דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים (כפר סבא)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
גרופר קניות חברתיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGroo ?
1.04
ציון ממוצע
27
חוות דעת בשנה האחרונה
48
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
0
0
11
שנה אחרונה
0
0
27
כל הזמן
1
0
47
נמצאו 48 חוות דעת גולשים על Groo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות אצלם!!
רכשתי מוצר עגלת שירות למטבח , חסר חלק .
שלחתי לGroo , מייל קבלתי , מהם הודעה להתקשר לספק,
במשך שבועיים אני מנסה בתכיפות של כמה פעמים להתקשר לספק, אין מענה
נציג של Groomהתקשר אלי טלפונית , הבטיח לחזור
שלחתי מספר מיילים לGroo , ענו פעם אחת
ובכן!! נראה שההתנהלות השל החברה , כמו תחפשי אותנו בסיבוב
אי לכך אני מתכוונת לכתוב מספר מילים לפניות ציבור
סיכום ! לא אקנה יותר מוצרים מGroo
מוצר:
מזווה מדפים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב
ביום חמישי האחרון קיבלתי מיטה זוגית של חברת BRADEX מספר ההזמנה 3987547 שגם האספקה היתה אחרי זמן רב,
כאשר ניסינו להרכיב את המיטה הבנתי שיש אי התאמה בין החלקים ופניתי לשירות הלקוחות שגם המענה שם הוא כעבור זמן רב. תשובת שירות הלקוחות שהכל בסדר והפנו אותי לשירות הטכני כאשר אמרו שאם באמת יש תקלה או פגם ירכיבו לי ללא עלות. בשירות הטכני כמובן על פי תמונה ששלחתי אליהם טוענים שאין פגם אך דוחים אותי עד 14 ימי עסקים.
לצערי הבנתי שאחכה עוד זמן רב והזמנתי נגר מקצועי מאחר ולילדה שלי אין מקום לישון מיום חמישי. הנגר הזדעזע ואמר שהחלקים כאילו נלקחו ממספר אריזור של דגמים שונים ואילו החורים שנקדחו לא תואמים את ההרכבה. אני מאוכזבת ומזועזעת איך נפלתי לתרמית כזאת. עד היום הזמנתי דרך הגרופון כל כך הרבה מוצרים ורהיטים ולא נתקלתי בדבר כזה ובשירות גרוע. את תגובתי אפרסם שאנשים לא יפלו לתרמית שאני נפלתי.
מוצר:
BALENO מיטה זוגית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ב 30-4-20 מזרן יוגה, באתר אמרו שיגיעה תוך 3 -4 ימים. בגלל המצב של הקורונה חיכיתי בסבלנות אך עוד לא הגיע. בטלפון של הספק לא עונים!!! בשירות לקוחות בגרופ לא ניתן לדבר עם מישהו, רק הודעות שבקושי מטפלים!! ממש חבל !!! כי בטוח לא אקנה שוב!!!
מוצר:
מזרן יוגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שולחן מחשב דרך גרופון הובטח משלוח עד שבועיים, עבר חודש ולא קבלתי את המוצר.. התכתבתי עם בית העסק "טייק איט" מספר פעמים
וכל פעם קבלתי תירוצים שונים בדבר עיכוב המשלוח.
כשרציתי להתלונן בפני גרופון גיליתי שזה כמעט בלתי אפשרי ליצור איתם קשר... לא טלפון ולא מייל ורק איזה תיבת הודעות שלא עונים בה!
ממש מצער... בתור לקוחה ותיקה שבד"כ הייתי מרוצה מאד מהשירות... הפעם התאכזבתי ביותר ולבסוף נאלצתי לבטל את ההזמנה... ולבקש את כספי בחזרה.
הייתי מצפה מגרופון שיהיה יותר קשוב וזמין ללקוחות המזמנים דרכו מוצר ולהיות להם מעין אבא ... שאם הם נתקלים בבעיה מול הספק שיתערבו לטובת הלקוח שלהם.... אחרת יאבדו את אמון הלקוחות .... כמוני למשל.
מוצר:
שולחן מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כמה מוצרים דרך האתר:
הראשון בשל המצב כעת לא ניתן לשימוש- ביקשתי לבטל לקבל החזר כספי דחו את תאריך השימוש בניגוד לדין וסרבו לבטל את הרכישה.
השני- לא הגיע. כבר עבר זמן רב מהתאריך שהיה אמור להגיע. מיל לספק ולגרופון לא נענו/ נענו במלל מטריד ולא מספק.
השלישי- שובר לא תקין. אין עם מי לדבר בגרופון. עוד מייל נשלח ממתינה לפתרון נורמלי.
אין עם מי לדבר. אין מענה. תגובות במיילים לקוניים ומרגיש כמו מריחה.
כשרוכשים דרך אתר מסוים- יש ציפיה שהאתר יתן מענה כשהמוצר לא מסופק. לא קורה דרך האתר הזה וחבל.
מוצר:
2 שוברים לספא/ שובר לדלק/ מסיכות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין עם מי לדבר לגבי מדיניות החלפת מוצרים. מה גם שהם שלחו לי מוצר כאשר התמונה הטעתה אותי וחשבתי שמדובר בשלושה סוגי בשמים של אדידס , משהגיע המשלוח נוכחתי לגלות שמדובר בסוג אחד .
אין עם מי לדבר.
מוצר:
בושם אדידס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סנדלים לבן שלי בפברואר. לא הגיע. אכזבה. להתרחק! ועוד כמה תווים. אין עם מי לדבר.
מוצר:
ניובאלאנס סנדלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך הגרופון הליכון וכשנתקלתי בבעיה לממשו כנראה עקב מכירה פיקטיבית .אין עם ממ לדבר טלפונית .במייל עונים תשובה לקונית ולא מתייחסים לפניה אלא רק מציעים לבטל את הרכישה מבלי לתת חלופה כלל . לא אקנה שם יותר
מוצר:
הליכון יורק 8309
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טיול לורנה וטיול לרוסיה יש ביטול של בית העסק עבר חודש מתחמקים מזיכוי ממשיכים להוריד תשלומים חוצפה כרגע לא חוזרים בכלל לפניות. זיכרו שיש את יום אחרי הקורונה
מוצר:
טיולים לחוץ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בית העסק "GROO" אינו עומד בהתחייבותיו הזמנתי מוצר בתאריך 21/03/2020 משלוח באמצעות שליח לפי האתר המשלוח אמור היה להגיע בתוך 5 עד 7 ימי עסקים. בפועל המוצר בכלל לא נמסר עדיין לחברת ההפצה. הרושם שלי האתר מוכר מוצרים שאינם במלאי בכלל.
המלצתי להתרחק מאתר זה, אני לפחות מפסיק להזמין מהם יותר.
מוצר:
מארז 50 יחידות מסכות פנים היגייניות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח לקח יותר מחודש
באו עם הספא עד הדלת השאירו בחוץ והלכו
הספא לא נכנסת לתוך הבית
צריך לבד לפרק ואז להככניס ואז להרכיב
מאד מאד קשה
אם הייתי יודע מראש לא הייתי רוכש
מוצר:
ספה דו מושבבית נפתחת למיטה זוגית דגם satis אפור כהה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסכת פנים בתקופה הזו של הקורונה.
הובטח לי עד עשרה ימי עסקים שזה המון זמן למשלוח בישראל!
עברו שלושה שבועות!
לא קונה מכם יותר.
אין עם מי לדבר,אחרי חמש הודעות ענתה לי במייל דונייה
ורשמה שזה לא בטיפול שלהם הם העבירו הלאה!
אם זה יותר מעשרה ימי עסקים אז אל תתייחסו לכך,לא איכפת לי שהעברתם הלאה,וברוב חוצפתה מחקה את התלונות שלי,כן ניתן לראות.
ולא התייחסה לבקשתי לבטל את ההזמנה.
הצעה מכל הלב אל תקנו מגרו זה חתול בשק.
מוצר:
מארז שלוש מסכות לפנים N95
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר פעמיים הזמנתי מוצר והשליח החליט לשים את המוצר במקום אחר ואז לך תחפש אותו...

פעם אחרונה שאני מזמין מוצרים שדורשים משלוח
מוצר:
סט 12 קופסאות אחסון בגדלים שונים העשויות זכוכית עמידה עם מכסים תואמים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאתר גרו, כריות,
זה מה שקיבלתי (מצ"ב).

מתי אקבל את המשלוח?

למה כשאני סורקת את קוד האפליקצייה, אני מקבלת שגיאה????

למה במקום 99 ש"ח, גביתם באשראי 238 ש"ח?????????

למה אתם לא מגיבים??
מוצר:
כריות אלוורה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצרי טקסטיל מגרופון בתאריך 14.11.19 לאחר שלושה שבועות טרם קיבלתי את המוצר פניתי לגרופון לאחר שלא קיבלתי מענה מהספק (לאחר כמות טלפונים ללא מענה)
נאמר לי מחברת גרופון נשלח הודעה לחברת הספק תוך 3 ימי עסקים נקבל תשובה ונעדכן אותך שוב פעם אף אחד לא עדכן אותי וכמובן אף אחד לא טרח לחזור אליי טלפונית במקביל אני נכנס לאתר גרופון על מנת לעקוב אחר המשלוח ונאמר לי שהמוצר מומש כמובן שוב פעם חייגתי לגרופון הטענה היא לא להתייחס למילה מומש באתר השוברים של גרופון זה כנראה תקלה במערכת
שוב פעם אחרי חודש אני יוצר קשר עם חברת גרופון נאמר לי שהמוצר נאסף מנקודת האיסוף שוב פעם חזרה נציגת שרות של חברת גרופון בטענה שאין לה מושג איפה המוצר נמצא כרגע והגרוע מכל שהיא טוענת שקיבלתי את המוצר אני פשוט מזועזע לא יתכן שאני ירכוש מוצר ישלם עליו ולא יקבל אותו בטענה שקיבלתי אותו עצוב מאוד שכך מתנהלת חברה.
מוצר:
שמיכת חורף וכריות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמנו על מוצרים והם מעולם חא הגיעו. על מוצר אחד לא קיבלנו כל התייחסות (שעון חכם). מוצר שני לכאורה טופל. שכנעו אותי בטלפון לרכוש שוב כיוון שהייתה טעות. שילמתי התקשרו תאם משלוח ו...לא הגיע כמובן.
כמות המיילים והטלפונים הפכה את הרכישה לבלתי נסבלת. נחמדות מעושה שלא מניבה שום תוצאה. המנעו מקנייה בגרופון
תגובת החנות:
הי,

חברת גרו GROO עובדת עם מאות בתי עסק ודורשת מהם לעמוד בסטנדרטים גבוהים בתחום השירות.
נשמח אם תפנה אלינו במייל support@gcommece.co.il עם מספר השובר ואנו נבדוק את פנייתך מול בית העסק ונעדכן בהקדם.

תודה

צוות GROO
מוצר:
Eco Beat
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטרפת לדיס המלצה על גרופון!
רכשתי דרכם קופון לשעון. כאשר המוצר שהגיע לא היה נכון ופניתי בהמלצתם לחנות, לא קבלתי מענה מהחנות.
גרופון התנערו ממני ישלחו אותי שוב חשוב להתמודד לבד...
תגובת החנות:
הי,

האם פנית למוקד השירות שלנו?
חברת GROO עובדת עם מאות בתי עסק ודורשת מהם לעמוד בסטנדרטים גבוהים במתן שירות ללקוח.
הנך מוזמן לפנות אלינו במייל support@gcommece.co.il ולכתוב לנו את פרטייך ואת פרטי השובר ואנו נענה בהקדם.

תודה, צוות GROO
מוצר:
שעון ומד דופק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב מעולה שהגיע אלי מהר ובמחיר מצוין, תודה רבה עד כדי שגרם לפקפק אם באמת יש מבצע כזה
מוצר:
Lenovo t430
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטרפים לדיס המלצה על רכישת מוצרי חשמל באמצעות גרופון. קנינו שואב אבק דייסון יקר וחדיש עם שנה אחריות. כעת אחרי כחצי שנה הלכה הסוללה, הספק שאינו היבואן הרשמי נעלם ואנחנו מחכים כבר שבוע לבירור מול גרופון. אין מענה טלפוני והשירות באמצעות מיילים ספורדים בלבד. נכון לעכשיו אנחנו ממשיכים לשלם על השואב היקר בעסקת תשלומים בעוד הבית מעלה אבק ללא שואב. וגם אם בסוף גרו יקחו אחריות, מי יפצה אותנו על ההמתנה, כאב הראש, הטרטורים ועוגמת הנפש?? חבל שלא קראתי את הדיס המלצות כאן לפני הרכישה.
תגובת החנות:
הי ענת,
אנו עובדים עם מאות בתי עסק וכל אחד מהם צריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים בתנאי השירות וכמובן גם בתנאי האחריות.
את מוזמנת לשלוח מייל אלינו לשירות עם פרטייך ופרטי השובר שרכשת support@gcommece.co.il ע"מ שנוכל לבדוק את פנייתך מול בית העסק.
תודה
מוצר:
שואב אבק v10 animal
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך חברת גרופון מצלמת דרך המצלמה הגיע משומשת מלא שריטות ופגומה, שוחחתי עם גרופון וכמובן גרופון שלחה את הספק עלי שטען כי המצלמה חדשה.
לאחר שהובהר לספק כי איני מעוניינת במצלמה המצלמה הוחזרה.
שימו לב יש להזהר מהשירות של גרופון!!!!! אין שירות ולא ייחס!!!!!!!!!
תגובת החנות:
הי,

שוחחנו עמך טלפונית וביצענו זיכוי בגין החזרת המצלמה לספק כולל איסוף המוצר ללא עלות בהתאם לנהלי החברה.
חשוב לנו לציין, כי אנו עובדים עם מאות בתי עסק ודורשים מהם לעמוד בסטנדרטים מחמירים באיכות המוצרים ובשירות.

תודה
צוות GROO
מוצר:
מצלמת דרך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מכונת כביסה בגרופון. הזול זה היקר. מתנערים מאחריות למרות שזמן האספקה על השובר 10-14 יום והספק מתעקש על 25 יום שזה 5 שבועות ! ! הם מתקשרים למשווק שאינו יבואן אשמי ולך תחפש.
מאלצתי לנתקשר בעצמי למשווק להסדיר ביטול.
מוצר:
WAB2060 bosch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
t לא ליקנות מוצרי חשמל בגרופון לא לקנות מוצרי חשמל בגרופון!!! קניתי מכונת כביסה הגיעה אחרי חודש! הגיעה מקולקלת כרטיס ומשאבה. לא רוצים להחליף ישנן בעיות מול הספקים בגלל שגרופון מתנערת מאחריות.
תגובת החנות:
הי, האם פנית למוקד השירות שלנו? אם בא לך לשתף, נשמח לקבל את התייחסותך עם פרטי השובר למייל sm.support.il@groupon.com כדי שתמשיך ליהנות מהדילים והמבצעים תודה. שי, צוות GROO.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני אתחיל בשורה התחתונה: אל תקנו אצלם!
ועכשיו פירוט: קניתי המחשב לפני 16 ימים קלנדריים, כאשר החנות מתחייבת לאספקה תוך חמישה ימי עסקים.
קניתי את המחשב עבור ילד משועמם בחופש הגדול, בתקווה שהמחשב יעזור לו להעביר את השבועיים האחרונים של החופשה,
ובתקווה שכאשר כתוב עד חמישה ימי עסקים, זה יגיע מוקדם יותר: כבר היו לי מקרים פה בזאפ שקניתי מחשב נייד והוא הגיע ביום למחרת.

עברו היום 11 ימי עסקים, ואני לאחר עשרות שיחות טלפוניות והתכתבויות במייל - עם גרופון ("מכיוון שבית העסק הינו האחראי למתן השרות, עלינו לפנות לבית העסק לשם בירור" - זו התשובה שלהם במייל, ציטוט מדוייק);
עם בית העסק (DSN - Hotprice), שאמר שהמוצר עבר לחברת השליחויות;
עם חברת השליחויות בר הפצה, שהבטיחו מספר פעמים לברר היכן המחשב ומתי הוא צפוי להגיע, ולחזור אלי תוך חצי שעה, ואם לא, אז להוציא לי *מיד* מחשב חדש, ואף פעם לא עמדו בדיבורם: לא ביררו, לא חזרו בטלפון - לא תוך חצי שעה ולא אף פעם; ולא הוציאו מחשב חדש כפי שהבטיחו.
החופש הגדול עומד להגמר, ומסתבר שבגלל השירות המחפיר והזלזלני של כל הקשורים לחנות הזו, לילד שלי כבר לא יהיה מחשב חדש בחופש הגדול הזה.
גרופון, DSN ובר הפצה - תתביישו;
זאפ - תסיקו מסקנות;
ואתם הקונים - תתרחקו מהחנות הזו.
תגובת החנות:
הי בן,
ברגע שקיבלנו את פנייתך, פנינו לבית העסק ולבקשתך ביטלנו את העסקה וזיכינו את חשבונך.
חברת GROO עובדת עם מאות בתי עסק ואנו דורשים מכל אחד מהם לעמוד בסטנדרטים גבוהים במתן שירות ובאמינות של הדילים המוצגים באתר GROO.
מזמינים אותך להמשיך וליהנות מהדילים ומהמבצעים שלנו לסוף השנה. תודה שי צוות GROO
מוצר:
מחשב נייד 1WY61EA של HP.
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין