דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (יבנה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלפה שופס ניהול אתרים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2000
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGetIT ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
1050
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
619
16
415
נמצאו 1050 חוות דעת גולשים על GetIT
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
02/10/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום!
בתאריך 06/09/08 בוצעה על-ידי הזמנה למחשב נייד מסוג HP (COMPAQ) מדגם Presario C795EJ F לפי תנאי העיסקה המשלוח נדרש להגיע ליעדו תוך 14 ימי עסקים!
כיום אנחנו בתאריך 02/10/08 כאשר עברו כבר 17 ימי עסקים והמחשב עדיין לא ניראה באופק ליעדו!!!!
בתגובה לעיכוב יצרתי קשר אם GETIT במטרה לבדוק את הסוגייה בתגובה הראשונה הבטיחו שהיום יגיעה המחשב (התאריך היה 28/09/08 בשעה 18:00) כמובן המחשב לא הגיע, בוצע ניסוי נוסף לתת להם הזדמנות ובוצע טלפון נוסף אליהם עוד פעם סיפור חוזר מבטיחים שיגיע ושיחזרו אליי, לא הגיע ולא חזרו (רק שקרים והעמדות פנים), מכיוון ש-GETIT לא מועילים ניסיתי ליצור קשר אם הספק של המחשב (B-LAPTOP) וגם הם מבטיחים שיגיע ושיחזרו אלי ושוב פעם לא הגיעה ולא חוזרים אלי!!!
לסיכום:
ביצעתי מספר רב של הזמנות באינטרנט וכזה יחס מזוויע וחוסר איכפתיות ונסיון מתמיד בלשקר ללקוח לא הכרתי!, כרגע עדיין לא מצאתי סיבה מספקת בשביל להמליץ על GETIT למישהו!
מוצר:
מחשב נייד Presario C795EJ F
תמונת משתמש
שם:
uri
תאריך:
21/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מייבש שיער קומפקטי לטיולים. עשיתי סקר בעזרת זאפ. בדקתי את המפרטים באתרי חברות היצרנים רמינגטון ופיליפס. שני מוצרים ענו על הדרישות שלי: קטן, הספק סביר וזול (היו גם מייבשים הרבה יותר יקרים).
בדקתי ברחבי האינטרנט, ומצאתי מכירה קבוצתית באתר/קניון Getit במחיר ממש מצויין.
התקנון ארוך ביותר, מודגש שם שהם אינם מוכרים ומספקים, אלא במה להצגה ומכירה של חנויות אחרות. נראה מפחיד, אבל כבר קניתי בקניונים באינטרנט, ולמעט מקרה יחיד, ה"עסק" עובד היטב. יש שאלות ותשובות באתר למי שאין לו סבלנות לקרוא את התקנון.
הזמנתי, הגיע כעבור יומיים בבוקר, כולל חשבונית ואחריות של שריג אלקטריק, "תקעתי" בחשמל ועובד.

איזה כיף לעשות סקר טכני + שופינג באינטרנט, ולקבל את הסחורה מהר, בזיל הזול, ובלי לבזבז דלק. הלוואי שאשתי היתה קונה כך בגדים.
מוצר:
מייבש שיער קומפקטי DT1400
תמונת משתמש
שם:
gali347
תאריך:
16/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה בשעה 11 תוך שעה קבלתי אישור מרונן שהיה מאוד ענייני כבר בטלפון ומיד יכולתי לאסוף את המוצר קרוב לביתי-שם חיכה בחור נחמד שסיפק לי את החבילה.
שרות מעולה. אספקה מהירה, תגובה מהירה.
המוצר מאוד יפה יחסית למה שמסתובב בשוק,
נוח לשימוש ודי קל להרכבה אפילו למי שלא ממש בתחום ההרכבות..
מוצר:
מעמד לנעליים מעמד נעלים נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
rot253
תאריך:
13/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זכיתי ברמקולים במכרז. המחיר בו זכיתי הוא אכן נמוך והייתי מאד מרוצה ממנו.
כיומיים לאחר מכן בבוקר קיבלתי שיחה מנציגת שירות של חברת "קרט" שמוכרת את המוצר ובשיחה נאמר לי שישנה בעיה כיוון שכל המוצרים שנמצאים במלאי לא תקינים (יש לציין שהחברה היא היבואנית הראשית של הרמקולים הללו) ושאם אני רוצה אוכל לשדרג את הרמקולים (חברה רצינית הייתה סופגת את השדרוג על חשבונה) , כמובן שהדבר גרם לעוגמת נפש עמוקה וביקשתי לקבל את ההסבר לביטול העסקה בכתב.
לאחר כשעה התקשר אליי נציג של חברת GetIt אשר דיבר בזלזול מוחלט ובהתנשאות ואמר שלפי התקנון הם יכולים למכור מוצר שלא במלאי ואז לבטל את המכרז כרצונם החופשי.
עוד אמר שהמוצר לא במלאי (למרות שזה לא מדויק בעליל) , ציינתי בפניו שאני מוכן לחכות גם חודש ואפילו חודשיים עד שהמוצר יהיה במלאי והוא זלזל בי לחלוטין ואמר שההזמנה הזאת מבוטלת.
לעולם לא אקנה שוב בחנות זו! ואני ממליץ לכל האחרים לשקול טוב טוב לפני שהם קונים בחנות זו.

קראתי פה הרבה תגובות של אנשים שביטלו הזמנה ונאלצו לשלם דמי ביטול , מה בנוגע למצב ההפוך?

תגובת החנות:
למוכר חברת קרט מלאי פגום של רמקולים ולכן הם בחרו שלא לספק ללקוח את רמקולים ולבטל את ההזמנה..

ללקוח הוצעו מספר חלופות אולם הוא בחר בתקיפות ובוטות לדחות את כולן תוך השמעת איומים .

אנחנו נשמח להציע לו חלופות אם רק ירצה בכך מכיוון שזה האינטרס העליון של החברה להוציא לקוח מרוצה .



מוצר:
רמקולים למחשב vs4121
תמונת משתמש
שם:
ענבל
תאריך:
27/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעבר רכשתי מחנות זאת ולא נתקלתי בבעיות אלא שהפעם הזמנתי את המוצר ב-24.3.08 ועד היום הוא טרם הגיע. בשיחה עם נציגי שירות הלקוחות נאמר לי כי יחזרו אלי עם תשובה. לא חזרו אלי ולכן התקשרתי שנית ונאמר לי כי המוצר נשלח אלי עם פיצוי. זה היה לפני שבועיים. המוצר עדיין לא הגיע ואני בספק אם יגיע.
מצד אחד יש מוצרים שהם שולחים מיד ומצד שני אי אפשר לדעת אם באמת תקבל את המוצר. לא הייתי קונה שוב בחנות זו.
מוצר:
קומקום עם מסנן רב שלבי 3000
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
18/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במכרז למחשב כף יד צויין במקום אחד שהמכשיר הוא מ ח ו ד ש. לצערי פספסתי את כיתוב זה והצעתי סכום גבוהה. החברה לא הסכימה לוותר לי על דמי הביטול למרות שאני לקוח שרכש מספר פעמים מוצרים יקרי ערך. לאחר מקרה זה אפסיק לרכוש דרך אתר זה.
תגובת החנות:
הלקוח אומר שהוא לא ראה את הכיתוב........!!!!!!
דמי הביטול נגבים בהתאם לחוק הגנת הצרכן מכל לקוח
מוצר:
מחשב כף יד 350
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
10/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

אני לקוח ותיק של האתר ביצעתי לא מעט רכישות בעבר.
ביצעתי הזמנה וביקשתי שיספקו לי את המוצר בעוד חודשיים והם סירבו ובבקשתי לבטל את העיסקה, גבו ממני 100 ש"ח ללא ויכוח.
למרות שהתחייבתי לרכוש את המוצר בעוד כחודשיים או שיקפיאו לי את קבלת המוצר.
לא נתנו לי לדבר עם אחראי, שירות הלקוחות שלהם מתחת לכל ביקורת ומתנשאת ברמות אדירות...
מין הראוי לנסות לשמור על הלקוח- גם אמצע שהאתר הזה זול יותר לא אקנה שם משום שישנו פחד מראש כשקונים באינטרנט ולעיתים עדיף לשלם באתר אחר יותר ולהיות רגוע שיש מי שדואג לך...
תגובת החנות:
1. האתר / הספק לא יכול לשמש מחסן של לקוח ונושא זה הוסבר ללקוח.
2. הלקוח בחר לבטל את ההזמנה וחוייב בדמי ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
מנשה
תאריך:
29/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כסא מנהלים הכסא נשלח לכתובת אחרת לאחר שראיתי שאינו מגיע ביררתי ומסתבר שקרתה טעות, טיפלו בבעיה לאחר שאני זה שיצרתי קשר והם לא טרחו ליידע אותי בטעות, לאחר חודש נשלח אליי כסא שהגיע מלוכלך, בלוי, חסרים חלקים להרכבה, אינו מתחבר, התקשרתי שוב ונאמר לי שיבואו לקחת את הכסא ולבטל את ההזמנה, טרם הגיעו וכבר עברו שבועיים. לא ממליץ מאחר והיחס של השירות לקוחות אינו הולם ומטיחים בך האשמות שווא.
מוצר:
כסא מנהלים ורד
תמונת משתמש
שם:
עזרא
תאריך:
28/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זכיתי במכרז בתאריך08/01/31 במצלמה מסוג אולימפוס,לאחר שבועיים פניתי טלפונית, השארתי הודעות במשיבון, פניתי במייל ,קבלתי הודעה חזרה שהמייל התקבל והבקשה בטיפול ,עבר עוד שבוע ,שוב פניתי במייל ,שוב קבלתי מייל אישור אך שום דבר לא זז
ובינתיים כחודש אני ללא מצלמה וללא טיפול הולם
מוצר:
מצלמה sp550
תמונת משתמש
שם:
סימפתיה במגע
תאריך:
15/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ג. יפית, תתעוררי !!!
** אתר גט איט כבר לא מה שהיה פעם **
הייתי עושה בדק בית רציני ומעיף את אלו שבאים להעביר את הזמן במקום לעבוד.
הזמנתי את המקרר ב- 8/ינואר והוספתי הערה כי אני מעוניין שהמקרר יגיע החל מאמצע חודש פבר'. ב- 10/פבר' יצרתי קשר עם הספק על מנת לתאם מועד הספקה. לתדהמתי התברר לי כי ההזמנה בוטלה ולא ברור לי למה. המתנתי 3 ימים לחזרתם של שירות הלקוחות עם הסבר מספק מה קרה, במקום זאת, אני מקבל אישור חדש להזמנה של המקרר. שלחתי פניה נוספת נרגשת על כך שלא חוזרים אלי ומזמינים בשבילי שוב את המקרר בלי לשאול אותי אם אני מעוניין עדיין וביקשתי לבטל את ההזמנה. לא נענתי, כמובן. יצרתי קשר טלפוני, לאחר המתנה (לא קצרה!!) ענה לי מישהו מאוד עייף בצד השני שמודיע לי שההזמנה קיימת, חיה ונושמת. לאחר שהתנפלתי על היצור האדיש שישב בצד השני של הקו, הוא ה ס כ י ם לבטל לי את ההזמנה ללא דמי ביטול. היום ה- 15/פבר' ועדיין לא קיבלתי אישור על ביטול ההזמנה ואישור על כך שאין לי דמי ביטול.
אני לא אקנה שוב בגט איט אם אמצא מוצר באתר אחר.
מוצר:
מקרר LRE345V-WMB
תמונת משתמש
שם:
Daniela Ganapol
תאריך:
28/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השתתפתי במכרז על המיקרוגל. רק 13 שעות אחרי סגירת המכרז "עודכן הסטטוס של ההצעה שלי וקבלתי אימייל המודיע לי של זכיתי. לאחר כחצי שעה קבלתי אימייל נוסף המודיע לי שאני כן זכיתי. בבירור טלפוני נאמר לי שלא זכיתי ולבסוף לאחר כמה דקות נאמר לי שכן זכיתי. מה אני אגיד לכם...קראתי בביקורות שאני לא היחידה שעברה את הטלטלה הזו אך אחדים שילמו קנס כי קנו במקום אחר לאחר שקבלו את ההודעה על אי זכיה שהתבררה כלא נכונה והיו צריכים לבטל את ההזמנה. יש לציין שלאחר שבועיים השתתפתי שוב במכרז ונראה לי שכל הליקויים תוקנו בכל הקשור בתפעול ועידכון האתר בזמן אמת.
מוצר:
מיקרוגל משולב MW729
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
26/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי, נתקלתי באותן בעיות כמו גולשים אחרים לפני במכרזים של GETIT. כדאי לכם לקרוא את התגובה הזאת עד הסוף, בתקווה שאינה ארוכה מדי עבור זאפ, על מנת שלא תעשו את אותן טעויות.
כל גולש באתר של גטאיט צריך לאשר שקרא את התקנון. עד כאן בסדר. ומה אומר התקנון שלהם? ובכן - הוא מטעה מאוד.
סעיף 8.9. שבו אומר מפורשות כי המוכר (שאינו GETIT אלא יבואנים שונים של כל מני מוצרים) יכולים לקבוע "מחיר מינימום". כלומר, שאם ההצעה שלכם נמוכה ממה שנקבע מראש לא תוכלו בכלל לזכות במוצר. כאן כבר יצויין שניתן להגיש 5 הצעות, וכולן עלולות להופיע כ"לא זוכה" במידה והצעתכם נמוכה ממחיר המינימום.
עד כאן גם בסדר. ואולם, סוף אותו סעיף קובע ש"הסטטוס הזמני" של הצעתכם אינו סופי, ורשימת הזוכים תיקבע לאחר שייבדקו כל ההצעות. כך גם כשאתם נכנסים לזירת המכירה מופיעה הערה זאת (ללא תחילת הסעיף). וכאן קבור הכלב.

אני ניגשתי למכרז באתר GETIT ביום 8.7.07 על מכונת כביסה. הסטטוס הופיע כ"לא זוכה". מאחר והייתי בטוח שהצעתי נמוכה ממחיר המינימום נגשתי במקביל, באותו אתר, למכרז על מכונה מסוג דומה. הצעתי למכונה השניה זכתה.
לאחר כמה דקות פתאום הסטטוס של ההצעה שלי במכרז הראשון הפך ל"זוכה".
כך נתקעתי עם שתי מכונות.

למותר לציין שהשיטה של GETIT עלולה להטעות כל גולש שרוכש בדרך כלל במכרזים. אני בכל אופן לא מכיר אתר שפתאום הופך "לא זוכה" ל- "זוכה". מצב הפוך עלול להיות אם ההצעה שלך גבוהה ופתאום מישהו מציע הצעה גבוהה יותר.

בכל אופן, מיד הכנסתי הודעה בדף שירות הלקוחות והסברתי מה קרה. למחרת, כשהתקשרו אלי מהיבואן BSH והודיעו לי שאני צריך לבטל גם בפקס גם הבנתי שלא נכון מה שכתוב בגטאיט ולפיו ניתן לבטל הזמנת מוצר גם דרך האתר שלהם.

דרך הייסורים שלי לא תמה בזה. התברר לי למחרת הזכיה שהמכונה שבה זכיתי בכלל לא נמצאת במלאי של היבואן, ולכן היא הגיע אלי בכמה ימי איחור. בנוסף לכל הצרות, למרות הביטול של הזכיה הלא רצויה של המכונה הראשונה - היבואן חייב אותי על שתיהן.

בסופו של דבר לא חייבו אותי על ביטול המכרז (לאור הנתונים באתר כרטיס האשראי) אך הדבר גזל ממני זמן רב, מכתבים לגטאיט, ליבואן ולחברת האשראי.

לכל אלו אוסיף כי פניה לשירות הלקוחות של גטאיט דרך האתר שלהם נענית רק לאחר כמה ימים, אך ניתן לזרז זאת על ידי חיוג למספר הטלפון שלהם באתר.

לאור כל זאת שירות הלקוחות קיבל ממני ציון בינוני. בנוחות הזמנה ובדירוג כללי נתתי ציון ממוצע - הממוצע בין הקלות של השתתפות במכרז לשיטת המכרז העלולה להטעות את הצרכנים.

לסיכום - הייתי קונה שם שוב אך בפעם הבאה אדע להיזהר!
מוצר:
מכונת כביסה WAS@$$$!ME
תמונת משתמש
שם:
galit
תאריך:
17/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך מכרז ב10 ביולי, הובטח שיגיע תוך 3 ימי עסקים. היום כבר 17 ביולי וטרם הגיע. מנפנפים אותי בשירות הלקוחות. בעלי במילואים ולפני כשבועיים ילדתי. איני יכולה לצאת מהבית ללא העגלה וזה מאוד קריטי עבורי זמן האספקה. אין עם מי לדבר.
מוצר:
עגלת תינוק kids starוMatrixו kids starוMatrixו
תמונת משתמש
שם:
chen
תאריך:
17/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני נוהג לרכוש מוצרים באינטרנט מעת לעת. חוויה כזו איומה עדיין לא חוויתי. מקרים כאלה מוציאים שם רע לקניות באינטרנט. ולעצם המקרה:
ראשית, אין עם מי לדבר (צריך להקדיש ימים כדי לתפוס אותם בטלפון).יש לכם זמן? הלא לשם הנוחות אנו מזמינים מוצרים באינטרנט? תקנו אותי אם אני טועה.
שנית, עבר חודש ממועד ההזמנה...ואנחנו עדיין מחכים.
שלישית, רצינו לשנות (בימים הראשונים) ממשלוח לאיסוף עצמי- לא הצלחנו.
רביעית, כבר מספר פעמים הובטח ש...אוטוטו...הם מזרזים את החנות.
חמישית, החנות והם זורקים אותנו אלה על אלה ללא הרף.
האם צריך עוד פרטים כדי לשכנע מישהו שלא כדאי?
אה כן, שישית- איימו עלינו שעלינו לשלם 80 ש"ח דמי ביטול אם נבטל את ההזמנה.
נו, לא הגיע הזמן לערב גורמי אכיפה לדעתכם?
המנעו ...המנעו ...המנעו...
אנחנו שוקלים לתבוע.
מוצר:
מצלמת וידאו DVD VDRD150
תמונת משתמש
שם:
shay
תאריך:
28/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השתתפתי במכרז והודיעו לי במהלך המכרז שהצעותי לא התקבלו ובהמשך נשלח לי מייל ש"כמעט" זכיתי ושאנסה שוב .
לאחר שרכשתי מקרר באתר אחר , פתאום הודיעו לי - לאחר יום - שזכיתי במקרר .
בעבור הביטול של ההזמנה שלא עשיתי , חויבתי במאה ש"ח תחת התירוץ שכך זה בתקנון ורשום באותיות הקטנות תחת כוכבית.
לא מקובל. זו הונאת הציבור .
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
יהודית
תאריך:
23/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היזמנתי את מה שהוגדר באתר כמגהץ קיטור. קבלתי מגהץ אדים. שאלתי למה ? נאמר לי כי "הם " קוראים לזה מגהץ קיטור . ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
מגהץ קיטור
תמונת משתמש
שם:
אברי
תאריך:
01/04/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי למכרז מינימום. נרשם שלא זכיתי וקניתי בסוף במקום אחר. לאחר יום קיבלתי מייל שכן זכיתי. כל נסיון להסביר שצורת המכירה פשוט מטעה נתקל בתגובה חסרת סבלנות ואף כעסנית מצד שירות הלקוחות ועוד באו אלי בטענות.
כאשר ביקשתי לדבר עם אחראי נתקלתי בסירוב. לבסוף הייתי צריך או לקחת את המוצר, או לשלם קנס.
בקיצור - חווית קניה לא טובה.
מוצר:
תנור אפיה DOP430XJ
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
21/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשנו מתנה שימושית ונתקלנו בעבר הזה... נשמע טוב ושימושי. ההזמנה דרך getit היתה קלה ותוך שניות סיימנו את התהליך. קיבלנו באותו הרגע אישור על ההזמנה למייל, השעה היתה 7 בערב.
למחרת בבוקר התקשרו לאשר את כתובת המשלוח ולאחר יום נוסף כבר הגיע המוצר עם שליח עד הבית כבר בבוקר. הלוואי וכל החנויות יתנהלו כך, תוך פחות מ-40 שעות מרגע ההזמנה!!(לא וידוא הפרטים, ההזמנה!) המוצר כבר היה אצלנו ארוז בקפידה.
מוצר:
עכבר מצגות אלחוטי tk4300p
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
13/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כרטיס הטלויזיה נותן איכות צפיה ירודה. התוכנה מאד לא ידידותית. התמיכה בגרנדטק חלשה ולא עונה על הבעיה.
החזרתי את הכרטיס, חייבו אותי ב-5% והבטיחו לזכות את כרטיס האשראי. חלף חודש וגם חודשיים ולא החזירו. אחרי 3 פניות לחנות זיכו את כרטיס האשראי וניכו עוד 1.5 ש"ח. למה? ככה. יש לבדוק לאחר החזרה אם אכן זוכה החשבון. אולי אם הלקוח לא בודק אז לא מחזירים כסף או מחזירים סכום נמוך יותר.
אני בטוח לא אבצע רכישה נוספת בחנות זו.
מוצר:
כרטיס טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
טדי
תאריך:
27/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאחד ממכרזי מחיר המינימום, לרכישת פלאזמה של טושיבה.
בטעות אצבע (עקב חוסר היכרות עם סוג המכרז) הקשתי מחיר וקיבלתי תשובת "לא זוכה".
ליום המחרת קיבלתי מייל (דוא"ל) על זכייתי במכרז, התקשרתי לשירות הלקוחות בו ברגע קבלת המייל, ומהעבר השני ניתקלתי בשירות לא אדיב ואף נוטה לגסות, ואף חוייבתי בדמי ביטול עקב טעותי!
אציין שרכשתי והנני רוכש כמעט את כל המוצרים החשמליים הרבים בביתי בעזרת אתרים באינטרנט ומעולם לא ניתקלתי ביחס כה לא מקצועי ואדיב כמו באתר זה - לתשומת ליבכם!
מוצר:
PLAZMA
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
26/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קרוב לחודש ימים ולאחר שכל פנייותי לספק לא נענו- פניתי לאתר GETIT לסייוע. תשובתם הייתה חברת "דולי מחשבים" אינה עומדת בהתחייבויותיה וכי אפנה לחברת האשראי לביטול המשך הניכויים וכי הם ( אתר GETIT )ׂ "אינם חבים באחריות כלשהיא בין במשרין ובין בעקיפין...".
מרגע זה ואילך הם הפקירו אותי ואף לרוב פנייותי לא טרחו לענות, בפנייותי בקשתי שייטלו אחריות על כשלון התמורה שכן הם אלה שפנו אלי באימייל והציעו לי לקנות את המחשב, הם אלה שהעבירו את פרטיי האישיים לספק,הם אלה שהיו חייבים לבדוק את האתנות הפיננסית של הספק ולדאוג לערבוייות כך שכספי כלקוח שלהם לא יהיה הפקר.
הפסדתי תשלום ראשון + הובלה, אבל הם הפסידו אותי את בני משפחתי ורבים מחברי שעידכנתי אותם בנושא זה, כמו כן לעולם לא אקנה מוצרים דרך האתר GETIT. לאור זאת לא ממליץ לרכוש מוצרים דרך אתר זה שמפקיר לקוחות.
מוצר:
מחשב 2800
תמונת משתמש
שם:
ויליאם
תאריך:
25/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה יחסית קלה, למרות שהיה חסר מקום לבחירת סוג הסלקטור (בתוך טיח/מחוץ לטיח)
המוצר הגיע באיחור רב, וגם המוצר הלא נכון, למרות שביום ההזמנה דיברתי עם הספק לוודא שאכו ישלח המוצר הנכון.
כשהתקשרתי להתלוננן, ביקשו ממני לשלוח את המוצר אליהם ואז יחליפו, במקום, כמו שעושים במקומות יותר רציניים (ויש הרבה כאלה) שולחים שליח שוב עם המוצר הנכון להחפלה. מאחר שלא הסכמתי לבזבז שוב את שמני ולחכות שוב שבועיים עד ההחלפה במקרה הטוב, כתבו לי במייל שאם אני רוצה , אני יכול להחליף את המוצר בפתח תקווה (היצרן), כמובן בלי לציין כתובת או למי לפנות. בקיצור, זלזול מוחלט בלקוח.
אני יותר לא אקנה במקום הזה יותר.
מוצר:
חוס שיחות לסלולאר Selector IN
תמונת משתמש
שם:
לירן
תאריך:
30/01/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו שני מכשירים דרך גט איט המכשירים הגיעו תוך ארבעה ימים
היה מאוד קשה להגיע לספק דרך גטאיט רצינו לקבל תמיכה אבל בסוף השגנו את הספק דרך המייל שחזר מייד ועזר לנו לתפעל את המכשירים בצורה מלאה
שרות מעל המצופה!!!
מוצר:
נגן MP4 YM499
תמונת משתמש
שם:
yochanan
תאריך:
18/01/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שלושה שבועות שלא קיבלתי, פניתי אליהם והורצתי מאחד לשני (שניה), אמרו שמחפשים לאן זה נעלם ןאחרי שבוע נוסף של ריצות ביטלתי את ההזמנה
מוצר:
MP3 IGE793
תמונת משתמש
שם:
מריוס
תאריך:
23/11/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב דרך Getit.
אחרי שהתקופה של 14 ימי עשקים עברה פניתי לGetit ששלחו אותי לספק (שלא חזר עליי).
בשלב מסויים (יותר מחודש אחרי ביצוע ההזמנה) קיבלתי הודעה מ-Getit כי חברת doly labs בע''מ איננה עומדת בהתחיבויות שנטלה והמלצה לבטול העסקה.
בנוסף הם הודיעו ש''גט איט'' אינה חבה באחריות כלשהי, בין במישרין ובין בעקיפין בקשר עם מוצרים אלה ו/או מכירתם''.

בקיצור הפסדתי תשלום ראשון ומחיר המשלוח.
לא ממליץ לקנות מאתר שלא עוזר באמת בשעת מצוקה.
מוצר:
מחשב Sempron 2800
36
37
38
39
40
41
42
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply