דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
3.93
ציון ממוצע
69
חוות דעת בשנה האחרונה
998
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
21
0
4
6 חודשים אחרונים
31
0
10
שנה אחרונה
50
0
19
כל הזמן
779
10
209
נמצאו 998 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
Hana
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה ממש טובה אנו שמחים שנינו בסט סל ראשון עכשיו היה בעיה בטלפון הבת שלי התקשרה לחנות אחד הנציגים הסביר לה בסבלנות 10 דק עד שהכל הסתבר
מוצר:
אייפון8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
mrerez
תאריך:
04/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ כלל!
במודעה היה רשום שהקופסא של האייפון מגיע סגורה מקורית וחדשה. בפועל הקופסא הגיעה פתוחה!!! בניגוד למה שרשמו במפורש באתר.
קנינו בנוסף מגן מסך ב - 120 ש"ח מסיליקון. הפועל הם פתחו את האריזות, בלי שביקשנו!! הדביקו לנו את המסך לטלפון וההדבקה היתה לא טובה! היה שם בועת אויר בהדבקה, לא צירפו את האריזות ונראה שזה מגן מסך הכי דק ומעפן שהיה להם למרות שקנינו ושילמנו על מגן מסך ב 120 ש"ח הכי איכותי.

בנוסך הצליחו לשכנע לקנות הרחבת ביטוח תוך כדי הפחדות שהמכשיר יתקלקל ואין אחריות.

לא לקנות אצלהם!
השירות הלקוחות לא הסכים להקשיב בכלל והמציא סיפורים על גבי סיפורים שאין לנו אפשרות לדעת אם זה נכון או לא.
לא פיצו על הפתיחת אריזה או על המגן מסך או על היחס הנוראי שלהם.

ממליץ ללכת לבית עסק הוגן שנותן יחס טוב ללקוחות ולא לקנות אצלהם!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכשיר מדגם XR 256GB ואף קיבל את המכשיר כמספר שעות לאחר הרכישה עם שליח אקספרס . כפי שהלקוח אמר הוא רכש מגן סיליקון למסך אשר הדבקתו מתבצעת עם מכונה במקום בלבד ויש לנו הקלטת שיחה אשר מוכיחה את זה שהלקוח ידע זאת . לצערנו אנו עדיין לא קוסמים וכשרוכשים מגן סיליקון אריזת המכשיר חייבת להיפתח...
בנוסף לכך הלקוח רכש את המכשיר באתר עם המיגון ולא הוסיפו לו אפילו שקל אחד על שדרוג אחריות ! גם על זה יש הוכחה עם חשבונית המוצר כמובן...
כנראה שבשביל לעשות כוכב 1 בדירוג חייבים להמציא סיפור שנשמע מעניין אך גם יותר מידי שקרים לא יכולים להיכתב כי המציאות מראה אחרת .
בהצלחה ללקוחות היקרים ושרק תהנו עם המכשיר .
מוצר:
iPhone XR 256GB
תמונת משתמש
שם:
Ori
תאריך:
03/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי נוט 8 סמסונג מצאתי את החנוט המחיר היה בדיוק לכיס שלי השירוץ היה מדהים עזרו לי כמה שהם יכלו העבירו נתונים אני רוצה להודות לתמיר על העזרא הרבה תודה
מוצר:
נוט 8 סמסונג
תמונת משתמש
שם:
Ayala
תאריך:
02/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום קנינו אני ובעלי לילדה אייפון היינו צריכים לשלם בשני כרטיסים שונים ובבסט סייל החוויה היתה הכי מהירה ענו מהר לשיחהם שירות טוב וגם הטלפון כבר אצלנו ממש מרוצים וגם מצאנו את הצבע שרצינו זהב ורוד
מוצר:
אייפון xs max
תמונת משתמש
שם:
אביב
תאריך:
02/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה גרועה מאוד, ממציאים סעיפים לאחר הקנייה, לא עונים ללקוחות.
מאוד מאוכזב מהשירות של רמון וסיימון.
לא ממליץ לרכוש בשום מחיר.
תגובת החנות:
שלום רב .
מדובר בלקוח חצוף ואין שום מילה אחרת לתאר את המקרה .קיבל מענה מלא גם בשיחות וגם בהודעות ששלח אלינו .
ללקוח לא הספיק 2 אנשים שרצו לעזור לו ולספק לו את שביעות רצונו ורצה את הבעלים של כל הבניין שאנו עובדים בו בשביל לרכוש את המוצר .
לצערנו עם כל הרצון לפעמים אי אפשר לספק רצונו של כל אדם .
בהצלחה ללקוח מצוות בסט סייל
מוצר:
אוזניות איירפודס 2
תמונת משתמש
שם:
Liran
תאריך:
30/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי ביותר צוות מעולה המחירים הכי שווים בשוק אין ספק שממליץ ואחזור שוב
מוצר:
poxo x3
תמונת משתמש
שם:
Noah
תאריך:
28/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי גלקסי 9 שלא קל למצוא , מצאתי בבסט סל התקשרתי לחנות לברר כמה דברים וקיבלתי שירות מהיר ומלא , לאחר שהזמנתי חזר אלי נציג לוידוא הכתובת למשלוח אז ביקשתי שהטלפון יהיה שחור הוא אמר שיש רק זהב אבל הבטיח לי שאם יהיה שחור הוא ישלח וכך היה תוך שלושה ימים קיבלתי את הצבע האהוב עלי , אלוף !!!
ושתדעו שהמחיר היה פצצה ממליץ !!
מוצר:
גלקסי 9S
תמונת משתמש
שם:
royhilfer
תאריך:
28/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות עזרו לי בבעיה שהייתה לי במקצועיות ובאהבה.

ממליץ בחום בעקבות השירות הטוב. מ
מוצר:
גלקסי ס 20 פלוס
תמונת משתמש
שם:
שרה
תאריך:
26/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל פעם החנות מפתיעה לטובה היום בבוקר ביקרנו אצלכם היינו צריכים עזרה וכמובן משחקי היה שירותי כתמיד סידר לאשתי כל מה שרצתה תיק תק
מוצר:
נוט 9 שיומי
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
25/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רצינו להודות למיכאל על יחס שרות וידע קנינו אצלכם וחזרנו והתקבלנו ביחס מעולה ומקצועי תודה
מוצר:
אייפון 11
תמונת משתמש
שם:
Naomi
תאריך:
25/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון לילד השירות ונמחרי מציינים יום שישי הילד הלך לחנות היה צריך עזרה והעברת נתונים גם לאחר כחודש ימים הבחור בחנות נענה ונתן שירות מדהים ליךד תודה
מוצר:
פוקופון 2שיומי
תמונת משתמש
שם:
Zuri
תאריך:
25/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני השלושה חודשים קניתי טלפון מהשירות נהייתי ממש מרוצה שברתי מסך התקשרתי לחנות ונתנו לי הצעה ממש הוגנת לתיקון מסךך כי במקום אחר ביקשו 350 שקל יותר רק על תיקון מסך שאפו לבסט סיל
מוצר:
נוט8 סמסונג
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Yafit
תאריך:
21/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירי טלפון ניידים של סמסונג ההזמנה היתה מהירה ולאחר כשעה האני באתי לאסוף את המכשירים השירות היה מעולה זריז ויניל תודה
מוצר:
סמסונג 20 פלוסס
תמונת משתמש
שם:
Alexander
תאריך:
21/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר גלקסי אס 20 ,לא חזרו אליי תוך 24 שעות,העלו מחיר ולא רצו למכור במחיר שסגרתי בהזמנה.באתר קיים אופציה לאיסוף עצמי,בפועל לא מאפשרים,מכריחים להזמין משלוח בתשלום
תגובת החנות:
שלום רב .
אכן המחיר עלה ממה שהלקוח עשה בהזמנה ולמרות שהלקוח בחר בהזמנה טלפונית ואיסוף עצמי על המוצר (שעל איסוף נשלח ללקוח מייל שהתשלום מתבצע במקום בלבד) .
אך במקרה הזה של הלקוח נוכל לשלוח הקלטת שיחה שאנו אומרים ללקוח שיקח במחיר אשר הזמין באתר !!!!!!!!!והלקוח אומר שהוא לא רוצה לרכוש אצלנו והוא את חוות הדעת הרעה יעשה כי המחיר עלה.
כל אדם אשר ירצה ניתן לו את הקלטת השיחה ונשמע כי מדובר באדם שלא דובר אמת .
מוצר:
GALAXY S20 PLUS
תמונת משתמש
שם:
Grigori
תאריך:
21/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום ראשון קניתי טלוויזיה של שיומי בחנות בראשון טוהים כבר קיבלתי את הטלוויזיה חנות נתנו לי שירת טוב מרוצה בינתיים
מוצר:
טלוויזיה שיומי
תמונת משתמש
שם:
עילי
תאריך:
20/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הפוקופון X3 באתר לאיסוף עצמי. באתר שלהם נכתב (וכך עדיין מופיע) ש"ערכת המכשיר מגיעה סגורה , ראש מטען וכבל מקוריים!".
כמו כל צרכן טוב עשיתי את שיעורי הבית שלי, וראיתי בבירור (וזה מופיע בכל סרטון או כתבה על המכשיר) שהמכשיר מגיע יחד עם מגן סיליקון לטלפון.
בערכה שלי, משום מה, לא הגיע המגן.
שלחתי להם שני מיילים בנושא, אין תגובה מטעם החנות עד עצם היום הזה (המייל הראשון נשלח ב6.10, לפני שבועיים)
נכון, זה סה"כ מגן, אבל בתור צרכן זה ביאס לי מאוד את חווית הקנייה לה אני מצפה.
תגובת החנות:
שלום רב .
שוב אנו מקבלים חוות דעת ואנו פשוט בשוק !!!!! נוכל לשלוח הקלטת שיחה עם הלקוח שבה הוא מודה שאנו אמרנו לו לפני הקניה !! הלקוח הגיע למקום רכש במחיר שאנו מפרסמים באתר וקיבל את אותה ערכה סגורה שהספק בארץ מביא לנו. הלקוח ידע הכל מצוין לפני שרכש ובכל זאת בחר לעשות חוות דעת . נצטרך לשמור על כבוד הלקוח אך נשמח שהלקוח הזה לא יחזור אלינו יותר .
מוצר:
פלאפון שיאומי poco X3
תמונת משתמש
שם:
אנדריי
תאריך:
20/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי אצלכם הזמנה, בחרתי שליח עד הבית. חיכיתי יומיים שנציג שלכם יחזור אליי, כדי לשמוע שאין צבע שביקשתי ושליח יגיע אליי תוך 21(!!!) ימי עסקים.
כמובן ביטלתי את ההזמנה.
לא הגיוני שאני צריך להמתין יומיים, כאשר נתתי לכם את פרטי אשראי, כדי לשמוע את כל זה... טכנולוגיה היום מספיק מתקדמת, כדי שאוכל לדעת זמינות המוצר ושליח דרל האתר.
תגובת החנות:
שלום רב .
ראשית לגבי צבע המכשיר- אנו אף פעם לא מתחייבים מכיוון שהמלאי שלנו דינמי . הלקוח קיבל מענה מלא על הצבע שהיה במלאי (זה שלא התאים לו לא הופך אותנו ללא בסדר).
לגבי סוגי המשלוח אנו עובדים עם חברת משלוחים מסודרת אשר מתחייבת לנו לזמן הזה בתקופה הזאת וזה מה שאנחנו מתחייבים ללקוחות .
עוד אחת מיני חוות דעת סתמיות אשר אנו מקבלים .
מוצר:
SAMSUNG GALAXY S20 PLUS
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
14/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לי חווית קנייה רעה ממש.
הטעו אותי לגבי האחריות והיבואן.
נכנסתי לחנות וביקשתי סטרימר מיבואן רשמי. נאמר לי שיש יבואן מורשה ויבואן מקביל וכמובן שיבואן מורשה עולה יותר כי יש יותר נקודות שירות.
קניתי יבואן מורשה כי חשבתי שמדובר ביבואן רשמי (עלה לי יותר כסף כמובן והם הציגו את זה בצורה שגרמה לי לחשוב שמדובר ביבואן רשמי).
לאחר הקנייה התברר לי שלא מדובר ביבואן הרשמי של המוצר אלא בסוג של יבוא מקביל.
הטעו אותי במתכוון (שכן אין להם בכלל יבואן רשמי למכירה וכמובן שלא ידעו אותי על כך).
גרמו לי להבין שיבואן מורשה ורשמי זה אותו דבר.
כמובן שלאחר שביקשתי לבטל (חצי שעה אחרי הקנייה) רצו לגבות ממני 5% דמי ביטול.
שום חנות לא משתמשת בטרמינולוגיה של יבואן מורשה, ואם כן הכוונה כמובן ליבואן רשמי ולא למינוח אחר ליבוא מקביל עם קצת יותר נקודות שירות.
חבל שלא קראתי את התגובות באתר שמזהירות מפני שירות הלקוחות הירוד והטעיית ציבור שלהם.
תגובת החנות:
ישנם פעמים שאנו קוראים את חוות הדעת ואנו מנסים להבין אם מנסים להצחיק אותנו או שבאמת כותבים ברצינות . כפי שהלקוח כתב בעצמו אף אחד לא הציג לו את המוצר כיבואן רשמי ומה שהוא קנה זה עם אחריות בפריסה ארצית . גם לפני הקניה וגם לאחר הקניה ההתנהלות עם הלקוח הייתה לא פחות ממושלמת והלקוח הבין את כל הפרטים מצוין .
הלקוח אכן חזר לחנות בכדי לבטל את העסקה וזוהי זכותו החוקית מכיוון שלא פתח את המוצר . אך בחוק יש שני צדדים וגם אנו נתנו ללקוח לפי החוק לבטל את העסקה עם 5% דמי ביטול על העסקה .הלקוח לא רצה להפסיד את העסקה ובחר שלא לבטל את העסקה . חוות דעת מיותרת וסתמית שמעבר לפגיעה בדירוגינו המצוין לא פוגעת בדבר כי זאת הייתה מטרת הלקוח..
מוצר:
סטרימר Xiaomi Mi Box S
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
14/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של סמסונג באתר זאפ התקשרו מהחנות לבדוק פרטים עברו איתי על ההזמנה תוך יומיים הגיע אליי עם צ'יטה למרות שהם הבטיחו עד 7 ימים כל הכבוד שנה טובה
מוצר:
סמסונג 9פלוס
תמונת משתמש
שם:
Magali
תאריך:
12/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה של שיומי עם התקנה והובלה עד הבית מהיר הטלויזה הגיע היום הטכנאי כבר סידר הכל הדליק שירות ממש טוב הפתעה טובה
מוצר:
טלוויזיה של שיומי
תמונת משתמש
שם:
מיכאל ל
תאריך:
09/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מצוין ליבואן רשמי, תהליך אישור מוזר (ביקשו תמונת רישיון וכרטיס אשראי בווטסאפ, שהרגיש לי קצת גריזי) , אספקה סבירה עם שליח במחיר 49 ש"ח, שהגיע תוך 6 ימי עסקים. יש להם אופציה לשלם יותר למשלוח סופר מהיר.
מוצר:
טלוויזית Xiaomi 65" 4K
תמונת משתמש
שם:
Roni
תאריך:
09/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו במועד ההזמנה לספק טלפון תוך 3 ימים לאחר 5 ימים בדקתי מול החנות מה מצב ההזמנה והתברר שהטלפון בכלל לא במלאי.
תגובת החנות:
שלום רב .
לצערנו קורה במקרים מאוד נדירים שהמלאי של החנות אוזל ואין ביכולתנו לספק את המוצר. מתנצלים מאוד על החוויה הלא נעימה שיצאה אך המלאי אזל ולא הצלחנו להשיג את המוצר.
מוצר:
poco f2
תמונת משתמש
שם:
Amri
תאריך:
05/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון לילד זול טוב סמארטפון של שיומימ הילד מרוצה והכי חשוב קיבלתי שירות מעולה בקניה אלונית מתמיר ובאתי לאסוף הוציא לי את המכשיר בחוץ כפי שהובטח תודה
מוצר:
9א שיומי
תמונת משתמש
שם:
גבי
תאריך:
04/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי היום פעמיים בכדי לברר בנוגע לטלוויזיה.
ענו לי שני נציגים שונים, ועם שניהם וידאתי ושאלתי האם האחריות המוצגת למשך שנתיים היא של היבואן הרשמי (המילטון) וענו לי שאכן כך. ציינתי במפורש שאני מגיע ושאני רוצה לוודא שאין שטיקים ואין טריקים שרי אני נוסע 35 דק' נסיעה לביצוע הרכישה.
בהגיעי לחנות נאמר לי שהאחריות של היבואן הרשמי תעלה לי עוד 100 ₪. אחד הנציגים ששוחח איתי אמר שהוא מוכן להשמיע לי הקלטה ואמרתי שאשמח. ואז טען שהוא "התכוון" אם לי יש הקלטה.
שוחחתי עם נציג בשם תומר והסברתי לו שמדובר כאן בהטעייה צרכנית.
יצויין שאין שום אפשרות באתר המציינת את הרחבת האחריות אלא מצויין אחריות ל 24 חודשים.
חנות שמכבדת את עצמה צריכה לעמוד בהתחייבותה אל מול הלקוח.
לא ממליץ לקנות שם!!!
מוצר:
Xiaomi טלוויזיה 65'
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply