דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
4.20
ציון ממוצע
183
חוות דעת בשנה האחרונה
724
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
2
3 חודשים אחרונים
10
0
8
6 חודשים אחרונים
56
1
16
שנה אחרונה
145
1
37
כל הזמן
573
7
144
נמצאו 724 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון השיחה היתה נעימה המשלוח היה מהיר ממש לא ציפיתי שיגיע כל כך ומה שהובטח הגיע כמו שריכ הפתעה נעימה צ'יטה בו'קס היה משלוח מהיר ויעיל
מוצר:
רדמי נוט 9פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כארבע חודשים קנינו טלפון השירות היה מצויין המשלוח הגיע מהר וכאשר היה בעיה בספיקר קיבלנו שירות מדהים ממש צביר וטוב
מוצר:
שיוצי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את החנוט זה בזאפ המחיר טוב שירוט ממש יעיל עם יחסס ממש טוב שמח שקניתי בחנוט זה
מוצר:
נוט 8 פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בכלל! אכזבה , נא לזהר! לא משקפים עלויות!
לא ממליץ אפילו לנשות אותם! תחסכו כואב ראש!
תגובת החנות:
שלום רב לגולשי זאפ וללקוחותינו
לצערנו אין לנו מושג מי האדם ועל מה הוא מדבר ,
לצערנו אנו כבר רגילים שאנשים מאחורי המקלדת בקלות רבה כותבים דברים רעים ומכפישים , הם אפילו לא לוקחים בחשבון
שיש פה דיני נפשות ושאנשים רבים מתפרנסים ממקום זה , ( אם היה על מה. אנחנו תמיד מוכנים לשמוע ביקורת ) כי אצלנו עובדים אנשים לא רובוטים, אבל הם?.. העיקר ללכלך.
אנחנו בבסט סייל נמשיך לתת שירות VIP לכל עשרות אלפי הלקוחות שכל פעם מחדש בוחרים לרכוש אצלנו :
תודה מצוות בסט סייל סלולר בע"מ
מוצר:
אייפון 11 פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מכשיר של סמסונג לאחר כשנה התקלקל תיקנו אותו התיקון היה זריז תודה על השירות והיחס טוב בחנות זה שירות
מוצר:
סמסונג a40
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט כיף שיש כאלה חנויות בזרם אני גרה באשקלון קורקינט אצלנו עולה הכי זול 1900 שקל בדקתי בזרם חנות הכי קורה זה בראשון למרות שהיו חנויות יותר זולות רק יותר רחוק באתי קיבלתי הסבר על אופן השימוש התחברות לאפליקציה שירות נהדר מאלעד אקנה שוב בחנות הזאת
מוצר:
קורקינט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי סמסונג 9פלוס מצאתי מחיר הכי טוב שירות מעולה אביזרים במחירים טובים ושירות וחווית קניה מתמיר היתה נעימה מרוצה
מוצר:
סמסונג גג 9פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים מבחור בשם מיכאל!!
קסם של אדם, שירות.
יחסית לא הרבה זמן חיכינו
ו גם נתנו לנו מבחר גדול של דגמים לכיסויים.
מוצר:
IPhone 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני חודש מכשיר samsung note 9 דרך חברה זו הוספתי לתשלום גם אחריות נזק וגם עוד 200 שקלים במטרה לשדרג את הרכישה לטלפון אורגינל עם קופסה סגורה שבודאות לא נפתחה(כך נאמר לי ע"י הנציג). בפועל קיבלתי מכשיר שהאוזניות שלו פגומות דיברתי איתם מספג פעמים עד שהסכינו לשלוח אוזניות חדשות, עבר חודש וחצי אך עדיין לא התקבלו. יותר גרוע מזה כשהבת שלי ניסתה לצלם סרטון של פחות מדקה המכשיר נכבה נכנס מים אל המצלמות. כשיצרתי קשר איתם התנערו מהאחריות ושלחו אותי לחברת Get Cell שהיא בעלת האחריות מרגע הרכישה. כמו כן בעקבות המקרה איתי גם הוסיפה לאתר שלהם שאחריות שלהם לא מכסה נזקי מים וקורוזיה, כמובן שזה לה היה רשום בחשבונית רכישה שקיבלתי, בנוסף לא אמורה להיווצר קורוזיה בצילום סרטון קצר במים הרי מוצהר ע"י היצרן שמכשיר זה עמיד במים.
עכשיו אני מנהלת את הקרב שלי מול Get cell.
מזהירה לא להתקרב לחברה הזו, אתה משלם הרבה כסף, אך מרגע סגירת העסקה אין עם מי לדבר מה גם שמוכרים מכשירים ךא אורגינלים כשטוענים ההפך וגם גובים כסף על כך. 2276 שקלים הלכו לפח!!!!!
תגובת החנות:
שלום רב לכל הלקוחות .
ראשית כל ! בכל חשבונית שיוצאת מהחנות כתוב שאחריות לא מכסה כל נזק שנגרם על ידי הלקוח . הלקוחה דיברה עם החנות כבר מספר פעמים וכל פעם הוסבר כי ברגע שיש נזק לקוח ובמיוחד מים האחריות לא מכסה . לגבי המכשיר עצמו אנו לא היצרנים ולא אנו אלה שהכנסנו את המכשיר למים ולא נוכל לדעת כיצד בוצע הצילום במים וכיצד השימוש בוצע מכיוון שאמנם המכשיר עמיד במים אך לא עמידות מלאה (תקן מסויים לכל מכשיר) . לגבי האוזניות אכן היא קיבלה תקולות והיא קיבלה מענה מלא וחנותנו שלחה אוזניה חדשה דרך חברת השליחויות . לאחר כמה שיחות ושהוסבר ללקוחה שלא יסדרו ברגע שהמכשיר קיבל נזק ממים והלקוחה דווקא לא עשתה כזה סיפור כי הבינה שיש נזק שלא יכול להכלל באחריות .
חבל מאוד שכאשר הלקוחות מבינים שאנו לא היצרנים של המכשיר ולא אנו אשמים בהרס המכשיר הם בוחרים לגדף ולהאשים את החנות ולנסות להרחיק לקוחות על ידי מצג שווא .
בסט סייל תמשיך להיות חנות הסלולר המובילה בישראל ותיתן שירות ומענה לכל לקוח באשר הוא .
מוצר:
Samsung Note 9 128 gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באפריל קניתי גלקסי A70 מהחנות. לאחר חודשיים שקע טעינה הפסיק לעבוד. לקחתי את המכשיר למעבדת היבואן הרישמי סאני תקשורת והם סרבו לתקן את המחשיר בטענה שיקרית שנפתח ע"י גורם לא מורשה. פניתי לבסטסל שיעזרו לי לפתור את הבעיה והם מיד לקחו את המכשיר ותקנו ללא עלות תודה על השירות והיחס.
מוצר:
גלקסי A70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אתמול מכשיר גלקסי ומאוד התרשמי ממהירות המשלוח
לא אהבתי את הניסיון למכור לי מטען "מקורי" ב200 ש"ח במקום המטען שבא עם המכשיר.
לא אהבתי את התוספת של 100 ש"ח להערכת הביטוח שלא בקשתי
לא אהבתי את תוספת המע"מ למחיר -כולם מפרסמים את המחירים כולל המע"מ
בסוף כן היה מטען מקורי בקופסה אבל הם הצליחו לגבות ממני את המחיר בדרך אחרת!!
מוצר:
samsung galaxy s9 plus 64 gbr
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב, חבר'ה אדיבים, מאד מנסים לעזור, סך הכל חוויה בהחלט טובה וממליץ על השירות שלהם, בעיקר בהתחשב בשירות של הרבה מתחרים אחרים
מוצר:
שיאומי רדמי נוט 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בהמלצת הבת שלי .קיבל אותי תמיר החמוד ופשוט נתן לי שיאות יוצא מין הכלל .מומלץ
מוצר:
סמסומג 10s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול קנינו טלפון של סמסונג אס 8 וכעבור שעתיים הבן שלנו הגיע הביץה ורנה לנו אס10 לכן חזרנו לחנות לקבלת ההחזר זיכו אותנו על המכשיר רק הורידו לנו 68 שקל דמי ביטול הוגן שירות מדהים תודה לתמיר ולמנהל החנות את שמו לא יודע
מוצר:
אס 8 סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קניה של חודשים התקלקל לי רכיב בטלפוןצ ופה התגלה הגדולה של החנות של תיקנו לי את המכשיר תיק תק אני מרוצה מאוד ,,⁦:-)⁩
מוצר:
מי 9 טי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוכש פעם שלישית טלפון סלולרי בחנות . שירות אדיב ומצויין , המוכר סייע בהעברת הנתונים מטלפון לטלפון
מוצר:
אייפון 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי מכשיר נוט 9 בזרם במחיר אחד הטובים באיזור שאלתי לגבי מלאי נעניתי בחיוב המחיר היה זול כשהייתי לחנות קיבלתי שירות ממש טוב חיכיתי יום אחד לבדוק את המכשיר נראה שגם בסדר במחיר כזה לקבל תמורה טובה
מוצר:
נוט 9 128
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון נייד לבת שלי ליום הולדת ולאחר השבוע נתתי לה את המתנה הקניה היתה זריזה המשלוח חינם להגיע בזמן הכל טוב רק הבת שלי לא אהבה את הצבע של המכשיר יצרנו קשר איתם בגלל שהקוםסה לא נפתחה הסכימו להחליף לכל צבע לבחירתנו נו לפי מלאי של החנות אכן החלפנו בתי שמחה זה הכי חשוב ולחנות מאחל הצלחה רבה תמשיכו בדרך הזו
מוצר:
iPhone ,8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חייב לפרגן לחנות הזאת
א. מתחיל במחיר מצויין הכי זול
ב. המשך עוד יותר טוב השירות הנעים והטוב שנתקבל מכל הצוות
ג. מקום ממש חיובי שכיף לרכוש בו
אני בתור דר' נפגש עם המון סיטואציות מקום חיובי ששוב לקנות בו בהחלט המקום ראוי
מוצר:
אייפון 8 64 gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר כחודשיים חזרתי לחנות כי היה בעיה בחיבור בלוטות מיכאל יצר לעזור לי לא מובן מאליו תבורך איש יקר
מוצר:
8 שיומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר כמעט שנה היה לי בעיה בסוללה חזרתי לחנות מיקי עזר פתר לי את הבעב תודה רבה
מוצר:
נוט 7 שלומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלפון לפני חצי שנה. לפני כחודש הסוללה הפסיקה לעבוד כראוי ולכן הטלפון נשלח לתיקון. הטלפון חזר מהתיקון עם גב ורוד וכשאי אפשר להוציא או לקבל שיחות וגם ללא נתונים סלולרים הטלפון נשלח לתיקון שנית וחזר עם גב בצבע כסף וכשהבעיה של הנתונים והשיחות לא נפתרה. ראוי לציין שהאחריות היא של חברת פרטנר. שירות לא מקצועי ומזלזל הם הרסו את הטלפון ויצרו תקלה שלא הייתה מההתחלה אני ממליץ לא לקנות שם
מוצר:
Smasung s9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי לפני שלושה חודשים היה במכשיר בעיה של טעינה לאחר כחודשיים ובאנו לחנות סידרו לנו את הטלפון תוך כמה ימים שירות שקיבלנו היה ממש מקסים סבלני ובחיוך,😊
מוצר:
קדמי 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 18.06 הלכנו לקנות סמסונג גלקסי S10e, בעקבות המחיר הזול בזאפ של 1667ש"ח. לכשהגענו, נאמר כי המחיר אינו נכון והוא התעדכן ל 1725 ש"ח. זאת בעוד שבזאפ עדיין המחיר היה 1667.
הטענה הייתה שלוקח לאתר זאפ זמן להתעדכן. בזמן שהיינו, המוכר סיפר לנו כשמע על מבצע של תיקון המסך של הנייד הקודם, S8, ב 350 שח, והמליץ לנסוע למעבדה של סאני ולברר. בעצתו, נסענו לשם, ולא היה שום מבצע. החלטנו לקנות את הנייד ולכן חזרנו לחנות.
כשחזרנו לחנות כעבור כשעה\שעה וחצי, נאמר לנו שנגמרו המכשירים מהיבוא המקבילי במחיר של 1725, ונשאר רק המכשירים של היבואן, בעלות של 1900 ש"ח.
ההבדל המוצהר בין מכשיר יבואן ליבוא מקבילי הוא אביזרים מקוריים שנתיים אחריות של פרטנר במקום שנה. מאחר והיינו לחוצים בזמן ובצורך למכשיר ולא רצינו לעבור את התהליך שוב במקום אחר, הסכמנו.
האריזה נפתחה במקום, שם הבחנתי בכך שלא מדובר באחריות של פרטנר, אלא של cell now, והשנה השנייה היא רק על מערכת ההפעלה. כששאלתי על כך נאמר שאזלו הניידים עם אחריות פרטנר.
בדרך הביתה, גם גיליתי שהאביזרים אינם מקוריים.
כל הכתוב למעלה הן בעיות ידועות של החניות הללו. מצד אחד יש את היבואנים, המוכרים במחירים אסטרונומיים, ומצד שני את החנויות הקטנות שמשתמשות בכל טריק מלוכלך כדי להרוויח עוד מאתיים שח.
אם הייתי יכול להמתין, בכר הייתי מזמין מאליאקספרס ב 400 $.
תגובת החנות:

שלום רב , תגובה לחוות דעת מספר 1057184

1. הרי אתם יודעים שמחיר המוצר אשר קובע הוא המחיר שבאתר , וכי אין סריקות של אתר זאפ שמעודכנות בכל דקה.
2. בפעם הראשונה שהלקוח ישב אצל הנציג ברור שהיה מכשיר ביבוא מקביל שמחירו היה 1725 ש"ח לאחר שינוי מחירים שעשינו בלילה (מ 1667 ש"ח) ומה שעדיין לא התעדכן ( לא נסרקנו ) עם מחיר חדש באתר זאפ,
3. אחרי כמה שעות שהלקוח חזר לאחר בירורים ובדיקות שהוא ביצע, אותו מכשיר מסויים כבר אזל ממלאי ביבוא מקביל , והיה את המוצר אכן רק בערכה המקורית ,וזה מה שהוצע ללקוח, בדק ראה הכול והסכים לקנות את המוצר במחיר המצוין על ידי הלקוח (הכל בידיעה) .
4. בנוסף לזה נאמר ללקוח שבתוך כמה שעות אנו נקבל שוב את המכשיר במחיר שמוצג באתר, והוא מוזמן אלנו בשמחה לרכוש את המכשיר במחיר אשר מופיע באותו יום או באותו רגע נתון.
5. לגבי האחריות שיש ללקוח טענה ,הכול כתוב שחור על גבי לבן בחשבונית ואף נאמר ללקוח במקום . וכתוב במפורש את החברה אשר נותנת את האחריות והשירות , לאחריות אין שום קשר לא לפרטנר ולא לגט סל ,( שזה שוב דברים לא נכונים) האחריות היא של חברת סל נאו בכלל וכך כתוב .
אנו מבינים שיש פה תחושה של הלקוח, אבל הדברים פשוט לא נכונים , ולא תואמים אפילו לא קצת למציאות הנוכחית. אנו עובדים שעות רבות על מנת שכל כך הרבה לקוחות יצאו מרוצים גם אם אנו נפגעים בעצמנו לפעמים לכן לא הינו רוצים שחוות דעת סתמית כזאת תפורסם . אנחנו נמשיך לתת לאלפי לקוחות מרוצים שלנו שירות הכי טוב מה שאנחנו והצוות יודעים לעשות.
בתודה מראש צוות בסט סייל סלולר

מוצר:
Samsung Galaxy S10e
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפון 11 מהחנות מוצר מעולה שירות מאוד אדיב ונעים מחיר טוב
שווה כל שקל ממומלץ מאוד
מוצר:
אייפון 11
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין