דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
1.03
ציון ממוצע
36
חוות דעת בשנה האחרונה
2601
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
6
3 חודשים אחרונים
0
0
15
6 חודשים אחרונים
0
0
36
שנה אחרונה
0
0
36
כל הזמן
1929
21
651
נמצאו 2601 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
Itamar
תאריך:
16/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות כנראה הכי גרוע שיכול להיות...
עשרות טלפונים בנושא הטבה שהייתי אמור לקבל ולא קיבלתי (800 ש"ח), כל פעם אומרים זה בבדיקה, נחזור עד סוף היום, וכמובן לא חוזרים.
כשמדברים איתם ישר מקבלים את ההרגשה שאתה ממש לא מעניין אותם, והם עושים טובה שהם בכלל עונים לטלפון.
אולי המחירים יחסית טובים, אבל אם מתישהו תצטרכו טיפול או שירות, זו חוויה פשוט נוראיץ

מוצר:
טלויזיה LG
תמונת משתמש
שם:
לורליי גילמור
תאריך:
15/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה גרועה, מכונה בת שנה ויומיים, התפרקה לחלוטין, היה אצלנו טכנאי לפני שלושה חודשים מטעם החברה ( אלקטרה), במסגרת האחריות של מחסני חשמל, שטען שהמכונה תקינה. למרות שהיו בעיות בסחיטה ולכן הוזמן טכנאי מלכתחילה!

מאחר והאחריות פגה יומיים קודם לכן ולאחר רק שנה מקנייתה, במחסני חשמל התנערו.

חווית שירות הלקוחות של מחסני חשמל -גרועה ביותר. המתנתי קרוב לשעתיים על הקו!!!
מוצר:
מכונת כביסה אלקטרה פתח קדמי 7100
תמונת משתמש
שם:
Erez
תאריך:
10/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב, התעניינתי בטלויזיה, יצר איתי קשר נציג מכירות, ביצעתי הזמנה ולאחר יומיים התחרטתי וביטלתי, המסך לא סופק ולא יצא מהחברה. הביטול בוצע על ידי החברה, הבעיה היחידה שלא ביטלו את החיוב. עשרות שיחות ופניות דרך האפליקציה, סליחה טעות ושום ביטול לא נעשה. העסקה בוצעה באוק' 22 כעת אנחנו בינואר 23. למרות שבשירות הלקוחות הבטיחו מספר פעמים שבוצע ביטול חיוב ונשלח לאשראי. לא התקבל הביטול באשראי והחיובים ממשיכים ירדו כבר 3 .
מוצר:
75pml9506 מסך פיליפס
תמונת משתמש
שם:
shakedbnia
תאריך:
08/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה חסרה.
קרטון קרוע מוצר דפוק. שירות מזעזע , שעות על הקו, אומרים נחזור אליך ולא חוזרים.
פיצוי לא הולם ויחס מזלזל. אני מותש
מוצר:
רדיאטור delonghi
תמונת משתמש
שם:
motpat23
תאריך:
03/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לעולם לא כותב חוות דעת אבל אני ממליץ בחום לא לרכוש מעולם ברשת הזו. פשוט לא ייאמן שהיא נחשבת רשת גדולה בישראל. אם אצליח לשכנע אדם אחד לא לרכוש שם, עשיתי את שלי.
מוצר:
Ninja Power Nutri Duo
תמונת משתמש
שם:
Shir
תאריך:
27/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשבוע שעבר ביקשתי מאחותי לרכוש לי אייפון בסניף אילת
היא העבירה לי בטלפון את נציג המכירות בשם גיא שאסביר לו בדיוק מה אני רוצה.
הנציג שאל אם בנוסף אני מעוניינת לרכוש ערכה ב-219 שח שכוללת מדבקת מסך מגן מסך ומטען. הסברתי לו שאיני מעוניינת לרכוש את הערכה כי כבר רכשתי את כל האבזרים הנלווים לאייפון עוד לפני שרכשתי את האייפון.
ואז הוא טען שאי אפשר לרכוש את האייפון ללא הערכה
והוא יעשה אותה ב-209 שח
חזרתי ואמרתי כמה וכמה פעמים שאני לא רוצה.
והוא התעקש שחייב.
הוא ניצל את המצב שקשה למצוא את האייפון מהסוג הזה
וניצל גם כן את זה שאחותי הסבירה לו שהיא לחוצה בזמן כי השאירה ילד קטן ותינוק שמחכים לה.
לאחר שהיא רכשה את האייפון והערכה עשית בירור מול כל הסניפים וכולם אמרו חד משמעית שזה לבחרתי אם לרכוש את האביזרים בדיוק כמו שחשבתי.
בסניף שהאייפון נרכש לא עונים.
ובשירות לקוחות עונים בזלזול,צועקים עלי ,מעבירים אותי מאחת לשנייה מנתקים לי שיחות בפנים.
אחת הבנות בשירות טענה שבסניף לא עונים לי בכוונה כי מזהים את המספר שלי ואין לה איך לעזור לי.
קיבלתי את חווית השירות הגרועה ביותר שקיבלתי אי פעם.
אני רוכשת כל דגם חדש של אפל שיוצא ומעולם לא נתקלתי בדבר כזה.
מה שבטוח שאני לא אכנס יותר לשום סניף של מחסני חשמל ולא אף אחד מהמשפחה שלי שעד היום רכשו שם מכישרי סלולר וכל מוצר חשמל שהיו צריכים (והיינו מרוצים עד כה).
מוצר:
אייפון 14 פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
22/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מכונת כביסה ב BLACK FRIDAY מבית Bosch. המכונה הגיע ולאחר כמה ימים כאשר המתקין הגיע הוא בישר כי המכונה מקולקלת ויש להחליפה. במקום להביא מכונת כביסה חדשה יום למחרת כמו שמצפה לקוח שמקבל מוצר בסיסי לביתו כמו מכונת כביסה, חברת "תמוז" שמספקת את המכונה עבור מחסני חשמל סיבנה אותנו שבוע שלם בטלפונים. לאחר שבוע בדיוק מכונה חדשה מגיע, אבל הפעם המוביל מחליט במקום להעלות אותה במדרגות לפרק את הדלת ללא ידיעתנו. כשהוא מגיע לבית הוא לא מצליח להרכיב את הדלת ובנוסף שובר לנו את הברז אליו צריכה להתחבר מכונת הכביסה. מחסני חשמל וחברת תמוז לוקחים 0 אחראיות על חוסר המקצועיות ובזלזול בלקוח.
עשרות טלפונים בהם אנחנו מבקשים מהם ליצור קשר עם טלפון אחד אך הם ממשיכים להתקשר לטלפון שלא זמין במהלך היום, כאילו הם עושים הכל כדי להתעלל בלקוח.
מכונת הכביסה הייתה המקולקלת הייתה צריכה להלקח היום והיינו אמורים לקבל החזר, אך חברת תמוז שוב החליטה להתעלל בנו ולהתקשר לטלפון לא זמין (שוב לאחר שהדגשנו בפניהם בעשרות טלפונים שיש להחליף את המספר שהם יוצרים איתו קשר).

לסיכום אם מחסני חשמל בוחרים לספק מוצר דרך חבר תמוז שמדורגת בגוגל עם 1.8 כוכבים ועם מאות דירוגים עם סיפורים כמו שלי וכוב 1, אז למחסני חשמל מגיע גם דירוג מינימלי.

להתרחק כמו מאש, גם אם יותר זול במחסני חשמל לא לקנות, זה עולה בזמן, עצבים וכאבי ראש.
מוצר:
מכונת כביסה WAN2007MAPL פתח קידמי בוש 7 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
shneor
תאריך:
22/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין לתאר. הזמנתי מוצר ב1.12 ונאמר שיגיע תוך יממה, עברו 22 יום של טלפונים ורדיפות וכל אחד מעביר לשני ללא מענה ואין מוצר. פשוט גנבים
מוצר:
נינג׳ה AG653
תמונת משתמש
שם:
דודי
תאריך:
18/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצעה הזמנה מהאתר, זמן האספקה שהחברה מתחייבת עליו בעמוד המוצר: 7 ימים.
כעבור כ-3 שבועות, משראיתי שההזמנה לא סופקה - פניתי בכתב למוקד השירות.
החברה בחרה להתעלם מהפניה, ולא קיבלתי שום תגובה או עדכון.

לאחר כשבוע נוסף - פניתי טלפונית, לאחר התשה טלפונית של למעלה משעה, ובה נציגת השירות (שמה זהבה, השיחה מוקלטת) - לא הסכימה להתחייב על תאריך שבו אקבל את המוצר שעליו שילמתי במלואו.
דרשתי שיחה מהמנהל הישיר שלה, היא אמרה שהיא "תעביר הלאה את הבקשה".

אם לא אקבל את המוצר היום/מחר - אני אאלץ לפנות לחברת האשראי כדי לבטל את העסקה.

שירות לקוחות פשוט בזיון. לעולם לא אקנה שם שוב.
מוצר:
https://www.payngo.co.il/288303.html
תמונת משתמש
שם:
baronlihi
תאריך:
14/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו ואל תקנו מהאתר! עשיתי הזמנה באתר באיסוף עצמי רק כדי לבזבז את הזמן שלי ולהגיע לאסוף מוצר שבכלל לא קיים באותו סניף ! כשביקשתי בחנות שיתנו לי מיקרוגל אחר של אותה חברה או חברה אחרת באותו מחיר אמרו לי שאין להם קשר לאתר וצריך לדבר איתם. עד שהשגתי נציגת שירות בטלפון עברו 20דק וכמובן שהם לא הסכימו לבקשתי אלא רק לשלוח אליי הביתה את אותו המיקרו שהזמנתי ללא התחייבות מתי יגיע אליי. לסיכום -בזבוז זמן ושלחו אותי בידיים ריקות.
מוצר:
מיקרוגל אלקטרה elm720gxw20l
תמונת משתמש
שם:
mosi
תאריך:
13/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
14 יום עברו וטרם קיבלתי את ההזמנה
כל ניסיון לקבל מהם מידע לזרז המשלוח או לבטל ההזמנה לא מצליח
מורחים מורחים מורחים
שירות גרוע ביותר- לא להתקרב !!!
ראו הוזהרתם
מוצר:
מגהץ קיטור פיליפס
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
13/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד וכמה שעות אח"כ ביטלתי אחרי שהבנתי שהוא לא מתאים לצרכים שלי.
מאותו רגע החל מסע בלתי נסבל להשיג את שירות הלקוחות. פניתי אליהם בכל דרך אפשרית אך לא קיבלתי מהם כל תגובה, גם לאחר שהמצאתי להם מכתב רשמי בעניין. התעלמות מוחלטת. רק פעם אחת ענתה לי נציגה בצ'אט שאמרה לי שזו בעיה שלי שלא הצלחתי להשיג אותם ועכשיו אני צריכה לחכות שהמחשב יחזור לסניף ורק אז יזכו אותי. למרות זאת, הם הוציאו שליח (פעמיים!)
אחרי יותר מ-10 ימים נותרתי ללא מחשב וללא ביטול עסקה.
מוצר:
מחשב נייד של אסוס E410
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר יקר לפני שנה וחצי. והוא לא עובד. עם מחסני חשמל אין עם מי לדבר זוקים אותך לחברת שירות תיקונים והחברה כבר דוחים אותנו שבועיים ועוד אין לנו מושג מתי הם יסכימו להגיע בנתיים אנחנו בלי מקרר. ובלי תקוה מתי יהיה לנו מקרר
מוצר:
מקרר סמסונג 3 דלתות
תמונת משתמש
שם:
Doron Melamed
תאריך:
08/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!!
מבצעים חיובים נוספים בכרטיס האשראי על דעת עצמם וללא אישור.
לך תחפש אותם אחר כך


לא לקנות שם
מוצר:
פח אלקטרוני
תמונת משתמש
שם:
Tom
תאריך:
08/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק! הזמנתי מחשב, וידאתי כמה פעמים שיכול להגיע מהר בגלל דחיפות בעבודה, הבטיחו שיגיע שבוע לאחר מכן, כמובן שלא הגיע, ואף אחד לא דיבר איתי.
ניסיתי לתפוס אותם במשך כמה ימים, בערך 10 שיחות, כל פעם אומרים שמישהו יחזור אליי בנושא הזה, אף אחד לא חזר אליי.
לבסוף נאלתי לנסוע מתל אביב לירושלים לאסוף את המחשב בעצמי.
בקיצור, חוויה מזעזעת...
מוצר:
Macbook Pro
תמונת משתמש
שם:
Menachem
תאריך:
07/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיים שלי לא חויתי שרות לקוחות כזה גרוע. כתבתי מייל לשרות לקוחות, קיבלתי מחחל בחזרה ש'היא' לא נמצאת במשרד כעת עד איזשהו תאריך. כלומר - יש רק אדם אחד שעובד בשרות לקוחות! בצא'ט עונים רק למכירות. בטלפון עונים רק למכירות! בקיצור שרות לקוחות הכי מזעזע בעולם!!
מוצר:
מזגן ELCO 15
תמונת משתמש
שם:
shay.akkerberg
תאריך:
01/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נוראי. זמני המתנה ארוכים של שעה ויותר, ונציגות טלפוניות שכל אחת יודעת פחות מהשניה. בקשה פשוטה של שליחת חשבונית מס על שם עסק של מוצר שכבר הגיע הובילה לשעות על הטלפון, נציגה שטוענת שאין לה את הסמכות לעשות זאת ומעבירה אותי לנציג בצאט שכמובן המתנתי לו שעה לאחר שהבטיחה לי שזה תהליך של כמה דקות כל זה כדי שהנציג בצאט יתעלם מהבקשה שלי ישלח את הדבר הלא נכון ויסגור את השיחה לפני שאוכל להגיד משהו. נציג אחר נענה לבקשה שלי ולקח את הפרטי עסק שהשארתי בדף הפניות באתר והוציא חשבונית לפי זה אך לאחר טעות בחשבונית שוב נאלצתי להתקשר אליהם ביום אחר כאשר נציגה שלהם ששלחתי לה את הטופס שקיבלתי מהנציג הקודם טוענת שהיא לא יודעת איך לשנות את הפרטים לפי הפנייה כנל גם לאחראי משמרת וכל נציג אחר שנוכח ועליי לחכות ליום ראשון כדי שמישהו אולי יוכל לטפל בזה או לנסוע חצי שעה לסניף "הקרוב" ולבקש שם. בנוסף נציג אחר שדיבר איתי טען שישנה את פרטי החשבונית וישלח לי למייל בהמשך היום וכמובן שלא שלח ונעלם לו.

מה הפואנטה של דף פניות אם כל נציגי השירות הטלפוני לא יכולים לגשת אליו כולל מנהל ואחראי משמרת מלבד נציג אחד בודד שלא נכח, במיוחד כאשר הנציגים בירור לא מיומנים בעליל.
בשביל חיים קלים בעתיד ממליץ לשלם קצת יותר וללכת למקום אחר שיודע איך להתייחס ללקוחות שלו.
מוצר:
טלוויזית oled LG
תמונת משתמש
שם:
oren agmon
תאריך:
30/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רמה מאוד נמוכה של שירות.
מתקשר מלא פעמים ולא עונים בסניפים, מתקשר לשירות לקוחות ועד שעונים לא פחות מ 20-30 דקות כל פעם{לפחות 6 פעמים במהלך 4 ימים} ואז עוד אומרים שאין להם תשובה ויחזרו אלי וכמובן שעד היום אף אחד לא חזר אלי.
נורא מאכזב, אם הייתי יודע שקניה באונליין תגרום לי לעצבים לא הייתי מתקרב לאתר שלהם!!!
כל מה שרציתי זה לקנות לפטופ שהיה רשום שיש במלאי...
מוצר:
לפטופ asus x515ea
תמונת משתמש
שם:
e.b.light.shadw
תאריך:
29/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני שמונה ימי עסקים
שלמתי על משלוח 35 שח
קיבלתי הודעה ראשונה מיד עם סיום הרכישה
והודעה שניה יום למחרת שהמוצר יצא לחברת מהשלוחים.
מאז אני מנסה לתפוס את "השירות במחסני חשמל"
ושם אני נתקל במוסג חדש "הגעת למוקד הודעות תשאיר הודעה ונחזור אליך" וכמובן במשך 4 ימים ניסיתי שוב ושוב ואין מענה .. היום אנחנו כבר 8 ימי עסקים אחר הרכישה ולא קבלתי את המוצר שהזמנתי וכמובן לא מענה בכלל לשירות שחיפשתי .
ההמלצה שלי היא לא לרכוש דרכם .
מוצר:
K3079
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
29/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות דרך אתר אחרי כמעט שבוע שלא קיבלתי אותם יצרתי קשר אם שירות לקוחות נאמר לי שמוצר לא קיים במלאי ואני לא יקבל אותם .אף אחד לא יעדכן אותי וגם בוצע חיוב דרך כרטיס אשראי
מוצר:
אוזניות LG FP9
תמונת משתמש
שם:
roee.galor
תאריך:
29/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה רעה מאוד עם רשת מחסני חשמל. רכשתי דרכם מכונת כביסה של אלקטרה והבטיחו לי שזה כולל הובלה והתקנה של אלקטרה. חברת המשלוחים הגיעה והשאירה את המכונה באמצע הסלון וגם לא פינתה את המכונה הישנה. בנוסף הסתבר שה"התקנה" של אלקטרה זה זהם שולחים לך וידאו ותתקין לבד. חוויה מאכזבת ביותר. שירות לקוחות פשוט לא ניתן להשיג אותם לאחר הרכישה. נסעתי לאחד הסניפים ושם אמרו לי שזה לא מעניין אותם כי רכשתי באינטרנט. כאילו אלו שתי חברות נפרדות. פעם אחרונה עבורי
מוצר:
מכונת כביסה וייבוש של אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
ira.kurilovsky
תאריך:
27/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מזעזע. לא מגיב. לא מעביר לתשלום. שעה לוקח בשביל לבצע הזמנה עוד שיה כדי לשלם. אחרי כמה ימים המתנה מתקשרים להודיע שהפריט חסר להם.
מוצר:
בלנדר
תמונת משתמש
שם:
dorin8434
תאריך:
22/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם שכחו לעבד את ההזמנה שלי במשך שבוע. רק שהתקשרתי לבדוק למה טרם תיאמו איתי הובלה הם שלחו את ההזמנה לחברת ההובלה. וחברת ההובלה לא הרבה יותר טובה, אמרו שיחזור אליי נציג תוך יום ולא חזר. כבר עברו שבועיים, במקום לחכות 14 יום אחכה 21 ומעלה ימים. מהמם.
מוצר:
ארון בילט-אין לתנור
תמונת משתמש
שם:
מיכה
תאריך:
15/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מפוקפקת אשר סוטרת לגמרי את כל מהות הפרסום של "חוויית קניה בטוחה" ,אתם מזמינים מוצר וקובעים איסוף עצמי. מגיעים לאסוף ומגלים שהמוצר לא במלאי. מהביקורות אני מבין שזאת בעייה נפוצה ואני לא מצליח להבין איך חברת מכירות כ"כ לא מנהלת מלאי. עכשיו לכו תנסו להשיג את השירות שלהם שאולי יענו לכם לאחר כרבע שעה המתנה..
מוצר:
מאוורר תקרה
תמונת משתמש
שם:
יזהר
תאריך:
07/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב. יש באתר שלהם ביטוח מחיר. התחייבות שאם רכשת מוצר ומחירו יורד במשך שלושים יום מקבלים זיכוי. רכשתי שואב רובוטי שמחירו ירד אחרי יום. פניתי אליהם והם מתנערים ומספרים סיפורי מעשיות. הם לא עומדים בהתחייבויות שלהם. אל תקנו מהם - שומר נפשו ירחק
מוצר:
שואב רובוטי שוטף
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply