דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים מבית קבוצת עזריאלי (הוד השרון)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קבוצת עזריאלי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בazrieli.com ?
3.40
ציון ממוצע
491
חוות דעת בשנה האחרונה
1207
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
44
1
22
3 חודשים אחרונים
140
6
55
6 חודשים אחרונים
262
7
118
שנה אחרונה
296
9
186
כל הזמן
760
23
424
נמצאו 1207 חוות דעת גולשים על azrieli.com
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בכך שאין שירות לקוחות מנציג אלא רק בצאט !
וכעת ל"חווית" הקנייה שלי באתר : הזמנתי דרך האתר עשרות מוצרי פארם בסכום של כמה מאות שקלים, התכתבתי עם נציג בצ'אט לגבי בקשה מסוימת לגבי אחד המוצרים, הנציג אמר שלא ניתן לעזור לי וביקשתי שיברר מה ניתן לעשות ויחזור אליי, לתדהמתי לאחר מספר ימים ללא מענה כמובן לבקשתי, ראיתי במייל שהנציג ביטל לי את כל ההזמנה, הזמנה של עשרות מוצרים, ניסיתי כמובן לתפוס את שירות הלקוחות על מנת להבין מדוע בוטלה כל ההזמנה ?, אני לא מקבל מענה , אף אחד לא עונה או חוזר אליי לגבי הסבר הגיוני מדוע בוטלה כל ההזמנה ולא רק המוצר היחיד שהיתה לי בקשה לגביו.
פניתי דרך הצאט בבקשה לקבל מענה ממנהל והובטח לי שיחזרו אליי, אני מחכה כבר מעל שבועיים שמישהו יחזור אליי, האם ככה אמור להיות שירות לקוחות ?
מוצר:
עשרות מוצרי פארם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פעם ראשונה ואכזבה גדולה!רציתי שירות בנוגע לשליחות אחרי מספר פניות לא קיבלתי התייחסות..לא להתקרב!
מוצר:
תלת אופן q play
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בית מפלסטיק לילדים, לאחר קבלת המוצר ביקשתי לבטל את ההזמנה. למרות שפתחתי את המוצר שרון המקסימה הסכימה לבטל את ההזמנה ולהחזיר לי את כספי בחזרה.
למרות שהמוצר לא היה כל פגם, אלא רק חוסר שימוש.
שרון הייתה מקסימה ושירותית ולא הפסיקה את הטיפול עד שווידאה שאקבל את כספי בחזרה ושאהיה מרוצה מהשירות.
מוצר:
בית מפלסטיק לילדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר 2 זוגות נעליים וחולצה לגבר. הנעליים הגיעו בנפרד ולאחר כשבוע הגיעה גם החולצה. הנעליים היו נעלי פומה, הגיעו מהממות, בדיוק כמו בתמונות וכמצופה אך עם החולצה חיכתה לי אכזבה.
הגיעה חולצה אחרת לגמרי. ניסיתי הרבה זמן לתפוס את שירות הלקוחות, אף אחד לא ענה. התקשרתי לכל מספר שמצאתי באתר שלהם וגם שם לא היה מענה. לאחר כחודש של ניסיונות חוזרים חשבתי על ליצור קשר במייל ושם עזרו לי והפנו אותי לשירות לקוחות בצ׳אט. חייבת להודות שבשלב זה הייתי מאוד עצבנית על החברה. אך דווקא כאן חיכתה לי הפתעה. תלונתי טופלה על ידי שלומי, הוא היה נדיב ומבין לאורך כל השיחה. בדק איתי את כל הפרטים ובאותו היום כבר הגיעה לי הודעה למייל שהפריט יואסף בקרוב.
היום הגיעה לי שוב הודעה שעוד מעט הפריט יאסף ויוחלף או החשבון שלי יזוכה. טעות בהזמנה, קורה. והשירות היה באמת אדיב. אחזור לקנות שוב!
מוצר:
נעלי פומה וחולצת נייק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות זוועה , אתר מרשים ושרות נוראי
בטוח לא אזמין שוב הזמנתי מספר מוצרים,חלקם הגיעו לכתובת אחרת ונארזו ביחד עם הזמנה של לקוח אחר, רק בזכות אותו לקוח אחר הבנתי דהמוצרים שלי אצלו, יצרתי קשר עם השרות, והם ללא כל בושה ביקשו שהלקוח האחר ישלח אלי את המוצרים.
בנוסף הזמנה איטית , שרות לקוחות לוקח זמן עד שעונים להודעות עו
מאייל ועד שעונה אחת בשם יערה , לא מטפלת בכלום
פשוט לא להזמין הם גם בחינים תחסכו את עוגמת הנפש והעצבים
מוצר:
פיגמות אפרודיטה 1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר כמה פעמים וקיבלתי שירות מצויין עד כה. לא רק משלוח מהיר ומדויק אל גם כאשר היו תקלות במשלוח כמו מוצרים פגומים קיבלתי מענה טוב. לצערי, לפעמים היו כמה נציגים ללא יחס טוב, אך היו גם שהיה אכפת להם: ראוי לציין שנציגה בשם סיון טיפלה במקרה מהר וקיבלתי זיכוי על המוצר תוך זמן קצר, תודה רבה לך!

מוצר:
מוצרי תינוקות, היגיינה אישית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אייריס נתנה לי שירות מעולה, מהיר ויעיל!!
קיבלתי תשובות באופן מהיר וטיפלו מול הספקים בהלשמת המשלוח
מוצר:
מוצרים שונים לילדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת תספורת אבל קיבלתי מכונת גילוח. קיבלתי אלכם כמה פעמים אבל לא קיבלתי תשובה. מוצר לא תקין, דגם לא נכון. אני לא יכול להשתמש בה. כבר שבוע כותב לכם אין שום מענה...
מוצר:
Mgk3020 braun
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נועה נציגת השרות מקסימה ויעילה! סייעה לי באדיבות לקבל את ההזמנה במהרה ולזכות אותי על פריט שהזמנתי וביקשתי להחזיר.
מוצר:
4045292 סירים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע באיחור, וכשלבסוף הגיע התברר שהמוצר פגום.
מאז כבר שבוע אין מענה בשירות הלקוחות.
להתרחק.
מוצר:
משחק קופסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אליפטיקל ב30/03, התאריך המיועד למשלוח היה ב12/04. לפניה הראשונה במייל ב20/04 לא ענו בכלל, בפניה השניה לשירות באתר ב22/04 קיבלתי תשובה שאקבל תשובה למחרת לגבי תאריך משוער, בשעה 17:00 למחרת כבר לא היה שירות באתר וכתבתי לחברה בפייסבוק, קיבלתי תשובה לקונית שהנושא בטיפול (ז"א לא קיבלתי תשובה). היום, ה26/04, שבועיים לאחר ה13 ימים שהמשלוח היה אמור לקחת, וסה"כ 27 ימים לאחר ההזמנה פניתי שוב לנציגת שירות בשם סיון שהיתה מאוד אדיבה, יעילה וסיפרה לי תוך דקות ספורות שהספק בכלל לא עובד עקב הגבלות הקורונה, שהמוצר כלל לא אמור להגיע אלי וזיכתה אותי באופן מיידי. אין לי ספק שזה לא מידע חדש ושהיו יכולים פרואקטיבית להודיע לי שהמוצר לא אמור להגיע אלי כלל במקום להחזיק את הכסף שלי כבן ערובה עד שאולי יתחדש המלאי ואין שום צורך שאפנה לחברה 5 פעמים בכדי לקבל תשובה כזאת פשוטה. אם לא סיון נציגת השירות שהיתה נעימה, עניינית והבטיחה פיצוי על המאורע הייתי טורח להזהיר גם את קרוביי וחברי שלא לבצע קניות באתר, אך אשמור את המשוב שלי למקום בו ביקשו ממני להשאיר משוב - כאן.
מוצר:
אליפטיקל ds7000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאווררי תקרה באותו היום נאלצתיל הוריד כמויות הנושא טופל בשיא המהירות לשביעות רצוני המלאה
מוצר:
מאווררי תקרה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וזה רק על השרות המדהים של שרון.נציגת שרות הלקוחות. הצילה את כבודה של עזריאלי. על העיכוב במשלוח ההזמנה והמרדף כדי לקבל מייל בחזרה וזה שאין אפשרות ליצור קשר טלפוני זה מינוס אחד גדול.
מוצר:
כיסוי לגריל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצוין משלומי אף על פי שהייתי סקפטית מכך שהשירות רק דרך הצאט הוא ענה לי מהר ואספו ממני מהר את המוצר שהיה גדול מדי . עכשיו רק נשאר שבאמת אקבל את זיכוי.
מוצר:
נעלים שלנמרוד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים ואדיב, הנציגה בשם נעה סייעה לי במהירות וקיבלתי את ההזמנה בהקדם. ממליצה בחום
מוצר:
שער כדורגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מעולה! שירות לקוחות מעולה וההזמנה הגיע יחסית מהר ממליצה בחום הגיע מוצר מעולה!
מוצר:
נעלי פומה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר ואין לדעת מתי הוא יגיע . נכון שאנחנו במצב של עומס . אבל זה לא הגיוני לחכות מעל חודש לקבלת החבילה. זה בסדר לאמתין עוד כמה ימים לאחר הזמן המשוער אבל מעל חודש זה המון ואני עדיין ממתין לו... אם אתם לא עומדים בזמנים לא נקנה מכם.
מוצר:
30 חבילות מגבוני בייביסיטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה דרך האתר, הגיע מוצר פגום. קיבלתי שירות מעולה מנועה שטיפלה בי מרגע הפניה הראשונה ועד לזיכוי שהתקבל
מוצר:
מיקסר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לא מעט מוצרים דרכם. תמיד מגיע מהר והמוצרים עונים על הציפיות. ברכישה האחרונה היה עיכוב גדול. קיבלתי שירות מדהים מנציגה בשם נועה. בדקה, התקשרה, עידכנה ועשתה הכל כדי שהמוצר יגיע ושאהיה מרוצה. כל הכבוד.
מוצר:
284898
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בטוח לא אזמין דרככם שוב. הזמנתי בושם ב6.2 של קלואה. הבושם הגיע פגום ולא נפתח לפתיחה, שיצאתי איתכם קשר ענה לי נציג מאוד נחמד (לא זוכרת את שמו) ואמר שיגיע למחרת חברת שליחויות לאסוף את הבושם ושישלחו לי חדש. מאז ועד היום 23.04 לא קיבלתי את הבושם החלופי שלי. דיברתי מספר פעמים עם נציגים שלכם בצ'אט והתשובה שלהם תמיד שזה יגיע בימים הקרובים, עבר כמעט 3 חודשים מאז שהזמנתי את הבושם. תטפלו קודם בהזמנות קיימות לפני שאתם לוקחים חדשות.
מוצר:
בושם לאישה love story
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין! אני קיבלתי מוצר שחלק ממנו נשבר ופניתי אליהם והיה נציג בשם דן ממש נחמד שמיד הציע לי זיכוי על כל הסכום לקניה עתידית באתר, ממש מרוצה מהשירות של דן!
מוצר:
סט סירים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתחת לכל ביקורת.
רכשתי כיסא ב-29.2. חייבו מייד. לא הגיע עד היום (כמעט חודשיים).
נדרשו שלוש פניות לשירות לקוחות, עד שהואילו בטובם להבטיח זיכוי.
כמובן שלא הגיע שום זיכוי.
פתחתי CASE בפייפאל - אפילו לזה הם לא טרחו לענות.
מוצר:
כיסא לשולחן אוכל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של צעצוע לילד, הייתה טעות וקיבלתי משהו אחר במקום
מודה שבהתחלה לקח זמן עד שהעניין טובל ע"י הנציגה הראשונה שדיברתי איתה, בפעם השניה שפניתי לשירות ענתה לי שרון וראוי לציין שטיפלה במקרה מהר ותוך יומיים קיבלתי זיכוי על המוצר ועל כך מגיע לה תודה רבה!
נתתי דירוג כזה בגלל שעד שהגעתי לשרון זה הרגיש ששום דבר לא זז ורק אחרי שדיברתי איתה העניין סודר ומהר.
מוצר:
משטח מגנטים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I am waiting for a shipment that was supposed to be here already and turned to the Chat Line. I was very pleased that Alon, the representative, was not only courteous, professional and quickly helped me resolve the problem - he also chatted with me in English, making the
whole experience much easier. Well done
Thank you again Alon!
מוצר:
magimix 4200 xl
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כל הזמן עורכת הזמנות אצלכם, אבל הפעם אני מודה שהופעתי ממש לטובה. למרות כל המצב המשלוח הגיע לפני התאריך שצוין למשלוח, בנוסף הגיע ארגז פגום שטופל במיידי ע"י נציגה בשם אלינור.. שהיתה מקסימה, סבלנית ואדיבה במיוחד! תודה על חווית שירות מהנה.וברור שאחזור ואזמין שוב❣
מוצר:
חומרי כביסה וניקיון
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.