דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
1.03
ציון ממוצע
39
חוות דעת בשנה האחרונה
2604
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
9
3 חודשים אחרונים
0
0
17
6 חודשים אחרונים
0
0
39
שנה אחרונה
0
0
39
כל הזמן
1929
21
654
נמצאו 2604 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם מקרר לאחר שהישן סיים את חייו, סיכמנו על משלוח ליום המחרת בשל הדחיפות.
מרגע שהמוביל הגיע התחילו הצרות:
לא היה מוכן להעלות את המקרר מבלי לפרק דלתות בתוספת תשלום
לא היה מוכן לקחת תשלום על פירוק התשלום באשראי אלא רק במזומן, דבר שלא צויין בשום מקום.
סירב לקחת את המקרר הישן מאחר והוצאתי ממנו את המדפים( כנראה שהיה מבקש גם עליו תשלום בגין פירוק דלתות
העסקה בוטלה ורכשתי מקרר במקום אחר.
יש לציין שהמקרר הישן היה באותו הרוחב בדיוק והוא והעלנו אותו ללא בעיה, מאחר והעסקה בוטלה גם פינינו אותו ללא שום בעיה.
התשלום עבור הפירוק הולך ישירות למוביל כך שיש לו אינטרס לפרק דלתות גם ללא צורך ומאפשר לו לנצל אנשים שאין להם ברירה.
ממליץ להתרחק מהם!
תגובת החנות:
שלום רב,

פנייתך נבדקה מול חברת ההובלות ואנו מבינים שסירבת בכלל לשלם עבור פירוק דלתות בהתאם לחוק ולכן המוביל לא הסכים לקחת אחריות ולהעלות את המקרר מחשש שהוא יפגע במהלך ההובלה.

העסקה בוטלה וכספך הושב לך.

בברכה,

קשרי לקוחות
מחסני חשמל
מוצר:
מקרר בקו K455
תמונת משתמש
שם:
norbertg
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנהלות שערורייתית. הוזמן מוצר (ראוטר) ולא סופק. בלתי נגישים. לא ניתנים להשגה. לא חוזרים במייל למרות אין ספור הודעות. המוקד הטלפוני הוא פיקציה. נשארים בהמתן ללא סוף וגם לא חוזרים לאחר השארת מספר הודעות קוליות.
מוצר:
כיסא גיימינג Marvo Spider X
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאוורר תיקרה שבועיים ועדיין לא קיבלתי אותו (הובטח שבוע )
מצלצל לשרות לקוחות וממתין 10 דקות עם מענה מתסכל ומעצבן של " תודה על סבלנותכם "
עד שקו מתנתק
מנסה להיכנס לכתובת שהם מציינים באתר ומקבל תגובה טיפשית
" שגיאה 404
נכון שלא מצאתם בדיוק את מה שחיפשתם, אבל יש לנו כל כך הרבה מוצרים באתר שבטוח תמצאו משהו אחר שיכול להתאים
ואם כבר טעינו אז שיהיה מצחיק "
באין ברירה אני נאלץ לפנות לסניף הקרוב לברור
מוצר:
מאוורר תקרה "42"
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
10/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שרות זוועתית. הוזמנו מכונת כביסה ומייבש. כדקה לאחר מכן ביקשתי לבטל. במשך שבוע לא ניתן לאתר את החברה. לא במיילים לא בהודעות קוליות כלופ. רק פניה לחברת האשראי עזרה. שומר נפשו ירחק!!!
מוצר:
מכונת כביסה ומייבש כביסה
תמונת משתמש
שם:
Darina
תאריך:
10/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תמזמינו מהם,הזמנתי אוזניות אייפוד לפני חודש,שבאתר היה רשום שהאספקה היא תוך שבוע,לא קיבלתי שום דבר,אי אפשר להשיג אותם לא בטלפון ולא במייל,גם לא שלחו לי את האוזניות וגם לא מבטלים את העסקה,בסופו של דבר פתחתי פניה בפניות הציבור וזה בטיפול שם ,ממש מתחרטת על זה שקניתי מהם
מוצר:
AirPods pro
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
08/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Rafael Balulu
תאריך:
07/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית השרות הכי גרועה שפגשתי בישראל. לפעמים אתה רואה אתר גדול שיש לו מחיר טוב יותר באיזה מאה-מאתיים שקל אבל בסוף זה עולה לך יותר ומביא איתו גם עוגמת נפש. קניתי טלוויזה לפני שבועיים, הזמנתי התקנה, ועד עכשיו אני מחכה שיבואו להתקין לי אותה. שלחתי הודעות. חזרה אלי מישהי משרות הלקוחות, אמרה שתסדר את הדברים ומאז לא שמעתי מהם. עשו לכם טובה תקנו במקום שמכבד לקוחות. אני יודע שלפעמים זה יותר מדי לבקש בישראל ואיכשהו אנחנו סופגים את זה, כועסים, נותנים לזה לעבור ואומרים יאללה, בתכלס זה לא צריך להיות ככה. אנחנו משלמים ממיטב כספנו ומתנהגים בזלזול מטורף. אני יודע שלא אקנה יותר אצל מחסני חשמל.
מוצר:
טלוויזיה סמסונג 55
תמונת משתמש
שם:
Ayelet
תאריך:
07/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע!! מחכה שעה וחצי לקבל שירות ומנתקים לי בפרצוף, או כשאשר עונים לאחר שעה הם אומרים שזה לא קשור אליהם ומנתקים בפרצוף. מחכה חודש למוצר והוא עדיין לא יצא מהחנות! לא ממליצה בכלל לקנות משם, השירות הכי גרוע שקיבלתי עד היום!!!!!!!
מוצר:
שעון סמסונג R815
תמונת משתמש
שם:
peer.oded
תאריך:
06/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק. השליח הגיע בזמן אבל שואב האבק שקיבלתי שונה מזה שהזמנתי. מאותו רגע אני מנסה להשיג נציג. התקשרתי, שלחתי מייל, פניתי דרך האתר. אין דרך להשיג אותם, והם לא חוזרים. ארבעה ימים ועדיין אין עם מי לדבר. אני לא מצליח לתפוס אותם והם לא חוזרים אלי. תחסכו לכם עוגמת נפש ואל תקנו מהם.
מוצר:
Hoover ch2200
תמונת משתמש
שם:
noamsadik
תאריך:
06/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע, אם היה אפשר לתת אפס הייתי נותן. אפילו לבטל את ההזמנה אי אפשר...
מוצר:
XIAOMI Mi SMART KETTLE EU
תמונת משתמש
שם:
עליזה
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודעת שירות-נוראית. יותר נכון- אין שירות . ב 18/4 רכשתי מכונת תספורת. למחרת השתנה סטטוס ההזמנה ל ״בדרך אליך״. הסטטוס לא השתנה עד ה 4/5. וגם המוצר לא הגיע. עדיין מחכים לו.
במוקד השירות- אין מענה של נציג. כל הפניות שהשארנו לא נענו. גם המיילים- לא נענו. מלאנו טופס פניה. פעמיים. קיבלנו אישורים על פתיחת פניה ושנציג יחזור תוך 4 שעות. עדיין מחכים לו....אף אחד לא חוזר ולא מטפל.
היום 5/5 השתנה סטטוס ההזמנה: ״ בטיפול״. כלומר הסטטוס זז אחורה....
פעם ראשונה שנתקלתי בשירות מזלזל כזה. ופעם אחרונה שאתקרב לקניה במחסני חשמל.
מוצר:
Hc9450
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע !!!! לא עונים לטלפונים. קניתי מחליק ב 20.4
עד עכשיו לא הגיע. שלחתי פניות במייל , השארתי הודעות רבות ולא חזרו אלי.
מוצר:
מחליק שיער רמינגטון
תמונת משתמש
שם:
Yoel
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה מהאתר במחיר טוב, ובידיעה שאני מקבל אותה תוך 3 ימי עסקים. בעת קביעת מועד ההובלה, נתנו לי אופציות של רק שבועיים מראש, אז התקשרתי לחברה אך לא היה מתן שירות טוב והם ניסו להפיל את האחריות על היבואן. לבסוף קיבלתי את הטלוויזיה רק כשבועיים לאחר הרכישה. חווית הרכישה באתר הייתה קלה, נוחה ומהירה.
מוצר:
טלוויזיות LG SM8100
תמונת משתמש
שם:
יריב
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תרכשו ממחסני חשמל, הם כנראה בפשיטת רגל. הזמנתי מקרן קול ימאהה yas207 לפני שבוע, התחייבו לזמן אספקה של עד 7 ימי עסקים אך טענו באתר כי בימים אלו הם מספקים את רוב המוצרים עוד ביום ההזמנה או יום למחרת. באתר מעקב אחר ההזמנה הופיע יום לאחר הביצוע כי המוצר כבר נשלח, כמה ימים לאחר מכן הסטטוס חזר ל"בטיפול". לאחר נסיון להתקשרות טלפונית של קרוב לשעה במצטבר, הבנתי כי אין מענה אנושי כלל. גם כאשר השארתי הודעה עם פרטי כמתבקש במוקד, לא טורחים לחזור. המענה הטלפוני אמור להיות מאוייש בין 8:30 ל 17:00, אך כבר ב 16:00 נטען כי המוקד סגור. מי שמתחשק לו לאבד כסף זה כנראה המקום הנכון.
מוצר:
Yamaha yas 207
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
03/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנהלות שערורייתית. הוזמן מוצר (ראוטר) ולא סופק. בלתי נגישים. לא ניתנים להשגה. לא חוזרים במייל למרות אין ספור הודעות. המוקד הטלפוני הוא פיקציה. נשארים בהמתן ללא סוף וגם לא חוזרים לאחר השארת מספר הודעות קוליות.
מוצר:
ראוטר tp link 1750
תמונת משתמש
שם:
benchik717
תאריך:
02/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצרים יקרים משמעותית ממקומות אחרים, הם לא זמינים בטלפון או באתר, וגם לא חוזרים אלייך להודעות. אין עם מי לדבר שם. לא לקנות שם!!!!
מוצר:
טלויזיה xiaomi 32 אינץ'
תמונת משתמש
שם:
Itsik
תאריך:
02/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע. קניתי תנור אפיה התנור הגיע מקולקל.
פניתי לחברה בתלונה ולא זכיתי לתגובה למרות פניות חוזרות ונשנות.
ניסית להתקשר אחרי חצי שעה של המתנה התייאשתי.
בחלק מהפעמים שהתקשרתי נאמר שהמוקד הטלפוני סגור למרות שאלו שעות הפעילות של המוקד.
פניתי ליבואן כדי לקבל שרות באחריות למוצר. היבואן ביקש חשבונית שכמובן לא קיבלתי. פניתי דרך האתר וכמובן שגם כאן לא זכיתי לתגובה.
בקיצור לא לקנות ממחסני חשמל.
מוצר:
תנור אפיה AEG
תמונת משתמש
שם:
eladyosef20032
תאריך:
01/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת פעם אחרונה שאני רוכש שם
קניתי אוזניות ב-1100₪ משלוח 45₪ עם התחייבות ל7 ימים
אחרי 17 יום שבהם לא ענו לי ולא חזרו אלי לא המוקד הטלפוני ולא דרך האתר הגיע החבילה דרך שליח שביקש תשלום נוסף של 35₪ ביטלתי את ההזמנה ואמרתי יפה שלום.
ממליץ מאוד לא להזמין רמאות
מוצר:
Bose QC35IIA
תמונת משתמש
שם:
צפורה
תאריך:
30/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו לפני חודשים מיקרוגל. הייתי צריכה להתקשר למחרת לתאם משלוח. לא עונים בחנות. ואז החנות כבר נסגרה בעקבות הקרונה. אני מנסה לתפוס אותם אבל לא עונים, לא חוזרים אלי ואי אפשר לדבר עם משהו בשירות לקוחות. שלחתי פניה דרך האתר ועדיין לא פנו אלי ולא הגיעה המיקרוגל.
מוצר:
מיקרוגל אלקטרה 36 ליטר
תמונת משתמש
שם:
Keren
תאריך:
29/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההורים שלי המתגוררים בירושלים (2 מילדיהם לא ואחד לא יכול להגיע ולסכן אותם מאחר ועובד ).
ובצל משבר הקורונה בו אנשים מבוגרים נמצאים בקבוצת סיכון גבוה ביותר. התקלקל להם המקרר בבית והם הזמינו מקרר ממחסני חשמל בירושלים סניף תלפיות.
את המקרר הישן הם תרמו למשפחה נזקקת וכאשר הגיעו המובילים עם המקרר החדש שנרכש המקרר הגיע עם דלתות שבורות!!! המובילים אמרו שהם לא מעלים את המקרר מאיר ודלתות המקרר שבורות ויצרו איתם קשר מהסניף. מאחר ולא עצרו איתם קשר, אימי התקשרה מספר פעמים לסניף מחסני חשמל אך לא היה מענה. ניגשה לסניף ומנהל הסניף החצוף בשם עופר זלזל בה ואמר שאין לו איך לסייע לה ועם מי לדבר (מאחר שערב יום הזיכרון). הוא לא ראה לנכון לתת לה מקרר חלופי והשאיר את הורי המבוגרים ללא מקרר וללא תשובה מתי כן יספקו להם מקרר חדש.
אחי ניגש לסניף לשוחח בשמם עם המנהל החצוף ולבקש מקרר כעזרה ראשונה עד שהמקרר החדש יסופק. לאחר דין ודברים המנהל בשם עופר נתן מקרר מיני, מלוכלך מבחוץ, אותו אחי אמר שינקה בעצמו. כשהמקרר המיני הגיע לבית הורי אימי פתחה אותו והזדעזעה מרמת הלכלוך שהיתה למקרר. כמובן שהיא סרבה לקבל אותו ולנקות אותו.
ואני שואלת איך אתה כמנהל סניף לא מתבייש לזלזל כך באנשים? איך אתה לא מסתכל על עצמך בסוף יום שאתה יודע שהשארת אנשים מבוגרים ללא מקרר במיוחד בימים כאלו, בהם הם נמצאים בקבוצת סיכון ועם מחלות רקע ללא מענה או חלופה ראויה שתכבד גם את עצמך ואת מקום העבודה שלך?
היית מוכן שיעשו כך להורייך? לא נראה לי!!! בקיצור תתבייש לך ומאחלת לך שגם המנהלים שלך יראו את חוסר הרגישות שלך לציבור הלקוחות שלך ומחר כבר לא תהיה במקום עבודה שאמור לתת שירות ללקוחות שמגיעים ומשלמים ממיטב כספם. בושה שיש יחס כזה בכלל ובפרט בימים כאלו בהם יש לגלות רגישות יתרה לציבור המבוגרים שילדיהם לא יכולים להגיע ולסייע להם כמו שצריך. מאחלת לכם מחסני חשמל שבזכות יום העצמאות הזה כמות הלקוחות שתיכנס אליכם רק תפחת (לא העיקר זה לגבות כסף מלקוחות ולא לתת יחס הולם לאחר התשלום).
מצפה מאוד להתייחסות הולמת ותיקון היחס המשפיל שהוריי קיבלו.
מוצר:
מקרר rd60 הייסנס הפוך, זכוכית לבנה מהדרין
תמונת משתמש
שם:
Shlomo
תאריך:
28/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היתה אופציה לאפס כוכבים זה מה שהייתי נותן למחסני חשמל.
רכשתי מכונת תספורת לראש כולל משלוח הביתה בתקופת מגיפת הקורונה. אחרי 12 יום (במקום 7 ימים מקסימום) קיבלתי מכונת תספורת לזקן (אין לי).
ניסיתי להתקשר לאתר (5018*) מספר רב של פעמים - אין מענה גם אחרי שהמתנתי מעל חצי שעה.
אין עם מי לדבר !!!
בושה וחרפה לשירות שהם נותנים.
לא להתקרב !!!
מוצר:
מכונת תספורת פיליפס 3518/15 . קיבלתי 3710/15. סופק ע"י אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
ibmtal
תאריך:
28/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקיבלתי מאמיר הנציג של אתר המכירות במחסני חשמל היה מעולה .
הוא היה סופר מקצועי וכיוון אותי לרכישה הנכונה במחיר מעולה
אני ממליץ בחום רב
מוצר:
EBBQ5 גריל גז אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
27/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה עיכוב במשלוח למרות שהיה רושם מהפרסום באתר שזה "ממש אצלך" תוך יומיים.
הגיע שליח נחמד. המוצר הגיע. האתר מובן סה"כ. כדאי להשוות מחירים לפני באתרים אחרים.
מוצר:
mc660 sherwood
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
27/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרן קול SOLO 5, זמן אספקה שצויין באתר 7 ימי עסקים ! עברו 8 ימי עסקים,.....
אין עונה ומענה בשרות לקוחות ... לא במייל, לא באמצעות פנייה באתר (חוזר SMS מייל אוטומטי ללא התייחסות לפנייה שלי), בטלפון ממתין 3 ימים לא עונים, השארתי מספר טלפון לפני 3 ימים לחזרה אוטמטית לא חזרו ......

חויית רכישה מקוונת הכי נוראית ומזעזעת!
עכשיו אני רואה את התגובות השליליות בזאפ פייסבוק ולא מתפלא.....

העיקר החיוב נעשה תוך שעה ממועד הקניה אבל המוצר לא ידוע מתי יגיע...
מוצר:
SOLO 5 BOSE
תמונת משתמש
שם:
Ruth
תאריך:
26/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר פגום ושירות לקוי - הזמנה 201219039 על שם בני

לפני שבוע קיבלנו מייבש כביסה AEG שהוזמן טלפונית ממחסני חשמל.
מיד לאחר הדגמת הטכנאי ועזיבתו , התגלה פגם במוצר.
הטכנאי של " אלקטרוניק ספורט"- מרכז שירות AEG , שהיה עדיין באזור וכנראה ידע על הפגם,ניצל את עובדת היותנו מבוגרים וסרב לחזור ולראות את הפגם למרות בקשתנו.
פנינו בכתב למחסני חשמל , דרך האתר ,והודענו על ביטול העסקה . ביקשנו תיאום לאיסוף המייבש הפגום .
בקשתינו לא זכתה עדיין להתייחסות וטיפול.
המוצר ממתין לאיסוף ואנחנו ממתינים לזיכוי כרטיס האשראי
מוצר:
מייבש כביסה AEG T75175AV
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply