דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
בריכות (עין ורד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
מחסני בריכות
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני בריכות ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
91
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
49
2
40
נמצאו 91 חוות דעת גולשים על מחסני בריכות
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
30/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר מוצאים (גלילים של תחתית ספוג לבריכה וסרט חבלה שחור.
המוצרים הגיעו באיחור של למעלה משבוע (רק אחרי שפניתי לחנות).
כמו כן ביקשתי גם בטלפון וגם בפניה לאתר פיצוי על האיחור ולא קבלתי תשובה.
בנוסף, השליח לא העלה את המוצרים וביקש ממני לרדת למטה.
תגובת החנות:
שלום
הלקוח אכן צודק.
אמנם האיחור נגרם ע"י חברת המשלוחים אך אנו לוקחים אחריות מלאה.
אנו מתנצלים בפני הלקוח על האיחור באספקה.
אנו נעשה את כל המאמצים מול חברת המשלוחים בכדי לוודא שמקרים אלו לא יחזרו על עצמם.
ניצור עמך קשר לקבלת פיצוי הולם.
צוות מחסני בריכות
מוצר:
תחתית ספוג דחוס (דמוי פלציב) בעובי 10 מ"מ - 10 מ"ר בגליל
תמונת משתמש
שם:
יוגב
תאריך:
07/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות!!!!!
לא כדאי לקנות בשום מחיר !!!!

קניתי משאבת חול של BESTWAY.
אחרי כשבוע ,שהמשאבה לא הגיע, התקשרתי לברר מה המצב . שם נאמר לי שבעוד חמישה ימים (כולל תאריך מדויק) יגיע אלי שליח.
אחרי שבוע התקשרתי שוב... אמרו שהמשאבה לא במלאי ושיש עיקובים בהספקה.
אחרי מס' ימים נוספים ביקשתי לבטל את ההזמנה.
אמרו שיחזרו אלי. וכמובן לא חזרו .
התקשרתי מאז שלוש פעמים נוספות ותמיד מבטיחים שיחזרו אלי לביטול ולא חוזרים.

להתרחק מהחנות!!!!!
לא כדאי לקנות בשום מחיר !!!!
מוצר:
משאבת חול BESTWAY
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
30/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
קניתי במחסני ברכות בריכה עם פילטר חול ועוד שואב לכלוך
קיבלתי שירות מיוחד ובפרט לאחר הקניה שהייתי צריך שירות והדרכה ( אינני איש טכני והיה לי קשה להסתדר בחיבורים והרכבות )
בשרות היו מדהימים פשוט היה כיף לדבר איתם נתנו הרגשה של vip
ממליץ בחום
מוצר:
אינטקס 220X450 משאבת חול 28273
תמונת משתמש
שם:
Eitan
תאריך:
09/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ כלל, המשלוח הגיע לאחר 10 ימים (שליח עד הבית)... נשלחו מוצרים אחרים ממה שהזמנתי... מוצרים זולים בהרבה... שירות הלקוחות לא ממש עוזר... וזאת לאחר המתנה של 15 דקות...
תגובת החנות:
הלקוח רכש מזרון צף של INTEX ו 5 טבליות כלור.
המשלוח הגיע תוך 10 ימים שהם בדיוק 7 ימי עסקים כמובטח.
משפנה הלקוח אלינו וגילינו את הטעות, החזרנו לו את כספו ואף השארנו בידי הלקוח את המזרן שקיבל ואף את הכלור.
כלומר הלקוח קיבל את המוצרים בחינם ועוד מעז להתלונן על שרות לקוחות לקוי.
אנו מפיצים בריכות לאלפי לקוחות מרוצים במחירים הזולים ביותר בישראל.
זמני ההמתנה ארוכים בטלפון הינם אופייניים לעונת הבריכות בחודש יולי.


מוצר:
מזרון מתנפח צף INTEX כולל משענת לראש, לגב ולידיים, דגם 58802
תמונת משתמש
שם:
eyal
תאריך:
06/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר מוצרים סקימר ערכות בדיקה וערכת ניקוי עם שואב המוצרים הגיעו תוך כמה ימים
אך היה חסר בא ערכה לבדיקת מים מקט 58274 ובנוסף הסתבר כי הסקימר והשואב לא מתאימים
לברכית בסטווי יתכן שזו גם אשמתי לא צינתי בהזמנה איזה בריכה יש לי כול פניותי לחברה לא הואילו
ולא קיבלתי כול תשובה הפניה שלי מה 20/70/17 היחדה שהתקבלה עם תוכן מתוך 3 ששלחתי
מופיע בסתתוס ממתין לתשובה אני לא מבין את ההגיון הכלכלי של חברה שמתנהגת כך אז הפסדתי 35 ש"ח
ואתם הפסדתם לקוח או יותר לא קיבלתי חשבונית או קבלה ויש לי רק מספר הזמנה 7595
מוצר:
ערכה לבדיקת מים סקימר ערכת ניקוי עם שואב מקלוני בדיקה טבליןת כלור
תמונת משתמש
שם:
אילנה בק
תאריך:
02/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בריכה INTEX הכל כלול (בריכה כיסוי לבריכה כלורינטור משאבה)
הכיסוי לא היה מאותו חברה (BESTWAY במקום INTEX) ולא מתאים לגודל הבריכה. קטן מידי ולא מכסה הבריכה. התקשרתי כמה פעמים להחנות והייתי בהמתנה לאורך זמן מאוד בלתי נסבל- יותר אפילו מזמן המתנה לחברת גז,חשמל ורשתות אחרות....
כשסוף סוף הישגתי נציג שרות- אמר לי שכנראה המכסה המתאים לא היה במלאי ושלחו לי ה-BESTWAY במקומו, לכן יישלחו לי כיסוי יותר גדול שיכסה הבריכה שאמור להגיע בעוד 3 ימים.....לפחות שבועיים אח"כ עדיין אין לי כיסוי לבריכה.
בין החבילה ה"כל כלול" שבכלל לא תואם ובין החוסר מענה אני מאוד לא ממליצה.....
תגובת החנות:
שלום
ערכת הבריכה שרכשת מכילה כיסוי של המותג BESTWAY ולא של INTEX.
תוכלי לראות זאת הן בהזמנה, הן בחשבונית והן בדף הערכה באתר.
זאת משום שלחברת INTEX אין כיסויים בגודל זה.
הכיסוי שקיבלת הוא הכיסוי הנכון והמתאים לבריכה בגודל זה.
גם אם היינו טועים הרי שזה בלתי אפשרי כי לא קיים כיסוי קטן יותר.
בכל אופן נא פני למייל [email protected] ונמצא פתרון מהיר והולם לבעייתך.
לעניין המענה הטלפוני את אכן צודקת שזמן ההמתנה ארוך מאד וזאת משום שאנו נמצאים בשיא עונת הבריכות ומקבלים למעלה מ 1500 שיחות ביום.
אנו מתנצלים על כך.
נמשיך לשרת נאמנה את עשרות אלפי לקוחותינו יחד עם המחירים הזולים ביותר בישראל.
מוצר:
ערכת הכל כלול קלאסיק בריכת INTEX עמודים מלבנית 60*150*220, חדש 2017! ד
תמונת משתמש
שם:
asaf
תאריך:
29/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות והייעוץ היה מקצועי,
התאימו לי את הבריכה לצורך שלי
ותוך מספר דקות הבריכה על כל חלקיה היתה ברכב.
המקום אכן מתקשה לענות לטלפונים אך מספק ייעוץ ושירות כנדרש.
המחיר היה אטרקטיבי במיוחד. שווה להגיע למקום!!!
מוצר:
בריכה אולטרה 5.49×2.74×1.22 דגם 56466
תמונת משתמש
שם:
Binho
תאריך:
28/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו לי בעיות עם חברת המשלוחים (קבעו את מועד האספקה(בשעות לא סבירות) פעמיים ולא הופיעו) . פניתי לשרות לקוחות של מחסני בריכות אבל הם לא עונים טלפון. פניתי דרך האתר של החברה וגם לא ענו לי. פניתי דרך פאי פאל, אז הם ענו. אבל במקום לעזור לי לפתור את הבעיה מול חברת המשלוחים, הם לקחו צד עם חברת המשלוחים נגדי.
אני לא ממליץ לקנות בחנות זו. חבל שלא בדקתי את חוות דעת בזפ קודם.
תגובת החנות:
שלום
הלקוח הזמין כיסוי לבריכה ב 18/8 (יום חמישי) לכתובת בחיפה.
המשלוח נאסף ע"י ציטה משלוחים עוד ביום חמישי.
אנו מחויבים לספק עד 3 ימי עסקים.
ביום ראשון ניסה שליח של ציטה משלוחים לספק ללקוח את המוצר אך הלקוח לא היה זמין.
גם ביום שני ניסו לספק ללקוח , שוב ללא מענה.
הלקוח פנה אלינו לבירור אודות המשלוח ומבירור שעשינו מול ציטה, התברר שהלקוח לא ענה לנייד.
לבסוף המשלוח סופק ביום שלישי (23/8) שהם 3 ימי עסקים.
לא ברור על מה מתלונן הלקוח שהרי המשלוח הגיע בזמן.
אנו לא לוקחים שום צד שבין הלקוח לבין חברת המשלוחים.
היה וקרתה תקלה באספקה אנו לוקחים על עצמנו את מלוא האחריות.
אנו נמשיך לשרת את כלל לקוחותינו בנאמנה תוך שמירה על המחירים הזולים בישראל.
מוצר:
כיסוי לבריכה 28038
תמונת משתמש
שם:
עידית
תאריך:
03/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו בריכה של בסט ווי במחיר מאד משתלם. לא היה פשוט בכלל להשיג אותם בטלפון אז השארנו הודעה במייל והם חזרו אלינו. הגענו לחנות לקחת את המוצר וראינו שהחבר'ה שם ממש קורסים מרוב עומס של פניות וטלפונים. פנים אל פנים קיבלנו שירות מאד אדיב ונעים. מי שרוצה לחסוך לא מעט כסף ולקבל מוצר איכותי - זה המקום. נכון שיש מה לשפר ביעילות המענה הטלפוני - אבל התמורה בהחלט שווה את זה.
מוצר:
בריכה 4.88/2/74/1.22
תמונת משתמש
שם:
mike
תאריך:
29/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע אחרי שבועיים ולא שלושה ימים כמובטח, המוצר הגיע באריזה קרוע מלאה עובש וחסר החלקים מרובים. מוצר פגום המוצר המוצר לא תואם את הציפיות
לא הייתי ממליץ כלל לרכוש מחברה זאת
תגובת החנות:
שלום
הלקוח ביצע הזמנה ב 14/7 אך לא שילם עליה.
הלקוח ביצע העברה בנקאית רק ב 22/7 (יום שישי)
נאמר ללקוח שזמן האספקה לבית שמש הוא 5 ימי עסקים.
ב 24/7 (יום ראשון) יצא אליו משלוח באמצעות ציטה משלוחים.
המשלוח נמסר ללקוח ב 28/7. (5 ימי עסקים ולא שבועיים כפי שטוען הלקוח).
ייתכן שקרטון הבריכה נקרע במהלך המשלוח (בכל זאת מדובר בבריכה במשקל 130 קג ובגודל של מקרר) ואנו מצרים על כך.
הדבר לא משפיע על הקרטונים הפנימיים שבאריזה והבריכה הגיעה תקינה והלקוח אף אישר זאת.
הלקוח חשב שחסרים חלקים אך הם נמצאו בסוף בתוך אריזת הבריכה.
אנו פועלים כל העת מול ציטה משלוחים למנוע הישנות מצבים בהם נקרעת האריזה.
אנו נמשיך לשרת את אלפי לקוחותינו במסירות יד ביד עם המחירים הזולים בישראל.
מוצר:
אובלית 122*366*549 חדש 2016 אובלית 122*366*549 חדש 2016
תמונת משתמש
שם:
m.
תאריך:
14/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לבצע הזמנה טלפונית מאחר ואני לא זמין למחשב לטובת ביצוע הזמנה. החנות ניסתה להתעקש לבצע את ההזמנה באינטרנט. בסופו של דבר השתכנעו וביצעו עבורי את ההזמנה בטלפון.
הזמנתי חבילת הכל כלול ועוד הוספתי להזמנה משטח פלציף ורשת לאיסוף לכלוך. החבילה הגיעה במועד והשליח לא הביא איתו משטח פלציף, בנוסף, לא החתים אותי על תעודת המשלוח ולא מסר לידי קבלה \ חשבונית. כל מה שיש בידי זה מספר ההזמנה.

לאחר שקיבלתי את החבילה התברר לי שיש אחריות על דברים מסויימים רק ל-48 שעות מרגע קבלת המשלוח. רק שהחנות לא עונה לטלפון. ניסיתי מכמה מספרים שונים בכדי לברר האם יש פה ניסיון סינון. מסתבר שכן מכיוון שכשניסיתי מכמה מספרים שונים קיבלתי ניתוק.

לאחר שהרכבתי את הבריכה, הבחנתי כי חלק מחיבורי המשאבה תקולים וכי הבריכה נוטפת מים. אין לי דרך לסדר את זה וכל ניסיון פניה לספק (גם במייל) אינו נענה כלל.

מבחינתי חייבו את האשראי שלי בלי לתת לי אחריות\כתובת\קבלה. ולא שלחו לי חלק מההזמנה - לפי החוות דעת זה נראה כמו משהו שחוזר על עצמו עם הספק הזה.

אני לא מרוצה מהתנהלות הספק ולא ממליץ לרכוש ממנו גם אם הוא הכי זול בשוק בשום פנים ואופן.
תגובת החנות:
שלום
הלקוח טועה ומטעה.
אחריות 48 שעות (להלן מועד הקמת הבריכה) ניתנים לכלל הלקוחות עבור הימצאות פגם/חורים בבריכה.
היה וחלילה והלקוח מקבל בריכה חדשה ובתוך 48 שעות מהקמתה מתלונן על חור, אזי אנו מחליפים את הבריכה לחדשה.
לאחר 48 שעות ממועד פתיחת הבריכה אנו מסירים אחריות על חורים אך כמובן שנותנים שנה אחריות על תפרים והלחמות ושאר מכלולי הבריכה.
גם לא ברור לנו מה עניין האחריות קשור ללקוח שהרי הבריכה שאצלו תקינה לחלוטין.
הוסבר ללקוח ללפף בטפלון את חיבורי הצנרת אל הבריכה ואל המשאבה בכדי למנוע נזילות.
חשבונית נשלחת במייל לכל לקוח על פי החוק בישראל ואם חלילה לא קיבל תמיד יכול לפנות אלינו ואנו נשלח בשמחה.
בכל מקרה כל לקוח הרוכש אצלנו מוצרים נמצא ברישומינו ואיננו דורשים להציג דבר בכדי לקבל שרות ו/או אחריות.
כמו כן מיד עם הודעתו של הלקוח שלא קיבל משטח פלציב - כרטיס האשראי שלו זוכה במיידית.
לא ברורות טענותיו של הלקוח ועל מה הוא בדיוק מתלונן.
הלקוח מוזמן לפנות לשרות הלקוחות בכל בעיה ואנו נשמח לסייע לו כמובן.
אגב, גם אם היינו רוצים לסנן מישהו, אין לנו היכולת לכך מאחר ומדובר במרכזיה עם שלוחות.



מוצר:
בריכה 3X2 הכל כלול 28272C קלאסיק
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בריכת אינטקס 3.05 על 0.76. הגעתי לאסוף-נוח מאד, מוציאים לך המוצר לרכב, מאחר וחסכתי המשלוח ובאתי מרחוק עוד קיבלתי טבליות כלור במתנה. אחרי הרכבת הבריכה גיליתי בעיה של נזילה. יצרתי קשר עם יניב ממחסני בריכות וללא ויכוח אחרי יום וחצי הגיע אלי שליח הביתה עם בריכה חדשה תקינה. בקיצור-חווית קניה טובה, שירות מעולה, זול, והכי חשוב-כשיש בעיה יש עם מי לדבר-כל הכבוד!!!
מוצר:
בריכה 28200
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אלדד
תאריך:
15/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רשת לניקוי הקרקעית של הבריכה ושלחו לי רשת אחרת לגמרי אחרי פניות רבות ביקשו לתקן את הטעות ושוב שלחו לי רשת לא לפי מה שהזמנתי המענה טלפוני שלי ברמה נמוכה לא עונים ןכבר שעונים אומרים שיחזרו ולא חוזרים
תגובת החנות:
הלקוח הזמין באתר האינטרנט רשת לאיסוף עלים ללא מוט טלסקופי בעלות 29 ש"ח.
הלקוח התקשר וטען שהרשת אינה מתאימה למוט שברשותו.
לנו אין היכולת לדעת אם יש ברשות הלקוח מוט טלסקופי בכלל ואם כן מאיזה סוג או קוטר.
הודענו ללקוח שקיימת רשת מסוג אחר ואף שלחנו לו חדשה על חשבוננו שגם לא התאימה ללקוח.
הלקוח מוזמן להחזיר את הרשת ונזכה אותו.
אנו נמשיך לשרת את אלפי לקוחותינו נאמנה ונמשיך להיות הזולים ביותר בארץ בתחום הבריכות.
מוצר:
רשת לניקוי הבריכה רשת לניקוי בריכה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אושריאל
תאריך:
23/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אמין ומקצועי
יחס אדיב
הבריכה הגיעה בזמן ובמהירות
לצערי פעמיים גיליתי פריטים חסרים בהזמנה לאחר יצירת קשר חזרו אלי עם המוצר אך סרבו לתת פיצוי בטענה שחברת המשלוחים אשמה...
מוצר:
בריכה 56409
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply