דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
גרופר קניות חברתיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGroo ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
58
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
1
0
57
נמצאו 58 חוות דעת גולשים על Groo
תמונת משתמש
שם:
אלברט
תאריך:
04/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר שטיפה באל כל סחר.. לא מומלץ לאחר שימוש של חודש נשלח לתיקון בפעם השנייה. ברציפות. לא מוכנים להחליף חבל על הכסף
מוצר:
מכשיר שטיפה (גרניק)
תמונת משתמש
שם:
צביקה
תאריך:
22/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות ואמינות מהגרועים שנתקלתי רכשתי כרית מסג בפרסום אספקה תוך 7 ימים שבמציאות לאחר שפנינו לבירור האספקה נאמר לנו 3 שבועות.פעם אחרונה שאני רוכש באתר זה ואמליץ לכל הסובבים אותי לא לרכוש
מוצר:
588
תמונת משתמש
שם:
Alma
תאריך:
14/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין עם מי לדבר , רכשתי גרופון אחד , קיבלתי שניים וכמובן שני חיובים. שרות מתחת לכל ביקורת. אף אחד לא עונה בשום דרך,ניסיון מר . כמובן שלא אעשה זאת שוב לעולם
מוצר:
אלבום כריכה קשה ללא הגבלת עמודים
תמונת משתמש
שם:
שבתאי
תאריך:
08/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהם!!!
לא ניתן להתקשר לשירות לקוחות. לאחר פניה דרך האתר מקבלים תשובה במייל לאחר מספר ימים. ההתכתבות אתם לוקחת מספר ימים בין מייל למייל.
רציתי לשנות את המידה של המוצר שקניתי. התקשרתי לספק בטלפון שהם מסרו לי אבל הוא לא עונה. עקב העיקוב בתשובות של שירות הלקוחות, המוצר נשלח בלי שיכולתי לשנות את המידה. כאשר בסוף השגתי את הספק דרך דפי זהב, הוא צעק עלי למה אני פונה אליו ולא לשירות הלקוחות של groo, למרות שהם אמרו לי לפנות אליו ולדבר אתו.
החולצות הגיעו בצורה מחפירה. הן הגיעו בתוך שקית של סופר. רק חולצה אחת מתוך 5 חולצות הגיעה ארוזה והשאר הגיעו בתפזורת, כנראה לאחר שהוחזרו ע"י לקוחות אחרים. במידה ותרצו, יש לי תמונות שמראות את מה שתיארתי.
לא קיבלתי קבלה על התשלום ולכן אני שולח את מספר ההזמנה.
מוצר:
5 חולצות מנדפות זיעה T-GOLD
תמונת משתמש
שם:
מממ
תאריך:
05/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את השעון בצבע לבן, הגיע לי בצבע שחור בתוך אריזה קרועה ומכווצצת. ביקשתי להחזיר ולהחליף בלבן אבל אמרו שלבן אין כרגע ואם אני רוצה לחכות עד תחילת יולי.... יולי התחיל ואין שעון לבן.... ביזיון... לא להזמין מהחנות הזאת
מוצר:
שעון דופק
תמונת משתמש
שם:
ויקי
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט נורא!!! אין שירות לקוחות!!! אין עם מי לדבר!!! ולא חוזרים אליך.
מה שהכי גרוע שהם בכלל לא מתייחסים גם לחוו"ד הגרועות שהם מקבלים כאן!!!
למעשה הם "בונים רק על הכסף שהם ירוויחו באופן חד פעמי!!!
המגוחך שיש להם ניקוד 1.25 מתוך 5 רק בגלל שלא ניתן לתת 0
המינימום בניקוד שזאפ מכריחה לתת זה 1
מוצר:
אלבום דיגיטלי
תמונת משתמש
שם:
Ofer D.
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לבטל 4 שוברים לנופש בארץ. בקשת הביטול נעשתה כבר ביום הרכישה. מאז ועד היום, 14 יום לאחר בקשת הביטול המקורית, ולמרות לפחות 3 פניות לשירות הלקוחות, לא נעניתי והשוברים לא בוטלו. הגשתי בקשה לביטול התשלום בסך אלפי שקלים בחברת האשראי. השרות גרוע ביותר, לא ניתן לקיים שיחה טלפונית עם נציג שרות, ואין מענה למיילים או להודעות שמושארות באתר.
מוצר:
נופש
תמונת משתמש
שם:
SEGEV
תאריך:
15/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מפצל HDMI עם כבל HDMI המפצל הגיע אחרי חודש ואחרי 3 תזכורות בטלפון לספק ללא הכבל, צלצלתי שוב לספק שרוב הזמן לא עונה, כאשר ענו הבטיחו לשלוח מידית הכבל אחרי שיחה עם בעלת העסק. ועד היום 15.6.2020 לא הגיע הכבל.
פניות לGROO לא נענות .
בכוונתי למצות את זכויותי ולפעול נגד GROO בכל דרך אפשרית לרבות בית משפט ומשרד הכלכלה.
לא יכול להיות שחברת מכירות כמו GROO תפעל ללא שירות לקוחות .
מוצר:
מפצל HDMI כולל כבל HDMI
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות הכי גרוע שנפגשתי בו, לאחר חודש שלא סיפקו את הנעל הם אומרים לי שאין אותה לספק, לאחר שביקשתי החזר הם אמרו שצריך אישור וחודש נוסף לא חזרו אלי וכל התקופה הזאת רק אני רודף אחריהם, עד היום אין נעל ואין כסף
מוצר:
New balance KV574HT
תמונת משתמש
שם:
ברוריה
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת אתר לא הכי בעולם הרבה שגיאות שלו פעמים תיקנו ואני התעכבתי ועשרה ימים אחרי הקניה כשהכסף כבר אצלם התקשרו להגיג שיש בעיה וצירך להבמין מחדש. תיזהרו יחס גרוע של השירות אין עם מי לדבר אל תיפלו בפח
מוצר:
מסכות
תמונת משתמש
שם:
דליה
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות אצלם!!
רכשתי מוצר עגלת שירות למטבח , חסר חלק .
שלחתי לGroo , מייל קבלתי , מהם הודעה להתקשר לספק,
במשך שבועיים אני מנסה בתכיפות של כמה פעמים להתקשר לספק, אין מענה
נציג של Groomהתקשר אלי טלפונית , הבטיח לחזור
שלחתי מספר מיילים לGroo , ענו פעם אחת
ובכן!! נראה שההתנהלות השל החברה , כמו תחפשי אותנו בסיבוב
אי לכך אני מתכוונת לכתוב מספר מילים לפניות ציבור
סיכום ! לא אקנה יותר מוצרים מGroo
מוצר:
מזווה מדפים
תמונת משתמש
שם:
tamishir3
תאריך:
18/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב
ביום חמישי האחרון קיבלתי מיטה זוגית של חברת BRADEX מספר ההזמנה 3987547 שגם האספקה היתה אחרי זמן רב,
כאשר ניסינו להרכיב את המיטה הבנתי שיש אי התאמה בין החלקים ופניתי לשירות הלקוחות שגם המענה שם הוא כעבור זמן רב. תשובת שירות הלקוחות שהכל בסדר והפנו אותי לשירות הטכני כאשר אמרו שאם באמת יש תקלה או פגם ירכיבו לי ללא עלות. בשירות הטכני כמובן על פי תמונה ששלחתי אליהם טוענים שאין פגם אך דוחים אותי עד 14 ימי עסקים.
לצערי הבנתי שאחכה עוד זמן רב והזמנתי נגר מקצועי מאחר ולילדה שלי אין מקום לישון מיום חמישי. הנגר הזדעזע ואמר שהחלקים כאילו נלקחו ממספר אריזור של דגמים שונים ואילו החורים שנקדחו לא תואמים את ההרכבה. אני מאוכזבת ומזועזעת איך נפלתי לתרמית כזאת. עד היום הזמנתי דרך הגרופון כל כך הרבה מוצרים ורהיטים ולא נתקלתי בדבר כזה ובשירות גרוע. את תגובתי אפרסם שאנשים לא יפלו לתרמית שאני נפלתי.
מוצר:
BALENO מיטה זוגית
תמונת משתמש
שם:
הקונטיינר
תאריך:
16/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ב 30-4-20 מזרן יוגה, באתר אמרו שיגיעה תוך 3 -4 ימים. בגלל המצב של הקורונה חיכיתי בסבלנות אך עוד לא הגיע. בטלפון של הספק לא עונים!!! בשירות לקוחות בגרופ לא ניתן לדבר עם מישהו, רק הודעות שבקושי מטפלים!! ממש חבל !!! כי בטוח לא אקנה שוב!!!
מוצר:
מזרן יוגה
תמונת משתמש
שם:
uzireli
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שולחן מחשב דרך גרופון הובטח משלוח עד שבועיים, עבר חודש ולא קבלתי את המוצר.. התכתבתי עם בית העסק "טייק איט" מספר פעמים
וכל פעם קבלתי תירוצים שונים בדבר עיכוב המשלוח.
כשרציתי להתלונן בפני גרופון גיליתי שזה כמעט בלתי אפשרי ליצור איתם קשר... לא טלפון ולא מייל ורק איזה תיבת הודעות שלא עונים בה!
ממש מצער... בתור לקוחה ותיקה שבד"כ הייתי מרוצה מאד מהשירות... הפעם התאכזבתי ביותר ולבסוף נאלצתי לבטל את ההזמנה... ולבקש את כספי בחזרה.
הייתי מצפה מגרופון שיהיה יותר קשוב וזמין ללקוחות המזמנים דרכו מוצר ולהיות להם מעין אבא ... שאם הם נתקלים בבעיה מול הספק שיתערבו לטובת הלקוח שלהם.... אחרת יאבדו את אמון הלקוחות .... כמוני למשל.
מוצר:
שולחן מחשב
תמונת משתמש
שם:
לילך וישראל
תאריך:
25/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כמה מוצרים דרך האתר:
הראשון בשל המצב כעת לא ניתן לשימוש- ביקשתי לבטל לקבל החזר כספי דחו את תאריך השימוש בניגוד לדין וסרבו לבטל את הרכישה.
השני- לא הגיע. כבר עבר זמן רב מהתאריך שהיה אמור להגיע. מיל לספק ולגרופון לא נענו/ נענו במלל מטריד ולא מספק.
השלישי- שובר לא תקין. אין עם מי לדבר בגרופון. עוד מייל נשלח ממתינה לפתרון נורמלי.
אין עם מי לדבר. אין מענה. תגובות במיילים לקוניים ומרגיש כמו מריחה.
כשרוכשים דרך אתר מסוים- יש ציפיה שהאתר יתן מענה כשהמוצר לא מסופק. לא קורה דרך האתר הזה וחבל.
מוצר:
2 שוברים לספא/ שובר לדלק/ מסיכות
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
23/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין עם מי לדבר לגבי מדיניות החלפת מוצרים. מה גם שהם שלחו לי מוצר כאשר התמונה הטעתה אותי וחשבתי שמדובר בשלושה סוגי בשמים של אדידס , משהגיע המשלוח נוכחתי לגלות שמדובר בסוג אחד .
אין עם מי לדבר.
מוצר:
בושם אדידס
תמונת משתמש
שם:
Keren
תאריך:
15/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סנדלים לבן שלי בפברואר. לא הגיע. אכזבה. להתרחק! ועוד כמה תווים. אין עם מי לדבר.
מוצר:
ניובאלאנס סנדלים
תמונת משתמש
שם:
kerencht
תאריך:
12/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך הגרופון הליכון וכשנתקלתי בבעיה לממשו כנראה עקב מכירה פיקטיבית .אין עם ממ לדבר טלפונית .במייל עונים תשובה לקונית ולא מתייחסים לפניה אלא רק מציעים לבטל את הרכישה מבלי לתת חלופה כלל . לא אקנה שם יותר
מוצר:
הליכון יורק 8309
תמונת משתמש
שם:
מאוכזבת
תאריך:
06/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טיול לורנה וטיול לרוסיה יש ביטול של בית העסק עבר חודש מתחמקים מזיכוי ממשיכים להוריד תשלומים חוצפה כרגע לא חוזרים בכלל לפניות. זיכרו שיש את יום אחרי הקורונה
מוצר:
טיולים לחוץ
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
31/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בית העסק "GROO" אינו עומד בהתחייבותיו הזמנתי מוצר בתאריך 21/03/2020 משלוח באמצעות שליח לפי האתר המשלוח אמור היה להגיע בתוך 5 עד 7 ימי עסקים. בפועל המוצר בכלל לא נמסר עדיין לחברת ההפצה. הרושם שלי האתר מוכר מוצרים שאינם במלאי בכלל.
המלצתי להתרחק מאתר זה, אני לפחות מפסיק להזמין מהם יותר.
מוצר:
מארז 50 יחידות מסכות פנים היגייניות
תמונת משתמש
שם:
danny
תאריך:
26/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח לקח יותר מחודש
באו עם הספא עד הדלת השאירו בחוץ והלכו
הספא לא נכנסת לתוך הבית
צריך לבד לפרק ואז להככניס ואז להרכיב
מאד מאד קשה
אם הייתי יודע מראש לא הייתי רוכש
מוצר:
ספה דו מושבבית נפתחת למיטה זוגית דגם satis אפור כהה
תמונת משתמש
שם:
ZIK
תאריך:
21/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסכת פנים בתקופה הזו של הקורונה.
הובטח לי עד עשרה ימי עסקים שזה המון זמן למשלוח בישראל!
עברו שלושה שבועות!
לא קונה מכם יותר.
אין עם מי לדבר,אחרי חמש הודעות ענתה לי במייל דונייה
ורשמה שזה לא בטיפול שלהם הם העבירו הלאה!
אם זה יותר מעשרה ימי עסקים אז אל תתייחסו לכך,לא איכפת לי שהעברתם הלאה,וברוב חוצפתה מחקה את התלונות שלי,כן ניתן לראות.
ולא התייחסה לבקשתי לבטל את ההזמנה.
הצעה מכל הלב אל תקנו מגרו זה חתול בשק.
מוצר:
מארז שלוש מסכות לפנים N95
תמונת משתמש
שם:
Hed
תאריך:
12/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר פעמיים הזמנתי מוצר והשליח החליט לשים את המוצר במקום אחר ואז לך תחפש אותו...

פעם אחרונה שאני מזמין מוצרים שדורשים משלוח
מוצר:
סט 12 קופסאות אחסון בגדלים שונים העשויות זכוכית עמידה עם מכסים תואמים
תמונת משתמש
שם:
רביטל
תאריך:
20/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאתר גרו, כריות,
זה מה שקיבלתי (מצ"ב).

מתי אקבל את המשלוח?

למה כשאני סורקת את קוד האפליקצייה, אני מקבלת שגיאה????

למה במקום 99 ש"ח, גביתם באשראי 238 ש"ח?????????

למה אתם לא מגיבים??
מוצר:
כריות אלוורה
תמונת משתמש
שם:
גרופון
תאריך:
20/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצרי טקסטיל מגרופון בתאריך 14.11.19 לאחר שלושה שבועות טרם קיבלתי את המוצר פניתי לגרופון לאחר שלא קיבלתי מענה מהספק (לאחר כמות טלפונים ללא מענה)
נאמר לי מחברת גרופון נשלח הודעה לחברת הספק תוך 3 ימי עסקים נקבל תשובה ונעדכן אותך שוב פעם אף אחד לא עדכן אותי וכמובן אף אחד לא טרח לחזור אליי טלפונית במקביל אני נכנס לאתר גרופון על מנת לעקוב אחר המשלוח ונאמר לי שהמוצר מומש כמובן שוב פעם חייגתי לגרופון הטענה היא לא להתייחס למילה מומש באתר השוברים של גרופון זה כנראה תקלה במערכת
שוב פעם אחרי חודש אני יוצר קשר עם חברת גרופון נאמר לי שהמוצר נאסף מנקודת האיסוף שוב פעם חזרה נציגת שרות של חברת גרופון בטענה שאין לה מושג איפה המוצר נמצא כרגע והגרוע מכל שהיא טוענת שקיבלתי את המוצר אני פשוט מזועזע לא יתכן שאני ירכוש מוצר ישלם עליו ולא יקבל אותו בטענה שקיבלתי אותו עצוב מאוד שכך מתנהלת חברה.
מוצר:
שמיכת חורף וכריות
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply