
שלום לכולם קיבלתי שירות טוב והצבע של המכשיר שרציתי היה במלאי ואני מאוד מרוצה תודה לבסט סייל

שלום לכולם קיבלתי שירות טוב והצבע של המכשיר שרציתי היה במלאי ואני מאוד מרוצה תודה לבסט סייל

שירות טוב המכשיר מאוד טוב אנשים נחמדים אני ממליץ לכולם לקנות שם יש להם גישה טובה

קניתי אוזניות של אפל בבסט סייל ואני מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר מגיע לכם 5 כוכבים תודה לכם

כמו תמיד, יש להם שירות מעולה, מחיר תחרותי ומלאי תמיד זמין, שיקפו בפני את כל המידע והאינפורמציה הנדרשים. תודה רבה חברים!

יצא לי לשבת עם מוכר נחמד , מקצועי ונכון סייע לי בתהליך המכירה. כולל הנגשת מידע הדרוש ונכונות להקשיב ללקוח ולצרכיו. תחושה של מישהו שלא רק מחפש למכור אלא גם לוודא שהמוצר יתאים ללקוח.

אני הרבה שנים רוכש בבסט סייל סלולר מוצרים ותמיד אחרי סקר שוק שאני עושה הם תמיד הכי זולים , תודה רבה לכם ולבחור שעזר לי .

ראוי לציין את השירות הטוב שקיבלתי, את האדיבות, הידע המקצועי, האדיבות של הנציג בחנות,ועל כך תבוא עליו הברכה

קיבלתי שירות טוב המכשיר מעולה וממש יפה הצבע הירוק אני מרוצה מאוד מהמכשיר ומהחווית קניה בחנות נהנתי מאוד תודה

מהיר וזול יחסית, שירות אדיב. רציתי לעשות איסוף עצמי בחנות בראשון לציון אבל נאמר לי שהמוצר במלאי בצבע שאני רוצה ואין צורך להזמין פשוט להגיע ולקנות וכך היה . ממליץ בחום, זו כבר רכישה שנייה שלי שם.

הכל תיקתק כמו שעון והייתה קניה זריזה במיוחד, וזאת הקניה לא ראשונה שלי שם היה קשר ישיר עם נציג וקיבלתי אחלה של שירות. תודה

שלום רב לקהילת זאפ אני רוצה לשבח את מיקי מבסט סייל נתן לי שירות מעולה במהירות ובמקצועיות תודה רבה על השירות המעולה

האמת שהיו לי התלבטיות אם לקנות אבל בסוף קניתי בבסט סייל ולא הצטערתי לרגע דיבר איתי בחור שאני לא זוכר את שמו, עם סבלנות ושירותיות. ענה על כל שאלותי באדיבות. פשוט א ל ו ף.

הגעתי לקניות אוזניות איירפודס של אפל בדקתי אם יש במלאי לפני אמרו שכן הגעתי וקניתי תודה לכם

שירות מצוין, לא מנסים למכור סתם מוצרים מעבר למה שאתה צריך, מקצוענים שמבינים מהם הם צרכי הלקוחות ומתאימים את זה ללקוח, אחזור לקנות שם.

שירות מהיר ומקצועי ומחירים נוחים לכל כיס אני מרוצה מאיכות המוצר ומהמחיר. אני ממליצה תמיד להשוות מחירים בזאפ לפני הקנייה תמיד אני מוצאת את הזול ביותר

הגעתי לבסט סייל הם עזרו לי מאוד בכל ההתלבטויות שהיו לי לגבי האוזניות, הסבירו לי כל דבר, כמובן אין מילים על השירות המדהים שהעניקו וזאת לא הפעם הראשונה שאני קונה אצלהם מחירים טובים , ממליצה בחום.

השירות שם מצוין יש צוות מקצועי מחירים מעולים קניתי שם מספר פעמים ואחזור שוב הם תמיד הכי זולים שיש בזאפ

חוויתי חוויית קניה ממש טובה , חנות מאוד מגוונת בהמון מוצרים עם שירות נפלא ויחס טוב ללקוח, כדאי לקנות מהם , ממליצה בחום

