דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מפעל למזרנים ומיטות (3 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
European Comfort
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בEuropean Comfort ?
3.93
ציון ממוצע
15
חוות דעת בשנה האחרונה
19
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
1
3 חודשים אחרונים
2
0
3
6 חודשים אחרונים
2
0
3
שנה אחרונה
11
0
4
כל הזמן
12
0
7
נמצאו 19 חוות דעת גולשים על European Comfort
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו בסיס מיטה עם ארגז מצעים וראש מיטה.
הכל הגיעה בזמן המובילים היו סופר נחמדים, מקצועיים וסבלנים למרות שהיו צריכים לעלות חלק מהמוצרים במדרגות צרות.
אנחנו מאוד מרוצים מאיכות המוצרים והשרות.
המענה טלפוני המהיר והשרות מבחור בשם עידו היה מעולה.
ללא ספק נזמין שוב גם בעתיד, תודה רבה.
מוצר:
מיטה טורונטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחקקקק הכי רחוק שאפשרררררר
הגעתי לחנות בחרתי מזרון רך הוספתי עליו תשלום
בסוף קיבלתי מזרון קשה כמו אבןןןןןןן
אמרו לי שיחליפו מזרון אבל הביאו את אותם מזרונים קשים בדיוק שאפילו המוביל עמד מבוייששששש
אני קמה כל יום עם כאבי גב נוראיים והם פשוט זורקים אותי מאחד לשני ואף אחד לא נותן לי מענה......
יש לציין שקיבלתי את המיטה בערב חג ומיד הבנתי שזה כלל לא מה שהזמנתי... בשיחה עם חיים המנהל ביקשתי להחזיר את המיטה אך הוא אמר אל דאגה תשאירי אצלך ואנחנו נדאג להחליף את המזרונים עד שתהיי מרוצה!!!!
עד היום אין מענה משום גורם שאני פונה אליו...
לא בבית העסק... לא בווצאפ העסקי.. ואפילו עידו בנו של המנהל שהבטיח לטפל בעניין נעלםםםםם
מאוכזבתתתת עד עמקי נשמתי!!! שירות גרוע ביותר!!!!!
תגובת החנות:
צר לנו שלקוח ככה נותן ביקורת למרות שקיבל שירות אישי למרות שכלל לא היה תקלה שלנו.
הלקוחה הזמינה מיטה מתכוונת עם 4 סמ ויסקו וזה מה שקיבלה באותו רגע שקיבלה החליטה שאין שם ויסקו למרות שהכל עובר מספר בדיקות במפעל לפני שיוצא לאספקה. הוחלט לאמין ללקוחה כמו שאנחנו תמיד נוהגים לעשות ונשלח לך מזרון חדש, המובילים הגיעו שוב ואכן היו בשוק שהגיעו עם אותו מזרון 4 סמ ויסקו כמו שקיבלה בפעם הראשון.
השארנו לה מזרון אחד חדש ואחד ישן להראות שזה אותו רמת קושי בגלל שזה אותו מזרן למרות כל הסיפור רצינו שהלקוחה תיהייה מרוצה ואמרנו לה להגיע לחנות לבחור את המזרן שיתאים לה בצורה הטובה ביותר .
הלקוחה עד היום לא הגיע לחנות..
צר לנו שהיד כה קלה על המקלדת ואת בוחרת לעשות שימינג ולפגוע בחברה ישראלית איכותית שמטפלת בכל הלקוחות שלה בצורה הטובה ביותר.
אנו מחכים לך בחנות
בשורות טובות
מוצר:
רומא
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב.
קנינו מזרון 1.60, בגלל שזה לא גודל סטנדרט הסכמנו לקחת מזרון לניסיון בגודל 1.40 רק כדי להרגיש
בחנות בתצוגה המזרון היה נעים וקשה כמו שחיפשנו
המזרון שקיבלנו לניסיון היה רך מאוד מאוד
לאחר 2 לילות באנו להחזיר ולקבל את הכסף, והמוכר שיכנע אותנו שה1.60 הוא יותר קשה. בדקנו בחנות אחד ליד השני ואכן כך. אז לקחנו.
וזהו, זאת הייתה טעות. לאחר כחודש המזרון כבר התרכך.
זה כאילו לא אותו מזרון שקנינו בכלל!! מזרון אחר ממה שקנינו. אם יושבים בקצה שלו הוא מתקפל ומגיע עד בסיס המיטה.
והשירות? התקשרתי לבערך 5 מספרים כולל שירות בוואטספ, עד שהגעתי לחנות ואני עדיין לא מקבלת מענה,
אני מתקשרת כל שבוע לפחות פעם פעמיים והתשובה היחידה שאני מקבלת זה "העברתי את הקריאה שלך למפעל, יצרו איתך קשר". כך כבר לפני הקורונה, בסדר בקורונה הבנתי אבל המשק חזר לפעילות כבר לפני חודש ועדיין התשובה אותה תשובה. מבאס ממש
חבל שלא החזרנו את המזרון ניסיון וברחנו משם עם הכסף בידינו
מוצר:
מזרון אלוורה ויסקו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נורא ואיום!! לא ממליצה -שירות נוראי .
הזמנתי באתר ב-25.4 ספה נפתחת . הובטח משלוח בין שבועיים לשלושה שבועות . ואכן לאחר שבועיים יצרו קשר והודיעו שהמיטה תגיע ב- 14.5 ושאהיה בבית בין השעות 10:00 עד 14:00 . לקראת השעה 14:00 כאשר לא הגיעה שום הודעה מהנהג שהוא בדרכו אלי ניסיתי להשיג את המפעל דרך טלפון וווטצאפ ייעודי לשירות לקוחות . בטלפון לא ענו . בווטצאפ לא הגיבו - למרות שראיתי שהיו זמינים לאחר ששלחתי את ההודעות . כך נותרתי לאורך כל סוף השבוע ללא מענה ומבלי להבין מה קורה עם המטה שהובטחה לי ובגללה נשארתי בבית .
רק ביום ראשון הצלחתי ליצור קשר בווטצאפ אחר ואף שוחחתי עם נציג שהיה מופתע מאוד שלא הודיעו לי שהמיטה לא תגיע ביום חמישי .....
הבטיח שהעניין בטיפול ואקבל את המיטה בימים הקרובים. הודעתי לו שבסוף השבוע מתארחים אצלי אנשים ואת המיטה הישנה כבר זרקתי .. אין לי היכן להלין אותם .
בבוקרו של יום שלישי 19.5 קבלתי הודעת ווטצאפ שהמיטה לא תגיע עד סוף השבוע ושהמפעל יוצא לחופשה של שבוע ... ומוכנים להחזיר לי את הכסף .
ניסינו לדבר על ליבם למצוא פתרונות - אפילו הצעתי להשיג מוביל שיסכים להוביל אבל שום דבר לא עזר .
לאחר מספר דקות קיבלתי בווטצאפ צילום הודעה מהבנק של המפעל על ביטול העסקה ( לא אני ביקשתי לבטל !!)
אני מוכרחה לציין שבחור בשם עידו ניסה לעזור ו ואף התנצל והודה שזו הייתה פאשלה שלהם אבל הוא לא יכול לספק לי את הסחורה ( זאת אומרת שאני אשא בנזק
של הפאשלה שלהם ) דיבר ברוגע אבל כשנכנס לתמונה מנהל הייצור הכל התהפך דיבר בצורה בוטה והתלהם .. לא כך משרתים לקוחות ..
נאלצתי לכתת רגלי בחום המטורף ולחפש מיטה שתהיה זמינה מיידית ובלית ברירה רכשתי מיטה מתצוגה זה לא הדבר שתכננתי .. רציתי מוצר חדש אך שום חנות לא יכלה לתת לי מוצר תוך יומיים אלא אם כן מהתצוגה.
לא ממליצה על יורופיאן --- אפילו מציעה להדיר רגליים מקנייה אצלם !!!!!!!!!!!!!!
תגובת החנות:
כמה חבל שבתקופה של קורונה , כאשר סגרו לנו את המפעל ל 15 אחוז פעילות , לקוחות מנסים לעשות ״שימינג״ ומה גם אנחנו בתקופת רמאדן (צום של הערבים )
הערבים , המובילים שלנו עם כל הקושי של הצום עזרו לנו לצמצם נזקים ולספק ככול שאפשר למרות הצום ,
הלקוחה שמלינה צודקת חלקית אבל לא מוכנה להקשיב ולנסות להגיע לעמק השווה למרות תקופה זו(קורונה,צום,והשבוע הכי חם שהיה) היא ובנה ( הציג עצמו כ עו״ד)הציבו עובדות ולא ניסו להבין את המצב בו אנו נקלענו , הוצע פיצוים כולל אספקה בסוף שבוע הבא (אחרי חג עיד אל פיטר)ללא עלות ההובלה ,וגם סרבה , ולכן החזרנו לה את כול כספה מיידית , וגם התנצלנו ,
ובכל זאת בחרה היא ובנה להכפיש את שמנו.
צר לנו שלא יכולנו לרצות את נעמה כמו שאנחנו דואגים ונמשיך לדאוג לכל אלפי הלקוחות המרוצים שלנו.
מוצר:
ספה נפתחת למיטה זוגית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מזרן זוגי וברצוננו לציין את השרות המהיר והאיכותי שקבלנו החל משלב הרכישה והייעוץ הטוב בנוגע למזרן אשר יתאים לצרכינו בצורה הטובה ביותר, דרך מהירות האספקה ועד ההובלה עצמה באמצעות המובילים המקצועיים והאדיבים.
המזרן נח מאד ואנו ממליצים בחופ!
מוצר:
מזרן זוגי מדגם silver
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מזרון בחנות בנתיבות, אביחי אדם נחמד מאוד, נעים וישר.
המזרון נוח בטירוף!! שירות מעולה! סחורה מעולה!
ממש מליצים מכל הלב
מוצר:
Medical Active
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי זקוקה למיטה זוגית ומזרן במהירות בשל כניסה לדירה מהרגע להרגע
ובאמת הם עשו הכח שאקבל את המוצר תוך כמה ימים למרות שבחרתי בד ספציפי ועשיתי הזמנה מיוחדת
והאיכות מצוינת
שצריך לפרגן אז מםרגנים תודה רבה
מוצר:
מיטה טורונטו עם מזרן אלוורה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! סבלנות ואדיבות מצד איש המכירות עידו, שליווה את ההזמנה מתחילתה ועד סופה, ועשה כמיטב יכולתו למלא את כל בקשותיי. המיטה שהזמנתי עומדת בציפיות והאספקה בוצעה תוך זמן קצר. מאוד מאוד מרוצה וממליצה בחום.
מוצר:
מיטה מתכווננת אמסטרדם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחודש 10/2019 מיטת דגם רומא ויסקו בתוספת אורך. וכמובן בתוספת הויסקו לנוחות מירבית. קיבלתי את המיטה רק לאחר תזכורות חוזרות, המיטה הגיעה והונחה הפוך ללא התקנתה במקום הנכון והסתבר כי קיבלתי מיטה ללא תוספת הנוחות אלא ספה רגיחה שעלותה פחותה. נסיונותי לפנות לקבל שירות התקבלו עם לחא התייחסות. והתייחסות מנימליסטית למעקב אחרי הטיפול בבעיה. עלי לציין כי השירות גרוע, הכריות המובטחות מסוג וטיב נמוך. אישית מאוכזבת ולא ממליצה!
מוצר:
ROMA VISCO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא נוהג לרשום ביקורת אבל כשמגיע מגיע, רכשתי מיטה מתכווננת דגם אקאדיה רציתי שיגיע מהר בשביל הפתעה לאישתי שהיית בחול, הייתי מאוד מרוצה וחוק מרפי האישה חזרה מחול ולא אהבה את הצבע כבר לא ידעתי מה לעשות והתקשרתי לחברה לעזרה ענתה לי בחורה בשם שיר ואמרה שאפשר לבצע החלפה בד (כמובן בתשלום האמת מאוד מינימלי) ועכשיו קיבלתי את המיטה האישה מרוצה
תודה רבה לחיים המוכר בראשון ולשיר על השירות המעולה
חברה שראוי לציין לטובה!!
ממליץ בחום
מוצר:
אקאדיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ!! ומוקיר תודה נתקעתי במעבר דירה בלי מיטה רכשתי מיטה מהחברה בבקשה שאקבל אותה במהירות לאחר יום התקשרו אלי לתת לי את המיטה בהתחלה פחדתי שמביאים לי מיטה מתצוגה אחרי שמחלקת אספקות הסבירה לי שבחרתי בד שיש בגלילים במלאי וקניתי ממפעל נרגעתי קצת אבל חששתי,היום קיבלתי את המיטה ואני בטוח שזה לא מתצוגה מיטה ברמה גבוהה נוחה מאוד
תודה לחברה על התחשבות ועל המחירים אטרקטיביים
מוצר:
טורנטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני שבועים קבלתי שירות מעולה וכנה
היו סבלניים ועזרו לי לבחור בדים שיתאמו לחדר(שלחו המון קטלוגים)
קיבלתי את המוצרים מוצרים ברמה גבוה למרות שבהתחלה פחדתי מהמחיר
באמת תודה רבה לעידו שעזר לי בטלפון
ממליצה בחום
מוצר:
2 מיטות זוגית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נהדרת עם מגוון מיטות ומוצרי ריהוט נוספים לבית במחיר מעולה.
השירות היה נהדר והמיטה שקנינו הגיעה בדיוק כמו שביקשנו ובזמן נהדר.
מוצר:
בסיס ראש 120/200 טורונטו גולף 856400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ספה מדגם דאבלין החליפו לי לראש מצד ימין ללא תשלום בנוסף הזמנתי גם ספת אירוח
לכל אחד בחרתי צבע ממניפות צבעים שהצעיו לי באמת רחיצים גם ללא תוספת תשלום
כמו שהבטיחו קיבלתי את המוצרים במהרה
ואנחנו ממש מרוצים ונחזור לקנות שוב
מוצר:
מיטה וספת אירוח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המון התלבטויות רכשנו מיטה וראש מיטה קיבלנו יעוץ מקצועי לכל אורך תהליך הקניה
שלחו לנו מניפות בדים לבחירת צבע נתנו לנו לבחור את סוג הרגליים
לאחר הבחירה המוצר הגיע ממש תוך שבוע ההובלה כללה הרכבה
עומדים בזמנים ממליצה בחום...
מוצר:
בסיס מיטה וראש מיטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטה יהודית הגיע כולה מחוררת!
כמעט בלתי אפשרי ליצור איתם קשר!
עד שהצלחתי להשיג אותם אמרו שיבואו להחליף כבר עבר למעלה מחודש ולא באו להחליף! קובעים איתך ופשוט לא מגיעים!
מתקשרים חצי שעה לפני לוודא שאתה בבית אתה יושב מחכה להם ואז אומרים לך שאתה לא בבית, צחוק מהעבודה!
הפסדתי 5 ימי עבודה בשביל המיטה הזאת וכלום לא מעניין אותם
אף אחד לא עונה הם קולטים שאתה מתקשר ומנתקים עלייך לא להתקרב לא שווה את הכאב ראש והכסף
תגובת החנות:
החברה מייצרת אלפי מיטות ומזרנים בחודש לאלפי לקוחות מרוצים מזה כ 22 שנים
לצערנו הלקוח אינו דובר אמת...
ברשותנו צילום על דלת ביתו של הלקוח הנהג צילם את תעודת המשלוח הלקוח
לא עונה הלקוח תואם ליום מסוים ולא היה בבית...
ואחר כך בחר להכפיש
מוצר:
לקסנבורג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיטה מתקווננת אחרי יומים של שימוש המנוע שמחובר למיטה הימנית התפרק ויום למחרת בצד שמאל המונע נפל ...במשך 6 ימים אני מנסה להזמין שרות אבל אין מענה ...התקשרתי לחנות שקניתי מימנה את המיטה כל יום במשך 6 ימים המוכר מבטיח לי יום יום שחוזרים אלי לתאם תיקון אבל אף אחד לא חוזר אלי ואני תקוע עם מיטה שבורה ......לא מומלץ לא המיטה ולא החברה
תגובת החנות:
שלום רב !

החברה קיימת מעל 20 שנה ומייצרת מאות מיטות כל חודש המקרה לא מוכר לנו !
החברה ידועה כחברה שהשרות הוא דבר ראשון והכי חשוב.
הלקוח מוזמן ליצור קשר עם שרות הלקוחות 03-9067569
ונטפל בו על הצד הטוב ביותר
מוצר:
מיטה מיטקווננת דגם טורונטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תזהרו!!!
הקנייה הכי גרועה שלי, שירות מתחת לכל ביקורת.
איכטת חו רים ירודה והכי נטרא הם לא מכבדים את כתב האחריות שלהם.
ממש ממש חא ממליץ
תגובת החנות:
לקוח רכש מיטה מתכווננת מתצוגה במחיר מוזל לאחר כחודשיים פנה לקבל שרות בטענה שיש בעיה עם המנוע
נציג שרות הגיע אליו להחליף מנוע ללא תשלום בפועל הסתבר שהלרוח שבר את המסגרת פלדה ואת זרוע המנוע
נאמר לו החלפה כזו כרוכה בתשלום והלקוח סירב בכל תוקף
אתמול לאחר שהלקוח הסכים לשלם 800 ש"ח כולל הרכבה התקנה ותיקון
הוחלף לו תוקן המסגרת והמנוע של המיטה והלקוח סירב לשלם למתקין
במידה ולא יסדיר את התשלום נגיש תביעה נגדו
בנוסף לכל זה הלקוח מנסה לעשות לנו שיימינג
מוצר:
בליסימה חשמלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך הטלפון ,לאחר צפיה באתר.טיפל בי אורן שנתן לי שירות מעולה ,יעיל,מהיר,אדיב.המיטה הגיעה ממש מהר כמו שהבטיח,המובילים היו סופר נחמדים ועשו מעל ומעבר שניהיה מרוצים.חוויה נהדרת.בהחלט מתכוונת להזמין דרכו עוד מיטה בעתיד
מוצר:
ספת ארוח בלגרד 2 מטר ויסקו מילאנו
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.