דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
3.97
ציון ממוצע
72
חוות דעת בשנה האחרונה
998
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
21
0
4
6 חודשים אחרונים
31
0
10
שנה אחרונה
53
0
19
כל הזמן
779
10
209
נמצאו 998 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
avipapo1
תאריך:
23/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהטובים שנתקלתי
בחיים שלייום שישי קניתי טלפון לאבא שלי והיום עזרו לו לעתיקק נתונים ללא תלשום
מוצר:
samsung note 10 plus
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
19/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפווו של סמסונג נוט 10לייט היתי צריך עזרה בהעבררה של נתונים לאשתי החברה בחנות עזרו לי ממש מכל הלב
מוצר:
סמסונג נןט10 לייט
תמונת משתמש
שם:
yadsheivotavi
תאריך:
27/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הקניה הראשונה ובטח לא באחרונה .. בדר״כ יודע מה אני רוצה הפעם הגעתי קצת מבולבל וארז כיוון אותי . מה שבטוח אני סומך עליהם בעינים עצומות .
מוצר:
סמסונג אם 32
תמונת משתמש
שם:
yosefyehazkel4
תאריך:
26/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח שלהם אך תמיד מוודא שהם הכי זולים ואף פעם לא מתאכזב אנשים מדהימים
מוצר:
אס 22
תמונת משתמש
שם:
shaybendavid709
תאריך:
26/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב שירות טוב ומקום נעים , שהגעתי ידעתי מה אני רוצה לרכוש ולכן יצאתי מהר מהחנות
מוצר:
Xbox x
תמונת משתמש
שם:
albertolyer4
תאריך:
25/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמת בדרך כלל אני קונה יבואן מקביל הציעו לי במחיר טוב את האחריות של המילטון אז קניתי והיה גם שירות טוב
מוצר:
טלוויזיה קסיומי 32
תמונת משתמש
שם:
refaeldabush3
תאריך:
24/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המליצו לי בתחילת החודש על מכשיר , משתמש בו כבר מעל שבועיים ובאמת מבסוט עד השמין מכשיר עם ביצועים מדהימים תודה למיקי התותח
מוצר:
Samsung s10 5g
תמונת משתמש
שם:
ezraglok56
תאריך:
24/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה רק יבואן רשמי והם הכי זולים שמצאתי עם שירות באמת טוב ותודה לארז
מוצר:
283119
תמונת משתמש
שם:
omribahar1999
תאריך:
24/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש קונסולה אחרי שראיתי שהם הכי זולים ואכן כך יצא שירות טוב ואחלה מוצר
מוצר:
קונסולה נינטנדו
תמונת משתמש
שם:
pelmandaniel89
תאריך:
24/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות המתנה מועטה בתור , נוכחתי לראות חברה מקצוענים שעובדים בשירות ואדיבות מלאה עם רצון לעזור .
מוצר:
סמסונג 10 פלוס
תמונת משתמש
שם:
adibenson45
תאריך:
20/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי המלצה על טאבלט טוב עד 1000 שקל ארז הנציג המליץ לי ולבנתיים לפי השימוש אכן ההמצה הייתה טובה נקווה שימשיך כך
מוצר:
טאבלט בלק ויו
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
19/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי מסוג Samsung Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS 128GB 8GB RAM
על בסיס מחיר אטרקטיבי.
בפועל אילצו אותי לשדרג אחריות ובכך העלו את המחיר ב100 שקלים נוספים ללא יכולת בחירה אמיתית (בטענה כי רכשתי מחשיר אחר בחנות לפני 4 חודשים והם לא יכולים למכור מכשיר נוסף בהנחה לאותו בית אב?!!).
הדבר נעשה לאחר שהמתנו בתור בחנות שאליה הגענו במקום להודיע בטלפון המקדים שהיה בינינו.
הדבר גורם לתחושת אכזבה.
מוצר:
Samsung Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS 128GB 8GB RAM
תמונת משתמש
שם:
yuval.lehman
תאריך:
18/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון עמיד למים, חודשיים לאחר הקניה עם הגשם הראשון המסך הפסיק לעבוד, הפלאפון ללא כל פגע או סריטות.
שמתי את הפלאפון לתיקון במסגרת האחריות, לאחר שלושה שבועות הפלאפון חזר עם הטענה כי יש קורוזיה וזו בעיה שלי כיוון ונזקי מים אינם מכוסים במסגרת האחריות.
כמובן שאני זה שהתקשר לברר כל כמה ימים אם הפלאפון חזר, כמובן שאני הייתי צריך לשים את הפלאפון ולקחת אותו בסיום התהליך וכמובן שאין כל ניסיון להגיע לפיצוי או פשרה בהיבט התוצאה הסופית בה תוך חודשיים הפסדתי 1000 שקל על פלאפון שהיה אמור להיות עמיד למים למרות שברור בשלב הזה שלא היה.
פלאפון מלא קורוזיה ואינו בר תיקון במסגרת האחריות אני כמובן מבין, אבל שילמתי לפלאפון עמיד מים, גשם נכלל ביכולות העמידות שציינו במפרט המכשיר.
במקום שהחנות תקח אחריות על מכשיר פגום (לא עמיד למים למרות שהיה אמור להיות) שמכרה לפני חודשיים הושארתי ב׳זו בעיה שלך׳ היות ומדובר בנזקי מים.
אפס תודעת שירות, אפס מסוגלת ותושייה אישית של העובדים, ליצור קשר עם היבואן ולדרוש שיזדכה על המכשיר מול גוגל הענקית זה כל כך קל ועדיין לא משנה כמה ביקשתי הייתה אפס היענות לעזרה אמיתית. ממליץ לא לקנות מהם. נקודה.
תגובת החנות:
הלקוח היקר אמנם רכש מכשיר עם עמידות למים אך הלקוח מסרב להבין כי גם אם מכשיר עמיד למים הוא לא עמיד בפני כל דבר ! . לצערנו המכשיר של הלקוח מקורז כמעט בכל חלקו ויש יבואן למכשיר והוא זה שנותן את השירות . כמובן שברגע שיש קורוזיה למכשיר היבואן לא יכול לתת אחריות למוצר ואין לזה שום קשר אל החנות וידינו כבולות .
מוצר:
google pixel 3
תמונת משתמש
שם:
עזרא
תאריך:
14/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מכשיר אייפון 13 דרך האתר. לאחר מכן התקשרו להציע להוסיף אחריות ואוזניות מקוריות וראש מטען מהיר. לקחנו את זה. האוזניות לא ניתן להוכיח שהן מקוריות ולא הצלחתי להוכיח שלא, אך חד משמעית לא איכותיות. בפועל התפרקו לגמרי פיזית תוך פחות משבועיים אני אפילו לא מדבר על איכות שמע שהיה גרוע מהרגע הראשון, אין סיכוי בעולם שכך קורה למוצר של אפל. המטען ה"המהיר" לא עובד בכלל שמנו ישר בפח. לגבי המכשיר עצמו רכשנו ב3 תשלומים והם גבו בתשלום אחד ולא טרחו לבדוק או לתקן את הבעיה. בתגובות כמובן שירשמו שהציעו לי לבוא לראשון לציון להחליף אבל כמובן שזה לא פתרון וצריך לדאוג מראש לספק סחורה לפי מה שהובטח.
תגובת החנות:
הלקוח ראש את המוצר לפני כ5 חודשים , הלקוח הזמין את המוצר באתר עם תשלום כבר בתוך האתר עצמו ושם בחר בתשלום 1 , לאחר שקיבל את המוצר טען כי עשה באתר 3 תשלומים.. הסברנו ללקוח כי החיוב התבצע באתר ואין לנו אפשרות לשנות את התשלומים אך ניתן לדבר ישירות עם חברת האשראי בכדי שישנו . לגבי האוזניות והמטען , הלקוח חייג אלינו בטענה כי האוזניות לא עובדות טוב וכי המטען גם לא תקין כמובן שנאמר לו כי הוא יכול לשלוח אלינו את המוצרים התקולים ואנחנו נשלח לו כנגד חדשים או לחלופין להגיע לסניף ולהחליף במקום את המוצרים ששילם עליהם במלוא כספו. הלקוח טען כי אין לו זמן להתעסק בזה וכי הוא כבר רכש לעצמו חדשים . אנחנו לעולם לא מתחמקים מלתת שירות ואנו דואגים לנסות להוציא כל לקוח מרוצה וכך נמשיך לעשות תמיד .
מוצר:
IPHONE13 128GB
תמונת משתמש
שם:
shalom.marom1
תאריך:
12/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טבלט דרך האתר, כבחרתי לשלם בטלפון לנציג שיתקשר אלי. במקום שיתקשר אלי נציג, קיבלתי מייל עם מחיר המוצר, ונאמר לי שאשלם בחנות בזמן הרכישה. למחרת כשהגעתי לחנות המוכר דרש סכום גבוה יותר עבור המוצר.
תגובת החנות:
הלקוח אכן הכניס הזמנה עם תשלום טלפוני לאיסוף עצמי מהחנות . כאשר מכניסים הזמנה באתרנו צריך לאשר כי קוראים את תקנון החנות ומבינים אותו . ברגע שמכניסים הזמנה טלפונית למוצר מסוים החנות מתחייבת לשמור את המחיר אשר אותו היא פירסמה לאותו היום בלבד. כאשר מזינים הזמנה עם כ"א באתר ההזמנה גם היא לא מחויבת עד אשר מגיע הלקוח לחנות להציג את פרטיו המזהים במקום אך המחיר נשמר ללקוח לכל זמן אשר יבחר להגיע. למרות זאת ניסינו לעזור ללקוח וכמובן לבוא לקראתו כי המחיר עלה במספר שקלים בודדים אך הלקוח לא היה מוכן לשמוע ופשוט יצא והלך . בבסט סייל עושים הכל בכדי להוציא כל לקוח מרוצה וכך גם עשינו במקרה זה מה שלצערנו לא צלח . בהצלחה ללקוח .
מוצר:
טבלט סמסונג t220
תמונת משתמש
שם:
yoavtiran
תאריך:
10/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עבור אמא שלי שהיא אישה בת 85 מכשיר סמסונג S10 דרך האתר ביום שישי. כתוב באתר שהמטען מקורי. ביום ראשון בבוקר מתקשרים מהחנות לאמא שלי שהיא אשה בת 85 ואומרים לה שהמטען מתאים לשקע אנגלי ושאם היא רוצה מטען מקורי שתוסיף 100 שקלים. היא כמובן הסכימה וחייבו אותה ב100 שקלים נוספים. התקשרתי לחנות וביקשתי וניסיתי לבקש שיחזירו לה 100 שקלים כיוון שבשום מקום לא רשום שהמטען שקנינו לא מתאים לשקע ישראלי, ואפילו רשום ,'ראש מטען וכבל מקוריים ' אך לא הצלחתי לקבל את הכסף בחזרה. הציעו לי להגיע לחנות בראשון להחזיר אם אני לא מרוצה. אמרתי שאני אכתוב את מה שקרה בביקורת בזאפ אם לא יחזירו, אז הנציג טען שאני מנסה לסחוט אותו. שיהיה להם בהצלחה, הכל מוקלט.
מוצר:
SAMSUNG S10 128GB
תמונת משתמש
שם:
davidpidlset4
תאריך:
10/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייגתי אל החנות לרכוש את המכשיר ביבוא מקביל , הגעתי לינות הציעו לי יבואן רשמי במחיר מוזל
מוצר:
וואן פלוס 8 פרו
תמונת משתמש
שם:
liranbarshis12
תאריך:
05/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר והגעתי לאסוף בחנות , ישבתי מול רמון הנחמד שנתן לי לודא שהדגם אירופאי ולא יפני ! ממש מרוצה ..
מוצר:
פיקסל 6
תמונת משתמש
שם:
alexandermishor303
תאריך:
04/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בחנות מוקדם יותר היום שירותיות טובה ומחיר שהם מחויבים לו קיבלתי תודה לכם חברים
מוצר:
Xiaomi note 9 pro
תמונת משתמש
שם:
benjaminhof43
תאריך:
03/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I had a problem with the new phone I bought from them. As soon as I informed them of the problem they send me a new one immediately with the courier that day. Well done
מוצר:
Samsung note 10 plus
תמונת משתמש
שם:
igorberginski3
תאריך:
03/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייגתי ביום חמישי הגתי בשישי והמוצר היה זמין כפי שהובטח לי במחיר ממש טוב !
מוצר:
טאבלט איקס 205
תמונת משתמש
שם:
hemibrodo43
תאריך:
31/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה ה3 שלי בחנות , הגעתי לרכוש בפעם הראשונה אייפון ואמנם אני לקוח שלהם אך הזהירו אותי כי יכולים להיות מחודשים , הנציג הרגיע אותי והראה לי באתר של אפל שהמכשיר חדש לחלוטין ולכן אני נאמן לחנות הזאת ב200 אחוז
מוצר:
אייפון איקס אר
תמונת משתמש
שם:
intoitgloballtd
תאריך:
30/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות ממש טובה הגעתי הציעו לי יבואן רשמי בתוספת תשלום שווה , תודה למיקי היקר
מוצר:
נוט 11 פרו שיוני
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply