באתי לחנוצ עם בעיה שלמטעינה וחנות שלחו את הטלפון לאחריות תוך כשבוע חזר מתוקן שירות מעולה בקניה ובזמן שיש צורך
מוצר:
סמסונג s10e
שם:
Itzhak
תאריך:
27/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתמול בערב קניתי ניייד של אייפון להשרות אין לי מילים היה ממש נעים לעשות רכישה והכי חשוב מכל הילדה מרוצה מאיפון
מוצר:
אייפון 11 128גב
שם:
Dana
תאריך:
26/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלולר בחילת החודש קיבלתי הישרות היה ממש נחמד וגם הייתי צרכיה עזרה התקשרתי והיו סבלניים לשאלו שלי שירות נחמד
מוצר:
נוט 9 פרו
שם:
OLEGID
תאריך:
25/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר חדש בחודש נובמבר. לאחר חודש התאצ' הפסיק לעבוד וניגשתי לממש את האחריות. מפה התחילה החוויה שלי מהחנות... לאחר שבועיים התקשרו לבקש את הקוד אחרי שהגשתי להם את הטלפון מאופס בכלל. לאחר מכן לא חזרו והייתי צריך לרדוף אחריהם מספר פעמים כדי לקבל תשובות של "לא מוכן עדיין" לאחר חודש בתיקון פתאם קיבלתי "תשובה חדשה" יש שבר פנימי! וביקשו 1000 ש"ח עבור תיקון המכשיר. יש לציין כי בטופס קבלת המכשיר נרשם ע"י החנות שאין סימני נפילה. כל הטיפול ממשכו דרך הקשר מולי ועד לפסילה שלו ע"י החנות היה מתחת לכל רמת שירות שהייתי מצפה לקבל. שימו לב!
תגובת החנות:
שלום רב ללקוח היקר ולקהל הלקוחות . שהלקוח הפקיד את המכשיר אצלנו לשליחת המכשיר לאחריות . שכח הלקוח לציין כי שבר את המכשיר. לצערנו שום אחריות לא משנה איזה לא נותנת אחריות על שבר . נורא מתנצלים אך אנחנו לא יכולים לשלם בשביל הלקוח את השבר שלו הוא גרם. חבל שבשביל לעשות חוות דעת שלילית חייב להכניס גם שקרים כי בטופס שהלקוח קיבל מאיתנו סהכ רושמים את מה שהלקוח מבקש למסור ליבואן כחלק מהשירות שאנו נותנים. אנו תמיד דואגים כי כל אחריות יבואן אשר מקבלים דרכנו תינתן על הצד הטוב ביותר אך כאשר יש נזק לקוח אין לנו כל יכולת לעזור . בהצלחה ללקוח.
מוצר:
טלפון סלולרי Google Pixel 4A 128GB
שם:
יונתן
תאריך:
22/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אזמנתי קסיאומי אלי הביתה הגיעה ממש מהר המישלוח הנציג החמוד שעזר לי עסה לי שרות מצוין
מוצר:
קסיאומי נןט 9 אס
שם:
דניאל
תאריך:
22/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
איזמנתי איפד מיני יבוהן רישמי בחור חמוד בשם רומן עזר לי ומשלוח היגיעה אלי ביום אחד תודה רבההה
מוצר:
איפד
שם:
אמיר
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מכשיר סלולרי. למחרת חזרו אלי והודיעו לי שהמחיר יהיה גבוה יותר ממה שהופיע מכיוון שבחצי שנה האחרונה כבר ביצעתי מהם הזמנה אחרת ויש מגבלה על מוצר אחד במחיר מבצע! זה היה נשמע לי הזוי וביקשתי לדעת איפה זה כתוב (אין זכר לזה בעמוד הקנייה), הופניתי לתקנון האתר בסעיף 10 שם כתוב כך: "החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת, ומחירים אשר מוצגים באתר רק ללקוחות פרטיים, ומכירה מוגבלת למכשיר סלולרי אחד פר בית-אב {חל על כל המכשירים אשר מוצגים באתר}" כשציינתי שרכשתי מהם *סטרימר* לפני כמה חודשים ובכלל לא מכשיר סלולר כפי שכתוב בתקנון - ענו לי שזה אותו דבר למרות שזה ממש לא. כמובן שאין זכר באתר לעובדה שההגבלה לרכישת מכשיר אחד מתפרסת על חצי שנה! לצערי מדובר במעשה שאינו הוגן ואינו תואם לתקנון שהם עצמם פירסמו
מוצר:
שיאומי רדמי נוט 8
שם:
אורן
תאריך:
20/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הדעתי לחנות לקנות שיאומו 9 אידן ותמיר עזרו לי לחבר את השים לטלפון ולהאביר נתונים תודהרבה שירות מצויןם
מוצר:
שיאומו נוט 9 אס
שם:
בועז
תאריך:
20/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוני פלשטיישן 4 באתר נציג מאוד חמוד בשם טמיר התקשר אלי ואסביר לי על הסוני הוא הציעה לי לשדרג את הסוני אבל אני לא היתי מעונין המשלוח הגיעה ממש מהר תןדה רבה
מוצר:
סוני
שם:
סיגל
תאריך:
20/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלטלרע של סמסונג נןט 10 המוכר היה מחמד עזר לי בהעברת נתונים שחרות בסהכ טוב מרוצה
מוצר:
נוט 10 סמסונג
שם:
אופיר
תאריך:
20/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עסיתי הזמנה באתר של בסטסל ונציג בשם רומן טלפן אלי לאמט איתי את הפרטים הוא הציעה לי להוסיף 50 שקל ליבוהן רשמי אבל לא היתי מעוניין המשלוח הגיעה תוך יום אחד אחלה שירות!!
מוצר:
אוזניוט אלחוטי
שם:
אלכסנדר
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי השווה ויצא מחר הכי טןב אצל בסטסיל סרביס טוב ומוצר שרציתי לאישה . מאחל הצלחה
מוצר:
ווטץ 3 סמסונג
שם:
יעקב
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב ראוי לשבח , רכשתי אייפון לילדה שלי ונהייה לה בועות במדן מסך הגנו לחנות והחלפו בלי להסס . אחלה בחורים תודה
מוצר:
אייפון 11 נפח 128
שם:
Ron
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק של שיומי אלחוטי התהליך של הקניה היה מהיר ויעיל שירות מעולה מוצר עוד יולר רבע מחיר מהמתחרה היקר ועושה עבודה מדהימה שווה כל שקל
מוצר:
שימו סי 1
שם:
צבי
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני בן 71 וממרום גילי לא חוויתי חוויה כזאת ! רכשתי אייפון ושעון של אפל , הסתבכתי עם הפעלת השעון וחייגתי אל החנות , הנציג מיכאל שגם מכר לי את המוצרים היה קשוב לכל השאלות הרבות שלי ועזר לי לתפעל את השעון ! כן ירבו באמת מדהים
מוצר:
אייפון החדש ושעון עם סים
שם:
חני
תאריך:
16/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כמעט שבוע עם המוצר ומרוצה מאוד , יבואן רשמי במחיר הכי טוב שמצאתי וערכתי הרבה בדיקות , רמון נתן מענה מצוין והיה שירותי ומקצועי לאורכה של כל השילה .
מוצר:
אייפון 12 יבואן רשמי אייקון גרופ
שם:
בי
תאריך:
15/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הסבר מפורט בטלפון לפני ההגעה . שהגעתי ידעתי מה אני רוצה ותהליך השניה היה נורא פשוט וקל . מקצוענים , ממוחץ
מוצר:
פרו מקס
שם:
Osher
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כחצי שנה מכשיר של שלומי 7 a המסך קפא הפסיק לעבוד באתי לחנות תמיר ואלעד עזרו לי לסדר את הטלפון אליפות תודה
מוצר:
שלומי 7אa
שם:
יהודה
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כמה ימים לטיפול נייד של שלומי היה נכבה כשיהיה צריך עדכון לעשות חזרתי לחנות תוך רבע שעה עשו לי עדכון טניה תקיןנ
מוצר:
נוט 9 s
שם:
Boris
תאריך:
13/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון של שיומימ לעסק לאחר מספר חודשים התקלקל לי השמע ובבסט סייל סידרו לי את המכשיר לאחר השמונה חודשים תוך שבוע הכל היה מסודר מרוצה בקניה וגם בשירות
מוצר:
נוט 9 אס שיומימ
שם:
שושי
תאריך:
13/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר כ10 ימים חייבת לספר ולשתף . הזמנתי בהתחלה טאבלט של סמונג מסוג 6 לייט אס במשךוח , לאחר התייעצות עם הנציג עידן הבנתי שהאייפד של אפל מתאים לי יותר. תודה על שירתו מצוין ומוצר מפלא .
מוצר:
אייפד 10.2
שם:
Arney
תאריך:
13/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש וחצי קניתי טלפון של פוקו 3,של שיומי קיבלתי הייתי מרוצה וקניתי עוד אחד לאשה בהפתעה והיא לא רצתה משלוחים ביעי ממש מהר רק שאני שלחתי להם בחזרה הם קיבלו לאחר כ עשרים יום ורק אחר כך זיכו אותי אומנם לקח כחודש ימים כל הסיפור אך ססוף הכל טוב כי לאחר יום שעשו לי. עברה בנקאית ראיתי את זה בבנק
מוצר:
פוקו 3
שם:
yuvalyuno
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
במוצ״ש 2/1/21 הזמנתי את המוצר מהחנות. רק ביום שלישי 5/1 כתבו לי במייל מהחנות שהמוצר אזל מהמלאי וההזמנה מבוטלת. בעוד שמחירו בחנויות אחרות באותו יום עלה ב55₪. באופן מפתיע יומיים לאחר מכן ״חזר״ המוצר למלאי החנות במחיר הגבוה גם הוא ב55₪ ממחיר הרכישה שלי. למען ההגינות ביקשתי מהחנות לחזור בהם ולספק את המוצר במחיר שבו נרכש אך כצפוי לא נעינתי. כבעל עסק אני תוהה, מי אתם אותם בעלי עסקים שמוכנים להסתכן בהחתמת שמכם כדי לחסוך 55₪?!? אני את עסקיי עם החנות סיימתי. ראו הוזהרתם.
מוצר:
Xiaomi mi handheld 1c
שם:
גולש
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Nadav
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר סלולרי שלי דרך זאפ הבטיחו לי משלוח תוך 7יום המשלוח הגיע הזמן שירות לקוחות מעולם