דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
3.93
ציון ממוצע
69
חוות דעת בשנה האחרונה
998
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
21
0
4
6 חודשים אחרונים
31
0
10
שנה אחרונה
50
0
19
כל הזמן
779
10
209
נמצאו 998 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
Dan
תאריך:
08/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון iphone x 64 gb בתאריך 8.11.2020 מתאריך זה עד 3.7.2021 המכשיר היה בתיקון 5 פעמים פניתי לחברה ודרשתי מהם החזר כספי והחזרת המכשיר הדרישה היתה בעפ ובכתב עבור הדרישה בכתב לא קיבלתי מענה בכונתי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות
תגובת החנות:
שלום ללקוח היקר . הלקוח אכן פנה אלינו לפני בערך חודשיים (סביבות חודש 6 2021) בטענה שמכשירו הגיע כבר פעמיים למעבדת גט סל פרטנר ופעמיים סודר אך התקלה לא הסתדרה . החנות ניסתה לעשות כל שביכולתה בכדי לעזור ללקוח לאחר שנודע לחנות על המצב . הלקוח התקשר לחנות ואנחנו העלנו את היבואן של המכשיר על קו הטלפון בשיחה משותפת . היבואן הציע ללקוחות שתי אופציות מצוינות . 1. לקחת מהם דרך שליח את המכשיר ,המכשיר יגיע אליו הוא יסדר אותו בכדי שלא תחזור שום תקלה שוב פעם ! . 2. היבואן הציע ללקוחות היקרים שטענו כי הם לא רוצים לחכות זמן לתיקון . להגיע אליהם ולחכות זמן קצר לסידור התקלה במקום ! . אנחנו בתור חנות תמיד משתדלים לעזור ללקוחות אשר רכשו מאיתנו מכשירים ועושים ככל שביכולתנו לתת שירות טוב למרות שלא כל הדברים תלויים בנו . היבואן כמובן התחייב גם לחנות וגם ללקוח כי אם באמת יש נזק שאי אפשר לסדר הוא כמובן גם יתן מכשיר חדש במסגרת ההתחייבות . הלקוחות היקרים דרשו מכשיר חדש ולא רצו לקבל שום עזרה אחרת . היבואן הסביר ללקוחות כי כל האופציות שהוצעו הן הטובות ביותר שהוא יכול להציע. נשמח לעזור ללקוחות בכל דרך שביכולתנו .
מוצר:
טלפון iphone x 64 gb
תמונת משתמש
שם:
Tolia
תאריך:
02/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול הגעתי לחנות לקנות אייפון 8פלוב השירות ממיקי היה מקצועי עזרו לי בהעברת נתונים מי מחיר כמו שרשום באתר
מוצר:
אייפון 8 פלוב
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Shabtai
תאריך:
26/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כחודשיים כבר שיש לי סוני פלייסטיישן שנרכש בבסט סייל הקניה היתה בסהכ טובה מחיק ישירות מצויינים כולל בעזרה בתפעול שהילד היה צקךריך מקצוענים תודה רבה
מוצר:
פלייסטיישן סוני
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
22/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קורקינט שיאומי מהחברה, במחיר נראה שהם זולים אך למפרע מתברר שכנראה הם לא, הלכתי לעשות איסוף עצמי בחנות. המוכר אמר לי שניתן להוסיף 100 ש"ח בשביל שתהיה לי אחריות יבואן רשמי ובנוסף אקבל גלגל נוסף במתנה, סירבתי. כשהגעתי לביתי מתברר לי שהגלגל הנוסף הוא חלק מערכת הקורקינט, אך הם החליטו שאצטרך להוסיף 100 ש"ח על מה שכבר ממילא בערכה. מיותר לציין שאין לזה שום איזכור/הבהרה באתר.
באתר נראה שהם כמעט הכי זולים בפועל ממש לא.
תגובת החנות:
לא מובן מה פה לא בסדר ? הגעת לחנות לרכוש מוצר שהופיע באתר , הוסבר לך שיש 2 אופציות , יבואן מקביל או יבואן רשמי . בחרת במקביל וקיבלת את המחיר שפורסם והחנות עמדה בהתחייבות שלה . מחיר טוב ? קיבלת
שירות טוב ? קיבלת . לאחר הקניה התקשרת והתלוננת , נאמר לך גם בחנות וגם בטלפון שאנחנו לא נוגעים במוצר אלה מביאים אותו כפי שהיבואן מביא וכפי שראית קיבלת מוצר סגור . לצערנו התקשרת לחנות לאחר הקניה ברצון לסחוט את החנות לקבל עוד מוצרים אך לא ברור למה עשית זאת . אנו משתדלים לתת שירות על הצד הטוב ביותר בנוסף למחירים הטובים בארץ וכך עשינו גם כאן . בהצלחה ללקוח
מוצר:
קורקינט חשמלי Mi Scooter 1S Xiaomi
תמונת משתמש
שם:
ash
תאריך:
20/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר נוד 9 אחרי שבוע שרכשתי את המכשיר לא היה לו קליטה ,שוחחתי ונאמר לי להחליף סים בחברה שלי ,עשיתי זאת. עדיין הייתה בעיית קליטה במכשיר וכל זה פחות משבועיים מהרכישה.
התבקשתי להפקיד את הנייד בחנות מסויימת ,כאשר הגעתי לכתובת נאמר לי שלא מפקידים שם מכשירים וניתנו לי כתובות אחרת במקום אחר לגמרי .
ניגשתי לכתובת אחרת וכאשר ראו את המכשיר אמרו לי שיש לי סדק בגב המכשיר.
אחרי שהפקדתי את המכשיר קיבלתי טלפון והודעה מהמעבדה שהם לא עובדים עם החנות ולכן לא יתקנו ושאני יקח את המכשיר,פניתי לחנות בראשון ששם רכשתי את המכשיר ונאמר לי שהם יעבירו למעבדה אחרת שכן עובדת איתם.
במשך שבועיים לא קיבלתי טלפון אחד מהם וכל זה במכשיר שנרכש חודש לפני וחצי מהזמן לא אצלי. אחרי שבועיים פניתי לחנות ונאמר לי שיחזרו אליי עם תשובה באותו יום....כלום.
פניתי למחרת ואותו סיפור...לא חזרו .הגיע יום חמישי 3 שבועות אחרי הפקדת המכשיר ונאמר לי שהוא בדרך חזרה מהמעבדה שיודיעו לי שיגיע ושישלחו לי אותו חזרה ,כמו כן נאמר לי שאם לא יגיע בחמישי אז גג ביום ראשון ויודיעו לי....כלום.
שני מגיע ואני מתקשר ואז נציג מסביר לי שהם מעבירים את המכשיר למעבדה...כאן כבר איבדתי את הסבלנות,5 ימים רצוף לא חוזרים אליי והתשובות שונות,3 שבועות....יום שלישי מתקשרים אליי ומעשימים אותי שהמכשיר הגיע למעבדה ויש שבר אז אין ביטוח ,אני אשם בכל התהליך ואין מה לעשות...
זה בסט סייל וזאת החוויה שלי איתם .
שקרים,חוסר מידע ,לא חוזרים לטלפונים,לא לוקחים אחראיות ולא מעניין אותם כלום.הנציג אמר לי לעשות אם זה מה שאני רוצה ,היה לי ברור שאני כלקוח לא מעניין אותו.הסברתי לו שהחנות שהוא שלח אותי אליה ראתה את הסדק אבל אותו זה לא עיניין .נעקצתי ב1500 שקלים מבחינתי על ידם ,אני לא התקרב אליהם חוץ מדרך תביעות קטנות ואני בהחלט ירחיק את אוהביי מהם
תגובת החנות:
חוות דעת שקרית ולא אמינה , הלקוח אכן רכש מכשיר ופנה אל החנות עם בעיית קליטה לטענתו . אכן למכשיר לקח זמן להגיע אל המעבדה והחנות נתנה ללקוח מענה במשך כל יום ! שהתקשר ושאל , קיבל מענה סבלני והכי שירותי שיש , ללקוח היקר ולכל לקוח באשר הוא . כאשר יש שבר במכשיר המכשיר יוצא מגדר אחריות ולא משנה מה תקלת המכשיר . אנחנו ניסינו לעזור ככל שיכולנו אבל ברגע שיש שבר כל עזרה שננסה לתת לא תעזור. בנוסף לכך למרות שאין אחריות למכשיר והלקוח הפקיד אותו בנקודת שירות , החנות דאגה שהמכשיר יחזור עד לבית הלקוח ושלחה לו את המוצר עם שליח על חשבונה . בהצלחה ללקוח מצוות בסט סייל .
מוצר:
נוד 9
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
18/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון במחיר ממש טוב נשירת היה מקצועי תודה הקניה היתה מהירה מקום נחמד ממש
מוצר:
אייפוןxs
תמונת משתמש
שם:
Leon
תאריך:
11/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה דרך אתר החברה לפני יומיים, עכשיו התקשר אלי נציג של "best cell" על מנת לגרום לי לא לקנות את המכשיר. דיבר בתוקפנות ורצה שאתן לו פרטיים אישיים ואת מספר הכרטיס האשראי ללא שום דרך שאני אוכל לאמת איתו שהוא אכן נציג של החנות.
אמרתי לו שאינני מוכן להעביר לו את פרטי האשראי (שכבר העברתי בעת ההזמנה באתר וכבר קיבלתי מייל שמאשר את ההזמנה כולל מספר הזמנה) הנציג אז אמר שהוא מבטל את ההזמנה ובאמת 10 דקות מאוחר יותר קיבלתי מייל שמאשר את ביטול ההזמנה.
לא ממליץ להתעסק איתם בכלל, משהו פה מסריח!
בחיים לא התקשרו אלי אחרי שביצעתי הזמנה לשכנע אותי לא להזמין מהם או לדרוש פרטי תשלום שכבר העברתי.
תגובת החנות:
שלום ללקוח היקר , שמזינים הזמנה באתרנו חותמים על תקנון אשר אומר כי לאחר ההזמנה ידרש מכל לקוח לשלוח פרטים מזהים שהחנות תבקש . גם אתה לקוח יקר חתמת על התקנון הזה ואישרת את הדברים , ישנם היום לצערנו המון מקרים של גניבות כרטיסי אשראי ולכן החנות לא לוקחת שום סיכון בהזמנה שמתבצעת דרך האתר . הלקוח לא היה מוכן לשלוח את מה שהחנות ביקשה ולמסור פרטים מזהים בטלפון , ולכן ההזמנה של הלקוח בוטלה . אנו לא מכריחים אף אחד לרכוש אצלנו , אך לקוח שכן רוצה לרכוש יצטרך לעמוד בנהלי החנות ולבצע את מה שהחנות דורשת . בסט סייל משתדלת תמיד לתת את השירות הטוב ביותר וכך תמשיך אך לעולם לא תיקח סיכון עקב מקרי עבר לא נעימים . .
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Poco X3 Pro 128GB 6GB RAM שיאומי
תמונת משתמש
שם:
Leonard
תאריך:
06/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השבוע ימים עברו מאז שקניתי מכשיר נייד של שמיני לי ולאשתי אני נהנה מהרכישה וגם מהמכשיר אך אשתי לא רצתה להחליף את המכשיר שיהיה ברשותה לכן חזרתי לקבלת זיכוי בחנות לאחר כעשר דקות המתנה יצאתי עם זיכוי וקניתי עוד דברים לאחר הזיכוי שירות לפי הספר
מוצר:
שעיומי נוט9
תמונת משתמש
שם:
Gal
תאריך:
03/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה קניתי איירפודס פרו לחברה שלי לפני השבועיים אחד מהאוזניותנ הפסיק לעבוד בקניה הבחנות קניתי יבואן רשמי בשירות של אפל החליפו לי לחדש תודה לבחור בחנות שהמליץ על היבואן הרשמי
מוצר:
איירפודס פרו
תמונת משתמש
שם:
amos
תאריך:
02/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ3 חודשים רכשתי בחנות גלקסי s10. שכנעו אותי להוסיף מגן מסך מקומר איכותי ב100 שח. המגן התקלף בקצוות לאחר כחודשיים. אמנם הסכימו להחליף באחריות אך המוכר טען שזה באשמתי. כשטענתי שמכרו לי מוצר לא איכותי ואני מצפה שיחזיק יותר מ3 חדשים קיבלתי צעקות ממי שהציג את עצמו כבעל העסק. הבחור היה עצבני בטירוף. פשוט ירד עלי דקות ארוכות בנוכחות לקוחות ואנשי המכירות. חוויה הזויה ומאיימת. להתרחק!! בלשון המעטה-
לא ממליץ לקנות שם.
תגובת החנות:
שלום ללקוח וללקוחות שקוראים את חוות הדעת הביזיונית של הלקוח . הלקוח אכן רכש מכשיר ואיתו מגן מסך סיליקון שמגיע עם אחריות . הלקוח התקשר כשבוע לפני שהגיע לחנות ואמר כי יש בעיה עם המדבקה ואמרו לו כי הוא יכול להגיע לחנות ויחליפו לו לאחד חדש . הלקוח רב איתנו בטלפון כדי שנחליף לו למרות שאמרנו לו שאנחנו מחליפים (ממש ניהל ריב עם עצמו) . כשהלקוח הגיע לחנות מסר לנציג שישב מולו את המכשיר ושוב התחיל לריב ולדבר ממש בחוסר נעימות שוב בלי סיבה . ביקש מהנציג התחייבות שלא תיהרס לו המדבקה . אף אחד לא יכול להתחייב על דבר כזה ובשביל זה יש אחריות . החנות משתדלת ומנסה לתת שירות טוב לכל לקוח אבל גם אצלנו יש גבול והלקוח חצה אותו בצורה מזלזלת שלא מכבדת אף אחד . אנחנו שמחים שהלקוח שלח את חוות הדעת בכדי שאנשים יבינו כמה בזויה התנהגותו בגלל מגן מסך שנהרס ורצינו לתת על זה את השירות . שום מילה של הלקוח לא נכונה ולא אמיתית . צר לנו שקיימים אנשים כאלה שמנסים להרע אך הוסבר ללקוח שמאנשים כאלה אנחנו רק צומחים ולומדים . בתודה צוות בסט סייל .
מוצר:
טלפון סלולרי סמסונג S10
תמונת משתמש
שם:
sabosal
תאריך:
28/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, כבר פעם שנייה שיש לי בעיות עם החנות הזו. אני אתרחק ממנה מעכשיו. מציע גם לכם.
מוצר:
samsung S6 Lite
תמונת משתמש
שם:
Gena
תאריך:
28/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סוני משחקים לילד לפני כחודשיים לעחשיו יש בעיה בשלט באתיי לחנות בראשון לציון תוך כמה ימים נשלח וחזק השלט מהתיקוןנ עחשיו הכל טוב עובד בסדר
מוצר:
סוני משחקים
תמונת משתמש
שם:
ריבקה
תאריך:
27/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה חודשים קניתי מכשיר הקקניה היתה סבבה לגמרי רק שנייה בעיה בטלפון שם החנות יצאו גדולים תותחים תוך פחות מ 5 ימים המכשיר חזר מתוקן אלופים
מוצר:
פוקופון x3
תמונת משתמש
שם:
elishabes12
תאריך:
21/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר רחישות עברתי אם החנות וכל פעם היה שחרות מצוין פעם ראשונה אקט ועכשיו סיימון באמת תודה
מוצר:
איי 72
תמונת משתמש
שם:
שיר
תאריך:
21/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוני 5 בסופש , יצרן איתי קשר בראשוו בבוקר , ואחרי 5 שעות המוצר כבר אצלי אצלי .. מה יש להוסיף ? שירות מעולה באמת !
מוצר:
סוני 5
תמונת משתמש
שם:
ella
תאריך:
20/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות עם השירות הכי גרוע שקיים!!
פעמיים שאני קונה בחנות. פעם ראשונה - מתנה לחברה, בחרתי שעון יפה התקשרו אלי מהחנות וידאו פרטים- בגלל שהזמנתי על שם החברה הייתי צריכה לבטלולהזמין שוב כי לא יכלו לקבל את האשראי שלי.
מילאתי שוב הזמנה, מתקשרים אלי לוודא יום אחרי כבר אין את הצבע שהזמנתי, החלפנו צבע בהזמנה. מגיע השעון לחברה - הצבע לא נכון!!!!!

הזמנה שניה- בודקת באתרים רק להם יש את השעון בצבע ורוד. טוב הזדמנות נוספת.
מתקשרים אלי להודיע לי שכבר קניתי במחיר המוזל ועכשיו אני יכולה לקנות רק ב 100 ש״ח יותר.
מה??????
שירות גרוע!!
מוצר:
שעון סמסונג אקטיב 2
תמונת משתמש
שם:
דוד ישי
תאריך:
16/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר 3 מקומות בהם בדקתי מלאי זמין . בבסט סייל המענה היה מידי והמלאי היה זמין שזה בדיוק מה שחיפשתי , קניה קלה ומהירה ומקווה שנתראה בדברים טובים
מוצר:
סוני 5 דיסקים
תמונת משתמש
שם:
דיאנה
תאריך:
16/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה שלישי שלי בחנות זה ותמיד שירוט מאל הכל עוזרים להביר אינפורמציה ובאמת מצוין תודה
מוצר:
סמסונג fe
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
10/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואו... אחת החוויות ההזויות. רכשתי מכשיר ipad 10.2 32gb לאחר מספר שעות מקבל טלפון מנציג. אומר לי שמה שרכשתי זה הדגם היפני, שכשמצלמים עושה ״קליק״ ואי אפשר לבטל את הסאונד. אמרתי לו, בסדר גמור - רק שלא רשום באתר. הוא אומר שכן רשום. במקרה אני מפתח אתרים, אז אני בודק את הקוד מקור ואין כלום. לא רשום דגם יפני. הבנאדם מתחיל לגמגם, אומר לי תבדוק מהפלאפון. פתחתי חלונית נפרדת, רעננתי - ״פתאום״ הופיע ״דגם יפני״. בעצם הוא שינה את האתר תוך כדי שאנחנו מדברים. החלון המקורי עדיין שמור לי בצילום מסך... אחרי שהוא הבין שהוא לא יכול לעבוד עלי - אמר לי שבסדר הוא יארגן לי דגם אמריקאי. כאילו עושה לי טובה.
נוכלות שניה: בדף של הipad מופיע אפשרות להוסיף כרטיס זיכרון. רק מה? אי אפשר להוסיף כרטיס זיכרון לipad. זה באמת תרגיל מלוכלך... תחליטו אתם אם מתאים לכם.
תגובת החנות:
במוצרים שמגיעים מחברת אפל קיימים מספר דגמים ומדינות שמהן מגיעים המוצרים . ( הלקוח רעש את המוצר כבר לפני שבועיים) הוסבר ללקוח כי יש לו 2 אופציות לרכישה והוא טען כי הוא לא ראה את האופציה , הנציג המשיך להסביר ללקוח כי הכל מופיע באתר אך הלקוח ממש רב עם הנציג אז מה שהנציג שלנו עשה הוא לתת ללקוח את המוצר היקר יותר באותו המחיר אותו הוא הזמין .בכדי למנוע אי נעימות וחוות דעת מיותרות אך הלקוח גם לקח את האופציה ואת עזרת הנציג וגם כותב חוות דעת שלילית. פשוט בושה וחרפה ! אנחנו לא רואים פה שום נוכלות מצידנו .. לגבי ה״נוכלות ״ השניה עליה הלקוח מדבר אנחנו מציעים ונמשיך להציע באתר שלנו רכישת כרטיסי זיכרון / מוצרים נוספים כיצד שנבחר ונרצה וממש לא דניאל. היקר יבחר לנו מה להציע למכירה אצלנו באתר עם כל הכבוד . עוד נגיד כי הנציג רצה לעבור עם הלקוח על כל ההזמנה הלקוח ממש כעס על הנציג ואמר לו שהוא יודע הכל ולא צריך להסביר שום דבר. אנחנו רואים פה התנהלות מושלמת של החנות ושל נציג החנות וחושבים שכל נוכלות שנעשתה היא עלינו ולא להפך . בבסט סייל דוגלים לתת שירות טוב מעל הכל וכך נמשיך .
מוצר:
Ipad 10.2 32gb
תמונת משתמש
שם:
salingerrivkas6
תאריך:
07/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה משתלמת במיוחד מיכאל עזר לנו שירות ממש נהדר שלא נראה בימינו תודה רבה מחרים טןבים
מוצר:
S 9 plus
תמונת משתמש
שם:
Ianiv
תאריך:
31/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר מהחנות לאחר מספר ימים החזרתי חלק מההזמהה והייתי צריך לקבל זיכוי הנהלת חשבונות יצרה אתי קשר ועוד באותו יום קיבלתי זיכוי 350 שח כל הכבוד
מוצר:
מגן מסך של טבלטים
תמונת משתמש
שם:
צפי
תאריך:
23/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בבוקר הטלפון שלי שבק חיים חיפשתי טלפון וקנית סמסונג 72 הבחור בחנות עזר לי בהעברת נתונים שירות ממש טוב
מוצר:
סמסונג 72
תמונת משתמש
שם:
tsur
תאריך:
21/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה באתר זאפ החלטתי לרכוש את האייפון 11 בחנות זאת בעקבות המחיר והתשלומים האטקרטיבים ואתר החנות המפורט. השרות היה אדיב ולהמלצת המוכר אף שידרגנו את הקניה לערכה מלאה מקורית ואביזרי הגנה למכשיר בתוספת תשלום שניראה לי סביר. המכשיר יועד לבני וההסבר שניתן לו לגבי הציוד היה לשביעות רצונו. כבר בימים הראשונים התגלתה תקלה במכשיר. האיפון לא נידלק כראוי ונכבה חליפות בפתאומיות. הבן הגיע לחנות לאחר מספר ימים ותאר את הבעיה. המכשיר הוחלף בו במקום למכשיר זהה בערכה חדשה והמוכר וידא שהפעם המכשיר נידלק כראוי ופועל ללא בעיות. המכשיר בתקופת האחריות.
מוצר:
אייפון 11 128GB
תמונת משתמש
שם:
Beni
תאריך:
20/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי פלייסטיישן לפני השבועיים היום התקשרתי לחנות לשאול כמה דברים היו סבלניים ושרותיים שאפו מענה מהיר ומקצועי
מוצר:
פלייסטיישן
6789
10
11
12
13
14
15
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply