דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (הרצליה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ל.מ.ד גרופ גולד בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במובייל לנד ?
4.50
ציון ממוצע
120
חוות דעת בשנה האחרונה
696
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
0
3 חודשים אחרונים
27
0
4
6 חודשים אחרונים
46
0
8
שנה אחרונה
105
0
15
כל הזמן
558
9
129
נמצאו 696 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פיזית מהחנות. שירות מעולה של ציפי שעזרה במקצועניות ,יעילות , וזריזות, את מקסימה ציפי ובהחלט עזרת מאוד! תודה לך!חנות מצוינת , מומלץ מאוד לבקר אצלם ולרכוש!
סביר להניח שאחוזר שוב בהמשך
5 מתוך 5 כוכבים,
בקלות!
מוצר:
REDMI NOTE 6 PRO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מרוצה מאוד מהחנות הזאת.
חברה מהממים עזרו לי לעבור מאייפון ישן שהיה לי ,חווית קניה באמת מטובות שהכרתי מאוד מאוד ממליצה!
מוצר:
Note 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי אחרי כמה ימים לחנות , לא הסתדרתי עם המכשיר , ישבו איתי במשך 40 דקות למרות שהחנות היתה עמוסה ובשיא הסבלנות הסבירו לי שלב אחרי שלב , התאימו לי כיסוי וזכוכית ואני מאוד מרוצה גם מהמכשיר וגם מהשירות , רציתי לצרף מכתב תודה אבל בגלל שאי אפשר לצרף קובץ אז אני רושם פה למרות שאני לא נוהג לכתוב חוות דעת. מוביילנד שירות נפלא, תמשיכו ככה ותודה לבן וניק.
מוצר:
רדמי נוט 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח ותיק של מוביילנד , תמיד עמוס פה באנשים ואנשים מרוצים מאוד מהשירות אבל אני רואה שרושמים רק שלילי אז החלטתי לכתוב חיובי.
יש שם צוות מקסים שתמיד מוכן לעזור, אנשים מקצועיים ואני חייב להגיד שבאמת חווית שירות מובטחת . באמת מומלץ בחום!
מוצר:
פוקופון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה מלאאאא מכשירים בחנות הזו. תמיד איציק מטפל בי וגם נועה . אני חוזר פעם אחר פעם גם בגלל המחיר אבל בעיקר בגלל השירות. חנות מומלצת אדיבים ויעילים.
מוצר:
רדמי 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות היחידה שהסכימה למכור לי את הנייד במחיר שצויין באתר (יבוא מקביל) ולא התעקשה שאקנה את היבואן המורשה.
הנציגה היתה נחמדה ואדיבה והמשלוח הגיע תוך יומיים.
כל הכבוד
מוצר:
פוקופון 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בזאפ קורקינט והגעתי לחנות ורכשתי אבל זו לא חוכמה. יש מלא חנויות שמוכרות את המוצר - השאלה מי יודע לתת שירות גם אחרי....
חייב להגיד שהפתיעו אותי לטובה. גם מחיר וגם שירות מצויין אחרי קניה. באמת תודה רבה למוביילנד, אחרי מס ימים החליפו לי קורקינט חדש גם שלא ראו את התקלה רק בשביל השקט הנפשי שלי. מקסימים ממש.
מוצר:
קורקינט חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 2/12/18 ביצעתי רכישה של טלפון נייד REDMI6.
לאחר שעבר זמן רב (10 ימים) והמכשיר לא הגיע ליעדו, בדקתי באתר הדואר וגיליתי להפתעתי שהמשלוח הגיע לקאבול בצפון (ואנחנו גרים במרכז).
שלחתי שאלה במייל מה פשר הדבר, ולא חזרו אלי. התקשרתי אל החנות, והם הבטיחו לי לבדוק בדואר ולחזור אלי.
במשך כמה ימים התקשרתי אליהם כמה פעמים ושוב במתק שפתיים הודיעו שכנראה חלה טעות בדואר, וכי הנושא יטופל. הבטיחו לבדוק ולחזור אלי בטלפון לעדכון, אך אף פעם לא חזרו אלי.
לאחר יותר משבועיים וחצי, רציתי לדעת מה המצב, וכי אולי אבטל את ההזמנה. במהלך התקופה ביקשתי שישלחו לי כפיצוי מגן וכיסוי, והנציג הראה נכונות חיובית, והבטיח לבדוק לקבל אישור, ולעדכן אותי. כמובן שדבר מזה לא קרה.
לבסוף בתאריך 22/12 המשלוח הגיע, לאחר כמעט שלושה שבועות (14 ימי עסקים). באתר מובטח הגעה תוך 7 ימים (שזה 5 ימי עסקים).
התקשרתי, וביקשתי שישלחו לי את הפיצוי כפי שדובר, והנציג התנער ואמר "מה אתה רוצה? הרי זה הגיע בסוף"...
למחאתי, הציע שאשלח מייל עם הבקשה, ויחזרו אלי.
מוזר שלפני זה הבטיחו לי לטפל בעצמם, ולעדכן.
שלחתי מייל, ועד היום, יותר משבוע, לא קיבלתי מהם שום תגובה.
לסיכום, למוביילנד יש שירות לקוחות גרוע ולא אמין.
לא ממליץ על החנות.
תגובת החנות:
למרות שהטעות נעשתה על ידי הדואר נשלח ללקוח כפיצוי על העיכוב ( עיכוב של 3 ימי עסקים ולא שבועיים כפי שרשם) מגן זכוכית וכיסוי אחורי בעלות של 99 ש"ח .
אף נשלח לו מס מעקב במייל כדי שיוכל לעקוב אחרי המשלוח .לאחר מס ימים צלצל לחנות ואמר שלא קיבל את הפיצוי והפעם שלחנו לו עם שליח עד הבית כמובן ללא עלות. הלקוח בחר בכל זאת לרשום חוות דעת שלילית למרות שפעמיים הוציאו לו פיצוי על טעות של הדואר ולא שלנו... אף יש לנו מייל ממנו שמאשר את קבלת הפיצוי על ידי השליח.
מוצר:
Xiaomi redmi6 smartphone
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון נייד xiaomi. עשיתי הזמנה רגילה בדואר רשום. דבר שבמבט לאחור במקרה זה התגלה ככטעות. וחבל שלא לקחתי שליח. אבל קיוויתי מניסיון העבר שהמשלוח יגיע.
נכון לעכשיו אני עוד מחכה (ועבר כמעט חודש..). אני עשיתי את הבירורים שלי מול הדואר. אבל מצד החנות אני לא רואה יותר מדי מאמץ ולקיחת אחריות.
טלפון אחד- הם אמרו לי שהם טעו בקוד של הדואר- ונתנו לי קוד אחר.
בטלפון השני- הם אמרו לי לחכות עוד. וזו אשמתי שבחרתי דואר רשום...
בטלפון השלישי- הם לקחו פרטים. טענו שיחזרו באותו יום - ולא חזרו. בשני הטלפונים האחרונים- הטלפנים היו לחוצים - מעומס או מכל סיבה אחרת ולא היה נראה שהן פנויים אלי. שלחתי גם מייל - ולא הגיבו.
אז נכון שבדואר רשום יש סיכון מסויים. אבל מנסיון מחברה אחרת- במקרים כאלו- החברה לוקחת אחריות ומבררת את העניין ודואגת ללקוח עד שהוא מקבל את תמורת כספו. במקרה שכאן לא ראיתי את זה. יתכן שזה מקרה. יתכן שהם בד"כ בסדר. או אולי הם באמת סוברים שמי שנדפק מהדואר זאת אשמתו (אז שלא יתנו בכלל את האפשרות הזו..). אבל לי היתה חווית קניות גרועה. ועדיין תקוע עם נייד ישן ומקולקל...:(
תגובת החנות:
איזה מזל שבאינטרנט כל אחד יכול לספר מה שבא לו ולא משנה מה קרה במציאות... הלקוח עשה הזמנה ב10 לדצמבר בדואר רשום ( למרות שהוצעה לו הנחה על שליחות אקספרס במקום 35 ש"ח ב20 ש"ח) מכשיר נשלח אליו תוך 24 שעות והגיע לסניף הדואר ב20 לדצמבר , הלקוח לא ניגש לאסוף את המכשיר עד לרגע כתיבת שורות אלו - הדבר היחידי שהוא נכון בכל חוות הדעת הזו הוא שאכן היתה טעות בהקלדה במס המעקב והיא תוקנה גם טלפונית וגם במייל תוך 48 שעות. חבל שאנשים בוחרים לספר מה שבא להם... מוביילנד עושה מאמץ עילאי לטפל בהקדם בכל ההזמנות ועזור במידת האפשר לכל לקוח החפץ בעזרתנו. כך היה גם במקרה הנ"ל.
מוצר:
xiaomi redmi s2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעולה. התלבטנו בין שיומי אואון פלוס. ניק הסביר על הכל המליץ על הטלפון. ממליצה על החנות
מוצר:
רדמי נוט 6פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוייבתי על 2 מכשירים במקום אחד , לאחר שהתגלתה הטעות הגיע שליח לאסוף את הנייד וזיכו אותי על החיוב הכפול שהמכשיר
הגיע לחנות.

מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 5 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I've ordered a mobile phone from this shop. After 3 days with no updates I called them twice and cancelled the order since nothing was done. Never will back to this shop again.
תגובת החנות:
לקוח הזמין מכשיר ביום שישי בצהריים - לא השאיר פרטי אשראי . חזרו אליו מס פעמים ביום ראשון - לא היה מענה - נשלח לו מייל ביום שני בבוקר שניסו להשיג אותו - חזר טלפונית לחנות ביום שלישי- אמר שהוא לא קורא עברית אז הוא לא הבין את המייל - נאמר לו שנגמר צבע כחול כבר בתחילת השבוע ויש רק שחור או ורוד במלאי והלקוח ביקש לבטל את ההזמנה . הוסבר לו שבכל מקרה לא השאיר פרטי אשראי כך שלא חויב ופה נגמר הסיפור. אז למה לכתוב חוות דעת שלילית...? לא ברור...!
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 6 Pro 64GB 4GB RAM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת הקניה היתה פשוט סיוט למעלה מחודש וחצי של התעכבויות ואין סוף תירוצים ומריחות המכשיר פשוט לא הגיע חיכינו חיכינו.
אין הסבר לכלום פשוט ביטלנו את ההזמנה
תגובת החנות:
לקוח הזמין מכשיר גלקסי 8 פלוס ב18-11 , יצא אליו למשלוח עוד באותו היום במשלוח אקספרס של דואר ישראל. מאותו הרגע ניסו להשיג דרך דואר ישראל את הלקוח עשרות פעמים על מנת לתאם איתו שליחות אך הוא לא היה בארץ ולא היה מענה בטלפון מעל שבוע . לאחר שבוע הודיעו לנו מדואר ישראל שהם מחזירים את החבילה אלינו כי אין מענה מצה הלקוח. לאחר מס ימים החבילה חזרה אלינו פיזית- צלצלנו ללקוח והסברנו לו שניסו להשיג אותו במשך עשרה ימים ולכן החבילה חזרה אלינו ושיגיד לנו איך הוא רוצה להתקדם מכאן - התעצבן ושאל למה לא ניסו אותו בווטס אפפ - הוסבר לו שהשליחים מחייגים רגיל ולא ווטס אפפ ואין לנו דרך לדעת שהוא בחו"ל והיה צריך להשאיר טלפון זמין של איש קשר - התעצבן הלקוח וביקש לבטל את העיסקה - ביטלנו לו במיידי את העיסקה. הלקוח בחר להכפיש אותנו ולטעון שלא הי=נו בסדר למרות שמבחינתנו עשינו את המקסימום עבורו - אך לא ניתן לספק שליחות כאשר לא עונים לטלפון מעל שבוע...
מוצר:
גלקסי s8 פלוס תוספות(מגן כיסוי וכדומה)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סלולרי אקסיומי 6 נוט ואני ממש שמחה שקניתי אותו.
גם השירות של החנות ממש טובה היתקשרו לוודות את ההזמנה ואפילו הציעו מחיר יותר טוב ויותר זול.
אז תודה רבה.
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 6 Pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה מובייל לנד צוות מקצועי ואמין שירות מצויין תודה על הטלפון החדש באמת שירות מצויין אני שמח על הבחירה במטבחים לנד
מוצר:
F1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מובייל לנד מצטיינת בשירות לקוחות לפני ואף אחרי הקנייה
מענה מהיר ומקצועי, ומחירים נוחים
רכשתי מהחנות מספר מכשירים ואמשיך לרכוש בעתיד
רכשתי היום מכשיר אצל נוי ונועה, שלמרות שהיו אנשים רבים בחנות ולמרות לחץ רב
היא פינתה לי מזמנה, ענתה לי על השאלות בסבלנות ונתנה לי חווית שרות מצויינת
אם תהיה לי בעיה בעתיד, אני יודע שיש עם מי לדבר ולמי לפנות
מוצר:
שיומי 6 פרו 64 G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נפלא. פעם הרביעי שקניתי ממובילנד. מאוד ממליץ. הכל הגיעה לבית שלי בצפת באופן טוב ובזמן קצר. 5 כוכבים
מוצר:
שאומי רדמי נוט 5, scooter Segway ES2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשנים האחרונות רכשתי כמה מכשירים בסניף ברחוב משכית בהרצליה. השירות תמיד אדיב ומקצועי. היה ברור לי שגם הפעם אחזור אליהם. שירות מעל המצופה
מוצר:
נוט 6 פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות בהרצליה עם שירות מצויין ומלאי זמין.
במקום גם טכנאי מקצועי.
מומלץ לקנות במקום. אין טעם לבדוק באינטרנט.
מוצר:
Xiaomi A2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל הגעתי למובילנד דרך זאפ. תודה על ההמלצה. דבר שני אחלה חנות מחיר טוב והכי חשוב יחס אישי. תודה איציק
מוצר:
s9 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי OnePlus 6 מכשיר בלבד דרך האתר שלהם כיוון שהיו הכי זולים בזאפ. למחרת בערב התקשרו אלי וניסו למכור לי עוד דברים (טוב נו, כולם עושים את זה) הבהרתי להם שאני רוצה רק את המכשיר.
ערב אחרי אני מקבל עוד שיחה מהם, "שלום, האשראי שלך לא עובר אצלינו", עברתי איתם על פרטי האשראי והכל בסדר, אבל האשראי לא עובר.
בחיים לא הייתה לי בעיה עם האשראי הזה, אבל נו מילא, טעויות קורות. עניתי "אוקי, אני אתן לכם את הפרטים של האשראי השני שלי מסוג אחר", בתור תשובה אני מקבל "אני כבר לא יכול לקחת פרטי אשראי אתה חייב לעשות הזמנה חדשה דרך האתר". מוזר, במיוחד שבאתר אפשר לבחור למסור פרטי אשראי בטלפון, אבל סבבה, אולי אילוץ טכני כלשהו...

אני נכנס להזמין בשנית באתר, אך המחיר עלה בכדי להתאים את עצמם לחנויות האחרות!

1. "האשראי לא עובד"
2. "אני לא יכול לקחת פרטי אשראי אחרים אתה חייב לעשות הזמנה חדשה"
3. עליית המחיר
אין לי הוכחה לכך, אבל אני די משוכנע שלא מדובר בסתם צירוף של מקרים לא סביר, אלא פשוט טריק בכדי "לעדכן" את המחיר שאשלם למחיר גבוה יותר.
כשגליתי זאת כמובן שלא יצרתי הזמנה חדשה.

אני אשאיר את ההנחה האם מדובר בצירוף מקרים או לא לקורא הביקורת.
תגובת החנות:
התלבטנו אם להגיב לתגובה הזו כי עוד לא נתקלנו בסיפור כל כך רחוק מהמציאות והחנות הזו קיימת "רק" 7 שנים. הלקוח הזמין באתר מכשיר וואן פלוס ביום חמישי בליליה. ביום ראשון על הבוקר צלצלו אליו - הסבירו לו על ההבדלים בין יבוא מקביל לרשמי - בחר מה שבחר - נתן פרטי אשראי לחיוב. בערב כאשר ניסו לחייב את העיסקה - לא עבר הכרטיס בקופה. שלחו ללקוח הודעה במייל ויום למחרת אף צלצלו אליו כדי לעדכן אותו. אמר שהוא בודק את זה ויחזור אלינו. חזר אלינו ביום רביעי - יומיים לאחר מכן ביקש לבצע שוב הזמנה עם פרטי כרטיס אשראי אחר אך ביקש את המחיר של שבוע לפני. הובהר לו שזה מחיר ישן והגיעה סחורה חדשה וההזמנה הקודמת בוטלה ובכלל מאז עבר שבוע ולא ניתן למכור עוד במחיר הישן . התעצבן הלקוח - איים על העובד שיעשה לנו שיימינג באינטרנט ויכפיש את שמנו - אמר לו העובד - שאנחנו לא מגיבים לאיומים וחבל שכך בוחר להתנהג , ניתק לנו את הטלפון וכתב את התגובה המזעזעת הזו. לצערנו - ניתן לרשום מה שרוצים בלי קשר למה שקרה בפועל. מקווים שעכשיו הוא מרוצה . גם אנחנו נשאיר ללקוחות להחליט....

מוצר:
OnePlus 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהיר, פשוט, מחיר מעולה, שרות עוד יותר מעולה והנציג הוסיף לי גם הטבה. ובנוסף הגיע לאחר יום אחד בלבד, ואני לא גר קרוב לחנות.
חנות מומלצת בחום !
תודה רבה !
מוצר:
טלפון XIAOMI REDMI 5 PLUS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נסיתי יום חמישי ב 18/10/18 לרכוש את מכשיר הסלולרי שציינתי, ב 21/10/2018 יתקשר המוכר בשם אבירם , ב 11 בבוקר וציין שטלפון תואם ומערכת תכונה הכול סיני ועדיף יובאן ארופאי , ושינה את מחיר ואת תשלומים על דעת עצמו למחיר 75 שקלים יותר ממחיר שסוכם, לאחר מכך לא סיפק שום קבלה לעסקה לדואר אלקטורוני
נוסף לכך, הוא טען ששירות דואר ישראל איטי מידי, ואפשר לפגש בערב אצלו , והוא יחזור אלי טלפונית, הוא לא חזר טלפונית שום דבר , מדובר בחנות נוראית, של מוכר שרק הוא מנהל את שיחה בצורה כוחנית, לא מספק קבלות שום אמינות או שירות, רק מחפש לעקוץ כספית, אני לא מבין על מה קיבל תו אמון צרכנות, שהחנות מזלזלת בלקוחות אפס שירות , בקושי אפשר לשיג בטלפון .. חוץ מסחיטה כספית, אין דבר בחנות הזאת, גם לאחר שטען שביטל את עסקה, סירב לספק קבלה ביטול עסקה, הוא משלם מס הכנסה בכלל.. העסק לא אמין לחלוטין , מאד לא ממולץ !
תגובת החנות:
לקוח עשה הזמנה ביום חמישי בבוקר, צלצלו אליו ביום ראשון על הבוקר - עד פה הכל טוב. הוסבר ללקוח שיש לו אופציה לרכוש ערכה עם מטען מקורי וכיסוי אחורי בתוספת 75 ש"ח במקום 99 וההזמנה שונתה כפי שביקש. בנוסף - למרות שאופציית התשלומים עם ריבית - נתן לו הנציג 3 תשלומים ללא ריבית. מעבר לכך- הלקוח הזמין דואר רשום שלפי האתר זמן האספקה הוא עד 7 ימי עסקים. הנציג שם לב בעת השיחה עם הלקוח ששניהם מתגוררים באותו הרחוב בראשון לציון . הגדיל הנציג והציע ללקוח ( שטען שרוצה את המכשיר דחוף אבל לא היה מוכן לשלם על משלוח אקספרס ) שהוא יצלצל אליו בערב שהוא חוזר הביתה מהעבודה ויביא לו את המכשיר הביתה ללא עלות . הגיע הנציג לראשלצ - חייג ללקוח מס פעמים ושלח לו הודעות וזה לא ענה לו. הלקוח חזר אליו רק ב11 בלילה . הסביר לו הנציג שהוא כבר לא בבית שהוא יצא ואם הוא רוצה אפשר לנסות שוב מחר - קילל אותו הלקוח גם בשיחה וגם בהודעות וביקש לבטל את העיסקה. למחרת בבוקר צלצל לחנות וצרח גם פה על עוד נציג - סך הכל ניסו לעזור לו ועוד הוא מקלל אותנו ורושם לנו חוות דעת שלילית...?
מוצר:
Xiaomi Pocophone
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש רכשתי דרך האתר מכשיר. -השירות שקבלתי היה אדיב מאד!!! חשוב לציין שהשרות נמדד ביחס לאחר הקניה ולא לפני- במשלוח חלה טעות אנוש של כתיבת כתובת שגויה. אבירם לקח את מלא האחריות ועקב באופן אישי אחר מהלך העניינים. בנוסף לכך דאג גם לפצות על עוגמת הנפש (-ללא שנתבקש). לאחר שחשתי שיש עם מי לדבר גם לאחר הקניה רכשתי לבתי מכשיר ואבירם דאג למשלוח עם שליח עד הבית (-למרות שהזמנתי בדואר רגיל צ'ופר. -ממליצה בחום!!!
מוצר:
xiaomi redmi6 מגן זכוכית וכיסוי סיליקון
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.