
קניתי אייפד 11 אינץ’ עם מעבד M3 ואני מרוצה מאוד המכשיר מהיר, חד ואיכותי, מסך מרשים לצפייה ולעבודה. הכיסוי ומגן המסך נותנים תחושת ביטחון ונוחות בשימוש יומיומי. שדרוג מצוין שמשלב ביצועים חזקים עם הגנה טובה.

קניתי אייפד 11 אינץ’ עם מעבד M3 ואני מרוצה מאוד המכשיר מהיר, חד ואיכותי, מסך מרשים לצפייה ולעבודה. הכיסוי ומגן המסך נותנים תחושת ביטחון ונוחות בשימוש יומיומי. שדרוג מצוין שמשלב ביצועים חזקים עם הגנה טובה.

הזמנתי פלאפון Samsung Galaxy A56. התקשרו וניסו ״לדחוף״ מוצר משודרג בעלות נוספת... הבינו שאני לא מתכוון ליפול בפח הזה. שאלו למי הפלאפון (מה איכפת להם??) אמרתי שזה עבורי (גבר) אמרו שהצבע היחיד שנותר הוא... ורוד... הפתעתי ואמרתי ״בסדר״... ואז לאחר שכבר שילמתי באינטרנט, והכסף ירד מכרטיס האשראי, ביקשו שאני אצלם ואשלח לווטסאפ שלהם: תצלום כרטיס אשראי משני הצדדים! ״כולל 3 הספרות מאחור״! תעודת זיהוי, ורשיון נהיגה. הסברתי שהם התקשרו אלי, וזה נשמע ממש לא בטיחותי לצלם ולשלוח את הפרטים האלו! והסכמתי לביטול העיסקה. אני סבור, שהם לא התכוונו לעשות עיסקה הוגנת. לא מומלץ בכלל!
חייגנו ללקוח היקר להסביר לו על המוצר שהזמין ותחילה הלקוח קטע את הנציג שלנו ואמר לו אל תבזבז לי את הזמן בצורה מבישה . לאחר מכן ביקשנו מהלקוח צילום תעודה מזהה או רישיון נהיגה על מנת לאמת את הפרטים . הלקוח לצערנו רושם שקרים ואנחנו נפעל בהתאם כלפי השקרים שלו . לא ביקשו ממנו צילום של הכרטיס מ2 הצדדים ובטח לא את ב3 ספרות . חבל שאין לנו אפשרות להשמיע מה היה . מדובר באדם חסר כבוד לבריות ובנוסף גם שקרן . בהצלחה לך ותודה שלא קנית אצלנו .

קניתי סמסונג S21 עם מגן מסך סיליקון וקיבלתי שירות מעולה ממיקי מכשיר מצוין, מגן איכותי ושירות מקצועי ואדיב במיוחד ואפילו מיקי הצליח קצת להצחיק אותי,אלוף.

קניתי את Canon SX740 מבסט סייל סלטלר מצלמה קומפקטית עם זום חזק ואיכות צילום מצוינת. אחלה קנייה, שווה לגמרי.

רכשתי מכשיר סמסונג חדש יחד עם מגן מסך וכיסוי, ואני מרוצה מאוד מהקנייה. המכשיר עובד בצורה מהירה וחלקה, המסך חד וצבעוני, ומגן המסך יחד עם הכיסוי נותנים תחושת ביטחון ושקט נפשי מפני שריטות ונפילות. שילוב מצוין של איכות ובטיחות.

קניתי אייפון x עם אחריות לשנה. מסרתי לתיקון עקב בעיה בשקע הטעינה. המוכר אמר לי שזה לוקח מקסימום שבועיים (והם לא נותנים מכשיר חלופי). אחרי 19 יום מתקשרים אלי מהמעבדה ומבקשים שאשלם תמורת התיקון כי יש פגיעה במסך וזה מבטל את האחריות. לא היתה לי ברירה אז שילמתי וציפיתי שכשאקח את הטלפון הם יבטלו את התשלום כי זכרתי שאין פגיעה במסך (היה כמו חדש) להפתעתי קיבלתי את הטלפון עם מסך שבור. גם החנות וגם המעבדה הכחישו שזה נשבר אצלם כך שגם שברו לי את המסך וגם היתיי צריך בגלל שהמסך שבור לשלם עבור החלפת שקע הטעינה, שהיתה אמורה להיות כלולה באחריות. הם יודעים שבשביל כמה מאות שקלים אני לא אתעסק עם זה ולא אתבע אותם אז כנראה שהם מנצלים את זה כדי לרמות.

שירות יעיל ומצוין לאורך כל הדרך. לאחר הרכישה התגלתה תקלה במכשיר, סיימון ליווה אותנו לפתרון שכלל לבסוף החלפה של המכשיר בנוחות ובלי כאבי ראש.

קניתי פיזית בחנות בסט סייל השירות היה אדיב, הצוות סבלני וענה על כל שאלה, והמוצר היה במלאי במחיר טוב. חוויה נעימה, בהחלט אחזור שוב.

בוודאי! הנה גרסה מקוצרת יותר: ⸻ חוות דעת על אייפון 15 – 512GB אחרי חיפושים ארוכים מצאתי סוף סוף את האייפון 15 עם 512GB בבסט סייל. מכשיר חזק, מצלמה מעולה, והכי חשוב סוף סוף יש לי שקט מבחינת אחסון. שווה כל שקל!

שירות הלקוחות לא גרוע, כי הוא פשוט לא קיים. מצער אותי ממש לראות חנות פה בזאפ שלאורך השנה האחרונה יחס הביקורות השליליות כלפיה עובר מ-5%, ל-14%, ל-30%, ול-33% בחודש האחרון. רכשתי מכשיר מסוג אייפון 15 ביום רביעי בשעה 18:15 (30/7/25) במערכת ההזמנות של האתר עם משלוח. למחרת התקשרו אליי כדי "לסגור את ההזמנה". לא עניתי. חזרתי אליהם 45 דקות אחר כך, חמישי 14:44 אמרו לי שהם עמוסים ושיחזרו אליי. לא חזרו. חזרתי אליהם קצת יותר מאוחר, חמישי 17:56 אמרו לי שהם עמוסים ושיחזרו אליי רק אחרי סוף השבוע. חזרתי אליהם ביום ראשון שוב, ראשון 13:48 הבחור בטלפון אומר לי "חוזרים אלייך בשעה הקרובה תהיה זמין!". לא חזרו. חזרתי אליהם למחרת, שני 14:14 אמרו לי שהם יחזרו אליי בהמשך היום. ביום שני כשהצהריים הפך לאחר הצהריים, הבנתי שהמכשיר שהזמנתי ברביעי לא יהיה בדרכו אליי לעולם עד שלא אעשה מעשה. לקחתי את האוטו ונסעתי 40 דקות אליהם לראשון ואספתי את המכשיר תוך דקות בודדות. כה חבל על הטרחה המיותרת שלי. "לסגור את ההזמנה" זה להגיד לי שהמכשיר לא תומך ב- eSim ופרטים יבשים על האחריות. בגלל 12 שניות של הסברים מילוליים המכשיר שלי שכב בחנות במקום להיות בדרך אליי במשך 5 ימים. בשיחה האחרונה הטלפונית שלי איתם לצערי הבחור מהחנות שיקר לי ואמר שניסו לחזור אליי כמה פעמים ושאני לא עונה באופן סדרתי. אימתתי אותו מול זה בהצלחה במערכת התיעוד שלהם כשהגעתי לחנות - בוצע רק ניסיון חיוג אחד אליי ומאז שכחו ממני 4 ימים.
הלקוח היקר לא יכול לענות לטלפון מכיוון שיש לו שירות הודעות מיוחד שעונה במקומו לשיחות . לאחר שניסינו לתפוס את הלקוח והוא אמר לנו שאפשר לדבר איתו רק דרך הווצאפ . הוסבר ללקוח שדרך הווצאפ בהתכתבות אנחנו לא חוזרים ואנחנו חייבים לבצע שיחה על מנת לוודא את כל הפרטים של ההזמנה בכדי שלא יהיו אי הבנות. לאחר מכן הלקוח הגיע לפה וקיבל שירות מעולה עם המחיר הכי טוב שיש . לא ברור מה גורם לאנשים לנסות לעשות נזק ולכתוב סתם ביקורות שליליות . מחיר מעולה - קיבל שירות מעולה - קיבל בהצלחה ללקוח עם חישובי הסטטיסטיקה לעסק שלנו אך אנחנו את השירות יודעים לתת ואת זה עשרות אלפי הלקוחות שלנו שחוזרים אלינו יודעים מעולה .

רכשתי טאבלט והוספצי כיסוי ספר איכותי ,המכשיר עם אחריות לשנה , ההפעלה הייתה פשוטה, והביצועים מצוינים לשימוש יומיומי. הכיסוי מוסיף הגנה ונוחות, והאחריות לשנה מעניקה שקט נפשי.

רכשתי את Google Pixel 7 מחנות בסט סייל עם כיסוי ומגן מסך חוויית הקנייה הייתה טובה. המכשיר הגיע חדש וההדבקה של המגן בוצעה בצורה מקצועית וללא בועות. השירות היה אדיב, המחיר תחרותי. סה״כ – קנייה משתלמת ושירות מצוין

רכשתי פלאפון עם משלוח עד הבית – השירות היה נוח, מהיר ויעיל. ההזמנה בוצעה בקלות, והמכשיר הגיע ארוז היטב ובמצב מצוין. חוויה משתלמת וחסכה לי זמן.

קניתי את ה־Samsung A15 בבסט סייל סלולר בראשון לציון קיבלתי שירות טוב, המכשיר עובד מצוין, תמורה יפה למחיר. מרוצה מאוד

רכשתי נינג’ה מבסט סייל , המוצר הגיע ארוז היטב. קיבלתי שירות אדיב, מחיר משתלם, הכל תואם בדיוק למה שהובטח. מרוצה מהקנייה וממליץ לבדוק דרכם

פשוט חוויה זוועתית, קניתי אצלהם טלפון חדש S24 ואני בטיפשותי סמכתי עליהם שיעשו לי את העברת הנתונים, הם דפקו לי לגמרי את הוואטסאפ וכשביקשתי להזדכות פתאום למרות שהם רושמים שהזיכוי יהיה עד 100 מעלות המוצר פתאום הוא בא ואומר לי שהוא יתן לי גג 2000 ממחיר של 2500. אני מופתע קצת מהיחס למרות שאבא שלי תמיד קונה שם טלפונים (אני ומשפחתי כבר לא נחזור לשם)
לא מבינים איך אפשר להגיד חוויה זוועתית על שירות כמו שהלקוח קיבל . הלקוח רכש מכשיר אצלנו ולא בפעם הראשונה , ביקש מאיתנו להעביר לו את המידע למרות שאנחנו לא מתעסקים בזה ולא גובים על זה תשלום אך הלקוח ביקש שננסה להעביר לו וכך עשינו . הסברנו לו שבמידה ולא נצליח אז הוא יוכל ללכת למעבדה שכן מתעסקת בנושא והם יוכלו כמובן לעזור לו בצורה יותר טובה מאיתנו . לאחר שניסינו להעביר ללקוח את כל המידע אכן כל המידע עבר מלבד הווצאפ שאותו לא הצלחנו להעביר. נאמר ללקוח שיוכל לגשת למעבדה ולהעביר דרכם והלקוח יצא מרוצה הודה לנו ויצא. יום למחרת הלקוח חייג אלינו בצרחות שאנחנו דפקנו לו את הווצאפ ושהוא לא רוצה את המכשיר לאחר שהוא פתח את המכשיר והשתמש במכשיר . נאמר לו כי ברגע שהמכשיר משומש לא נוכל להחזיר לו את מלוא הסכום כי לא נוכל להזדכות מול הספק. אבל אם הבעיה היא רק בווצאפ אז נוכל לשלוח אותו למעבדה שאנחנו סומכים עליה לקבל מהם עזרה . הלקוח המשיך לצרוח עלינו שהוא לא רוצה את המכשיר . הלקוח קיבל מאיתנו מענה ושירות הגון , מכשיר משומש לא יכול להיות שווה כמו מכשיר חדש וכך גם נאמר ללקוח . בהצלחה ללקוח היקר .

רכשתי את ה-Galaxy A32 יחד עם מגן מסך וכיסוי, כולל משלוח עד הבית. השירות היה מהיר ויעיל – הכל הגיע ארוז היטב ובמצב מצוין. הדביקו את המגן מסך טוב, המגן והכיסוי מוסיפים הגנה טובה. חוויית קנייה טובה ושירות אמין.

רכשתי את האייפון 15 ישירות בסניף של בסט סייל חוויית קנייה מצוינת. השירות במקום היה מקצועי, אדיב וסבלני, ונתנו תחושת ביטחון. המכשיר חדש, באריזה מקורית ובמחיר משתלם ביחס לשוק,ממליץ להגיע חנות מסודרת ונעימה

רכשתי אפל ווטץ’ בבסט סייל שירות מצוין במקום, מחיר משתלם והתייחסות מקצועית. השעון נוח, מדויק, משתלב נהדר עם האייפון, וההתראות מתקבלות בזמן. חוויית קנייה חיובית ושעון איכותי.

שירות יוצא מן הכלל מחיר מעולה קיבלתי חברה נחמדים מאוד עזרו לי מאוד בכל מה שביקשתי

באתי לקנות טלפון נייד וקיבלתי שירות מזעזע. לפני הקניה, המוכר אמר שיעזור לי להעביר אפליקציות ומידע מהטלפון הישן לחדש, וכמעט מיד אחרי ששילמתי הוא התנער מכך. כמה פעמים באמצע ה"שירות" שהתחייב לתת לי הוא הלך למקום אחר בחנות (שם ישב ושיחק בטלפון שלו!) בלי להשלים את הפעולות שהתחיל, ואחרי שהייתי קוראת לו, הוא היה עונה ב"לא יודע" על דברים ששאלתי אותו לגבי העברת הנתונים. כשניסיתי בכל זאת לקבל את עזרתו, המוכר אמר מספר פעמים שהוא "לא עובד אצלי". כשנתקלתי ביחס הבוטה הזה והבנתי שזה גם השירות שאני כנראה עומדת לקבל במסגרת ה"אחריות", שעליה שילמתי תוספת במחיר הטלפון, החלטתי להחזיר את המכשיר ולבקש את כספי בחזרה. מוכר אחר שאיתו דיברתי באותה עת הסכים ואמר שיחזירו לי את הכסף מיד, אבל לאחר שכנראה דיבר עם המוכר שמכר לי את הטלפון, טען שלא אמר דבר כזה ושלא יחזירו לי שום דבר. אחרי ויכוח הסכימו לזכות אותי על רוב הסכום ודרשו בבוטות שאעוף מהחנות. אני רציתי להישאר בחנות עד שאראה באפליקציית האשראי שלי שהזיכוי נכנס, והמוכר הזמין שוטרים כדי שיוציאו אותי משם, אף על פי שלא הייתה שום סכנה בכך שחיכיתי שם. אני מניחה שהטלפון שהחזרתי יימכר כחדש, כי הוא הוחזר לאריזתו. אני מאוד לא ממליצה לקנות בחנות הזאת. אחרי שאתה משלם, אתה לא קיים מבחינתם.
הלקוחה הגיעה לרכוש מכשיר וביקשה שנעביר לה את הנתונים . הוסבר לה כי אנחנו לא מתעסקים בזה אך נשמח לנסות לעזור לה מבלי להתחייב על מה יעבור ומה לא ושבמידה ולא יעבור לה הכל היא תוכל ללכת למעבדה חיצונית ולהעביר דרכם . אך אנחנו מצידנו נעשה מה שנדע . לאחר שעה וחצי של העברות ושל אין ספור שאלות של הלקוחה שנענו בסבלנות אין סופית . הלקוחה טענה שלא עברו לה כל הדברים . כפי שהסברנו גם לפני . מה שעבר אלו הם הדברים שבמסגרת היכולת שלנו להעביר ומה שלא עבר ולא הצלחנו דרך מעבדה בלבד לקוחה מצידה החלה לקלל ולהגיד שאנחנו גנבים ושאנחנו שמים עליה. בושה של שפה . לאחר מכן הלקוחה אמרה שהיא רוצה להחזיר את המכשיר ולהזדכות אך נאמר לה שבגלל המכשיר הופעל היא תוכל לקבל זיכוי אך בקיזוז חלקי של הסכום . וכך היה .הלקוחה מצידה החלה להסתובב בחנות ולהגיד ללקוחות שאנחנו גנבים ורמאים . הבריחה לקוחות והתנהגה בצורה מחפירה . אנחנו לא רבים ולא צועקים על אף אחד בצורה מאוד פשוטה מי שינהג לא יפה בעסק שלנו שהוא הבית שלנו פשוט לא יהיה נוכח . השירות שלנו והשם שלנו הולך לפנינו אך אנשים שמתנהגים בצורה מבישה לא יקנו אצלנו ולא ישארו אצלנו

הזמנתי אייפון 15 פרו מקס 256 גיגה. כשהגיע בדקצי בהגדרות את מצב הסוללה, נכתב שלראשונה הופעל שנה לפני רכישתי ועבר 101 סייקילים (סייקל - ממאה אחוז סוללה עד אפס אחוז). נמכר כאייפון חדש ולא משומש, פשוט זוועה.
שלום רב הלקוחות רכשו מכשיר שעבר אקטוב כפי שאנחנו קונים מהספק שלנו . ברגע שהלקוחות פתחו את המוצר וטענו שיש להם את ה101 סייקלים אנחנו בעצמנו אמרנו שזה לא בסדר לקחנו מהם את המכשיר במקום והחזרנו להם את כל הכסף . אכן הלקוחות קיבלו לא מה שהיו אמורים לקבל אך הבנו את זה במקום והחזרנו להם מיד את הכסף ואת הסחורה לספק ! מתנצלים על החוויה ונשמח לתקן אותה בהקדם :)

קיבלתי מחיר מהסרטים אחלה של חנות שירות טוב הכי זולים שיש בתחום אני אמליץ עליהם לכל החברים והמשפחה

זה מיקי היה בחור נחמד מאד עזר לי עם מה שרציתי והיה מחייך כל הזמן אתם חנות טובה

עשיתי הזמנה באתר באיסוף עצמי,שוחחו איתי לפני שהגעתי לחנות ושהגעתי הכל היה מוכן תודה לכם