מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

3.96 / 5 ממוצע מבוסס על 47 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
אייל
אייל
05.03.2025
מוצר שנרכש: iphone 16 pro gold

שלום לכולם קיבלתי שירות טוב והצבע של המכשיר שרציתי היה במלאי ואני מאוד מרוצה תודה לבסט סייל

חוות הדעת עזרה לכם?
יהושוע
יהושוע
02.03.2025
מוצר שנרכש: Iphon 16pro

שירות טוב המכשיר מאוד טוב אנשים נחמדים אני ממליץ לכולם לקנות שם יש להם גישה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
רחל
רחל
26.02.2025
מוצר שנרכש: איירפודס

קניתי אוזניות של אפל בבסט סייל ואני מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר מגיע לכם 5 כוכבים תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
אלברט
אלברט
24.02.2025
מוצר שנרכש: APPLE AIRPODS PRO 2

כמו תמיד, יש להם שירות מעולה, מחיר תחרותי ומלאי תמיד זמין, שיקפו בפני את כל המידע והאינפורמציה הנדרשים. תודה רבה חברים!

חוות הדעת עזרה לכם?
דניס
דניס
23.02.2025
מוצר שנרכש: אייפון 16

יצא לי לשבת עם מוכר נחמד , מקצועי ונכון סייע לי בתהליך המכירה. כולל הנגשת מידע הדרוש ונכונות להקשיב ללקוח ולצרכיו. תחושה של מישהו שלא רק מחפש למכור אלא גם לוודא שהמוצר יתאים ללקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
לין
לין
20.02.2025
מוצר שנרכש: iphone 13 mini 128

אני הרבה שנים רוכש בבסט סייל סלולר מוצרים ותמיד אחרי סקר שוק שאני עושה הם תמיד הכי זולים , תודה רבה לכם ולבחור שעזר לי .

חוות הדעת עזרה לכם?
דנה
דנה
19.02.2025
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג אס 9

ראוי לציין את השירות הטוב שקיבלתי, את האדיבות, הידע המקצועי, האדיבות של הנציג בחנות,ועל כך תבוא עליו הברכה

חוות הדעת עזרה לכם?
נועם
נועם
18.02.2025
מוצר שנרכש: סמסונג אס 22 אף אי ירוק

קיבלתי שירות טוב המכשיר מעולה וממש יפה הצבע הירוק אני מרוצה מאוד מהמכשיר ומהחווית קניה בחנות נהנתי מאוד תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
שרון
שרון
17.02.2025
מוצר שנרכש: APPLE IPHONE 15 256GB שחור

מהיר וזול יחסית, שירות אדיב. רציתי לעשות איסוף עצמי בחנות בראשון לציון אבל נאמר לי שהמוצר במלאי בצבע שאני רוצה ואין צורך להזמין פשוט להגיע ולקנות וכך היה . ממליץ בחום, זו כבר רכישה שנייה שלי שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
א.ד
א.ד
14.02.2025
מוצר שנרכש: אייפון 16 פרו

הכל תיקתק כמו שעון והייתה קניה זריזה במיוחד, וזאת הקניה לא ראשונה שלי שם היה קשר ישיר עם נציג וקיבלתי אחלה של שירות. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
שלמה
שלמה
13.02.2025
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג איי 9

שלום רב לקהילת זאפ אני רוצה לשבח את מיקי מבסט סייל נתן לי שירות מעולה במהירות ובמקצועיות תודה רבה על השירות המעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
רן
רן
13.02.2025
מוצר שנרכש: SAMSUNG TAB A9 X110

האמת שהיו לי התלבטיות אם לקנות אבל בסוף קניתי בבסט סייל ולא הצטערתי לרגע דיבר איתי בחור שאני לא זוכר את שמו, עם סבלנות ושירותיות. ענה על כל שאלותי באדיבות. פשוט א ל ו ף.

חוות הדעת עזרה לכם?
בנימין
בנימין
11.02.2025
מוצר שנרכש: APPLE AIRPODS 4

הגעתי לקניות אוזניות איירפודס של אפל בדקתי אם יש במלאי לפני אמרו שכן הגעתי וקניתי תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
עופר
עופר
10.02.2025
מוצר שנרכש: APPLE IPHONE SE 2022

שירות מצוין, לא מנסים למכור סתם מוצרים מעבר למה שאתה צריך, מקצוענים שמבינים מהם הם צרכי הלקוחות ומתאימים את זה ללקוח, אחזור לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלוינה
אלוינה
10.02.2025
מוצר שנרכש: איירפודס 2

שירות מהיר ומקצועי ומחירים נוחים לכל כיס אני מרוצה מאיכות המוצר ומהמחיר. אני ממליצה תמיד להשוות מחירים בזאפ לפני הקנייה תמיד אני מוצאת את הזול ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
נטלי
נטלי
09.02.2025
מוצר שנרכש: airpods pro 2

הגעתי לבסט סייל הם עזרו לי מאוד בכל ההתלבטויות שהיו לי לגבי האוזניות, הסבירו לי כל דבר, כמובן אין מילים על השירות המדהים שהעניקו וזאת לא הפעם הראשונה שאני קונה אצלהם מחירים טובים , ממליצה בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
מתוק
מתוק
05.02.2025
מוצר שנרכש: iphone 15 256

השירות שם מצוין יש צוות מקצועי מחירים מעולים קניתי שם מספר פעמים ואחזור שוב הם תמיד הכי זולים שיש בזאפ

חוות הדעת עזרה לכם?
ולנטינה
ולנטינה
05.02.2025
מוצר שנרכש: samsung s22 plus 5g 256gb

חוויתי חוויית קניה ממש טובה , חנות מאוד מגוונת בהמון מוצרים עם שירות נפלא ויחס טוב ללקוח, כדאי לקנות מהם , ממליצה בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
עבדאללה סרסור
עבדאללה סרסור
04.02.2025
מוצר שנרכש: טאבלט Samsung Galaxy Tab S9 11 SM-X710 128GB 8GB RAM Wi-Fi Wit

ביצעתי את ההזמנה באתר בתאריך 21.1, מסרתי אמצעי תשלום וקיבלתי אישור כי יצור איתי קשר תוך 48 שעות להשלמת ההזמנה. חלפו 48 שעות ולא קיבלתי שום פנייה, לכן יצרתי קשר בעצמי. נאמר לי כי במספר הטלפון שמופיע בהזמנה יש טעות, אך הדגשתי כי אין סיכוי שאני הזנתי מספר שאינו נכון. למרות זאת, עדכנתי את מספר הטלפון מחדש. לאחר עוד 48 שעות (לא כולל שישי-שבת) יצרו איתי קשר, ושם התחיל הבלגן האמיתי. כששאלתי את הנציג מדוע חל עיכוב כה ממושך, הוא טען שהבעיה היא שאני סיפקתי מספר שגוי. הבהרתי לו שעידכנתי את המספר לפני למעלה מ-48 שעות, אך הוא המשיך להאשים אותי. ציינתי שוב שלא יכול להיות שרשמתי מספר טלפון שאני כלל לא מכיר. בתגובה, הנציג ענה: “זו לא הבעיה שלי!” ביקשתי לדבר עם נציג אחר, אך במקום זאת הוא ניתק את השיחה. זמן קצר לאחר מכן קיבלתי מייל שההזמנה בוטלה. ניסיתי שוב ליצור קשר עם שירות הלקוחות, והסברתי לנציג החדש את מה שקרה. לפתע, אותו נציג מהשיחה הקודמת חזר לשיחה וטען שאני ניתקתי את השיחה הקודמת, ולכן לא ימכרו לי את המוצר. הדברים נאמרו בצורה בוטה וחד-משמעית. הסברתי שלא אני ניתקתי את השיחה, אך בתגובה ניתקו לי שוב את השיחה! בפעם הבאה שהתקשרתי, החלטתי להקליט את השיחה. שאלתי באופן מפורש מדוע ההזמנה בוטלה ללא בקשתי, והדגשתי שאיני מעוניין בביטול. הנציג ענה בזלזול: “ביטלנו כך,” וניתק את השיחה. האירוע הותיר אותי המום. שלחתי אליכם מייל עם פירוט המקרה, ובמקביל שלחתי אליהם התראה לפני תביעה. רק לאחר ההתראה חזרו אליי עם תגובה עניינית ושלחו נציג שהתנהל מולי בצורה מכובדת, ורק אז ההזמנה הושלמה. אני מתקשה להבין את היחס הגרוע שקיבלתי ולמצוא לכך הסבר הגיוני, במיוחד לאור העובדה שמדובר באתר עם דירוגים חיוביים. לצערי, איני יכול שלא לתהות האם היחס נבע ממניעים אחרים, בשל העובדה שאני ערבי.

תגובת החנות

כל מה שהלקוח כתב כאן זה ערימה של שטויות . הלקוח הכניס הזמנה באתר עם מספר טלפון לא תקין .שלחנו ללקוח מייל שאין מענה . חזר אלינו לאחר כמה ימים לברר מה קורה עם ההזמנה והסברנו לו שהמספר לא תקין . הלקוח התווכח איתנו שהוא לא מכיר את המספר הזה.... אך הסברנו לו כי הוא שם את ההזמנה ולא אנחנו . לאחר מכן חזרנו ללקוח כדי לבצע את ההזמנה והוא התחיל להתלונן על זה שהוא בעצמו עשה טעות בהזמנה ואף אמר שאנחנו שתלנו את המספר הזה להזמנה שלו. הלקוח החליט שלא בא לו שהנציג שחייג אליו ידבר איתו וביקש מישהו אחר . ברגע שהנציג אמר לו שאין מישהו אחר לפתע הלקוח החמוד החליט לנתק את השיחה ולכם כתב שאנחנו ניתקנו. שלחנו ללקוח מייל שזו לא דרך לדבר ולהתנהג ואנחנו נבטל לו את ההזמנה. לאחר כמה הודעות קצרות תוך מספר דקות הבהרנו ללקוח שאם ידבר בנימוס ובכבוד נשמח למכור לו וכך היה . נציג חזר אליו ממש תוך מספר דקות וחייב לו את ההזמנה . לא ברור למה הלקוח בוחר לדמיין דברים ולהמציא סיפורים . בטח אחרי שמכרנו לו תוך כמה דקות מהרגע של השיחה שהוא ניתק... הלקוח מנסה ליצור סיפור מעניין בלי לדעת שכמעט חצי מהלקוחות שלנו הם מהמגזר..

חוות הדעת עזרה לכם?
יפים
יפים
04.02.2025
מוצר שנרכש: גוגל פיקסל 7איי שחור

אני רוצה להמליץ על החנות בסט סייל סלולר מראשון לציון שנתנו לי שירות מעולה, יחס אישי ומדהים , מחירים טובים ונותן חשק לחזור אליהם לקניה חוזרת תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
שרית
שרית
04.02.2025
מוצר שנרכש: שעון אפל ווטץ

קיבלתי אחלה של שירות, מקצועי ומהיר. שאלתי את המוכר הרבה שאלות הוא ידע בדיוק מה לענות ולנווט אותי, שירות מצויין.

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
03.02.2025
מוצר שנרכש: IPHONE 15 PRO MAX 1TB

סך הכל הייתה קניה מהירה ויעילה בשילוב של מחיר ושירות טוב,חיפשתי את הדגם הזה המון זמן היה קשה להשיג אותו ויאמר לזכותם שהם היו בין היחידים שהיו להם,תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
דני
דני
02.02.2025
מוצר שנרכש: אפל ווטץ אולטרה 2

נציג המכירות היה מאוד מקצועי ויש להם מחירים טובים מאוד, אחד מהמקומות הכי טובים שנתקלתי במרכז והסביבה

חוות הדעת עזרה לכם?
אברהם
אברהם
02.02.2025
מוצר שנרכש: tab S9 5G 256

רכשתי טאבלט של סמסונג, השירות היה מהיר ויעיל מאוד ממליץ בחום. חווית קניה מעולה וזריזה

חוות הדעת עזרה לכם?
זוהר
זוהר
31.01.2025
מוצר שנרכש: samsung S23 fe

המליצו לי על מכשיר סלולרי שאני לא כלכך רגיל לממשק שלו ולקחתי למרות זאת, אני מאוד מרוצה, השירות והיחס מעולים. יש עם מי לדבר וזה הכי חשוב. תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון