דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
3.77
ציון ממוצע
316
חוות דעת בשנה האחרונה
784
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
13
0
2
3 חודשים אחרונים
59
0
27
6 חודשים אחרונים
90
1
49
שנה אחרונה
219
1
96
כל הזמן
575
3
206
נמצאו 784 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אומנם המוצרים טובים אך השירות פחות. שיחה עם המנהלת העיק יותר על הקנייה. קניתי עוד מוצרים אצלם והכל היה תקין למעט הקנייה הזאת וחבל שהמצב כך. לא ארכוש מוצרים מהם יותר
מוצר:
שואב אבק יונדאי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, עשיתי לאישתי הפתעה ורכשתי לה מקרר של sharp.
המוביל התקשר אמרתי לו שאיני בבית ושאשתי בבית ותקבל את המוצר. המוביל התבלבל והוריד לה מקרר אחר לגמרי, דגם 4 דלתות של חברת הייסנס, בזמן שאני הזמנתי 2 דלתות של sharp.
פותח בפניה את המוצר ומחתים אותה שקיבלה מוצר תקין. כעבור כשעה לפתע באמצע השיעור אני שם לב שמנסים לצלצל מספר פעמים, על הקו המוביל ששואל איזה דגם מקרר הזמנתי. אני עונה כי הזמנתי sharp 2 דלתות. המוביל אומר עשיתי טעות ושמתי לך בבית מקרר אחר שלא שייך לך. ומבקש תגיד לאשתך שלא תצא אני בא להחליף עכשיו. המוביל מגיע לאחר כשעתיים וחצי כולו עצבני. עוטף את המקרר שנמסר בטעות. מוריד את המקרר שהוזמן על ידי מהמשאית ומסתלק בזעם תוך שהוא מציין כי הפקקים פה נוראיים ומלין על הבלגן שהוא עצמו יצר. ואינו מתנצל על הזמן שגזל לה להיות בבית במקום לצאת לקניות. כשאני מגיע לבית בשעה 21:00 בערב אני נדהם לגלות כי כל החלק הימני של המקרר בצד חבוט ועקום.
וכן שריטה ארוכה על דלת המקפיא ככל הנראה במהלך ניסיון האספקה הכושל אצל הלקוח הקודם נגרם נזק למקרר מה שלא הפריע למוביל אחרי כל הבלגן שיצר לספק מקרר עם נזקים. זה המוצר האחרון שאני רוכש ממחסני חשמל. יצרתי קשר במיידי עם מחסני חשמל אך אין מענה של שירות. מכירות כמובן עובדים ושאר הודעה בשירות הלקוחות, רמת שירות ומקצועיות נמוכה מאד.
ממליץ לכם לחפש רשת שעובדת עם מובילים יותר נורמליים. טווח של 6 שעות המתנה שעתיים להמתין למוביל שוב שיחזור. ועכשיו להתעסק עם החלפת מוצר פגום עם עוד שעות רבות של המתנה. ביזיון אחד גדול. מחסני חשמל ניפגש בבית המשפט.
מוצר:
Sharp sjse70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בידורית לפני שבועיים.
לאחר 10 ימים בערך התקשרתי לברר מדוע המשלוח עדיין לא הגיע ונציגת שירות לקוחות ענתה שהיא תברר ותעדכן.
מייד לאחר השיחה קיבלתי קישור לברור סטטוס הזמנה.
כמו כן יצרו קשר טלפוני רק כדי להגיד שיצרו קשר לתאום אספקה
עד לרגע זה המוצר לא סופק למרות שהתחייבו לעד 7 ימי עסקים ועברו כבר 10 ימי עסקים
מוצר:
רמקול בידורית LX20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא אמינים רכשתי מייבש דרכם במחיר באמץ זול שאני לא האמנתי שהם יכולים לספק אמרו שיש להם במלאי והם פתוחים ישירות מול היבואן
והפלא ופלא חזרו אחרי חצי שעה שאין במלאי ואם אני רוצא משהו אחר כמובן לא הסקמתי ורציתי שיבטלו
הם הסכימיו אבל מתברר שזה יהיה רק עוד כמה ימים פשוט חוצפה

בקיצור שקרנים לא ממליץ לקנות מהם כלום .
מוצר:
aeg832 מייבש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי רכישה באתר. אוזניות יקרות של סוני.
לא יצרו קשר.
בסטטוס הזמנה כתוב שהמוצר נמסר.
אין לי לא את המוצר ולא את הידיעה מתי אני אקבל אותו.
מוצר:
SONY דגם WH-1000XM3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה הכי גרועה שהייתה לי עד היום.

רכשתי טלוויזיה ומקרן קול. תיאמו איתי הובלה למקרן קול בין 6-9 בערב, חיכיתי בבית במיוחד לזה. בשעה 9 מתקשר לחברת ההובלה והם אומרים שהספק ביטל את ההספקה ללא הסבר, הייתי צריך לאסוף את המקרן בעצמי מחברת השליחויות.

לגבי הטלויזיה: הובטח זמן הספקה של 7 ימי עסקים, הם תמו, בשיחה עם סמ-ליין שאמורים לספק את הטלוויזיה נאמר לי שהטלוויזיה בכלל לא במלאי בארץ ושרק ב 4.2 היא צריכה להגיע לישראל ואז לעבור הליך שחרור מכס ושזה יקח עוד כמה ימים, לקחת את הכסף מחסני חשמל ידעו יופי יופי על מוצר שבכלל לא במלאי למרות שבאתר זה הופיע שזה במלאי, לאחר מכן תיאמו איתי שיגיעו היום (29.1.19) טלוויזיה שיביאו מסניף אחר ועכשיו מתנערים מכך לחלוטין ואומרים שזה בכלל ב 30.10.19, מיותר בכלל לציין שאת כל השיחות הקלטתי, יש הרגשה של זלזול בלקוח וחוסר שירותיות וגם משקרים מפה עד הודעה חדשה. לצערי זאת בהחל תהיה הקנייה האחרונה שלי אצלם ואדאג שגם של כל הקרובים שלי.

עדיין לא קיבלתי את הטלוויזיה וממתין לאספקה במסגרת מסכת השקרים שלהם שזה במלאי או שזה בחו"ל או שזה בחנות או איפה שהוא אחר. לאף אחד אין תשובות
שורה תחתונה, לא להתפתות למחירים כי זה יעלה לכם ביוקר ובזבוז זמן בלחכות למשלוח שבכלל לא מגיע.
מוצר:
samsung 49' nu7100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא תיאמו איתי זמן אספקה גם אחרי שעבר התאריך אספקה,
הייתי צריך להתקשר ואז גם עשו לי טובה שמתאמים לי!
לאחר מכן לא חזרו אלי ושוב הייתי צריך לרדוף אחריהם!
לא מספיק זה, לאחר מכן חזר אלינו המוביל וציפה שתוך 10 דקות נהיה בבית בזמן שאנחנו בעבודה!!!
לבסוף השאיר את התנור אצל השכן בדירת גן והיינו צריכים גם לעלות אותו בעצמנו לקומה 2 במדרגות!!!

בושה!!!!!!
תגובת החנות:
צהריים טובים,

אנו מודים ללקוחה על פנייתה ומתנצלים על חווית השירות.

נציגה שלנו שוחחה עם הלקוחה שאישרה שהיא קיבלה את המוצר והלקוחה קיבלה שי לשביעות רצון.

אנו שוב מתנצלים על חווית השירות ונשמח לעזור במידה ויש בעיה נוספת.

בברכה,
סולי
קשרי לקוחות
מוצר:
תנור AEG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד שפורסם במחיר אטרקטיבי .
כשבדקתי מה סטאטוס ההזמנה שלי באתר שלהם התברר שמעודכן שם שהמחשב הנייד שהזמנתי כבר סופק לי למרות שלא כך.
כשהתקשרתי לבדוק סטאטוס במוקד שלהם הנציגה בדקה והסבירה שבעצם אין להם בכלל את המוצר במלאי ולא ניתן לספק אותו.
שאלה אם ארצה שיפנו אלי בהצעה חדשה והסכמתי. אף אחד לא חזר אלי.
למחרת התקשרתי שוב וביטלתי את ההזמנה.
מפרסמים מחיר אטרקטיבי למוצר שאין להם במלאי, מעדכנים שסופק למרות שלא סופק ולא חוזרים ללקוחות.
שרות גרוע מאוד.
מוצר:
מחשב נייד Asus VivoBook 15.6 X542UN-DM291T i7-8550U אפור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר של החברה מקרן קול ובחרתי באופציה לאיסוף עצמי מסניף פתח תקווה, לאחר שקיבלתי סמס שמאשר שההזמנה שלי מחכה לי בסניף ומוכנה לאיסוף נסעתי 40 דק לסניף, הגעתי לסניף ואחרי ייבוש של 20 דקות הודיעו לי שאין שם את המקרן ושבאתי סתם, פשוט ככה, שלחו אותי לבית אחרי 40 דק נסיעה, הזמן שבזבזתי והכסף על הדלק כניראה לא מעניין אף אחד.
בנוסף כשהודעתי שאני מעוניין לבטל את ההזמנה ולקבל את כספי בחזרה הודיעו לי בסניף שאני אצטרך (אני!) להתקשר לשירות הלקוחות ולבטל, שמעתם נכון, הם טעו ואני זה שצריך לחכות 20 דק על הקו על מנת לקבל את כספי בחזרה, בסופו של דבר לאחר מריבות הסכימו מחסני חשמל הנחמדים לבטל לי את ההזמנה בסניף.
זאת חוצפה שאין כדוגמתה, שום פיצוי ושום כלום לא קיבלתי על הזמן והכסף שבזבזתי על מנת לאסוף את ההזמנה, לא אתקרב יותר לרשת הזו וממליץ גם לכולם.
יום נפלא.
מוצר:
מקרן קול SAMSUNG HW-M450
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ממחסני חשמל רדיאטור לפני שלושה שבועות וטרם קיבלתי אותו. מאז אני עסוקה בלנסות לקבל מענה משרות הלקוחות וטרם קיבלתי תשובה.
ציון אפס כוכבים בשירות. מי שמעוניין לקבל את המוצרים שהזמין, לא מומלץ דרכם.
מוצר:
רדיאטור GOLD LINE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקרוגל וטוסטר אובן מהאתר של מחסני חשמל לאחר כמה ימים הגיע רק המיקרוגל מאז עבר כמעט חודש ועדיין לא סופק לי הטוסטר אובן וכל פעם שאני מתקשר ומחכה כ20 דק על הקו עד שהם עונים הם אומרים שיבדקו את זה ויחזרו אלי מה שלא קרה אפילו לא פעם אחת במהלך החודש האחרון
בקיצור עדיף לשלם עוד כמה שקלים יותר ולקבל שרות נורמלי ולא גרוע כמו של מחסני חשמל
מוצר:
מיקרו סאוטר ,טוסטר מרפי ריצארד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא קראתי את חוות הדעת לפני שהזמנתי. שירות גרוע ברמה שלא תיאמן. החיוב ירד באשראי מיד אבל המוצר לא סופק עדיין, למרות שחלפו פי שתיים ימי עסקים מהמועד שהמוצר היה אמור להגיע. אי אפשר להשיג אותם בשום דרך - פייסבוק, מייל, טלפון, שום דבר. לאחר שחיכיתי שעה וחצי (!!) על הקו ענתה לי פקידה שאמרה שלפי המחשב המוצר כבר סופק ואין מה לעשות. אחרי שהתעצבנתי היא הבטיחה לבדוק ולחזור אלי מיד. עבר כבר שבוע ולא חזרו.. קבלת המוצר לא נראית באופק..
מוצר:
רדיאטור דלונגי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש הזמנו רדיאטור מהאתר של מחסני חשמל. זמן האספקה היה 7 ימים. לאחר שבוע וחצי שלא קיבלנו את המוצר התקשרתי לשירות הלקוחות שזה סיפור מייגע בפני עצמו. זמן ההמתנה שנאלצתי לחכות היה לא פחות משעה ורבע. אחרי שסוף סוף ענו לי סוכם כי יתאמו איתנו יום למחרת מה שלא קרה ולבסוף אחרי חילופי שיחות ומיילים רבים ההזמנה שלנו הגיעה לאחר שבועיים מיום ההזמנה. כאשר פתחנו את האריזה גילינו רדיאטור עם צלעות עקומות, גלגלים שבורים, מלא חלודה וקורוזיה והדובדבן שבקצפת כשניסינו לחבר אותו לחשמל הוא קיצר לנו את כל הבית. פניתי שוב לנציגת שירות הלקוחות שלהם הפעם דרך המייל כי אין סיכוי שאחכה שוב שעתיים בטלפון עד שיענו לי, לאחר ששלחתי לה תמונות של המוצר המביש שקיבלנו, תיאמה איסוף של המוצר התקול וקבלת מוצר חדש ליום שאחרי אותה שיחה. בגלל שהחברה לא מספקת משלוחים לאיזור המגורים שלנו, בן הזוג שלי נאלץ לסחוב איתו את הרדיאטור למקום העבודה שלו באותו היום, וכמובן שהתיאום עם הנציגה היה לשווא ואף אחד לא הגיע או התקשר אפילו לנסות להחליף לנו את המוצר. ניסיתי שוב ליצור קשר במייל עם אותה נציגה אך היא לא ענתה לי עד היום. התקשרתי שוב למחלקת שירות הלקוחות של החברה ושוב המתנתי שעתיים על קו הטלפון עד שענו לי, הפעם הפקידה שענתה לי אמרה שכבר החליפו לי פעמיים את המכשיר. כמובן שלא היה ולא נברא! לאחר מכן חזרה אלי נציגה נוספת שממנה כבר ביקשתי שיקחו את המוצר שלהם ויחזירו לי את הכסף ששלימתי, שוב תיאמה איתי איסוף ליום שאחרי ונחשו מה? עד היום לא יצרו איתנו קשר לגבי איסוף המוצר, לא עונים למיילים ולא לטלפונים.

לכל הלקוחות שרוצים להזמין מוצרים מהחברה הזו אני מציעה שלא להתקרב ולא לקנות מהם דבר! הם אלופים בלקחת את הכסף ולהעלם. אני לא אוותר עד שאקבל את כספי בחזרה אבל אני לא מאחלת לאנשים את בזבוז הזמן המיותר הזה.
מוצר:
רדיאטור SUNBEAM 12 צלעות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האתר שלהם ב30/12/18, לאחר שקניתי קיבלתי מייל שיצרו איתי קשר בהקדם- לא יצרו שום קשר... לאחר טלפון שלי והמתנה ארוכה לנציג שרות נאמר לי שיחזרו אלי... לא חזרו...

אתמול- 9 ימים לאחר ההזמנה התקשרתי שוב והמתנתי רבות ואז הנציגה אומרת שזה עוד לא הגיע לחברת המשלוחים... עכשיו כבר ממש התעצבנתי וביקשתי לבטל את העסקה- גם לזה אמרו שיחזרו אלי וטרם חזרו. עכשיו אני לא יודע אם אני יכול לקנות במקום אחר או שלא באמת ביטלו את ההזמנה... בקיצור שרות גרוע וזמן משלוח ארררררררוווווך מאוד עד כדי יאוש. קנו מחנות אחרת.
מוצר:
מצלמה canon eos 4000d
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב מחודש ועכבר מאתר האינטרנט של מחסני חשמל, את העכבר קיבלתי למחרת ולאחר מספר ימים קיבלתי מסרון שאמר "לקוח נכבד הזמנתך למחר מבוטלת עקב חוסר במלאי", בעקבות זאת הזמנתי מחשב נוסף. לאחר מכן ראיתי שההזמנה של המחשב הראשון עדיין מופיעה באתר התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי לבטל את ההזמנה הזאת, לאחר מספר ימים התקשרתי שוב ואמרו לי שהביטול ב'טיפול' ושאיני צריך לדאוג.
את המחשב הראשון הזמנתי ב11/12 ונכון להיום הוא עדיין בטיפול - כלומר למרות שמחסני חשמל הם אלו שביטלו את ההזמנה הכסף עדיין לא חזר אלי.
את המחשב השני הזמנתי ב14/12 ולפני כמה ימים שלחתי בקשה לבטל את ההזמנה כיוון שמחסני חשמל לא יצרו איתי קשר. נכון לעכשיו לא קיבלתי תגובה על הבקשה הזו ולא קיבלתי את הכסף על המחשב הראשון או השני חזרה.

בנוסף בכל פעם שאני מתקשר לשירות הלקוחות אני מתחיל במקום העשרים - פעם אחת אחרי חצי שעה המתנה ענתה לי מוקדנית וביקשה שהשאיר מספר על מנת שיחזרו אלי, סירבתי וביקשתי לדבר עם לשירות לקוחות ובתגובה היא ניתקה את הטלפון, פעם נוספת לאחר מספר דקות הודיעו לי שלא נמצאה מוקדנית ונתקו את השיחה.
לסיכום לא נראה לי שאקנה שוב ממחסני חשמל, ובטח שלא אזמין שוב מאתר האינטרנט שלהם.
מוצר:
מחשב נייד מחודש dell מחשב נייד חדש lenovo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת דרך האתר, כחודש מאז ההזמנה המקלדת עדיין לא הגיעה!
בנוסף, אני לא מצליח להשיג אף נציג שרות כבר כמה ימים, לא בטלפון, לא ב"נציג חוזר" ולא במייל.

בקיצור, השירות הכי גרוע שקיבלתי מעולם. אם הייתי מזמין מסין זה כבר היה אצלי.
מוצר:
מקלדת גיימינג כולל תאורה MARVO K616
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות על הפנים. אחרי המכירה לא מתיחסים לקונה.
עשיתי טעות, יותר לא נכנס אליהם !!!
תגובת החנות:
צהריים טובים ארי,

תודה לך על פנייך ואנו מתנצלים על חווית השירות.

בהמשך לשיחתך עם נציגה מהסניף בו רכשת, הוסבר לך שמוביל דואג לאספקת המוצרים, ולאחר מכן יש צורך בהזמנת טכנאי מטעם נותן השירות להתקנת המוצרים. המוביל והטכנאי הם שני אנשים נפרדים ולכל אחד מהם יש תפקיד אחר.

לגבי בקשתך לשים את המייבש על מכונת הכביסה - הנציגה הסבירה לך שהמכונה עדיין לא הותקנה ובמידה והמוביל היה מניח את המייבש על המכונה הטכנאי של נותן השירות לא יוכל לבצע התקנה של המכונה.

בברכה,
סולי
קשרי לקוחות
מוצר:
מכונת כביסה ומיבש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רדיאטור לפני שבוע וחצי
היה כתוב אספקה תוך שבוע
כשלא הגיע ניסתי להתקשר אליהם
זה סיוט מתמשך כשמשום מה עליהם לא חל החוק של 3 דקות
ופעמיים אחרי יותר מחצי שעה המתנה כשהגיע תורי
פתאום נותקה השיחה
לבסוף קיבלתי נציגה שהבטיחה לי שבודקת ומיד חוזרת אלי
כמובן שלא חזרה למחרת התקשרתי שוב והנציג אמר שהוא רואה שפניתי
וזה נשלח לבדיקה מול הספק ואחכ מול היבואן וביינתיים אני מחכה
הקור מגיע לדבר איתם גם ממש לא שייך לאור ההמתנה הממושכת
אז רק נשאר להזהיר לקוחות הבאים שלא יפלו כמוני
מוצר:
רדיאטור 9 צלעות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני אדם שלא מתלונן בדרך כלל אבל זה דבר כבר לא יכולתי לשתוק לגביו .
אשתי קנתה לי מתנה טלוויזיה LG SMART 55 דרך האתר בעיקר בגלל אפליקצית סלקום ובגלל השלט MAGIC הטלוויזיה סופקה ללא השלט MAGIC
פנית למחסני חשמל במייל ואד היום לא חזרו אליי פניתי טלפונית נאמר לי שהם לא יודעים לפנות ישירות לספק לא ניסו לעזור ואילו במגביל חבר קנה את אותו דגם מסך 49 לא ברשת גדולה הטלוויזיה לא סופקה עם השלט אבל המוכר שידרג לו את השלט במחיר סמלי לא התנער ממנו ושלח אותו לספק .
למרות זאת שאמרתי שלא אחזור יותר למחסני חשמל חזרתי לסניף שקרוב לביתי בכדי לקנות סאונד בר הכנתי שיעורי בית כשניגשתי לבדוק אם הוא קיים במלאי הבחור אמר שהוא קיים אך אמר לי מחיר שונה ממה שמפורסם באתר אז זה אומר אם לא הייתי בודק מראש הייתי משלם יותר
תגובת החנות:
בוקר טוב אלעד,

תודה לך על פנייתך.

המסך לא מגיע עם שלט MAGIC וניתן לרכוש אותו בנפרד דרך יועצי המכירות שלנו.

לא ברור מפנייתך לאן פנית ועם מי דיברת לגבי השלט, במידה ואתה מעוניין ניתן לפנות ליועצי המכירות שלנו בטלפון 5018* והם ישמחו לבצע הזמנה עבורך לשלט MAGIC.

חשוב לציין שכרגע אין את השלט במלאי, צפי ההגעה שלו לארץ כשבועיים אך כדאי לבצע הזמנה היום מאחר והשלט נמצא היום במחיר מבצע.

בברכה,
סולי
קשרי לקוחות
מוצר:
טלוויזיה LG SMART 55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום ראשון 30/12 רכשתי טלוויזיה LG 65 היה רשום במפורש שהאספקה עד 4 ימי עסקים ולכן רכשתי את המוצר
לצערי הרב עדיין לא סופקה הטלוויזיה ואתם לא עומדים בהתחייבויות שלכם באתר , לא ניתן להשיג אתכם בשירות הלקוחות ואינכם חוזרים להודעות שמשאירים
במילה אחת אכזבה!!
תגובת החנות:
בוקר טוב אסף,

תודה לך על פנייתך.

המסך סופק לך בתאריך 3/1/19 כלומר 4 ימי עסקים בדיוק מיום הרכישה שלך ובהתאם להתחייבות שלנו כלפיך.

נשמח לעזור בכל בעיה נוספת.

בברכה,
סולי
קשרי לקוחות
מוצר:
טלוויזיה LG 65
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה מזעזעת - לא להתקרב.

רכשתי רדיאטור באתר ביום ראשון בערב, כאשר ההתחייבות היא לאספקה תוך 7 ימי עסקים.
ביום שני בבוקר קיבלתי סמס שההזמנה הועברה לספק ניופאן ויצרו איתי קשר על מנת לתאם זמן אספקה.
אף אחד לא יצר איתי קשר וביום רביעי התקשרתי לשירות הלקוחות, אמרו שיחזרו אלי (לא קרה).
ביום ראשון שלחתי פניה בכתב דרך האתר וגם התקשרתי שוב לשירות הלקוחות. בזמן ההמתנה על הקו מציעים לנתק ולהתכתב עם נתיג במקום - ניסיתי גם את זה אבל אף אחד לא הגיב להודעה ששלחתי. בקישור שנשלח אלי לבדיקת סטטוס ההזמנה כתוב שההזמנה סופקה ללקוח.
ביום שני בבוקר יצרו איתי קשר לראשונה (אולי בעקבות הפניה המתועדת בכתב) ואמרו שהשליח יצור איתי קשר לתאם הגעה לאותו יום.כמובן שאף אחד לא יצר איתי קשר. אחרי הצהריים התקשרתי שוב לשירות לקוחות ואמרו שאכן היו אמורים לספק לי באותו היום ויחזרו אלי.
ביום שלישי (יום העסקים ה7 מאז ההזמנה) התקשרתי שוב. לאחר המתנה של 30 דקות עד שענו לי לראשונה, הנציגה נתנה לי להמתין עוד 15 דקות רק כדי לספר לי בסוף שהרדיאטור לא קיים במלאי ונציג מכירות יחזור אלי להציע לי משהו אחר או זיכוי.
נציג מכירות אחרי חזר אלי בהמשך (למכור מענין אותם, לתת שירות קצת פחות), אמרתי שאני לא מעוניינת להוסיף עוד כסף והוא אמר שאין עוד רדיאטור באותו מחיר ולכן הוא יזכה אותי באשראי. זהו - שום פיצוי, שום התנצלות. שבוע שלם של עוגמת נפש (ובלי חימום), רק כדי לחזור לנקודת ההתחלה.
ממליצה בחום להתרחק ממחסני חשמל.
מוצר:
רדיאטור 9 צלעות סנבים דגם SOR 900 Sunbeam
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד במחסני חשמל ראשל"צ מערב. לאחר חודש המחשב הושבת בלי שום סיבה. לא נדלק!
חזרתי לחנות, ושם התיחסו בצורה מחפירה, הדייל אמר: "תגידי תודה שאני מתיחס אלייך" (היה עומס בחנות)
בקיצור, אמרו לי לפנות עצמאית למעבדה בהרצליה!!
הגיוני?
מחשב חדש! אני צריכה ללכת ולהסתובב כדי לנסות לתקן אותו?
כל חנות הוגנת היתה מתנצלת ומחליפה במקום.
מוצר:
מחשב נייד Dell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט כיריים חשמליות שלחו אותי לקבל בסניף חונים קונים בראשון לציון ואחרי שאני מבזבז נסיעות ומחכה בתור אן בכלל במלאי עכשיו הם גונבים ממני כסף באשראי ומוצר לא קיבלתי .לא ממליץ עלהם בכלל
תגובת החנות:
צהריים טובים רמי,

תודה לך על פנייתך ואנו מתנצלים על חווית השירות.

הכיריים סופקו לך אתמול ובמידה ויש בעיה נוספת אשמח לעזור.

בברכה,
סולי
קשרי לקוחות
מוצר:
כיריים אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרן חום דרך האינטרנט באיסוף עצמי. לאחר כיומיים קיבלתי הודעה כי המוצר ממתין לי בסניף.. הגעתי לסניף וטענו שהמוצר בכלל לא נמצא במלאי (למרות שמצויין במפורש באתר כי אם המוצר אינו במלאי, לא ניתן להזמינו). ביקשתי שיחזרו אליי מהסניף וכמובן שאף אחד לא חזר אלי. התקשרתי לשירות לקוחות, ושוב אמרו שיבדקו את הנושא ויחזרו אליי - עדיין ללא תגובה. לאחר כשבועיים של המתנה (באתר מצויין זמן אספקה עד 7 ימי עסקים), הצלחתי לדבר עם נציגת השירות שאמרה כי ישלחו את המוצר אליי הביתה, ושהשליח יגיע אליי בבוקר שלמחרת. למחרת השליח לא הגיע בבוקר, בשירות לקוחות הביאו לי את המספר שלו והוא לא ענה, ובשירות לקוחות כשהצגתי את המצב בשיא החוצפה אפילו לא לקחו אחריות.
לבסוף נסעתי לסניף בראשון לציון, שם סייעו לי והביאו לי את המוצר.
מעבר לחווית הקנייה הגרועה, גם השירות לקוחות מתנהל בצורה דומה, ולא עושה כל מאמץ לעזור ללקוח.
מחברה שמתהדרת במחיר הנמוך ביותר ובאספקה מהירה, הייתי מצפה לקצת יותר. מיותר לציין שאני לעולם לא ארכוש יותר ממחסני חשמל, וכמובן אמליץ לכל מכרי לעשות כמוני.
מוצר:
מקרן חום עמוד 959 HEM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה ב-11.12.12 עם התחייבות אספקה תוך 7 ימי עסקים. עד כה (25.12.18) המוצר לא סופק. פניתי לשירות לקוחות טלפונית, דרך האתר של מחסני חשמל וכן דרך הפייסבוק שלהם. התגובה היחידה שקיבלתי "אנו בודקים את זה". ציינתי בפני כל הנציגים שאיתם דיברתי כי תשובה "אנו בודקים" אינה תשובה, והתשובה היחידה שתתקבל על הדעת הינה "המוצר יסופק היום", אך בתגובה קיבלתי אך ורק תשובות חצופות כמו "גברת מה לא ברור לך".... אני לא ממליצה לקנות באתר האינטרנט של מחסני חשמל.
מוצר:
Creative SBS A120
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.