חווית קנייה מדהימה ומהירה,בכל שאלה או בירור על פריט מסויים אני מקבל תשובות מדויקות שירות לקוחות עם מענה יעיל מהיר ומקצועי! הפריט הגיע אליי עד לפתח הבית עם שליח מדואר ישראל,
בפירוש אני יחזור לבצע עוד קניות בהמשך. תודה רבה לכם אין עליכם!!!
מוצר:
בידורית קריוקי דגם: PSQ47
שם:
Alexey
תאריך:
23/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר של GETIT, בחרתי כמה דגמי בשמים, אח"כ התיעצתי בבית, השלמתי קניה עם " איסוף עצמי", אבל בפועל הגיע לסניף הדואר הקרוב
מוצר:
בושם לאישה Elizabeth Arden Elizabeth Arden
שם:
אלכס
תאריך:
22/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נמצא דרך זאפ ב Getit. הזמנתי אותו במכירה פומבית אך לא זכיתי, ביום למחרת נציג של Getit התקשר אליי והציע לרכוש בתוספת קטנה להצעתי והסכמתי. הרכישה בוצע וקיבלתי אישור על כך עם ציון שהמוצר יגיע אליי תוך 5 ימי עבודה. אחרי שבוע לא קיבלתי כלום והתקשרתי לGetit לבדוק איפה המוצר, הנציגה הבטיחה לבדוק ולחזור אליי אך כאשר לא קיבלתי שום טלפון התקשרתי למחרת לחברה שוב ושוב קיבלתי אותה הבטחה. כך נמשך כמה ימים. מספר טלפונים, בלי תשובות, אף נציג לא חוזר, המתנה ובזבוז זמן. בסוף נאמר לי שהדרך היחידה שהחברה יוצרת קשר עם ספק - מיילים. ביקשתי שישיגו מישהו טלפונית אך נאמר לי שבלתי אפשרי למרות שטלפון של הספק מופיע בהזמנה ואני בטוח גם אצל Getit. בסוף התקשרתי בעצמי לאלקטרא האמורים לספק מוצר זה ותוך כמה חיוגים מהירים הגעתי למחסן בו נאמר לי שהזמנה שלי לא הגיעה כלל אליהם ומעבר לכך המוצר בכלל לא במלאי... חזרתי לGetit ביקשתי זיכוי אך שוב השירות גרוע - נחזור אליך וכו'. כמובן לא ברור לי מדוע המוצר שלא נמצא פורסם והשתתף במכירה. ביטלתי את ההזמנה דרך חברת כרטיס אשראי שלי. עוד טירחה מיותרת. לא אחזור על החוויה של רכישה דרך Getit ולא אמליץ עליהם למכרים שלי. שירות גרוע, אין כלל דאגה ללקוחות עבורם מבצעת רכישה או לפחות התנהלות מקצועית או יעילה.
תגובת החנות:
הלקוח אלכס מכפר יונה הזמין בתאריך 15/07/2015 שואב אבק פיליפס, השואב אבק מסופק ישירות מהספק אלקטרה מוצרי צריכה ועקב כך אין לנו שליטה על המלאי, בתאריך 22.7.15 פנה אלינו הלקוח שעדיין לא קיבל את המוצר, יש לציין שכרטיס האשראי נסלק רק לאחר אישור ההזמנה על ידי הספק, פנינו אל הספק על מנת לבדוק את טענת הלקוח, באותו יום עודכנו שנגמר המלאי של המוצר במחסן הספק, יש לציין שכרטיס האשראי של הלקוח כלל לא נסלק והלקוח לא חוייב, ללקוח הוצע לקבל מוצר אחר מהאתר או לבטל את ההזמנה, הלקוח החליט לבטל את ההזמנה, בתאריך 28.7.15 בוטלה ההזמנה על ידי הספק, יש לציין בשנית שכרטיס האשראי של הלקוח לא נסלק כלל, שרות GETIT
מוצר:
שואב אבק נגרר דגם: FC8761
שם:
battsi
תאריך:
20/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתר גט איט הינו האתר הכי ידידותי המוצרים הינם במחירים מאוד זולים השירות מעולה. המוצר שרכשתי הגיע לפני הזמן ההזמנה הייתה מדוייקת. אנ ממליצה לעוד לקוחות להתנסות באתר זה ושלא יצטערו.
מוצר:
מדיח כלים DWC1250
שם:
ג'ק
תאריך:
19/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקניה בוצעה דרך האינטרנט. המוצר הגיע בזמן ואולי יום יומיים קודם. מרוצה מהקניה אמשיך לרכוש מ getit.
מוצר:
רחפן עם מצלמה 4
שם:
דודי
תאריך:
19/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר וקיבלתי מוצר אחר ... פשוט שלחו לי מוצר אחר בגלל שלא היה במלאי .
מוצר:
מנורת LED עם שלט לא ידוע
שם:
איגור
תאריך:
19/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תיאור מוצר מפורט , חווית קניה מעולה , אספקה מהירה . אני יקנה מוצרים מאתר זה גם בעתיד.
מוצר:
מכשיר POWER BANK משולב דגם: להטענת סמארטפונים/להתנעת 1
שם:
ערן
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נמכר מוצר מקולקל. החברה מאשרת שהמוצר רועש. הטכנאים מאשרים שהמאוורר של המוצר לא משנה מהירות ועובד כל הזמן על המהירות הגהוהה ביותר. עדיין, החברה לא לוקחת אחריות ומחליפה את המוצר. אכזבה קשה.
תגובת החנות:
הלקוח ערן מחיפה הזמין בתאריך 1.6.15 מזגן פירלס עם התקנה, יש לציין שהמזגן שהלקוח רכש מגיע עם דירוג אנרגטי נמוך ועקב כך המחיר היה נמוך גם כן, יש לציין שאנו מוכרים מגוון רחב של מוצרים עם דירוגי אנרגיה שונים בתאריך 7.6.15 הותקן המזגן בדירתו, בתאריך 30.6.15 פנה הלקוח על כך שהמזגן רועש, בתאריך 7.7.15 ביקר טכנאי אצל הלקוח והוסבר ללקוח שזה הרעש של המזגן, הלקוח ביקש לבטל את העיסקה, הוסבר ללקוח שאחרי התקנת המזגן לא ניתן לבטל את ההזמנה, הוסבר ללקוח שאם ישנה בעיה בקירור ניתן לפנות לנוני השירות והם יטפלו במוצר, שירות גטאיט
מוצר:
מזגן פירלס peerless NL-18000
שם:
Carmela
תאריך:
12/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המזגן הוזמן ב-27 ביולי. הגיע כעבור ארבעה ימים. קשה מאוד היה להשיג בטלפון את החברה לבירור מועד ההתקנה, המתנה ארוכה למענה, שעות מענה רק מ-9.30 בבוקר ועד 15.30. הודעה על השארת שם וטלפון והבטחה שיתקשרו. לא מתקשרים. הצלחתי להודיע על כך שאני מוותרת על ההתקנה, ומבקשת זיכוי בעבורה. הובטח לי זיכוי בסכום של כמעט 800 שקלים, ושיודיעו לי עליו במייל. שום דבר. התקשרתי למתקין שלא שייך לחברה,,באופן פרטי. הוא חפר, חיבר עשה הכל ואז התברר שחלק אחד של המזגן - החלק שבתוך הבית - הוא אכן לפי ההזמנה, אבל החלק השני - שמורכב בחוץ - איננו לפי ההזמנה ואי אפשר להביא את המזגן לפעול בגלל כך. מסע ייסורים של טלפונים ללא מענה - החל. עם תחילת השירות בשעה 9.30 באחד הימים תפסתי בטלפון את אחת העובדות. הבטיחה שתשוב ותטפל בעניין, אמרה שזו בעיה של הספק אבל הבטיחה שבתוך 48 שעות תהיה תשובה מהספק. השאירה לי מייל שלה. שלחתי מיילים פקסים עוד ועוד, בלי סוף, גם דרך אתר getit וגם אל העובדת. ימים של חום לוהט ונאלצתי לעזוב את דירתי ולהתגורר אצל בני משפחתי. גם הם ניסו להתקשר טלפונית. שלחנו אתמול מכתב וטופס לביטול עסקה, כל העסקה. שום תשובה או תגובה לא הגיעה. שירות הלקוחות פשוט לא קיים, עושים צחוק ממצוקה של בן אדם ששילם הכל ומצפה לפתרון הבעיה שנעוצה בחברה. בעבר קניתי לא פעם באתר getit, ופעם אחת הייתה בעיה לא גדולה. אבל, לא עוד!!!! לא ייאמן איך מתייחסים שם ללקוח. נאמר לנו שהמנכ"ל עונה לפנייה אליו כעבור 72 שעות!!! כמובן שאין לי מושג איך פונים למנכ"ל ומיהו. זוועה!!!!!! עולם שלישי!!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה כרמלה הזמינה בתאריך 21.7 מזגן מתוצרת אלקטרה, הלקוחה הזמינה את המזגן ללא התקנה דרך מתקין מורשה מטעמנו, המזגן מסופק ישירות ע"י היבואן הרישמי אלקטרה מוצרי צריכה, בתאריך 30.7 סופק המזגן ללקוחה, בתאריך 9.8 לאחר 8 ימי מקבלת המוצר הלקוחה טענה שהמתקין שהיה אצלה טוען שהמוצר שהתקבל המדחס לא תואם ליחידת פנים, יצרנו קשר עם הספק וביררנו את טענת הלקוחה, על אף שהספק טען שהמוצר סופק כמו שצריך אושר ביטול ללא כל חיוב, ההזמנה בוטלה ללא חיוב ונמסר ללקוחה זיכוי מלא, שירות GETIT
מוצר:
מזגן אלקטרה לדירה קטנה פלוס התקנה בדירה electra classic INV12 AN
שם:
forhas
תאריך:
03/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אמנם המשלוח הגיע בזמן סביר אבל במידה ויש תקלה במוצר (כמו במקרה שלי) זה בלתי אפשרי להשיג אותם. ספק שירות נמדד ביכולתו לספק שירות, לספק את המוצר עצמו זה לא העניין. גט-איט יודעים לספק את המוצר אבל ככל שזה נוגע לשירות לאחר ההספקה הם מפנים את הגב. נסו לתפוק אותם בעצמכם, תבדקו אם אתם מצליחים (הכי רחוק שתגיעו זה שירות הודעות): 1-599-540-540 או אם הזמנתם באל-כל אלקטרוניקה (הם הבעלים של גט-איט, אותה גברת בשינוי אדרת): 1599-500250
אם תצליחו אשריכם, שתהיה לכם קניה מהנה.
תגובת החנות:
הלקוח יוגב מתל אביב הזמין בתאריך 19/07/15 שואב אבק רובוטי, המוצר סופק בתאריך 28.7.15 ע"י דואר ישראל, בתאריך 3.8.15 פנה אלינו הלקוח לראשונה וביקש את המספר של השירות המוצר, באותה שיחה נמסר ללקוח מספר הטלפון של השירות, יש לציין שאין לנו פניות מהלקוח לפני כן ניתן לפנות אלינו ע"י ממשק הודעות באתר/מייל/פקס או טלפון רב קווי, שירות GETIT
מוצר:
שואב אבק רובוטי D76
שם:
Shtein
תאריך:
28/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניה בוצע ב 3/7/2015 , היתי אמור לקבל קניה אחרי ( או תוך) 14 ימי עבודה. עד שלא פניתי אל אתר - אף אחד לא טלפן, לא הודיע אל איחור נכון לעתה גם עדיין לא קיבלתי מוצר( אמנם ב 22.07 קיבלתי מייל שאתעדכן בהקדם! מתי זה?)
תגובת החנות:
הלקוח מיכאל מחיפה הזמין בתאריך 3.7.15 דוקרני תאורה, הדוקרנים מסופקים ישירות ממחסני הספק "י.נ אחזקות", המוצר נמכר עם זמן אספקה של 14 ימי עבודה, עד כתיבת תגובה זאת בזאפ הלקוח לא פנה אלינו כלל, לאחר כתיבת תגובה זאת פנינו לספק שמסר לנו את מספר החבילה שנשלחה, מספר החבילה נמסר ללקוח והן הספק יצר קשר איתו ישירות לוודא שהמוצר סופק לשביעות רצונו, שירות GETIT
מוצר:
דוקרני תאורה לא ידוע
שם:
Saul
תאריך:
26/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השליח לא הצליח להעלות את המוצר הביתה כי היה מאוד כבד וכן היה גדול מידי למעלית. כמוכן לא רשום באתר שלא כולל הרכבה ואין אופציה להזמין הרכבה. ביקשתי לבטל הזמנה וחייבו אותי על משלוח (אפילו שלא קיבלתי את המוצר) ודמי ביטול. לא אזמין בחנות זו בעתיד.
תגובת החנות:
הלקוח שאול מרעננה רכש ערסל רשת המוקף ברשת נגד יתושים בתאריך 18.7 מידות המוצר אשר רכש המוצר 225x140x190 ס''מ , בזמן הרכישה לא ציין הלקוח שאינו גר בקומת קרקע, בתאריך 25.7 הגיע השליח לאחר תיאום מולןו לספק את המוצר, בזמן האספקה הלקוח הבין שהמוצר אינו נכנס במעלית אשר בבניין שבו מתגורר וגם לא עובר בגרם המדרגות, הוסבר ללקוח שעקב כך עליו להזמין על חשבונו מנוף שיעלה את המוצר לדירתו, הלקוח לא היה מוכן לכך וטען שהוא לא רוצה את המוצר, עקב כך בוטלה הזמנת הלקוח,
מוצר:
ערסל ומחצלת נועם
שם:
דורון
תאריך:
23/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר הזה 3 מזגנים בתאריך 21/07/15 אולם למחרת התקשרה נציגת מכירות שלהם ששאלה באם אני רוצה להוסיף פרעטעם לרכישה כגון מעמד ועוד והאם אני רוצה לשדרג את המזגן בדגם מתקדם ובתוספת של 199 ש"ח . לאחר שעניתי כי אנני מעוניין לשדרג או להוסיף פריטים אז היא נזכרה לעדכן אותי שהמוצר נגמר מהמלאי וההזמנות שלי מבוטלות?!. יש לציין שהייתי מזמין מס' 7,8 ו-9 כאשר היום 23/07/15 נכנסתי לאתר וראיתי שקיימים 443 נרשמים. אין ספק שהם עושים סלקציה לפי רמת היכולת שלהם "לסחוט" כספים מלקוחות. אני לא אהיה יותר בין המזמינים מהם ואתריע בפני כל מי שאוכל לא להתקרב לאתר שזו התנהלותו.
תגובת החנות:
שלום הלקוח דורון מראשון לציון רכש בתאריך 21.7.15 ב3 הזמנות שונות 3 מזגנים מהאתר, מכיוון שישנו מלאי מוגבל מהמוצר אנו מגבילים את המכירה ליח אחת ללקוח כפי שמופיע בעמוד המכירה http://www.getit.co.il/ie2/ProductDetails_Forsupplier.asp?SuppTest=1&PID=68074 בתאריך 23.7.15 פנינו ללקוח והסברנו לו שמדובר במכירה שמוגבלת ליח' אחת ללקוח הוסבר ללקוח שניתן לקבל יח' אחת בלבד במחיר שרכש אך הלקוח ביקש לבטל את כל ההזמנות עקב כך בוטלו ההזמנות ללא חיוב, אם הלקוח עדיין מעוניין לרכוש יחידה אחת במחיר הנל אנו מוכנים לספק לו אותה כנראה שמדובר במתקין מזגנים או במתחרה שמנסה להשחיר את פני האתר על ידי פירסום ביקורת פוגענית כיוון שהוא אף טוען בביקורת עצמה "שהייתי מזמין מס' 7,8 ו-9", אנו שואלים מדוע אדם נורמטיבי יצטרך 9 מזגנים?? צר לנו שבחר לעשות זאת כך, אנו מנסים לספק לקהל הלקוחות את השירות המירבי
מוצר:
מזגן דגם f-15
שם:
Georgiy
תאריך:
22/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הכל מצויין.משלוח מהיר.שירות מעולה.כדי מאוד להזמין מאתר אינטרנת הזה כי זה אמין ובטוח.הכל יגיע בזמן.תודה רבה לצוות אתר אינטרנת.הכל מצויין.משלוח מהיר.שירות מעולה
מוצר:
ספסל כושר ds6003
שם:
יהודה
תאריך:
20/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה באתר קלה ומהירה שכללה גם את היסטוריית הקניות הקודמות שלי . וברכישה האחרונה המחיר היה ממש משתלם !
מוצר:
רמקול אלחוטי LG ND5530
שם:
amir
תאריך:
19/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
1. נאמר- 10 ימי עסקים. המקרן הגיע 5 שבועות מאוחר יותר. 2. לא צורפה חשבונית. [חשבונית נישלחה לאחר בקשתי] 3. המקרן המובטח הנו- .grandtec גרנדטק. קיבלתי מקרן אחר לגמרי- visonteek, gt-120 4. המקרן שהתקבל אומנם "עובד"- אך הכל מטושטש- אי אפשר להשתמש בו למצגת; וגם לרוב מתנתק החיבור בינו למחשב והוא אינו עובד. 5. בפניותיי הרבות לחברה- נאמר לי כי הם לא מטפלים ועליי לפנות לספק 6. למרות שלא נראה ל ראוי מקצועית כי אני אפנה לספק מאחר והם מכרו לי את המוצר, עשיתי זאת- השארתי 3 הודעות טלפוניות- ללא מענה מהספק 7. כאמור חזרתי שוב ושוב בבקשה ל"GET IT" להחזיר את המקרן אליהם ולקבל החזר- ללא הצלחה- GET IT- טוענים שהם רק אתר מכירות ולא הספק ולכן לא קבלו חזרה את המוצר ולא יחזירו את כספי
תגובת החנות:
הלקוח אמיר מקריית חיים הזמין בתאריך 7.5 יום חמישי מקרן מולטימ דיה דגם 80" של הספק גרנדטק במחיר של 669 המקרן אינו של חברת grandtec גרנדטק כפי שהלקוח טוען אלא שם הספק של המוצר הוא grandtec גרנדטק המקרן נשלח ישירות ע"י ספק המוצר, המוצר נרכש עם 7 ימי אספקה מתאריך אישור כרטיס האשראי, בתאריך ה18.5 פנה אינו הלקוח ובירר בנוגע למשלוח אנו פנינו לספק וקיבלנו שהחבילה יצאה דרך דואר ישראל ומספרה RR547948520IL לפי דואר ישראל דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 03/06/2015 באמצעות יחידת הדואר מערבית אשר בקרית חיים בתאריך 23/6/2015 לאחר 20 ימים מקבלת המוצר פנה הלקוח "המקרן שהתקבל אומנם ''עובד''- אך הכל מטושטש- אי אפשר להשתמש בו למצגת; וגם לרוב מתנתק החיבור בינו למחשב והוא אינו עובד" נמסר ללקוח שיש לפנות לתמיכה טכנית של הספק של המוצר על מנת שיבררו את פנייתו, מאז ועד היום (19.7 ) הלקוח לא פנה אלינו שוב ולא לספק למיטב ידיעתנו תמוה בעייננו שהלקוח כותב שפנה אלינו פניות רבות מכיוון שמופיעה אצלינו רק פניה אחת בתאריך 23.6, אם ללקוח ישנה בעיה במוצר ועדיין לא הסתדר הנושא הוא מוזמן לפנות אלינו
מוצר:
מקרן דגם 80 אינצ'
שם:
אלון
תאריך:
16/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הזמנה קצר ונוח. המוצר הגיע בזמן. המוצר - מצוין במחיר טוב מאוד. לא נדרשתי לשירות לקוחות. מומלץ - אמשיך לקנות בחנות זו. תודה רבה
מוצר:
בושם לגבר night flight
שם:
לקוח לא מרוצה
תאריך:
01/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות את התנור דרך הנציג מכירות של החנות במענה הטלפוני. לאחר הסבר שקיבלתי מהנציג שאלתי לגבי ההתקנה והאחריות. נאמר לי בפירוש שאני מקבל את המוצר במשלוח ומתקין לבד. לפי דבריו של הנציג: זהו מכשיר מאוד פשוט, פשוט מחבר לחשמל והוא עובד. אז שאלתי האם אני לא צריך להזמין טכנאי של מנפיק האחריות (כמו שמקובל ע"י רוב החנויות) להתקנת המכשיר כדי שהאחריות תהיה תקפה? הנציג בשם אורי אמר לי בצורה חד משמעית שלא. פשוט מחבר לחשמל וזהו והאחריות תקפה. הגדלתי ראש ושאלתי את אורי מי זה היבואן ונותן האחריות? אורי אמר י.שלום. התקשרתי לי.שלום ושאלתי אותם האם הם נותנים אחריות גם אם אני מתקין את המכשיר לבד? התשובה שקיבלתי הייתה חד משמעית שבשום פנים ואופן לא. כדי שהאחריות תהיה תקפה מבחינתם אני חייב להזמין טכנאי להתקנה ועלות הגעתו הינה 100ש"ח. חזרתי לאורי (נציג המכירות) וסיפרתי לו על כך אבל אורי המשיך לטעון שאין צורך בטכנאי אלה להתקין לבד. בשלב זה דרשתי לדבר עם המנהל של אורי. אחרי לא מעט טרטורים הועברתי אל אליאב שטען שהוא המנהל של אורי והסברתי לא את כל הסיפור. אליאב אמר שזאת טעות והם יעדכנו את זה באתר (אגב, עדיין לא עודכן וראיתי גם שיש תגובות קודמות על אותו הנושא) ושאל איך אנחנו יכולים להתקדם? אני אקצר את כל השיחה, ביקשתי שנסכם לי את העסקה לפני הרכישה. אז אמרנו שהמחיר הוא 1399 ש"ח נכון? נכון. עלות המשלוח 149 ש"ח נכון? נכון. ואתם לא נותנים אחריות במסגרת העסקה כי צריך לשלם מנפרד ליבואן על ההתקנה, נכון?.. על זה לא קיבלתי תשובה. השיחה כמובן הייתה הרבה יותר ארוכה מזה וכמובן שכל השיחה הייתה מוקלטת מההתחלה עד הסוף. בסוף נאמר לי ע"י אליאב (המנהל של אורי נציג המכירות) עזוב, לא רוצה למכור לך, אנחנו גוף פרטי לא חייבים למכור לך. עדיף שאני ואתה לא נעשה עסקים. ובזה השיחה הסתיימה ולא רכשתי מהם את המוצר (וטוב שכך) לסיכום: ממליץ לא להתקרב לחנות זו. אני מזהה ( בעין לא מקצועית) שיש פה הטעיית לקוח בוטה. תזהרו!
תגובת החנות:
הפנייה הינה הזויה ואינה רצינית, כל התגובה נראת כאילו שנכתבה על ידי מתחרה ומטרתה היחידה הינה לפגוע בשם של האתר, לנו לא ידוע על המקרה הנל , הלקוח אינו מוכן לחשוף שם פרטי או משפחה האם הדברים אשר כתובים אינם של אדם נורמטיבי מהיישוב, חיבור של ההתנור הנ"ל הוא פשוט להכניס תקע לשקע וזהו, צר לנו שאתר זאפ אינו בודק ומוודא את הדברים לפני העלתם לאוויר,
מוצר:
תנור אפייה eo3410
שם:
oferw
תאריך:
18/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
גם באתר החנות וגם בשיחת הקניה עם הנציג הובטחו לי 3 שנות אחריות יבואן על המייבש. בנוסף אמר לי הנציג שאין צורך בהתקנה מקצועית ושאוכל להתקין את המייבש בעצמי (זה הרי רק כבל חשמל וצינור פליטה...). לאחר שהגיע המייבש התקשרתי אל היבואן ושם נמסר לי שאם אתקין את המכשיר בעצמי לא אקבל כל אחריות. ההתקנה עלתה לי 290 ש"ח וניצלתי את הגעת הטכנאי להפיכת כיוון פתיחת הדלת. בדקתי עם הטכנאי את האחריות ונדהמתי שהיא רק לשנה. התקשרתי אל שרות החנות והובטח לי שזו טעות ושהיא תתוקן בקרוב. מאז הם רק "מורחים" אותי בסיפורים שהם עובדים על כך עם היבואן, על כך שאושרה האחריות ל-3 שנים ואפילו שפעמיים שלחו אלי בדואר את התעודה. בזבזתי איתם עשרות טלפונים וזמן יקר אבל את האחריות שהובטחה לא קיבלתי ובקרוב אברר איתם את הענין בבית משפט לתביעות קטנות. ממליץ לא לקנות ב-Getit ואם כבר עשית את התעות אזע להקליט כל שיחה איתם.
תגובת החנות:
המוצר נשלח ע"י הספק ישירות ללקוח בסביבות ה23.2.15 ה"התקנה" הינה חיבור לחשמל של המוצר + חיבור צינור פלסטיק ולכן מוזר שהלקוח לא יכל לעשות זאת לבד, יש לציין שהלקוח מעולם לא פנה על כך שביקשו ממנו כסף עבור התקנת המייבש , בתאריך 24.3.15 פנה הלקוח בנוגע לאחריות המוצר (אחרי חודש מקבלת המוצר), הוסבר ללקוח שכתב האחריות מגיע יחד עם הוראות המוצר, הלקוח פנה שוב 21.4.15 בנוגע לאחריות (לאחר חודש מהפנייה הראשונה וחודשיים מקבלת המוצר) שוב הוסבר ללקוח שהאחריות מצורפת יחד עם האחריות אבל בכל זאת ניתן לבקש שהיבואן ישלח לו את האחריות בדואר, הלקוח ביקש שכתב האחריות יועבר לו בדואר את כתב האחריות, כתב האחריות נשלח בדואר ע"י היבואן, אם הלקוח עדיין לא קיבל את כתב האחריות נשמח לבקש מהיבואן שיעביר לו שנית במייל על מנת לזרז את התנליך, בכל מקרה אם ללקוח יש תקלה במוצר הוא תמיד יכול לפנות אלינו על מנת שנטפל מול נותן השירות י שלום,
מוצר:
מייבש כביסה T65170
שם:
עופר
תאריך:
14/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את ארון הנעליין באתר, התקשרתי, לעסק בנושא מועד חזרו אלי מיד, היה במלאי אספתי מיידית. הארון סופק באריזה טובה ועל פי כל הנתונים
מוצר:
ארון נעליים מפואר
שם:
שניאור
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע ממש בזמן. שיטת המשלוח מוצלחת. ההזמנה הייתה פשוטה מאוד וגם התקשרתי לברר בשירות הלקוחות על המוצר וענו לי בסבלנות ובשמחה.
מוצר:
קופסאות אחסון 40901012
שם:
מנחם
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה מהיר מאוד תוך יומיים התקבלה החבילה באמצעות quick box. ביצוע ההזמנה היה מאוד פשוט ונוח. אני אישית אמשיך לרכוש מוצרים דרך GETIT וממליץ לכם גם.
ההזמנה בוצעה במהירות, הממשק באינטרנט נוח וקל לתפעול. הבעיה היחידה שאי אפשר להזמין יותר ממוצר אחד, ואם אני רוצה 3 מאותו מוצר צריך לשלם 3 פעמים משלוח.
מוצר:
דלת ואביזר v301-18-12
שם:
ella
תאריך:
10/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זוהי הייתה הפעם הראשונה שביציתי הזמנה ב get it. קיבלתי אישור מיידי להזמנה , המשלוח הגיע בזמן לנקודת האיסוף. קיבלתי הודעת sms כאשר המשלוח יצא לדרכו וגם כאשר הגיע לנקודת האיסוף. אני מרוצה.
הזמנה פשוטה, כל הזמן עודכנתי בהליך המשלוח בהודעות לנייד, הגיע מהר ואני מרוצה אני חושבת שאני אקנה שוב מהאתר. בנוסף המלצתי לחברה לרכוש גם את הקופסאות והיא עשתה זאת
מוצר:
קופסאות פלסטיק 40901012
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין