דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (בת ים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
טלבוקס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטלבוקס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
437
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
337
9
91
נמצאו 437 חוות דעת גולשים על טלבוקס
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
20/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ביום שישי 17.11.17 לאחר שהתקשרתי ובררתי אם ישנו מכשיר סלולארי מסוג סמסונג נוט 5
המענה היה מהיר ועדיב , יש לציין שהגעתי ביום שישי לאחר שהיית בכמה חנויות בעלי מספר סניפים , וקיבלתי שירות לקוי ( אם מכשיר שקופסתו הייתה פתוחה או מחיר שהיה גבוהה משמעותית ממה שפירסמה אותה חנות ! )
קיבלה אותי בחורה חמודה ועדיבה בשם אורן , ולמרות העומס בה היתה נתונה החנות , השירות שלה היה אדיב ונעים ביותר , מעבר לכך שמחיר המכשיר היה נמוך , אורן נתנה לי הנחות על מספר פריטים נוספים שרכשתי וענתה באדיבות כמו יתר המוכרים על כל שאלותי ,
יצאתי מהחנות בהרגשה שקיבלתי שירות לבבי וטוב ומחיר אטרקטיבי וברור לי שאחזור לרכוש בחנות זאת ( Telebox ) והמליץ בחום למכריי ,
תודה לאורן ולכל צוות החנות על השירות וחוויית הקנייה ,
חגי זיסמן
מוצר:
סמסונג גלאקסי נוט 5
תמונת משתמש
שם:
Esteban
תאריך:
15/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום השירות היה מצוין. אני שמח עם הרכישה שלי. בטוח אני אקנה שוב יום אחד תודה רבה
מוצר:
LG g5
תמונת משתמש
שם:
catzvi
תאריך:
15/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני שונא להשאיר חוות דעת שליליות, ממש שונא, וכנראה שאסיר החו"ד הזו בהמשך...
אבל לא תאמינו!
רכשתי טלפון סלולרי עם שירות משלוח תוך שבוע.
שבוע אחרי הרכישה מתקשרים אלי להגיד ש "הטלפון אזל מהמלאי, אבל יש לנו אותו דגם עם שנתיים אחריות בתוספת 180 שקל"...
עכשיו,
אני זורם לגמרי עם אזל מהמלאי, לא כל אתר מתעדכן אוטומטי לפי מלאי, וזה בסדר, כל מי שרגיל לרכוש אונליין מקבל מידי פעם הודעת "אזל מהמלאי".
וגם,
אני לא דן אותם אם באמת חסר, או אולי ניסו לדחוף לי בגסות אחריות כדי לעשות עוד קופה, אולי באמת חסר, וזה בסדר.
אבל
לחכות שבוע שלם לעדכון?
ובמקום להציע פיצוי מינימלי מציעים בלי בושה **שאני אשלם עוד כסף** ?
זה כבר בגדר חוצפה ממש, כבר לא עניין של שירות.
ממש חוויה רעה.
מוצר:
SAMSUNG J7
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
13/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב-TELEBOX טלפון נייד מבית XIAOMI. הסיבות לבחירת רכישה ב-TELEBOX היו:
א. אינפורמציה מלאה על החבילה: פרטי המוצר, תקופת אחריות, ספק האחריות, סוג ה-ROM המותקן במכשיר .
ב. מחיר
ג. שירות מדוייק ואדיב
מוצר:
טלפון נייד Xiaomi Redmi 4x
תמונת משתמש
שם:
moria
תאריך:
10/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין . הגעתי על הבוקר הגעתי לבחור מקסים בשם דניאל שמכר לי מכשיר אייפון 7 פלוס במחיר סביר לגמרי ביחס לחנויות אחרות (חשוב לציין שהמכשיר תחת אחריות רשמית של CDATA יבואן רשמי של אפל בארץ ) ולא יבוא מקביל . ובנוסף פינק בכיסוי מעולה מגן זכוכית . דניאל גם משרה אווירה נעימה ובטוחה והוסיף שבכל דבר ניתן לפנות אליו לשאלות/טענות/מענות :) באמת חווית קנייה כיפית. בהחלט אחזור שוב ושוב..תודה
מוצר:
iphone 7 plus 126G
תמונת משתמש
שם:
batia
תאריך:
08/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו דרך הטלפון מכשיר אייפון 7 פלוס מבלי שהכרנו כלל את טלבוקס. קבלנו שירות מעולה שבמעולים- אדיב ואכפתי, אמין, מקצועי, מחירים הוגנים
המכשיר נשלח עם שליח כעבור יום כבר היה אצלנו בבית (ההתחייבות היא עד 4 ימים)
היתה לנו חוויית קניה מצוינת מעל ומעבר (אורן- תודה!!)
מומלץ ביותר
מוצר:
אייפון 7 פלוס
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
07/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע! אחרי 5 ימים חזרו אלי ואמרו שהמוצר לא במלאי...
בנוסף לזה שהם לא שולחים ליישובים מרוחקים. ואפילו בדואר הרגיל!- הם לא מוכנים לשלוח ליישוב מרוחק (ניסיתי להבין מהם מה הקטע הזה והנציגה גימגמה משהו לא ברור)
תגובת החנות:
בס"ד
אכן הלקוח ביצע באתר של TELEBOX הזמנה למכשיר Xiaomi redmi 4x בצבע זהב.הלקוח לא התקשר לחנות לפני ביצוע ההזמנה באתר על מנת להתעדכן לגבי מלאי כפי שמופיע בתקנון האתר: "תחילה לפני ביצוע ההזמנה יש להתקשר לחנות ולוודא שיש את המוצר הרלוונטי במלאי". לאחר שהלקוח ביצע את ההזמנה נציגנו שלחו מיילים ללקוח וגם ניסו להשיגו במס' הנייד שהשאיר אך הלקוח לא יכל לשוחח עמם. צר לנו שהלקוח אינו דובר אמת כאשר הוא טוען שחזרנו אליו לאחר 5 ימים כיוון שלא כך הדבר. נאמר ללקוח שהמכשיר אכן קיים במלאי בצבע ורוד ולא בזהב כפי שהזמין (באותו היום שביצע את ההזמנה הצבעים התעדכנו באתר בשעות הערב) וללקוח נשלח מייל מסודר על כך עוד באותו היום. הלקוח בחר להתעלם מהעובדה שאיננו מספקים הזמנות בדואר ישראל מעבר לקו הירוק כפי שמפורט בעת ביצוע ההזמנה: "משלוח בדואר ישראל עד 7 ימים ,אספקה תלוי רק בדואר (למעט קו הירוק ואילת וערבה)", הלקוח בנוסף אישר שקרא את התקנון שלנו בעת ביצוע ההזמנה כאשר גם שם מודגש: "אזורים חריגים שעלות המשלוח היא 70 ש"ח ואספקה עד 9 ימי עסקים" ולאחר מכן רשימת יישובים חלקית שבה הלקוח יכל לראות את שם היישוב שלו. הצענו ללקוח לספק לו את המוצר עם שרות שליחים ב70 ש"ח וסרב לכך ובעקבות כך הזמנתו בוטלה כיוון שאין באפשרותנו לשלוח מעבר לקו הירוק ללא התוספת הנדרשת. TELEBOX דואגת תמיד שנציגיה יעמדו בנהלים הרשומים בתקנון ובנהלים של זאפ ולא כל לקוח חייב להסכים עם הנהלים.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות

מוצר:
Redmi 4x
תמונת משתמש
שם:
yuval
תאריך:
03/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה הטלפון השלישי שאני קונה מהם. שירות מהיר ואדיב. מתקשרים מייד אם יש איזו בעיה.
מוצר:
סמסונג גלאקסי S8
תמונת משתמש
שם:
Sapir
תאריך:
02/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות מכשירים סלולרים. הפעם באתי בשביל samsung note 8 , השירות מצוין, מזמין ותמיד נותנים הרגשה שכל מה שאני אצטרך הם שם. מומלץ בחום!
מוצר:
samsung galaxy note 8
תמונת משתמש
שם:
שרגא
תאריך:
31/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 7 לאשתי. ההזמנה היתה חלקה. לאחר יומיים הציעו לי - לא הכריחו - לשדרג ממשלוח בדואר ישראל (השם ישמור, לך תדע אם יגיע) לשירות שליחים פגסוס בתוספת 30 שקל. שידרגתי. הכל הגיע צ'ק צ'ק בריא ושלם, כולל המטען המקורי.
מוצר:
iPhone 7
תמונת משתמש
שם:
Gill
תאריך:
27/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שנכוותי משירות גרוע בחנות אחרת (ניסו לנכור מכשיר ביבוא מקביל בקופסא של יבואן רשמי), שמחתי להגיע לטלבוקס.

קיבלתי שירות מהיר ואדיב, מחיר מעולה, מוצר באריזה חתומה.
מומלץ!
מוצר:
LG V20
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
27/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה טופלה במהירות וביעילות. תכננתי להשתמש בדואר ישראל, אבל הנציגה בטלפון שכנעה אותי שעדיף להשתמש בשליח, ואני שמח שכך עשיתי בסוף.
מוצר:
טלפון נייד xiaomi redmi 4x
תמונת משתמש
שם:
meizy777
תאריך:
25/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעקבות ההמלצות פה וגם כי זה ליד הבית..
לא הייתי בטוחה מה אני רוצה וגל המקסימה עזרה לי להחליט.
הבהרתי שהדבר הכי חשוב לי הוא נורית החיווי, לבסוף החלטתי על lg g6. הבחור שהיה שם (שכחתי את שמו) דאג לי והדביק את צגן המסך ושם את הסים ונתן שירות מכל הלב. יצאתי מהחנות ותוך כדי משחק הבנתי שאין נורית חיווי בטלפון, חזרתי לחנוץ בחשש שיגידו לי שאין מה לעשות כי הטלפון כבר פתוח אך להפתעתי הבחור מיד הציע לבטל עסקה או להחליף לי מכשיר. החלפתי לsamsung s7. חווית קנייה טובה מאוד! מעולם לא כתבתי חוות דעת אך כשמגיע מגיע!!! תודה רבה 😁👏
מוצר:
Samsung s7
תמונת משתמש
שם:
shisha
תאריך:
18/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפד עבור בתי לפני מספר ימים. מאחר והיה חג, המתנתי כחמישה ימי עסקים בהתאם לתקנון. היום, יום לפני המועד האחרון קיבלתי מייל שהמוצר אזל מהמלאי.
לא ייתכן שהמוצר לא במלאי ועדיין מפורסם בזאפ (נכון לכתיבת משוב זה, יום רביעי, 18.10 בשעה 18:49) , ולא מקובל עלי לקבל הודעה יום לפני המועד האחרון. מאד מאוכזב.
מוצר:
אייפד מיני
תמונת משתמש
שם:
Leonid
תאריך:
18/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד.רק ארבעה ימים אחרי הזמנה קיבלתי הודעה שמוצר אין במלאי.כמובן, יש יותר יקר.זה הונאה עבור הקונים
מוצר:
LG 4 BHHS
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
17/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-29/11/2018 הזמנתי באתר האינטרנט של החנות אייפון עבור הבת שלי. כעבור כמה ימים הטלפון הגיע והכל נראה בסדר. אחרי כחודשיים הטלפון התחיל לעשות בעיות, והיא לקחה אותו לטכנאי מקומי כדי שיאמר לה האם הבעיה רצינית שמצדיקה הפעלת האחריות ומסירת הטלפון למעבדה המורשית. להפתעתנו הטכנאי אמר שמדובר בטלפון ישן שעבר חידוש, ומכך נבעו הבעיות. מיותר לציין שבאתר של החנות הם מתגאים שכל הטלפונים אצלם חדשים, וכמובן גם אומרים את זה בשיחות הטלפון במהלך העסקה. התקשרתי אל החנות פעמיים והמוקדנית הבטיחה שיחזרו אלי. לצערי נציגי החנות לא יצרו קשר, ולא נראה שאכפת להם מהרמאות הזאת. ההתנהגות הזאת הפתיעה אותי לרעה, ואני נאלץ לשנות את ההמלצה שנתתי כאן בעבר.
מוצר:
Apple iPhone 6s 64GB SimFree
תמונת משתמש
שם:
אליעזר
תאריך:
14/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
רכשתי טלפון של xiaomi.
קיבלתי יחס מצויין מהצוות.
חזרתי לחנות לאחר כשעתיים על מנת להחליף את המכשיר לצבע אחר. וקיבלתי עזרה ויחס טוב.
השתדלו בשבילי כדי שאהיה מרוצה.

ממליץ מאוד על החנות הזו.
מוצר:
xiaomi x4 32 GB
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
11/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון Galaxy A4 2017. המחיר שלהם היה טוב והגעתי לחנות.
מיד "דחפו" לי חבילת הגנה ב-99 ש"ח נוספים - מגן אחורי מסיליקון שקוף ומגן מסך מזכוכית.
ברור שזה יקר, אך מההתלהבות של הקניה של הטלפון החדש השתכנעתי.
בדיעבד חבילת ההגנה היתה מאיכות גרועה ביותר - לא שווה יותר מ-10 ש"ח ב-ebay.
המגן האחורי התפרק אחרי כמה שבועות ומגן המסך נסדק והתפורר לאיטו.
מדובר במכשיר שבשימושי האישי ולא בשימוש הילדים.
חזרתי לחנות לאחר מספר שבועות וביקשתי להחליף את "חבילת ההגנה".
התייחסו אלי באופן משפיל וכמעט גירשו אותי. כששאלתי מדוע הם מוכרים מוצר כה ירוד
ב-99 ש"ח נעניתי כי הם לא מרויחים מספיק על הטלפון ולכן צריכים להרויח מחבילת ההגנה...
לסיכום - אנשים לא הגונים. להתרחק!
מוצר:
טלפון Galaxy A5 2017
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
09/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בבלפור 92 בת-ים 8.10.17 בשעות הערב,
בקשתי סמסונג גלקסי 64GB S8 במחיר שמופיע בזאפ 2460 ש"ח.
הוצע לי מכשיר בצבע סגול וכאשר ביקשתי צבע אחר או מכשיר אחר באותו הצבע נאמר לי שזה המכשיר האחרון ואין לנו עוד מכשרים כאילו.
בזמן שאני חושב אני רואה שהם מכרו 2 מכשירים זהים בצבעים אחרים, שאלתי ומה הם קונים ?
נאמר לי שהם שידרגו ל- 24 חודשי אחריות והוסיפו מגנים, זה מחיר אחר...
למשדרגים ומשלמים מחיר גבוה מהמחיר המצויין בזאפ יש מכשירים, ומי שרוצה את המחיר של זאפ מקבל מכשיר בצבע סגול ונאמר לו שזה המכשיר האחרון.
זו הייתה החוויה שלי מהחנות... לא קניתי מכשיר כי כבר לא בטחתי במוכר.
בסופו של דבר נכנסתי לחנות ליד ביתי והציע לי המוכר סמסונג גלקסי j7 פרימו 32gb מסך 5.5, ובמחיר פחות מחצי של הגלקסי 8 קבלתי מכשיר מצויין ואני מרוצה מימנו יותר מהגלקסי 8 שרציתי לקנות. ועוד קבלתי מהמוכר מגנים בחינם, 24 חודשי אחריות יבואן.
מוצר:
סמסונג גלקסי 64gb 8s
תמונת משתמש
שם:
Menahem
תאריך:
05/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה מהיר הן בטלפון והן בדוא"ל. תשובות ברורות. אתר אינטרנט ערוך ליעילות חיפוש והזמנה. אימות זהות למניעת הונאות. בקיצור - הכל כמו שצריך.
השליחות תואמה והגיעה על אף שני שינויי מען.
מוצר:
Samsung 6
תמונת משתמש
שם:
ΞDWΛRD
תאריך:
03/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום בחנות איפון, עכשיו מדובר במכשיר שכבר יצא לאור לפני שנתיים (משהו שלא תמצאו ברוב החנויות היום). אני מאוד מרוצה מהחנות עצמה, רואים שיש בה מבחר הרבה יותר גדול מכל השאר החנויות שביקרתי (וביקרתי בהרבה). השירות עצמו היה מעולה ובמיוחד יוצא מן הכלל זה השירות של בחורה בשם ״דנה״. תודה רבה מכל הלב על החוויה הנהדרת
מוצר:
(iPhone SE (32 GB
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
24/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר סמסונג S6 לפני ראש השנה.
קיבלתי הודעה שההזמנה תטופל לאחר החג.
היום (24/9) אחר הצהריים, לאחר 5 ימי המתנה, התקשרו אלי מהחנות לעדכן אותי שהדגם שהזמנתי קיים רק ע"י היבואן הרשמי ולא נמצא במלאי הדגם של היבוא מקביל שהזמנתי. כמובן שהציעו לי את הדגם היקר יותר תמורת תוספת תשלום.
ניסו לעשות לי תרגיל יפה.
מרגיז מאד שחנות זו מוכרת דגמים שאין לה ומנסה להוציא יותר כסף מהקונה על דגמים יקרים יותר.
לשיקולכם אם לקנות שם או לא.
תגובת החנות:
בס"ד
אכן הלקוח ביצע הזמנה באתר TELEBOX למכשיר סמסונג גלקסי s6 לפני החג. ההזמנה טופלה ב24/9 כאשר נגמר החג כפי שהופיע באתר. הימים שבהם הלקוח המתין אינם נחשבים ימי עסקים ולכן דאגנו לעדכן באתר TELEBOX שכל ההזמנות יטופלו לאחר החג. באתר פורסם המכשיר גלקסי s6 במחיר של יבוא מקביל (עם מטען חליפי וללא עדכוני FOTAׂׂׂ) יחד עם שדרוג ליבואן רשמי בתוספת של 100 ש"ח (רק ביבואן רשמי המכשיר מגיע באחריות מול סאני עם עדכוני FOTA+מטען מקורי+עברית מובנית מה שמייקר את המכשיר). הלקוח ביצע הזמנה לדגם של היבוא המקביל כאשר המכשיר אזל מהמלאי והמלאי החדש עודכן באתר מיד לאחר החג כאשר TELEBOX ביצעה ספירת מלאי למכשירים. יש לציין שלפני שמבצעים רכישה דרך האתר TELEBOX יש להתקשר ולוודא שאכן המכשיר קיים במלאי כפי שמופיע בתקנון האתר "תחילה לפני ביצוע ההזמנה יש להתקשר לחנות ולוודא שיש את המוצר הרלוונטי במלאי" מפאת הסיבה ש-TELEBOX היא חנות סיטונאית אשר מספקת מלאיםלחנויות ברחבי הארץ והמלאי בחנות משתנה באופן שוטף. הלקוח לא וידא מולנו שיש את המכשיר במלאי לפני ביצוע הזמנתו ואם היה נוהג כך TELEBOX הייתה דואגת לשמור עבורו את המכשיר. TELEBOX הציגה בפני הלקוח את האופציה לשדרוג המכשיר ליבואן רשמי סאני והלקוח סרב וחשב שזוהי דרך "להוציא יותר כסף מהקונה". צר לנו שזה מה שהלקוח חושב כאשר TELEBOX לא נוהגת בשיטה הזאת כלל וכלל ויעידו על כך אלפי לקוחות מרוצים.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
טלפון סמסונג S6
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
24/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבילה ראשונה הגיעה פגומה, לכאורה עקב שירות דואר ישראל.
שלחו לי במשלוח אקספרס אחד אחר, במצב מעולה וחדש.
אנשים אדיבים ומאוד נחמדים. מומלץ.
מוצר:
אוזניות סוני
תמונת משתמש
שם:
גדי
תאריך:
24/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אזניות של חברת coral active. לפי הרשום באתר אלו אזניות אלחוטיות מבוססות bluetooth 4.0. כשקיבלתי את האזניות ראיתי שאלו אזניות חוטיות רגילות.
התקשרתי לחנות ונאמר לי שאם אני מעוניין אני יכול להחזיר את האזניות לחנות או לשלוח בדואר ולקבל החזר עבור הרכישה. כשביקשתי שיבוא שליח לאסוף את המוצר מכיוון שמדובר בטעות שלהם ואני לא מעוניין לבזבז עוד שעה מזמני בדואר נאמר לי שאין סיכוי שהם יוציאו מכספם עבור שליח. כשביקשתי לדבר על כך עם מנהל החנות הם ניתקו לי את הטלפון.
בקיצור, שירות גרוע, אי לקיחת אחריות על טעויות שלהם. ברגע שביצעת את הרכישה אין עם מי לדבר.
מוצר:
אזניות Coral Active
תמונת משתמש
שם:
Shai
תאריך:
22/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לרכוש באתר אך התיאור לא היה תקין וחששתי שיהיה בלבול בהזמנה. התקשרתי לחנות ומישהי נחמדה ענתה, אמרה שתתקן ואכן לאחר 5 דקות שנכנסתי לאתר התיאור תוקן. ביצעתי הזמנה והתקשרו לומר לי שיש רק צבע לבן במלאי. למרות הסתייגותי השבתי שאני מעוניין. יום לאחר מכן נמסר לי שהגיע להם למלאי צבע שחור ושמחתי לאשר שיחליפו לי את הצבע. ביצעתי את ההזמנה עם משלוח מהיר. קיבלתי למייל את קוד המשלוח ולמרות שבאתר הופנתי לפגסוס חברת השליחויות, אין היכן לשים את קוד הבדיקה ולברר מה סטטוס המשלוח. התקשרתי לפגסוס ומיד אמרו לי מה הסטטוס ללא בעיות וכשביצעתי את ההזמנה ביום רביעי, יום ראשון הטאבלט כבר היה אצלי. אגב, מפגסוס נמסר שהם בדיוק עברו למערכת ממוחשבת חדשה ולכן לא קיבלתי את כל הנתונים שאני אמור לקבל בשביל לצפות און ליין בסטטוס המשלוח. כל חוויית הקנייה הייתה בסהכ שירותית מאוד. נחמדה מאוד עם הרבה דאגה מצד החנות שאהיה מרוצה. המחיר הוא הזול ביותר בזאפ (יבוא מקביל). הרכישה באתר זריזה ומהירה. מקווה שבמקרה ואצטרך לממש את האחריות הם יהיו גם אדיבים ונחמדים. ולמען האמת לא מודאג לפי הביקורות שהם קיבלו כאן באתר.בהצלחה ופרנסה טובה.
מוצר:
samsung galaxy tab a 7.0 lte sm-t285 lte
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply