דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר, מחשבים, מולטימדיה (4 סניפים)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
UPSTORE - אפסטור
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בUPSTORE - אפסטור ?
1.56
ציון ממוצע
16
חוות דעת בשנה האחרונה
186
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
2
6 חודשים אחרונים
1
0
9
שנה אחרונה
2
0
14
כל הזמן
124
2
60
נמצאו 186 חוות דעת גולשים על UPSTORE - אפסטור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לתקן את הפאלפון שרכשתי באילת, לאחר שבועיים מתאריך הקניה המצלמה האחורית לא עבדה, הייתי בטוחה שאני הולכת להשאיר שבועיים בתיקון, אבל ההפך קרה, קידמו אותי בחיוך ושירות הכי טוב שיכול להיות, חיכיתי כשעה ועל המקום תוקן המכשיר.
מומלץ בחום!!!!! אין שירות כזה בארץ. בדוק.
מוצר:
אייפון 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההתנהלות מול החנות הייתה יעילה מאוד!
קיבלתי מהם שירות מדהים ואישי שבהחלט שווה לשבח ולציין!
שירות לקוחות מהסוג הזה לא רואים הרבה ולכן שווה לציין ולשבח!
מוצר:
CANON 5D MARK IV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה נכנסתי לKSP לקנות S9. בקושי היה צבעים והייחס היה משפיל. בדרך לאוטו ראיתי את החנות Up Store שגם היא ללא מע"מ כלל. היה לכם הכל!! ניר דמארי המוכר היה מקצוען ממש והסביר כל דבר בנחת וסבלנות. יצאתי ממש ממש מרוצה מהשירות ומהמחיר. ממליץ בחום!! אני אחזור רק לשם
מוצר:
טלפון נייד Samsung S9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לציין לטובה את המוכר אביחי, הוא היה אדיב, מקצועי, הוא התייחס אליי ועזר לי מאוד.
מוצר:
note5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להגיד תודה רבה לאביחי על שירות אדיב מהיר ואיכותי , הסביר בידע רב על המוצר ועל המכשירים המקבילים לו , פתח את המכשיר ועזר באהבה.
מוצר:
xiaomi radmi note 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום היום רכשתי פלאפון ושואב דייסון בסניפכם באילת רציתי לציין שנהניתי לקבל שירות מבחור ששמו ניר אין ספק שהוא עובד מסור קשוב לצרכי הלקוח , מקצועי אמין ושירותי בתור עובדת בנק אני מוצאת לנכון לציין אותו לטובה כערך מוסף לחוויית הקנייה.
מוצר:
דוסון v10. נייד mi note 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות במרכז ליד אסטרל פלמה פלאפון ולאחר מכן שואב אבק של דייסון קיבלתי שירות אדיב אמין וייעוץ מקצועי ממש חווית שירות והכל במחירים הוגנים בעקבות החוויה הטובה גם חזרתי עם עוד חברות שרכשו בעקבותיי . תודה ואין ספק שבין שירות כזה אהיה שגרירה נאמנה ואף אחזור לחנות זו
מוצר:
פלאפון שיקומי דייסון 8 אבסולוט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מעולה, המוכרים מקצועיים והיחס מדהים! כמובן שהמחיר הכי זול יותר מכל שאר המתחרים בשוק
מוצר:
OnePlus 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפד חדש, ניגשתי לסניף באילת קיבלתי שירות מניר. שירות מצוין, מחיר מצוין בקיצור חוזר לקנות שם את מה שאני צריך.
מוצר:
iPad Wi-Fi 32G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפד 2018 ונתב של TPLINK השירות של ניר היה מעל המצופה! תודה רבה רבה!
מוצר:
אייפד 2018
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר עיכוב לא נעים קיבלתי את האייפד שביקשתי
שמח על הטיפול האישי ממנהל הסניף באילת :)
מוצר:
אייפד 2018 דגם 128GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ושילמתי מראש עבור סמסונג נוט 8 עם תחנת עגינה דקס, אחריות יבואן רשמי ועוד אביזרים נלווים. דיברתי עם ניר שהיה מאוד נחמד, אדיב ומקצועי ועזר לי לבחור בתבונה את העסקה הטובה והמשתלמת ביותר. השוויתי בזאפ ואילו הייתי קונה אותה עסקה בחנות הזולה ביותר (לא באילת) אז הייתי משלם 1,000₪ יותר! מוכר נוסף בשם מנשה גם עזר לי מאוד. ממליץ בחום על החנות.
מוצר:
סמסונג גלקסי נוט 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות על מנת לרכוש טלפון ואביזרים. לאו קיבל את פנינו בחיוך רחב וענה בסבלנות ובמקצועיות על כל שאלותינו הרבות. לאו יצר עבורנו חווית קניה מהנה וחיובית. אנחנו ממליצות בחום לבחור בקנייה ב אפסטור, בשל המקצועיות, המחיר האטרקטיבי, ובעיקר לאור השירות המצוין של ליאור ושאר הצוות
מוצר:
סמסונג s8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב מאוד יחס חם ואוהב של ישראל אני ממליץ בחום
מכל החנויות שהייתי והייתי בהרבה
השירות עשה את כל ההבדל
ליגה אחרת
מוצר:
Samsung s9 64gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו במתחם Red באילת. נכנסנו בשעה מאוחרת, סמוך לשעת הסגירה וקיבלנו שירות מעולה, מקצועי, סבלני והוגן ממוכר בשם ליאו. ליאו באמת מקסים ובעיניינו מגיע לו ציון לשבח על היחס האדיב והשירותיות שלו שלא נפגמה לרגע, גם כששעת הסגירה התקרבה. בזכותו רכשנו יותר מכפי שתכננו ויצאנו מרוצים מאוד.
מוצר:
קונסולה Xbox one, סמארטפון Samsung s9 , שואב אבק רובוטי xiaomiM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להודות על חוויית קניה נפלאה, הסברים מפורטים וגישה נחמדה, והכל במאור עיניים, במיוחד אציין את ניר דמארי, שעושה את עבודתו בצורה מצויינת.
תודה רבה!
מוצר:
סמארטפון סמסונג A5 2017
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ויחס מכל הלב של ישראל
שגם חתך לי את הסים וגם העביר לי את הנתונים
והאפליקציות
אלוףףףףףףף
מוצר:
סמסונג נוט 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש קניתי בחנות באילת Segway MINIPRO של ניינבוט.
יומיים לאחר שקניתי את המוצר הגעתי הביתה ופתחתי והסתבר שהמוצר פגום! (לדים לא עובדים כלל)
כמובן שבמעמד הקנייה אומרים שיש אחריות מלאה ושאין מה לדאוג אם יש תקלה, בתחום האחריות כמובן.
במעמד הקנייה טענו כי אם יש תקלה או בעיה כלשהי מתקשרים לכל סניף של אופיס דיפו ודרכם שולחים את זה ליבואן או למעבדה שיתקנו את זה.
אז זהו שלא.
הלכתי לאופיס דיפו ואמרו שאין להם שום קשר למוצר,כמובן שעל הקבלה שלהם יש את הלוגו של של אופיס דיפו .
התקשרתי לחנות באילת ואמרו לי "קח מספר תתקשר אליו שמו מנשה, הוא יפתור לך את הבעיה, אין לי כל כך מה לעשות"
התקשרתי למנשה ואמר שכן אין מה לדאוג מיד חוזר אלייך עם פרטים.
לאחר זמן אמר לשלוח את המצר העתק של החשבונית והם צריכים לבדוק אם המוצר תקול באמת, ואם אכן זה כך יתקנו או שישלחו חדש.
לאחר שבועיים המוצר הגיע ליבואן הזה ששלח אותי והתקשרו להגיד לי שזה לא מוצר שלהם בכלל.
בכל אופן התקשרתי שוב למנשה , ואמר שהייתה טעות ושהוא שולח שליח במיוחד שיאסוף את המוצר במקום שישלחו.
היום בבוקר התקשרתי לוודא שבאמת אספו, ונחשו מה, מסתר שלא באו בכלל.
לאחר הפוסט בזאפ, התקשר אליי מנהל האיזור כדי לסדר את העניינים, ושלח באותו רגע שליח שיאסוף את זה מהמעבדה הלא נכונה שהמוצר היה.
בזמן הזה הייתי בקשר עם אותו מנהל ועוד עובד מטעם היבואן של המוצר כדי לראות מה קורה עם זה, וכל יום ביומו נאמר שהנה מיד שולחים חדש, וכל יום עבר בלי כלום.
עד היום (יום חמישי) שדיברתי באופן אישי עם היבואן עצמו, שפשוט אמר לי או ללכת לאסוף אחד חדש מחנות בתל אביב או שישלחו לי. מן הסתם שאמון השליחויות כבר פג מזמן, ולכן החלטתי שאני אסע בעצמי לאסוף.
כמובן שלקוח לא אמור להתעסק בכל התהליך הזה והתעסקות בשליחויות ובהאם הגיע או לא הגיע ומה הסטטוס. כל הסיפור היה כחודש ובסוף אחרי הרבה ייאוש קיבלתי חדש.
חשוב לציין למוכרים באילת לדעת לתת תשובות לשאלות (כמו: מי היבואן ולמי פונים במקרה של בעיה), ולא לחכות שמנהל האיזור יתקשר. שירות זה מעל הכל.
תגובת החנות:
ניב יקירי , צר לנו אל תחושתך אך חשוב להעמיד את הדברים על דיוקם
נתחיל בזה שהמכשיר שלך הוחלף בחדש ,
העיכוב של שבועיים נגרם עקב טעות אנוש של מוקדן השרות שהפנה אותך למעבדה הלא נכונה,
מיד כשהתגלתה הטעות דאגנו לשלוח שליח מיוחד לאסוף את המכשיר ולהעבירו מידית למעבדת היבואן הרלוונטית שזו כאמור סיפקה לך מכשיר חדש.
תקלות במכשירים קורות על כן אנו מפעילים את מערך השרות הכפול (שלנו ושל היבואן ) אשר מתפקדים יחד לשם מתן מענה ללקוח אמין,מקצועי ומהיר.
מוצר:
Segway Mini Pro by Ninebot
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות בזיון!
קניתי שואה אבק בחנות. כשהגעתי הביתה גיליתי שלא סיפקו לי מתאם לשקע חשמל, ואי אפשר להפעיל אותו. פניתי באותו יום לשירות שמופיע באתר. מכאן טרטרו אותי בפניות חוזרות ונשנות, כשכל פעם מבטיחים לי שיגיע מחר או בעוד כמה ימים, עד שחודש אח"כ סוף סוף הגיע אלי המתאם המיוחל בדואר. אפילו התנצלות לא קיבלתי מהם, שלא לדבר על פיצוי. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם אצטרך להשתמש באחריות שלהם. אני יותר לא אקנה מהם, ולא ממליץ לאף אחד מחברי.
תגובת החנות:

לקוח יקר,
תלונתך נבדקה ונמצאה לא מדויקת בלשון המעטה,
המתאם החשמלי החסר הינו מתאם סטנדרטי שמצוי בכל בית בישראל ,
מיד כשפנית לשרות הלקוחות הופנית ליבואן לקבלת המתאם לחשמל ,
המתאם נשלח אליך בדואר רשום יום לאחר הפנייה ונמסר לך מספר הדואר הרשום להמשך מעקב,
לאחר ברור עם הדואר נמסר לנו שהפריט המתין לך 4 ימים לאחר המשלוח ואתה לא ניגשת לקבל את הפריט בדואר ,
חברתנו הינה מהמובילות בתחום הטכנולוגיה בארץ, נמשיך לשאוף להיות מובילים במחירים,בזמינות המוצרים ,ומצוינות בשרות.
מוצר:
dyson v8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים דברים שאין כמו שואב האבק ניטו... הרובוט הכי חזק בשוק אז מן הסתם שילכו לשם... וכשאתה מגיע אין להם במלאי... אז למה סתם לפרסם?
תגובת החנות:

לקוח יקר
כל המוצרים המופיעים בזאפ נמצאים זמינים במלאי באופן של "שלם וקח "
לאפסטור ישנם 4 סניפים באילת הממוקמים ב
קניון האייסמול , מתחם חנויות רד , מתחם חנויות מבנה בחרש 9
היות ולא השארת פרטים בכדי שנוכל לחזור אליך לא ניתן להבין באיזה סניף ביקרת
מוצר:
Conected
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לציין שחרשתי את כל אילת בחיפוש אחרי נוט 8
הגעתי לכאן תחנה אחרונה אבל לא יכולתי לבחור צבע בלי לראות
שיגעתי את ישראל שיפתח לי לראות הוא הדגים לי את המכשיר האישי שלו ובסוף אמר לי קחי זהב ואם לא תאהבי אחליף לך
הוא קנה אותי באותו רגע ואני את הנוט 8 החדש
תודה
מוצר:
Note 8 64gb samsung
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר ישראל כהן נתן שירות מצויין ומקצועי לראוי לציון.
קיבלתי את המוצר שחיפשתי בהתחשב באיכות ובמחיר בהתאם לצרכיי.
תודה
מוצר:
מדפסת pantum
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הידע הנרחב של ישראל גרם לחווית קנייה מדהימה
העזרה וההכוונה למוצר הנכון נתנה לי את הביטחון לקנות דווקא כאן
מוצר:
טלפון שיאומי 4x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין של ישראל
עשה לי גם הנחה וגם העהרת נתונים מהסמסונג 5 לנוט 8 החדש
אחלה ישראל
מוצר:
טלפון סלולארי סמסונג נוט 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מעולה ישראל מנהל החנות מספר 1
עזר לי במחיר ובהעברת נתונים אפילו בפסח
מוצר:
סמסונג s9 פלוס 128gb
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.