דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

סאונד שופ יבואן (SoundShop)

אודיו והקרנה גנרטורים וכורסאות (אור יהודה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
MGP GROUP
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסאונד שופ יבואן ?
4.07
ציון ממוצע
41
חוות דעת בשנה האחרונה
103
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
1
0
3 חודשים אחרונים
7
1
5
6 חודשים אחרונים
13
1
6
שנה אחרונה
31
1
9
כל הזמן
81
2
20
נמצאו 103 חוות דעת גולשים על סאונד שופ יבואן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1) תיאור המוצר הייה לקוי - תואר כסוללת ניקל קדמיום אך בפועל הייה סוללת עופרת. התקשרתי לחנות ובררתי רק לאחר מכן הזמנתי. 2) החנות שלחה מייל ביקשה שאדרג אותה בזאפ והבטיחה הטבה של 70 ש"ח בתמורה (אני לא "מת" על הפרקטיקה הזאת - זה עלול לגרום להטייה) החנות לא טרחה לשלוח לי קבלה במייל. היות וזאפ דורש קבלה כדי לדרג - נאלצתי לסרוק את הקבלה בעצמי. די מעצבן.... 3) מעבר לזה השירות הייה טוב ומהיר.
מוצר:
סוללה נטענת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המסך נרכש לפני כחודשיים שמתוך החודשיים הוחלף בפעם הראשונה בחדש לאחר שבוע
שבועיים לאחר מכן המסך השני גם התקלקל,

המסך נשלח לתיקון לפני כ 3 שבועות ועדיין לא חזר אליי
כל פעם סיפור חדש
פעם זה נשלח ופעם החלקים לא הגיעו ופעם זה שרק אצלי מתקלקל!

שירות מתחת לכל ביקורות

מי שרוצה מסך טוב יותר שישלם עוד כמה גרושים ויקנה מסך מחברה אחרת, ובטח לא מ soundshop שירות ישראלי טיפסי

עדיין מחכה שהמסך יחזור, פשוט בושה
מוצר:
מסך הקרנה ידני 1.78X1.78 Panda USA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצורך הרצאה הייתי זקוק לרמקול. חבר השאיל לי בידורית מסוג Q10 שהייתי מאוד מרוצה ממנה במהלך ההרצאה, והחלטתי לרכוש כזאת לעצמי להרצאות הבאות.

התקשרתי ל-SoundShop ולאחר תיאור הצרכים, המוכר המליץ לי לרכוש בידורית מסוג אחר (M-275). הבידורית הגיעה, ואז גיליתי שכדי שיישמעו אותי אני צריך ממש להצמיד את השפתיים למיקרופון, דבר שלא היה ב-Q10.

נסעתי פיזית לחנות (נסיעה של 45 דקות לכל כיוון) וביקשתי להחליף לדגם שרציתי מלכתחילה. הדגם לא היה זמין במחסן, והמוכר ניסה לשכנע אותי לקחת דגם אחר, טען שהדגם שאני מבקש הוא ישן (מ-2013), שהסוללה שלו לא תחזיק הרבה זמן מעמד, שגם בו המיקרופון לא רגיש, וממש דחף לי דגם גדול וחזק יותר. לבסוף יצאתי מהחנות עם הדגם החזק יותר (S-360) בתוספת תשלום (אם כי פחות ממחיר המחירון).

כשהגעתי הביתה גיליתי שאכן המיקרופון רגיש יותר, אך שומעים צרצור גבוה בזמן הדיבור. כשמפסיקים לדבר הצרצור מפסיק. שוב נסעתי לחנות והפעם ניסו למכור לי דגם עוד יותר חזק (S-400) אבל אני שמתי גבול. הסברתי להם שהבעיה היא לא בעצמה אלא באיכות הקול. תשובתם היתה שעבור איכות קול צריך לרכוש מדגם Z היקר משמעותית. עם זאת בחנות עצמה לא הצלחתי לשמוע את הצרצור כי היתה מוסיקה ורעשי רקע מהרחוב ומהמחסן. לאחר שבדקתי רמקולים אחרים (מדגם S), חזרתי כלאומת שבאתי.

בבית שוב שמעתי את הצרצור. החלטתי לערוך השוואה מול ה-Q10 של חבר שלי, הדגם המקורי אותו רציתי לרכוש. כאשר התאפשר לנו נפגשנו וגם הוא שמע את הצרצור בדגם שלי. איכות הקול בדגם שלו היתה מושלמת.

בשלב הזה יצרתי קשר עם החנות וביקשתי לסיים את הסאגה ולהמיר ל-Q10, אך בחנות ציינו שעבר זמן רב מדי (3 שבועות) ושלא ניתן להחליף. הציעו לי כפיצוי מיקרופון חוטי או מדונה בתוספת 200 ומשהו שקלים, שכמובן סירבתי.

בסופו של דבר נותרתי ללא מענה לצורך שלשמו רכשתי את הרמקול.
מוצר:
רמקול נייד M-275 ו-S-360
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 18/11 בצעתי הזמנת מקרן אפסון EBX31 באתר כולל משלוח עם הזנת פרטי אשראי וקבלתי על כך אישור הזמנה במייל
למחרת מתקשר נציג החנות ומציע "עזרה" בבחירת מקרן ומנסה להציע דגם שונה
נאמר לו שזה הדגם המדויק שאני מעונין בו ואני לא משנה את ההזמנה
ובכל אופן אני מוכן להגיע לחנות לאסוף את המקרן ובמקום אבדוק ואתרשם אם בכל אופן כדאי לשנות את ההזמנה
נאמר לי שהמוצר במלאי אך לא מוכן במקום לאיסוף ויחזרו אלי כשיגיע
לאחר שאני חזרתי ופניתי כמה פעמים סוף סוף נאמר לי שהמוצר הגיע ואוכל לבוא לאוספו
כשהתקשרתי לברר כתובת מדויקת פתאום נעניתי שהאחראי על מחלקת ההקרנה כבר הלך
מדובר בשעה 15:30 כשבאתר כתוב שפתוח עד 18:00 ובשיחה כחצי שעה לפני זה אמר לי שאגיע עד 16:30 והוא יהיה
וכך לאחר כמה ימים של נסיונות לתאם איסוף ונסיונות לדבר עם האחראי שמשום מה כל פעם שהתקשרתי "עוד לא הגיע" או "יצא להפסקה" או "בשיחה נוספת"
נאמר לי שלא אקבל את ההזמנה במחיר שבוצעה אלא במחיר הרבה יותר גבוה
להערכתי וע"פ חוו"ד נוספות שקראתי שהתלוננו על התופעה
המחיר שפורסם היה רק כדי להכניס את הלקוח למלכודת ולא למכור בו את המוצר
יראה הציבור וישפוט
תגובת החנות:
רפאל עשה הזמנה באתר של מקרן מהדגם שהוא טוען ובאמת המוצר פורסם במחיר של 900 שקל, שזה מחיר לא הגיוני והסברנו לו כי כרגע טעות בעדכון של האתר וטעויות כאלה נדיר שקורות , לא חייבנו את רפאל ומיד נציג שקיבל את ההזמנה חזרנו אליו בשיחת טלפון , ואמרנו כי ישנה טעות במחיר שפורסם המקרן ואנחנו מתנצלים ואנחנו מוכנים לפצות בפיצוי מתנה עד הבית, וגם כהזדמנות לאופציה לרכוש כל סוג של מקרן שרפאל יבחר מהאתר במחיר עלות שלנו , רפאל התעקש ואמר אני בחור עקרוני זה לא מעניין אותי אני יודע שעשיתם טעות באתר ולכן אני מתעקש , הסברתנו לו שטעויות אנוש קוראות ובתקנון האתר החברה פטורה מ ט.ל.ח , כמובן שרפאל ביקש לדבר עם מנהל ,גם בעלי החנות ניסה להוציא את רפאל לקוח מרוצה רפאל קיבל אפשרות לאופציה לרכישה כל מקרן שהוא בוחר במחיר עלות מהחברה וגם מתנה עד הבית שזה בערך מחיר העלות של המקרן שהוא רצה לרכוש קיבל 5 אופציות בעלות שלנו, לא גרמנו שום נזק לרפאל מאחר שמיד חזרנו ללקוח באותו רגע במעמד ההזמנה, לגבי השורה האחרונה למה שמראש נרצה בעיות עם לקוח ? וגם לתת למכור ללא ללא רווח ? אנחנו רוצים לקוחות מרוצים .
מוצר:
מקרן אפסון EBX31
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מהיר ויעיל ברמה הכי גבוהה שיש, כולל הצעה רלבנטית לשדרוג המוצר שבחרתי והספקה מהירה
מוצר:
בידורית פרוקסימה M-275
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה לרון על השרות המעולה אחלה כורסא באמת לא רוצים לקום כמו שכתוב
ומחיר פצצה עלו והצליחו
מוצר:
MHRS-270
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדונה של חברת פרוקסימה השרות היה מעולה וזריז שלחו לי בשליח עד הבית למרות שכתבתי דואר ישראל וכן יצרו איתי קשר ושדרגו לי את המוצר בעלות אפסית למרות שקניתי ב100 שח הרגשתי שקות של 1000 מומםץ לקנות דרכם
מוצר:
פרוקסימה i25
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר מחירים,היה הכי משתלם אצלם.
קיבלתי ייעוץ על מיקרופון - לא בגלל שרצו למכור לי יקר יותר אלא באמת לקבל איכות כי זה שחיפשתי.
שלחיות הגיעה תוך יומיים עם נהג אדיב ומצחיק
מוצר:
מיקסר kt04up ומיקרופון proxima
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה הייתה טובה מאוד. המוכר התקשר ויעץ לי איזה מקרן אני צריך עבור הצרכים שלי. היה מאוד אדיב ולא ניסה לדחוף לי דברים.
מוצר:
PJD5254
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר ידידותי והמוצר הגיע מהר שירות טוב מאוד,
אופצית הPAY PAL לא עבדה אז לכן 4 כוכבים ולא 5
מוצר:
מדונה לילדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים מחיר ולא עומדים במחיר שפרסמו.
ביטלו הזמנה בגלל שטעו במחיר בטענה שאין במלאי ושייקח חודש עד שיגיע
אבל בינתיים ממשיכים לפרסם את המוצר.
המוצר הופיע בזמן ההזמנה באתר שלהם ובזאפ במחיר 1290 ש"ח
ועכשיו עדיין מופיע בזאפ במחיר 1290 ש"ח אבל באתר המחיר כבר 2290 ש"ח.
חבל מאוד שהצרכן צריך להפסיד בשל טעויות של בית העסק.
מוצר:
כורסת טלויזיה IREST TV MHRS-400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרוט מעולה. נתנו לי המלצה בטלפון על הדגמים הכי טובים. קיבלתי מוצר תוץ 4 ימים עד הבית.
מוצר:
Proxima s-360
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רמקול חזר "מתיקון" אך התקלה לא תוקנה (את זה גיליתי בבית כשהפעלתי את הרמקול) כפיצוי קיבלתי בידורית מדגם PROXIMA S-360 , לצערי הבידורית לא ניתנת להטענה מלאה, כנראה שהסוללה גמורה.
מוצר:
זוג רמקולים מוגברים 8 אינץ LOCA AV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו בידורית מהספק דרך האתר באינטרנט. בהמלצת הספק שינינו למוצר אחר במחיר אטרקטיבי. הבידורית עובדת היטב. המוצר הגיע באופו מהיר וכמובטח. הבידורית מקצועית כולל מיקרופונים אלחוטיים. עושה את העבודה
מוצר:
Proxima s-400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא נוהג לכתוב חוות דעת, אבל כאן לא יכולתי שלא לכתוב.
מעולם לא הייתה לי חוויה טובה כל כך של קניה.
התנהגות ישרה, אדיבה, ברורה ונעימה.
ואני לא חושב שיש בארץ מחירים זולים כמו שלהם.
הכל בנדיבות, מצ'פרים ונותנים עצות.
דברו עם אהרון. פשוט תותח.
פשוט מושלם!
תודה רבה לכם. ברור שנחזור שוב!
מוצר:
רמקול proxima s-400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא תמצאו חנות כזאת בארץ!!!
התעניינתי במקרן התקשרתי לסאונד שופ וקיבלתי הסבר מפורט מאהרון בסבלנות מרובה, כמובן שהגעתי לחנות וכל ההסברים היו חיים עם המכשיר שרציתי לקנות כדי להתאים לי בדיוק מה שאני צריך לא פחות ולא יותר בסוף ההסבר שמתי לב שיש לכלוך קטן על המכשיר לא משמעותי בכלל הראתי לו את זה והוא בלי לדבר מיד התקשר לסוכן והצליח להביא לי דגם שעולה עוד 700 שקל באותו מחיר של הדגם שהתענייתי בו.
חווית קניה יוצאת דופן.
מוצר:
מקרן אפסון ebx39
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מדהימה.
מחירים מצויינים, שירות לקוחות מעולה.
קניתי רמקול ומיקרופון מדונה, וקיבלתי מוצר איכותי במחיר מעולה.
מוצר:
מגבר קול שיידו 328
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרן של פיליפס מsound shop, התקשרו אלי ואמרו לי שיקח שבוע עד שיגיע הדגם הזה למלאי, ושכדאי שאבחרמקרן של חברה אחרת. התעקשתי על פיליפס ואמרתי שאין לי בעיה להמתין שבוע נוסף. לאחר חודש שלא קבלתי את המוצר, נכנסתי לאתר שלהם וראיתי שההזמנה בוטלה.
לא התייאשתי, ביצעתי את ההזמנה שוב מחדש, ושוב התקשרו אלי והציעו לי חברה אחרת, ושוב התעקשתי על פיליפס. שוב נאמר לי שחסר במלאי ושיקח שבוע להגיע. אמרתי שאין לי בעיה לחכות. לאחר מספר ימים שוב התקשר אלי נציג שלהם וניסה לשכנע אותי לקחת מקרן אחר, הסברתי לו שעקב כך שיש חנויות שמפרסמות מוצר שהם לא באמת מוכרים אותו ומציעים במקום זאת מוצר אחר, אני רוצה דוקא את הדגם הזה, הוא אמר לי שאין שום בעיה ואקבל את הדגם הזה. עבר מאז שבועיים וחצי, ועכשיו אני רואה באתר שלהם שההזמנה שלי מופיעה כ"סגורה".
יש לציין שברשותי הקלטות שיחה של כל השיחות הנ"ל.
מוצר:
מקרן Philips PPX3614 DLP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואמין לא נתקלתי במתן שירות אדיב ומהיר,כזה בארץ , אין המתנה בטלפון למענה לשירות אפילו חצי דקה, הכי חשוב שלאחר רכישת המוצר השירות נותר אדיב לשאלות, המוצר הגיע עד הביית ללא תקלות וגם לאחר רכישתו הושלמו אביזרים לרכישה, מנהל החברה מיכאל פשוט בן אדם מדהים !!! .
מוצר:
מקרן בנקיו 528
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כורסת טלויזיה איי רסט 124 שהגיעה בשבוע שעבר ומאז אני רובץ עליה ונהנה מאוד מהמוצר, תמורה גבוהה למחיר המוצר
מוצר:
I rest tv my-124
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אתמול רמקול מוגבר ולפי בקשתי הוא נשלח בדחיפות וכבר היום קבלתי אותו. הקניה היתה נעימה מאד והמוצר מעולה. ממליץ לקנות בחנות זאת
מוצר:
רמקול מוגבר PRX-300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום ואתמול הייתי בחנות הנפלאה הזו.
עשיתי נזק באשמתי.
תקנו לי תוך יום ללא עלות.
ונתנו לי שרות יותר מנהדר.
מה גם שהם הכי הכי זולים.
אז מה השאלה גם זול שלא על חשבון השרות.
אתם יכולים לשאול אותי משבע עד שמנה בערב.
מידד 0503730666
מוצר:
גנרטור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה עם יחס חם ואישי, התחייבו למשלוח עד 4 ימי עסקים וכבר יום לאחר הקניה הרמקול הגיע!
עזר לי בחור נחמד מאוד בשם אהרון עם סבלנות ויחס אישי ודאג שאצא מרוצה ושהרמקול יענה לצרכים שלי.
ממליץ בחום לרכוש בחנות זו.
מוצר:
רמקול מוגבר BLG
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר