דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

טרקלין חשמל (Traklin)

emun
מוצרי חשמל (חיפה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700-50-50-20
שעות פתיחה:
לחץ לצפייה
כתובת:
הנביאים 25, ת.ד. 4321, חיפה 33104
דוא"ל:
בעלים:
טרקלין חשמל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטרקלין חשמל ?
4.49
ציון ממוצע
45
חוות דעת בשנה האחרונה
216
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
0
3 חודשים אחרונים
18
0
4
6 חודשים אחרונים
29
0
5
שנה אחרונה
39
1
5
כל הזמן
149
2
65
נמצאו 216 חוות דעת גולשים על טרקלין חשמל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונה דרך האינטרנט ולתדהמתי קרו מס תקלות
1. תיאום הובלת המשלוח היה מוגבל לזמני יום בלבד עד שעה 15, ללא אפשרות לגמישות. לאחר שתיאמתי שיגען ב1430 שכן אני מורה ולא יכולה לעזוב את הכתה לפני, קבלתי להפתעתי טלפון ב1230 ובו מודיעים לי חגיגית כי המוביל ליד הבית שלי. כשביקשתי להזכיר מתי תיאמתי מלכתחילה (בין 1430 -15) התחילו לנזוף בי ולצעוק כשלבסוף הפקידה החביבה אמרה לי : זה המצב! אם את רוצה תזמיני במקום אחר"
2. נכנעתי למצב ועזבתי את מקום עבודתי למחרת ואז הופתעתי לשמוע שהמוביל אינו הטכנאי: דהיינו שוב עלי לתאם מפגש נוסף כדי שהמכונה כבר תעבוד. שאלתי: האם אין אפשרות ליידע את הלקוחות מיד עם הרכישה ו/או כשמתאים הובלה שעליהם לקבוע גם עם טכנאי???? צעד שירותי פשוט זה יחסוך זמן וכאב ראש מחברה ששמה לה נעימה מגוחכת במשיבון בו מצויין השירות הנדהר של החברה
3. מסתבר שחברה אחרת היא הספקית ושרות הלקוחות שלהם -ברימאז לא נמצא בשעות שהם מציינים במשיבון. עד עכשיו כשבוע וחצי אחרי הרכישה לא קבלתי תעודת אחריות ו/או קבלה על הרכישה למרות מס מיילים בנידון.
כמובן שאף אחד לא ענה למייל

מסקנה: חברות ברימא'ז וטרקלין לא מומלצות
בעליל
מוצר:
מכונת כביסה GRISR56
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מבצע רכישות באינטרנט מזה שנים רבות. הפעם רכשנו טלוויזה בפעם הראשונה באתר של טרקלין חשמל. לאחר הרכישה נמסר לנו שיש טלוויזיה במלאי וכרטיס האשראי שלנו חויב. הופנינו לספק (יורוקום) שם נאמר לנו שהדגם חסר במלאי. התקשרנו שוב לטרקלין חשמל ולאחר בדיקה נאמר לנו שנשמרה עבורנו טלוויזיה במחסן של החברה בטבריה, לכן חויבנו בכרטיס האשראי והטלוויזיה תועבר אלינו על ידי שליח. הטלוויזיה לא הגיעה ולאחר מספר ימים התקשרנו שוב לבדוק ונאמר לנו שאין טלוויזיה במלאי ונוכל לקבל אותה רק בחודש יולי, הרבה מעבר ל-14 הימים שהחברה התחייבה. ביקשנו לבטל את העסקה ולקבל אישור במיל או בפקס על הביטול ונאמר לנו שהעסקה בוטלה אבל לא ניתן לשלוח לנו אישור ונקבל הודעה על הביטול לאחר שבועיים. ביקשנו לדעת מדוע אי אפשר לקבל אישור מיידי על הביטול כמו בחברות אחרות והתשובה הייתה שככה זה אצלם. היחס היה גרוע ורמת השירות והנכונות לעזור גרועה בהרבה ביחס למקובל בחברות אחרות.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה בתאריך 9.6.11 עם עדכון אספקה ל- 14 ימים.
בתאריך 15.6.11 התקשרה הלקוחה והסבירה שיצרה קשר עם יורוקום ויש עיכוב באספקת המוצר וכרגע לא קיים במלאי .
לאחר בירור הנושא שוריין ללקוחה מסך באחד מסניפי טרקלין והוסבר לה בצורה מאוד ברורה שהמוצר יסופק לה במסגרת 14 ימים כמו שהובטח ,
הלקוח יידעה שנוסעת לחו'ל ומבקשת שהמסך יגיע לפני הנסיעה , נאמר לה מפורשות שלא ניתן להבטיח,אבל נעשה את מירב המאמצים .
בתאריך 16.6.11 - לבקשת הלקוחה הושארו הפרטים של בתה ע"מ לתאם איתה את האספקה היות והיא תהיה בחו'ל .
היום בוצעה שיחת מעקב מול בתה של הלקוחה המוצר התקבל והותקן אצל הלקוחה בבית לשביעות רצונה המלאה.
חשוב לציין שהטיפול בלקוח היה מאוד יסודי ומראש הוסבר ללקוח שלא יהיה ניתן להתחייב לפחות מ- 14 ימי אספקה במקרה הספציפי הנ"ל ובטוח לא לפני נסיעתם לחו'ל .
מוצר:
טלויזיה THP42X30
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נסיון הרכישה הגרוע בו נתקלתי אי פעם.
חיכיתי כמעט חודש עד שקיבלתי את המוצר, לאחר דיונים רבים עם מחלקת הספקה.
פעמיים קבענו איתם את תאריך האספקה והם לא הגיעו.
מוצר:
טוסטר אובן 800
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע ההזמנה במכרז מחייבת הרשמה ראשונית. המשך תהליך ה"משחק" במכרז היה פשוט.
זכינו ולמחרת על הבוקר, התקשרה נציגת המכירות לוודא שהכל בסדר.
המסך היה אמור להגיע לאחד מסניפי הרשת (על פי בחירתנו), ומבחינה זו, השירות בחנות היה מצוין.
מסיבות כלשהן, המשלוח לחנות התאחר במעט, אך נציגת שירות הלקוחות הציעה פיצוי הוגן והולם. הבעיה העיקרית היא שהצעה לפיצוי אמנם ניתנה, אלא שבפועל הדבר טרם קרה וזה מצער. הייתי מצפה מרשת מכובדת כמו זו שתכבד את הבטחותיה.
מאחר שהשווינו מחירים, אין לי ספק שההשתתפות במכרז זה הייתה כדאית.
מוצר:
מסך KDL-32NX500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נסיון הרכישה הגרוע בו נתקלתי אי פעם.
מרכז הזמנות ושירות לקוחות אינם מכירים את המוצר, מוסרים ללקוח פרטים שונים מאילו המופיעים באתר.
למרות שהבהרתי שאני נכה בעל קשיי ניידות, ולמרות שהובטח לי שהמוצר יועבר לחנות הקרובה למקום מגורי, לא טרח איש ליצור איתי קשר אפילו לאחר שחלף פרק הזמן המקסימלי המוגדר למשלוח.
רק לאחר 3 נסיונות התקשרות לשירות לקוחות שנותקו ללא מענה לאחר כ-10 עד 15 דקות זכיתי לדבר עם נציג שירות לקוחות.
הנציג הבהירא שבשום אופן לא יעבירו הפריט כפי שהבטיח המוכרן.
לא היתה לו כוונה כלשהי להציע פתרון למרות שהזכרתי שאני נכה. הבטחתו לקשר ביני לבין המוכרן לא יצאה אל הפועל.
הוא גם סירב לאפשר לי לדבר עם אחראי. כמו כן - סירב להחזיר התשלום באופן מיידי, למרות שחיוב כרטיס האשראי בוצע עם ההזמנ ה למרות שהפריט לא היה במלאי.
כשמחיתי על יחס לבעלי מוגבלויות ועל כך שהחברה אינה לוקחת אחריות ושהטיפול הינו מתחת לכל ביקורת, הנציג, יניב, הודיע לי שאין טעם להמשך השיחה.
החזר התשלום יתבצע כשיתבצע (עד 14 ימי עסקים).
מציע לידידי ולקונים הנכבדים להמנע מליפול לידיהם חסרות האחריות וחסרות הלב של רשת טרקלין-חשמל ונציגיה.
לא חסרות אלטרנטיבות, גם אם המחיר גבוה ב-5 ש"ח.
בכבוד רב.
לקוח מאוכזב!!!
הינכם מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים.
תגובת החנות:
מבדיקה עולה כי הלקוח רכש את הסטפר בתאריך ה-13/03/11
לאחר שיחה עם הלקוח הובן כי ללקוח יש בעיית ניידות,
לצערנו,לא כל המוצרים באתר ניתנים לאיסוף עצמי,מוצרים גדולים וכן מספר מוצרים אשר אינם נמצאים במלאי השוטף של הסניפים, מוצרי ספורט במקרה הנ"ל.
הלקוח ביקש לאסוף את המוצר מהסניף הקרוב לביתו למרות שהמוצר לא מופיע באתר כמוצר הניתן לאיסוף עצמי,
ללקוח בוצעו מספר שיחות טלפון ללא מענה וכן הושארה הודעה בתא הקולי לגבי המוצר,
השתדלנו בטרקלין לעשות כל מה שניתן על מנת לבוא לקראת הלקוח ולעזור לו עם איסוף המוצר, בנוסף ניתנה האפשרות לביצוע איסוף של המוצר מהמוקד הזמנות שלנו בסניף הרצליה,ראוי לציין שהמוצר מוצג באתר וניתן למשלוח עם שליח עד הבית בעלות סמלית של 29 ₪.
על אף הנאמר,אנו בטרקלין למדנו מהמקרה בכדי לשפר את הנהלים לגבי איסוף עצמי,
נשמח מאוד לביקור של הלקוח באתרנו על מנת לתת לו את השירות הטוב ביותר שאפשר .
מוצר:
סטפר Pedal Trainer
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה באתר לא נוח - בניגוד לחוק המחיר לא מפורסם, צריך להציע הצעות ורק אם ההצעה גבוה ממחיר מינימום של החברה ההצעה מתקבלת ונוצרת הזמנה.
חברה רצינית מפרסמת את המחיר בצורה גלויה ולא משחקת משחקים.

בהזמנה צויין שהמוצר מתקבל תוך שבועיים מתאריך ההזמנה. עברו שבועיים וטרם קיבלתי את המוצר או טלפון מהחברה. זאת אחרי שלפני שבוע התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה ונאמר לי שיצרו איתי קשר.

נאמר לי שהספק ייצור איתי קשר, כך שעושה רושם שהמוצר בכלל לא נמצא בחברת טרקלין חשמל, אלא הם רק מתפקדים רק כמתווכים.

בסוף התקשרתי וביטלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
מבדיקת המקרה עולה כי הלקוח רכש את מסך המחשב בתאריך ה-07/03/11

המוצר נמצא וזמין במלאי הסניפים שלנו ברחבי הארץ,ישנה אפשרות באתר לבצע איסוף עצמי של האתר ולחסוך את דמי המשלוח,המוצר אינו זמין במלאי הספק נכון לרגע זה.
עוד עולה מהבדיקה,כי הלקוח לא היה מעוניין לבצע איסוף עצמי של המוצר כפי שמתאפשר אצלנו באתר וביקש משלוח לביתו,לכן חל עיכוב באספקה ישירות מהספק- במכירה זמן האספקה עמד על 14 ימי עסקים שלא עברו עד לרגע ביטול העסקה.

כמו כן,ביחס לטענת הלקוח בדבר מכירה אישית ואופן פעולתה,מכירה אישית באה לתת ללקוח את המחיר הטוב ביותר,שיטה זו נהוגה ברוב האתרים הגדולים בישראל.

אנו בטרקלין חשמל מקווים כי נקבל הזדמנות בעתיד הקרוב להעניק ללקוח חוויית קניה טובה יותר.


מוצר:
מסך מחשב B2230
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי SBD7000, דבר מגניב מאוד! הביאו לפני הזמן! מרוצה מאוד. עובד נהדר, שווה את הכסף. אני ממלחץ לכולם, זה ממש נוח וטוב.
מוצר:
רמקולים / תחנת עגינה ל Iphone / Ipod SBD7000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התחלתי ביום ראשון 9.1.11 את הקנייה באתר ולאחר מכן מאחר והייתי רחוק מספר שקלים מהמחיר אותו היו מוכנים למכור יצרו איתי קשר. בקנייה בטלפון התחייב הנציג כי יירשם על ההזמנה דחוף וכי עוד השבוע ייצרו איתי קשר. מאש כבר 3 פעמים אני יוצר קשר עם מוקד החנות וכל פעם אני נענה בתירוצים מקוריים חדשים. אכן רשום באתר כי התחייבותם היא ל14 ימי עבודה אבל ציינתי בפני הנציג כי ללא התחייבות לקבלת אספקה מהירה לא אבצע את הרכישה. ביום שלישי האחרון נענתי כי המכונה כבר אצל השליח ואו היום או מחר אקבל אותה. היום הובהר לי מהחנות כי לא אקבל את המכונה לפני השבוע הבא. אני בטרקלין לא אקנה שוב נוכח השרות הלקוי לא זכיתי
מוצר:
מכונת קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי מחיר מצוין אחרי סקר שוק מקיף ברשתות ובאינטרנט..

פריסת תשלומים נוחה מאוד ושירות מצוין....
הטלויזיה הגיעה בזמן והטכנאי שהגיע להתקין היה מקצועי ואדיב.

אחזור לרכוש שוב ואשמח להמליץ לחבריי!
מוצר:
טלויזיה la46c530
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצעה במוצ"ש בשעה 23:00, למחרת בשעה 09:30 התקשרו מחברת כרטיס האשראי לאישור עיסקה, בשעה 15:30 התקבל SMS מהיבואן שההזמנה התקבלה ויצרו איתי קשר לאספקת המוצר. ביום ב' בבוקר התקשרו וקבעו איתי אספקה ביום ג' אחה"צ. התייצבו בזמן שנקבע, התקינו ע"ג הקיר מבלי לבקש תוספת, ניקו את הליכלוך מהקדיחות, ביצעו הדרכה ואמרו יפה שלום.
לסיכום: שרות VIP למרות התשלום הזול ביותר שנמצא בחנויות וברשת (ולאחר מחקר גדול)
מוצר:
טלויזיה 42LE5500-AT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה התבצעה בנקל.
המוצר הגיע ללא חשבונית, למרות שבהערות ההזמנה ביקשתי קבלה דחוף.
פניה ראשונה לשירות לקוחות דרך האתר לא נענתה בכלל.
לאחר כשבוע פניתי שוב דרך האתר והתנסחתי בתקיפות, קיבלתי תשובה שהם מנפיקים חשבוניות/קבלות רק פעם בחצי חודש ועליי לחכות (למרות שלא ידעתי מראש) והם 100 אחוז ישלחו לי בעוד כמה ימים.
מאז עבר עוד חודש וחצי.... סה"כ חודשים מאז הקנייה ולא קיבלתי קבלה, פניתי שוב ללא מענה. איך אוכל לקבל אחריות על המוצר כככה?! ואיך אוכל לקבל החזר מס?! חוסר אחריות משווע של החנות, ופשוט זלזול בלקוח שסה"כ רוצה קבלה ומבקש כבר 3 פעמים דבר שהייתי צריך לקבל מייד. פשוט חוצפה. ממליץ לא לקנות שם.
מוצר:
הארד דיסק חיצוני HP 1000GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין ומקצועי, המוצר היגיע תוך יומיים במקום 14 ימי עסקים.

יתרונות : קלה להפעלה, איכות גבוהה מאוד של
הקפה
חסרונות : טמפרטורה של החלב כ 50 מעלות בלבד
מוצר:
מכונת קפה LATTISSIMA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ואמא שלי נכנסנו לסניף של טרקלין חשמל בגרנד קניון בחיפה. המוכרים היו נחמדים מאוד והסבירו לנו על ההבדלים בין הדגמים השונים. השרות היה די טוב וחויית הקניה הייתה די מוצלחת
מוצר:
טלויזיה KDL40BX400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר דרך האתר את ההזמנה בפועל ביצעתי מול נציגת מכירות בטלפון בשם מיכל נחמיאס שהיא דוגמא לשרות מעולה.למרות שהיו מספר בעיות בנוגע למכירה הכל טופל במסירות לשביעות רצוני.אני מודה גם לנציג שרות הלקוחות בשם יניב יעקב
מוצר:
טלוויזיה 42LX6500-TD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר ביצעתי את ההזמנה באתר מיד קיבלתי טלפון מ-מיכל "טרקלין חשמל" אשר שירתה אותי בצורה הכי מהירה ונוחה
הייתי אמורה לקבל את המכשיר כעבור 10 ימים היא דאגה שאוכל לאסוף את המכשיר באותו יום ההזמנה היא תיאמה עם החנות בדיוק לזמן הגעתי לשם

תודה רבה
אמשיך להנות מהשרות של טרקלין חשמל
מוצר:
מקסר km005
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה בגלל שבמפרט באתר היה כתוב שבטלוויזיה קיים מתאם רשת אלחותי מובנה-DLNA בפועל מתאם מגיע ברכישה נפרדת
לדרישה שלי לקבל מתאם ללא תשלום הם ענו בסירוב. אחרי פניה שלי אלהם שונה מפרט של טלוויזיה.(הוסף שמתאם מגיע ברכישה נפרדת)
מוצר:
טלוויזיה 37le5500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי את ההזמנה, למחרת התקשרתי לטרקלין על מנת לתאם מועד אספקה. ענה לי הנציג ניסים שהיה מאוד אדיב. הייתי צריך את המקרר מוקדם יותר מ-14 ימי האספקה המובטחים. ניסים רשם את בקשתי והבטיח לעשות כמיטב יכולתו על מנת שהיבואן יספק לי את המקרר בתאריך שנקבתי. בנוסף, בסיום השיחה הבטיח ניסים להיות הנציג האישי שלי בכל פנייה עתידית לגבי ההזמנה.
בשבוע שלאחר מכן כאשר עדיין לא קיבלתי שיחת טלפון מהיבואן לתיאום מועד אספקה, התקשרתי לטרקלין והשארתי הודעה בנושא לניסים, דרך טלפן אחר.
לא עברה שעה ונציגת היבואן התקשרה על מנת לתאם עימי את ההובלה.
ההובלה הגיעה לאחר כ-10 ימים בתאריך המדוייק אותו קבענו, לשביעות רצוני.
תודה לטרקלין ולניסים על השירות האיכפתי והמקצועי.
מוצר:
מקרר RL67SBSW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר כמה זמן שאני מחכה לדגם הזה ולשמחתי הרבה מצאתי וגם קבלתי מחיר טוב!

יוסי הנציג חזר אליי והבטיח טיפול מהיר,
המערכת הגיעה אליי עם שליח לאחר 4 ימים.

תודה וחן חן לכם!
מוצר:
מערכת סטריאו FBD103 FBD103
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר 3 חודשים עדיין לא שלחו לי את החשבונית למרות שהתקשרתי 4 פעמים
ובפעם האחרונה ענו לי ממש לא יפה בשרות לקוחות (אורטל) היתה חסרת סבלנות
מוצר:
מצלמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך אתר האינטרנט של טרקלין מצלמה דיגיטלית של קסיו. ממשק האתר בסדר גמור. בחרתי באיסוף עצמי והחבר'ה מהמוקד הטלפוני התקשרו במהרה לאמת פרטים ולבצע ההזמנה. בעיקרון, החברה מתחייבת ל-14 ימי עסקים אבל אנשי השירות הטלפוני הרגיעו ואמרו שבדר"כ הדבר אורך כיומיים-שלושה (גם כאן באתר ראיתי תגובות אשר מאמתות את הזמן). בפועל, אחרי שראיתי שהמוצר לא הגיע אחרי שבוע(היה מיועד כמתנה והזמן החל ללחוץ), התקשרתי למוקד השירות ואמרו שההזמנה בוצעה(אכן, הכ.א כבר חויב) וכעת ממתינים לספק. בקיצור, המוצר הגיע אחרי שבועיים (כעשרה ימי עסקים) וזאת אחרי שכל יומיים התקשרתי למוקד השירות (יוסי ומיכל דווקא היו נחמדים ואדיבים) ושאלתי מה קורה עם המצלמה - לדבריהם, זה תלוי בספק.

מבחינה שירותית וביצוע ההזמנה - אני מרוצה.
מבחינת זמן האספקה ועדכון הלקוח בדבר תהליך המשלוח - מאכזב ביותר.

לסיכום - 6 מתוך 10 בסולם צ'וקי בובוש.
מוצר:
מצלמה דיגיטילית EX-Z2000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר החברה. הזמנה פשוטה. ביקשתי איסוף עצמי מאחד הסניפים (לא מהמחסן המרכזי). הם יצרו קשר טלפונית ואכן אישרו.הנציגים שדיברו איתי היו מאוד חביבים ויעילים.
המכונה חיכתה בחנות.
ממש קל ופשוט.
מוצר:
מכונת קפה citiez
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת השבוע התקשרתי להזמין מקרר, ענתה לי מיכל נחמיאס שעזרה לי לבחור מקרר, הריצה במהירות את ההזמנה,דאגה מול היבואן שהמקרר יסופק עוד השבוע. המקרר הגיע היו ונראה מצויין.
כל הכבוד על השירות האדיב והמקצועיות. בטוח שנחזור לרכוש בטרקלין חשמל גם בעתיד.
מוצר:
מקרר 2249
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי להזמין באינטרנט כמכרז.
כמובן שהטריק המוכר הוא לא לקבל שום הצעה אבל לחזור אח"כ טלפונית ולהציע מחיר גבוה במס' אחוזים מהמחיר האחרון שהצעתי במכרז.

בסוף ע"י השווה בזאפ הגענו פחות או יותר למחיר סביר.

רצוי לציין שהשירות (בעיקר של מיכל) היה 100%.
דאגה שהמוצר יגיע תוך יומיים כפי שהבטיחה וחזרה וביררה שכל התהליך אכן התבצע כפי שסוכם.
מוצר:
מכונת כביסה 11730
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר דרך טרקלין חשמל באמצעות קישור מזאפ, מיכל יצרה עימי קשר באופן מיידי ונתנה לי מחיר שאני יכול להגדיר כמדהים הכולל הובלה והתקנה (התקנת קיר) ובנוסף העניקה לי פריסת תשלומים נוחה במיוחד!!!
אני יכול לומר שההצעה של מיכל הייתה המשתלמת ביותר ביחס לכל המתחרים והמכרזים אותם בדקתי לאורך תקופה ארוכה כיוון שדובר מבחינתי בהשקעה כספית לא קטנה, אני בטוח ללא ספק שגם לעתיד הקרוב המתחרים לא ישוו את תנאי המחיר, פריסה והשירות שקיבלתי ממיכל!.
קיבלתי את המוצר וההתקנה תוך פחות מ 5 ימי עסקים
אמליץ בחום על רכישה בטרקלין ולבטח ארכוש שם שוב בעצמי.
מוצר:
טלוויזיה 40PFL8664H LED
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השתתפתי במכירה באינטרנט , מיכל ממחלקת המכירות התקשרה והציעה המוצר במחיר נמוך משמעותית מחנויות האינטרנט האחרות. לאחר סגירת העיסקה שלחה הזמנה לאחת מחנויות הרשת ליד מקום עבודתי וקיבלתי המוצר בו ביום ללא דמי הובלה ובהנחה ניכרת
מוצר:
טוסטר לחיצה TG400
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר