דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים מבית קבוצת עזריאלי (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קבוצת עזריאלי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בazrieli.com ?
4.18
ציון ממוצע
245
חוות דעת בשנה האחרונה
2818
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
40
0
12
שנה אחרונה
194
2
49
כל הזמן
2063
51
704
נמצאו 2818 חוות דעת גולשים על azrieli.com
תמונת משתמש
שם:
vikis
תאריך:
13/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמי הוא ויקי. קיבלתי שירות אדיב מהילה משירות לקוחות עזריאלי שעזרה לי בקשר עם הספק. ממליצה בחום.
מוצר:
מוצרי ניקוי למטבח
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
12/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נעלים. הנעליים שהגיעו היו בצבע שונה ממה שחשבתי שיהיו.
ביקשתי להחזיר אותם והטיפול היה זריז ונח.
טיפלה בי טלי משירות הלקוחות שאמרה שהיא מטפלת בעניין. הכסף חזר לכרטיס האשראי תוך שעות ספורות.
מוצר:
נעלי סניקרס גבוהות Chuck 70
תמונת משתמש
שם:
bongeroa
תאריך:
12/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר מקלרה שענתה על כל שאלה בסבלנות ואדיבות והעניקה חווית שירות מעל ומעבר למצופה.
מוצר:
adidas Run Falco 2.0
תמונת משתמש
שם:
Shani
תאריך:
12/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מענה מהיר אדיב ומקצועי ברמות מליאור התותחית!
חד משמעית המתיקה לי את חווית שירות
כן יירבו נציגי שירות כמוה!
מוצר:
חיתולי האגיס
תמונת משתמש
שם:
Oferim
תאריך:
12/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,

קניתי מהם מוצר, הייתה לי בעיה לא רגילה עם המוצר, לפנים משורת הדין הסכימו לזכות אותי, הגיע שליח לקחת את המוצר מהבית, כל יום פנו אלי לראות אם השליח כבר הגיע. קלרה הייתה מאוד שירותית ואני אשמח להזמין מהם שוב ולדעת שאני בידיים טובות.

תודה רבה!
מוצר:
SWITCHER V2
תמונת משתמש
שם:
אינגה
תאריך:
10/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום!
פניתי לשירות הלקוחות שלכם וקיבלתי שירות מעולה מבחורה בשם ליאור,תודה רבה לך ליאור,עזרת לי מאוד!
מוצר:
נעלי ספורט Skechers
תמונת משתמש
שם:
Nofar
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אורית נתנה שירות מצויין, בדקה מה קורה עם המשלוח לי ועקבה אחריו וכשהוא הגיע גם שלחה מייל .
מוצר:
כובע
תמונת משתמש
שם:
Nimrod
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות הכי תלוש שנתקלתי בו בחיי.

הזמנתי שולחן מחשב של חברה בשם ראמוס שיאמר לזכותם הגיע מהר. הרכבתי אותו לפי ההוראות. האיכות ירודה אבל בהתחשב במחיר זה הגיוני.

הכל היה בסדר עד שהרכבתי את המגירות, בשום דרך שהורכבה המגירה היא לא נסגרה כמו שצריך.

פניתי לשירות הלקוחות של עזריאלי שזרקו לי את המספר של שירות הלקוחות של חברה אחרת שהתנערו לחלוטין מכל אחריות ואמרו שהבעיה בהרכבה בלבד.

הפתרון שלהם היה שאביא את השולחן המורכב אליהם בעמק חפר ושם יסתכלו עליו. כמובן שאם היה לי איך להוביל שולחן הייתי עושה מזמין משלוח.

כשהצעתי שישלחו מרכיב ואם יצליח לטפל בבעיה בעצמו אשלם לו מאחר שהם בטוחים כל כך שההרכבה הייתה הבעיה, הפסיקו לענות.
מוצר:
שולחן מחשב דגם יערה
תמונת משתמש
שם:
orlyshapira1
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה גדולה לקלרה האדיבה והמקצועית מצוות שירות הלקוחות שבתוך פחות מ-24 שעות דאגה שמוצר שהזמנתי בטעות, ייאסף מביתי ויוחזר לספק. חווית שירות לקוחות מפתיעה וחיובית! (בתקווה שגם תהליך הזיכוי יהיה מהיר ויעיל באותה מידה:)
מוצר:
סוטאז' 40 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
Zadok Shmuel
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפעם ברצוני לציין את אליאור מצוות שירות הלקוחות , קיבלתי ממנו טיפול מקצועי עם ליווי יום יומי עד לסיום התהליך , תודה ליאור .
מוצר:
בושם לנשים
תמונת משתמש
שם:
edena
תאריך:
08/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי שלום רב
הייתי צריכה להחזיר פריט מסויים בעקבות אי התאמה במידה
שמחתי לדעת שלעובדת בשם אבישג באמת אכפת , היא עזרה לי ונתנה ליווי צמוד עד קבלת הזיכוי
ענתה על המיילים , דאגה לשליח ולהחזר בצורה הכי מהירה שיש
כיף לקבל שירות כזה , הלואי וכולן היו כמו אבישג
תודה רבה לך !!!!
מוצר:
נעל ספורט
תמונת משתמש
שם:
nimi9
תאריך:
07/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצעה הזמנה באמצע נובמבר, תאריך המשלוח הצפוי חלף וכך גם המועד האחרון ע"פ התחייבות החברה בתנאי העסקה.
החברה לא יצרה קשר מיוזמתה כדי לעדכן על העיכוב, ולקח כמה ימים עד לקבלת מענה באמצעים דיגיטליים (אין להם טלפון למענה).
לבסוף המוצרים הגיעו באיחור של שבוע וחצי, וגם אז היתה תקלה שסודרה לאחר מכן.
לאחר שטרחתי לבקש, החברה הואילה בטובה לפצות אותי בסכום סמלי בהזמנה הבאה.
---
נקודת האור היחידה בחווית הרכישה הכושלת הנ"ל היתה נציגת שירות מקסימה בשם צליל, ורק בזכותה נמנעתי מלתת את הציון הנמוך ביותר בדירוג הזה.
תודה לך צליל.
מוצר:
חיתולים ומגבונים לחים
תמונת משתמש
שם:
mblocj
תאריך:
07/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר - קבלת מוצר תוך שבוע והכי חשוב שרות לקוחות על ידי רומי מהיר מאד דרך המייל
עונה בזריזות ובשמחה על כל שאלה :)
מוצר:
סט סכום מהודר 16 חלקים בצבע זהב
תמונת משתמש
שם:
REV
תאריך:
07/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אורית נציגת השירות
העניקה לי שירות מצויין, מהיר וסובלני.
נתנה מענה לכל בעיה שהצפתי.
מומלץ ביותר.
מוצר:
מרככי כביסה
תמונת משתמש
שם:
שנהב
תאריך:
06/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מוצר ושלמנו על משלוח עד הבית. אף אחד לא יצר קשר. חודש עבר, שלחנו להם המון מיילים ודיברנו איתפ שוב ושוב בצ'ט (טלפון לשירות לקוחות אין להם..). קבלנו תשובה שהם יוציאו את המשלוח אבל אם לא נהיה בבית נצטרך לשלם על משלוח חדש (מעולם לא הגיע אלינו המשלוח הראשון. אף אחד לא התקשר ואף שליח לא הגיע). כשביקשנו לבטל הכל, הם טענו שהספק כבר קיבל הודעה להוציא את המוצר ואם הם יבטלו עדיין נצטרך לשלם על משלוח. איחור של חודשיים, ללא פיצוי או התנצלות.
מוצר:
Hailo פח אשפה למטבח
תמונת משתמש
שם:
adina.re
תאריך:
06/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, שמי עדינה רזניק. ביקשתי לבטל רכישה שביצעתי דרככם. הזמנה מס. 5636753
נעניתי ע״י אוריאל, באופן כמעט מיידי, עודכנתי שאקבל זיכוי. המענה היה אדיב, מפורט, חוויה טובה ונעימה עבורי. אני מאד מעריכה את השירות ומודה לאוריאל
מוצר:
אלבום תמונות myalbum
תמונת משתמש
שם:
Shaiyyy
תאריך:
05/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות במבצעי בלק פראיידי אני מחכה למעלה מחודש והמוצר עדיין לא נארז אין טלאפון ליצירת קשר רק דרך אינטרנט וגם שם לא עונים למיילים בצאט לא היו מוכנים להתחייב לי לזמן שהמוצר יצא מהחנות אפילו שזה כבר למעלה מחודש איחור
מוצר:
מוצרי טוולטיקה ופארם
תמונת משתמש
שם:
zvaleria
תאריך:
05/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מעיל,
מסתבר שהמעיל גדול, ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות. מסתבר שאין להם טלפון... כאילו באמת עזריאלי, אין נציג אנושי לדבר איתו? ביזיון.
לאחר מכן פניתי בצ'ט אמרו לי שאין להם מדיניות החלפה?????? יותר מ 50 % של האתר זה ביגדול והנהלה, איך אין אפשרות להחליף מידה???
צריך סאגה שלמה בשביל להשיב מהם את הכסף, הנציגי שירות עזרו, אבל חוץ מזה לא אקנה מהם יותר זה בטוח
מוצר:
מעיל של טומי הילפיגר
תמונת משתמש
שם:
ayeletmadar
תאריך:
05/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יעל המקסימה משרות הלקוחות שלכם טיפלה לי בבעיה ביעילות ומסירות עד שהגענו לפיתרון.
ישר כח ותמשיכו לתת שירות טוב ללקוחות
מוצר:
מעיל עם כובע טומי הילפיגר
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
02/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כסאות לגינה. התחייבו ל-14 ימי עסקים אספקה. הכסאות לא הגיעו. כל ניסיון "לדבר" איתם (תשכחו מלדבר - אפשר אולי אם תחכו 20 דקות לעשות צ'אט) נענה בתשובה "זה בבדיקה מול הספק". ככה כבר שלושה ימים. מיותר לציין שכסאות בזמן לאירוע לא היו לי.
ביקשתי לדשבר עם מנהל - התשובה "לצערי זה לא אפשרי".
שלושה ימים ולא נותנים אפילו תשובה מה מצב ההזמנה. "מחכים לתשובה מהספק". דווקא הספק (כתר פלסטיק) ענה לי מהר מאד ואמר שהוא לא רואה את ההזמנה.
הקיצור - ל ה ת ר ח ק.
אם תצטרכו שירות לא תקבלו פה כלום.
מוצר:
HARMONY כסאות
תמונת משתמש
שם:
netanel.shiplus.co.il
תאריך:
02/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשבתי שבישראל כבר אי אפשר להיות מופתע מאבל עזריאלי הצליחו להפתיע אותי. חצי שנה אחרי שקניתי מחשבים מחודשים המחשבים שבקו חיים. אני כבר חודש וחצי מנסה לקבל טיפול ופשוט צוחקים לי בפנים. למחשבים אחריות של 3 שנים כביכול אבל אין אפשרות לקבל אותה כי בעזריאלי יש 0 שירות עגול. לא עוזרים כל הצ'אטים והתחנונים והצעקות והאין ספור המיילים, פשוט הלקוח לא מעניין אותם בכלל. את הכסף שלי אני כנראה אקבל רק בבית משפט.
מוצר:
מחשב נייד מסוג לנובו
תמונת משתמש
שם:
פאב הפטרייה
תאריך:
01/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שק אגרוף ליומולדת של הילד. אחרי כמה ימים כשראיתי שאף אחד לא יוצר איתי קשר התחיל הרומן שלי עם שירות לקוחות. הבטיחו שהמוצר יסופק בהקדם. ככה כל כמה ימים יצרתי איתם קשר וחוץ מהתנצלויות והבטחה שזה בטיפול ויגיע בהקדם נאדה. ואז אחרי חודש של עוגמת נפש לילד כאשר אני מבטיח לו שזה צריך להגיע כל רגע, שולחים לי מייל משירות לקוחות שמתנצלים המוצר לא נמצא במלאי, החזירו לי את הכסף והשאירו לי זיכוי באתר ע"ס 25שח כפיצוי לרכישה הבאה. זה מה ששווה להם חודש התעסקות שלי ועוגמת הנפש לילד..
מוצר:
מתקן איגרוף מקצועי עומד
תמונת משתמש
שם:
Shirley
תאריך:
01/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר לא הגיע כמעט אחרי חודש למרות שהתחייבו אחרי שבוע
שלחתי מיילים בנושא, צאט וכו ואין מענה מהם
לא נורמלי
השירות מזעזע מתחת לכל ביקורת
לא להתקרב
מוצר:
גינס
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
01/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב.
שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת.
מכרו מוצר שלא במלאי וטרחו להודיע / לזכות אחרי כמעט חודש.
לא עונים בשום צורה
חווית שרות שאינה הולמת ולא מכבת את האתר ואת ציבור הקונים
מוצר:
Galaxy White Ceiling Light
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
30/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם אתם רוצים לקנות מוצר מסוים, כאשר בפועל יישלח לביתכם מוצר אחר,
אם אתם רוצים לקנות מוצר שבסופו של דבר יסופק לכם באיחור של חודש שלם לעומת התאריך המובטח,
אם אתם רוצים שבמשך אותו חודש יסרבו למסור לכם פרטים היכן המוצר שהזמנתם, ומדוע לא שולחים לכם באופן מיידי את מה ששילמתם עליו,
אם אתם רוצים שיתייחסו אליכם כמו אל ילד קטן,
אם אתם רוצים שגם אחרי שישתכנעו לחלוטין שאתם צודקים, יסרבו לפצות אתכם על הנזקים שנגרמו לכם בגלל העיכוב,
אם אתם רוצים שהצעת הפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לכם תהיה הנחה של 50 ש"ח -- בעת שתקנו מוצרים נוספים מאותו בית עסק, כאילו דא ...

אם כל הדברים הללו זה מה שאתם רוצים ...
אז לכו על זה, ותרכשו כל מה ש-Azrieli מוכנים למכור לכם.

אבל אם לא ... כדי שתבדקו אפשרות לקנות את זה במקום אחר.
מוצר:
זוג ברזים למטבח 90 מעלות מסדרת "ארוס" של צוקר את מנקין (חמת הפצה).
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply