דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי אלקטרוניקה וחשמל (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מבית מבט אינטליג'נט בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במבט אלקטריק ?
2.93
ציון ממוצע
57
חוות דעת בשנה האחרונה
451
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
4
0
10
6 חודשים אחרונים
7
0
16
שנה אחרונה
27
0
30
כל הזמן
333
5
113
נמצאו 451 חוות דעת גולשים על מבט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
yas120
תאריך:
31/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלויזיה מדגם סמסונג אצלם
המוכר היה אדיב רגוע אמיתי . הראה לי אתר של חוות דעת על סוגי טלויזיות
עיניני לא ניסה ללחוץ
כל הכבוד אני אחזור !!
מוצר:
טלויזיה סמסונג QE55Q60T
תמונת משתמש
שם:
avner
תאריך:
31/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 9.8 ביצעתי הזמנה באינטרנט של מכונת כביסה. הובטח כי המוצר יספק תוך שבעה ימי עסקים. לאחר שבוע, נאמר לי על ידי בית העסק שיש עיכוב קל, שבוע לאחר מכן לא ניתן היה להשיג את בית העסק ולא היה מענה גם בוואטספ.
המוצר לא סופק!
נאלצתי להתקשר לויזה ולבטל את התשלומים העתידיים. השירות היה רע ומתסכל.
תגובת החנות:
שלום רב
המכונה היתה במלאי וכאשר קיבלנו הודעה כי אזל המלאי
הורדנו את המוצר מהאתר עד שתתחדש האספקה
מוצר:
Bosch WAN20061IL
תמונת משתמש
שם:
maya
תאריך:
26/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאוורר מגדל של חברת מידאה שהגיע אלי תוך 3 ימי עסקים והייתי מאוד מרוצה מהשרות, ולכן עשיתי הזמנה נוספת עבור אימי של אותו מוצר, אימי כעבור יום קיבלה הודעה שהכסף ירד אך כעת עברו 9 ימים והיא לא שמעה מהמוכר כלום, ניסינו להתקשר לחנות מספר פעמים ולא קיבלנו כול מענה, האמת לא ציפיתי לשירות כל כך מאכזב
תגובת החנות:
במקרה זה הלקוחה רכשה ביום חמישי וכעבור 9 ימים רגילי זה היו רק 5 ימי עסקים והלקוחה
קיבלה את המוצר ביום העשירי דהיינו ביון העסקים השיש ואנחנו עמדנו בזמנים
חבל שמפרסמים חוות דעת ללא מחשבה על הנזק שזה גורם אפילו שהעסקה בוצעה בזמן המובטח באצר

מוצר:
‏מאוורר מגדל מאוורר מגדל FZ10 16AR MIDEA מידאה
תמונת משתמש
שם:
shahar.r
תאריך:
26/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה !!! מאחרים באספקת המוצר (מדיח כלים), לא יוצרים קשר, לא עונים לטלפונים, לא עונים למיילים ולהודעות באתר.
להתרחק.
תגובת החנות:
סופק ללקוח תוך 7 ימי עסקים ולא 7 ימים רגילים
מוצר:
מדיח כלים ‏רחב Crystal DW7713FI קריסטל
תמונת משתמש
שם:
לנה
תאריך:
18/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
רכשתי מכונת כביסה תוצרת BOSCH עם שרות מהיבואן הרשמי וקיבלתי שרות מאד מאד גרוע מהיבואן ומהחנות. המובילים לא הכניסו את המכונה למקומה והטכנאי הגיע ל 5 דקות, פתח את האריזה והשאיר לי את המכונה ואת האריזה באמצע הסלון. מאתמול ב15.30 אני מנסה לקבל פתרון מהחנות ומהיביאן ללא הצלחה. היבואן ביקש עוד 280 שקל כדי להכניס את המכונה והחנות כול הזמן דוחה ומורחת אותי. פעמיים לקחתי חצי יום חופש מהעבודה, שילמתי על מכונת כביסה, שילמתי למובילים, עשיתי המון טלפונים לחנות וליבואן- ואני תקועה בלי מכונת כביסה עובדת ועם בלאגן גדול באמצע הסלון. עד עכשיו היו לי שתי מכונות כביסה של קריסטל ואף פעם לא היה לי בלאגן כזה. אני מאד מאד מצטערת שקניתי מהחנות ומהיבואן האלה.
אני מבקשת שתתקינו לי את מכונת הכביסה בהקדם האפשרי כדי שאוכל להשתמש בה,
לנה
תגובת החנות:
הלקוחה לא מציינת כי בכדי להכניס את המכונה למקום המיועד לU צריך להרים אותה באופן מסוכן מעל כיור של 1.50
שצריך לפרק את דלת המכונה, ,ההובלה כלולה רק למקום בו המכונה נכנסת באופן פשוט ללא מכשולים וללא כל פירוק
אם בזאפ היו נותנים להוסיף תמונה הייתם יכולים ולראות על מה מדובר.
ללקוחה הוצע לשלוח מוביל מיוחד במחיר מופחת בכדי לטפל בהכנסת המכונה אך הלקוחה לא הייתה מוכנה לשלם זאת
מוצר:
מכונת כביסה BOSFH WAN20061IL
תמונת משתמש
שם:
Hila
תאריך:
10/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להודות לצוות הנ״ל על השירות האדיב! האמינות! רכשנו מהם את כל מוצרי החשמל לבית והיינו מרוצים מאוד במיוחד לאלון שליווה אותנו בכל!

מוצר:
מקרר ,מייבש , כייריים, מסך oled
תמונת משתמש
שם:
AG
תאריך:
08/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-27.07.21 רכשתי ממבט אלקטריק טלוויזיה 75LG אינטש .באתר ZAP שממנו הגעתי אליהם הובטח אספקה תוך 3 ימי עסקים .איש המכירות טען שזאת טעות זמן האספקה הוא 7 ימי עסקים והבטיח לזרז את האספקה.לאחר מס שיחות עם איש המכירות הובהר לי שאין להם את הטלוויזיה במלאי האספקה היא מחברת ח.י וזאת אמורה ליצור איתי קשר להספקה נכון להיום לא יצרו איתי קשר לתאם הספקה למרות שעברו 7 ימי עסקים.
ברצוני לצין שאיש המכירות יעקב היה נחמד ואדיב ולדבריו ניסה לזרז את ההספקה.
בשולי הדברים.
אמינות???
תגובת החנות:
שלום רב,
כל טלוויזיות העודפים באתר נמצאות על זמן אספקה של 14 ימי עסקים בכדי שלא תהיה
אפשרות לאיחור אלא רק להקדמת מועד האספקה.
יתכן כי איש המכירות ניסה להתאמץ וזה היה נשמע כהבטחה אך אין הדבר כך

מוצר:
טלויזיה NANO90 75 דגם LG
תמונת משתמש
שם:
uri
תאריך:
06/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיית סמסונג. אחרי הרכישה יצרו איתי קשר טלפוני לתיאום, הציעו לי לבחור צבע מסגרת ולשדרג לאחריות יבואן ישיר.
הטלוויזיה הגיעה תוך זמן סביר במסגרת זמני האספקה שהוגדרו, אבל:
1. לאחר פתיחת האריזה וחיבור המכשיר הבחנתי שהדגם שסופק לי הוא דגם דור אחד ישן יותר מהדגם שהזמנתי, שמחירו נמוך מעט יותר (50 ₪ פחות)
2. הבלנדר שבחרתי כמתנה עם ההזמנה לא סופק

פניתי לחנות, נאמר לי שסופק דגם ישן יותר בגלל צבע המסגרת שבחרתי - דבר שכלל לא נאמר לי כששאלו על בחירת הצבע... ציינתי שמחיר הדגם שסופק נמוך יותר ממה ששילמתי - בתגובה נאמר ש"ממילא היה יוצא אותו סכום" כי מחיר אחריות היבואן בדגם הישן יותר גבוה ב-50 ₪ מהמחיר ששילמתי על הדגם שהוזמן.
הבחור שדיברתי איתו התווכח איתי ולא הבין מה לא בסדר בזה שסיפקו לי מוצר שונה ממה שהזמנתי וגבו מחיר גבוה יותר. הרגשתי שהוא נותן לי תירוצים ושבפועל זו "שיטת מצליח" ובונים על זה שלא ישימו לב להבדל בדגם.
הזכרתי גם את הבלנדר שלא צורף - אז אמר שיגיע אלי ואכן שלחו לי יום אחרי, אבל כנראה שאם לא הייתי שואל גם זה לא היה קורה.
בשורה התחתונה - הטלוויזיה אחלה אבל ההתנהלות וה"מצליח" לא הותירו רושם טוב ולא אקנה מהם שוב.
מוצר:
טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
limon
תאריך:
13/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר!

התקשרתי על מנת לבצע הזמנה של מכשיר מעבד מזון Ninja, המשלוח אמנם בחינם אבל רציתי אותו מייד אז ביקשתי להגיע לאסוף בעצמי.
הנציג טיפל בהזמנה, וידא מלאי בחנות הקרובה לביתי והיה אדיב מאוד.
כשהגעתי לחנות היא הייתה באיזור תעשייה הומה ולא הצלחתי למצוא חניה, התקשרתי שוב לנציג ושאלתי אם אפשר להוציא לי החוצה את המכשיר - ובאמת כך היה. תוך דקה יצא המוכר החוצה עם החשבונית שלי מודפסת, מעבד המזון שלי ואיחוליי "תתחדשי ותהני".

הייתי מאוד מרוצה, המחיר הכי טוב ושירות לא פחות. ממליצה!
מוצר:
מעבד מזון Ninja BL682 Auto IQ נינג'ה
תמונת משתמש
שם:
eliashivzil
תאריך:
09/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טוסטר פשוט של חברת סאוטר עם משלוח תוך שבעה ימי עסקים בתאריך 19/05, ביום ראשון האחרון אחרי כמה טלפונים הוסבר לי שהיה בלבול עם המשלוח, יכול לקרות, ביום ראשון השבוע 06/06 הגיע אליי הטוסטר ללא חיבור בין החלק העליון לחלק התחתון של הטוסטר, גם יכול להיות, התקשרתי ואף שלחתי תמונה לאדם בשם אושר שהיה רושם שהוא מעוניין לעזור אך מאז לא נעשה דבר ולא עודכנתי גם אחרי תזכורת מצדי, באסה

י9ו
מוצר:
טוסטר לחיצה סאוטר 222 TG
תמונת משתמש
שם:
Adir
תאריך:
29/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יוצא מן הכלל, אדיבים ונותנים יחס אישי ללקוח.
לאחר סקר מעמיק בין מגוון החברות המתחרות הם נותנים את מחירי היבואן הרשמי מהטובים והנמוכים בשוק. ממליץ מאד!
מוצר:
Samsung 65Q90T
תמונת משתמש
שם:
גלית
תאריך:
18/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין!!הזמנתי מבחור בשם סער.נעים ומקצועי.אמר שלפי ההתחייבות אקבל תוך 14 ימי עבודה את הכיריים.
היכיירם הגיעו למחרת!מדהים גם המחיר הכי זול.
ממליצה בחום
מוצר:
כיריים סאוטר 9095
תמונת משתמש
שם:
Elisheva cohen
תאריך:
11/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אלון וג'ולי נתנו לנו שירות מעולה וסבלנות אין קץ, יודעים להתאים את המוצר לצורכי הלקוח , והכל נעשה בחיוך ,
לגביי המוצר - ממש מעולה נותן הרגשה של בית קולנוע
מוצר:
מקרן קול סמסונג soundbar q70T
תמונת משתמש
שם:
Julie
תאריך:
25/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה ראשונה שלי מהחנות-חד משמעית לא אחרונה! שירות כל כך סבלני ואדיב, דאגו להתאים מוצר בול לצרכים שלי, דאגו לספק את המוצר בהקדם האפשרי, פשוט כייף לשם שינוי לקבל כזה שירות בארץ!
מוצר:
MIDEA 339
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
מיטל
תאריך:
20/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שבת מוצר באתר של החנות. כבר ביום ראשון יצרו איתי קשר, וביום שני המוצר היה כבר בביתי !! וזה אחרי שכתבו שייתכנו איחורים באספקה...
יחס חם, אישי, מתחשב ואכפתי ! איזה שירות נפלא ! ממליצה בחום !
מוצר:
מעבד מזון נינג'ה
תמונת משתמש
שם:
oded.187
תאריך:
04/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שחוויתי חווית קנייה כזאת מדהימה!!
נתחיל בזה שהגעתי לחנות וישר באו לעזור עם חיוך,
הזמנתי דרכם op300 ninja
קבלתי שירות אדיב ומצוין, הרגשתי שבאמת דואגים לי ואף קבלתי מענה מעבר לשעות העבודה בזמינות מלאה.

שמחתי מאוד לאורך כל ההזמנה וקבלתי מוצר מצוין, קפה, ובעיקר פתיחות והסברה מקצועי על המכשיר ועל הדגמים הדומים.
תודה רבה, בחירה מעולה!

אין ספק שאחזור לרכוש אצלכם- ובטח שאמליץ!!

מוצר:
ninja op300
תמונת משתמש
שם:
Naor
תאריך:
21/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
די סביר. לא נעשה מאמץ מיוחד.. המחיר היה בסוף יקר יותר עבור יבואן רישמי (לא צויין באתר) והתחייבויות שכוללות התקנה "חינם" נדרשו לתשלום נוסף על ביטוח והתקנה של מתאם/זרוע. סך הכל סביר ולא יותר מזה.
תגובת החנות:
החנות עמדה בזמני האספקה,
הלקוח בחר בעצמו לקחת את היבואן הרשמי ולא את המקביל,
הוסבר ללקוח בשיחה כי ההתקנה היא אך ורק על מתקן צמוד קיר (כמו תמונה).
ביטוח נוסף לטלוויזיה היא מבחירה של הלקוח בלבד, החנות אינה יכולה לגבות תשלום בעד הארכת אחריות\ מתקן אחר שלא צמוד קיר.

מוצר:
טלוויזיה Samsung UE55RU8000 סמסונג
תמונת משתמש
שם:
zivalevy1969
תאריך:
20/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את השירות שניתן לי הן טלפונית והן בהגעת המוצר (כריים גז)
נאמר לי ע"י הנציגה שהמוצר יגיע אליי תוך 10 ימים בגלל עיכוב ולהפתעתי ארבעה ימים לאחר ההזמנה המוצר היה אצלי בבית.
תודה רבה על שירות נפלא.
מוצר:
EGT6247NOK
תמונת משתמש
שם:
Ofir
תאריך:
17/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נפלאה! קניתי שם טלוויזיה, מחיר מעולה, בהתחלה ביקשתי משלוח אבל שאלתי אם אפשר לשנות לאיסוף ונענו בשמחה. הגעתי וקיבלתי שירות מקצועי ואדיב. ממליץ בחום ובהחלט אחזור לשם למכשירי החשמל הבאים להם אזדקק!
מוצר:
טלוויזיה Samsung UE50RU7100 4K ‏50 ‏אינטש סמסונג
תמונת משתמש
שם:
yacovkirn
תאריך:
11/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30.11.20 רכשתי בחנות מבט טלוויזיה 40 אינטש מתוצרת פוג'יקום. ההבטחה הייתה ל- 7 ימי עסקים. היום 11.12.20 לאחר שעברו 8 ימי עסקים ולאחר אינספור טלפונים לחברת מבט טרם קיבלנו את המוצר. טלפנו לאלון שהבטיח לחזור עם תשובה ולא חזר. טלפנו שוב ואמרו שהמוצר אצל השליח ושהוא יתקשר אלינו אתמול. שום דבר כזה לא קרה. היום התקשרנו שוב וענתה נציגה שאמרה שיש עומס ושאין היום יום שישי עם מי לדבר. אז איך ייתכן שכשיש עומס חברת המשלוחים לא עובדת בימי שישי? הנציגה הבטיחה לטפל בנו ביום ראשון.
מבת לא יודעת מימינה ומשמאלה. אין להם שמץ מושג מתי אקבל את המוצר.
ממליץ לא לרכוש שום מוצר בחנות כזו שרמת השרות בה 0.
תגובת החנות:
צר לנו כי לקוחות משתלחים באופן כזה מביש
באתר כתוב בפירוש כי עקב המצב יתכנו איחורים קלים בקבלת המוצר עקב מצב הקורונה בה דברים לא צפויים קורים אף שלרוב זה לא קורה.
הלקוח קיבל היום 13.12.20 את המוצר לאחר כמה וכמה שיחות לחברת השילוח מצידנו.
יש לציין כי הוא קיבל את המוצר באיחור של 2 ימי עסקים וצר לי כי ככה לקוחות מתנהגים למרות שהבהרנו כי קורה שיש עיכוב וזה לא בשליטתנו המלאה.
מוצר:
טלוויזיה סמרט 40 אינטש פוג'י קום.
תמונת משתמש
שם:
s3189997
תאריך:
08/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי עם אלון בטלפון וקבלתי שירות מהיר מסור כולל עזרה מהמוכרן בהובלת המוצר לרכבי באהבה
מוצר:
DF263W דגם לבן פוגיקום עליון מקפיא מקרר
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
12/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים מוכר שטרח ועזר והסביר כל דבר אפשרי לא משנה כמה שיגעתי אותו כשרציתי להחזיר משהו לא עשה בעיות ועזר לי באופן אישי וחם

מוצר הצגה וחנות עוד יותר אני בהחלט אחזור לשם
מוצר:
טלוויזיה TU 7000
תמונת משתמש
שם:
blondinit1998
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לי יום הולדת וקניתי טלויזיה, רציתי את המשלוח מהר כמה שאפשר וגם שינו לי לדיל שיותר טוב עבורי. והתקשרתי והשירות פשוט היה כיף, נעים וחברי, וזה במקום הראשון אצלי. אני מסוגלת לבטל הזמנה אם אנשים הם לא נעימים ופה הופתעתי בטירוף. אפילו חודש אחרי התקשרתי לברר משהו וישר עלה לי חיוך על הפנים ואמרו שכל מה שאצטרך הם שם. תודה רבה❤️❤️
מוצר:
SAM75TU7100N
תמונת משתמש
שם:
petradam
תאריך:
08/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום לאחר שרכשתי 65 אינצ' התקשר אלי סהר ממבט אלקטריק לשדרג את הדגם במחיר מצויין. קיבלתי את הטלווזיה כמה ימים לאחר מכן, רצתי לפתוח ולראות איך זה לעבור מ40 ל 65 אינצ' ורק גיליתי שעשיתי שטות והיא ענקית מדי לסלון שלנו.
טלפון לסהר והבנאדם מיד דיבר בגישה חיובית ורצון לעזור, אפילו שרציתי להחליף לטלווזיה קטנה יותר.
כשהגעתי לחנות נתקלתי בצוות אדיב ביותר. הם לא יכלו לזכות אותי על הטלווזיה כחדשה כי כבר הדלקתי אותה אבל במזל בו במקום הצלחתי למצוא מישהו שיקנה אותה ממני ורכשתי במקומה 55 אינצ'.
סהר והצוות באו לקראתי במחיר ובכל השירות של החלפת החשבוניות במקום ועזרו לי לא לצאת מופסד או מאוכזב.
יצאתי משם שמח על הרכישה החדשה וגם כלקוח שיחזור ויקנה.
ממליץ בחום!
מוצר:
טלוויזיה סמסונג TU7000
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply