דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשוב וסלולאר (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אר. אם. איי. אס. מעבדת שירות
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באר. אם. איי. אס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
52
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
44
0
8
נמצאו 52 חוות דעת גולשים על אר. אם. איי. אס
תמונת משתמש
שם:
liran
תאריך:
18/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, אמינות ומקצועיות!!
בעל המקום, רומן, מס׳ 1 ביושר ובתודעת שירות!
ממליצה בחום! לא תתאכזבו!!
מוצר:
התקנת מערכת הפעלה
תמונת משתמש
שם:
Shimi
תאריך:
15/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפון, השרות היה מצויין וסובלני, הסבר מקיף על המכשיר, מאוד מרוצה , ממליץ בחום גם לאחרים...
מוצר:
iPhone 7 128G
תמונת משתמש
שם:
ortal0302
תאריך:
24/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך להחליף מסך מטלפון שלי LG g4. אז במקום 520₪ לא כולל מע"מ בחברה החליפו לי ב_290₪ במהירות ואדיבות. אמינים מאוד. ממליץ עליהם. אני ממשיך איתם גם בעתיד.
מוצר:
LG g4
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
24/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באמת שאני רוכש מוצרי אלקטרוניקה בתדירות די רבה ועברתי מספר מקומות בחיי , אבל במקום הזה הטיפול שאתה עובר זה משהו ברמה אחרת.
הסבלנות שיש אל הלקוח הצורת הסבר המפורטת והמדוייקת לגבי כל מוצר ולגבי כל תקלה שקיימת פשוט priceless .
תודה לצוות במידה ואם רואים הודעה זאת תמשיכו בדרך הזאת תזכו ליותר ויותר לקוחות , אותי כלקוח כבשתם ואני מתכוון לעבור אצלכם בסניף לגבי כל בעיה שתהיה לי בעתיד וגם לכל רכישה שאתכוון לעשות .
ועצם העובדה שרשמתי את התגובה הזאת פה מעידה על כך כי אני פעם ראשונה רושם ביקורת לגבי מקום!
שוב תודה !
מוצר:
Tronsmar
תמונת משתמש
שם:
Lidor
תאריך:
15/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות, רומן סידר לי את הפלאפון תוך פחות מחצי שעה בצורה הכי מיקצועית שאפשר. בחור שאפשר לסמוך עליו.
מוצר:
Galaxy s6
תמונת משתמש
שם:
אמיר אליהו בהנהלת רועי אמזלג
תאריך:
14/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצרים מעולים וגם מענה מקצועי שביקשתי חוות דעת על לפטופ שאני מתלבט לרכוש.
ציון 10 !!!!
מוצר:
promax aux cable, smartech car charger micro usb
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
14/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרומן וישר ראיתי שמדובר במקצוען. רומן נתן לי שירות אדיב ומהיר. בטוח אחזור אליו.
מוצר:
מחשב נייח ונייד
תמונת משתמש
שם:
Elinor
תאריך:
11/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מדהים. אדיב מהיר ומקצועי. כרגיל . קונה בחנות זו כבר מספר שנים. ממליצה בחום.
מוצר:
23101
תמונת משתמש
שם:
Elazar
תאריך:
11/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי להחליף מסך בגלקסי s6 -היה שירות מעולה וקצר מאוד.
בנוסף שאלתי אותו על החלפת מצלמה והוא אמר שלא צריך להחליף- למרות שרציתי.
מוצר:
פלאפון נייד galaxy s6
תמונת משתמש
שם:
Barak
תאריך:
10/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי סוללה ושקע טעינה לאייפון 5. השירות במעבדה היה אדיב, מקצועי ומהיר וכל זה בממיר זול מאוד!. ממליץ בחום!
מוצר:
אייפון 5
תמונת משתמש
שם:
Izhik
תאריך:
07/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נשבר לי מסך בlg k10 לאחר בדיקה בזאפ ראיתי שהמחיר אצלו 187 זול יחסית וכתוב מסך מקורי ואפילו שראיתי חלק מחוות הדעת ובעניין החלפת מסכים הכל היה חוות דעת גרועות אבל הלכתי לחנות וכשהגעתי המוכר רומן אמר שמה שפורסם זה לא מקורי ורק חודש אחריות ולוקח 3 שעות החלפה ואם אני רוצה מוצר טוב עדיף שאני יקח מקורי ב290 שח 3 חודשים אחריות ותוך חצי שעה מוכן היות והייתי ממהר הסכמתי
רק שלאחר שבוע התחיל להיות פסים על כל המסך אבל בגלל שהפון שייך לאמא שלי שלא מבינה בפלאפונים היא לא חשבה שזה בעיה וכשראיתי כבר היה ממש על כל המסך (פחות משבועיים מהתיקון) למחורת חצי שעה לפני שיצאתי לחנות פשוט כל המסך נהיה שחור ופסים צבעוניים ונהיה נקודה בקצה העליון כשהגעתי לחנות המוכר הודה בפניי שהפסים זה דפק במסך רק שבגלל שיש את הנקודה הוא לא יכול להחליף כי הספק לא יתן לו אחריות וכמובן שלא החליף לי
ואחרי זה הלכתי לחנות אחרת ושם עלה לי מסך מקורי 240 שח וגם לטענת המוכר שם הוא היה צריך להחליף לי באחריות
(עוד משהו מוזר בחשבונית כתוב ששילמתי מזומן כששילמתי באשראי)
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות בעקבות התקלה (מסך שבור) במכשיר LG K10, והתעניין במחיר ההחלפה. הוסבר ללקוח שיש מסך יותר איכותי ופחות איכותי. האחלטה להרכיב את המסך האיכותי יותר התקבלה ע״י הלקוח בלבד! לפני התשלום הלקוח בדק את המסךעל תקינותו. הוסבר ללקוח, וצויין גם בחשבונית שיש אחריות למסך למשך שלושה חודשים. כמו כן צוין בגב החשבונית שאין אחריות על נזק שנגרם ע״י הלקוח.
הלקוח הגיע לחנות בתאריך 7/8/17 אם פסים במסך ושבר (לזה לקוח קורה בתגובה שלו ״נקודה״) בפינה ימנית עליונה (יש צילום המכשיר שרואים את השבר) ודרש להחליף את המסך. ניסינו להסביר ללקוח שאנו מאמינים שהמסך יכול להיות פגום ולזה קיימת האחריות, אך שבר מבטל את האופציה להחלפת המסך. לטענת הלקוח זה קרה מיד לאחר החלפת המסך, ולשאלה למה לא הגיע להחלפה השיב: אני לא מבין בזה אז חשבתי שזה לא נורא. ואצלינו בחנות הוא פתאום נהיה טכנאי דרג ד׳, שיכול להחליט מה שבור ומה לא. דרש שיחה אם ספק- קיבל תשובה מהספק שזה שבר ולא יוחלף. אז אתחיל הלקוח לסחוט שיכתוב את התגובה בזאפ. האיומים לא הסתיימו בזה, נאמר לעובד החנות שעוד נשמה ממנו גם בעסקי וגם בפרטי. ממתינים לראותו בפרטי!
מוצר:
LG K10
תמונת משתמש
שם:
DK
תאריך:
01/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מהיר מקצועי מהחנות והמעבדה.
רומן סקר בפני את כל החלופות
והמחירים עד לקבלת החלטה.
מוצר:
תיקון מסך באיפון 6s
תמונת משתמש
שם:
Eitan
תאריך:
24/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
הגעתי מתוך המלצות מזאפ וגוגל.
בתור אחד שמתעסק עם פלאפונים,
אעיד שהבחור שעבד מקצועי ואמין.
המחיר מעולה,יצאתי מרוצה, תודה רבה.
מוצר:
iPhone 6
תמונת משתמש
שם:
שי חיים
תאריך:
09/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רמי איש מקצוע כמו שצריך. כדאי להיות סבלניים, הוא נותן שירות לכל מה שצריך.
התלבטתי בין מעבדה ובין הרשתות הגדולות, שמח שהלכתי על רמי
מוצר:
מחשב נייח I3 700
תמונת משתמש
שם:
Iloveguri
תאריך:
09/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות כדי לתקן מסר שבור. הדבק מסך לא הודבק כראוי ולצערי לאחר 11 יום המסך נסדק אחרי שהנחתי אותו על השיש במטבח. המוכר היה עקשן וגס רוח,סירב לקחת אחריות ולשמוע שאם המסך היה באיכות סבירה הוא לא היה נסדק כשהשימוש בו היה סביר לחלוטין. המוכר לא הסכים לבוא לקראתי וניתק לי את השיחה בלי בושה, נותרתי ללא מענה אחרי ששילמתי לו 650 ש"ח לפני פחות משבועיים.אני לא ממליצה להתעסק עם החנות הזו.
תגובת החנות:
לכל פריט מעבדה יש אחריות מוגדרת וברורה. הוסבר ללקוחה שיש 3 חודשי אחריות למוצר ולעבודה שנעשתה, ואחריות כוללת, בין היתר, גם אם הדבק לא נתפס. אבל, הלקוחה החליטה שזה לא נורא, ולא דיברה איתנו ולא הודיע לנו שיש בעיה כלשהי. רק לאחר שבר במסך הגברת דרשה שנחליף את המסך באחריות. השיחה בינה לבין החנות נמשכה כ-25 דקות. שבזמן הזה ניסינו כמה פעמים להסביר שאין אחריות לשבר מסך - חיצוני או פנימי. כמו כן ביקשנו כמה פעמים בשיחה שהלקוחה תגיע שוב למעבדה כדי שתהיה לנו אפשרות לבדוק מה ניתן לעשות במצב זה, הגברת סירבה, טענה שהיא שילמה את הסכום לפני שבוע וחצי ולא מוכנה לשלם שוב והמשיכה לדרוש החלפת מסך ללא תשלום כלל. בסופו של דבר נאלצנו להסביר ללקוחה שהשיחה לא מובילה לשום פתרון, שוב ביקשנו להגיע לחנות אל מנת לפתור את המצב, שוב קיבלנו סירוב ואז נאלצנו לסיים את השיחה. גם אחרי הטענות לא מוצדקות האלו אנו מזמינים את הלקחה להגיע לחנות לבדיקת המסך.
מוצר:
טלפון סלולרי 3T 64GB
תמונת משתמש
שם:
h
תאריך:
22/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המסך של הנייד נשבר. בחנות סוכם עימם המחיר למסך. באתי לחנות כי הוא הציע את המחיר הזול ביותר בסביבה שלי. לאחר יומיים התקשרו מהחנות ואמרו שהמסך שסוכם עליו לא מתאים לטלפון ויש להרכיב סוג אחר בתוספת תשלום. עתה לאחר כחודש המסך חדל מלעבוד בצורה תקינה. בחנות מתנערים ממני בטענות לא נכונות שמדובר בכשל של לוח האם. הם דורשים שאם אני רוצה לוודא שמדובר בכשל של לוח אם שהטלפון יעבור תחילה בדיקה בתשלום ניכר ורק אז נדע מה עושים. כל זאת שהטלפון עדיין באחריות על התיקון.
למעשה אכזבו אותי פעמיים. פעם ראשונה שהמסך שסוכם עליו פתאום לא מתאים (מדובר בסוללרי נפוץ) ושניה בכך שהתנערו ממני למרות שהתקלה היא בתפקוד המסך שהוחלף.
ראוי לציין שוב אני באחריות של החלפת המסך ולמרות זאת כדי לוודא את טענת החנות אני נדרש לעבור בדיקה מקדמית בתשלום גבוה.
תגובת החנות:
מדובר במכשיר LG G3.
מחיר שמופיע באתר האינטרנט הוא למסך אם תצוגה חליפית ומסך מגע מקורי. בניסיון הרכבה למכשיר המסך לא עובר את מסך הלוגו, נתקע בו.
בוצעו מספר ניסיונות עם מספר מסכים מסוג הזול , אך ללא הצלחה. המקרה הוסבר ללקוח והצענו להרכיב מסך מקורי מבית lg שעבר את כל הבדיקות - והלקוח הסכים.
כעבור חודש הלקוח מגיע למעבדתנו עם בעיה מסוימת במכשיר וטוען שהמסך לא תקין. ביצענו את הבדיקה המיידית, ליד הלקוח, והתברר שהתקלה היא לא במסך, אלא בלוח האם. תקלה ידוע של LG G3 - התצוגה נעלמת בהדרגתיות ואחרי כמה לחיצות על לחצן ההפעלה חוזרת לכמה דקות.
והתקלה בדרך כלל זה לא המסך, אלא חומרה אחרת כמו לוח אם. הלקוח התעקש להכניס את המכשיר לבדיקה. הוסבר לו שאם המסך תקין והמכשיר - לא, ידרש לשלם 50₪ עבור הבדיקה - מחיר סביר ולא גבוה כלל. האדון סירב, בטענה שהמסך באחריות והוא רוצה לוודא את הנאמר. שוב הוסבר שהבדיקה נעשתה ממש לידו וזה לא התקלה במסך. ושוב טען שלא מוכן לשלם על הבדיקה ״כי אנו חייבים לבדוק ללא עלות״. איפה זה כתוב? איכשהו הלקוח קבע שהתקלה היא במסך ולא מוכן לקבל שום הסבר - מקצועי או הגיוני - אחר.
מוצר:
טלפון סלולרי g3
תמונת משתמש
שם:
moti
תאריך:
21/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קריאת שרות להחלפת מסך סלולר. באתר רשום 465...בחנות ביקש520 ש"ח. תיקן לאחר שבדק באינטרנט. מדובר במסך חילופי "שהוא פחות איכותי מהמקורי"....הסכמתי! בזאפ רשום שיש לו גוון זהב....בפועל היה לו טורקיז. אמר שהתיקון לוקח 2-3 שעות. לאחר שעתיים הודיע שהמסך החילופי לא מתאים למכשיר ולא פועל היטב. הציע מסך מקורי ב-600 שקל. לא הסכמתי. החזיר את המכשיר למצבו המקורי ולקחתי אותו. נסעתי למעבדה אחרת, אבל לא הצליחו לפתוח את גב המכשיר....אמרו שכנראה הודבק עם סיליקון...ועלול להישבר עם הפתיחה. סיפור ארוך ועצוב. !!!
תגובת החנות:
ידוע ומובן שמסך החליפי אף פעם לא יהיה טוב כמו המקור, ובחלק מהמקרים גם יכול לא להתאים למכשיר כזה או אחר. זה המקרה. לאחר כמה ניסיונות הוסבר ללקוח שאין אפשרות להתקין מסך חליפי למכשיר ונחזיר את המכשיר למצב הקודם. כיסוי הסוללה במכשיר הודבק ע''י סרט דו-צדדי דביק, כמו בכל מכשיר אחר. יותר מזה - תמיד יש סיכון שה"גב" ישבר בפירוק, אבל פירקנו ללא נזק ללקוח. לא ברור באיזה מעבדה בדק את המכשיר הלקוח.
מוצר:
טלפון סלולרי S6
תמונת משתמש
שם:
Igor
תאריך:
15/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נשבר לי האייפון של העבודה. חיפשתי מעבדה שתעשה את התיקון בזריזות כי כל הדברים החשובים בו. בכל מעבדה ששאלתי לא הסכימו לעשות את זה פחות מ-45 דקות/שעות. הטכנאי במעבדה הזאת תיקן את הטלפון בפחות מ-20 דקות. תודה רבה. ממליץ מאוד.
מוצר:
אפל Se
תמונת משתמש
שם:
oswaldo
תאריך:
12/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין.עבודה ממש מקצועית.כנות.מחיר טוב.זו פעם הראשונה,שאני מוסיף חוות דעת.יצאתי ממש מרוצה.מומלץ מאוד.
רומן ממש מקצועי
מוצר:
טלפון סלולרי pro 5
תמונת משתמש
שם:
חש
תאריך:
10/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יעיל ,אמין, ומהיר מאוד . החלפת מסך 20 דק ופחות, שירות מעולה !כן ירבו !
מוצר:
טלפון סלולארי קי 10
תמונת משתמש
שם:
valeryzhukov
תאריך:
26/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר השוואת מחירים על דגם מסוים של מחשב . פגש אותי נציג חנות, אדיב במיוחד וסבלני בשם רומן. הרגשתי שהוא מאוד מקצועי ואחראי והחלטתי להתייעץ איתו טרם הרכישה על מספר דגמים. רומן שאל ובירר איתי מה הצרכים והציפיות שלי מהמחשב וידע להתאים עבורי את המוצר האופטימלי מבחינתי.
רוצה להודות לרומן על המסירות, סבלנות, שירות והרצון הטוב לעזור גם לאחר שלב הקנייה. אין ספק כי אחזור לרכוש בחנות זאת שוב בעתיד.
מוצר:
מחשב נייח Intel Core I3 6100 3.7Ghz
תמונת משתמש
שם:
etripy
תאריך:
24/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצוענים ואדיבים, זריזים. עזרו והסבירו את כל משביקשתי באדיבות. ממליץ לבקר בחנות ומעבדה.
ביצעו את העברת המידע מהמכשיר הקודם למכשיר החדש. הסירו לי את הבגדים מה מכשירים. וזאת כבר פעם שלישית שאני נהנה מהשירות שלהם.
מוצר:
Xiaomi redmi note 4 Redmi note 4
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
21/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשבתי שהטלפון שלי הולך למות. חיפשתי מישהו שיגיד לי ולא יעבוד עלי לגבי התיקן טעינה של האייפון שלי. בסופו של דבר נכנסתי ובדקתי במעבדה הזאת. הסבירו לי והראו לי שהשקע פשוט לו היה נקי. בכל זאת העדפתי לקנות מטען חדש ולבדוק במקום את תקינותו של המכשיר. וזה עובד. ממליץ על המעבדה. אמינים ואכפתיים מאוד.
מוצר:
סוללה לגלקסי s5 Iphone 6
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
19/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה בלי בעיות אדיב ונחמד ומהיר. ממליץ לכולם לבדוק את המעבדה והחנות. ממליץ בחום
מוצר:
מסך lg g4 g4
תמונת משתמש
שם:
vladm
תאריך:
15/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, בעל החנות סיפק לי את הסחורה באדיבות ומקצועיות עם המון אכפתיות מהשורה הראשונה.
מקום עם גישה פשוטה.
אין ספק שאחזור שוב ואמליץ לחבריי.
תודה על הכל
מוצר:
מגן מסך לטלפון סלולרי Apple iPad 3
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply