דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (הרצליה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ל.מ.ד גרופ גולד בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במובייל לנד ?
4.50
ציון ממוצע
121
חוות דעת בשנה האחרונה
696
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
0
3 חודשים אחרונים
29
0
4
6 חודשים אחרונים
47
0
8
שנה אחרונה
106
0
15
כל הזמן
558
9
129
נמצאו 696 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך המלצה של חבר. נקנה מכשיר במחיר אטרקטיבי מאוד (הכי זולים בזאפ) כולל מגן במתנה.
מאוד מרוצה מהשירות. ניק ואיציק קיבלו אותי בחיוך, וענו לי על כל השאלות בסבלנות רבה.
מוצר:
שיומי מי 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שלישית שאני מזמין מהחנות גם הפעם שירות מהיר מחירים הכי זולים בזאפ ומהיר עד הבית עם שליח!!!
מוצר:
S9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע קניתי מכשיר מסוג סמסונג בחנות הזו בקניה מהירה וזריזה המוכר היה אדיב ונעים וגם המנהלת עזרה לי בבחירת המכשיר, נהנתי מאוד!
כאשר הגעתי הביתה לא הסתדרתי להכניס את חשבון המייל שלי למכשיר ,חזרתי לחנות ועזרו לי בכל מה שהייתי צריך באמת שרות מצויין מעל המצופה כל הכבוד על הסבלנות זה לא מובן מאליו היום מכשיר עובד מצויין בהצלה ותודה!!
מוצר:
J3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודש קניתי אייפון אחד והיום שבתי לחנות לקנות אחד נוסף. גם הפעם שירות מקצועי מהיר ואמין למרות הלחץ של יום שישי בחנות.
מוצר:
אייפון 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שכנים שלי האלופים , את כל הטלפונים אני קונה אצלם בחנות . שירות אליפות ומחירים מצויינים , תמיד עם חיוך. ממליץ בחום
מוצר:
אייפון x 256
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות הזו בעבר חווית הקניה היית זריזה ומהנה לכן חזרתי מאוד ממליץ וגם לא מזיק שהמחירים טובים
מוצר:
mi a2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייר פודס לפני כחודשיים היית לי תקלה אז התקשרתי לחנות וקיבלתי מענה מצוין אני מאוד מרוצה מהרמה של השירות והנכונות לעזור באמת לא מובן מאליו מאוד מהר עזרו לי מול האחריות ותיקנו לי את התקלה
מוצר:
Airpods
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להזהר מהחנות הזו. קניתי אוזניות של אייפון ב-130 ש"ח. לפני כן היה לי דגם זהה במשך שנה והייתי מרוצה. האיכות של האוזניות הייתה גרועה באופן חשוד. לקחתי מחבר את האוזניות שלו שגם הן מדגם דומה וערכתי השוואה. היה הבדל של שמים וארץ בין שני האוזניות. בשלב הזה התחילה מסכת של פניות מהצד שלי לחנות - בפנייה הראשונה שלי הלכתי עם האוזניות שלי ושל החבר והשמעתי לאחד המוכרים את ההבדלים. הוא לא הודה שיש הבדל אבל הציע להשאיר את האוזניות ושיבדקו מול הספק. כעבור שבוע חזרתי, מתברר שאף אחד לא בדק שום דבר, הם בכלל שכחו מכל הסיפור. בשלב הזה בקשתי שיחליפו לי באוזניות חדשות. המוכר הסכים, ועל המקום בדקתי את האוזניות החדשות - וגם כאן האיכות הייתה גרועה מאוד. בקשתי זיכוי, אבל המוכרים טענו שהאוזניות מקוריות ושאין להם אפשרות לתת לי זיכוי. עזבתי מיואש את החנות.

אחרי יום החלטתי לחזור לחנות ולבקש לדבר עם המנהלת. בבוקר העובד אמר לי שהמנהלת לא נמצאת ושאחזור יותר מאוחר. חזרתי בשעה 15:30 והמנהלת לא הסכימה לראות אותנו. המוכרים שוב הציעו לפתוח אוזניות חדשות. פתחנו אוזניות (פעם שלישית) - ושוב פשוט איכות איומה. הפעם נתנו שוב למוכר\טכנאי לשמוע והוא כבר לא יכלו לחלוק עלינו - האוזניות שמוכרים בחנות באיכות גרועה באופן חשוד. בסופו של דבר המוכרים הסכימו להחליף לי לדגם של סמסונג, שהוא פחות טוב, ולא נתנו לי זיכוי על ההפרש (טענו שזה אותו מחיר, אבל אני בספק).

במקרים כאלו, שלקוח מגיע ויודע בידיוק מה הוא רוצה ומה הוא אמור לקבל, ובפועל הוא מקבל בלוף שאפילו המוכרים הודו שיש פער משמעותי באיכות, החנות צריכה לספוג את זה ולקחת אחריות ולתת זיכוי מלא בלי להתווכח.
חוסר הנכונות של המנהלת לראות אותי, למרות שהגעתי לחנות 3 פעמים והדבר היה חשוב לי, ולמרות שהוכח שכל האוזניות מהדגם הזה שנמכרו בחנות הן מזויפות או שנפל פגם חמור בייצור שלהן, היא מקוממת. למנהלת צריך להיות אכפת שחנות ש"מוכרת 200 אוזניות כאלו בשבוע" (כדברי המוכר) - פשוט מוכרת 200 בלופים ללקוחות.
החנות הזו איבדה אותי כלקוח. לא אחזור לשם יותר.

קחו אחריות חברים.
תגובת החנות:
.. שום דבר ממה שכתוב פה אינו נכון חוץ מזה שלמרות שלא נמצאה שום תקלה. אבל יש אנשים שלא משנה כמה יתאמצו בשבילם - עדיין יבחרו לספר מה שבא להם ואחר כך אנחנו צריכים לספוג , להתמודד ולהסביר.
החליפו ללקוח פעמיים אוזניות למרות שאין תקלה, למרות שהאחריות היא של אפל - ביקש זיכוי לפי החוק לא ניתן להחזיר אוזניות ( בדיוק כמו תרופות ) הפנו אותו לאפל - לא רצה ללכת ... לשבת מאחורי המקלדת ולכתוב דברים רעים זה פשוט יותר קל... לא יאומן פשוט.
מוצר:
אוזניות In-ear מקוריות של Apple
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות a2 של שיואמי , נכנסתי לזאפ ומצאתי את מוביילנד
הגעתי ביום שישי היה מפוצץ אנשים וקיבלתי שירות מצויין מאיציק הנחמד וגם ניק שעזר לי עם הסים. חנות מומלצת !!!!
מוצר:
שיואמי a2 64
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר , מקצועי וטוב.
רכשתי שואב אבק אלחוטי. למרות התור , הצוות היה יעיל ומהיר. משהגיע תורי תוך דקות , קיבלתי את השואב.
מוצר:
שואב אבק אלחוטי דגם roidmi f8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית קודם כול תסירו את התג של אמון הציבור רבותיי קניתי אייפון 8 פלוס 64gp ושילמתי תוספת על ערכה מקורית ובסוף כן קיבלתי אריזה מקורית אבל למזלם נפלו על הלקוח הלא נכון שגיליתי שהעטיפה החיצונית (הניילון) לא מקורי יש סימנים של אפל לחדשים ואני מ 2007 לקוח של אפל אז לא קשה לי לזהות זיוף ואחרי שפתחתי את הקופסה לאט לאט גיליתי שהמכשיר מחודש וזה אמור לעלות פחות באלף שקלים ממה ששילמתי יום למחרת אני מבקש הסבר אך לא קיבלתי תשובה הולמת ובאותו רגע לא רציתי למשוך עם העניין ונסעתי ישר לחנות שלהם בהרצליה וביטלתי את העסקה אחרי שבזבזתי שעתיים מזמן העבודה שלי ועוד שם התברר לי שכל המכשירים אצלם מחודשים במחיר של חדשים ולא דרשתי פיצוי כל שהוא פשוט ביקשתי שיציינו באתר שלהם וגם בזאפ על זה שהם מחודשים והמקרה לפני שבוע ועדיין לא ציינו ולא עודכן אנא לטיפולכם ומען הציבור הקניה ב 21/1/19
תגובת החנות:
בקצרה - הוסבר ללקוח שיש ערכה מקורית וערכה לא מקורית וההבדל ביהם הוא 199 ש"ח , בחר ערכה מקורית - מכיון שמתגורר בכפר ליד קלנסוואה נשלח לו המכשיר בups כי דואר ישראל לא מגיע לשם... קיבל את המכשיר אחרי יומיים - הגיע לחנות אחרי 5 ימים והרים פה צעקות שאמרו לו שזה יבואן רשמי וזה לא יבואן רשמי - מכיון שהשתמש במכשיר - לא ניתן היה לבצע ביטול עיסקה ובכל זאת למרות הכל - באנו לקראתו ( למרות שהתנהג פה ממש בבריונות ) וזיכו אותו זיכוי מלא על המכשיר כולל עלות המשלוח ... גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום הסלולאר - לא נפסיק להתפלא איך אנשים יכולים לעוות את המציאות כשהם יושבים אחרי מקלדת בבית ולספר מה שבא להם ולהכפיש שם של עסק בגלל חוסר הבנה שלהם... מילא אם היה מספר מה באמת קרה - אבל להגיד שמכרנו לו מכשיר מחודש..? יש גבול!!!! .. אולי פעם הבאה אנשים ילמדו לספר את האמת... !!!
מוצר:
אייפון 8 פלוס 64gp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר שני שאני מזמין מוביילנד בחצי שנה האחרונה וחייב לציין את השירות המהיר והאדיב שלהם. התבלבלתי במכשיר הזמנתי 32 ג’יגה בטעות ואחרי שקיבלתי אותו צלצלתי לחנות ואמרתי שהתבלבלתי - ישר אמרו לי תבוא תחליף ותוסיף את ההפרש בלי בעיה ובלי חוק ביטול עסקה הגעתי אחרי 3 ימים לחנות והחלפתי את המכשיר והיו ממש נחמדים גם בטלפון וגם פרונטלי . ההמלצה שלי - מוביילנד הרצליה
מוצר:
J7 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טאבלט מצויין וקיבלתי שירות מצויין מנועה מנהלת הרשת מרגע ההזמנה ועד שקיבלתי את המכשיר עם שליח עד הבית . עשיתי הזמנה בבוקר , דיברה איתי עוד באותו היום ותוך 3 ימים הגיע עם שליח עד הבית עם תאום מראש בדיוק כפי שהובטח. ממליצה על מוביילנד ועל נועה המקסימה !
מוצר:
טאבלט t585
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבטחתי שאכתוב תגובה חיובית אם יגיע תוך יומיים לפני היומולדת של הילדה. אז אכן הגיע במהירות הבזק , תודה רבה למוביילנד על השירות הנפלא !
מוצר:
רדמי נוט 6 פרו 64
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם טאבלט של סמסונג. סכום החיוב באשראי היה נמוך מגובה סכום העסקה באינטרנט. התקשרתי לברר וענו לי ביושר והוגנות שבגלל שהרחבה שרכשתי אינה שווה את העלות, זוכתי. זו הוגנות!!!
מוצר:
samsung tab a 2016
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מזעזעת,למען ההגינות המוכרים בריצפת החנות עשו ככל יכולתם לתת שרות טוב אך לצערי סמכוויותהם מוגבלות.האחרון שטיפל בי בחור בשם איציק)
רכשתי מכשיר :p20 lite HUAWEI . למחרת הקניה מנגנון סיבוב התמונה לא עבד. התקשרתי לחנות ,והמנהלת ( נועה) הפנתה אותי לגבעתיים ל"גייטסייל" מעבדות .אני גר בהרצליה...וכשרכשתי הוצע לי יבואן רשמי עם אחריות משופרת ומעבדות בפריסה ארצית תמורת כ 100שח.הפריסה הארצית עבורי מסתבר נסיעה לגבעתיים.
הגעתי לגבעתיים ובדלפק הצהירו : יקח כמה ימים מכיוון שטלפון חדש איין חלקים ולכן כמה ימים....לא יכולתי להשאיר את הטלפון ( צריך אותו לעבודה ).חזרתי הביתה והתקשרתי למנהלת החנות שאמרה....לא היתה צריך להשאיר את המכשיר אלא רק להביא מכתב שאיין נזק ואצלנו בחנות נחליף לך. וכך היה נסיעה שניה לגבעתיים המתנה של שעה מכתב חזרתי לחנות והחליפו.
חלפו יומים ואותה התקלה חזרה ! התמונה לא הופכת למאוזנת ! 10 !!1 שיחות טלפון למעבדות ועוד 10 לחנות 3-4 אימיילים . ואיין מענה ולא חוזרים אלי.
נסעתי לגבעתיים פעם שלישית !! הפעם נאמר שצריך להשאיר את המכשיר - לא יכולתי וחזרתי הביתה . שוב נסיונות להשיג את המנהלת נעה ואת המעבדות , אך התעלמות !!! נסעתי פעם רביעית !!!!!!! למעבדות והתחננתי למכתב שהמכשיר ללא נזק....התקבלו תחינותי וברחמיהם הרבים של גיי סייל קיבלתי מכתב זה.
חזרתי לחנות בהרצליה,נעה המנהלת מוכנה בטובה להחליף לי את המכשיר אך ללא אחריות על תקלה זו ! החלפתי ל שיואמי תמורת 130 ש" ח נוספים.
היבואן התעלם ממני ,יבואן וואי ,מעבדות גייט סייל ומוביל לנד יודעים לקחת כסף יפה מאד אך שרות זה לא מעיניינם . בושה של שרות !!!!!
תגובת החנות:
קודם כל - לקוח קנה מכשיר באחריות הוט מובייל - צלצל אחרי כמה ימים לחנות הסבירו לו שאין תקלה כזו ויכול להיות שזה משהו בהגדרות המצלמה ( טוען שהתמונה לא מלאה... לא מבינים עד עכשיו ) נסע לגט סל בתל אביב ( אין גט סל בגבעתיים ) שם בדקו את המכשיר ואמרו לו גם שהם לא מבינים מה התקלה - התעקש שיש תקלה אז הפנו אותו חזרה לחנות - אצלנו בחנות לפנים משורת הדין ורק בגלל שהבנו שלא נצא איתו ראש החליפו לו מכשיר חדש בניילונים במקום, אחרי שבוע וחצי צלצל שוב עם אותה תקלה הפנו אותו שוב לגט סל -- שוב אמרו לו בגט סל שהמכשיר תקין ואין שום תקלה כזו - שוב התעקש על החלפה - שוב שלחו אותו אלינו לחנות ופה החליט הלקוח שהוא מעדיף דגם אחר... קיבל שירות נפלא ולמרות שפעמיים לא נמצאה תקלה במכשיר הוחלפו לו שני מכשירים. אז מה הבעיה עכשיו ולמה חוות הדעת השלילית...? לקוח כזה רק מלמד אותנו שהיינו צריכים להתעקש איתו ולא להחליף לו ... בסוף גם החליפו לו שני מכשירים וגם רשם חוות דעת שלילית בלי קשר לעובדות ...
מוצר:
p20 lite HUAWEI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר לא פעם ראשונה מהחנות הזאת ,אחלה שירות בעולם !!
שמח ומרוצה מאוד ממליץ בחום על החנות!
מוצר:
pocophone
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עדיף להזמין מאלי אקספרס סין החבילה תגיע מהר יותר
אני לא פעם ראשונה קונה באינטרנט ותמיד המענה היה טוב פרט להפעם
ביום א בבקר הזמנתי טלפון שיאומי ומילאתי את כל הפרטים
ביום שני בערב פנו אלי לגבי ההזמנה וסגרנו הכל ונאמר לי שביום ג החבילה תישלח
כמובן שביום ג החבילה לא נשלחה וביום ד נשלח אימייל עם מס משלוח בדואר אך כמובן עדיין המכשיר לא עזב את החנות
בקיצור אם יש לך חצי שנה זמן לקבל את הדואר תקנה מהם
אני לא קונה יותר כלום מהם

תגובת החנות:
כמה כואב שלמרות העבודה הקשה שלנו אנשים עדיין יכולים לכתוב מה שעולה על רוחם בלי קשר למה קרה בפועל ...
לקוח עשה הזמנה ביום ראשון בתשע וחצי בערב, לא השאיר פרטי אשראי מלאים. דיברו איתו ביום שני בצהריים ( יש עדיפות תמיד לפרטי אשראי מלאים ומופיע בתקנון האתר שזמן טיפול בהזמנה הוא 24 שעות )
סיימו איתו את ההזמנה ואכן יצא למשלוח ביום שלישי בתשע וחצי בבוקר - אז גם נשלח אליו מס מעקב. הלקוח הזמין דואר רשום ובדואר ישראל קיימים שני סוגי עדכון - אחד כשהמכשיר הגיע לדואר ( מה שקיבל בשלישי בבוקר) והשני זה תוך 7 ימי עסקים כאשר המכשיר מגיע לסניף הדואר הקרוב לביתו של הלקוח . בדקנו את מס המעקב של הלקוח המכשיר הגיע אליו תוך 5 ימי עסקים . אבל הוא כבר רץ ביום שישי לכתוב תגובה שלילית בזאפ מבלי שעברו אפילו 3 ימי עסקים... שיימינג באינטרנט זו תופעה לא יפה . אנחנו יוצאים מגדרנו לתת ללקוחות שירות מצויין ולא לעכב שום הזמנה גם במחיר שאנחנו נשארים הרבה אחרי שעות העבודה הסטנדרטיות . בפעם הבאה- יותר קל להרים טלפון לחנות ולקבל הסבר על עדכוני המעקב של דואר ישראל .
מוצר:
טלפון שיאומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפעמים צריך להגיד גם מילה טובה . פעם שניה שאני קונה פה בחודשיים האחרונים ובאמת שירות טוב ומחירים מצוינים, יוצאים מגדרם לתת שירות טוב , קניתי גם a2 וגם פוקו של שיואמי והכל עובד מצוין. תודה לאיציק על השירות המהיר והיעיל
מוצר:
A2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שלישית שאני בא למוביילנד ולא מתאכזב ., תמיד מטפל בי איציק הנחמד ונותן לי שירות מצויין. אחלה חנות
מוצר:
A2 קשיומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נחמדה מאוד עם צוות מקצועי. מחיר הכי זול שמצאתי בזאפ ובדיוק כמו שמופיע באתר, בלי אותיות קטנות ועוד עשו לי הנחה יפה על אוזניות ,. ממליץ בהחלט
מוצר:
פוקופון 64
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בשעות הצהריים קיבל את פני באדיבות בן הטכנאי , חיפשתי לקנות מכשיר טוב ואמין , בן המליץ לי על הוואן פלוס ועד כה עבר שבוע ואני מרוצה מאוד. לחייב לציין לטובה את השירות האדיב והמקצועי של בן. תודה רבה.
מוצר:
וואן פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכל קוראי זאפ. קניתי מכשיר קסיומי במוביילנד לפני שבוע . לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט . כנראה היתה תקלה במכשיר . באתי אליהם אחרי שבוע , הסברתי שאני גר בצפון ולא יכול להישאר בלי טלפון ובאו לקראתי והחליפו לי למכשיר חדש במקום . ממש לא ברור מאליו ביבוא מקביל. היו נחמדים ושירותים מאוד. חסכו לי זמן יקר
מוצר:
קסיומי a2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות שואב אבק שוטף של קסיומי , מצאתי בזאפ את מובילנד. עשיתי הזמנה באתר , תוך יומיים הגיע עד הבית עם שליח, עם תעודת אחריות מסודרת , בלי טלפונים לפני ובלי כאב ראש. פשוט תענוג. שירות
א- א.
מוצר:
שואב אבק רובוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר פצצה, חנות פצצה. תודה רבה למוביילנד הנחמדים שהעבירו לי את כל הזכרונות שאף אחד אחר לא הצליח. באתי דרך זאפ בגלל המחיר ונשארתי בגלל השירות . מהיום - זו החנות שלי. תודה מוביילנד .
מוצר:
גלקסי j7 pro 64 ג’יגה
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.