מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

3.96 / 5 ממוצע מבוסס על 47 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
גיא
גיא
27.08.2025
מוצר שנרכש: IPAD AIR 11 INCH M3

קניתי אייפד 11 אינץ’ עם מעבד M3 ואני מרוצה מאוד המכשיר מהיר, חד ואיכותי, מסך מרשים לצפייה ולעבודה. הכיסוי ומגן המסך נותנים תחושת ביטחון ונוחות בשימוש יומיומי. שדרוג מצוין שמשלב ביצועים חזקים עם הגנה טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yuval.ycohen
yuval.ycohen
25.08.2025
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy A56

הזמנתי פלאפון Samsung Galaxy A56. התקשרו וניסו ״לדחוף״ מוצר משודרג בעלות נוספת... הבינו שאני לא מתכוון ליפול בפח הזה. שאלו למי הפלאפון (מה איכפת להם??) אמרתי שזה עבורי (גבר) אמרו שהצבע היחיד שנותר הוא... ורוד... הפתעתי ואמרתי ״בסדר״... ואז לאחר שכבר שילמתי באינטרנט, והכסף ירד מכרטיס האשראי, ביקשו שאני אצלם ואשלח לווטסאפ שלהם: תצלום כרטיס אשראי משני הצדדים! ״כולל 3 הספרות מאחור״! תעודת זיהוי, ורשיון נהיגה. הסברתי שהם התקשרו אלי, וזה נשמע ממש לא בטיחותי לצלם ולשלוח את הפרטים האלו! והסכמתי לביטול העיסקה. אני סבור, שהם לא התכוונו לעשות עיסקה הוגנת. לא מומלץ בכלל!

תגובת החנות

חייגנו ללקוח היקר להסביר לו על המוצר שהזמין ותחילה הלקוח קטע את הנציג שלנו ואמר לו אל תבזבז לי את הזמן בצורה מבישה . לאחר מכן ביקשנו מהלקוח צילום תעודה מזהה או רישיון נהיגה על מנת לאמת את הפרטים . הלקוח לצערנו רושם שקרים ואנחנו נפעל בהתאם כלפי השקרים שלו . לא ביקשו ממנו צילום של הכרטיס מ2 הצדדים ובטח לא את ב3 ספרות . חבל שאין לנו אפשרות להשמיע מה היה . מדובר באדם חסר כבוד לבריות ובנוסף גם שקרן . בהצלחה לך ותודה שלא קנית אצלנו .

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
19.08.2025
מוצר שנרכש: samsung S21 לבנדר

קניתי סמסונג S21 עם מגן מסך סיליקון וקיבלתי שירות מעולה ממיקי מכשיר מצוין, מגן איכותי ושירות מקצועי ואדיב במיוחד ואפילו מיקי הצליח קצת להצחיק אותי,אלוף.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
17.08.2025
מוצר שנרכש: מצלמה canon sx740 HS וכרטיס זיכרון 64GB

קניתי את Canon SX740 מבסט סייל סלטלר מצלמה קומפקטית עם זום חזק ואיכות צילום מצוינת. אחלה קנייה, שווה לגמרי.

חוות הדעת עזרה לכם?
סמי
סמי
13.08.2025
מוצר שנרכש: A56 5G

רכשתי מכשיר סמסונג חדש יחד עם מגן מסך וכיסוי, ואני מרוצה מאוד מהקנייה. המכשיר עובד בצורה מהירה וחלקה, המסך חד וצבעוני, ומגן המסך יחד עם הכיסוי נותנים תחושת ביטחון ושקט נפשי מפני שריטות ונפילות. שילוב מצוין של איכות ובטיחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nadav
Nadav
13.08.2025
מוצר שנרכש: ilhone x

קניתי אייפון x עם אחריות לשנה. מסרתי לתיקון עקב בעיה בשקע הטעינה. המוכר אמר לי שזה לוקח מקסימום שבועיים (והם לא נותנים מכשיר חלופי). אחרי 19 יום מתקשרים אלי מהמעבדה ומבקשים שאשלם תמורת התיקון כי יש פגיעה במסך וזה מבטל את האחריות. לא היתה לי ברירה אז שילמתי וציפיתי שכשאקח את הטלפון הם יבטלו את התשלום כי זכרתי שאין פגיעה במסך (היה כמו חדש) להפתעתי קיבלתי את הטלפון עם מסך שבור. גם החנות וגם המעבדה הכחישו שזה נשבר אצלם כך שגם שברו לי את המסך וגם היתיי צריך בגלל שהמסך שבור לשלם עבור החלפת שקע הטעינה, שהיתה אמורה להיות כלולה באחריות. הם יודעים שבשביל כמה מאות שקלים אני לא אתעסק עם זה ולא אתבע אותם אז כנראה שהם מנצלים את זה כדי לרמות.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
10.08.2025
מוצר שנרכש: Pixel 8 pro

שירות יעיל ומצוין לאורך כל הדרך. לאחר הרכישה התגלתה תקלה במכשיר, סיימון ליווה אותנו לפתרון שכלל לבסוף החלפה של המכשיר בנוחות ובלי כאבי ראש.

חוות הדעת עזרה לכם?
זיו
זיו
07.08.2025
מוצר שנרכש: airpods 2 pro

קניתי פיזית בחנות בסט סייל השירות היה אדיב, הצוות סבלני וענה על כל שאלה, והמוצר היה במלאי במחיר טוב. חוויה נעימה, בהחלט אחזור שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
אניס
אניס
06.08.2025
מוצר שנרכש: iphone 15- 512gb

בוודאי! הנה גרסה מקוצרת יותר: ⸻ חוות דעת על אייפון 15 – 512GB אחרי חיפושים ארוכים מצאתי סוף סוף את האייפון 15 עם 512GB בבסט סייל. מכשיר חזק, מצלמה מעולה, והכי חשוב סוף סוף יש לי שקט מבחינת אחסון. שווה כל שקל!

חוות הדעת עזרה לכם?
freziy
freziy
05.08.2025
מוצר שנרכש: אייפון 15

שירות הלקוחות לא גרוע, כי הוא פשוט לא קיים. מצער אותי ממש לראות חנות פה בזאפ שלאורך השנה האחרונה יחס הביקורות השליליות כלפיה עובר מ-5%, ל-14%, ל-30%, ול-33% בחודש האחרון. רכשתי מכשיר מסוג אייפון 15 ביום רביעי בשעה 18:15 (30/7/25) במערכת ההזמנות של האתר עם משלוח. למחרת התקשרו אליי כדי "לסגור את ההזמנה". לא עניתי. חזרתי אליהם 45 דקות אחר כך, חמישי 14:44 אמרו לי שהם עמוסים ושיחזרו אליי. לא חזרו. חזרתי אליהם קצת יותר מאוחר, חמישי 17:56 אמרו לי שהם עמוסים ושיחזרו אליי רק אחרי סוף השבוע. חזרתי אליהם ביום ראשון שוב, ראשון 13:48 הבחור בטלפון אומר לי "חוזרים אלייך בשעה הקרובה תהיה זמין!". לא חזרו. חזרתי אליהם למחרת, שני 14:14 אמרו לי שהם יחזרו אליי בהמשך היום. ביום שני כשהצהריים הפך לאחר הצהריים, הבנתי שהמכשיר שהזמנתי ברביעי לא יהיה בדרכו אליי לעולם עד שלא אעשה מעשה. לקחתי את האוטו ונסעתי 40 דקות אליהם לראשון ואספתי את המכשיר תוך דקות בודדות. כה חבל על הטרחה המיותרת שלי. "לסגור את ההזמנה" זה להגיד לי שהמכשיר לא תומך ב- eSim ופרטים יבשים על האחריות. בגלל 12 שניות של הסברים מילוליים המכשיר שלי שכב בחנות במקום להיות בדרך אליי במשך 5 ימים. בשיחה האחרונה הטלפונית שלי איתם לצערי הבחור מהחנות שיקר לי ואמר שניסו לחזור אליי כמה פעמים ושאני לא עונה באופן סדרתי. אימתתי אותו מול זה בהצלחה במערכת התיעוד שלהם כשהגעתי לחנות - בוצע רק ניסיון חיוג אחד אליי ומאז שכחו ממני 4 ימים.

תגובת החנות

הלקוח היקר לא יכול לענות לטלפון מכיוון שיש לו שירות הודעות מיוחד שעונה במקומו לשיחות . לאחר שניסינו לתפוס את הלקוח והוא אמר לנו שאפשר לדבר איתו רק דרך הווצאפ . הוסבר ללקוח שדרך הווצאפ בהתכתבות אנחנו לא חוזרים ואנחנו חייבים לבצע שיחה על מנת לוודא את כל הפרטים של ההזמנה בכדי שלא יהיו אי הבנות. לאחר מכן הלקוח הגיע לפה וקיבל שירות מעולה עם המחיר הכי טוב שיש . לא ברור מה גורם לאנשים לנסות לעשות נזק ולכתוב סתם ביקורות שליליות . מחיר מעולה - קיבל שירות מעולה - קיבל בהצלחה ללקוח עם חישובי הסטטיסטיקה לעסק שלנו אך אנחנו את השירות יודעים לתת ואת זה עשרות אלפי הלקוחות שלנו שחוזרים אלינו יודעים מעולה .

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
03.08.2025
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג A9

רכשתי טאבלט והוספצי כיסוי ספר איכותי ,המכשיר עם אחריות לשנה , ההפעלה הייתה פשוטה, והביצועים מצוינים לשימוש יומיומי. הכיסוי מוסיף הגנה ונוחות, והאחריות לשנה מעניקה שקט נפשי.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכה
מיכה
31.07.2025
מוצר שנרכש: google pixel 7 pro

רכשתי את Google Pixel 7 מחנות בסט סייל עם כיסוי ומגן מסך חוויית הקנייה הייתה טובה. המכשיר הגיע חדש וההדבקה של המגן בוצעה בצורה מקצועית וללא בועות. השירות היה אדיב, המחיר תחרותי. סה״כ – קנייה משתלמת ושירות מצוין

חוות הדעת עזרה לכם?
אדיר
אדיר
29.07.2025
מוצר שנרכש: גלאקסי איי 56

רכשתי פלאפון עם משלוח עד הבית – השירות היה נוח, מהיר ויעיל. ההזמנה בוצעה בקלות, והמכשיר הגיע ארוז היטב ובמצב מצוין. חוויה משתלמת וחסכה לי זמן.

חוות הדעת עזרה לכם?
נטליה
נטליה
28.07.2025
מוצר שנרכש: SM GALAXY A15

קניתי את ה־Samsung A15 בבסט סייל סלולר בראשון לציון קיבלתי שירות טוב, המכשיר עובד מצוין, תמורה יפה למחיר. מרוצה מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
זוהר
זוהר
27.07.2025
מוצר שנרכש: NINJA SLUSHI FS301

רכשתי נינג’ה מבסט סייל , המוצר הגיע ארוז היטב. קיבלתי שירות אדיב, מחיר משתלם, הכל תואם בדיוק למה שהובטח. מרוצה מהקנייה וממליץ לבדוק דרכם

חוות הדעת עזרה לכם?
guykem1
guykem1
23.07.2025
מוצר שנרכש: טלפון s24

פשוט חוויה זוועתית, קניתי אצלהם טלפון חדש S24 ואני בטיפשותי סמכתי עליהם שיעשו לי את העברת הנתונים, הם דפקו לי לגמרי את הוואטסאפ וכשביקשתי להזדכות פתאום למרות שהם רושמים שהזיכוי יהיה עד 100 מעלות המוצר פתאום הוא בא ואומר לי שהוא יתן לי גג 2000 ממחיר של 2500. אני מופתע קצת מהיחס למרות שאבא שלי תמיד קונה שם טלפונים (אני ומשפחתי כבר לא נחזור לשם)

תגובת החנות

לא מבינים איך אפשר להגיד חוויה זוועתית על שירות כמו שהלקוח קיבל . הלקוח רכש מכשיר אצלנו ולא בפעם הראשונה , ביקש מאיתנו להעביר לו את המידע למרות שאנחנו לא מתעסקים בזה ולא גובים על זה תשלום אך הלקוח ביקש שננסה להעביר לו וכך עשינו . הסברנו לו שבמידה ולא נצליח אז הוא יוכל ללכת למעבדה שכן מתעסקת בנושא והם יוכלו כמובן לעזור לו בצורה יותר טובה מאיתנו . לאחר שניסינו להעביר ללקוח את כל המידע אכן כל המידע עבר מלבד הווצאפ שאותו לא הצלחנו להעביר. נאמר ללקוח שיוכל לגשת למעבדה ולהעביר דרכם והלקוח יצא מרוצה הודה לנו ויצא. יום למחרת הלקוח חייג אלינו בצרחות שאנחנו דפקנו לו את הווצאפ ושהוא לא רוצה את המכשיר לאחר שהוא פתח את המכשיר והשתמש במכשיר . נאמר לו כי ברגע שהמכשיר משומש לא נוכל להחזיר לו את מלוא הסכום כי לא נוכל להזדכות מול הספק. אבל אם הבעיה היא רק בווצאפ אז נוכל לשלוח אותו למעבדה שאנחנו סומכים עליה לקבל מהם עזרה . הלקוח המשיך לצרוח עלינו שהוא לא רוצה את המכשיר . הלקוח קיבל מאיתנו מענה ושירות הגון , מכשיר משומש לא יכול להיות שווה כמו מכשיר חדש וכך גם נאמר ללקוח . בהצלחה ללקוח היקר .

חוות הדעת עזרה לכם?
בנימין
בנימין
20.07.2025
מוצר שנרכש: samsung A32 128GB

רכשתי את ה-Galaxy A32 יחד עם מגן מסך וכיסוי, כולל משלוח עד הבית. השירות היה מהיר ויעיל – הכל הגיע ארוז היטב ובמצב מצוין. הדביקו את המגן מסך טוב, המגן והכיסוי מוסיפים הגנה טובה. חוויית קנייה טובה ושירות אמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
אור
אור
17.07.2025
מוצר שנרכש: iphone 15 128

רכשתי את האייפון 15 ישירות בסניף של בסט סייל חוויית קנייה מצוינת. השירות במקום היה מקצועי, אדיב וסבלני, ונתנו תחושת ביטחון. המכשיר חדש, באריזה מקורית ובמחיר משתלם ביחס לשוק,ממליץ להגיע חנות מסודרת ונעימה

חוות הדעת עזרה לכם?
שרון
שרון
14.07.2025
מוצר שנרכש: Apple watch se 40mm

רכשתי אפל ווטץ’ בבסט סייל שירות מצוין במקום, מחיר משתלם והתייחסות מקצועית. השעון נוח, מדויק, משתלב נהדר עם האייפון, וההתראות מתקבלות בזמן. חוויית קנייה חיובית ושעון איכותי.

חוות הדעת עזרה לכם?
אביב
אביב
26.06.2025
מוצר שנרכש: one plus 13

שירות יוצא מן הכלל מחיר מעולה קיבלתי חברה נחמדים מאוד עזרו לי מאוד בכל מה שביקשתי

חוות הדעת עזרה לכם?
Dina
Dina
23.06.2025
מוצר שנרכש: טלפון נייד Samsung Galaxy S24

באתי לקנות טלפון נייד וקיבלתי שירות מזעזע. לפני הקניה, המוכר אמר שיעזור לי להעביר אפליקציות ומידע מהטלפון הישן לחדש, וכמעט מיד אחרי ששילמתי הוא התנער מכך. כמה פעמים באמצע ה"שירות" שהתחייב לתת לי הוא הלך למקום אחר בחנות (שם ישב ושיחק בטלפון שלו!) בלי להשלים את הפעולות שהתחיל, ואחרי שהייתי קוראת לו, הוא היה עונה ב"לא יודע" על דברים ששאלתי אותו לגבי העברת הנתונים. כשניסיתי בכל זאת לקבל את עזרתו, המוכר אמר מספר פעמים שהוא "לא עובד אצלי". כשנתקלתי ביחס הבוטה הזה והבנתי שזה גם השירות שאני כנראה עומדת לקבל במסגרת ה"אחריות", שעליה שילמתי תוספת במחיר הטלפון, החלטתי להחזיר את המכשיר ולבקש את כספי בחזרה. מוכר אחר שאיתו דיברתי באותה עת הסכים ואמר שיחזירו לי את הכסף מיד, אבל לאחר שכנראה דיבר עם המוכר שמכר לי את הטלפון, טען שלא אמר דבר כזה ושלא יחזירו לי שום דבר. אחרי ויכוח הסכימו לזכות אותי על רוב הסכום ודרשו בבוטות שאעוף מהחנות. אני רציתי להישאר בחנות עד שאראה באפליקציית האשראי שלי שהזיכוי נכנס, והמוכר הזמין שוטרים כדי שיוציאו אותי משם, אף על פי שלא הייתה שום סכנה בכך שחיכיתי שם. אני מניחה שהטלפון שהחזרתי יימכר כחדש, כי הוא הוחזר לאריזתו. אני מאוד לא ממליצה לקנות בחנות הזאת. אחרי שאתה משלם, אתה לא קיים מבחינתם.

תגובת החנות

הלקוחה הגיעה לרכוש מכשיר וביקשה שנעביר לה את הנתונים . הוסבר לה כי אנחנו לא מתעסקים בזה אך נשמח לנסות לעזור לה מבלי להתחייב על מה יעבור ומה לא ושבמידה ולא יעבור לה הכל היא תוכל ללכת למעבדה חיצונית ולהעביר דרכם . אך אנחנו מצידנו נעשה מה שנדע . לאחר שעה וחצי של העברות ושל אין ספור שאלות של הלקוחה שנענו בסבלנות אין סופית . הלקוחה טענה שלא עברו לה כל הדברים . כפי שהסברנו גם לפני . מה שעבר אלו הם הדברים שבמסגרת היכולת שלנו להעביר ומה שלא עבר ולא הצלחנו דרך מעבדה בלבד לקוחה מצידה החלה לקלל ולהגיד שאנחנו גנבים ושאנחנו שמים עליה. בושה של שפה . לאחר מכן הלקוחה אמרה שהיא רוצה להחזיר את המכשיר ולהזדכות אך נאמר לה שבגלל המכשיר הופעל היא תוכל לקבל זיכוי אך בקיזוז חלקי של הסכום . וכך היה .הלקוחה מצידה החלה להסתובב בחנות ולהגיד ללקוחות שאנחנו גנבים ורמאים . הבריחה לקוחות והתנהגה בצורה מחפירה . אנחנו לא רבים ולא צועקים על אף אחד בצורה מאוד פשוטה מי שינהג לא יפה בעסק שלנו שהוא הבית שלנו פשוט לא יהיה נוכח . השירות שלנו והשם שלנו הולך לפנינו אך אנשים שמתנהגים בצורה מבישה לא יקנו אצלנו ולא ישארו אצלנו

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
16.06.2025
מוצר שנרכש: iPhone 15 pro max 256gb

הזמנתי אייפון 15 פרו מקס 256 גיגה. כשהגיע בדקצי בהגדרות את מצב הסוללה, נכתב שלראשונה הופעל שנה לפני רכישתי ועבר 101 סייקילים (סייקל - ממאה אחוז סוללה עד אפס אחוז). נמכר כאייפון חדש ולא משומש, פשוט זוועה.

תגובת החנות

שלום רב הלקוחות רכשו מכשיר שעבר אקטוב כפי שאנחנו קונים מהספק שלנו . ברגע שהלקוחות פתחו את המוצר וטענו שיש להם את ה101 סייקלים אנחנו בעצמנו אמרנו שזה לא בסדר לקחנו מהם את המכשיר במקום והחזרנו להם את כל הכסף . אכן הלקוחות קיבלו לא מה שהיו אמורים לקבל אך הבנו את זה במקום והחזרנו להם מיד את הכסף ואת הסחורה לספק ! מתנצלים על החוויה ונשמח לתקן אותה בהקדם :)

חוות הדעת עזרה לכם?
אינבזיס
אינבזיס
22.05.2025
מוצר שנרכש: IPHONE 14 PRO 1TB

קיבלתי מחיר מהסרטים אחלה של חנות שירות טוב הכי זולים שיש בתחום אני אמליץ עליהם לכל החברים והמשפחה

חוות הדעת עזרה לכם?
טאטיאנה
טאטיאנה
20.05.2025
מוצר שנרכש: google pixel 6 pro

זה מיקי היה בחור נחמד מאד עזר לי עם מה שרציתי והיה מחייך כל הזמן אתם חנות טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
מרדכי
מרדכי
18.05.2025
מוצר שנרכש: google pixel 8 pro

עשיתי הזמנה באתר באיסוף עצמי,שוחחו איתי לפני שהגעתי לחנות ושהגעתי הכל היה מוכן תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון