דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
3.79
ציון ממוצע
317
חוות דעת בשנה האחרונה
783
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
15
0
1
3 חודשים אחרונים
59
0
26
6 חודשים אחרונים
90
1
48
שנה אחרונה
221
1
95
כל הזמן
575
3
205
נמצאו 783 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באינטרנט ביום חמישי בערב תוך בקשה לאספקה מהירה כפי שמפורסם באתר (שלם וקח...)
בניסיון ליצור קשר עם שירות הלקוחות לתיאום אספקה, הגעתי כל הזמן למערכת השארת הודעות ולא היה ניתן להשיג אף אחד מהשירות. נעשו במקביל פניות גם בדוא"ל, פייסבוק וכ'ו אך ללא מענה.
באזור האישי באתר רשום שההזמנה סופקה כבר, על אף שאף אחד לא תיאם אספקה בפועל.
לבסוף אחרי 3 ימים השגתי את השירות לקוחות (המתנה של 25 דקות על הקו) וביקשתי לבטל הזמנה.
תגובת החנות:
צהריים טובים,

אכן קיבלנו מהלקוח פניה טלפונית אך הלקוח השאיר טלפון שגוי ולא ניתן היה לחזור אליו.

הלקוח שלח גם פניה בדוא"ל וגם שם לא הצלחנו להשיג אותו, לא היה מענה והשארנו הודעה ללקוח.

נשמח לקבל טלפון זמין של הלקוח על מת שנוכל לבדוק ולטפל בהתאם.

בברכה,
סולי ארדזי
מנהלת שירות לקוחות
קמעונאות חשמל
אלקטרה מוצרי חשמל (1951) בע"מ
מוצר:
מכונת כביסה AWPC 8410
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקניה סביר אך תהליך המשלוח נוראי. מבטיחים משלוח מהיום למחר תמורת תשלום ובפועל זה לוקח 3 ימים וגם זה אחרי שדיברתי איתם טלפונית כמה פעמים בכל יום. בשירות הלקוחות לא היה להם שום מידע איפה המזגן ומתי יגיע עד שפתאום הופיע שליח בדלת בלי שום תיאום מראש. עוד יש לציין את זמן ההמתנה האין סופי למענה טלפוני. ממש לא ממליץ להזמין מהם הובלה. אם לקנות ממחסני חשמל אז רק לבוא לסניף ולקבל את המוצר במקום.
מוצר:
מזגן פלטינום 140
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוסר נימוס מצד המוכרנים, תשובות בסגנון אם ירגיזו אותי אני עף מפה. . חוסר התמצאות במבצעים המתפרסמים בעתונות - חוסר אימון של המוכרן בדברינו ולכן נאלצתי להביא את העיתון כדי לשכנעו שאכן יש מבצע הנחות .
אי ידיעה מתי תסופק הטלויזיה, תשובות בסגנון יש לנו שבעה ימי עסקים לספק אותה ואנחנו לא יודעים מתי זה יקרה, כאשר נותרו עןד שלושה ימים לספק.
בקיצור תתרחקו מחנות בלתי מקצועית וחסרת אדיבות באופן קיצוני
מוצר:
טלויזיה 49M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרגיש מחויב לכתוב חוות דעת.
הגעתי לסניף אור יהודה לפני יומיים לקנות טלוויזיה קטנה לחדר הכושר הביתי.
קניתי מכשיר שהחלטתי עליו מראש. המחיר היה מאוד הוגן והעסקה מהירה ביותר.
לאחר שהפעלתי את המכשיר התאכזתי מאיכותו.
יום המחרת התקשרתי לאיש המכירות שמכר לי את המכשיר, שיתפתי אותו באכזבה וללא היסוס הסכים להחזרת המכשיר תוך זיכוי מלא.
היום זוכתי כמובטח שוב תוך יחס קורקטי ושרות מהיר. בדיוק כפי שצריך.
קניתי את המכשיר לעיל.
מחירו בחנות זול משמעותית ממחירו ב ZAP.
המכשיר עצמו מדהים.
מוצר:
טלוויזיה LF630Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו בסניף מחסני חשמל ירקונים
באנו לרכוש דגם ספציפי של מכונת כביסה שמוצג באתר של החנות WF0700NCW
מיד החל המוכר להציע לנו דגמים אחרים זרמנו עם זה אבל אמרנו לו שאנחנו
צריכים מכונת כביסה של 7 ק"ג
בסופו של דבר הוא שכנע אותנו לרכוש את דגם של 6ק"ג(בלי ידיעתנו) אשר אינו מתאים לנו
בנוסף שאלתי אותו אם האחריות הינה מלאה לכל 3 השנים והוא ענה בבטחון שכן
כשקבלנו והתקנו את המכונה הבנו שזה לא כך וקיימים תנאים והגבלות
התחושה היא
עוד בחנות שאלתי את המוכר אם האחריות הינה מלאה
תגובת החנות:
שלום רב,

מבדיקה עם הסניף הלקוח טופל ע"י מנהל המכירות של הסניף אשר הציע ללקוח מכונת כביסה 7 קילו של חברת סמ ליין אך הלקוח רצה את המכונה של ה 6 קילו , לדברי הלקוח הם מסתפקים ב 6 קילו שהייתה זולה יותר מה 7 קילו.

המכונה שהלקוח ראה באתר האינטרנט שלנו היא לא אקו בבל, ללא מגן ברקים מובנה , ללא גוף קרמי ירוק ושל יבואן מקביל בניגוד למכונה שהלקוח רכש.

לגבי האחריות – יש ללקוח 3 שנים מלאות של היבואן הרשמי, הלקוח מוזמן לבדוק זאת מול שירות הלקוחות של חברת סמ ליין בטלפון 5000000 *.

בברכה,
סולי ארדזי
מנהלת שירות לקוחות
קמעונאות חשמל
אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע"מ

מוצר:
מכונת כביסה 6SJ3063LW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להלן תיאור ההתנהלות של החנות,
שורה תחתונה - אם אתם מעוניינים לחכות למוצר מעל חודש, לא לקבלו ולהתקשות לבטל את העסקה - זאת החנות

1. בתאריך 5.10.16, יותר מחודש, ביצעתי הזמנה באתר החברה שמספרה 201012245.
המוצר טרם סופק, ישנו קושי רב בביטול העסקה
2. במטרה לקצר למינימום את זמן המשלוח, לישוב בו אני מתגורר מעבר לקו הירוק, קראתי בעיון את תקנון החברה ולאור המדיניות המפלה שלכם את הישובים מעבר לקו הירוק ציינתי מפורשות בהזמנה כי אני מבקש שהמוצר יסופק לחמותי המתגוררת בירושלים, מולאו כל הפרטים הנדרשים.
3. למותר לציין שאף נציג של החברה של חברת השילוח לא פנה בשום אמצעי תקשורת לא אלי ולא אל חמותי.
4. בתום כמעט חודש של המתנה, בתאריך 31.10.16 ביצעתי שיחה עם נציגה משרות הלקוחות אשר הקשיבה באדיבות לתלונתי והסבירה שתעביר את פרטי למוקד שרות לקוחות שונה והם יפנו אלי בהקדם, מקסימום תוך מספר שעות.
5.אם לא די בכך, המכתב שנשלח ב 7 בנובמבר, 2016, לכתובת המייל המופיעה באתר החברה ככתובת לפניות שרות לקוחות cs.mh@ecp.co.il אף הוא זכה להעדר התייחסות כלשהי מצד חברתכם.
6. בתאריך 8 בנובמבר, 2016, נשלח מכתב זה שוב לכותבת המייל וגם בטופס "צור קשר באתר", באותו היום יצרה איתי קשר נציגת שרות, התנצלה והסבירה את טעות החברה, המוצר שהוזמן לא נמצא במלאי והיא הציע לספק מוצר חלופי שפחות מתאים לי מבחינת המידות אך בכל זאת הסכמתי לקבלו. הובטח כי המוצר יסופק יום למחרת ב9 לנובמבר לכתובת שביקשתי בהזמנה המקורית.
7. ב9 לנובמבר אם נציג לא יצר קשר לא איתי ולא עם חמותי - המוצר לא סופק.
8. התנהלות זו הינה מנוגדת לתקנון השירות של החברה או של כל חברה המכבדת את עצמה ואת לקוחותיה.
9. נוכח האמור לעיל, מנהל מהחברה נדרש ליצור איתי קשר באופן מיידי על מנת לבטל את העסקה וקבלת פיצוי הולם.
טרם נוצר איתי הקשר על מנת לבטל את העסקה
המשך יבוא ואעדכן את חוות דעתי בהתאם


מוצר:
מיקרוגל KOR6L7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך המענה הטלפוני של מחסני החשמל
בהידוברותי עם הנציג ביקשתי מכונת כביסה עם מספר תוכניות מהירות בגלל שמדובר על משפחה מרובת ילדים
הנציג הציע לי מכונת סמסונג מדגם WW7SJ3263KW ובנוסף הסביר לי שלמכונה קיים הרבה תוכניות מהירות והמהירה שבהם היא של 15 דקות!
בפועל לאחר הגעת המכונה לביתי התברר שהתוכנית הכיר מהירה של המכונה היא מינימום 3 שעות ויכולה להגיע עד מעל ל -4 שעות!!!
כמובן שחברת מחסני חשמל לא לקחה אחריות על טעות זו ולא מוכנה בשום פנים באופן להחליף את המכונה למרות השקר וההטעיית לקוח שהנציג שלהם ביצע,
לא ממליץ לאף אחד לרכוש אף מכונה ואף שירות מהחברה העונה לשם מחסני חשמל
כמו כן השירות הטלפוני שלהם זוועתי ולקח לי שבועות בשביל לקבל מענה בטלפון

שומר נפשו ירחק...
תגובת החנות:
שלום רב,

לאחר מס' שיחות עם הלקוח, הלקוח בחר מכונת כביסה מדגם אחר שמתאימה יותר לצרכיו.

בברכה,
סולי ארדזי
מנהלת שירות לקוחות
קמעונאות חשמל
אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע"מ
מוצר:
מכונת כביסה WW7SJ3263KW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 25/10 נרכש תנור בילד-אין (ללא גז) AEG. שאלנו בחנות מספר פעמים האם צריך טכנאי לחיבור ומה האחריות ונאמר לנו שאין צורך בטכנאי ושהאחריות לשנה. בבית עוד לא היינו שקטים אז התקשרנו ושאלנו שוב ויש לנו הקלטה של השיחה עם אותן התשובות.
התנור הגיע עם הודעה גדולה ובולטת שיש צורך בהתקנת טכנאי ושזה שיגיע ירחיב את האחריות לשלש שנים, התקשרנו לשירות "י.שלום" לתאם ונאמר לנו שרק במהלך השבוע העוקב בכלל יתאמו. למתי? לא יודעים. למה התיאום רק לשבוע שאח"כ? ככה. זה אומר שהתנור יישב שבוע על הריצפה במטבח ללא שימוש.זבש"נו
היום התקשרו לבעלי ובשעה 13 הודיעו לו שהטכנאי יגיע מחר בין 11-14 הוא אישר ומיד כשניתק ואמר לי זאת הבנתי שהמועד לא טוב לי והתקשרתי לשירות. ההפרש בין השיחות היה אולי דקה. כשביקשתי לשנות את השעה הפקידה הגסת רוח אמרה לי שאי אפשר ושזה מה שיש, "אז למה בעלך הסכים?". הסברתי לה שהשיחת תיאום היתה לפני דקה והיא לא הסכימה בשום אופן להזיז את השעה ואמרה לי שאם זה לא טוב לנו זה יעבור לשבוע שאח"כ. בעצם מצפים שאקנה תנור ואאחסן אותו ללא שימוש משך שבועיים.
התקשרתי לחנות וביקשתי שינסו לפתור את הבעיה מול השירות שלהם וקיבלתי את התשובה שזה לא קשור אלהם . כאילו אני בחרתי את החברה שנותנת את השירות. לגבי השאלה למה נאמר לנו שאין צורך בטכנאי ולא נאמר דבר על הרחבת האחריות קיבלנו תשובה שכנראה היה בלבול במה שהבנו.
תגובת החנות:
בוקר טוב,

אנו מתנצלים על חווית השירות ונשמח לקבל את פרטי הלקוח על מנת שנוכל לבדוק ולטפל בהתאם.

בברכה,
שולי ארדזי
מנהלת שירות לקוחות
קמעונאות חשמל
אלקטרה מוצרי צריכה (1951 בע"מ)
מוצר:
תנור אפייה 0000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות מפרסום בפייסבוק ראיתי מבצע של מחירים מצויינים שבשאר החנויות עולים הרבה יותר.
נכנסתי לקבל הצעת מחיר לשואב אבק 980.
קבל אותי הנציג יאיר אוחיון היה אדיב וענה בסבלנות לכל שאלותיי.
נתן לי מחיר יותר טוב מכל החנויות שבדקתי בהם ושרות נפלא.
בטוח אחזור שנית. יישר כוח.
מוצר:
irobot 980 980
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ליפני זמן מה רכשתי טלפון מסוג סאמסונג A7 לבת שלי!
נכנסתי לחנות פנה אלי נציג בחנות בשם יאיר אוחיון ועזר לי ליקנות מכשיר עבור הבת שלי. הייתה לי התלבטות באיזה מכשיר לבחור ואין ספק שהוא עזר לי בבחירה נכונה! הילדה ממש מרוצה מהביצועים של המכיר שרכשתי.
וכמובן כשאני יחזור שוב לירכוש מהחנות
מוצר:
A7 A7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן ושולם, הובטח לי תוך שבוע ימים, עברו יותר מ 30 יום, עדיין אין תשובה
מוצר:
תנור אפייה f 9500 w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מאכזבת מאד, ביצעתי רכישה בטלפון עם נציג מכירות של האתר, הובטח לי שהמכשיר מגיע עם אחריות לשלוש שנים (ולכן שילמתי כמה מאות שקלים יותר), בפועל קיבלתי תעודת אחריות לשנה ועוד מספר תקלות, ניסיתי לברר זאת וגם נציגי המכירה בחנות עצמה (ממנה ביצענו איסוף עצמי) וגם נציגי המכירה בטלפון ענו לנו בחוסר סבלנות ובחוסר שירותיות מוחלט.
מוצר:
טלוויזיה UA43J5100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו למחסני חשמל במטרה לקנות מג'ימיקס ומיד קיבלנו עזרה והסבר מפורט, בדיוק כפי שרצינו, מבר אבגי. הוא עזר לנו, השווה איתנו מול פריטים אחרים. נכחנו לראות שמדובר בבחור אמין. שלא נדבר על שתוך הסתכלות קצרה על מכונת נספרסו, בר הסביר לנו על כל המכונות, השוני ביניהן ומה המועדף. היה סבלני אלינו ועזר רבות ובזכותי קנינו גם את מכונת הנספרסו. כיף לקנות מוצרים עם שירות כזה.
מוצר:
מג'ימיקס ומכונת נספרסו מכונת נספרסו לטיסימה טאצ'
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות טלפון נייד גלקסי s7 באילת. בזאפ מחסני חשמל הופיעה כחנות הזולה ביותר. רציתי לוודא שהמכשיר קיים במלאי. באתר של מחסני חשמל כתוב שהמוצר זמין במלאי וכתוב במפורש שזה מתייחס לסניף אילת. החלטתי לוודא עוד יותר שהמכשיר קיים במלאי כדי שלא אבוא לחנות סתם. התקשרתי מספר רב של פעמים לסניף אילת. הם לא עונים לטלפון בכלל. התקשרתי לטלפון המרכזי של מחסני חשמל. אחרי שחיכיתי הרבה זמן על הקו ונאלצתי לשמוע את הפרסומות העצבניות שלהם, ענתה לי מישהי. שאלתי אותה אם המוצר קיים במלאי באילת. היא אמרה שיבדקו ויחזרו אלי. אף אחד לא חזר עלי. התקשרתי שוב וחיכיתי שוב על הקו. הנציגה ענתה לי ואמרה שיבדקו ויחזרו אלי(סליחה, מה את עושה בעבודה אם את אפילו לא יודעת לבדוק שהמוצר קיים במלאי?) כמובן שאף אחד לא חזר אלי.
נסעתי לסניף. אני שואל אם גלקסי s7 קיים במלאי. אומרים לי שאכן כן, אבל אז אומרים לי מחיר גבוה בהרבה ממה שרשום בזאפ. סליחה? באתי לקנות במחיר שאתם מפרסמים בזאפ. אה, זה מיבואן מקביל, אבל אין אותו במלאי באילת. יש אותו במלאי ברשת, אבל לא באילת.
ברשימת החנויות שמוכרות גלקסי s7, מחסני חשמל מופיעה פעם אחת בלבד והיא מופיעה בקטגוריה של אילת. בדף של המוצר לא כתוב בשום מקום שמדובר ביבואן לא רשמי. כמו כן כתוב במפורש שמדובר על סניף אילת בלבד ושהמוצר זמין במלאי.
נראה שהמודעה מזאפ היא תרגיל שנועד למשוך לקוחות לסניף ואז למכור להם את אותו המוצר ב-500 שקלים יותר מהמחיר הרשום בזאפ. זאת תרמית, ואני חושב שכדאי למנהלי האתר של זאפ למחוק מהאתר שלהם קישור לחנות שמנצלת את האתר שלהם לרעה.
תגובת החנות:
צהריים טובים,

אשמח לקבל את פרטי הלקוח ע"מ לבדוק את המקרה ולטפל בהתאם.

בברכה,
סולי ארדזי
מנהלת שירות לקוחות
קמעונאות חשמל
אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע"מ
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy s7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טופלתי בסניף אילת טילת עי מרגלית
שירות מעל המצופה עם חיוך ואדיבות אפילו קפה
תודה רבה

מוצר:
נייד X552w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי טוסטר אובן וכשהגעתי לסניף ראשל"צ עודפים עזרה לי בחורה בשם לורין, מקסימה, שירותית ואדיבה שעזרה לי בחיפושיי. הרגשתי שקניתי מוצר באיכות מעולה ובמחיר הוגן.
ללא ספק אשוב לרכוש בסניף זה ואמליץ לחבריי. תודה רבה
מוצר:
טוסטר KR77-42w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזמן ביצועה הזמנה נאמר לי מכונת כביסה במלאי אני מקבל אותה תוך יומיים. אחרי מספר שעות התקשרו ואמרו שמכונת כביסה לא במלאי ואין אותה בארץ, והיא תגיעה תוך שבועיים. אחרי שלושה שבועות התחלתי להתקשר. שבוע מרחו אותי הבטיכו לחזור, אף אחד לא חזר. שהגעתי לאחראי בלוגיסטיקה התברר שבהזמנה כתוב הספקה שלושים יום !!! המוכר ממש באופן בוטה שיקר !!!
מוצר:
כונת כביסה W667
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הגעתי לאילת תקשרתי לסניף לקבלת הצעת מחיר, ענה לי בחור בשם בר, אדיבות לא רגילים אליה, הבן אדם דיבר יפה, נתן הצעה ואמר שאני ‏אקבל ההצעה הכי טובה, ואכן כך, שהגעתי לחנות ההזמנה שלי הייתה מוכנה אם עוד הנחה! קבלתי שירות מעולה ו מחיר מצוין.
מוצר:
רחפן Phantom 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי בזאפ שהם בין המחירים הטובים באילת, הגעתי לחנות באילת, שוכנעתי במשך 10 דקות רצופות שהמכשיר שרשום בזאפ זה יבוא מקביל ויש איתו המון בעיות ולא כדאי, עברית צרובה ועוד ועוד ועוד שכנועים למה לא לקנות את המכשיר במחיר שרשום בזאפ, אלה לקנות רק את היבוא הרשמי במחיר הרבה יותר גבוה.
אחרי 10 דקות רצופות שלא שוכנעתי והתעקשתי על המחיר שרשום בזאפ נאמר לי שאין את המכשיר במלאי, אחרי דין ודברים מנהל החנות שהיה מאוד נחמד הסביר לי שאפשר להזמין ויגיע תוך כך וכך זמן.
לא מבין למה לפרסם מחיר בשביל התחרות אם ( לטענת המוכרים) המכשיר במחיר שמצוין בזאפ הוא לא טוב ולא מומלץ בכלל.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוות קניה מעולה. נעזרתי בקובי לביצוע ההזמנה. קיבלתי שרות מצוין!!
מחיר הוגן ואספקה מהירה
ממליץ בחום!!!
תודה
מוצר:
מייבש כביסה T61275AC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה אדיב ומהיר
נהניתי לרכוש
מידע מספק על המוצר ומחיר
פעולת הרכישה אינה מסובכת וידידותית.
ממ ממ מממ ממ
מוצר:
מכונת כביסה wf0700
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר נתן תשובות מעורפלות. במקביל רומז כי במחירים כאלה באילת אינו קיים. הוא הציע לקנות את הטלפון במחיר מלא
מוצר:
Samsung Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB Samsung Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי.. חיפשתי לרכוש דגם של תנור משולב... ואחרי שיטוט באתרים הגעתי לאתר של מחסני חשמל.. כשבחרתי דגם ביקשתי שנציג שירות יחזור אליי על מנת להסיר ספק ולשאול שאלות..
התקשר אליי בחור בשם שי שנתן לי שירות מעל למצופה בסבלנות ענקית ועזר לי מאוד.. נהניתי מהשירות המהיר מאוד...
תודה רבה פשוט שירות נהדר!!!
מוצר:
תנור משולב כיריים sp86
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מעולה עם יכולת השוואה בין מוצרים ומחירים טובים. תוך שעתיים מהקניה כבר הטלויזוה עבדה בסלון ביתי.
כאשר התקשרתי לברר כמה פרטים עהב בחור מקסים בשם קובי, כמה סבלנות ומקצועיות, לא פוגשים כזה שירות כל יום. עזר לי עם ההזמנה. באמת ציון 100 על איכות השירות וגם המלצה חמה על דגם זה של הטלויזיה.
מוצר:
טלויזיה סמסונג 55 אינת 55uj6400 55UJ6400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצוייו מחיים אללישוילי. שירות מהיר וטוב ורק בזכותו אחזור שוב לקנות בחנות ואף אמליץ לחברים
מוצר:
טלוויזיה 32s1600
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.