דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים וטלפונים סלולאריים (55 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדינמיקה ?
1.90
ציון ממוצע
40
חוות דעת בשנה האחרונה
96
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
3
3 חודשים אחרונים
3
0
23
6 חודשים אחרונים
4
0
26
שנה אחרונה
8
1
31
כל הזמן
30
1
65
נמצאו 96 חוות דעת גולשים על דינמיקה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לסניף כדי לרכוש קו. הסכמתי לכל התנאים לא חיפשתי הנחות.
זה לקח בערך 30-40 דקות של חתימות והגדרות בטלפון.
לבסוף המוכר אמר לי שזהו (כל הטפסים נשארו אצלו במחשב- מוזר..) ורק להמתין 20 דקות לבצע איתחול ויש לי קו פעיל.
עברו 40 דקות וראיתי שקו לא פועל. חזרתי לסניף ואמרו לי שאין מה לעשות רק להמתין - לפעמים זה גם לוקח שעות.
התייאשתי והלכתי הביתה שם ראיתי ששמו לי את הסים הפוך !
רציני במאה אחוז!
מקווה מאוד שקו יעמוד בהבטחות
מוצר:
סים וקו סלקום קו ללא הגבלה 3G לגלישה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בלקברי Q10 מדינמיקה סלולר. המשלוח הגיע עד הבית תוך 3 ימים והיה בדיוק מה שהזמנתי. מכשיר מעולה, חדש, בלי בעיות בכלל. היה מאוד קל ונוח להזמין מדינמיקה סלולר (וגם זול) היייתי מזמין בעתיד מהם.
מוצר:
טלפון סלולרי Q10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבת שלי רכשה עבורי פון בקניון מלחה zte בעלות 500 ₪ המוכר לא הפסיק להלל ולשבח את המכשיר מתברר שהוא מחודש יד שניה, מתצוגה, ללא קופסה נראה ישן הנציג לא ציין זאת, מתברר שלא היה ניתן להוריד עליו זיכרונות, לא הצלחנו לפתוח מיילים, לא הצלחנו לראות תמונות, לא היה ניתן להוריד את תוכנת הוויז, לא היה ניתן לשמור תמונות, לא נמצאו לו שום אביזרים ולא מכסים ולא מגנים, הוחלט לאחר טענות טלפונים רבים ומכתבים על ביטול עיסקה מזה 3 חודשים החזירו לנו רק חצי מהסכום שלחנו 3 מכתבים הנציגים מתנצלים מבטיחים לבדוק ולחזור אלינו אך 3 חודשים עדיין לא חזרו וכל זה לאחר 4 מכתבים. אסור לרכוש מהחברה הזו
מוצר:
פון סלולר נייד ZTE KIS T3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הLG G2 מדנמיקה סלולר ליפני כחודשיים, בשבועיים הראשונים שמתי לב שהמכשיר לא עובד טוב בכלל, הסוללה שלו נגמרת מאוד מהר והמיקרופון שלו לא עובד. הלכתי לסניף אחרי 13 יום מתאריך הקניה (הייתי בבסיס ולכן לא יכלתי להגיע מוקדם יותר) המוכר בחנות התייחס אלי בזלזול ונתן לי לחכות בסניף קרוב לשעתיים. ורק אחרי כן התפנה אלי ואמר לי שאין מה לעשות אבל הוא יבוא לקראתי וישים לי את המכשיר בתיקון. אחרי שבוע חזרתי לקחת את המכשיר, במהלך השבוע הזה עברתי על הקבלה והתברר לי שקיבלתי מכשיר מתוקן ולא חדש המוכר בסניף טען שהוא אמר לי את זה (מה שכמובן לא קרה) לאחר שקיבלתי את המכשיר ראיתי שהוא לא עובד טוב עדין אז ביקשתי דו"ח תיקון אבל שוב קיבלתי יחס מזלזל ואחרי שעה וחצי המתנה בשביל חתיכת נייר הם הוציאו לי תעודת תיקון ריקה ואמרה לי שזה מה שיש אחרי כמה צעקות ומריבות זכיתי לדבר ישירות עם הטכנאי שאמר לי שהם ניקו אותו והחליפו מיקרופון... המכשיר שקניתי עדין לא עובד טוב נתקע הרבה והסלולה נגמרת ממש מהר אבל לפחות המיקרופן עובד...
ממש לא ממליץ לקנות משם דברים ובמיוחד לא בסניף שנמצא בקניון מודעין!
תגובת החנות:
שלום רב, צר לנו לקרוא על המקרה. נשמח אם תשאיר מס' טלפון על מנת שנוכל לחזור אליך ולברר עמך את הפרטים. ניתן להשאיר את פרטי ההתקשרות עמך בהודעה פרטית בעמוד הפייסבוק שלנו. תודה!
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב אני אספר על שני מקרים שלכן לא כדאי להתקרב לחנות הזאת
המקרה הראשון, אבי קנה לי אייפד מיני בחנות הכל היה בסדר עד שלצערי נשבר לי המסך ( חשוב לציין שבעת קניית האייפד הוא גם עשה לי ביטוח בדינמיקה), הגעתי לדנימקיה על מנת להפעיל את הביטוח ולתקן את המסך, נאמר לי שאני צריך לשלם 300ש״ח השתתפות עצמית למרות שכששכנעו את אבי לעשות ביטוח תענו שהכל מכוסה ללא השתתפות, הכנסתי את המכשיר למעבדה הם התחייבו שתוך שבוע המכשיר מתוקן, עבר חודש ימים של טלפונים ורדיפה מצידי אחריהם, לאחר כחודש התברר שהמכשיר הלך לאיבוד, מאוד התאכזבתי ועוד כשהגעתי לחנות נתנו לי מכשיר משומש בצבע לבן( האייפד שלי היה שחור, ובסה״כ חודש אצלי) התעקשתי שאיני מעוניין במכשיר לבן ושעקב הטעות שלהם מגיע לי מכשיר חדש ולא מכשיר שאין בידיעתי כמה זמן הוא כבר נמצא בשימוש, לאחר עוד כמה ימים של מריבות ואוגמת נפש הם הסכימו לתת לי מכשיר בצבע בשחור באענה שהוא חדש אך לצערי המכשיר הגיע ללא קופסה עם שריטה קטנה במסך, אני כבר נשברתי והסתפקתי בזה.
המקרה השני הוא שאבי החמוד חזר על הטעות וקנה לי איפון 5s באותו מקום על הדרך גם התקשר נציג של דינמיקה ושיכנע אותי לקנות מגן ,לעשות ביטוח, ולעבור לסלקום (כמה תמים מצידי להשתכנע), אמר לי שעליי להגיע למקום להחליף כרטיס סים הגעתי עם המכשיר לסניף קניון איילון, ובמקום היה עובד אחד שישב והתבדח לו עם לקוחות בזמן שהמתנתי לא פחות משעה וחצי במרום ללא כל יחס, החלטתי שזה יותר מידי בשבילי ופשוט החלטתי לוותר על המכשיר שנקנה 5 שעות קודם לכן ולהחזיר לו אותו, המוכר טען שאין להחזיר את המכשיר ושהוא לא יכול לקבל אותו ממני, אני התעקשתי ולאחר שעתיים במקום( שעה וחצי המתנה ועוד חצי שעה של וויכוחים) נאלצתי פשוט להניח את המכשיר על השולחן וללכת בתקווה שאכן יבטלו לי את העסקה.
ממליץ להתרחק מהמקום הזה פשוט נוכלים, אנשים לא נעימים ושירות מתחת לכל ביקורת
מוצר:
טלפון סלולרי/ אייפד אייפד/ אייפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפלאפון הקודם שלי היה ישן מאוד ומת סופית, רציתי פלאפון חדש.
נכנסתי לחנות, המוכר קיבל אותי באדיבות והציע לי פלאפון טאץ' שהוא לא סמארטפון (באופן עקרוני מסיבות חינוכיות אני לא מעוניין בסמארטפון).
המוכר אמר שמחיר הפלאפון הוא 0 ש"ח לחודש - בתמורה להתחייבות למכסת שיחות וסמסים מסויימת (הייתי מנוי של סלקום), שממילא אני עובר כל חודש.
הוא הביא לי עשרות דפים לחתום עליהם, ואני חתמתי בהבנה שכתוב שם מה שנאמר לי בעל-פה.
לאחר מכן, בחשבון האשראי מתברר שיש לי תשלום חודשי לפלאפון הזה... שמסתכם ב900 ש"ח!! (המחיר בזאפ נע בין 469 ל-649) מי שמכיר הפלאפון ממש מש לא שוה את זה. (monte s5620)
עד היום אני משלם את התשלום הזה, לדינמיקה אני לא אחזור יותר. גם מסלקום נפרדתי. תתרחקו מהם.
מוצר:
פלאפון מונטה S5620
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר על גלאקסי S4 בזאפ בחנות דינמיקה סלולר עומד ל 2149.
הגעתי לחנות בקניון רננים וביררתי את כל הפרטים, המוכר אכן אישר שהמחיר הינו 2150 ואף הביא את המכשיר ארוז בקופסא. התחלנו בתהליך הרכישה כשלרגע קם וחזר עם קופסא פתוחה- מכשיר מתצוגה. המוכר אמר לי שהמחיר שדיבר עליו היה על מכשיר מחודש והמחיר של מכשיר חדש הינו 2400. כאלה שקרנים, כותבים מחיר נמוך באינטרנט כדי שיבואו לסניף ובסוף מדובר על מכשיר מחודש!!!!! דינמיקה סלולר רננים- מכשיר חדש זה לא מכשיר מחודש!!!!!!!!!!!!!!!
שימו לב לכך!
מוצר:
טלפון סלולרי גלאקסי S4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברשותי מכשיר אייפון 5s שמבוטח בשירות תיקונים
הגעתי למרכז שירות לתיקון המכשיר עם תקלה בטעינה חלקית גם אחרי לילה שלם ושהמכשיר נכבה ונדלק לסירוגין
המכשיר הוכנס לתיקון ואחרי שעה וחצי שהוא היה מוכן נאמר לי שהוחלפה סוללה ושהכל בסדר
כבר בדרך הביתה המכשיר שוב נכבה ונדלק כמו שהיה לפני התיקון
חזרתי למחרת שוב וחיכיתי עוד 45 דקות המכשיר יצא ונאמר לי שהמכשיר עבר בדיקה והכל תקין
אבל בכל אופן הוחלפה למכשיר שוב סוללה
ועם התקלה שוב חוזרת אז צריך לפרמט את המכשיר ולעדכן גרסא
הגעתי הביתה ושוב התקלה חזרה
בדיוק אותו הדבר
אז כבר פירמטתי את המכשיר ועדכנתי גרסא חדשה
אחרי לילה התקלה עדיין נישארה באותו המצב
דיברתי עם שירות לקוחות ונאמר לי שאני יגיע למרכז שירות
ויפקיד את המכשיר לבדיקה במעבדה המרכזית למשך 14 יום
לאחר מזה ביקשתי לדבר עם מנהלת וממנה קיבלתי בדיוק את אותה התשובה רק במילים יותר עדינות
אני יודע שכל חברת סלולר שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה הזמן המירבי לתיקון מכשיר הוא 2 ימי עסקים
כרגע אני כבר שבוע עם מכשיר לא תקין ואת אף אחד זה לא מעניין בחברה !
שהיתקשרתי לשירות הלקוחות שלהם הועברתי מנציג לנציג במשך 4 ימים וכל פעם נאמר לי שיחזרו אליי ולא חזרו אליי עם שום תשובה פשוט שירות מתחת לכל ביקורת
ממש שירות לקוחות גרוע ביותר
מוצר:
שירות תיקונים 5s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי ביטוח לסמארטפון מסוג גלקסי S3 כמובן שאלתי אם ישנה התחייבות מסוימת למכשיר במעמד המכירה ונאמר לי שאני יכול לעזוב מתי שאני רק רוצה אחרי שביצעתי תיקון למכשיר אחרי כחודש ביקשתי לבטל וכאן נזכרו פתאום להודיע שהמסלול שאני נמצא בו הוא בהתחייבות לשנה ולא רק זה אלא אחרי תיקון אני מחוייב לעוד 4 חודשים רק אחרי שפניתי לאמון הציבור (גוף לרווחת הצרכן) ודיונים בטלפון על כך עם פניות הציבור הסכימו לבטל וזה כי לא קיבלתי במעמד המכירה את החוזה, ויתרה מזאת כאשר גיסי סיפר לי שעשה שם ביטוח מסתבר שגם אותו רימו באותה שיטה לא נאמר לו במעמד המכירה שיש התחייבות אלא שהוא רשאי לעזוב כרצונו ואילו בחוזה רשום את הכל
מוצר:
ביטוח לסמארטפון S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר את המכשיר וכאשר הגעתי לעסוף אותו נציג לא ידע על הזמנה ורצה לחייב אותי יותר ממה שהזמנתי.
אחרי חצי שנה של שימוש במכשיר היתקלקל הרמקול חיצוני ופניתי לחברה בשביל שיתקנו אותו.אמרו לי שצריך לעשות ביטוח אצלם אחרת הם לא מתקנים אבל הם יכולים לשלוח אותו ליצרן ולהשאיר אותי בלי נייד ל14 יום או כדאי לעשות ביטוח אצלם ואז הם יתקנו את המכשיר במקום.
לא ממליץ להיתקרב לחברה הזאת.
מוצר:
iphone 5 16GB A1429
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי s4 אין לי כבר עצבים לחזור על זה שירות גרוע סחטנים ישבו לי על הראש שאעשה אצלם גם מסלול שעות בכל פעם שניגשתי עם שאלה תמימה והנורא זה שמכרו לי מכשיר שרוט קרוב לוודאי משומש עדשת המצלמה הייתה בנוסף למכשיר שרוטה המוכר מדינמיקה האשים אותי שהנציג מחברה מתחרה שהוא שלח אותי אליו שהכניס את הכרטיס שרט אותה (ולמה הוא מצפה שאשאר בלי שירות במכשיר)מה שלא הגיוני כי הנציג פתח את המכסה מלמטה מהמטען ולא נגע באזור המצלמה בכלל והאשים אותי שהכנסתי את המכשיר שאגב היה במגן מכשיר חזק שרכשתי מהם ב180₪ לכיס המכנס וזה נשרט דיבר בצורה מזלזלת תוקפנית תוך תיבול של שקרים צפויים ושיבח את חברת המכשיר והגימורים לאחר השפלות משאר חבריו לדוכן ועגמת נפש רבה ושנשבעתי לעצמי שלא אתקרב לשם מהטראומה רמזתי למוכר שאם הוא רוצה שאעשה אצלו מסלול כדאי שיהיה הוגן ויביא לי מכשיר חדש הוא לבסוף הסכים החליף לי למכשיר אולי אולי חדש אבל עם בעיות אחרות במסך בקול ועוד...
מוצר:
גלקסי s 4 s4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר נרכש בסניף בקניון רננים ברעננה. תהליך הרכישה התנהל שגרתית.
לפני כחודשיים התקלקל המטען. שאלתי בדינמיקה אם המטען מכוסה במסגרת האחריות. נאמר לי שלא. כשחזרתי הביתה שמתי לב שעל המטען יש מדבקה של אחריות בתוקף.
חזרתי לדינמיקה. לא היה להם מטען חלופי. מנהלת הסניף רשמה את פרטי ואת מספר החשבונית והבטיחה לחזור אלי. לאחר שלא חזרו, חזרתי אליהם. רשמו שוב את הפרטים והבטיחו להתקשר אלי. הסיפור חזר מספר מספר פעמים, עד שנמאס לי.
בקשתי את מספר הטלפון שלהם. מסתבר שאין להם טלפון לשיחות נכנסות !!! כנראה שהם לא רוצים לשמוע מהלקוחות לאחר הרכישה.
התלוננתי בשירות הלקוחות של סלקום. שם הציעו לי להמשיך לחכות (לאחר חודש וחצי). אני עדיין מחכה. עמדתי על כך שירשמו את התלונה שלי. שאלתי אם יטפלו בזה התשובה היתה שהבקרה תטפל בזה. כרגיל שום דבר לא קרה.
כמובן שלא חיכיתי להם ורכשתי מייד מטען כדי לא להשבית את הטלפון. מה שכואב לי זה לא המטען עצמו אלא הזלזול בלקוח.
מוצר:
טלפון סלולרי רייזר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר טלפון דרך אתר
למחרת התקשרה נציגה מדינמיקה והודיע לי שאוכל לעסוף מכשיר מחנות הקרובה אלי
הגעתי לחנות יומיים אחרי שהיה צריך כבר להיות מכשיר עבורי- העובדים בחנות לא ידעו שום דבר על הזמנתי
התקשרתי לשירות- גם לא יכלו להסביר לי איפו מכשיר שלי
הפתיחו לחזור בעוד 3 ימים עם תשובה
ממש לא רוצה תשובה ואת המכשיר
ממומלץ מאוד לא להתקרב ולא לעשות הזמנות
גם התגובות לפנינ שהזטל מנתי היו גרועות

מוצר:
samsung Erika E3300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשת עם שירות מעולה גם במוקד ששוחח איתי אחרי ההזמנה שעשיתי באתר. הם היו מהירים כל פעם שהתקשרתי והיה לי תמיד למי לפנות. שדרגתי את המכשיר שלי לאייפון וגם קניתי כיסוי נגד שברים לאייפון החדש שלי!
מוצר:
סלולרי iphone 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעשיתי הזמנה באתר של דינמיקה הגעתי לחנות שלהם בפסגת זאב, הצוות שקיבלת אותי היה מקצועי וסימפטי ונראה שהם יודעים לתת שירות. קניתי מהם אייפון ואני מאושר!
מוצר:
טלפון סלולר iphone 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר מהאתר ביום שישי, ההזמנה היתה מאוד נוחה. ביום ראשון על הבוקר התקשרה אליי נציגת שירות ואימתה את הרכישה. למחרת בצהריים המכשיר כבר היה אצלי!
הייתי ממליץ לקנות מחנות זאת! היא אמינה, נוחה, זולה והשירות לקוחות טוב.
מוצר:
טלפון סלולרע neo v
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את האיפון דרך האתר וביקשתי משלוח לביתי, אחרי זמן קצר פנתה נציגה שהיסבירה לי שהיא לא בטוחה שקיים במלאי. למה מוכרים אם לא בטוחים שיש במלאי. למחרת פניתי למוקד ומסרו לי שהיא לא עובדת היום ואין עובד אחר שיכול לטפל בפניתי. הנציגה חזרה למחרת ובישרה לי שיש להם את המכשיר אבל לא למשלוח לביתי. למה מתחיבים לשלוח הביתה?? ושלחה אותי לסניף שלא היה לי נוח להגיע. בסניף מוסרים לי את המכשיר. בקופסה לא מקורית, בלי אוזניות. מטען וכבלים לא מקורים. בלי אלון מקורי של apple קשה מאוד לאמין שזה מוצר מקורי. אבל יש עוד הפתעות, אחרי שהגעתי לביתי גיליתי שהמוצר נעול (למרות הפירסום באתר sim free והאיסור על מכירות מכשירים נעולים) שוב התקשרתי למוקד והסבירו לי שאני צריך להגיע למרכז שירות לפתיחת המכשיר. נסעתי ובסניף נצרת בשעה 10:00 בבוקר הטכנאי היה עסוק בישיבת מנהלים. הסתובבתי עוד 40 דקות והוא רשם איזה מספרים והסביר לי שתוך שלוש שעות או לכל היותר ביום ראשון המכשיר יפתח. כצפוי המכשיר לא נפתח. שוב פניה למוקד ומפנים אותי שוב למרכז שירות. אבל החלטתי להחזיר את המכשיר. מנהל הסניף חיפה הדר היה אדיב וזריז, קיבל את המכשיר אבל טרם ראיתי בכרטיס אשראי את ההחזר. אני לא בטוח שסימתי את התקשרות עם חברת דינמיקה.
בסיכום, לא התקרב לרשת דינמיקה. יש להם את השירת הכי גרוע שיכול להיות.
מוצר:
iphone 4 16 G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר ההזמנה בוטלה ללא סיבה. אף אחד לא טרח להתקשר ולהסביר. למרות זאת פניתי לסניף של הרשת ונאמר לי שלמרות הזמנתי הם לא מחוייבים למחיר שבהזמנה למרות שלפי חוק הם אכן מחוייבים. בשירות הלקוחות אין עם מי לדבר אין מענה בקיצור שירות גרוע מאין כמוהו לא להתקרב אנשים.
תגובת החנות:
במסגרת ניסיונות רבים להשיג את הלקוחה לצורך גביית התשלום בגין המכשיר המוזמן, לא הצלחנו להשיגה

ולכן ההזמנה בוטלה.

מחיר המכשיר כפי שהופיע באתר הינו המחיר למזמינים באתר בלבד ואינו תקף לרכישת המכשיר בסניפי הרשת.

מוצר:
iphone 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי לפני ההזמנה שהמחיר המצויין באתר (ובאתר החברה) אכן רלוונטי ושהמוצר קיים במלאי. נאמר לי שכן. עם ביצוע ההזמנה אמרו לי שיש שינוי במדיניות והמחיר מחייב רכישה של אביזרים אחרים בחנות בלא פחות מ-300 ש"ח. לאחר ויכוחים ושיחות עם המנהל נאמר לי שבאופן חריג ימכרו לי את המוצר במחיר המצוין באתר ללא רכישה נוספת, אך הוא בדיוק אזל מהמלאי. כאשר שאלתי את הנציג למה הוא אמר שהמחיר אכן אקטואלי הוא אמר שהוא טעה (בצורה גסה ובוטה). כאשר שאלתי אותו מדוע אמר שהמוצר במלאי למרות שנאמר שהוא לא במלאי הוא אמר שזה מה שהוא זכר אבל הוא לא בדק כששאלתי אותו, ש"כולנו בני אדם וכולנו טועים". את המוצר לא קיבלתי. שם הנציג: בן (סניף אשדוד).
מוצר:
iphone 16GB, SimFree
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות איפון 4.
לאחר הרכישה התקשרו והודיעו לי כי "אין מטענים זמינים" ושאלו אם אסקים לקבל זיכוי בסך 50 ש"ח לרכישה ברשת. הסכמתי.

הטלפון הגיע "ערום", כלומר לא רק ללא מטען - ללא אוזניות, ללא חוברת הפעלה, ללא האביזר לפתיחת מגרת הסים, ללא כבל סינכרון.

שהתקשרתי לבדוק מדוע, אמרו לי ששכה זה מגיע והוסבר לי בטלפון. שירות הלקוחות מהיר אבל גרוע (תוצאה סופית).

אציין גם שניסיתי לקנות מטען באחד מדוכני הרשת ולאחר שעה המתנה הלכתי הביתה 0נציג שירות 1, ביום שישי, שלוקח לו 20 דקות לטפל בכל לקוח).

לגבי השליחות, אשר בוצעה ע"י דואר שליחים, ביקשתי שהשליח יתקשר חצי שעה לפני שהוא מגיע (אשתי היתה ליד הבית). כמובן שלא בוצע והיינו צריכים לתאם שליחות נוספת.


בחיים לא לקנות מהם
מוצר:
טלפון סלולארי iphone 4
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.