דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וקונסולות (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מ. יקר סחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בMobile54 ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
72
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
42
2
28
נמצאו 72 חוות דעת גולשים על Mobile54
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה מאוד באתי מהבסיס דרך זאפ לקנות סלולרי עזרו לי לבחור מכשיר וכיבוי ומגן במחיר הטוב ביותר ושירות מעולה מודה וממליצה
מוצר:
סלולרי J7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הנ"ל באתר. משלוח ע"י שליח. לא קבלתי. בברור התברר שאין במלאי. הם ממשיכים לפרסם כאילו שיש להם.
מוצר:
טלפון סלולרי j7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לינות ברמת השרון ורכשתי שם טלפון ועוד כמה וכמה דברים השירות מעולה אנשים אדיבים מאוד.
מומלץ מאוד
מוצר:
סלולרי J7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ. לפני חצי שנה רכשתי לבעלי טלפון J700F SAMSUNG לאחר בירור בזאפ שהמחיר שם זול . המכשיר הגיע ללא מטען מקורי ( נאמר שזה יבוא מקביל ואין אישור למטען המקורי ממכון התקנים) - . אחרי חצי שנה בערך בעלי הלך לשם במטרה לרכוש לי סמסונג (2016) J7 . - גם בעקבות המחיר בזאפ.. שנכנס לחנות וביקש לראות את המכשיר שמפורסם באתר לפי המחיר נאמר שאין את המכשיר במחיר הזה לא נשאר ויש רק את היבואן המקורי (או משהו כזה) והמחיר הוא ב200 שקלים יותר בערך. (הוא התקשר לפני לברר אם יש במלאי ואמרו שכן) -- המכשיר J7 2016 שהציגו לו עם מלא מדבקות בסינית ורשום עליו CHINA PHONE - משהו פה מעורר חשד על מקוריותו. בכל אופן בעלי הריח שם משהו לא טוב וקנה לי את המוצר מK.S.P . בK.S.P המכשיר הנ"ל מיוצר בKOREA (מוזמנים לעשות תחקיר היכן סמסונג מייצרים את הדגם. ) ואז בעלי הגיע הביתה ובדק את המכשיר שלו שקניתי בחנות לפני חצי שנה. - המכשיר שקניתי לו מסתבר הוא לא J700F - כפי שפורסם בזאפ הוא JF00H !
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2015 SM-J700F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב-29/8/16 דרך הטלפון סמסונג j5 משום שהיו לי מספר שאלות על המוצר.
שוחחתי עם הנציג מישל יקר שהיה מאד נעים וסבלני ענה כל כל השאלות
ונתן לי הרגשה שהוא אמין מאד .
בצעתי את ההזמנה בהדרכתו ע"פ המפרט שרציתי. תוך פחות מ-24 שעות המוצר היה כבר אצלי ביד,בדיוק כפי שרציתי והובטח לי.
במחיר נח וסביר קבלתי את שבקשתי.

תודה רבה על הכל
אברהם
מוצר:
סמרטפון j5 2016
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה אמינים ומקצועיים ביותר .
שירות ויחס מעולים .
בעקבות הקנייה שלי כל משפחתי קנתה מהם את אותו המכשיר.
ממליצה בחום!!
מוצר:
טלפון סלולר J7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני חצי שנה לבתי גלקסי 6 וחזרתי לקנות היום נוט 5 והכל בזכות המחירים והשירות האדיב והביטחון שיש עם מי לדבר בכל בעיה ושאלה ממליצה בחום לכולם חנות מצוינת ואמינה
מוצר:
נוט 5 נוט 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני חייל והגעתי במיוחד מראש העין בגלת המחיר הכי זול קיבלתי עזרה בבחירת המכשיר הכי טוב בשבילי היה אחלה וקמיתי ממליץ לכל החיילים
מוצר:
מכשיר סלולרי j7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני ניידים מאותו הדגם- סמסונג ג'5
שירות ענייני ואדיב במיוחד
כל הבטחה קוימה במלואה ובזמן
כן ירבו כמותכם
ממליצה בחום
מוצר:
טלפון סלולרי j5 16 g
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלפון ב 6/07 באמצעות האתר בצורה קלה ויעילה.
לאחר כמה ימים ב11/07 שלא השתנה כלום בסטטוס ההזמנה, פניתי לשרות הלקוחות ונאמר לי ש"היום ישלחו את הטלפון". אמרתי להם שבאתר נאמר שזמן האספקה הוא 7 ימים, ובתשובה אמררו לי כי 7 ימים זה זמן האספקה "לדואר". אמרתי להם כי אספקה פירושה לידי הלקוח, אבל לא נתפס לקטנות והעיקר שישלח היום.
לאחר יומיים נוספים שלא קרה כלום, פניתי שוב לשרות הלקחות, ושוב נאמר לי "היום ישלחו את זה". ואכן במהלך היום קיבלתי דוא"ל עם מס' משלוח למעקב.
היום אנחנו ב 18/07 חמשה ימים אחרי המייל המעודד, ועדיין החבילה לא נשלחה בדואר. באתר של דאר ישראל כתוב אין מידע על החבילה הנ"ל.
פניתי לשרות הלקחות ואמרו לי שהם יבדקו ויחזרו אלי עם תשובה, אני עדיין ממתין.
מיותר לציין כי כרטיס האשראי שלי חוייב כבר ביום ההזמנה (חשבונית עדיין לא קיבלתי, המספר הוא מספר ההזמנה).
מי שמחפש בזול ימצא אצלם, אמינות ושרות לא אצלם.
מוצר:
טלפון סלולרי G4C
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול ( ב6 בערב )לפני ההגעה לחנות התקשרתי לברר עם יש להם את הפלאפון Samsung Galaxy J7 SM-J700F עם שנה אחריות (שמחירו 1000 שח ללא שנה נוספת הכרוכה בתשלום נוסף של עוד כ 135 שח) .כאשר הגעתי לחנות פתאום נגמר להם המכשירים עם שנת אחריות ויש רק עם שנתיים (שזה אומר תוספת של 135 שח)
ואז התברר לי שהפלאפון שהוא מנסה למכור לי הוא מכשיר פחות טוב ולא עובד ברשת 4G בכלל. שזה דגם אחר ונכות (Samsung Galaxy J7 SM-J700H) ברור שלא קניתי את המכשיר הזה(בסוף שם הדגם זה H ולא F ) באתר כתוב רק על הדגם F ולא כתוב כלל על הדגם השני H.יש כאן הטעיה של הקונים התמימים
תגובת החנות:
שלום

בעולם הוירטואלי אנחנו מנהלים חנות מתקדמת עם פרסום גם בזאפ .

זמן האספקה לכלל המוצרים הינו שבעה ימים.

ההתחייבות לזמן אספקה היא עבור כל רוכש בחנות הוירטואלית ולא ללקוח פוטנציאלי או מזדמן.

יש לציין, כי הפרסום של כלל המוצרים מופיע לצד תנאי עסקה ואפשרויות משלוח ללקוח כולל איסוף עצמי.

קיימת אפשרות לכל לקוח לבצע הזמנה של מוצר ולהשתמש באופציה של איסוף עצמי מהחנות לאחר שיזין פרטי אשראי ויקבל אישור עסקה במייל או בטלפון ואישור להגיע לאסוף את המוצר עצמאית.

״הלקוח הפוטנציאלי״ לא רכש מאיתנו מוצר ובנוסף הגיע לחנות בשעה 19:35 בערב לאחר שעות הפתיחה ובכל זאת קיבל שירות ומענה לשאלותיו.

עצוב לגלות שלקוח מנצל פלטפורמה כזאת להשמיץ ולספר שקרים שמעולם לא קרו.

נשמח לשרת אתכם

מובייל 54

מוצר:
פלאפון J7 SM-J700F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיע בזמן והמכשירים (הזמנתי שנים) כמו שמפורסמים. רק האביזרים לא. הזמנתי מטען מקורי וקבלתי רק את הראש - בלי כבל. בשיחת טלפון היו מוכנים לשלוח לי כבל בחינם אם הייתי מוכן לשלם את דמי בדואר הרשום. הסכמתי רק אם זה כבל מקורי - ולא הסכימו. נתקו עלי השיחה. חבל שלא קראתי קודם את חוויות הדעת. בדקתי אישי בחנות אחרת, ומצאתי שמחירי האביזרים מאד יותר זולים בחנות קרובה לבית שלי.
מוצר:
טלפון סלולרי ואביזרים Galaxy J2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי בזאפ. התקשרתי - המוצא היה זמין בדיוק כפי שתואר. באתי, שילמתי, לקחתי.
שירות מצויין ויעיל
מוצר:
טלפון סלולרי J9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום התקשרתי והגעתי לחנות לרכוש שני מכשירי j5 עבור שני הילדים שלי קיבלתי שירות פגז ממליץ לכולם
מוצר:
סלולר j5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך זאפ וקניתי טלפון סלולרי חדש עבור הבת שלי אני מאוד מבסוט מהשירות וההדרכה שקיבלתי בחנות על המכשיר החדש אני ממליץ לכם גם
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 SM-J700F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בבואנו לחנות קיבלנו שירות מעולה ממישל
שקיבל אותנו בברכה והסביר לנו על המכשיר ברצון
היה מעולה שווה לבוא ולקנות שירות ואיכות
מוצר:
טלפון סלולרי S6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל Mobile 54 דרך השוואת מחירים. רכשנו טלפון של סמסונג במחיר זול ומשתלם. קיבלנו יחס אדיב ושרות מעולה. אחרי מספר ימים היו תקלות בגלל האינרנט. התקשרתי לחנות וסיפרתי על התקלה, נענתי בחיוב שאם הטלפון לא תקין יוחלף במכשיר אחר, דבר שלא מקובל בחברות סלולר אחרים. הגעתי שוב לחנות ופתרו לי את כל הקלות לשביעות רצוני. שאפו
מוצר:
מכשיר סלולר J5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור טלפוני שהגעתי לחנות ופתאום המחיר קפץ ב200 ש"ח כי נשארו רק דגמים עם שנתיים אחריות למרות ששוחחתי איתם 20 דקות לפני שהגעתי ואמרו שהדגם במלאי. לאחר שעה התקשרתי שוב ופתאום הדגם קיים במלאי !!!. אחרי שהבהרתי לו מי אני הוא ניתק את השיחה
תגובת החנות:
שלום רב

לכל לקוח יש את האפשרות להזמין מוצר באתר לאיסוף עצמי

כל הזמנה באתר מטופלת תוך 24 שעות במחלקת הזמנות ואף יוצרים קשר עם הלקוח.

כל המוצרים באתר נמצאים במלאי שוטף וזמין - המלאי הינו זמין ומשתנה מעת לעת וגם מתחדש.

חקרנו את הנושא לעומק ולא זיהינו ניתוקי שיחות ללקוח

יש לציין כי לקוח שחוזר ומבקש שישמרו לו מכשירים בצד כי הוא לא מוכן להזמין דרך האתר - לא נוכל לשריין עבורו מכשירים.

בכל אופן, נשמח לשרת את הלקוח בכל עת

מובייל 54
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון מהחנות לפני כשבוע (samsung galaxy j5) השלמתי את ההזמנה דרך החנות וראיתי את העניין כסגור. את הפלאפון הזמנתי עבור אבא של חברה שלי ולכתובת שלו ולכן השארתי את המספר פלא' שלו. לאחר כמה ימים מסיום ביצוע ההזמנה התקשרו אליו וסיפרו לו שהפסיקו לייצר את הדגם המבוקש ושעכשיו מייצרים רק דגם משופר בלה בלה בלה שעולה עוד 160 שקל. הוא, שאינו מבין כל כך בתחום "קיבל עליו את הדין" והסכים לכך. כששמעתי על כך נורא התרגזתי, אם אין לכם את הפלאפון במלאי למה אתם נותנים לי להשלים את תהליך ההזמנה באתר שלכם ולוקחים ממני פרטי אשראי ומייל על מוצר שלא קיים?!!! למפרע באמת חבל שלא השארתי את הטלפון שלי, אבל אחרי עשרות רבות של רכישות באינטרנט לא העליתי על דעתי תפנית חצופה שכזו. ממליץ להתרחק מחנות שעובדת בצורה כזאת.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בשליחות עד הבית בשל הדחיפות. המוצר הגיע אלי אחרי יותר משבוע. כאשר ביקשתי זיכוי על המשלוח הנציג/ה טל סירב/ה
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר במשלוח עם שליח וקיבל את ההזמנה בזמן,
אנו מחוייבים ל 5 ימי עסקים והלקוח קיבלת את המוצר בתוך 6 ימי עסקים מכוון שביום השלישי למשלוח לא ענה לטלפונים שקיבל מחברת השליחויות צ'יטה.
ואם לא דיי בכך, הלקוח שלח מייל עם נסיון "לסחוט" את הכסף עבור המשלוח, צ'יטוט ממייל הלקוח:
"לפני שאני ממלא את טופס חוות הדעת שלי בזאפ, אשמח אם תוכלו לזכות אותי על המשלוח", "לשיקול דעתכם".

ההתכתבות עם הלקוח מהמייל הועברה לבדיקת עורך דין החברה.

המשך יום נפלא.
מוצר:
Lego Movie Video Game - XBOX 360 For XBOX 360
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לקנות מכשיר סלולרי מסוג גלקסי s3. להפתעתי נציג החנות התקשר אליי והודיע שאני מחוייבת לרכוש ביטוח לשנה נוספת ולהוסיף 100 ₪ לתשלום. הוא אף טרח לומר במהירות את הסכום החדש, כך שכמעט ולא שמתי לב שמדובר במאה שקלים נוספים. למזלי, שמתי לב בכל זאת לנאמר וביטלתי מיד את העסקה.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נייד אביזרים בשעה 11 בלילה, ובשעה 11 בבוקר האתר ביטל את ההזמנה.
כשהתקשרתי לברר מדוע ענתה לי מישהי שלא הזדהתה ושיערה שאין להם את המוצר במלאי ולכן ההזמנה התבטלה.
אחרי כמה דקות התברר שבשעה 4 אחה"צ יהיה להם במלאי הטלפון, אבל אני צריכה לעשות את ההזמנה שוב.
האישה הלא מזוהה התייחסה אלי כאילו אני מפריעה לה לא הסכימה בשום פנים ואופן לנקוף אצבע כדי לא להטריח אותי שוב בהזדמנה.
בקיצור - שירות לא משהו, בלשון המעטה. יש שוק מלא מוכרים חרוצים ולהוטים - אין שום צורך לגשת לחנות זו.
תגובת החנות:
Mobile54 חרטה על דגלה לתת את השירות הטוב ביותר, יעידו על כך עשרות אלפיי לקוחותינו,
ביום ראשון בסמוך לשעה 11:30 ביצעה המוכרת (שני שמה) שיחת טלפון אל הלקוחה, אך נתקלה במענה על ידי אדם לא נעים שטען כי גליה עסוקה ולא יכולה לדבר ודאג לנתק את הטלפון בפנים של הנציגה.
הנציגה התקשרה כדי להודיע ללקוחה שהמוצר לא זמין במלאי ויתחדש אחר הצהריים, אי לכך ובתהאם לזאת מצאנו לנכון לבטל את ההזמנה ולזכות כל חיוב שבוצע במלואו, מייל מתאים נשלח ללקוחה, לאחר זמן מה התקשרה הלקוחה והוסבר לה שההזמנה שלה זוכתה ובוטלה במערכת ולא ניתן לחייב אותה ולכן צריכה לבצעה הזמנה חוזרת.

המשך יום נפלא.
מוצר:
טלפון סלולרי ואביזרים J7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי אליהם עם פתיחת החנות על מנת לבדוק על זמינות מלאי של מכשיר מסויים.
בצהריים הגעתי אליהם על מנת לרכוש אותו, לפתע הסבירו לי כי ניתן לרכוש רק מכשיר עם שנתיים אחריות ומטען רשמי במחיר יקר בכ130 שקלים נוספים. אמרתי שלא הוסבר לי בטלפון והגעתי במיוחד, אך זה לא עניין את המוכרים בחנות. חוסר אמינות מוחלט
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 SM-J700F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
This store sold me a product
I paid for a Samsung S5
Samsung UK and Samsung Israel both confirmed this store is not an official reseller
I have copies of transcripts in writing, and recorded telephone calls

The charger in the Samsung box did not charge my product
It kept connecting, disconnecting, reconnecting unless I placed it very carefully

I noticed after many hours that the charge was just not happening and upon further exploration, noticed that the charger did not have a Samsung logo on it, as did every other I have ever received when purchasing a Samsung product
The telephone was problematic, and continues to be

The microphone stopped working a few weeks after purchase, and people canot hear me, my phone cannot hear me and I cannot use it for voice recignition, voice calling or music recognition. I am able to use it with headphones. The headphones that came with the product were the same as all other Samsung headphones I have ever received

In addition to the microphone issues, I frequently experience the screen "going mad" with apps opening and closing without me touching it, or the opposite, and me touching it and nothing happening

Sometimes the phone turns itself off

I have edited my review, as after I posted my first review, I was contacted by the seller immediately via telephone, which I recorded, the seller identified himself and screamed that I would be sued
A few days later I received an email with a letter in Hebrew from a huge law firm, which has given notice of intent to sue me for defamation

I understand that when I wrote my previous review, something may have become lost in translation, and hence have re-written it to ensure that it shows as an honest, unbiased opinion of my experience having purchased a product from this seller

I have contacted the relevant public organisations and authorities, and am also waiting for legal assistance for olim so that I may ensure I am not sued in court and can counter-sue them if necessary
I am also in the process of utilising my free speech by making their letter from a law firm threatening to sue a discharged lone soldier go viral in the Israeli newspapers and relevant social media sites for daring to post a review about an experience with a product purchased from the seller
מוצר:
Samsung s5 Mobile Phone S5 Galaxy
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.