דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים מבית קבוצת עזריאלי (הוד השרון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קבוצת עזריאלי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בazrieli.com ?
4.09
ציון ממוצע
827
חוות דעת בשנה האחרונה
1748
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
57
0
9
3 חודשים אחרונים
172
4
35
6 חודשים אחרונים
323
7
71
שנה אחרונה
639
20
168
כל הזמן
1188
37
523
נמצאו 1748 חוות דעת גולשים על azrieli.com
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מוצרים דרך האתר . מתוך 5 מוצרים הגיע אחד בלבד ולמרות כל פניותיי , עדיין לא נעניתי ולא השיבו למייל .
מוצר:
נעלי ספורט, בושם לגבר, מארז בישום לבית , כדורי אלספה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את השרות קיבלתי מנציג בשם שלומי, אשר היה איתי בקשר מרגע ביצוע ההזמנה, ועד שהגיעה אלי. עניין של יומיים. וואו.
שרות אדיב,מהיר,מקצועי, יש ללקוחות מישהו בקצה השני של ההזמנה. מאוד אמין ומרגיע.
תודה
מוצר:
מסך מחשב שיומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ליאור העניקה טיפול מהיר ויעיל תוך מתן שירות נעים.
הרגיש לי שחווית השירות חשובה לה מאוד, ואני כלקוחה שמחה על כך
מוצר:
דזיטול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר מוצרים שלצערי הגיעו פגומים
הגעתי לעופרה שדאגה לתת לי מענה יעיל ומהיר ליוותה אותי מרגע הפניה
עד שהמוצרים נאספו חזרה עם שליח
תודה רבה לך על היענות ושירותיות יוצאת דופן
תודה אישית 🤍
מוצר:
קומקום מצנם וסיר בישול איטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר היה רשום עד 10 ימים כולל עיכוב. קיבלתי את המשלוח אחרי 3 שבועות. אחרי מיילים רבים הם אמרו לי שהמוצר עדיין לא הגיע לחברת שליחויות. כשקיבלתי את המוצר הקופסה הייתה פגומה ולא נעימה לעין בכלל. הבטיחו לי פיצוי הולם והפיצוי שקיבלתי זה זיכוי של 16 שקל דמי משלוח ו50 שקל מתנה באתר כשאני בכלל לא מתכוונת לקנות מהם. ככה שלא יצאתי מרוצה בכלל, לא להאמין לכל מה שרשום אצלהם באתר
מוצר:
Tws
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמני חבילה ובה מסיר שומנים, מטפחות אף וכולי. לדאבוני, אחד מבקבוקי מסיר השומנים נפתח ותכולתו התפזרה על פני הארגז. למותר לציין כי לא ניתן להשתמש במטפחות האף אלא להסרת שומנים...
כתבתי לעזריאלי מבלי לצפות לתגובה מעבר ל "סבבה, נזכה אותך בחשבונית"... השגור והידוע.
להפתעתי, טל הנציגה יצרה איתי קשר, צילמתי לבקשתה את המוצרים ניזוקים (היא המתינה לי בסבלנות מספר ימים ולא שכחה את הפניה) והוציאה משלוח ובו מוצרים חדשים במקום החלק שניזוק.
בהמשך המשלוח הזה לא הגיע - אבל לא ויתרנו. יצרתי קשר עם טל הנציגה, ציינתי שאני ממתינה למשלוח הנוסף. טל בדקה את העניין ואמרה שגם המשלוח החדש שהם הוציאו - ניזוק.
היא עדיין לא ויתרה עלי והוציאה עבורי משלוח חדש, שהפעם הגיע בשלום, כלל הרבה מאד "פצפצים" (ניילון מתנפח) ובעיקר שירות מתעניין ונחוש.
רק על השירות הנחוש הזה - אני אשאר לקוחה של האתר.
טל, תודה רבה!
מוצר:
מוצרי ניקיון והיגיינה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתקופת הקורונה הזמנתי מעזריאלי באונליין,
כאשר קיבלתי את ההזמנה שמתי לב שטעיתי ומה שהזמנתי לא בדיוק מה שרציתי,
פניתי במייל לשירות לקוחות של עזריאלי ולאחר מספר ימים קיבלתי הודעה במייל שישמחו לעזור לי ושישלחו שליח שייקח ממני את הפריט.
מי שעזרה לי זאת מור משירות לקוחות.

מור התכתבה איתי במייל באותם ימים (חודש נובמבר)
השליח הגיע כמובן ללא עלות ומאוד הייתי מרוצה מהשירות.
לאחר מכן כבר קיבלתי במייל הודעת זיכוי.
באותו מייל ציינתי בפני מור שאני מודה על הטיפול המסור והקשר השוטף עימי.
רק בגלל שירות כזה אמשיך לרכוש בעזריאלי ! :)

אז שוב תודה גדולה!
ניצן (מירושלים)

מוצר:
בגד ים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי בגלל חוסר ניסיון הזמנתי מוצר במידה לא נכונה , אבל שירות לקוחות קל ונגיש עם נציגה בשם בר עזרו לי מאוד ובכמה דקות החזרתי את המוצר
מוצר:
נעלי בית דפנה לגבר דגם רינגו טוליפ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של חיתולים לתינוק, קיבלתי שירות מדהים מבחורה בשם עדילי. בהחלט אמליץ! היום שירות זה דבר שלפעמים נשכח בגלל תחרות על מחירים, אז עדילי, מקווה שאת רואה את זה אבל רק בזכותך אחזור לרכוש בפעמים הבאות.
מוצר:
חיתולי האגיס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ואדיב של הנציגה מור. היתה טעות במשלוח, היא טופלה ביעילות ואף ניתן פיצוי מפנק. תודה.
מוצר:
משחקים מ"צומת ספרים"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה בטעות אבל יש על מי לסמוך. יעל, נציגת שירות הלקוחות האדיבה טיפלנה מהר ובמסירות. הזמנתי בוטלה והכסף יוחזר, גם במצבים כאלו נבחן שירות ואמינות, תודה רבה
מוצר:
טמנו משחק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין-אמנם המשלוח היה מעט ארוך, אך הטיפול בהזמנה היה ממש טוב. קיבלתי שירות מצוין מהנציגה עדילי
מוצר:
נעליים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים נהדרים, מחירים טובים ושירות נהדר! מופתעת כל פעם לטובה, בכל שאלה ו/או בעיה שנתקלתי יש מענה וטיפול לשביעות רצון הלקוח. מאוד שמחה, אמשיך לאכוש באמצעןת האתר וממליצה בחום לאחרים.
מוצר:
צעצועים לילד, מקטין אמבטיה, מוצרי קוסמטיקה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגפיים של קרוקס דרך עזריאלי קום, שיאמר לזכותם שאינה הפעם הראשונה שמזמינה מהם.
תמיד מגיע יחסית מהר ובמצב נהדר.

הפעם, לשם שינוי, נאלצתי להחזיר את המוצר וגם השירות הנ"ל התברר כידידותי, מהיר וקליל.
יעל, נציגת שירות הלקוחות סייעה לי רבות, דאגה לשלוח לי ברקוד להדביק על האריזה וכן לתאם מולי שליח שיגיע עד לביתי לאסוף את המוצר.

אתר נהדר ושירות לקוחות מקסים! תודה לכם :-)
מוצר:
מגפיים לילד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מדהים. זמינות ונכונות לעזור. תודה לטל על שירות שאין שני לו. תודה רבה!!!
מוצר:
שקיות מילוי לפח חיתולים טומי טיפי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מהשירות
עשיתי הזמנה של מספר דברים.(כלי בית) רוב הדברים הגיעו ב2 קרטונים אך חלק מההזמנה לא הגיעה.חששתי שיתכחשו..לא היתה לי דרך להוכיח שהיו חסרים פריטים.לשמחתי מייד,נענו לעזרתי..בדקו במחסן ומספקים לי את הפריטים .זה מעודד מאד ולא מובן מאליו שירות כזה.
שירתה אותי באדיבות עדילי.
מוצר:
כלי בית של פודאפיל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאד מרוצה משירות הלקוחות. עקב קבלת מוצר פגום יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שדאג לשלוח לי מוצר חדש בהקדם
מוצר:
סילונית לניקוי השיניים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין, גם כאשר רציתי לבטל הזמנה גברת בשם עדילי טיפלה בכך ושלחה לי למייל הודעת זיכוי - ממליץ בחום.
מוצר:
ווק סולתם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי כמה ימים של איחור, בהם לא ידעתי למי לפנות הגעתי אל נציגת השירות מור והקשר איתה היה מצוין. היא הרגיעה אותי ואמרה שיש לחץ על מרכז ההזמנות ושהמוצא יגיע, ואף הציעה פיצוי על האיחור.
המוצר הגיע והוא מצוין והמחיר היה הכי טוב שמצאתי. הדבר היחיד שקצת פגע בחוויית הקניה הוא השלב בו לא הצלחתי ליצור קשר עם החברה, אין מענה טלפוני ובצ'ט גם לא ניתן לקבל תשובות. התקשורת היחידה (והטובה לבסוף) הייתה באמצעות המייל.
מוצר:
מחשב גיימינג נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מענה מהיר ואדיב משלומי משירות הלקוחות
היתה טעות בהזמנה שלי והוא נתן לי שירות מעולה!
מוצר:
סדין כיתן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב ומהיר מנציג/ת שירות בשם טל. המשלוח הגיע מוקדם מהצפוי, מרוצה מהמוצר ומהשירות, מומלץ.
מוצר:
משקולות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי!
קניתי דייסון 11, אחרי שבועיים סיפרו דייסון 10 בטעות אחרי כמה ימים אספו את המוצר אבל לא סיפקו את מה שהזמנתי ורק בפעם השלישית כשביררתי מה קורה הוסבר לי שבאופן מפתיע המוצר אזל מהמלאי!
כל ברשותי לשיחה טלפונית עם ניצב/ מנהל סורבה במקום זה התחבאו מאחורי מיילים הודעות ווצאפ.
ככה לא מתנהגת חברה שמכבדת את עצמה!!
מוצר:
דייסון 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטעות הכי גדולה שלי שהזמנתי שם הייתה טעות בשוגג בהזמנה לאיסוף עצמי במקום משלוח רציתי לשנות למשלוח ואחרי כמה מיילים חשבתי שטופל הדבר,
אבל שמתי לב שאני מחכה יותר מדי זמן פניתי בעוד מיילים כאשר ראיתי שהמענה ארוך והנציגים שם מתחלפים וצריכים לעדכן אותם בכל שיחה עם נציג אחר, חיפשתי טלפון שלא מצאתי ולבסוף הבנתי שישנו צאט באתר עם מענה מהיר יותר גם שם אמרו לי אל תדאג הנושא בבדיקה, ולאחר יומיים שלחתי הודעה מה קורה לא מעדכנים אותי, אמרו לי יצור איתך קשר שליח בימים הקרובים והינה יום חמישי וטלפון אחד לא קיבלתי ומין הסתם שבשישי ושבת אין משלוחים פשוט מרחו אותי עוד שבוע וסגרו את השיחה וככה מעבר לנציג חדש שוב ושוב, מרחו אותי קרוב לחודש מבלי לקבל מוצר עד שמרוב תסכול שאני הלקוח שאמור לקבל שירות מוצא את עצמי רודף אחרי עזריאלי.קום בשביל שירות בסיסי ושלא לדבר שהם קבוע מנסים להפיל את האחריות על הספק התקשרתי לספק אין לו קשר לטיפול בשירות לקוחות הם האתר שביצעתי מימנו את ההזמנה אמור לתת לי לשירות ולא להפנות אותי לגופים אחרים בניסיון להתנער מאחריות, כבר ביטלתי את ההעסקה מחכה להחזר כספי מקווה שגם שם לא יעשו בעיות. לא לקנות !!!!
מוצר:
משקולות עד 50 ק"ג, וטבעות אולימפיות עם רצועות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש הופתעתי לטובה מהשירות המהיר והיעיל (בחוק בשם שלומי ענה וטיפל) - היתה בעיה במשלוח (לא באשמתם), פתרו אותה מיידית ואף הציעו פיצוי - לגמרי לא שכיח במקומותינו ! ממליץ בחום לקנות מהם !
מוצר:
נורות לרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את המשלוח - כתבתי לשירות לקוחות וישר קיבלתי תשובה ואת החבילה
איש השירות אצלכם היה טל
מוצר:
מצעים לבנים - ערד
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.