דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
יובל ולטר השקעות בע”מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בניו פי סי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
136
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
67
2
67
נמצאו 136 חוות דעת גולשים על ניו פי סי
תמונת משתמש
שם:
לימור
תאריך:
24/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואמין, הנציגים סבלניים ועונים על כל שאלה.
מוצר שמתאים לצרכים שביקשתי, אמינות גבוהה.
ממליצה בחום
מוצר:
מסך מחשב S22D300HY
תמונת משתמש
שם:
vered
תאריך:
21/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממלילה בחום על החנות, בייחוד בזכות:
השירות, האדיבות, האמינות- את כל אלה ניתן למצוא ב NewPc
מוצר:
מטען לairbook Apple 45W Macbook Magsafe-2 0 1 מטען מקורי למחשבי אפל
תמונת משתמש
שם:
Etgar
תאריך:
20/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה כשקניתי ב NEWPC חשבתי שמחיר זול מגיע עם שירות בהתאם. לשמחתי הוכיחו לי אחרת.
ייעוץ אישי בבחירת הדגם המתאים לי ביותר, שירות נעים שמסביר גם על שאלות מעצבנות, עמידה בהבטחות (לצערי זה לא דבר בסיסי פה) ולקוח שבטוח יחזור
מוצר:
i5 Laptop Yoga
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
19/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע אחרי יותר משבועיים, כאשר הייתי צריכה כל הזמן להציק במיילים. הגיע ללא דיסקים מקוריים ותעודת אחריות. בהמשך, תוך שבועיים וחצי מקניית המוצר היה נתקע לי. יובל הבעלים סרב לקחת אחריות ולקחת את המוצר. נאלצתי להביא אותו אישית אליו. הוא זלזל בתקלה ובי ודבר בצורה לא יפה. בהמשך המוצר נתקע מעל שבועיים במעבדה, כאשר אני משאירה הודעות ליובל וצוותו ויובל לא חוזר אלי.
יובל ענה לי מהר מאוד על המייל, אפילו בשבת תוך דקות אולם רק כשרציתי לרכוש את המוצר. בהמשך, כשניסיתי להתכתב לגבי תקלות - ענה באיחור של ימים או שלא ענה בכלל.
תעשו לעצמכם טובה, המנעו מחנות כזו שאין בה טיפה של תרבות של שרות.
מוצר:
טאבלט, נוטבוק TRANSFORMER AT100
תמונת משתמש
שם:
agepox
תאריך:
26/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר צויין כי זמן אספקה 7 ימי עסקים, ביצעתי הזמנה ב-30 לנובמבר, אתמול ב-25 לדצמבר ביטלתי אותה כי עדיין לא הגיע.
פעם אחרונה שדיברתי איתם בטלפון אמרו שעוד כמה ימים יגיע, אך לאחר שבוע עדיין לא הגיע, ביטלתי את ההזמנה יום רביעי, עדיין מחכה לראות זיכוי בפייפל.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ורוצים גם בהזדמנות זאת להתנצל שוב בפני הלקוח .
הלקוח הזמין מאתנו מסך מיוחד Asus 144Hz 3D שבאותה עת כמות המלאי ממנו הייתה מצומצמת.
אנו קיבלנו כמות רבה של הזמנות ולצערנו לא יכולנו לספק ללקוח את הזמנתו בזמן האספקה .
התנצלנו בפני הלקוח והצענו לו את האופציה לבטל את ההזמנה מיד ולקבל את כספו חזרה או להמתין שהמלאי יתחדש .
לצערנו לקח זמן רב יותר ממה שצפינו למלאי להתחדש ולבסוף נאלצנו לבטל ללקוח את העסקה יומיים לפני הגעת המוצר למלאי שוב.

כרגע המוצר זמין במלאי וניתן להזמין וליהנות ממנו.

צוות NEWPC
מוצר:
מסך מחשב VG248QE
תמונת משתמש
שם:
evyush
תאריך:
08/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי מהאתר וחזרו אלי מהר עם עדכון שהמוצר במלאי ואפשר לבוא לאסוף אותו או להזמין עם משלוח. למחרת קפצתי לאסוף את המטען. אחלה מחיר, אחלה שירות.
מוצר:
מטען 60w
תמונת משתמש
שם:
Rabea Gh
תאריך:
03/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע בזמן, שירות מצויין, עונים מהר, גם שירות לקוחות ענו מהר והסבירו לי משהו במסך.
מוצר:
מסך Dell 28 Ultra HD Monitor P2815Q
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
29/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה טופלה מהר.פניותי למוקד נענו במהירות .
הצוות אדיב,סבלני ומיומן.
.הטאבלט ,תקין וענה על לצפיות.
חווית הקניה חיובית.
מוצר:
טאבלט טאבלט tf300t
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
23/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות טוב. חזרו לטלפון ולמיילים כשהיה צריך. היה עיכוב קל במשלוח אבל השיבו לי במייל מיידית שזה יגיע יומיים אחרי ואכן כך היה. המחשב נראה בסדר בינתיים, הכל תקין
מוצר:
מחשב נייד Lenovo IdeaPad G50-70 59436377
תמונת משתמש
שם:
Malik
תאריך:
21/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד מס הזמנה 532216 בתאריך 8/10/15 הובטח לי תוך 7 ימים וגם רשום ב זאפ 7 ימים על סמך זה הזמנתי את המחשב לצערי רק היום קבלתי 21/10/15 ללא חשבונית מקור ללא אחריות ללא קבלה מקור
נודע לי שאקבל בתוך הקרטון כל הניירות אם זה חוסר ידע או שיטת עבודה מיוחדת גם בזמן ההספקה
מוצר:
מחשב נייד G50-80 80E501H0IV
תמונת משתמש
שם:
Boris
תאריך:
01/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייח. הגיע באיחור של שבוע, והתברר שהמעבד לא עובד ב-win 8.1 (בשנת 2015 !). כשביקשתי להחליף, קיבלתי הבטחה שזה יקח שלושה ימים, ובסוף לקח שבועים. הוץ מזה, הזמנתי Office Pro וקיבלתי Office Home (גירסה יותר זולה). שאלתי למה וקיבלתי תשובה שאין כרגע רשיונות Office Pro. לא קיבלתי שום הודעה על כך לפני שגיליתי את הדבר, נראה כשיטת מצליח. בקיצור חווית קניה מאוד לא נעימה.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח הנ"ל ביצעה הזמנה למחשב מיוחד שהורכב ללקוח בהתאם לבחירותיו וע"פ דרישותיו .
אנו הרכבנו את המחשב בדקנו אותו ושלחנו ללקוח . שהלקוח קיבל את המחשב הוא טען שהוא אינו תואם לרזולוציה שהוא ציפה לה.
אנו מיד פעלנו למציאת מחשב תואם לדרישת הלקוח וביצענו לו החלפה על המחשב, את השירות המצוין הזה הלקוח לא ציין.
הלקוח הזמין עם המחשב אופיס פרו שהיה נמכר אצלנו באותה תקופה באותו מחיר של האופיס הום אנד ביזנס .
שגילנו שיש בעיה עם הרישיונות של האופיס פרו ובשביל לא לעכב את ההזמנה סיפקנו לו אופיס זה .
הוסבר ללקוח שברגע שיסודר נושא הרישיונות אנו מיד נבצע לו החלפה.

לסיכום NEWPC נתנה שירות מצוין ללקוח זה . חבל שחוסר סבלנות גרם לחוות דעת זו . אין פה שום ניסיון "מצליח".

מוצר:
מחשב Q3-TJ1900
תמונת משתמש
שם:
טובול
תאריך:
01/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח, שירות לקוחות טוב, המוצר הגיע בזמן ללא תקלות עם שליח עד הבית. אני מרוצה
מוצר:
מסך מחשב U2414H
תמונת משתמש
שם:
Merav
תאריך:
25/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המנעו מרכישה! החנות מפרסמת מוצרים שכלל אינם במלאי, ולא מעדכנת כאשר יש עיכוב בשליחה. אחרי יותר מחודש של המתנה, ביטלנו את ההזמנה.
***
מיד לאחר הזמנת המחשב דרך האתר קיבלנו מייל כי "תודה שבחרת ניו פי סי.
רק רצינו לעדכן שההזמנה שלך התקבלה והצוות שלנו כבר עוסק בהכנתה, בימים הקרובים נעדכן אותך באמצעות המייל על התקדמות הטיפול בהזמנה". מאז קיבלנו קבלה על הקנייה, והתחייבות למשלוח תוך שבעה ימים. לאחר שבעה ימים התקשרנו לחברה לברר למה המחשב טרם הגיע, הגענו למוקד הודעות. לבסוף, חזר אלינו יובל הבעלים של החברה והסביר שלא עברו שבעה ימי עסקים ועל כן המחשב טרם הגיע. חיכנו כשבוע נוסף, ופנינו שוב ליובל ושאלנו אותו למה לא עידכנו אותנו בעיכוב. יובל טען כי הם לא מודיעים ללקוחות פרטיים אלא רק למסחריים (!!!) הבטיח שהמחשב יגיע עד סוף השבוע. כששוב המחשב לא הגיע יובל הבטיח שוב שהמחשב יגיע בסוף השבוע הבא, והוא יפצה אותנו בהתאם. למותר לציין כי במשך כל הזמן הזה יובל הודה כי אין להם את המחשב במלאי, כך שהמייל שנשלח אלינו (ב-5.8), שהכנת ההזמנה מתבצעת היה שיקרי. כעבור כשלושה שבועות יובל טען כי ההזמנה מתעכבת במכס, ולא ידוע כמה זמן זה יקח עוד. לאחר למעלה מחודש של המתנה ההזמנה בוטלה (זיכוי ב-9.9, וגם זה לאחר שיחות טלפון ומייל ולא במועד שהובטח).
במהלך כל הזמן הזה יובל ניסה לשכנע אותנו לקחת דגמים אחרים מהמלאי שלו, ועל חלקם אפילו להוסיף כסף (!!!), וטען כי הדגמים האלה "טובים יותר" או "מתאימים לנו יותר", דבר שבוודאות לא היה נכון בעבורנו (יש סיבה בשבילה רצינו את הדגם הספציפי).
אנחנו לא מופתעים ממבול התגובות השליליות על החנות לאחרונה, ומהתשובות המתחמקות של החנות (שבטח יופיעו גם לאחר חו"ד הזאת - למרות שהכל מתועד ומוקלט), וממליצים לכם לא להתפתות למחיר, ולא לבצע רכישה בחנות. כמו שאנחנו למדנו על בשרנו, המחנות עלולה לפרסם מוצר שכלל אינו במלאי.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב.
הלקוח ביצע הזמנה באתרנו למחשב נייד XPS שנמכר באתרנו באותו זמן במחיר הזול בארץ .
מכיוון שהיינו הזולים ביותר נוצר מצב שהתקבלו יותר הזמנות מהכמות שהייתה לנו באותו זמן לספק, שנכנסו בזו אחר זו.
אנו סיפקנו את ההזמנות לפי הסדר שנכנסו ולשתי הזמנות לצערנו לא היה לנו באותו זמן במלאי לספק.
אנו מיד הפסקנו את מכירת המוצר הוא הורד מאתרנו ופנינו לספק להזמנה של המחשבים הנוספים והזמנה נוספת למלאי החברה.
הספק הבטיח לנו אספקה נוספת של המחשבים במהרה ובכך נוכל לעמוד בזמן האספקה.
ברגע שהבנו שקיימת בעיה ושהיה עיכוב בזמן האספקה הצענו לשני הלקוחות לבטל את העסקה ולקבל את כספם חזרה מיד או להחליף לדגמים אחרים טובים יותר , אחד הלקוחות שמח מאוד על האפשרות לקחת מחשב טוב בהרבה והמחשב מיד סופק לו .
לצערנו הספק לא עמד בהתחייבותו ולא יכל לספק לנו את המחשב להזמנת הלקוח. הלקוח רצה רק את הדגם הספציפי הזה ולכן כספו הוחזר לו במלואו .

אנו לא הצענו ללקוח דגם פחות טוב מהדגם שהזמין. ולא נאמר לו מעולם שאנו מודעים רק ללקוחות מסחריים! .

מוצר:
מחשב נייד Dell XPS 13 Ultra Book
תמונת משתמש
שם:
Shalev
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שהזמתי את המחשב ביום חמישי אמרו שהכול בסדר וההזמנה בוצע
אחרי יום וחצי (שישי בצהריים) התקשרו ואמרו שצריך כרטיס אשראי אחר כי ההזמנה לא בוצע אז הבאתי להם אחר,ואז אמרתי לו מתי זה יגיע והוא אמר ״7 ימי עסקים״ בינתיים עברו 14 ימי עסקים שלחתי מייל ועדיין לא חזרו עליי בנוגע לפיצוי וביינתים אני בלי מחשב (שאני צריך דחוף) והכסף ירד מהחשבון...
אני ממליץ לא להתעסק איתם המחיר הזול לא שווה את זה ומי שמעדיף בכול זאת לקנות, שיקנה מהם במזומן ויקח את זה...
תגובת החנות:
שלום רב,
אנחנו מודים ללקוח על כתיבת חוות הדעת ושמחים להציג את העובדות לאשורן:
1. הלקוח רכש את המחשב ללא תשלום באתר.
2. הלקוח פנה ביום שישי למוקד הטלפוני ושאל עם ההזמנה עברה ושם נאמר לו שיחזרו אליו מהחנות .
3. שהלקוח פנה אלינו עם הבעיה מיד פנינו לחברת המשלוחים לבירור ומיד קיבל תשובות .
4. נעשו ללקוח מספר ניסיונות הפצה שבאחד מהם השליח חיכה ללקוח מעל ל20 דקות .

אנו נשמח לעמוד לשירות הלקוח ולשירות כל הלקוחות שלנו גם בעתיד.

מוצר:
מחשב t100
תמונת משתמש
שם:
rslaw
תאריך:
13/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו לילד טאבלט Samsung Galaxy Tab 4 10.1 T530 אך לא זכינו לקבלו. לאחר קרוב לחודש (למרות שניופיסי מצהירה על זמן אספקה של 7 ימי עסקים), קיבלנו מוצר שכלל לא הוזמן ( Samsung Galaxy Tab 4 NOOK) שנראה בעליל שאיננו הראשונים לאחוז בו. אגב זאת גם השליח לא טרח להגיע במועד שהודיע שיגיע בו. לאלתר השארנו הודעה בדבר קבלת מוצר מושמש שכלל לא הוזמן. למחרת, הסביר יובל מניופיסי שהעובדה שהטאבלט נמסר בחבילה פתוחה וקרועה מבפנים וללא זכר לניילונים היא רק בגלל שהמכס הוא שחיבל בחבילה והוריד את הניילונים. יובל לא הכחיש ששלח מוצר אחר מהמוצר שהוזמן רק שלטענתו מדובר ב"מוצר משודרג" ולכן אין לנו על מה להתלונן. דרישתנו לקבל את המוצר "הלא משודרג" שהזמנו נדחתה. בדומה לכך סורבה בקשתנו שישלח שליח לקחת מאתנו את הטאבלט שלא הזמנו. לא הוצע לנו כל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו. אדרבא לאחר קרוב לחודש של המתנה עוד נאלצנו לבזבז זמן עבודה יקר כדי להגיע למחסן של יובל שאפילו לא נמצא באזור בו יש חניה וזאת כדי לקבל את חשבונית הזיכוי.
מוצר:
טאבלט Samsung Galaxy Tab 4 10.1 T530
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
16/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד חדש של Asus דרך אתר האינטרנט של החנות.
ההזמנה טופלה במהירות. דאגו לשלוח קבלה דרך המייל. החנות סיפקה אחריות 3 שנים על המוצר של אסוס ישראל ללא תוספת תשלום כאשר כל היתר נכונות לספק רק שנה אחריות והיתר בתשלום נוסף. המוצר הגיע עם שליח יום למחרת הפקת החשבונית. יובל מנהל החנות נתן מענה לשאלותיי דרך מוקד הפניות של האתר. דאגו להודיע מראש על יציאת המשלוח ולוודא זמינות בכתובת שרשמתי. איפשרו לי להחליף לכתובת של מקום העבודה כי זמני השילוח הם בין 8 ל 17 בערב. בסך הכל חווית קניה חיובית. אזמין מהם גם בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד ZenBook UX305 UX305FA-FC051H
תמונת משתמש
שם:
שרהו
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב מניו פי.סי. עם ווינדוס מובנה והגיע מחשב עם תקלה בupload. למרות שהוספתי תשלום על ווינדוס נמסר לי כי זה לא כלול באחריות אלא האחריות היא של ווינדוס. מסרתי למעבדות של hp ונמסר לי שמחשב זה יובא מחו"ל וכלל אין עליו אחריות. מסרתי למעבדה של ניו פי.סי שסרבו לקחת אחריות ודרשו תשלום, והמחשב אבד אצלם. לא היה ברשותם עוד מחשב זהה ונאלצתי לשדרג לאחר. כעת כעבור כמה חודשים הבטרייה הפסיקה לעבוד, ועל כך ודאי יש אחריות. שלחתי למעבדה שלהם והפעם התחמקו בטענה שהתקלקלה כתוצאה משימוש לא נכון. לא עשיתי שום שימוש חריג וזו בריחה מאחריות שלא מותירה בידי הלקוחות שום יכולת לקבל את המגיע להם.
מוצר:
מחשב נייד smartouch
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
03/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר של החנות תיק עבור הלפטופ שלי.
התיק הגיע מטונף, מלוכלך, מלא אבק ובוץ מבפנים ומבחוץ.
התיק נראה משומש ונראה כאילו דרכו עליו עשרות אנשים.
מיותר לציין שהתיק במצב כל כך גרוע שאי אפשר להשתמש בו.
מוצר:
תיק נשיאה למחשב לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
20/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה מהיר, הסבירו לי על המוצר היתרונות והחסרונות. ביטלו במהירות נרתיק שהזמנתי וביקשתי לבטל. התקשרו לעדכן אותי כשההזמנה יצאה. בקיצור, שירות טוב
מוצר:
טאבלט Galaxy Tab 4 10.1 T530
תמונת משתמש
שם:
YairS
תאריך:
10/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר הכיל את כל המידע הנחוץ כולל זמני הספקה ומשלוח תוקף אחריות וכו'. המחיר היה מצויין. בעת האיסוף המוצר נבדק ע"י בעל החנות לעיניי וכן ניתן לי ממיר לשקע ללא עלות.
מוצר:
טאבלט TF300T
תמונת משתמש
שם:
גלעד מישאל
תאריך:
07/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מדהימה, יובל הבעלים יצר קשר מיידית ודאג לכל הפרטים הקטנים, מהירות תגובה, שירות, אדיבות ומקצועיות בתהליך המכירה ועזר לי להבין איפה היתרונות והחסרונות במוצר. בירור פרטים נוספים דרך הנהלת החשבונות (מיכל) אדיבה ועונה לכל שאלה ובקשה. חברות ורשתות לא מתקרבות ברמת השירות שזה אחד הדברים שתמיד נופלים בהם הכי חזק. (פעם ראשונה שאני קונה בחנות זו ולא האחרונה....) תודה לכם ותמשיכו כך
מוצר:
לפטופ / טאבלט split
תמונת משתמש
שם:
Nachman
תאריך:
07/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לשמחתי התקשרו אליי שאין להם במלאי את גרסת ה-8GB שאותה הזמנתי, אבל ייתנו לי באותומחיר את הגרסת ה-16GB. המשלוח הגיע בזמן שהובטח והכל היה יופיץ
מוצר:
טאבלט Asus MeMO Pad HD 7
תמונת משתמש
שם:
Vaisman
תאריך:
07/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר נקנה על מנת להחליף את הטאבלט הישן.
הייעוד שלו הוא למשחקים.
עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
תודה. תודה. תודה. תודה.
מוצר:
טאבלט t310
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
06/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיפקו מוצר באיחור, לא תקין ולא לפי המפרט.
המטען היה לא תקין, חריטה של עברית עקומה וחוסמת סימנים מקוריים.
האורגז היה פתוח ומוצר אחר ללא חוברת הפעלה וכל מסמך נלווה.
גם לאחר פניות רבות ובקשות סרבו לשלוח מוצר תקין כדי להחליף ודרשו שאתייצב אצלם. בפועל לא היה אצלם מחשב חדש מתאים להחלפה כך שפתרו את הבעיה באופן חלקי. כמו כן, מבחינתם, עודפי מלאי - לא מחייב מוצר בקומפלט אוריגינאלי, וזה לא נכון, כמובן.
לא נעים להתעסק עם החנות הזאת, לא נעים לקבל מוצר באיחור שלא עובד ודורשים מכם לבוא להחלפה אצלם ללא כל פתרון אחר.
מוצר:
מחשב נייד טרנספורמר T100
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
06/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי טוב שמצאתי ברשת למוצר הזה, ולשמחתי זה לא בא על חשבון השירות, מהירות המשלוח או כל דבר אחר. גם מחיר המשלוח היה הוגן ביותר. בהצלחה!
מוצר:
טלפון נייד נקסוס 7
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply