דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים מבית קבוצת עזריאלי (הוד השרון)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קבוצת עזריאלי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בazrieli.com ?
3.40
ציון ממוצע
491
חוות דעת בשנה האחרונה
1207
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
45
1
23
3 חודשים אחרונים
142
6
55
6 חודשים אחרונים
262
7
120
שנה אחרונה
296
9
186
כל הזמן
760
23
424
נמצאו 1207 חוות דעת גולשים על azrieli.com
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מידה בחיתולים שאינה נכונה אחרי כמה דקות פניתי לוואטסאפ ומיד קיבלתי מענה משרון דירוג אדיב ומהיר
מוצר:
האגיס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיטת משלוחים מהגרועות ביותר. המשלוח התעקב וכמובן שלא עודכנתי. קיבלתי את המשלוח שוב לאחר שבוע .
רקנציג אחד מכול מי שדיברתי איתו כל יום הצליח להסביר, לעזור ולהרגיע -שלומי.
כל השאר פשוט היו משקרים. ולא טורחים לבדוק מה עם המשלוח. אחת אפילו התחצפה.
חוית קניה מהגרועות ביותר.
פיצוי על משלוח של 450 שח של טיטולים לילדים שהתעקבו מעל לשבוע, על המשלוח שכמובן לא תואם מראש והשליח רצה להשאיר ליד הדלת,
כשביקשתי שיחביא בבנין,לא תיארתי לעצמי שאצתרך לסחוב 3 ארגזים כבדים מאוד בעצמי,כי לא תואם משלוח מראש, לא שעה ואפילו לא יום.
לא ממליצה לקנות משם כלום בגלל החוסר מקצועיות של השירות. לקוחות(חוץ משלומי שבאמת עבד קשה, עזר , הקשיב ונתן שירות מעל ומעבר, וככה כל נציג שירות לקוחות אמור להיות, מגיע לו בונוס ענק כי הייתי לחוצה על הטיטולים לילדים ומאוד מאוכזבת מהעיקוב והשירות ושלומי הצליח להרגיע ).

אסל כחווית קניה בסהכ מאוד גרועה ולא אקנה משם יותר.
מוצר:
6 יחידות מכל סוג של חיטולים בייביסיטר מידה 6 3 28 מגבוני האגיס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, מהיר ויעיל!! נציג שירות בשם שלומי טיפל בי והיה אדיב וענייני. נענה לכל שאלותיי ובחיוך. כן ירבו נציגי שירות כאלה! ממליצה בחום.
מוצר:
תחפושת כלה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את שרון שעזרה לי מאוד בהחזרת שעון שרכשתי חזרה לעזריאלי.
הייתה אדיבה מאוד ועזרה לי על אף שהשעון לא נשלח כפי שנדרש.
קיבלתי את ההחזר הכספי בלי בעיה.
מוצר:
שעון חכם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נרכשו נעליים ואלה הגיעו עם פגם. פניתי לשירות הלקוחות, נעניתי במהירות שיא והנציגה, אלינור שמה, טיפלה בפניה ברצינות ובמקצועיות. נשלח שליח לאסוף את הנעליים והובטח לספק אחרות במקומן.
מתברר שישנן חברות שיכולות (ורוצות) לתת שירות ברמה גבוהה.
מוצר:
נעלי TRAK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר יעיל, ולכשרציתי להחזיר מוצרים, גם אז קיבלתי שירות יעיל בצ'אט - נשלח אלי שליח ובוצע זיכוי.
מוצר:
בגדי ספורט ניו בלאנס ריבוק ועוד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר, וקיבלתי מוצר אחר. לא מקצועי, אבל עלול לקרות.
פניתי לשירות הלקוחות, והובטח לי שיבררו. ואז פניתי שוב ושוב בהפרשים של כמה ימים, ולאחר שבועיים(!) אפילו לא חזרו פעם אחת לעדכן אותי מה הסטטוס, שלא לדבר על להתנצל ולפצות.
לאחר שבועיים הצלחתי לתפוס אותם שוב, והבטיחו לארגן לי משלוח חליפי ופיצוי. באופן מפתיע גם הפעם קיבלתי מוצר לא נכון.
הפעם פניתי בדרישה לקבל זיכוי, או שאפנה לערכאות. לקח עוד יותר משבוע עד שארגנו לי איסוף של המוצר, ועוד כמה ימים לזיכוי.
יותר מחודש בין ההזמנה והזיכוי, תוך סאגה באמצע. פיצוי לא קיבלתי, למי שחשב אחרת.
אני כמובן יותר לא אזמין מהם יותר, מעדיף לקנות באתרים שיש להם שירות לקוחות יותר מוצלח. קניתי מאמזון, ייקח כמה שבועות לקבל - אבל לפחות אקבל מה שהזמנתי ובמקרה של בעיה אקבל חוויית שירות מוצלחת.

נ.ב. הנציג שלומי אמר לי ש"אעריך מאוד אם תוכלי לכתוב עליי כמה מילים :))". אז הנה: שלומי, לא נתת לי שירות טוב.
מוצר:
אגרן ירקות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם תנור חימום, התנור לעולם לא הגיע. אחרי חודש וחצי פניתי לקבלת החזר וגם אז קיבלתי החזר חלקי בלי שום התנצלות או פיצוי כלשהו. כרגע אני עדיין רודפת אחריהם בשביל לקבל החזר מלא. אין עם מי לדבר הכל בצ'אט
מוצר:
תנור חימום לתלייה קליפסו JUNIOR עצמתי במיוחד 2300W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לשלומי האלוף על דיוק, זריזות ונועם
תמך בתהליך במקצועיות ופשוט עשה הרגשה של שווה לקנות דרככם
אני אקנה שוב :)
מוצר:
נעליים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מורכבת באתר, קשה מאוד להגיע לתשלום.
המוצר שהגיע לא תאם את המוצר שהוזמן הוא היה זול יותר מהמוצר שהוזמן למרות שהיה דומה בחזות אבל זה לא מה שהוזמן.
המוצר הגיע ביום חמישי בערב ועל כן אין נציג שיכול להגיב על הפנייה עד יום ראשון.
בקיצור לא ממליצה בכלל!!
מוצר:
nomade cloe eau de parfume
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירת לקוחות נהדר , אדיב, זמן תגובה לפניות מהיר
צריכים להחליף חברת שליחים כדי לשמור על רמת שירות גבוהה
מוצר:
מתקן לייבוש כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום! יש לאתר עזריאלי שירות נהדר ומהיר. מענה אנושי בשיחות טלפון, מייל, וואטסאפ. מעולם לא נתקלתי בבעיה להחזיר מוצר או להזדכות עליו.
עזרו לי כבר כמה חבר'ה בשירות הלקוחות בפעם הנוכחית שלומי. המון תודה!
מוצר:
נעלי ספורט לילדות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב זריז ונוח
נענו לבקשתי וויידעו אותי לגבי מצב הבקשה
ממליץ בחום! ! !
מוצר:
מעמד קולב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, הייתה לי בעיה וביקשתי להחליף מוצר. קיבלתי שירות מהיר ומקצועי משלומי ומענה לכל שאלותיי!
מוצר:
שולחן פעילות דיסני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומקצועי מאוד!
שוחחתי עם נציגה בשם שרון, ענתה ביעילות , בזריזות ושירותיות מאוד לכל מה ששאלתי אדיבה מאוד נתנה לי מידע מדויק ומהיר.
תודה רבה!!

מוצר:
3939247
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלומי הנציג היה מאוד אדיב, ניסה לעזור ובקשר צמוד, אבל חווית ביטול קניה (עקב משלוח לא מהיר מספיק) הייתה נוראית. לקח יותר מדי זמן, כל הספקים כן שלחו את המוצרים למרות שביקשתי ביטול, ואז היה צריך שוב להחזיר את המוצרים דרך השליחים שלהן, ועד שחזר ועד שיבוטל ועד שיזוכה... סחבת בלי נגמרת.
יותר לא אזמין מהאתר הזה.
מוצר:
משחק מגנטים מחבת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציגת השירות אלינור היתה אדיבה ביותר. קיבלתי שובר מתנה כפיצוי על איחור באספקה. המוצר היה ארוז היטב והגיע בשלמותו.
מוצר:
קולפן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 3 חולצות אבל טעיתי בגודל והיה צורך להחליף מידות.
עומר ממחלקת לקוחות יצרה איתי קשר והדריכה אותי בתהליך ההחלפה,
הזמינה עבורי שליח שיבוא ויאסוף את ההזמנה בחזרה לחנות ללא עלות.

עומר הפתעת אותי עם האדיבות, הקשיבות ורמת השירות הגבוהה - זה לא דבר רגיל במנטליות הישראלית.
חווית רכישה מצויינת בעיקר בגלל השירות.

מספר הזמנה: 3933556
מוצר:
3 חולצות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מעיל ולא כ"כ תאם למידה שלי ומאד נהנתי מהתקשורת בצ'אט בפרט משלומי שנתן לי תחושה שהוא כל הזמן איתי, אפשר ללמוד ממנו יחסית המשלוח מגיע מהר..
מוצר:
מעיל קלאסי לגברים טומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נעלי אדידס לבן שלי.
הנעלים לא התאימו לו.
יצרתי קשר עם החברה ולמרות שחלפו ימי ההחזרה- קבלתי שירות מצוין ואף החזר מבחורה בשם נעה. לא מובן מאליו בימנו.
תודה
מוצר:
נעלי אדיד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להודות לשלומי נציג השירות על יחסו האדיב, על הטיפול היעיל והמהיר שלו בפנייה שלי.
מרוצה מאד מחווית השירות!
מוצר:
ז'קט לגבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים!!, היה אחד שלומי עזר מכל הלב והיה כלכךנחמד וענהמהירות, באמת איןלתאר כמה נהנתימהשירות
מוצר:
נעלי אדידס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מור הייתה סופר אדיבה ושירותית ועזרה לי מאד דך הוואטסאפ
הקלה עליי מאד מאד (:
מוצר:
נעליים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לבטל הזמנה (ללא קשר למוצר- סיבות אישיות) וקיבלתי שירות מצויין משרון- שירות מהיר ואדיב.
מוצר:
סימילאק אדבנס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות נפלא מנציגת שירות בשם עומר שעזרה לי במהירות ובמקצועיות! 🙂
מרוצה כל פעם מחדש
מוצר:
ג׳ינס
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.