דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים וטלפונים סלולריים (49 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדינמיקה ?
2.22
ציון ממוצע
60
חוות דעת בשנה האחרונה
118
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
9
0
9
6 חודשים אחרונים
12
1
35
שנה אחרונה
17
2
41
כל הזמן
39
2
77
נמצאו 118 חוות דעת גולשים על דינמיקה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סמסונג A10. חיכיתי בסבלנות 3 שבועות, שלא היו בהם תשובות ברורות על מתי המכשיר אמור להגיע אליי. בסוף הם או אביב שיגור יצרו קשר ואמרו שהם לא מגיעים אליי הביתה.
כשהתקשרתי לבטל את ההזמנה הנציגה ניסתה לעזור אבל בסוף דיברה כאילו אני איש מוזר, ו"למה אתה רוצה לבטל אם זה אמור להגיע אליך מחר"?
עכשיו אני אמור לעקוב אחרי הביטול, ולוודא שאכן יתבצע זיכוי לאשראי שלי.
בקיצור, חוייה לא משהו. תודעת שירות לא מפותחת. אם הייתי קונה במקום אחר כבר הייתי שבועיים עם מכשיר חדש.
מוצר:
טלפון נייד סמסונג A10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר. הובטח את הערכת השקה הראשונית.קיבלתי עד הבית בדיוק כמו שהובטח עם הערכה הראשונית ולא משהו שונה. (זה רחוק מלהיות מובן מאיליו היום...) היה לי תופעה מסויימת קטנה שחששתי לגבי הטלפון. ניגשתי למרכז שירות. צוות אדיב ואמין. ביקשתי שיחליפו מכשיר שזה לא הגיוני לתקן מכשיר טרי בין כמה ימים. בדקו מול מנהל שאישר החלפה ללא תיקון מיידי וללא התחכמויות. כמה פשוט ככה נדיר...
מוצר:
גלקסי s10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נאלצתי לקנות באתר כי החנות בפתח תקווה הייתה סגורה
והמוכר בקניון איילון לא היה ממש נחמד
אבל בסופו של דבר רכשתי באתר
מוצר:
Galaxy s10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תיקון 2 מכשירים J5
ההזמנה הייתה דיי קלה, רק לא היה ברור נושא המשלוח או שליחות ללא עלות .
מוצר:
תיקון J5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר סמסונג s 10 המכשיר הגיע מוקדם מהצופי כמו שהובטח כולל חבילת vip תודה לתומר נציג המכירות
מוצר:
S10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הגיע במהירות ובמחיר הכי זול שאפשר להשיג הרבה מזה בזכות תומר פולת שעזר לי הרבה מהמכירה ועד קבלת המכשיר
מוצר:
Galaxy s10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גלאקסי 10 דרך אתר של דינמיקה סולרר וקבלתי שרות מעולה ויחס אדיב. רוצה לציין במיוחד את איש השרות תומר על השרות והיחס. תענוג לקנות ככה.
מוצר:
גלקסי 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פרסום שקרי ומטעה, החברה מפרסמת הללפת מסך לאייפון 8 פלוס ב250 ש"ח. משיחה קצרה עם נציג שירות המחיר עלה ל1200 ש"ח
תגובת החנות:
שלום ף תיקון מסך אייפון 8 פלוס הינו 250 ש"ח . תיקון המכשיר מתבצע על ידי החלפת מסך בחלפים תואמים למכשיר.
מוצר:
תיקון מסך אייפון 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר כספו ירחק
טכנאי חזר בו לאחר התיקון ממחיר שאישר
הרכיב מסך תקול ולאחר שגילה זאת החליפו במסך פגום אחר!!!
החברה מתכחשת לאחריותה
לא להתקרב
מוצר:
החלפת מסך גלאקסי A7 2017
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התייחסות גרועה מהטכנאי אחרי החלפת מסך שלא תוקן ורצה להחזיר את המסך הישן אחרי שאיבדתי את האטימות למכשיר
ושרות לקוחות לא הבין מה התלונה שלי
לא רוצה לחזור אליהם
מוצר:
גלקסי s8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סמסונג גלקסי S9 במבצע עם מטען אלחוטי. הנייד הגיע תוך שבוע, אבל בלי המטען האלחוטי. מאז אני מנסה לשכנע אותם לשלוח אלי את המטען האלחוטי אבל כל מה שאני הצלחתי זה לשכנע אותם להעביר את זה לחנות - רק שהם לא מעבירים לחנות כבר חצי שנה. נמאס לי לרדוף אחריהם - אני קונה את המטען במקום אחר - ואת מקבלים ציון נמוך על חוסר תמיכה בלקוחות. היה לוקח הרבה פחות זמן לשלוח לי את המטען בדואר רשום.
מוצר:
samsung galaxy S9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף חדרה חברה של חובבנים לא לקנות!
תיקנתי מסך לגלקסי 7 ולא רק שהם שמו לי מסך משומש הם גם לא היו מוכנים לתקן אותו במהלך ה 3 חודשי אחריות לא להתקרב.
מוצר:
מסך לגלקסי 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם!! שירות גרוע מאוד!
רכשתי מטען סמסונג "מקורי" בסניף תלפיות בירושלים. המטען היה תקול ולא עבד באופן רציף (התנתק והתחבר באופן אקראי), לכן חזרתי לחנות וקיבלתי אחד זהה במקומו אך הבעיה חזרה על עצמה. כשהגעתי בשלישית לברר אם יש בעיה במלאי המסוים של המטען הזה קיבלתי יחס מזלזל, הטחות אשמה שהבעיה היא אצלי ובפלאפון שלי (היא בפירוש לא, עשיתי בדיקות נוספות מול מכשירים אחרים ועם מטענים שונים, והמטען המדובר היה הבעייתי), ש"אף אחד לא בא בטענות לגבי המטען חוץ ממני", ש"אי אפשר פשוט להאמין לכל לקוח ולסמוך על המילה שלו", שלא יתכן שבפס הייצור הסיני המשובח הייתה תקלה ועוד פנינים שכאלה.

לא אשוב לשם ולאור הביקורות הגרועות שקראתי עליהם מלקוחות אחרים - ממליצה לכולם להתרחק מדינמיקה סלולר!!
מוצר:
מטען סמסונג type c
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם!!
קניתי לפני שבוע סמסונג גלקסי סמסונג s9 הבטיחו יש לי שעד יום חמישי יגיע לי יש לי הקלטה שנציגה הבטיחה לי גם לא רצו לעביר לי מנהל לקחתי במיוחד יום חופש שאני יהיה בבית וגם אמרו לי רק עכשיו שאין בצבע שהזמנתי ורק ביום ראשון ישלחו לי את המכשיר
לא לקנות מהם שירות לקוחות שלא נותן מענה ומתחת לכל ביקורת
מוצר:
סמסונג גלקסי s9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד,
הבאנו מכשיר לתיקון מסך. לאחר השירות, בערך כחצי שעה אחריי המסך התחיל לעשות בעיות. כשהגענו לחנות חזרה אמרו לנו שהמכשיר נפל ושזאת אשמתנו.
מזל שהיה לנו ביטוח על המכשיר אך אם לא היינו צריכים להיות מחוייבים על עוד טיפול. המכשיר לא נפגע והיה בתוך תיק עם מגן קשיח עליו. יכול להיות שהייתה טעות בעבודה או שהמסך החדש שהתקינו היה מקולקל, אך לא נעשה נזק למכשיר. אחריי ויכוחים ושינויי גרסא רבים הוסכם לקבל את המכשיר לתיקון נוסף.
כל החוויה הייתה לא נעימה ובכללי ניתן שם רושם של עבודה לא מקצועית. לא קונים שם יותר וממליץ מאוד גם לכם לא להתקרב לחברה הזאת
מוצר:
iphone 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גלקסי 9 פלוס והובטח לי זמן המתנה של שעה, אחרי שעה אמרו לי עוד שעה, וככה עוד חמש פעמיים, שבכל שיחה צועקים עלי כאילו אני אשם, בסוף המוצר הגיע עם קבלה לא נכונה, המענה הטלפוני שלהם איטי בטירוף, ומאויש באנשים שמטרתם היחידה הינה לגרום לך להרגיש רע עם זה שהתקשרתי אליהם והטרדתי אותם. לא ממליץ לאף אחד לקנות דרכם
מוצר:
galaxy s9 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה בעיה בטלפון שרכשתי והמנהלת אזור שהיתה באותו רגע והנציגה (אתי) הביאו אחלה שירות ויצאתי מרוצה בסופו של דבר
מוצר:
גלקסי 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לשירות תיקונים מחיר מעולה שירות מהיר ואיכותי הוחלף חלק מקורי במקצועיות תודה מומלץ בחום
מוצר:
תיקון מסך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
לפני כחודשיים קניתי A5 Samsung ב Dynamica . לאחר שעשיתי תשלום התקשרו אלי מדינמיקה ואמרו שאין את הצבע של הטלפון שאני בחרתי.
אלא שיש צבע ורוד אפרסק!
בחברה אמרו שאם אני משלם כ- 200 ש"ח בנוסף , אני אקבל מגן מסך ו אחריות נוסספת.
וזה משהו שאני לא זקוק!
הם שכנעו אותי שבלי התוספות הטלו אני אוכל לקבל את המוצר שבחרתי,כי זה תשלום ערבות חד פעמית.
ועכשיו כאשר בדקתי את חשבונות הבנק גיליתי ש Dynamica מורידים מהחשבון שלי ~40ש"ח! היתקשרתי לשרות הלקוחות של Dynamica ענתה לי נציגה ועסררנבתי.
שלא הבינה את הבקשה שלי שאני רוצה לבטל אחריות הזאת.
לאחר חזרות רבות לבקשה שלי ו צעקות היא לקחה מספר טלפון שלי ואמרה שיחזרו אליי בתוך 3 ימים. אני מחכה עד עכשיו. שירות מגעיל. לא קונה ב Dynamica!
מוצר:
samsung A5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו גלקסי A5 לבן בצבא. המוכר המליץ לעשות אחריות המקיפה הכל כדבריו ואמר שאם נעשה אחריות נקבל הנחה. עשינו מבלי שקבלנו את פרטי כתב האחריות . כעבור כחודש הפלאפון הפסיק להטען. כשפנה הבן לדינמיקה התברר כי למרות שמשלמים לאחריות מהחודש הראשון אין כל אחריות בשני החדשים הראשונים ! יתר על כן כל פניה לתיקון כרוכה בעלות של 99 ש"ח דברים שכמובן לא טרחו לומר לנו בעת הקנייה.
בקיצור חוסר אמינות לא מומלץ.
מוצר:
פלאפון A5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי האחרון קניתי מכשיר בסניף עפולה אצל הנציג נועם והמנהל יאיר, השירות היה נפלא ואדיב, ישבתי אצל הנציג הרבה זמן והוא היה סבלני ולא שיחרר אותי עד שיצאתי מרוצה במאת האחוזים, רמה גבוהה של שירות!
מוצר:
מכשיר סלולרי גלקסי 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין על דינמיקה שירות מעולה !!
שליחות מהירה ,ומחיר זול
קבלתי שירות מאדיר מקצוען אמיתי
מוצר:
אוזניות Airpods
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדינמיקה סלולר את המכשיר.. למחרת המכשיר כבר הגיע אליי עם שליח, כל הזמן מרגע ההזמנה ועד ההגעה אליי עמד איתי בקשר הנציג שממנו קניתי, למרות שבילבלתי לו את המוח, ענה לי בסבלנות והדריך אותי לגבי המכשיר.
לא מובן מאליו יחסית לכל שאר חברות הסלולר....
מומלץ מאד דינמיקה סלולר
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S8 Plus 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שמטענים זולים שקניתי הפסיקו לעבוד לאחר מס' חודשים החלטתי לפני כחודש וחצי לקנות את המטען האמור לאייפון. נכנסתי לחנות והמוכר שכנע אותי לקנות את המטען היקר שגם יחזיק יותר זמן מעמד וגם בא עם אחריות. ואכן השתכנעתי וקניתי.

אחרי חודש וקצת..(ומוקדם יותר מתאריך התפוגה המוכר לי של המטענים הזולים) המטען שבק חיים. כשהגעתי לחנות לקחה המוכרת את המטען לטכנאי וישר הראתה לי שהמטען, שהיה שלם לגמרי, שבור בחלק שמתחבר לטלפון. מיותר לציין שמעולם לא שברתי את המטען, הפלתי וכיו"ב אבל כל ההסברים לא עזרו. אין אחריות על המוצר.

אז 3 מסקנות:
1. המוצר הזה לא שווה את הכסף שלו כי בלי איזה אירוע מיוחד הוא, מסתבר, נשבר או התפרק או איזה תירוץ שזה לא יהיה.
2. גם כשהמוצר יפגם האחריות שקיבלתם (שמן הסתם שילמתם גם עליה) לא תחול.
3. לא לקנות ברשת שלא מכבדת לא את המוצרים שהיא מוכרת ולא את האחריות שהיא כביכול נותנת ומגלגלת את האשמה על הצרכן. תשקיעו את הכסף שלכם במי שמכבד אותו!




תגובת החנות:
שלום אדם,
אנחנו מצרים על תחושתך
נשמח לתת מענה לפנייתך וליצור עימך קשר בהקדם
אנא ציין את מס' הטלפון בו הינך זמין או התקשר למוקד השירות הטלפוני 6656*
בברכה,
צוות השירות של דינמיקה סלולר
מוצר:
מטען 2.1A
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.