דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי מיזוג אוויר ומוצרי חשמל לבנים (חולון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
יהודה קרול / מנועי אריה קרול בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באריה קרול ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
101
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
95
1
5
נמצאו 101 חוות דעת גולשים על אריה קרול
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
26/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הרכישה התקשרתי בערך 4 פעמים כדי לשאול שאלות על טיב המקרר כשרק באחרונה אמרתי שאני מעוניין בו. כל השיחות היו מול מזל, כנראה מנהלת המכירות של מוצרי החשמל, והיא הייתה אדיבה וסבלנית כמו שעוד לא ראיתי אף פעם נציג כזה בטלפון. היא אמרה שאפשר לספק את המקרר באותו יום של ההזמנה בהנחה ואני מזמין מספיק מוקדם, וגם אחרי שבטלתי את ההזמנה ברגע האחרון והזמנתי שוב היא עדיין הייתה מאוד סבלנית וידידותית. מכיוון שבטלתי את ההזמנה המקרר כבר נמכר לאדם אחר, ועם זאת למחרת קבלתי אותו לדירה. ואפילו הסבלים היו נחמדים. ועל זה שזו הייתה החנות הזולה ביותר למוצר הזה אפילו לא דברתי...
מוצר:
מקרר LRE455V-WMB
תמונת משתמש
שם:
הנק
תאריך:
15/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיעו בזמן. התקינו בסדר. היה בעיה עם המזגן עצמו (לא אשמת אריה - אלא אשמת תדיראן). התקשרנו לתדיראן - באו - ואמרו "ככה זה". שלחנו דוא"ל לאריה ותוך חצי שעה (!) התקשרו מהחנות ותאימו עם תדיראן לבא עוד פעם לתקן את המזגן.

מומלץ ביותר!
מוצר:
מזגן 350R
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
08/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כזה דבר עוד לא ראיתי.
התקשרתי לזאב ביום ו' ב13:30
הוא רשם את פרטי ואמר שיחזרו אלי ביום א בבוקר. 08:02 טלפון ביצוע הזמנה. ב12:00 מזגן כבר בבית (רעננה) יותר מהר מזה ???
לא מכיר.כל הכבד זכיתם בעוד לקוח מרוצה.
מוצר:
מזגן inertter 17
תמונת משתמש
שם:
ד"ר אשר
תאריך:
06/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבוקר החלטתי לרכוש תנור אפיה בנוי. לאחר שערכתי סקר בימים האחרונים בין חנויות ואתרים באינטרנט, התמזל מזלי ודברתי עם מזל העוסקת בשיווק בחברה זו. יחס נפלא, שירות אדיב, מחיר הטוב ביותר בשוק - לאחר מו"מ וחיפוש מיגע, והעיקר סגרנו בשעות הצהריים את העסקה ותוך פחות משעתיים היה המוצר בביתי! מזל והצוות זכו ללקוח נאמן נוסף. אני ממליץ בכל פה.
מוצר:
תנור אפיה 23AB541Y
תמונת משתמש
שם:
דניאלה
תאריך:
06/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות נפלא. לפני הקניה קיבלתי תשובה מפורטת לכל שאלה ששאלתי. אחרי הקניה התברר שחסר חלק שתדיראן אמור לספק ורפי השקיע מאמץ רב לשכנע את תדיראן לא לקחת תוספת מחיר להתקנת החלק החסר. הרגשתי שמטפלים בי באופן המקצועי והאחראי ביותר. לסיכום שירות למופת.
מוצר:
מזגן 350A
תמונת משתמש
שם:
Victor
תאריך:
26/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח עד הבית בערד הגיע מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה ! תודה. התקשרו מיד לאחר ביצוע הזמנה לאשר פרטים.
מוצר:
מזגן A12
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
17/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נגשתי למוכר בשם צחי למעשה זו רכישה שניה (רכישה ראשונה גם מזגן לפני כ-8 חודשים ) בחור נחמד שנתן לי את השרות הכי יעיל ואדיב
מוצר:
מזגן מאיד קלסיק14M
תמונת משתמש
שם:
רחל
תאריך:
11/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקניה היה בסדר גמור והמזגן הגיע כמובטח. ההתקנה נעשתה ע"י טכנאי מנועי קרול לאחר שהובטח לי שהוא מוסמך מזגני אלקטרה. הטכנאי בחר ביזמתו שלא להתקין צנרת חדשה אלא להתחבר לצנרת המזגן הישן שפורק, דבר שאמנם חסך זמן התקנה אך בדיעבד הסתבר כטעות מרה. במהלך עבודתו הוא שבר את רוב שלבי הזכוכית בחלון חדר האמבטיה. המזגן פשוט חדל לקרר בשלב מסויים והיה צורך להפעיל את אחריות המזגן החדש ולקרוא לטכנאי חברת אלקטרה. הטכנאי בדק וטען שגז המזגן ברח עקב חיבור צנרת לקויה למאיד. הוסף גאז, החיבור הודק, אבל לא עבר חודש והבעיה חזרה. הפעם שלחה חברת אלקטרה טכנאי בכיר שבדק ומצא שהצנרת ישנה, דולפת גז ויש צורך להחליף את הצנרת בחדשה. הוא דיבר עם טכנאי מנועי קרול שהתקין במקור את המזגן, הסביר לו מה צריך לעשות והטכנאי המקורי אכן הגיע לעשות את העבודה. הטכנאי מאוד לא אהב את העובדה שעליו להתקין צנרת חדשה, הוא טען שהבעיה במזגן ושהבעיה תחזור. הסברתי לו שאין זה מענייני , אני לא רוצה ליפול בין הכסאות, חברת אלקטרה לא תעשה דבר אם הוראותיה לא ימומשו ושהוא יכול לדבר ישירות איתם. אני רוצה מזגן שמקרר. טכנאי מנועי קרול התקשר בנוכחותי לבוס שלו, ולמרבה המזל הסתבר שמנכ"ל אלקטרה יושב איתו - לפחות לפי דבריו, ושאותו מנכ"ל הבטיח שאם הבעיה תשנה לאחר החלפת הצנרת, אזי אלקטרה תחליף את המזגן. הובטח לי שאקבל התחיבות זאת בכתב לפקס במשרדי. גם לאחר מספר טלפונים והבטחה שהנושא בטיפול - לא קבלתי אף מסמך כתוב ומנכ"ל החברה היה אמור לחזור אלי (יש לי שיחה מוקלטת עם הפקידה) אך הוא כמובן לא עשה זאת. כאשר עליתי לבוידם, שם עוברת הצנרת - חשכו עיני, החור דרכו עוברת הצנרת החוצה לא נסתם ע"י הטכנאי כפי שכל טכנאי אחר עושה והחור היה ממש גדול - פתח לגשמים שיכנסו. רצפת הבוידם היתה מלאה בפסולת חציבת הקיר והגרוע מכל, הצנרת היתה מונחת בחלקה על מערכת צנרת המים הביתית, דוחפת אותה בכוח ממקומה ואין ספק שאם המצב הזה היה נשאר - היה נגרם נזק למערכת. כמו כן צנרת המזגן נמצאת באויר במקום להיות מונחת על רצפת הבוידם כפי שהיתה הצנרת הישנה, דבר שאינו מאפשר לי להעלות בחזרה פריטים שונים שהיו מאוחסנים במקום. היה עלי לקנות קצף לאטימה, לסתום ולנקות. בחישוב החלון השבור, חומר האטימה , 3 פעמים נוספות שהיה עלי לעזוב את העבודה כדי להיות נוכחת בזמן עבודת הטכנאים, התעלמות הספק מהתחיבותו לאישור כתוב והתעלמותו בכלל - לא כדאי להזמין התקנת מזגנים במקום זה. אפשר לקנות, החלק הזה היה בסדר, אבל בשום פנים ואופן לא להתקין דרכם אף מכשיר חשמלי.
תגובת החנות:
אספקת המזגן נעשתה על ידינו ישירות - ומתהליך ההזמנה-אספקה הלקוחה מרוצה .

ההתקנה בוצעה במקרה זה על ידי מתקין חיצוני שאינו קשור אלינו ולצערי לא עמד בסטנדרטים שלנו .

קבענו עם הלקוחה עם מתקין שלנו למחר לבדוק ולסיים לשביעות רצונה כמו שאנו עושים תמיד (החברה קיימת מאז שנת 1962 ) .

לעצם התלונה – המתקין החיצוני ניסה לחסוך ללקוחה כסף ולא להחליף את הצנרת הקיימת בבית.

לאחר שאלקטרה היו וקבעו שהצנרת פגומה – המתקין הגיע והחליף את הצנרת.

הלקוחה לא הפסידה כסף בגלל שהגענו פעמיים אולם הפסידה זמן וצר לנו על כך.

המטרה הייתה לנסות לחסוך כסף ללקוחה .

אנו אף הוצאנו הבטחה ממנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה מר יגיל וויט שבמידה והחלפת הצנרת לא תיפתור את הבעיה – המזגן יוחלף בחדש .

כך שמרנו שוב שהלקוחה לא תינזק כספית .

אני טיפלתי אישית בלקוחה מרגע תלונתה – והשתדלנו לרצות אותה .


מוצר:
מזגן 28d
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
07/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תחילה הגעתי לחנות כדי להתרשם ממנה ומהמוכרים. דיברתי עם נציגת שירות בשם מור וכן עם הבעלים זאב שייעצו לי בבחירת מזגן. קניתי מזגן טורנדו saga inverter 22 שסופק אלי לאחר יומיים והותקן יום למחרת. לאחר מכן בעת שעברתי על הניירת שהגיעה עם המזגן גיליתי כי באתר היצרן וכן בחוברת הנתונים הטכנים שבחנות היו רשומים נתונים שגויים(דירוג אנרגטי C במקום F)פניתי לטורנדו שניסו תחילה למרוח אותי בכל מיני תירוצים ושקרים ולאחר שעירבתי את משרד התשתיות הםהודו בטעותם ופיצו אותי.חשוב לציין שבמשך כל הזמן הזה עמדתי בקשר רצוף עם זאב שנתן לי גב מלא בכל החלטה ומהלך ואף פנה בעצמו לשירות הלקוחות של טורנדו על-מנת שאצא מרוצה.קיבלתי מהחנות שירות למופת (גם ע"י זאב וגם ע"י מור) ואני בהחלט ממליץ לרכוש דרכם, ואני בטוח שאשוב לקנות שם בקרוב(כבר הזמנתי דרכם מקרר וכנראה שאקנה גם שואב אבק).
מוצר:
מזגן Saga inverter 22
תמונת משתמש
שם:
ארנון
תאריך:
20/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התיחסתי באי אמון בולט לסופרלטיבים המתפרסמים על החנות.מאחר והפיתוי של המחיר הטה את הכף,הזמנתי את המזגן עם התניה שאני בא לקחת בעצמי והתשלום יתבצע במקום.הסכימו.בזבזתי יום עבודה ומאות שקלים לדלק.אנשים רציניים,שירות מעולה גם של הצוות ולא רק של הבעלים,זאב.היתי יכול לקבל את המזגן גם לקצה המדינה ללא תוספת מחיר!למדתי בדרך הקשה אבל היה כדאי.יש עדיין סוחרים הגונים בארץ.שלחתי חבר עם המלצה חמה.
מוצר:
מזגן TOP 12
תמונת משתמש
שם:
ליטל ואבי שווילי
תאריך:
16/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשמדברים על חווית קנייה, מדברים על מנועי אריה קרול.. אין ספק. מרגע שהרמתי את הטלפון בגלל המחירים הנמוכים באתר, דיברתי עם בחורה אדיבה מאין כמוה בשם מזל.. אמרתי לה שאני עוברת דירה ומעוניינת לרכוש מקרר תנור ומכונת כביסה.. מזל הסבירה לי במקצועיות על ההבדלים בדגמים ובחברות, קיבלתי ממנה מחירים מעולים עם תנאי תשלום שלא הוצעו לי באף מקום. המוצרים הגיעו מהר יחסית תוך התחשבות בלו"ז שלי ושל בעלי, תעודת אחריות אמינה וארוכת שנים, הרבה חיוך והרבה רצון לעזור, וגם אחרי הקניה קיבלנו טלפון לוודא שהכל סודר. נכנסנו לבית חדש עם מוצרי חשמל חדשים. איזו הרגשה טובה! מזל את אחלה נשמור על קשר בטוח!
מוצר:
מקרר+תנור+מכונת כביסה -
תמונת משתמש
שם:
Svetlana
תאריך:
16/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות ב 16/08/2011 לברר האם מכונה נמצאת במלאי. קיבלתי תשובה חיובית ובחורה בשם מזל הציאה לי מייד לבצע הזמנה שנעשתה תוך מס' דקות והמכונה היתה אצלי בבית כבר למחורת!
שרות סופר-אדיב, מהיר, נעים!!!
לא שילמתי על הובלה כפי שצויין בzap מכיוון שאני גרה בבניין עם מעלית.
מוצר:
מכונת כביסה 46010
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדרה
תאריך:
28/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 25.07.2011 אני הזמנתי מזגן " אלקטרה קלאסיק 14" כולל התקנה בחברת אריה קרול.
המזגן והטכנאי הגיע למחרת יום ההזמנה.
אחרי יום ההתקנה, מצאנו קמה דברים כתנים לסדר בהתקנה.
אף על פי שהיתי בספק, שאחרי ששילמנו וקיבלנו שרות, צוות החנות ידאג לי, אבל התקשרתי למתקין והיתי מופתעת – הוא חזר אלי למחרת,סידר הכל מה שביקשתי ללא תשלום נוסף.
ראינו שהצוות מלווה ומשרת את הלקוח עד שלקוח באמת שבע רצון ב100%
אני רוצה להודות למור (בחורת קשר), למתקין המזגן ולכל הצוות.
שרות מהיר, יעיל ואמין. ממליץה לקנות בחנות זו.
מוצר:
מזגן עילי אלקטרה קלאסיק 14
תמונת משתמש
שם:
meir
תאריך:
15/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים שהיושר ההגינות האדיבות והמקצועיות שלהם יכולה לשמש דוגמה לרבים. אנשים שבהחלט בשבילם "הכסף זה לא הכל " . קונה אצלם במשך שנים רבות תמיד שבע רצון. אלה אנשים של ארץ ישראל היפה של פעם. לא של היום .
מוצר:
מזגנים
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
29/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזגן הגיע והותקן תוך מספר ימים אך לאחר ההתקנה התברר שדגם המזגן שונה מזה שהזמנתי.
פניתי לחנות והופניתי לנציג שטיפל בבעיה ביעילות מול חברת טורנדו שלבסוף החליפה את המזגן בדגם הנכון.
שירות אדיב עמידה בזמנים ותמיכה בלקוח מול החברה, גרמו לי להיות מרוצה למרות התקלה.
מוצר:
מזגן Inverter 12A
תמונת משתמש
שם:
מלכה
תאריך:
16/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזגן בשעה 19.00 למחרת המזגן היה אצלי , הנציגה מזל מצויינת , היתה בעיה בהבאת המאייד למקומו בגינה , בעזרת זאב ובעיקר בעזרת המוביל אבי שעמל רבות , נפתרה הבעיה .
מוצר:
מזגן רצפתי balance35p
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
03/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הישרות הטלפוני של זאב ושל גלית היה מאד מקצועי ואדיב. המזגן היגיע לפי בקשתינו בזמן. הם גם דאגו לנו למתקין מאד מאד מקצועי שהתקין את המזגן ביעילות ומקצועיות (מאור השמש באזור צפת ברשותו של אלדד). אנו מאד מרוצים!
מוצר:
מזגן טורנדו מזגן עילי Tornado Saga F11 ‏1 ‏כ"ס
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
27/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המזגן ביום שלישי בשעה 19:00. התקשרתי לודא שיש את המזגן במלאי. איש המכירות ענה לי בעדיבות רבה שהמזגן במלאי והוא ינסה שהמזגן יגיע אלי למחרת וכך היה. המזגן הגיע למחרת בצהריים. שרות אדיב ואף מעבר לציפיות ולמקובל.
מוצר:
מזגן קלאסיק 14
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
23/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי עם נציגה בשם מזל בטלפון. היא היתה אדיבה במיוחד וענתה על כל שאלותי ואף עזרה לי להבין הבדלים חשובים בין הדגמים.
חווית קניה נעימה ביותר. אשמח לשוב ולרכוש דרך חנות זו.
מוצר:
טלוויזיה fj32d6
תמונת משתמש
שם:
moshe
תאריך:
21/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לחברת אריה קרול הגעתי במקרה לאחר שכמעט נואשתי מלמצוא מזגן רצפתי שיחליף את המזגן ששירת אותנו נאמנה במשך 25 שנה בחברה ענתה לי גלית שנתנה לי מיד להרגיש שהגעתי למקום הנכון כל שאלה נענתה בצורה מקצועית ובחביבות מרובה כאילו שאנחנו מכירים שנים רבות בשום שלב לא הרגשתי שמנסים "לדחוף" לי מוצרים מסוימים מהמלאי הקיים (כמו בחברות אחרות ) נדהמתי שהמוצר סופק לביתי למחרת ההזמנה כולל מתקין מקצועי בשם דודו שאיבחן שהמזגן הרצפתי לא יענה על צרכי הבית ( דו מזגן ) יעץ לי על שני מזגנים אחרים אותם חברת אריה קרול סיפקה תוך שעתיים ואשר הותקנו במקצועיות ובמהירות אני ללא ספק אמליץ לחברי על החברה ואמשיך לפנות אליהם לגבי מוצרים בעתיד תודה לעובדי החברה אני מוריד בפניהם את הכובע
מוצר:
מזגנים 10m classic+28d
תמונת משתמש
שם:
איגור
תאריך:
08/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי "LCD 32 ונשארתי מרוצה. בצעתי הזמנה ביום שישי. ביום צוהרי יום א' כבר התקשרו אליי ואמרו שהמוצר כבר מחכה לי. ביום שני בבוקר, ברך לעבודה כבר אספתי אותו בתהליך שלקח בדיוק 3 דקות. מאז שנכנסתי לבית חדש, בסוף אוגוסט, עשיתי מספר קניות בחנויות שונות, דרך ZAP. במקרים שלא הייתי מרוצה השארתי חוות דעת שלילית והפעם הרושם היה עד כדי כך מרוצה שהשקעתי זמן לומר תודה ולא רק לפרוק זעם.
מוצר:
טלוויזיה 32AV703
תמונת משתמש
שם:
נאוה
תאריך:
29/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני שולחת חוות דעת זו בעיקר כדי לציין לטובה ולהביע את תודתי והערכתי לחב' מנועי אריה קרול בע"מ(אריה חשמל ואלקטרוניקה) ולמנהלה זאב.

תקצר היריעה לתאר את שוק המזגנים הפרוע ששולטת בו תרבות ה"חפיף" הישראלית/סינית.קניית מזגן כמוה כקניית חתול בשק.
בדצמבר 2010 לאחר בירורים ומאחר והכרתי מזגן קטן FTB10, החלטתי לבחור גם במזגן גדול של אותה יצרנית למיזוג סלון+פינת אוכל.(כ-36 מ"ר).היחידה הפנימית של המזגן רעשה, גם במהירות הנמוכה ביותר, בצורה בלתי נסבלת מבחינתי . (כמו כן המזגן הותקן בביתי בכוונה ששלבי הרפפה יפנו את זרם האויר שמאלה.אלא שעצמת האויר ומבנה הרפפה איפשרו הזרמת אויר רק מול המזגן ולא לצדדים). הודעתי מיד שאיני מוכנה להשאר עם המזגן שהותקן ואני מבקשת להחליפו באחר.יצרנית המזגנים הודיעה חד משמעי שאינה מחליפה מזגן שהותקן. טכנאי שירות שנשלח מטעמה הציע להחליף את המאורר ביחידה הפנימית. טכנאי שני שנשלח בדק,חיזק והחליף את יחידת הרפפות והמנוע שלה בחדשים. דבר שלא שיפר את המצב. הוסבר לי שהכל תקין וזוהי רמת הרעש המקובלת במזגנים הגדולים.יצרנית המזגנים ראתה את הענין כסגור.
לעומת זאת,חב'מנועי אריה קרול (אריה חשמל ואלקטרוניקה), לא רק שלא התנערו מאחריותם אלא היו איתי, חזרו והבהירו לי שהם יעשו הכל כדי לפתור את הבעיה לשביעות רצוני. ואמנם כך היה. מאחר ולא רציתי ל"הסתכן" שוב בהתקנת מזגן גדול אחר, ביקשתי להסיר את המזגן הרועש ובמקום זאת להתקין 2 מזגנים קטנים יותר במקומות שונים. בשלב הנוכחי ביקשתי להתקין רק אחד מ-2 המזגנים הקטנים כשבקיץ אוסיף את המזגן השני.
חב'אריה חשמל ואלקטרוניקה נענתה מיד לבקשתי.המזגן הגדול הוסר ונלקח ומזגן חדש שבחרתי הותקן במיקום אחר. החב' לא חייבה אותי בהוצאות הפירוק וזיכתה אותי זיכוי מלא ממחיר המזגן,ההתקנה והצנרת של המזגן שפורק.מאחר והמזגן הקטן היה זול יותר קיבלתי מהחברה תוך יומיים צ'ק ובו החזר ההפרש בין הזיכוי לעלות המזגן החדש.
היחס והשירות המסור, ההגון והיעיל שקיבלתי בכל תלאותי עד הסיום הטוב, הופך אותי ללקוחה נאמנה וממליצה בכל לב על החברה.
מוצר:
מזגן פמילי 30
תמונת משתמש
שם:
Liran
תאריך:
27/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רק מילים טובות ואני לא אחד שנוהג להרבות בשבחים. שירות שאתרים וחנויות אחרות רק יכולות ללמוד ממנו.

טרם הקניה- שאלתי (המון) שאלות שקיבלו מענה מהיר, מקצועי ואיכותי (שאלתי שאלה בשבת בערב, קיבלתי תשובה במוצ"ש!).

במהלך הקניה- ההזמנה היתה נוחה ושוב, מהירה - באתר רשום 21 ימים, תוך 3 ימים המוצר הגיע במשלוח עד הבית (חינם). לציין כי האתר היה הכי זול בזאפ (מספק אחריות יבואן- אלקטרה ולא יבוא מקביל).

והכי חשוב- לאחר הקניה: קיבלתי מוצר פגום (זליגות אור במסך), זאב הסמנכ"ל, ליווה אותי באופן אישי ואיכפתי, לכל אורך ההליך אל מול היבואן שבסופו קיבלתי מוצר חדש (לא מתוקן!) לשביעות רצוני המלאה.

לעניות דעתי, העניין החשוב הוא שיש לך כתובת אמיתית למתן מענה זמין, שלא מביישת שום רשתות/חנות אחרת שתמיד מנגנות את המנטרה הידועה ש"כן, אצלי עולה יותר יקר אבל באינטרנט אין לך כתובת אחרי הקניה"- הכל מתגמד לעומת השירות המצויין, האמינות והאיכפתיות שזכיתי לקבל באריה חשמל אלקטרוניקה (מבית אריה קרול מזגנים).

לסיכום- הצליחו להפתיע אותי לטובה, פשוט אנשים מקצוענים,ישרים וטובים, ממליץ בחום.
מוצר:
טלוויזיה 42PFL5405H1/2
תמונת משתמש
שם:
GS
תאריך:
20/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות זו יוצא מן הכלל. המובילים הגיעו בזמן, המתקינים המקצוענים נתנו עבודה מצוינת לשביעות רצוננו, והכי חשוב, יש עם מי לדבר אם צצה בעיה כלשהי במהלך ההזמנה, יש מענה מהיר בחנות - המחירים הוגנים - כל השירות מתקבל במקום אחד מרגע ההזמנה ועד הרגע בו מופעל המזגן בביתך. מומלץ ביותר.
מוצר:
מזגן 25R
תמונת משתמש
שם:
kerenpin
תאריך:
06/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות וקיבלתי שירות מנציגה בחנות בשם מזל בנישטי אני חייבת לציין שזה השירות הכי טוב שקיבלתי בחיים שלי שקניתי מוצר חשמל לא יכולתי לצפות ליחס יותר טוב היא דאגה לכול הפרטים והייתה קשובה המשלוח הגיע מהר מאוד וההזמנה הייתה מדויקת אני בטוח יחזור שוב לחנות לקבל ממנה שירות תודה לך!!
מוצר:
מקרר דגם 8640
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply