אלון ואביגדור בחנות עזרו לי לבחור מוצר מצויין . לאחר שהיו לי בעיות עם חברת השליחויות של היבואן אלון המקסים אפילו טרח והביא לי את הטלוויזיה בעצמו עד הבית , ועזר לי להתקין אותה . שירות מעולה מעל ומעבר .
מוצר:
סמסנוג 43" דגם 9000
שם:
Galitn
תאריך:
27/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף לרכוש מאווררים, ממליצה בחום, קיבלתי יחס אישי, איכפתיות, אמינות מחיר מעולה, שירות מעולה.
מוצר:
מאוורר מגדל
שם:
Yonatan
תאריך:
21/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי. הגעתי לבית העסק לקניית מוצר חשמל ויצאתי אחרי כמה דקות מרוצה עם המוצר באחראיות.
מוצר:
שיאומי שואב אבק C1
שם:
chen1122669
תאריך:
19/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים חייב לציין את אלון שדאג לי במיוחד להכוונה בדיוק למוצרים שהייתי צריך ! שאפו!
מוצר:
מקרר מידאה
שם:
efi
תאריך:
19/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה ממש גרועה הזמנו מהם מדיח אחרי 3 שבועות של פניות חוזרות ללא מענה נזכרו להגיד שאין במלאי ואין צפי להגעה של מלאי ואם אני רוצה אני יכול להוסיף 1000 שקל ולקבל פשוט ביזיון
תגובת החנות:
בעולם שלנו בזמן הקורונה המלאים לא תקינים בכל החברות ואנחנו מסתמכים על הספק ובמקרים מסוימים על המלאי הקיים שלנו. אנחנו לא מחייבים את הלקוח עד לאספקה וכותבים באתר שזה בכפוף למלאי ספק, למרות שאומרים לנו שיש עד שהזמנה נכנסת יכולות להיכנס הזמנות נוספות ונגמר המלאי. ברגע שאנחנו מודעים לכך מיד מסירים את המוצר מהאתר ומציעים מה שיש במלאי
מוצר:
מדיח מילה
שם:
x0123456
תאריך:
14/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין מהם. יותר מידי נורות אדומות ובסוף לא סיפקו את המוצר.
ביצעתי הזמנה של מקרר. אחרי שבוע התקשרו וסיפרו שהמוביל אמר שהמקרר פגום (סיפור הזוי כי בכלל לא תיאמו איתי). המליצו לשדרג לדגם אחר בתוספת של 20 שקלים ושהמקרר החדש עם דירוג אינרגטי A ולא D ואז המוכר בטלפון אמר - "בזכות השדרוג אתה תחסוך ארגזים של כסף כל חודש". - משפט שקרי לחלוטים. לבסוף הם הסכימו לבצע את השדרוג ללא תשלום, ואמרו שיספקו את המקרר תוך 3-4 ימים. לאחר 3 ימים התקשרתי לברר מדוע לא תיאמו איתי ושוב שמעתי סיפורים שההזמנה הלכה לאיבוד ואם אני רוצה אפשר לעשות חדשה ולהמתין שוב בין 5-7 ימי עסקים. זה השלב שהחלטתי לבטל את ההזמנה כי הרגיש לי שנתקלתי בחברה שבמקרה הטוב לא יודעת לעבוד ובמקרה הרע יודעת לספר סיפורים לא מוצלחים...
תגובת החנות:
היתה לנו תקלה עם סחורה ישנה ופגומה (סך הכל שני דגמים) הורדנו את המוצרים מהאתר ברגע ששמענו שהמוביל שלנו מסר שיש פגם ולא רצינו לשלוח מוצר פגום נתנו כפיצוי מוצר יותר יקר ללא תוספת תשלום וגם זה לא הספיק ללקוח היו נסיונות התקשרות ללקוח ולא החיתה תגובה לא חייבנו את הלקוח ונתנו לו אפשרו לקבל מוצר עם דירוג B ול A כמו שהוא כתב למרות שבאינטרנט רשום שהוא A הלקוח הזמין דירוג D שצורך באופן ברור יותר חשמל איך זה שירות גרוע?
מחירים טובים, שירות אדיב ומקצועי. בעקבות אי הבנה שלי הזמנתי טלוויזה שונה ממה שרציתי. לאחר שיחה עם הצוות של החנות הוחלפה לי הטלוויזיה ללא שאלות ובמהירות.
מוצר:
סמסונג 65 אינצ' AU8000
שם:
יחיאל
תאריך:
13/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר כמה ימים שלא סיפקו את המוצר התקשרתי ואמרו לי שאין להם בכלל את המוצר ואם אני מעוניין יש מוצר "דומה" במחיר יותר יקר משמעותי. יש לציין שכשקניתי הופיע שהמוצר ישנו ואפשר להזמין
רצינו לציין שקבלנו שרות טוב ממנהל החנות השרות היה אדיב ומקצועי וענייני תודה רבה לכם
מוצר:
נינג’ה גריל
שם:
hillasi2002
תאריך:
01/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהמם! אלון סבלני ונחמד מאוד, המחיר הכי טוב שמצאתי בשוק אדיב ושירותי ממליצה בחום!!
מוצר:
Ninja AG553
שם:
גולש
תאריך:
30/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ironid1104
תאריך:
28/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש. הזמנתי מעל לשבועיים מקרר. עד היום לא קיבלתי את המוצר. אף אחד לא חזר, התקשרתי לשאול ואמרו שהמוצר פגום, הציעו מקרר אחר, רק בעוד חודש. הסכמתי להוסיף כסף למקרר אחר רק שיגיע בזמן. אחרי שבוע מתברר שאף אחד לא קידם את ההזמנה. ביטלתי את ההזמנה. כל הזמן מבטיחים לחזור ואף אחד לא חוזר.
בקיצור להתרחק. השירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם.
תגובת החנות:
היה לנו מקרר אשר נתגלה כפגום ולא רצינו לשלוח את המוצר בשיטת מצליח. הורדנו את המוצר מהאתר. הצענו ללקוח מקרר NO FROST במחיר עלות שלנו, לא עברו 4 ימים מיום ההזמנה של המקרר החדש והלקוח ביקש לבטל המקרר היה מסופק לו יומיים לאחר מכן
מוצר:
מקרר Normande
שם:
dafnanuriel
תאריך:
24/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות שניתן היה מעולה. זמינות וסבלנות רבה, מענה וקשב לצרכי הלקוח, פירוט אודות המוצר. משלוח זריז ותיאום מלא עם השעות והימים המותאמים לי. התקנה יום למחרת משלוח.
מוצר:
55AU8000 דגם סמסונג 55" מסך
שם:
Margo
תאריך:
23/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שואב אבק במחיר הכי זול שמצאנו(לאחר בדיקה מקיפה בכל מיני חנויות) ואספקה מהירה מאוד הנציגים אדיבים ושירותיים וכמובן שנמשיך לרכוש דרכם שוב! תודה רבה!
מוצר:
Shark iz101
שם:
חנות
תאריך:
18/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר על נינג'ה גריל. אמרתי שיש לי מחיר יותר טוב ממה שכתוב באתר מבט. אלון המנהל נתן לי מחיר יותר טוב ממה שקיבלתי ועד שהגעתי לאסוף המוצר היה מוכן עם חשבונית מסודרת. שירות ומחיר נהדרים אחזור לקנות במבט אלקטריק
מוצר:
נינג'ה גריל
שם:
dperetz62
תאריך:
09/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באינטרנט בערב לאחר שהתקלקל לי המקרר , למחרת בבוקר התקשרתי לנסות לקבל את המקרר החדש כמה שיותר מהר קיבלתי מענה מהיר ויעיל ושירות מעולה מאביגדור שכטר שממש עזר לי וגם קיבלתי את המקרר באותו היום, ממליץ בחום .
מוצר:
מקרר מידאה
שם:
amitay15
תאריך:
20/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתחיל מהסוף. להתרחק כמו מאש. הזמנתי לפני מעל חודש מייבש כביסה. עד היום לא קיבלתי את המוצר. זה התחיל בתירוץ הראשון לפני שבועיים וחצי שהנציג שטיפל לי בהזמנה נפטר והם רוצים לפצות אותי בשדרוג מייבש יותר טוב שיגיע יום למחרת, הסכמתי וכמובן שהמייבש לא הגיע. מאז ועד לרגע זה הם פשוט מורחים אותי בהבטחות שקר שיגיע אלי יום למחרת כמובן שהכל שקרים. דוגמא אחרונה מאתמול- לאחר המתנה ארוכה מול נציגה שבודקת מול המנהל מה אפשר לעשות והבטחה שתחזור אלי עד סוף היום עם תשובה מתי המייבש יגיע- פשוט לא חזרה אלי. את הכסף הם קיבלו ואת המייבש נראה שלא אראה. הנושא התחיל הבוקר תביעה משפטית. בקיצור להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מייבש יותר יקר באותו מחיר של מייבש ישן הוסבר ללקוח כי זמן האספקה ארוך יותר מאחר והלקוח גר מעבר לקו הירוק מספקים ללקוח את המייבש ביום שלישי הקרוב אלא אם הוא יבחר לבטל את העקה וכספו יוחזר לו
מוצר:
מייבש
שם:
שרית
תאריך:
01/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהזמנתי את הנינג’ה ונחלתי אכזבה מחברה אחרת (שקיבלה פה יותר המלצות ) וביטלו לי לא לפני שביקשו עוד שלוש מאות שקל בשביל מכשיר מהיבואן הרישמי! פניתי למבט אלקטריק, ודיברתי עם שי המקסים. שגם נתן לי מחיר מדהים!! , וגם דאג לי שבתוך שעה המכשיר היה אצלי עם שליחות של מונית. אחכ שי בדק שאכן המכשיר הגיע והכל בסדר. באמת שאין לי מילים זה כבר שירות ברמה אחרת. ובפעם הבאה שאצטרך מכשיר חשמלי אין לי ספק ש אפנה אליהם. לגבי המכשיר עדיין לא הפעלתי אבל בטוחה שיהיה מוצלח.
מוצר:
גריל נינג’ה AG301
שם:
shlomy
תאריך:
26/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה עם זמן אספקה של שבוע לאחר 10 ימים התקשרו ואמרו שאין במלאי וטענו שהבחירה שעשיתי היא גרועה והציעו מכונה יקרה יותר טעם דירוג גולשים נמוך יותר.
למה לא הורידו את הפרסום? למה המתינו 10 ימים כדי להודיע שאין במלאי? למה שירות לקוחות לא עונים אף פעם?
תגובת החנות:
שלום רב, יש אלפי מוצרים באתר ולפעמים קורה שנשכח אחד הסיבה שלקח זמן היא כי לא עבדנו בחגים. המוצר הורד במיידית מהאתר ברגע ששמנו לב
מוצר:
מכונת כביסה AEG
שם:
Joel
תאריך:
17/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתן להגיע לשרות לקוחות. גם דוא"ל לא עובד service wasn't found at e-outlet. בטלפון הציעו טלויזיה חילופית בהוספה של 30 שח, בסוף נתנו טליויזה יקרה יותר במחיר 2800 ( 250 במזומן) במקום טלויזיה במחיר 2400
תגובת החנות:
שלום רב, הוצע ללקוח דגם חדש במחיר הכי טוב בזאפ שכן המחיר הנמוך ביותר בזאפ עמד על 2900 והלקוח הסכים כמו כן נשלחה לו הטלוויזיה בשילוח תוך 24 ועל כן הופרד מחיר המשלוח וניתן למוביל ישירות לא חוייב בעלות נוספת
מוצר:
טלוויזיה Samsung UE55TU8000 4K
שם:
Yuval
תאריך:
13/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים רבים אחרי טלוויזיה שתתאים לצרכיי הגעתי לחנות ופגש אותי נציג בשם סהר, התאים לי טלוויזיה לצרכים שלי במחיר הכי טוב בשוק. ממליץ בחום!
מוצר:
Samsung au8000
שם:
אופיר
תאריך:
03/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה באמצעות זאפ. ביום המשלוח מתקשר אלי נציג החנות, מודיע כי יש לו מכונה הרוסה והבטיח שאם אשגרד למכונה טובה יותר היא תגיע באותו השבוע (מזכיר שאני ממתין כשבוע למשלוח) בלית ברירה הסכמתי. ההתחייבות לא היתה נכונה, השולח לא הגיע בזמן, המחיר שהוא נתן לי לא תאם את מה שכתוב בזאפ, ובדיקה מעמיקה גילתה שחווהד בקשר למכונה "היותר טובה" פשוט זוועתיות.
תגובת החנות:
שלום רב, הדגם שביקש הלקוח הוא דגם ישן ופגום המוצר ירד מהאתר ולגבי הדעה האישית של הלקוח לפי הסגנון התבטאות אינו הולם ובטוח לא נכון
ממליץ בחום על המקום! אחרי סקר שוק, בוודאות המקום הכי זול בארץ. שירות מצוין, ובנוסף גם פינקו במתנה.
מוצר:
55au9000
שם:
yas120
תאריך:
31/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלויזיה מדגם סמסונג אצלם המוכר היה אדיב רגוע אמיתי . הראה לי אתר של חוות דעת על סוגי טלויזיות עיניני לא ניסה ללחוץ כל הכבוד אני אחזור !!
מוצר:
טלויזיה סמסונג QE55Q60T
שם:
avner
תאריך:
31/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום 9.8 ביצעתי הזמנה באינטרנט של מכונת כביסה. הובטח כי המוצר יספק תוך שבעה ימי עסקים. לאחר שבוע, נאמר לי על ידי בית העסק שיש עיכוב קל, שבוע לאחר מכן לא ניתן היה להשיג את בית העסק ולא היה מענה גם בוואטספ. המוצר לא סופק! נאלצתי להתקשר לויזה ולבטל את התשלומים העתידיים. השירות היה רע ומתסכל.
תגובת החנות:
שלום רב המכונה היתה במלאי וכאשר קיבלנו הודעה כי אזל המלאי הורדנו את המוצר מהאתר עד שתתחדש האספקה