דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (הרצליה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ל.מ.ד גרופ גולד בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במובייל לנד ?
4.50
ציון ממוצע
121
חוות דעת בשנה האחרונה
696
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
0
3 חודשים אחרונים
29
0
4
6 חודשים אחרונים
47
0
8
שנה אחרונה
106
0
15
כל הזמן
558
9
129
נמצאו 696 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדהימים שירות מעולה לקוח חוזר מרוצה מהמחיר ומרוצה מזכירות תודה לרבים על העזרה מומלץ בחום
מוצר:
S7 edge galaxy
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק ביום ראשון. המוכר שכנע אותי להוסיף 35 ש''ח למשלוח כי "בדואר רשום לא שומרים על החבילות". לצערי הסכמתי ואכן קיבלתי את המשלוח.
אחרי יומיים המחיר ירד ב 40 ש''ח. התקשרתי וביקשתי זיכוי על ירידת המחיר. המוכר סירב כי "אם המחיר היה עולה לא היית מתקשר לשלם יותר".
כשאמרתי שאחזיר את המוצר ואקנה שוב כי הקרטון עוד לא נפתח בכלל הוא איים שיחייב אותי בדמי ביטול עסקה.

בלית ברירה אני סופג כעת את ירידת המחיר אבל נשארתי עם טעם מר על התנהלותם והגינותם של המוכרים.

כמובן שלפי החוק זכותם לסרב. פשוט הרגשתי צורך לפרסם את המקרה שאנשים יעשו את השיקול בעצמם האם כדאי להם לקנות מהם או לא....

יש לציין ששוב. עברו בסהכ יומיים מתאריך הקנייה והמוצר סגור בקרטון ועוד לא נפתח. סתם גועל נפש



תגובת החנות:
אחחחחח... כמה היד קלה על המקלדת... רק שאלה אחת יש לנו לאדון הנכבד... אם המחיר היה עולה ב40 ש"ח יומיים לאחר שקיבלת את המוצר- גם היית מצלצל אלינו ורושם לנו חוות דעת שלילית כי לא נתנו לך לשלם יותר.... ? מחירים משתנים מדי יום, לעיתים גם מעבר לכך ואיננו מחייבים אף לקוח בשקל יותר או שקל פחות מהמחיר המופיע באתר . כמה חבל שכל אחד יכול לרשום מה שבא לו - גם אם הוא לא צודק...
מוצר:
‏שואב אבק רובוטי Roborock Mi S50 Robot Vacuum 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי קנייה מקוונת.
לצערי קיבלתי מהחברה מוצר פגום (מכשיר XIAOMI).
התמיכה הטלפונית מהחברה הייתה לא טובה והיחס כשאישתי הגיעה לחנות היה מאוד לא מכבד.
אני לא אבצע שוב קנייה בחנות זו, לא בגלל איכות המוצר (יכול לקרות) אלא בגלל השירות הלקוי עד מאוד.
תגובת החנות:
לקוחה רכשה מכשיר בחודש מרץ , הגיעה לחנות בחודש יוני עם טופס מהמעבדה שהמכשיר היה אצלם ויש מכה שאגב גם נראית לעין בצדו השמאלי של המכשיר וכיפוף במסגרת. דרשה שנחליף לה מכשיר למכשיר חדש בטענה כי המכשיר עושה לה בעיות לטענתה מהיום הראשון. הוסבר לה בסבלנות רבה גם בטלפון וגם פרונטלית שלא ניתן להחליף מכשיר עם מכה לאחר 3 חודשים ושהיבואן בעצמו טוען שיש נזק פיזי למכשיר ( שוב- רואים את הנזק במבט ראשון )כמובן שהתשובה שלנו ושל היבואן לא מצאה חן בעיניה וכמובן מפה חוות הדעת השלילית.
מוצר:
xiaomi note 4b
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום ה 10/12/18 הגעתי בפעם השניה לחנות מובייל לנד בהרצליה. אחרי שהייתי מרוצה מאוד בפעם הראשונה. ניק המוכר היה אדיב מקצועי ונדיב. אין ספק ששווה להגיע לחנות הזו לקנייה חכמה ומשתלמת. אני ממליצה בחום!!!
מוצר:
A8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לצוות של חברת מוביילנד באמת שהיה תענוג לקנות אצלכם מוזיקה טובה אנשים נחמדים והכי חשוב שימשיכו לחייך בהצלחה!
מוצר:
S9 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שאני קונה אצלם טלפון,
מחירים פיצוץ שירות מצויין ממליץ בחום ובטוח שתהנו מהקהילה ותיהו מרוצים
מוצר:
A1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שהמשפחה קונים כאן מכשירים מרוצים מאוד מהשירות של החברה ממליצים וכמובן שנחזור!
מוצר:
A8 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי Samsung A5. אחלה שירות. קיבלתי שירות מבן. ממליץ בחם.
יש חניה ליד החנות וגם חניון.
מוצר:
Samsung a5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 4 וחצי חודשים רכשתי טלפון של שיומי, ובשיחת טלפון מהחנות שכנעו אותי להוסיף 50 ש"ח על מטען מקורי של סמסונג. עם הטלפון הגיע מטען עם ראש לבן וכבל שחור של חברה לא ידועה, כשהחיבור ביניהם והחיבור בין הכבל לטלפון עצמו אינו חלק כלל וכלל, פשוט בדיחה. מאז ניסיתי לפנות מספר פעמים, ובמקרים הבודדים בהם ניתן היה להשיג את המוקד להזמנות אינטרנטיות- הובטח לי שקרתה טעות ושישלחו אליי מטען מקורי חדש. כאמור עברו מספר חודשים והדבר טרם קרה. פשוט זלזול בוטה בלקוחות- החל מהגניבה של 50 ש"ח עבור מוצר שלא קיבלתי, דרך אי המענה של המוקד להזמנות אינטרנטיות, ועד "מריחת" התלונה שלי בהבטחות שווא.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל כפיצוי ראש מטען מהיר מקורי של סמסונג וכבל מקורי של קסיומי.לאחר חודש וחצי צלצל לחנות וטען שהם לא תקינים - נשלח לו שוב בדואר רשום מטען וכבל חדש ללא עלות מבלי שיצטרך לשלוח בחזרה את הישן. לאחר שבועיים צלצל שוב לחנות וטען שלא הגיע - שלחנו לו שוב ואף קיבל במייל מס מעקב... במערכת הדואר מופיע שכבר בתחילתחודש מאי אסף הלקוח את המטען (השלישי במספר ) שנשלח אליו...
מוצר:
טלפון נייד xioaomi redmi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות מכשיר סלולרי, ידעתי פחות או יותר את הצרכים, לא את הדגם.
קיבלתי ייעוץ ושרות מצויין מבן.
תוך כמה דקות הייתי בחוץ עם המכשיר. לא ניסו לדחוף לי דגם יותר יקר או אביזרים נוספים.
מוצר:
Redmi Note5A Prime
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה של מקום. שירות מעולה מקצועי ואדיב . עזר לנו בן עם שירות מצוין. בטוח שנחזור!
מוצר:
Xiaomi a1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט עבודה בעיניים! דיברתי עם השירות לקוחות של החנות, נאמר לי שהכל זמין במלאי כל מה שאני מבקש
הגעתי לחנות בהרצליה,ומסתבר שהמכשירים מגיעים ללא מטען מקורי (אלא אם כן יבואן רשמי)
זאת אומרת המחיר הנקוב באתר אינו כולל מטען מקורי ואזי אין אחריות (יחד עם הטלפון מגיע אחריות שרשום באחד הסעיפים - הטענה במטען לא מקורי מבטלת אחריות)
ואז כבר עדיף לקחת יבואן רשמי כי בתוספת של עוד כמה עשרות/מאות שקלים מקבלים טלפון עם המטען המקורי.
פשוט ביזיון!
לא קניתי וברחתי מהחנות.
תגובת החנות:
נו ו... לא יודעים מי הלקוח ומה עומד מאחורי חוות הדעת... רשום באתר באותיות קידוש לבנה בכל מסך אפשרי שיבוא מקביל מגיע עם מטען תואם..! אולי במקום לרשום חוות דעת ולהשמיץ פשוט תקרא באתר בפעם הבאה...
מוצר:
כל מכשיר אותו סיפור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות המציעה את המכשיר (שיואמי 5) במחיר הכי זול.
כאשר הגעתי לחנות נמסר לי שהמחיר הזה הוא למכשיר לא מקורי.
בשום מקום באתר שלהם ו/או באתר של זאפ לא רשום שזה עבור מכשיר לא מקורי.
גם אם רציתי את המכשיר ה "לא-מקורי" - הוא לא נמצא כרגע בחנות והם מוכנים למכור את המכשיר ב 750 שקלים.
הטעיה צרכנית פרקסלנס.

ישפוט הציבור ויחליט
כוכב אחד עבור השירות - וגם זה 2 כוכבים יותר מידי
תגובת החנות:
אין לנו מושג מי כתב את חוות הדעת... כנראה יש אנשים שלא יודעים לפרגן למתחרים... בכל אופן מעולם לא מכרנו מכשיר לא מקורי ההבדל היחידי בין שני סוגי היבוא בחנות הוא ערכה עם מטען מקורי או ערכה עם מטען תואם. בדיוק כמו שמופיע באתר .. אם היינו יודעים מי כתב את חוות הדעת הזו היינו גם מגישים נגדו תביעה בגין הוצאת דיבה... לא יתכן שכל אחד יכתוב כל העולה על רוחו בלי לשאת בתוצאות ... אולי לפני שאנשים פוגעים לאנשים בפרנסה הם יחשבו פעמיים....
מוצר:
שיואמי 5 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מאוד נחמדה. אין בעיה למצוא חניה באיזור. מבחר מכשירים ואביזרים. מחירים ושרות ברמה גבוהה.
מוצר:
S8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה התקשרו אלי ושאלו אם אני רוצה בתוספת מחיר מיבואן רשמי, הסכמתי, תוך 3 ימים קבלתי את המוצר, עובד נהדר.
מוצר:
טלפון סוללרי xiaomi redmi 5 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד מאכזבים בפעם הראשונה לא היה סלולרי יבוא מקביל וניסו לשכנע שעדיף יבואן רשמי אחרי יומיים התקשרתי לודא שיש סלולרי יבוא מקביל אמרו שכן נסעתי להרצליה ובחנות נאמר לי ש״אין לי קופה ואני לא יכול לקבל אשראי רק מזומן״
אני לא מבין את הניקוד הגבוה אצלכם ולמה אני לא אחזור לשם וממליץ לאחרים גם לא או לפחות לשאול הרבה מאד שאלות בטלפון כדי לא ליהיות מופתעים
תגובת החנות:
תגובה קנטרנית של הלקוח. קודם כל - כשהיה רק יבואן רשמי במלאי- היה מפורסם באתר שיש רק יבואן רשמי, הלקוח אמר בטלפון שלפני כמה ימים ראה באתר מחיר זול יותר - הוסברו לו ההבדלים בין יבוא מקביל לרשמי. מעבר לכך - ביום חמישי כאשר הלקוח הגיע לחנות היתה תקלה בחברת הסליקה ולא ניתן היה לקבל אשראי במדך 5 שעות. כל הלקוחות שהגיעו לחנות וביקשו לשלם באשראי פוצו ויום למחרת נשלח להם המכשיר עם שליח עד הבית ללא עלות . אף אחד לא בחר לכתוב תגובה שלילית , כולם הבינו שאנחנו נורא רוצים למכור אך יש דברים שלא תלויים בנו.... חוץ מהלקוח הנ״ל... חבל...
מוצר:
וואן פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טלפון מסוג Xiaomi Mi A1 64GB. חשוב לשים לב שיש אפשרות לקנות מ"יבואן רשמי" במחיר יותר גבוהה, או יבוא מקביל שאינו כולל מטען מהיר.
המוכחרים היו נחמדים, הציגו והסבירו על האפשרויות, לאחר שבחרנו התאימו לנו את כרטיס הסים.
כשהגענו הביתה, הדלקנו את המכשיר, ולפני שהסרנו את הכיסויים גילינו שיש בעיה במסך המגע (זו מין הסתם לא אשמה של החנות, אלא של היצרן). התקשרנו לחנות, הם הזמינו אותנו לבוא ומיד כשנוכחו לגלות את התקלה נתנו לנו מכשיר חדש. אפילו זה נשמע מובן מאליו, אנחנו יודעים על חנויות שלא מתנהגות כך. על השירות, ההסברים, והמוכנות להחליף מכישר פגום בלי לבלבל את המוח מגיע להם 5 כוכבים.
מוצר:
Xiaomi Mi A1 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שניה שאני קונה במובייל לנד, שירות מעולה ומחירים מצויינים.
יעילים מאוד, הכל משוקף ללקוח, התקשרתי מראש לוודא שיש את המכשיר במלאי, עודכנתי על תוספת המחיר למקורי וללא ספק אחזור אליהם ואמליץ לחברים.

מוצר:
A1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול קניתי פלפון חדש מהחבר'ה הנהדרים האלה. כל תהליך הרכישה היה איכותי, מקצועי, אדיב, יעיל, שירותי ובמחיר הגון ומצויין. עוד לפני שיצאתי לדרך מנתניה להרצליה כשרציתי לבדוק אם יש להם את הפלפון במלאי הם ענו לטלפון במהירות ובאדיבות וכשלא היה להם הם ביקשו ממני לכתוב להם מייל בשעה 13.00 לוודא שהגיע המשלוח. כשעשיתי זאת מיד קיבלתי תשובה שהמכשיר הגיע ויצאתי לדרך. בחנות עצמה קיבלתי ייעוץ מקצועי מה כדאי לי לקנות ולהיות שקט ורגוע במקום ליפול למלכודות של לשלם פחות אבל במחיר של איכות ירודה. הרגשתי ממש כאילו הילדים שלי דואגים לי. לא היה כאן רק תהליך של רכישה של "שלם וסע". קיבלתי מהם עזרה להעביר את כל החומר שהיה לי בפלפון הקודם לפלפון החדש , כולל אפליקציה של העבודה ועד שהפלפון לא היה מסודר כמו הפלפון הקודם הם לא היו מוכנים לשלוח אותי לדרכי. לא ! הם לא התחננו והתייפפו , לא השתמשו בקלישאות שלומדים בקורסים של שעה שאני קורא להם : "איך לדבר עם הלקוח יפה - ולהפיל אותו בים של מבצעים" - הם לא השתמשו ב"פסיכולוגיה בגרוש" . הם היו טבעייים - אחלה גברים - וזה היופי שלהם.
ממליץ כמובן בחום רב.
מוצר:
פלפון xiaomi mi max2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזבת מאוד מחוויית הקניה בחנות. התקשרתי לפני בואי לוודא שיש את הדגם, הצבע והמחיר. בהגעה לחנות מסתבר שמה שאני רוצה עולה יותר. באתר כתוב וגם בטלפון נאמר לי שצבע ורוד קיים, ובחנות הם טוענים שצבע ורוד מגיע רק עם מטען מקורי ולכן יש תוספת של 59 שח. ההרגשה שלי היא שהם מופיעים כזולים בזאפ ואת הרווחים עושים מכל ה"מסביב".
תגובת החנות:
הלקוחה צלצלה לחנות בשעות הבוקר - נאמר לה שיש רק צבע שחור במלאי וצבע ורוד אולי יגיע בהמשך היום אך רק בערכה עם מטען מקורי ( באתר הופיע צבע שחור במלאי בלבד)
הגיעה הלקוחה בצהריים ביקשה ורוד , הוסברו לה ההבדלים בין הערכות - בחרה בכל זאת בערכה עם מטען מקורי בצבע ורוד ואף קיבלה הנחה.. אז מה הבעיה ? למה התגובה השלילית...? הרי הופיע באתר רק צבע שחור והוסברו לה כל הנתונים מראש...
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 5A 16GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
-קניתי קורקינט חשמלי של שיואמי. תהליך הקניה היה זריז ונאמר לי שישנה אחריות של "המעבדה המרכזית". לאחר חודש של שימוש נשברה לי ידית הבלם. רציתי לקנות את החלק ויצרתי איתם קשר. מנהלת החנות אמרה לי שחלקי חילוף יש רק אצל המילטון היבואן הרשמי. התקשרתי להמילטון ומסתבר שהם לא מוכרים חלקים למי שלא קונה דרכם. יצרתי קשר שנית עם מובייל לנד - אין עם מי לדבר. הם לא יודעים את הטלפון של המעבדה המרכזית, אין להם חלקי חילוף, שום שירות כזה או אחר. מביך .
תגובת החנות:
הדבר היחידי הנכון מכל התגובה הזו היא שבדיוק כמו שהלקוח רשם - הוא שבר את הקורקינט בעצמו (...!) מעבר לכך - מכרנו מאות קורקינטים מהדגם הנ"ל - כולם מגיעים עם תעןדת אחריות מסודרת על פי חוק.
מוצר:
קורקינט שיואמי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה בעיה עם החנות (ניסיון ל-bait-and-switch), לאחר פרסום חוות הדעת פנו אלי, התנצלו ופיצו אותי.
תגובת החנות:
שמחים שהלקוח מרוצה מאופן הטיפול.
מוצר:
samsung galaxy s8 ו-Xiaomi Redmi Note 4X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבוע לאחר הרכישה חזרתי לחנות עם בעיות במסך המגע. צוות mobile land בחוסר אדיבות מופתי הפילו את האחריות של המכשיר על חנות אחרת במרחק חצי שעה מהם, ושלחו אותי לשם. לאחר שגיליתי שבדיקת מעבדה תערך עד 10 ימי עסקים, חזרתי לmobileland לבטל את העסקה.
החנות סרבה לבקשתי לבטל את העסקה 7 ימים לאחר הרכישה עם האריזה המקורית בניגוד לחוקי הגנת הצרכן ואף טענו שעצם בקשתי לכך הינה עבירה פלילית. ביזיון של בית עסק.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות כשבועיים לאחר הרכישה עם שבר במסך - הוסבר לו שזה לא במסגרת אחריות אך מומלץ לו בכל זאת לבצע את התיקון במעבדת היבואן כך שלפחות לא יפסיד את שנת האחריות שנותרה לו. בכל זאת בחר לכתוב תגובה שלילית - הרי ברור שלא קנה מכשיר עם מסך שבור וגילה זאת רק אחרי שבועיים....מעבר לכך- חוק ביטול עיסקה אפשרי רק כאשר המוצר מוחזר לחנות באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש - לא במקרה שלקוח שובר את המסך ובא לבקש זיכוי כספי...
מוצר:
Xiaomi a1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין, קיבלתי מענה לכל השאלות ומידע מפורט. מחירים טובים.
ראיתי שמגיעים לחנות הרבה לקוחות, כנראה שיש סיבות טובות :-)
מוצר:
xiaomi redmi note 4x
6789
10
11
12
13
14
15
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.