S400CA-CA129H UltraBook
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנור בבית התפרק ללא הודעה מוקדמת. הייתי זקוקה בדחיפות מעכשיו לעכשין תנור + השמה למקום + פינוי הקודם.
הגיע בזמן כפי שהובטח, כולל הפינוי. פעם שלישית שאני קונה בחנו זו ומאד מרוצה.
תודה לשירות שניתן ע"י רענן.
מוצר:
תנור בנוי hb23ab21y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השלישית שאני רוכש בהיי פיי. השירות חם, נעים, מקצועי ואמין. ואני לא מדבר בכלל על רענן שהוא מדהים לכל הדעות.
באתי בגלל המחיר נשארתי בגלל השירות והמקצועיות.

בהחלט אחזור לרכוש בחנות זו בעתיד הקרוב, יש לי בית חדש לאלכלס.

מוצר:
TV UE46F6200
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.