ביצעתי את ההזמנה באתר בתאריך 21.1, מסרתי אמצעי תשלום וקיבלתי אישור כי יצור איתי קשר תוך 48 שעות להשלמת ההזמנה. חלפו 48 שעות ולא קיבלתי שום פנייה, לכן יצרתי קשר בעצמי. נאמר לי כי במספר הטלפון שמופיע בהזמנה יש טעות, אך הדגשתי כי אין סיכוי שאני הזנתי מספר שאינו נכון. למרות זאת, עדכנתי את מספר הטלפון מחדש. לאחר עוד 48 שעות (לא כולל שישי-שבת) יצרו איתי קשר, ושם התחיל הבלגן האמיתי. כששאלתי את הנציג מדוע חל עיכוב כה ממושך, הוא טען שהבעיה היא שאני סיפקתי מספר שגוי. הבהרתי לו שעידכנתי את המספר לפני למעלה מ-48 שעות, אך הוא המשיך להאשים אותי. ציינתי שוב שלא יכול להיות שרשמתי מספר טלפון שאני כלל לא מכיר. בתגובה, הנציג ענה: “זו לא הבעיה שלי!” ביקשתי לדבר עם נציג אחר, אך במקום זאת הוא ניתק את השיחה. זמן קצר לאחר מכן קיבלתי מייל שההזמנה בוטלה. ניסיתי שוב ליצור קשר עם שירות הלקוחות, והסברתי לנציג החדש את מה שקרה. לפתע, אותו נציג מהשיחה הקודמת חזר לשיחה וטען שאני ניתקתי את השיחה הקודמת, ולכן לא ימכרו לי את המוצר. הדברים נאמרו בצורה בוטה וחד-משמעית. הסברתי שלא אני ניתקתי את השיחה, אך בתגובה ניתקו לי שוב את השיחה! בפעם הבאה שהתקשרתי, החלטתי להקליט את השיחה. שאלתי באופן מפורש מדוע ההזמנה בוטלה ללא בקשתי, והדגשתי שאיני מעוניין בביטול. הנציג ענה בזלזול: “ביטלנו כך,” וניתק את השיחה. האירוע הותיר אותי המום. שלחתי אליכם מייל עם פירוט המקרה, ובמקביל שלחתי אליהם התראה לפני תביעה. רק לאחר ההתראה חזרו אליי עם תגובה עניינית ושלחו נציג שהתנהל מולי בצורה מכובדת, ורק אז ההזמנה הושלמה. אני מתקשה להבין את היחס הגרוע שקיבלתי ולמצוא לכך הסבר הגיוני, במיוחד לאור העובדה שמדובר באתר עם דירוגים חיוביים. לצערי, איני יכול שלא לתהות האם היחס נבע ממניעים אחרים, בשל העובדה שאני ערבי.
כל מה שהלקוח כתב כאן זה ערימה של שטויות . הלקוח הכניס הזמנה באתר עם מספר טלפון לא תקין .שלחנו ללקוח מייל שאין מענה . חזר אלינו לאחר כמה ימים לברר מה קורה עם ההזמנה והסברנו לו שהמספר לא תקין . הלקוח התווכח איתנו שהוא לא מכיר את המספר הזה.... אך הסברנו לו כי הוא שם את ההזמנה ולא אנחנו . לאחר מכן חזרנו ללקוח כדי לבצע את ההזמנה והוא התחיל להתלונן על זה שהוא בעצמו עשה טעות בהזמנה ואף אמר שאנחנו שתלנו את המספר הזה להזמנה שלו. הלקוח החליט שלא בא לו שהנציג שחייג אליו ידבר איתו וביקש מישהו אחר . ברגע שהנציג אמר לו שאין מישהו אחר לפתע הלקוח החמוד החליט לנתק את השיחה ולכם כתב שאנחנו ניתקנו. שלחנו ללקוח מייל שזו לא דרך לדבר ולהתנהג ואנחנו נבטל לו את ההזמנה. לאחר כמה הודעות קצרות תוך מספר דקות הבהרנו ללקוח שאם ידבר בנימוס ובכבוד נשמח למכור לו וכך היה . נציג חזר אליו ממש תוך מספר דקות וחייב לו את ההזמנה . לא ברור למה הלקוח בוחר לדמיין דברים ולהמציא סיפורים . בטח אחרי שמכרנו לו תוך כמה דקות מהרגע של השיחה שהוא ניתק... הלקוח מנסה ליצור סיפור מעניין בלי לדעת שכמעט חצי מהלקוחות שלנו הם מהמגזר..

אני רוצה להמליץ על החנות בסט סייל סלולר מראשון לציון שנתנו לי שירות מעולה, יחס אישי ומדהים , מחירים טובים ונותן חשק לחזור אליהם לקניה חוזרת תודה לכם

קיבלתי אחלה של שירות, מקצועי ומהיר. שאלתי את המוכר הרבה שאלות הוא ידע בדיוק מה לענות ולנווט אותי, שירות מצויין.

סך הכל הייתה קניה מהירה ויעילה בשילוב של מחיר ושירות טוב,חיפשתי את הדגם הזה המון זמן היה קשה להשיג אותו ויאמר לזכותם שהם היו בין היחידים שהיו להם,תודה רבה

נציג המכירות היה מאוד מקצועי ויש להם מחירים טובים מאוד, אחד מהמקומות הכי טובים שנתקלתי במרכז והסביבה

רכשתי טאבלט של סמסונג, השירות היה מהיר ויעיל מאוד ממליץ בחום. חווית קניה מעולה וזריזה

המליצו לי על מכשיר סלולרי שאני לא כלכך רגיל לממשק שלו ולקחתי למרות זאת, אני מאוד מרוצה, השירות והיחס מעולים. יש עם מי לדבר וזה הכי חשוב. תודה לכם