דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
יובל ולטר השקעות בע”מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בניו פי סי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
136
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
67
2
67
נמצאו 136 חוות דעת גולשים על ניו פי סי
תמונת משתמש
שם:
Etay
תאריך:
10/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מחשב דרך חנות new pc שבוע לאחר ביצוע ההזמנה התקשר בחור בשם יובל ואמר שהמחשב חסר במלאי והציע לנו מחשב אחר הסכמנו והבטיח שיזכה אותנו על ההפרש (עד היום לא ראינו ממנו שקל) המחשב הגיע באיחור של כמעט חודש, על המקלדת היו שמני שימוש (שמן, טיפקס, כפתורים לא עובדים , הובטח לנו מקלדת חדשה (גם אותה ל קיבלנו) ) לאחר חצי שנה התעוררה בעיה במערכת ההפעלה, התקשרנו לDELL והם אמרו שהמחשב יובא לארץ באופן לא חוקי, התקשרנו ל"חנות" new pc וגילינו שמי שנותן מענה ללקוחות הוא מוקד שירות לקוחות כללי (מוקד המקבל בדרך כל פניות מלקוחות לאחר סיום שעות הפעילות , מוקד לגיטימי לגמרי אך הם ה"חנות" היחידה שהטלפונים זורמים לשם 24 שעות ביממה , ביררנו קצת באינטרנט ומצאנו את המספר של הבן אדם היחיד שקשור לחנות הזאת , לאחר שיחה ארוכה והתנהגות לא מקצועית (התכתבויות בווצאפ) הוא התחיל להמציא כל מיני שקרים ורק אחרי חודש הגיע טכנאי אישי(שאין לו שום קשר ל dell) ולקח את המחשב 4 ימים אחר כך התקשרנו שוב ליובל (הבן אדם היחיד שעומד מאחורי החברה הזאת) והוא חזר על מה שאנחנו אמרנו (הבעיה במערכת ההפעלה) ואמר שיקח להם עוד כמה שבועות , יום לאחר השיחה יצרנו קשר איתו שוב והוא ניתק לנו את הטלפון בפנים, נכון לעכשיו אנחנו חוששים למחשב.
בנוסף באינטרנט מצאנו 3 כתובות שונות של אותו "סניף" של "החברה" ואנו חושדים בכך שהחנות אינה קיימת כלל .
תגובת החנות:
שלום רב ,
אנו מודים לאיתי על חוות הדעת ושמחים על כך שנתנה לנו האפשרות להגיב.
אמו של איתי אורנה רכשה מאתנו מחשב All in one של חברת לנובו לפני 11 חודשים בעלות של 3980 ש"ח .
בעקבות כך שהמוצר באותו רגע היה חוסר באותו זמן הצענו לאורנה מחשב All in one של חברת דל שנמכר באתרנו במחיר של 4900 ש"ח ללא תוספת תשלום .
מכאן לא ברור על מה היינו צריכים לזכות את הלקוחה ויותר מכך אורנה בעצמה שלחה לנו מייל שבו מופיע השדרוג ללא עלות.
דבר נוסף שלא ברור לנו מחוות דעת זו היא איך אורנה ואיתי אשר פנו אלינו טלפונית ונענו מידית ולאחר השיחה אתם קבלו טלפון ישיר למנהל כתבו שלא הצליחו להשיג אותנו (יש לציין שכל פעם נענו וקיבלו תשובות מהירות) .
לאחר 11 חודשים שימוש פנתה אלינו אורנה על תקלה במחשב, מודבר היה בחג סוכות ולכן התקשינו במעט לקבל תשובה מהיבואן ונאמר לאורנה שלאחר החג המחשב ייאסף למעבדה ויתוקן במסגרת האחריות . המחשב תוקן והוחזר לאורנה בתוך 5 ימים בלבד ואף תוקנה במחשב תקלה שלא הייתה כלל במסגרת האחריות (כמובן שאת זה אורנה לא הזכירה).
המחשב יובא לארץ בצורה חוקית ויש בידנו את כל האישורים לכך .
צוות NEWPC


מוצר:
מחשב All in one p98
תמונת משתמש
שם:
ZackAV
תאריך:
09/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפטופ דרך NewPC לפני יותר משבועיים כאשר האתר ציין שהמוצר יגיע אחרי שבעת ימי עסקים.

שמונה ימי עסקים עברו לפני שיצרתי איתם קשר, הועברתי מאדם אחד לאחר ולבסוף נודע לי שלמרות שהם לא יודעים בדיוק מה קורה עם ההזמנה, זה אמור להגיע עד סוף השבוע ויתקשרו לעדכן אותי. מיותר לציין שלא יצרו איתי קשר והייתי צריך שוב להשאיר פרטים ולחכות לנציג שלבסוף אמר לי מאוד בפשטות שזה מתעכב בעוד שבוע (לפחות) ומהר מאוד הציע פשוט לזכות את העסקה ולשלוח אותי לדרכי.

אז כאן כרגע אני עומד, נאלצתי לבטל את העסקה כי אף אחד לא יכל לתת לי שום מידע על מתי זה יגיע. איבדתי יותר משבועיים שבהם חיכיתי למחשב. התמיכה פשוט לא הייתה טובה.

יש לציין גם שזאת הייתה קנייה גדולה בסך 6800 שח. לא ממליץ לקנות מהאתר.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח צחי קנה מאתרנו טאבלט Microsoft Surface Pro 4 שנמכר באתרנו במחיר הזול בארץ.
עקב ביקוש רב התקבלו יותר הזמנות מכמות המלאי הזמין באותה עת .
נוצר קשר עם הלקוח והוסבר לו על העיכוב ועל כך שיקבל פיצוי על האיחור הקל .
הלקוח ביקש זיכוי על המוצר ואנו פעלנו לזכותו.

לאחר כמה ימים פנה אלינו הלקוח שוב וביקש שלא נזכה אותו ונוציא לו את המוצר.
מחר יום חמישי צפוי לצאת ללקוח טאבלט משודרג מזה שהזמין שנמכר במחיר גבוהה יותר .

לשמחתנו ברוב ההזמנות (ברוב הגדול) אין איחורים וההזמנות מסופקות בתוך זמן האספקה המצוין באתר ואף קודם לכן .

כשיש איחור אנו מפצים את הלקוח בהתאם .

נשמח לעמוד תמיד לשירות לקוחותינו
צוות NEWPC

מוצר:
Microsoft Surface Pro 4 i5 256 SSD
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
03/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 06/10/16 רכשתי את המחשב,דיברתי עם יובל שהמליץ לי לקחת את הדגם הספציפי, ב 18/06 קיבלתי המחשב וכאשר פתחתי ראיתי שזה דגם אחר,חזרתי ליובל שהסביר לי שקיבלתי דגם יותר טוב אך בלי מערכת הפעלה,ביקשתי להחליף והוא אמר שיקח עוד כמה ימים בגלל החגים,מובן ומקובל.היום 03/11/16 וטרם קיבלתי את המחשב
במשך כמעט חודש ולא מעט טלפונים הבן אדם "מורח" אותי בנונשלנטיות ואומר עוד כמה ימים,שבוע הבא,בגלל החברת שליחויות וכו...
ביטלתי את ההזמנה והוא אפילו לא התנצל לא ניסה לשפר את השירות והתדמית,פשוט כלום! שירות נמוך ומזלזל
תחשבו פעמיים אם לחסוך כמה שקלים ולצאת להרפתקה עם החברה הזאת
תגובת החנות:
שלום רב,
אנחנו מודים ללקוח על חוות הדעת ורוצים להתנצל שוב בפני הלקוח .

הלקוח הזמין מחשב של חברת אסוס וקיבל בטעות דגם יקר יותר עם נתונים טובים יותר אבל לא את שהזמין .

המענה ללקוח היה מהיר בכל פניה והוא קיבל שירות טלפוני מצוין, הוא אף הודה לנו על כך (את זה הוא לא הזכיר).

אנו ביצענו איסוף של המחשב מהלקוח שלחנו ללקוח פיצוי ואנו נלמד מהמקרה ונשתפר בעתיד .

צוות NEWPC


מוצר:
מחשב נייד Asus X540SA-XX018T
תמונת משתמש
שם:
שולה
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן ללא עיכובים, שירות הלקוחות מצויין, קיבלתי תשובה מקצועית על כל שאלה ששאלתי לפני שרכשתי את המחשב. המוצר הגיע כפי שהוצג באתר האינטרנט .
חנות אינטרנטית אמינה וטובה !!! מומלץ מאוד.
מוצר:
מחשב נייד T100 R104TA-DK012H
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
30/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 18.10 הזמנתי כונן קשיח דרך האתר. לא ציפיתי לקבל אותו תוך 7 ימים בגלל החג. כרטיס האשרי חויב באותו היום. שבוע לאחר ההזמנה שלחתי הודעה לחנות בגלל שסטטוס ההזמנה עוד לא השתנה(ציפיתי לראות משהו כמו-הגיע למלאי, מוכן למשלוח וכד'.) בתגובה נאמר לי שהמוצר יגיע אלי בשבוע הבא. בתחילת השבוע(שבוע ו5 ימים לאחר ההזמנה) יצרתי קשר ורציתי לברר מתי המוצר יגיע אלי. נאמר לי שמאותו יום המוצר יגיע אלי תוך משהו כמו חמישה ימי עסקים(שבוע הבא, שלושה שבועות לאחר ביצוע העסקה). ביקשתי לבטל את ההזמנה ונתקלתי בתשובה בטון עצבני, מאשים ולא מכבד כלל מבעל החנות יובל.
תגובת החנות:
שלום רב,

הלקוח רועי הזמין מאתנו כונן קשיח במהלך ימי חג הסוכות.

אנו מתחייבים לזמן אספקה של 7 ימי עסקים ובהתאם לכך המוצר נשלח .

לאחר החג פנה אלינו רועי ושאל על הגעת המוצר ונאמר לו שהמוצר יגיע בתוך ימי האספקה שהתחייבנו אליהם .

שהבנו שרועי צריך את המוצר דחוף אנו! הצענו לרועי לבדוק אם יש את המוצר קרוב יותר לביתו ואולי הוא יוכל לקבל את המוצר באותו יום ולא להמתין למשלוח מאתנו .

לאחר השיחה עם רועי שהסתיימה ברוח טובה ובהבנה הדדית פנתה אלינו אמו של רועי ובמקום להודות לנו על השירות והייעוץ לשביעות רצון בנה כעסה עלינו ודברה בצורה עצבנית ולא

מכבדת כלל וכל זאת ללא סיבה ממשית .

אנו שמחנו לתת שירות כנה לרועי ונשמח לתת שירות לרועי ולכלל לקוחותינו גם בעתיד .

צוות Newpc


מוצר:
כונן קשיח st1000dx001
תמונת משתמש
שם:
mikeee
תאריך:
28/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד לנובו Y 50-70 מ-NEW PC .
אחרי שבועיים בדיוק שמתי לב שיש במחשב המון פיקסלים שרופים , התקשרתי עוד באותו היום לחנות ובקשתי החזר כספי כי המחשב חדש עם בעיות . מנהל החנות {יובל } אמר לי שאין החזר כספי בגלל שאני אספתי את המחשב והשתמשתי בו ואם אני רוצה אפשר לשלוח אותו לתיקון . אמרתי בסדר כי המחשב בסה"כ מחשב טוב {רק הפיקסלים השרופים הפריעו לי } . אחרי כמה ימים הגיע שליח ולקח את המחשב . אחרי מספר ימים נוספים מנהל המעבדה {אבי} התקשר אלי ואמר שהוא לא רואה פיקסלים שרופים , אמרתי שיש המון נקודות עם פיקסלים שרופים ואני אבוא ואראה לו אותם . הגעתי הראתי לו והוא במקום לעזור צחק לי בפנים ביחד עם העובדת שלו . אבי אמר לי שאני ממציא ועוד אחרי זה בלי בושה הציע לי מסך ממחשב משומש {מסך מט,פשוט יותר}. אחרי שהגעתי הביתה שאלתי את המשפחה והחברים אם הם רואים פיקסלים שרופים וכולם אמרו לי כן , אז כנראה שהבעיה לא אצלי אלא אצל "הטכנאים" . יצרתי קשר עם יובל מהחנות והוא אמר שזה החלטה של אבי {גם יובל לא עזר}
ושלא יספרו לי סיפורים , יש לי יותר מחמש נקודות עם פיקסלים שרופים כמו שהם אמרו אז הם חייבים לתקן לי .
כמובן שהקלטתי את כל השיחות שלי עם אבי ויובל , החלטתי לתבוע אותם ואני בטוח שהאמת תצא לאור .
מי שרוצה לקבל "חתול בשק" שיקנה ב NEW PC .
תגובת החנות:
שלום רב,
לצערנו חוות דעת זו לא תואמת את המציאות .

תגובת המעבדה :
דגם : LENOVO Y50-70
כניסה למעבדה : 23/10/16
תקלה מדווחת : פיקסלים שרופים במסך.
לאחר בדיקה נמצאו שתי נקודות קטנות במסך (אחת שחורה בחלק שמאלי עליון ואחת לבנה בחלק שמאלי תחתון).
על פי תעודת האחריות המצורפת למחשב מסך מוחלף במסגרת האחריות במידה ונמצאות בו יותר מחמש נקודות.
הלקוח הגיע למעבדה וניסה להציג יותר מחמש נקודות במסך, באופן מיוחד ויוצא דופן הוצע ללקוח מסך ממחשב זהה ועובד (מסך מט ללא השתקפויות שעלותו ברוב המקרים יקרה ממסך מבריק).הלקוח סירב להצעה המיוחדת.
בנוגע לטענת הלקוח שעובדי המעבדה צחקו על חשבונו, הטענה אינה נכונה, מעבדת ריפר-לאב ידועה ברגישותה ללקוחותיה ולשביעות רצונם, כפי שיעידו עשרות מכתבי לקוחות מרוצים המפורסמים באתר המעבדה.
הלקוח ניסה בתוקף ובמשך כשעה להראות לעובדי המעבדה נקודות שאינן קיימות במסך.
תגובת עובדי המעבדה הייתה סבלנית ומתחשבת, במידה והיו חיוכים הרי שהם נבעו מרגשות מבוכה עקב נסיונותיו החוזרים ונשנים לנקות את המסך ולהראות נקודות שאינן קיימות.

נשמח לשרת מיקי ואת כלל לקוחותינו בכל עת.
צוות Newpc

מוצר:
מחשב נייד y 50-70
תמונת משתמש
שם:
Karmit
תאריך:
09/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 טבלטים ב 6.9, עד היום (9.10) הם לא הגיעו אלי.
דיברתי 3 פעמים עם שירות הלקוחות. נציג השירות היה מאוד נחמד, אבל בעיקר "מרח" אותי. הסיבות שהוא נתן לי לכך שהמשלוח לא הגיע הם סיבות שאינן עוברות במבחן המציאות. בנוסף במקום לקחת אחריות, הוא האשים את חברת המשלוחים.
3 פעמים הבטיח לי שיטפל אישית, בפעם האחרונה הבטיח שזה יגיע עם שליח ב 5.10, וכאמור זה לא הגיע עד היום.
תגובת החנות:
שלום רב,

ראשית אנו מתנצלים על העיכוב באספקת המוצר ללקוחה .

הלקוחה גרה במקום המקום המוגדר כ"יעד מרוחק" ואין כניסה יומית אליו בשום חברת שליחויות שאנו עובדים אתה .

אנו התנצלנו בפני הלקוחה ושלחנו לה 2 טאבלטים! בתור פיצוי שאמורים להגיע אליה בשבוע הבא .

הובטח ללקוחה שאם הפעם חברת השליחויות (השלישית שאנו מנסים לשלוח אתה) לא תספק אנו נגיע אליה בעצמנו ונספק.

הלקוחה קיבלה מענה מיידי לכל פניה אלינו והשיחה הסתיימה עם חיוך מצד הלקוחה ובאווירה טובה.

בברכת חג שמח ושנה טובה
צוות NEWPC

מוצר:
טאבלט ZA0D0064IL
תמונת משתמש
שם:
goldensulv
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל מעולה, שירות מהיר, משלוח מהיר והמחיר הכי זול. מומלץ ובהחלט הייתי קונה שם עוד פעם.
מוצר:
מסך מחשב VX279H
תמונת משתמש
שם:
Omer
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ומקצועי, כבר באותו יום המחשב היה מוכן לאיסוף. בנוסף קיבלתי עזרה לאחר הקניה.
מחירים טובים ושירות מצוין ממליץ בחום
מוצר:
מחשב נייד 255
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
24/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עוד לא ראיתי שרות כל כך גרוע. במשך שבועיים הם אומרים שהמחשב בדרך לחנות ואז יום אחד הם אומרים שהוא לא במלאי וגם לא יהיה.
פשוט חוצפה
אין לך במלאי, בסדר גמור, תגיד את האמת ואל תשגע את הלקוח
תגובת החנות:
שלום רב,
לצערנו במקרה זה דווקא כאשר פעלנו לבקשתו של הלקוח עלה לנו הדבר בחוות דעת שלילית .
מדובר בלקוח ממסדי שאינו עובד באופן סדיר מול חברתנו וביקש תנאי תשלום מיוחדים.
עד שתנאים חריגים אלה אושרו ע"י חברתנו נוצר מצב שלא נשאר מהמוצר המבוקש.
אנו פעלנו בצורה שקופה מול הלקוח והצגנו בפניו את המצב שנוצר ובהתאם לכך הוצעה לו האופציה להמתין להגעת המוצר או במקביל לחפש במקום אחר.
לא ברור לנו מדוע אבל זה החליט לכתוב חוות דעת זו .

מוצר:
מחשב נייד C4164T
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
23/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כרטיס אשראי חוייב ביום ההזמנה, הובטח קבלת המוצר לאחר 7 ימי עסקים (עם שליח). ביום העסקים העשירי עדיין לא הגיע, התקשרתי לברר, אמר שעד כמה שיודע המוצר כבר נשלח ומוזר שלא הגיע, יברר מחר כשיהיה במשרד ויחזור אלי. עברו עוד יומיים ולא התקשר וגם המוצר עדיין לא הגיע.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת .
ההזמנה אכן נשלחה ללקוח ישירות מהיבואן כפי שאנו מרבים לעשות בכדי לקצר את זמן המשלוח .
לצערנו כשל בהפצה גרם לעיכוב המשלוח ללקוח והצענו ללקוח שנוציא את המשלוח מחדש ע"י שליח מחברתנו או זיכוי מיידי .
הלקוח בחר באופציית הזיכוי וזוכה מיד.

אנו מתנצלים שוב בפני הלקוח, נפיק את מלוא הלקחים ונעשה את הכל! להשתפר בעתיד.

צוות ניו-פיסי
מוצר:
מחשב נייד E402MA-WX0002H
תמונת משתמש
שם:
channymozes
תאריך:
17/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הדיסק הקשיח ב01.08. במהלך ההזמנה אמרו לי שזה ישלח בדואר שליחים. רק לאחר 3 ימים הדואר נשלח. כשביררתי עם החנות, הם אמרו לי שזה נשלח בדואר רגיל והם לא יודעים למה זה לא הגיע עדיין. היום ה-22.08 וזה עדיין לא הגיע והתגובה שלהם זה תחכה... אין להם מספר מעקב למשלוחים כי הם שלחו את זה בדואר רגיל. אני מאוכזב מאד
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ומצרים על אכזבתו.
השליחויות בחברתנו נקבעות לפי מחיר מכירת המוצר, במוצרים שמשלוח עם שליח מהווה חלק נכבד ממחיר המכירה אין באפשרותנו לשלח עם שליח לבית הלקוח אך ניתנת האופציה ללקוח בעלות מסובסדת .
במקרה זה אנו הוצאנו ללקוח את המוצר ע"י דואר ישראל יומיים לאחר הזמנתו .
לצערנו מסיבה שלא ידוע לנו המוצר לא הגיע ללקוח ואף לא חזר אלינו .
שהלקוח פנה אלינו וציין שלא קיבל את המוצר אנו הצענו ללקוח שלא נמתין לברור מה עלה בדבר המשלוח ונוציא לו משלוח מהיר ע"י שליח לביתו באופן מידי או זיכוי באופן מיידי.

הלקוח בחר בזיכוי והוא זוכה מיד.


מוצר:
דיסק קשיח למחשב נייד Hitachi/IBM HTS721010A9E630 1000GB פנימי קשיח כונן
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
12/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לי רק דברים טובים להגיד על החנות, על יובל ועל חווית הקניה.
התקשרתי לברר על מסך מחשב, השירות שקיבלתי היה נהדר - אדיב, ענייני ומקצועי.
המחיר שהוצע היה אטרקטיבי, הכי זול בזאפ ויותר זול מחנויות אחרות באזור מגורי אשר ביקרתי בהן - החלטתי לרכוש שני מסכים.
למרות שזמן ההספקה המצויין באתר הוא 7 ימים עסקים, המשלוח הגיע תוך יומיים
בלבד!
בקיצור - יחס אישי, שירות אדיב ומקצועי, מחירים אטרקטיביים והספקה מהירה.
מה עוד צריך?

מומלץ ביותר!
תודה רבה והמשך הצלחה!
מוצר:
מסך מחשב U2415
תמונת משתמש
שם:
mois yamin
תאריך:
29/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לי רק מלים טובות לומר על הרכישה ב newpc

השרות ענייני מהיר אדיב מקצועי ולא רגיל במחוזותינו

מוצר:
מחשב נייד hp probook 440 g3 p5r64ea
תמונת משתמש
שם:
הדייג
תאריך:
07/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיבות מחירים מעולים
שווה לקנות פה
גם המשלוח מגיע מאוד מהר
והצוות מקצועי ביותר.
המחירים מעולים
אני ממליץ
מוצר:
כונן DVD ו-CD GP57ES40
תמונת משתמש
שם:
Danna
תאריך:
03/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים ומהיר ויחס אישי ברמות הגבוהות ביותר! אני לא רואה את עצמי קונה במקום אחר.

המחשב הראשון שקיבלתי היה עם שגיאה. אחרי ניסיון לתקן אותו עם HP הסתבר שצריך להחליף. קיבלתי מסמך מהחברה ובחמישי בצהריים שלחתי ליובל. תוך יום עסקים(!) בראשון בבוקר כבר היה לי שליח מתחת לבית עם מחשב חדש! לא האמנתי שאני לא צריכה לרדוף אחרי אף אחד ושהכל מתנהל בכזו קלות!

בכל הזמן יובל היה איתי בקשר גם במיילים וגם בטלפון הוא נתן לי להרגיש שיש לי תמיכה מלאה ושאין דבר כזה שאני יוצאת לא מרוצה.
אין שום ספק שהמוצר הבא שאני קונה יהיה רק ממנו. מהירות השירות והאכפתיות שהוא מפגין בכל שיחה עולה על כל חווית קנייה שחוויתי.

תודה רבה לך!

דנה
מוצר:
מחשב נייד Ellite book 820 G2
תמונת משתמש
שם:
Ofir
תאריך:
29/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מסך חדש גדול "27.
ראיתי מוצאר של חברת סמסונג והגעתי לחנות ניו פי סי (NewPc) לציין שהיו ברשימה חנויות שהיו מוגדרות כקניה חכמה ומשום מה בחרתי להכנס לחנות הזו שהמחיר בה היה אטרקטיבי.
התקשרתי לחנות לברר כמה פרטים ונאמר לי שיחזרו אלי ( 5 דקות ) וחזרו אלי
ענה לי איש בשם יובל שנן לי מענה לכל השאלות שלי והיו דברים שלא היו לו תשובות וביקש לחזור אלי בהמשך והסכמתי.
המתנתי זמן מה לא יותר מ4 דקות ויובל חזר אלי עם כל הפתרונות לצרכים שלי גודל סוג ואיזה מסך הכי כדאי לי ועוד הוריד במחיר מבלי שאבקש.
לסיכום זו חנות שחובה לקנות ממנה ממזמן לא קיבלתי כזה יחס אדיב סובלני מקצועי ועם המון אמינות.
אני שמחתי להזמין דרכם את מסך המחשב שבחרתי ושמח להיות לקוח של ניו פי סי (NewPc) .
הלאווי ויהיהו עוד רבים שידעו לתת שירות ויחס כמו יובל מניו פי סי (NewPc) .
מוצר:
מסך מחשב S27D390H
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
07/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחה לחנות לקחו ממני פרטים ואמרו שיחזרו אלי. חזרו תוך 5 דקות.
הקניה היתה מהירה וחלקה מאוד. המשלוח יצא במועד המבוקש והגיע בזמן.
אקנה בחנות שוב.
מוצר:
שרת NAS My Cloud EX2 ULTRA
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
23/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המסך הזה הוא חלום,אין סיכוי שהייתי מוציא עליו 5100 שקל,התקשרתי ליובל הבעלים,וכשאני סקפטי לחלוטין האם אפשר להוזיל את העלות של המסך הוא אמר שיבדוק ושיחזור אלי,אחרי כמה דקות הוא השאיר אותי בהלם ואמר שהוא יכול למכור לי אותו ב 4400 שקל כששאר החנויות בקושי הורידו ל5000 שקל,כמובן שהאחריות היא של אסוס ישראל,המשלוח היה מהיר מאוד כשיובל עונה על כל שאלה בסבלנות ,השירות היה מעולה וההתרשמות מצוינת,אמשיך לרכוש דברים מיובל,בהצלחה לכולם !
מוצר:
מסך pg279q
תמונת משתמש
שם:
ifat mizrahi
תאריך:
23/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחד מנציגי החנות התאים לי מחשב נייד בהתאם לצרכיי. במעמד רכישה הובטח לי שהמוצר יגיע תוך 7 ימי עסקים מיום הרכישה. בפועל הגיע הרבה יותר מהר, המענה בחנות היה מהיר ומקצועי והמחשב עונה על כל ציפיותיי!!!!
מוצר:
מחשב נייד U310
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
31/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לבצע הזמנה של מסך למחשב, היה לי חשוב שהמסך יגיע תוך יום אחד לחנות בתל אביב על מנת שאוכל לבצע איסוף עצמי. במהירות ביצענו את ההזמנה טלפונית, ואכן למחרת המסך היה מוכן לאיסוף. לכן אמנם לא היה כאן משלוח, אבל החנות עמדה בהבטחתה להביא למקום את המסך בזמן. המענה בחנות מהיר ומקצועי.
מוצר:
מסך מחשב VX279H
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
21/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אזניות שלכאורה נראו זולות יחסית לאזניות של samsung שילמתי בכרטיס אשראי דרך הפלאפון וזה הגיע לי בדואר בזמן האריזה נראתה יפה אבל זהו, האזניות היו חיקוי ומהגרועים שבהם מהתחלה הם לא עבדו טוב ואחרי שבועיים בערך הם התקלקלו לגמרי אמנם לא יצרתי קשר עם החנות כי לא מדובר בכסף רב אך האמינות שלהם נפגמה אצלי ולא אקנה שם יותר.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח אבי בצעה הזמנה לאזניות תואמות ומתאימות למכשירי הגלקסי בעלות של 56 שקלים.
אנו מכרנו ממוצר זה מעל 100 יח' ועד היום לא קיבלנו פניה על המוצר או על איכותו.

גם מהלקוח אבי לא קיבלנו פניה או תלונה למעט חוות דעת זו .

אנו ניסינו לפנות לאבי לבירור הנושא אבל לצערנו זה לא זמין ולא עונה ומכאן לא ברור למה דווקא בחר לכתוב חוות דעת במקום לפנות אלינו.

אנו שמחים תמיד לעמוד לשירות לקוחותינו ונשמח לעמוד לשירותו של אבי.

צוות NEWPC.

מוצר:
אוזניות אוזניות כפתור
תמונת משתמש
שם:
שפריר
תאריך:
31/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח חוזר, הזמנתי סוללה למחשב נייד, למחרת כבר קבלתי את המוצר..שירות אדיב ומהיר, ממליץ בחום על החנות!!
מוצר:
סוללה למחשב נייד Acer aspire one d 255-2795
תמונת משתמש
שם:
עומר
תאריך:
27/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במעמד רכישה הובטח לי שהמוצר יגיע תוך 7 ימי עסקים מיום הרכישה. ביקשתי שיגיע מוקדם אך המחשב לעולם לא הגיע. בשיחת טלפון עם יובל הבעלים, אמר שהמחשב לא הגיע לחנות וישוחרר רק כעבור 11 ימי עסקים (!!). כעבור 10 ימי עסקים ביקשתי שיעשה מאמץ ויספק לי את המחשב באותו יום אך יובל סרב ואמר שלא יכול לספק מהיום למחר (כבר עברו 11 ימי עסקים כן?)
לעשות את ההזמנה היה מאוד פוטש ונח, חזרו אלי ביום שישי בצהריים וההזמנה בוצעה.אך משם והלאה לקבל את התמורה לכסף שלי, זה כבר סיפור אחר. חבל.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 5559 IN-RD09-9207
תמונת משתמש
שם:
Roni
תאריך:
25/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי את הדגם הספציפי עם כרטיס גרפי,החיפוש הפנה אותי לNEWPC במחיר הכי נמוך,ההזמנה בוצעה בקלילות כמו כן תשלום דרך PAYPAL ללא שום בעיה,נציג שירות תיאם איתי ציפיות לגבי המוצר והאספקה.
ביקשתי שיסופק בתוך 3 ימים עקב פרוייקט,הובטח כי יסופק ללא בעיות,בפועל חיכיתי שבועיים למרות ההבטחה לאספקה תוך 3-4 ימים (לא נורא בדיעבד אבל קצת צורם).
המחשב הגיע עם שליח עד לדלת ,חדש ללא שום בעיה הותקן ועובד בצורה חלקה,בהחלט שווה כל אגורה.

מוצר:
מחשב נייד Lenovo Ideapad G50-70
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply