דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים מבית קבוצת עזריאלי (הוד השרון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קבוצת עזריאלי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בazrieli.com ?
4.11
ציון ממוצע
779
חוות דעת בשנה האחרונה
1866
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
25
0
1
3 חודשים אחרונים
130
2
18
6 חודשים אחרונים
308
6
56
שנה אחרונה
605
20
154
כל הזמן
1289
39
538
נמצאו 1866 חוות דעת גולשים על azrieli.com
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מושלם של יעל
הגיע לי מוצר פגום ותוך יומיים בטיפול של יעל הגיעו להחליף
במוצר חדש
מוצר:
קופסאות איחסון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פתחתי פניה בקשר להחזרת מוצר שלא התאים לי במידה, חייבת לפרגן שקיבלתי שירות מדהים מטל!
זריזה ממש ומילאה את הבקשה שלי במהרה.
כיף לקנות ממקום שהשירות בו הוא מצויין. תודה טל:)
מוצר:
נעליים אדידס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קינדל Paperwhite שהגיע לא תקין. הגיע שליח ואסף את המוצר.
חודשיים אחרי אני עדיין מחכה לקבל את הקינדל החדש.
מוצר:
Kindle Paperwhite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לציין לשבח את המוקדנית עדילי
בחורה מהממת ומקסימה
שעשתה את כל המאמצים שאני אקבל את השירות והיחס הכי טוב
עזרה לי והייתה בקשר איתי לאורך כל החודש שחיכיתי עד שקיבלתי את ההזמנה
תודה ענקית בחורה מהממת
מוצר:
שטיח שאגי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוהל משפחתי גדול שהיה מצוין והגיע מהר ובאיכות מצוינת, לצערי אחרי שימוש אחד נשבר לי חלק מהמוט אז פניתי לשירות הלקוחות. בהתחלה קיבלתי מענה טוב, נאמר לי שמועבר לטיפול, אך זה נתקע ולא קיבלתי תשובה.
לאחר כשלושה חודשים ללא מענה פניתי שוב לשירות הלקוחות וטיפלה בי עובדת בשם טל, בחורה שירותית מאוד שנתנה לי מענה מדהים, יסודי ומהיר מאוד.
הייתי מאוד מרוצה מהטיפול שלה מההתחלה ועד הסוף.
מוצר:
אוהל משפחתי GoNature ל- 8 אנשים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר והיה חסר בו חלק ובלי החלק הזה המוצר לא שווה כלום
כבר חודש שירות לקוחות עונה לי במיילים שלא חסר כלום במוצר
ביזיון פשוט לא לא לקנות
מוצר:
מערכת אמבטיה מניורסטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 4חולצות.קיבלתי במשלוח רק חולצה אחת.התלוננתי מספר פעמים.הבטיחו שיטפלו בבעיה .עדיין לא קיבלתי תגובה כלשהי.
מוצר:
חולצות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טל נתנה שירוץ מעולה , מהיר ואדיב ! קבלתי מענה הולם ויעיל ופתרון לבעיה שלי .
מוצר:
שוק של מיני מאוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבת לציין לטובה את ניב משירות הלקוחות בצ'ט של האתר. קיבלתי התייחסות מהירה, הוא בדק את הנושא לשמו יצרתי קשר והבטיח לחזור עם תשובה במייל, מודה שהייתי סקפטית אבל באמת חזר אלי עם תשובה במייל, שירות מהיר ונהדר
מוצר:
שטיח pvc
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מעבד מזון שלא אהבתי את ההפעלה שלו-היתה די קשה ולא נוחה.
ביקשתי לקבל החזר.
במידי קיבלתי חשבונית זיקוי ושטר למשלוח בחזרה.
לא שילמתי כלום עבור החזר.
הגיע שליח תוך 3 ימים ואסף את החבילה ממני.
מרוצה מאוד משירות הלקוחות של עזריאלי.
תודה רבה
מוצר:
מעבד מזון Morphy Richards דגם 48438T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבחר גדול של נעלי ריצה לנשים, ממותגים רציניים בהנחות שוות. לפעמים חסרות מידות, אז צריך לחפש את הדיל הכי שווה. ההזמנה הגיעה מהר. המידה שהזמנתי היתה לי גדולה, וההחזרה נעשתה מול שירות הלקוחות בצ׳ט. ענו ברגע ואירגנו את ההחזרה בשנייה ובאדיבות.
מוצר:
נעלי ריצה ואימון Under Armour לנשים 3022039-301 מידה: 41;
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
ברצוני לציין לטובה ואף לשבח את השירות שקיבלתי לפנייתי ממוקדנית יעל.
ענתה לי מיד במייל, טיפלה בזירוז קבלת ההזמנה והמשלוח הגיע ב-23/12 וזאת 4 ימים לפני המועד המתוכנן.
וזו בעצם הייתה ההמתנה לבת שלי ליומהולדת שלה שחגגה יום לאחר מכן ב-24/12.

שירות כזה ראוי ציון לשבח.
מוצר:
נעליים BLUNSTONE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמת חו"ל. הזמנתי נעליים שהגיעו באמצעות שליח כמובטח. לאחר שגיליתי שבטעות הזמנתי מידה קטנה מדי יצרתי קשר בצ'ט עם שרות לקוחות. ליאור הנהדרת טיפלה במהירות וביעילות. למחרת הגיע שליח על חשבונם לקחת את הנעליים. הזמנתי חדשות במידה הנכונה שהגיעו תוך 3 ימים. יומיים אחרי שהקודמות הוחזרו קיבלתי אישור על הגעתן לבית העסק והטיפול בהחזר הכספי. פשוט נפלא.
מוצר:
נעליים מיזונו אפור לגבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לציין לשבח את טל משרות הלקוחות של עזריאלי על שרות מהיר ואדיב במיוחד.
מוצר:
שמפו דאב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי דרך הצ'ט לקבלת עזרה בהזמנה שלי .
נציג בשם ניב קיבל את הפנייה שלי ולאורך כל השיחה אתו הוא היה אדיב מאוד,
עזר לי מאוד ונתן לי שירות מקצועי ומהיר.
תודה רבה.
מוצר:
רכשתי מכמה חנויות שונות בהזמנה אחת. תיק, בגדים וכיסא גיימינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לפרגן ולהוכיר תודה לנציגה מדהימה משירות לקוחות בשם בר.. מתייחסת ברצינות, מטפלת, מעדכנת, ומתעדכנת האם הכל טופל כנו שצריך.. כיף לקבל שירות כזה. עוד אציין לשבח את הספק רד צ׳ילי ממנו קיבלתי את השטיח וגברת בשם יעלי שטיפלה בהחלפה בלבביות והשאירה טעם מתוק מהטעות שנעשתה בהזמנה. כיף לפרגן כשמגיע באמת...!
מוצר:
שטיח ילדים מיני מאוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח התעכב ללא התראה מצד עזריאלי/ החברה שמספקת את המוצר. פניתי להציג השירות דניאל והוא עזר לי ממש!
מוצר:
מתקן ייבוש כלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לרבקה המקסימה!
שהיתה איתי בקשר במייל, קשר ברור, מובן, אחראי ומקצועי.
יישר כוח על שרות אכפתי
מוצר:
בגדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע פגום, הספק החליף לי אותו ושוב קיבלתי מוצר חדש פגום.. לא ממליצה לקנות את המוצר הזה בכלל אבל מה שכן קיבלתי שירות נהדר מהיר ויעיל משני! תודה רבה מעריכה מאוד
מוצר:
בנטון bt4461
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מוצר בבלאק פריידי (24.11.2020)
חמישה ימים לאחר מכן (29.11) קיבלנו הודעה שלספק אין את המוצר ושייקח שבועיים וחצי עד שיכנס למלאי.
שלושה שבועות עברו ולא קרה דבר. שלחנו מייל לשירות של עזריאלי (ב-22.12) וקיבלנו תשובה שהמוצר מעט יתעכב אבל יסופק. חצי יום מאוחר יותר (23.12) קיבלנו מייל נוסף שהמוצר לא יסופק וההזמנה תבוטל.

נתתם ללקוח להמתין שלושה שבועות עם הבטחה לאספקה. לא סיפקתם. תציעו מוצר חלופי. לא ייתכן שתבטלו חד צדדית.
מוצר:
RAZER ORNATA V2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבת לפרגן על השירות האדיב והמקצועי שקיבלתי משלומי- צוות שירות לקוחות של האתר
קיבלתי את ההזמנה בזמן
מוצר:
מראה מעוצבת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לשבח נציג בשם שלומי שלמרות שהמתנתי זמן רב נתן תמיד תחושה שאכפת לו והנושא חשוב לו לבסוף קיבלתי את המוצר. תודה רבה שלומי
מוצר:
אוזניות אייר פורס 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שקנינו שם והעדפנו אותם בגלל שזכרנו לטובה את השירות וגם הגיע מהר הפעם הגיע באיחור קטן אבל היינו מעודכנים וגם יש את העומס של בלק פריי די
מוצר:
SLV095
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לי בעיה ודניאל עזר ולא עזב את הנושא עד שהבעיה טופלה... תודה רבה דניאל
מוצר:
סט סירים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
שירות הלקוחות נהדר. אפילו שהשירות הוא דיגיטאלי, הוא מהיר, יסודי, מקצועי ומאוד שירותי. דניאל - נציג השירות מהמם וחשוב לו לתת שירות טוב ללקוח.
תודה רבה דניאל!
מוצר:
מחשב נייד
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.