דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (יבנה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלפה שופס ניהול אתרים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2000
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGetIT ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
1050
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
619
16
415
נמצאו 1050 חוות דעת גולשים על GetIT
תמונת משתמש
שם:
Simon
תאריך:
03/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישת מעבד מזון מאובזר. בבדיקה מעמיקה ההצעה הזולה ביותר משמעותית ברשת. המוצר נאסף בנקודת איסוף בתוך שלושה ימים ממועד ההזמנה.
מוצר:
800W Gold Line דגם: ATL-684
תמונת משתמש
שם:
AP
תאריך:
03/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה בהליך קצר ונוח בטלפון הנייד. המוצר הגיע לאחר כשבוע. והחשוב ביותר - מחיר מצויין, שליש פחות מאשר בדיוטי פרי.
מוצר:
אזניות בלוטות' פיליפס BHS5600
תמונת משתמש
שם:
Atli
תאריך:
03/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר נוח לשימוש, המוצר הגיע מהר, המשלוח היה קל לאיסוף, לסיכום, מומלץ מאוד.
המוצר איכותי ומדוייק לתיאור באתר
מוצר:
פח אשפה אוטומטי חשמלי 6 ליטר ליעד מוצרי איכות
תמונת משתמש
שם:
Shimi
תאריך:
03/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נהדר, נהנים ממנו מאוד.
הגיע כפי שביקשתי בהתראה מראש .
שירות מעולה ומענה מהיר, מומלץ בחום😊
מוצר:
ערסל ישיבה דגם מרלן
תמונת משתמש
שם:
miri
תאריך:
02/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 מיטות זוגיות , השירות היה מהיר ואדיב, המיטות והמזרנים מצויינים, מאוד מרוצה , בוודאות אמשיך לקנות באתר
מוצר:
מיטה זוגית עם ארגז מצעים VITORIO DIVANI דגם: אלסינה 190*140
תמונת משתמש
שם:
רויטל
תאריך:
31/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,

הזמנתי מאתר גט איט 6 כסאות.
לתדהמתי הגיעו 3!! כסאות.
שוחחתי עם נציגת שירות שלהם, הם התנערו מאחריות למרות בקשתי להאזין לשיחה בה נאמר במפורש כי ההזמנה היא
בגין 6 כסאות.
בנוסף, לא קיבלתי חשבונית על הקנייה.
בעקבות חווית הקנייה הנוראה שלי מאד לא ממליצה לקנות שם.

תגובת החנות:
הלקוחה ישראלי ממושב עין יעקב הזמינה בתאריך 24.12.2018 3 כסאות לפינת אוכל בעיצוב מודרני Homax דגם: אירופה
בתאריך 31/12/2018 פנתה הלקוחה שקיבלה 3 כיסאות במקום 6,
לאחר בדיקת ההזמנה התברר שהזומנו 3 כיסאות בלבד ושולם עבור 3 כיסאות,
הוסבר ללקוחה שבמידה ומעונינת נוכל לבצע הזמנה נוספת של 3 כיסאות נוספים ללא דמי משלוח,
אנו ממתינים לעידכון הלקוחה,
שרות גטאיט
מוצר:
כסאות פינת אוכל
תמונת משתמש
שם:
matityahun
תאריך:
31/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חצופים. קיבלתי דגם למסך טלוויזיה שלא בהתאם להזמנתי וטרם קיבלתי קבלה עבור התשלום להזמנה שבוצעה בחודש נובמבר 2018.
מוצר:
מסך LG 60 אינץ UF695V
תמונת משתמש
שם:
שנהבי
תאריך:
24/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה ב23.11 במסגרת מבצעי בלאק פריידי. הובטח מסירה תוך 10 ימי עסקים. הוצע לי לשלם יותר ולשדרג לדגם חדש יותר. שאלתי האם יהיה עיכוב באספקה בשל כך, נאמר לי שלא ולכן הסכמתי.
שימו לב- לא רק שהמוצר הגיע אחרי חודש המתנה (!!!!) ב24.12. מעבר לכך, לא סופק לי שלט חכם שאמור להגיע עם הדגם הזה, ורק בגלל זה הסכמתי לשלם יותר. המתקין ציין כי רשום לא לתת לנו את השלט החכם. לא ברור למה החליטו שאנחנו צרכנים סוג ב' ועוד אחרי כל כך הרבה זמן המתנה.
תתרחקו כמה שאפשר מהחברה הזו. שלמו עוד כמה שקלים כדי לקבל את המוצר בזמן ולקבל אותו בשלמותו!!
אני כן אציין שלכל אורך ההמתנה הוצע לי לבטל את העסקה (תודה באמת). ובכן, רציתי את הטלוויזיה, במחיר שהזמנתי ובזמן שהוצע לי. כל אלו לא קרו. לגבי השלט - אני עדיין מחכה לתגובתם.

תגובת החנות:
הלקוח יהודה מרמת גן הזמין מסך 55 LG,
בעת ביצוע ההזמנה לא הופיע שלט חכם והדגם גם אינו מגיע עם שלט חכם,
המסך מסופק ישירות על ידי היבואן הרישמי קבוצת ח.י
בתאריך 25.12.2018 פנה אלינו הלקוח שלא קיבל שלט חכם,
לאחר בדיקה הוסבר ללקוח שבהזמנה לא מופיע שלט חכם ולכן לא קיבל,
שרות גטאיט

מוצר:
55UK6200 LG טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך גט איט טלוויזיה שהגיעה בזמן, אבל קיבלתי דגם אחר ממה שהזמנתי.
על הקרטון של האריזה הוסר בכוונה חלק ממספר הדגם.

פניתי לחברה לאחר הקבלה וביקשתי שיצרו איתי קשר.
הם הבטיחו שיתקשרו חזרה בתוך יממה, אך עדיין לא פנו אליי.

אני קונה דרך זאפ לפחות עשר שנים ומעולם לא הייתה לי חוויה קנייה כל כך גרועה.
ממליץ להתרחק מהחברה הזו.
מוצר:
טלוויזיה ''55 LED SMART 4K SAMSUNG דגם: 55NU7090
תמונת משתמש
שם:
First
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר לא טוב לגמרי, לא תקין ודגם אחר.החזרתי אותו אבל בסוף לקחו ממני דמי ביטול 103₪
תגובת החנות:
הלקוח Etingen מ Netanya רכש בתאריך 27.11.2018 iPhone 7 Apple דגם: Apple iPhone 7 128GB מחודש
בתאריך 4/12/2018 פנה אלינו הספק שהלקוח מעוניין לבטל כי לא ראה שהמוצר מחודש
עקב כך בוטלה ההזמנה בחיוב דמי ביטול כחוק
שרות גטאיט
מוצר:
iphone7
תמונת משתמש
שם:
nitza
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיריים גז, זמן אספקה באתר 10 ימי עסקים, הכיריים הגיעו באיחור של 21 יום לאחר אותם 10 ימי עסקים,
במשך אותם 3 שבועות קיבלתי תשובות מזלזלות ומתחמקות. כמובן שלא קיבלתי פיצוי או התנצלות עח איחור ארוך כך כך
מוצר:
כיריים 5 להבות מולר
תמונת משתמש
שם:
נתנאל
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר הכי גרוע עם השירות הכי גרוע!!
הזמנתי מכונת כביסה בוש מהאתר שזמן האספקה שלו היה 7 ימים. עד היום ה-7 אף אחד לא יצר איתי אז יצרתי איתם קשר מה קורה עם האספקה אז התחילו המריחות של השירות צריך לברר עם הספק יום למחרת אותה תשובה (זה גם קורה בזמן שהם לא עונים לטלפון רק למיילים וכל תשובה זה עוד יום עסקים שחולף) לאחר 3 ימי איחור פניתי לשירות לקוחות ונמסרה לי תשובה דומה שיעשו בירור עם הספק ותיהיה תשובה רוב הסיכויים ביום ראשון (הפנייה לשירות נעשתה ביום חמישי) לא הייתי מוכן לחכות וביקשתי לבטל את ההזמנה (בנתיים הזמנתי את אותה מכונה מאתר אחר שהביא לי את המכונה כבר ביום ראשון (המתנתי יום עסקים אחד בלבד).
מאז השירות רק מושך אותי עם ביטול ההזמנה במשך 10 ימים בטענה שבקשה לביטול העסקה הועברה לגורמים הרלוונטים (דבר הזוי למרות שבכלל לא קיבלתי שום מוצר). בנתיים הכסף כבר אליהם מזמן והם רוצים להעביר לי את הכסף רק במועד החיוב הבא.

בקיצור לא לרכוש שם אפשר למצוא את המחירים שלהם באתרים אחרים בעוד 20-30 שקלים.
תגובת החנות:
הלקוח נתנאל מראשון לציון
הזמין מכונת כביסה פתח קדמי 7 ק''ג BOSCH דגם: WAN20150IL
ההזמנה נסלקה בתאריך 05/12/2018
המוצר מסופק ישירות על ידי היבואן הירשמי BSH
בתאריך 13/12/2018 פנה אלינו הלקוח לביטול ההזמנה (כאשר הוא עדיין במסגרת ימי העסקים! )
עקב כך הועברה ההזמנה לביטול,
שרות גטאיט

מוצר:
מכונת כביסה בוש WAN20150IL
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רחל
תאריך:
12/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מיטות שיזוף . המוצרים הגיעו ארוזים טוב ובזמן . שלמים וחדשים אני מאוד מרוצה מהרכישה
מוצר:
מיטות שיזוף
תמונת משתמש
שם:
מריו
תאריך:
11/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ברשת דיבורית לא יקרה אבל סבירה מבחינת עוצמת קול. כאן מצאתי את מבוקשי במחיר נמוך בשליש מאתרים אחרים.
מוצר:
בידורית קריוקי ניידת xl-40 : דגם scitsuoca-erup
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
11/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי הזמנתי זוג כסאות,האספקה היתה מהירה ובזמן,הכסאות הגיעו ואני נהנה מההזמנה מחיר משתלם ב400 שח שתי כסאות בר יישר כוח
מוצר:
כסאות בר זוג
תמונת משתמש
שם:
רותם
תאריך:
10/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נעליים מהאתר,אספקה היתה אמורה להתבצע עד 14 ימי עסקים,לאחר כ-21 ימים הנעליים עדיין לא סופקו,כל הודעה לשירות הלקוחות דרך האתר לא נענתה בכלל,בטלפון לא עונים בכלל,בקיצור חייבו אותי אך המוצר לא סופק כלל ואין עם מי לדבר!
לא ממליץ
תגובת החנות:
הלקוח בדש ממושב גילת הזמין נעלי נייקי NIKE דגם: VaporMax
, ההזמנה נסקלה בתאריך בתאריך 25.11.2018
המוצר מופיע באתר עם זמן אספקה של עד 14 ימי עסקים,
זמן אספקה אחרון הוא 13.12.1018,
הביקורת הועלתה בתאריך 10.12.2018 כלומר 3 ימים לפני סוף ימי העסקים,
בתאריך 11.12.2018 פנה אלינו הלקוח לבדוק סטטוס הזמנה,
העברנו את פנייתו לספק,
שרות גטאיט
מוצר:
Nike vapormax
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
09/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק דייסון והם התחייבו עד 6 ימי עסקים.
עברו 6 ימי עסקים וכלום לא הגיע
אי אפר להשיג אותם בטלפון פשוט לא עונים!!!!!
תגובת החנות:
הלקוח לייבוביץ מתל אביב הזמין שואב אבק עומד Dyson דגם: V8 Absolute
ההזמנה נסלקה בתאריך 2.12.2018
זמן אספקה של עד 6 ימי עסקים כלומר עד תאריך 10.12.2018
בתאריך 5.12.2018 נשלח המוצר על ידי חברת YDM
בתאריך 6.12.2018 פנה אלינו הלקוח בנוגע לאספקה הוסבר שאמור להגיע בימים הקרובים
בתאריך 9.12.2018 במהלך זמן ימי העסקים פנה אלינו הלקוח בבקשה לבטל את ההזמנה עקב כך הועברה ההזמנה לביטול
שירות גטאיט
מוצר:
דייסון v8
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
09/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטה דרך האתר.ביצוע ההזמנה היה קל ונוח,שרות מקצועי ואדיב .שרות לקוחות דרך האתר הוא מהיר ויעיל .זמן אספקה בדיוק כפי שצוין באתר-14 ימי עסקים !יישר כוח!
מוצר:
מיטה מעץ מלא
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
09/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר מדפסת לייזר אלחוטית משולבת של BROTHER דגם wd2530lpcd, אחריות היבואן.
המחיר באתר היה הטוב ביותר שמצאתי באינטרנט. טרם ההזמנה יצרתי קשר עם האתר לוודא פרטים שהיו חשובים לי - ניתן ליצור עימם קשר באמצעות פתיחת פנייה באתר או ב Whatsapp, שזה מאוד נוח מן הסתם. תהליך הקנייה באתר הכי אינטואיטיבי שאפשר לבקש. מיד בתום ביצוע ההזמנה מקבלים אישור למייל וניתן באתר לצפות בסטטוס ההזמנה. תוך ימים ספורים המדפסת הגיעה ולאחר יום (או יומיים) קיבלתי חשבונית למייל. המדפסת עובדת מצוין, ממליץ בחום למי שמחפש מדפסת לייזר אלחוטית שחור לבן.
שורה תחתונה - חוויית קנייה חיובית ביותר. בהחלט אבדוק באתר GetIt בקניותיי הבאות.
תודה רבה, שי
מוצר:
מדפסת לייזר אלחוטית משולבת של BROTHER דגם wd2530lpcd
תמונת משתמש
שם:
ניסן
תאריך:
06/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגלישה באתר מאוד נוחה חלוקת הקטגוריות מאוד ברורה ומסודרת כך שלא ניתן ללכת לאיבוד ותמיד תאור המוצר מפורט ותמונת המוצר אמיתית.
מוצר:
סל כביסה 3 תאים trs 01196
תמונת משתמש
שם:
Stav Merbaum
תאריך:
06/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך זאפ וחוויית הקניה היתה קלה ונוחה מאוד
החבילה הגיעה תוך מס' ימים בדואר
מוצר:
נדנדה 4 שלבים דגם 506-29
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 13/11 ביצעתי רכישה של מחשב AIO דרך האתר עם הבטחה לאספקת המוצר בתוך 4 ימי עסקים.
לאחר המתנה של שבוע ביצעתי פנייה לשירות לקוחות ומצאתי את המספר של הספק שהבטיח שהמוצר יצא מחו"ל ויגיע בימים הקרובים.
לאחר המתנה נוספת התקשרתי שוב, אך הפעם הספק לא ענה לי מספר פעמים עד שבסוף שלח הודעה שהוא לא יכול לדבר והוא יחזור אליי.
כמובן שאני הייתי צריך לחזור אליו בסופו של דבר, ושוב הוא התנצל שהמטוס לא המריא והאספקה מתעכבת וכן הלאה וכן הלאה במשך לא פחות מ- 20 יום!!!
לאחר שחיכיתי כל כך הרבה זמן ביקשתי לבטל את ההזמנה, אך כשהתקשרתי לשרות לקוחות וביקשתי פיצוי על עגמת הנפש המרובה נאמר שאני לא זכאי לפיצוי כי ביטלתי את ההזמנה!!!!

איך אתר מסוגל להתחייב לספק מוצר בתוך 4 ימים אם המוצר אפילו לא בארץ? למה ישנה כזאת הטעיית צרכנים? ומדוע אני לא זכאי לפיצוי בגלל שביטלתי את ההזמנה? הזמן שחיכיתי נעלם? העגמת נפש שהייתה לי כבר לא נחשבת?

בפעם הבאה שאקנה מוצר אני אשתדל שזה יהיה מחנות שאכפת לה מהלקוח.
תגובת החנות:
הלקוח Elihay מקריית אתא הזמין בתאריך 12.11.2018
המוצר נמכר ומסופק ישירות על ידי הספק דיסקל
בתאריך 19/11/2018 עידכן אותנו הלקוח שעדיין לא קיבל את המוצר,
הספק עידכן אותנו שהמוצר מוכן למשלוח
הלקוח סירב לקבל את המוצר וביקש לבטל את ההזמנה,
עקב כך בוטלה הזמנתו בזיכוי מלא,
שרות גטאיט
מוצר:
מחשב נייח AIO LENOVO 510
תמונת משתמש
שם:
אושרת
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו טלויזיה מהאתר לפני כחודש. עד היום לא סיפקו לי אותה. מתקשרים לשרות לקוחות ומנתקים לי את הטלפון בפנים.
שירות גרוע, נציגים גרועים. לא להתקרב!!!!!!!

מוצר:
טלויזיה סמארט 65 אינץ
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply