דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
3.96
ציון ממוצע
71
חוות דעת בשנה האחרונה
1004
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
0
3 חודשים אחרונים
27
0
4
6 חודשים אחרונים
37
0
10
שנה אחרונה
52
0
19
כל הזמן
785
10
209
נמצאו 1004 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
אורטל
תאריך:
15/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היכולת שלכם לשלב בין מחיר טוב לשירות טוב מעל המצופה הפך את תהליך הקניה לכיפי תודה למיקי על שירות מדהים
מוצר:
AirPods pro2
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
12/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעל ומעבר,חוזר כבר בפעם השניה לשם עזרו לי לחבר את האוזניות בסבלנות וענו לכל שאלה באופן מקצועי ואדיב
מוצר:
איירפודס פרו 2
תמונת משתמש
שם:
dtctayarot
תאריך:
11/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביררתי לגבי המחיר לפני שהגעתי לחנות ואכן שהגעתי המחיר היה זהה לאתר,נתנו שירות מעולה תודה רבה
מוצר:
Dyson
תמונת משתמש
שם:
macosxster
תאריך:
10/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
"אחרי ההזמנה שלי, לא יצרו עימי קשר. לאחר מספר ימים, קיבלתי אימייל שלא הצלחו ליצור עימי קשר. התקשרתי אליהם בעצמי. אמרו לי שיחזרו אליי בעוד 5 דקות, אך לא התקבל לי שיחה. נותרו רק 4 ימים מתוך 7 למשלוח, וההזמנה עדיין לא נשלחה ואיתי לא יצרו קשר!".
תגובת החנות:
הלקוח היקר הזמין מסלסל שיער של דייסון וקיבל שיחה כבר באותו היום, הלקוח לא ענה לשיחה שלנו. לאחר מכן הלקוח חזר אל החנות ונאמר לו כי יחזרו אליו אך כבר היה סוף היום אז חזרו ביום שלמחרת על הבוקר, שוב הלקוח לא ענה . לאחר מכן הלקוח רץ לכתוב חוות דעת שלילית על החנות למרות שאין שום סיבה . צר לנו שאין שום בקרה על חוות הדעת וכל אחד יכול לכתוב ככל העולה על רוחו למרות שזוהי לא האמת .
מוצר:
Dyson Airwrap Complete Long HS05 Nickel
תמונת משתמש
שם:
str0987654321
תאריך:
08/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע
הנציגים אומרים שיחזרו אלינו ולא חוסרים
קנינו טלפון חדש שהיה תקול
הנציגים מדברים בשפה מכוערת,משפילה ולא מכבדת והחוסר סבלנות
בושה!!!!
התאכזנו מאוד ולא נקנה שם שוב
גם הם וגם היבואן והשליחויוץ שהם עובדים איתם!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר שלאחר מספר ימים התגלתה בו תקלת מצלמה . היבואן אסף את המוצר של הלקוחות היקרים מביתם דרך חברת משלוחים והלקוחות היקרים ביקשו מכשיר חדש ולא מתוקן. כמובן שהסכמנו עם הלקוחות שצריכים להחליף להם מכשיר מכיוון שמדובר במוצר חדש . אך לפתע גילינו מול היבואן כי המכשיר קיבל בכמה ימים האלה מכות בפינות של המוצר וכי היבואן לא יכול להחליף למכשיר חדש ולהשאר עם מכשיר שקיבל מכות . הלקוחות דיברו אל נציגי החנות בצורה לא יפה כאשר נאמר להם כי היבואן יסדר את המכשיר ולא יחליף בגלל המכות שהמוצר קיבל . אנחנו עושים ככל שביכולתנו לעזור ללקוחות שרוכשים מאיתנו למרות שהאחריות כלל לא ניתנת דרכנו . לא תמיד כולם יכולים לצאת מרוצים אך זאת לא סיבה לגדף את עובדי החנות ואז לכתוב כי אנחנו אלה שמדברים בשפה מכוערת . צר לנו שנאמרים דברים כאלה . נאחל הרבה הצלחה ללקוחות .
מוצר:
galaxy s20 ultra
תמונת משתמש
שם:
erandr
תאריך:
08/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלולר SIEMENS A14, באוגוסט 2023, לאחר מספר חודשים המכשיר הפסיק לפעול, ניתן לראות כי המסך נדלק למספר שניות וכבה.
לאחר בדיקת מעבדה נאמר לי על ידי בעל החנות שהמכשיר נבדק ובמסך יש שבר פנימי שלא ניתן לראות בעין.
הדבר נשמע לי תמוה מכיוון שכאמור המסך דלק ולא היה ניתן להבחין בשום שבר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכשיר חדש שעליו הוא זכאי לקבל 12 חודשי אחריות מטעם היבואן (לא חברת בסט סייל). הלקוח הפקיד את המוצר עם שברים בכל פינה של המוצר ובנוסף חתיכה מהמסך העליון ממש יצאה מהמקום . לא אנו אלה שקובעים איזה מכשיר יקבל אחריות ואיזה לא אך במקרה הזה המכשיר נפגם ולא עבד כתוצאה מנזק של הלקוח היקר ולכן לא קיבל את השירות של היבואן .
מוצר:
Siemens A14
תמונת משתמש
שם:
jyxrai1
תאריך:
17/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר galaxy s22 plus. עד שאושרה העסקה לקחו 4 ימים, בהם הועברתי מנציג לנציג על מנת לאמת את זהותי. הוספתי אחריות מורחבת לשנתיים, עם נקודות שירות בפריסה ארצית, ושבמקרה וצריך לתקן את הטלפון יביאו לי מכשיר חלופי. כעבור חודשיים גיליתי שהלחצן הצידי תקול. כשפניתי אליהם לברר איפה יש נקודת שירות קרובה אליי שתטפל בזה אמרו שצריך לבוא לסניף הראשי, ושזה ייקח 14 ימי עסקים אז כדאי להתארגן על מכשיר חלופי. אמרתי שבמעמד הקנייה אמרו לי שייתנו לי מכשיר חלופי במצב כזה, והם אמרו לי שאין התחייבות כזו, והם לא נותנים מכשיר חלופי. בנוסף, המכשיר לא מקבל עדכוני One UI בזמן שאותו מכשיר מיבואנים אחרים מקבל עדכונים. מתסכל מאוד, חוויה גרועה ביותר. תחסכו לעצמכם כאב ראש ושירות גרוע, תשלמו עוד 300 שקלים על מכשיר מיבואן רשמי, ואל תקנו מבסט סייל
מוצר:
Galaxy s22 plus
תמונת משתמש
שם:
רומן
תאריך:
11/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות AirPods2, חיכיתי שבוע רק לאישור של ההזמנה. התקשרתי כמה פעמים כדי לכדם את העניין. הבטיחו שכבר חוזרים ממחלקת של הזמנות. שום דבר לא קרה
מוצר:
Apple AirPods Pro 2
תמונת משתמש
שם:
Amir
תאריך:
08/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 טלוויזיות.
התקשר לאשר. מילא שניסה למכור לי ביטוח. זה אני כבר מכיר.
אבל אז הודיע לי שאפשר לקנות במחיר הזה רק אחת, ועל השנייה "מחיר מלא", ושזה כתוב באתר.
זה לא היה כתוב באתר. איך אני יודע? כי צילמתי מסך.
אז הוא כנראה הלך מהר לשנות באתר שמוגבל למכשיר אחד.
בקיצור - להיזהר

לא שלחו חשבונית במייל - אולי כדי להימנע מחוו"ד שלילית
תגובת החנות:
שלום רב
המחירים באתר מפורסמים בצורה ברורה ומודגשת בכל מקום באתר כמכירה שמוגבלת למוצר אחד באותו המחיר הפרסומי מכיוון שאלו הם מחירי מבצע . הלקוח סרב להבין ובחר לחשוב שבמיוחד בשבילו נעבוד עליו ונלך לשנות כותרת באתר . בנוסף לכך הלקוח לא קיבל חשבונית כי לא היה חיוב למוצר אז איך יקבל חשבונית ?
בסט סייל תמשיך לתת שירות VIP ומחירים מנצחים כמו תמיד עבור כל לקוח .
מוצר:
TV סמסונג
תמונת משתמש
שם:
bgamzu3343
תאריך:
01/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון בזמן המכירה הכל טוב ....
שירות לא טוב לא ממליץ לקנות שם
מתחמקים מאחריות לא מומלץ
מוצר:
פוקופון 3
תמונת משתמש
שם:
chaimgr1972
תאריך:
25/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לנו אייפון 11 מלא תקלות. הכנסנו למעבדה. חיכינו מעל חודש והמכשיר אותו הדבר. עוגמת נפש. לא להתקרב.
מוצר:
אייפון 11
תמונת משתמש
שם:
Sacred
תאריך:
22/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באינטרנט עם שליח מהיר עד הבית, ורק אחרי יומיים הם יוצרים איתי קשר ״לעבור על ההזמנה״, אני הייתי צריך לקבל כבר את המוצר והם עדיין לא הוציאו אותו. מה יש לעבור על ההזמנה? מוצר אחד - לא מסובך. כרטיס האשראי חויב אוטומטית בזמן ההזמנה. ברגע שאני מסביר לנציג שהתקשר אלי את זה בצורה מנומסת הוא פשוט אומר שמבטל לי את ההזמנה וביי. והם גם לא עונים למיילים.
מוצר:
טאבלט Apple iPad 10.2 (2021) 64GB Wi-Fi אפל
תמונת משתמש
שם:
מרש אומגה
תאריך:
07/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גאלאקסי S21 פלוס החנות מעולה והעובדים סוף הדרך עזרו נתנו יעוץ לטובה שלי ולא ניסו לדחוף לי מכשיר שאני לא צריך
מוצר:
סמסונג גאלקסי S21 פלוס
תמונת משתמש
שם:
אייל לוי
תאריך:
07/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר IPAD השירות היה מעולה ודאגו לי לכל המוצרים הנלווים והמחיר מעולה גם מאוד מרוצה ממליץ בחום
מוצר:
IPAD
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
13/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לאחרונה שעון אפל השירות של צוות החנות היה גם מעולה. העובדים היו מקצועיים ואדיבים, והם עזרו לי בכל שאלה שיש לי.
אני מאוד מרוצה מהקנייה שלי, ואני ממליץ על חנות בסט סייל לכל מי שמחפש חנות אמינה.
מוצר:
שעון אפל SE
תמונת משתמש
שם:
משה מושיאשווילי
תאריך:
13/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לאחרונה טלפון סמסונג A14 בחנות בסט סייל, והחוויה הייתה מצוינת. המשלוח היה מהיר מאוד,השירות של צוות החנות היה גם מעולה. העובדים היו מקצועיים ואדיבים, והם עזרו לי בכל שאלה שיש לי.

אני מאוד מרוצה מהקנייה שלי, ואני ממליץ על חנות בסט סייל!
מוצר:
סמסונג A14 שחור
תמונת משתמש
שם:
dan see
תאריך:
13/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מוצר פצצה ממליץ בחום על החנות באו לקראתי בכל מה שהם יכלו ומעבר אני מרוצה
מוצר:
galaxy tab s6
תמונת משתמש
שם:
רובין דניאל
תאריך:
09/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות היה מצוין. הנציגים היו אדיבים ומקצועיים, והם עזרו לי לבחור את האוזניות המתאימות ביותר עבורי. הם גם עזרו לי להגדיר את האוזניות והסמארטפון שלי לעבודה יחד. מאוד מרוצה אחזור בטוח שוב
מוצר:
2 air pods
תמונת משתמש
שם:
אוריין קורן
תאריך:
09/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מרוצה מהרכישה שלי, ואני ממליץ בחום על חנות בסט סייל לכל מי שמחפש טלפון חכם או מוצר אלקטרוני אחר.
מוצר:
xiaomi X5 pro
תמונת משתמש
שם:
haym shelek
תאריך:
07/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות לחנות בסט סייל, שבה רכשתי את המכשיר. השירות בחנות היה מצוין. הנציגים היו אדיבים ומקצועיים, והם עזרו לי לבחור את המכשיר המתאים ביותר עבורי. הם גם עזרו לי להגדיר את המכשיר ולהתקין את האפליקציות שרכשתי.
מוצר:
Samsung Galaxy M33 SM-M33
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
06/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להמליץ בחום על חנות בסט סייל, שם רכשתי לאחרונה טאבלט Samsung Galaxy Tab A8 10.5 SM-X200 64GB 4GB RAM Wi-Fi סמסונג.

השירות בחנות היה פשוט מעולה. הצוות היה אדיב ומקצועי, והם עזרו לי לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלי.
מוצר:
טאבלט Samsung Galaxy Tab A8 10.5 SM-X200 64GB 4GB RAM Wi-Fi סמסונג
תמונת משתמש
שם:
gerykoban
תאריך:
06/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

המלצה ל-בסט סייל

אני רוצה להמליץ בחום על חנות בסט סייל, שם קניתי לאחרונה את הטלפון RIDMI 12.

השירות בחנות היה מצוין. הצוות היה אדיב ומקצועי, והם עזרו לי לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלי.

המוצר עצמו הוא פשוט נהדר. הוא איכותי, בעל מפרט מתקדם, והוא בהחלט שווה את המחיר.

אני מאוד מרוצה מהרכישה שלי, ואני ממליץ בחום על בסט סייל לכל מי שמחפש מוצר איכותי במחיר משתלם.
מוצר:
REDMI 12
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
03/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלילי,
בדקתי טלפונית שאפשר להגיע לרכוש 2 שואבי אבק. כשהגעתי ביקשו תוספת תשלום של 200 שח על מוצר שני זהה.
מוצר:
שואב אבק דייסון V12
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
12/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון samsung A53 שהתקלקל אחרי כ3 חודשים, לקח לחנות חודש וחצי עד שאספו אותו, כל יום התקשרתי לחנות וסק של אחריות,
בסוף החזירו לי אותו בדואר בטענה שאין אחריות כי ניסיתי לתקן באופן פרטי כי לא יכולתי לחכות להם יותר ואין להם נקודת מסירה,
בתיקון שעשיתי באופן פרטי אמרו לי שזה קורה הרבה לדגם הזה בשדרוג תוכנה וטלפון נתקע ולא ניתן להדליק אותו שוב
תגובת החנות:
הלקוח טען שיש בעיה במכשיר אך שכח לציין שנתן למעבדה חיצונית לפתוח את המוצר ולנסות לטפל בו , לצערנו כאשר פותחים את המוצר ולא דרך האחריות המוצר יוצא ממסגרת האחריות , אין לנו שום יכולת לעזור בנושא ברגע שנעשה דבר כזה . אם הלקוח היה מפקיד את המוצר אצל היבואן בצורה מסודרת ולא מנסה לסדר בשום מקום היה מקבל שירות מעולה !
מוצר:
sumsung A53
תמונת משתמש
שם:
Paul
תאריך:
06/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע ביותר,ממש לא מומלץ!
קניתי אצלם נייד S20 כאשר טענו שהוא חדש לגמרי . לצערי הוחלף אחרי 24 שעות בגלל תקלה . גם במכשיר השני התגלתה תקלה ,לא הסכימו לזכות אותי. המכשיר נשלח לתיקון עם המתנה של כמעט שלושה שבועות ללא מכשיר חילופי. בסוף הם אמרו שהכל תקין ונתקעתי עם מכשיר תקול .חוויה מאוד מתסכלת .

תגובת החנות:
הלקוח רכש מכשיר חדש ואכן הייתה בו תקלה ולכן קיבל חדש מיידית במקום , לגבי המכשיר השני הלקוח טוען שיש לו תקלה שרק הוא יודע עליה , לאחר 3 שבועות שלמים שהמכשיר היה במעבדה וכמה אנשי מקצוע ניסו להבין את התקלה שאותה הלקוח טען שיש , נמצא כי המכשיר תקין לחלוטין ואין לו שום דבר, במידה ואין שום תקלה למכשיר כמובן שלא נוכל לזכות את העסקה בלי שום סיבה, הלקוח כמו כל לקוחותינו קיבל שירות מעולה !
מוצר:
SAMSUNG S20
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply