דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (חיפה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טרקלין חשמל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטרקלין חשמל ?
1.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
595
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
4
כל הזמן
454
2
139
נמצאו 595 חוות דעת גולשים על טרקלין חשמל
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
29/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 מזגנים בשיחת טלפון עם אבנר נציג המכירות הנהדר. דאג לי להספקה תוך יומיים והתקנה תוך 3 ימים.
הגיע זהר המתקין ,עשה עבודה מהירה , טובה ומקצועית.
זה ממש לא מובן מאליו בחודש אוגוסט החם לקבל שרות וטיפול למזגנים בנועם ובחיוך.
תודה על הכל.
מוצר:
2 מזגני אלקטרה פלטינום 125 1 כ"ס
תמונת משתמש
שם:
Yoav
תאריך:
28/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו תנור בסניף כפר סבא, אמרו שיגיע תוך שבוע. לא הגיע
אין עם מי לדבר, הטלפון בסניף לא ענה שבוע, מרכז הזמנות לא מסוגל לתת סיוע
היום התברר שהתנור שקנינו בכלל לא במלאי. הבנתם?
ביטלתי את ההזמנה.
אקנה במקום אחר - במקום שיודע לתת שירות.
תגובת החנות:
שלום רב,
אספקת המוצר אכן התעקבה מעבר לזמן המובטח בעקבות עניין לוגיסטי.
ללקוח הוצע להמתין מספר ימים נוספים, עם זאת הלקוח בחר לבטל את העסקה לאחר שבוע בלבד, פעולה שבוצעה בהתאם לבקשתו.

טרקלין חשמל
מוצר:
תנור בנוי בקו
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
27/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אבנר מוכרן בעל נתונים אישים יוצאי דופן: חביב.,אחראי,רציני, חותר להצלחת העסקה ללא לאות. כף לעשות איתו עסקים! מקצוען ברמה הגבוהה ביותר!
מוצר:
אלקטרה פלטניום 210
תמונת משתמש
שם:
איילה טסמה
תאריך:
22/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרן קול jbl 2.1 וקיבלתי אותו מהיר אחרי יום עסקים אחד.
השירות היה מצוין וממליץ בחום לקנות בטרקלין חשמל
תודה גדולה לאבנר התותח
מוצר:
מקרן קול jbl 2.1
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
20/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להביע שביעות רצון מיגאל העובד בסניףציק פוסט מפרץ חיפה.
הגעתי לחנות לקנות מכונת כביסה בתאריך 14/8/18 לאחר שמכונת הכביסה שלי התקלקלה, הבת שלי חיילת והיתה אמורה לחזור ביום שישי הביתה. יגאל עשה מאמצים אדירים כדי שהמכונת הכביסה תגיע אליי עוד ביום הרכישה ודאג לכך שהטכנאי יגיע אליי ביום שישי מהר ככל שניתן.
שירות אדיב ואמין כזה לא קבלתי מזמן.
ברצוני גם לציין שאני אסירת תודה מקרב לב על ההבנה והשירות האדיב כלפיי. אני מתכוונת לקנות מקרר בפסח ואין ספק שאגיע לסניף ואבקש את שירותו של יגאל תודה רבה. מספר הזמנה 19167134. יישר כוח.
מוצר:
מכונת כביסה קונסטרוקטה CWF10W47IL
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
19/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
17/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דורשים המתנה בבית מ 8 עד 4 לאספקת המקרר . כשביקשתי לבטל כי לא יכולתי לתאם (לפני מישלוח) דורשים דמי ביטול.
לא עונים לטלפונים
שירות גרוע
שם המוכר אבנר
תגובת החנות:
שלום רב,
מבירור שערכנו מול חברת ההובלות מטעם יבואן פוג'יקום עולה כי התאום הראשוני אושר על ידי הלקוח, עם זאת בעת האספקה עצמה, סירב הלקוח לקבל את המוצר.
בהתאם לבקשת הלקוח, בוטלה העסקה.




מוצר:
מקרר פוג'יקום
תמונת משתמש
שם:
Ruth
תאריך:
16/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזאת שקרים על גבי שקרים בזמן הרכישה שלי שלושה מיקסרים של קנווד והבטחה שאקבל את המוצר כעבור 4 ימים עברו חודשיים וטרם סופקה לי הסחורה במלואה . לאחר התשלום אין עם מי לדבר הבטחות שווא שעושים מאמצים להשיג מוצר שלמעשה יצא מקו ייצור (קנווד km770) נאמר לי שמצאו לי סוף סוף מכשיר ואז קיבלתי אוסף של חלקים שנאספו מתצוגה מסניפים שונים . כמובן שהחזרתי ועכשיו רוצה לבטל את העיסקה. חווית קנייה גרועה ביותר, מתהדרים ב45 סניפים ולא יודעים להתנהל חוסר כבוד ללקוח בסניף תלפיות בירושלים וכן בשרות לקוחות.
לא חוזרת לשם בטוח!!!!!
מוצר:
Kenwood km 770
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
09/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוב מוצרי החשמל בביתי נקנו ברשת "טרקלין חשמל".רובם נרכשו בסניף"טרקלין חשמל",אזור תעשייה סגולה פתח-תקווה,בהנהלת דוד.בהשראת דוד,שאינני זוכר את שם משפחתו האווירה נעימה אדיבה ויעילה.כשפניתי טלפונית לסניף בפתח-תקווה בבירור לרכישת טלוויזיה מתוצרת סמסונג,הפנו אותי למרכז ההזמנות בחיפה,שם רכשתי טלוויזיה סמסונג חכמה "50 ב-17/5/2017.והיום רכשתי שוב במרכז ההזמנות של"טרקלין חשמל" בחיפה ,טלוויזיה סמסונג חכמה "32 לחדר שינה.בשתי הרכישות המוכרן הנו אבנר. אבנר הוא מוכרן נעים אדיב ויעיל,והעובדה שפניתי ובקשתי את אבנר אתמול ה-8/8/2018 לביצוע הרכישה של היום ה-9/8/2018 אומרת דרשני.המשיכו בכך והצליחו!!!!
מוצר:
smart ua32j4303 סמסונג"32 led
תמונת משתמש
שם:
Or A
תאריך:
06/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי תנור וכיריים של חברות bosch בסניף כפר סבא.

במעמד ההזמנה איש המכירות היה נחמד מאוד, אמר שעשה לנו הנחה גדולה וסגרנו עסקה.
לאחר שהשוותי מחירים באינטרנט - גיליתי שההפרש מחירים כולל משלוח מגיע ליותר מ600 ש״ח
התקשרתי לסניף בבקשה לבטל את ההזמנה, אמרו שיחזרו אליי.
לאחר כ-40 דקות התקשר אליי איש המכירות שמולו סגרנו את ההזמנה, דיבר אליי בצורה מזעזעת ולא הפסיק לצעוק
כל השיחה חזר על המשפט ״ביטלתי לך את ההזמנה״ וניסה להסביר לי מה זה משווק מורשה ובנוסף הציע לשלוח לי כתבה מאתר ynet שכנראה מוציאה את אתר זאפ לא טוב.

בשניה ששאלתי מה תנאי הביטול - איש המכירות התפרץ עליי בצעקות.
אז, כמובן שגם גבו לא בצדק 100 ש״ח כביטול עסקה - כמובן שעדיף להפסיד 100 ש״ח ושלא יהיה שום קשר עם טרקלין חשמל.

התקשרתי למנהל הסניף להתלונן - מנהל הסניף לא בדיוק הגיב וגם הוא דיבר בצורה לא יפה.


לשמחתי, כל השיחות הטלפון שלי מוקלטות.
בשירות כל כך מזעזע לא נתקלתי בחיים!!

הכי מוזר, האתר של טרקלין חשמל מפורסם באתר zap, איש המכירות הציע לשלוח לי כתבה מאתר ynet שכנראה מוציאה את אתר zap לא טוב.
תגובת החנות:
ביום 4/8/18 רכשה הלקוחה שני מוצרים בסניפנו בכפר סבא.
לאחר סיום ביצוע ההזמנה, פנתה טלפונית בבקשה לבטלה מהסיבה שמצאה את אותם מוצרים בעלות זולה יותר.
ללקוחה הוסבר שעל פי חוק יגבו ממנה דמי ביטול לאור העלויות הכרוכות בכך.
סירוב הלקוחה לתשלום דמי הביטול כחוק הוביל למחלוקת, עם זאת ולפנים משורת הדין הוחלט שלא לגבות מן הלקוחה דמי ביטול.
טענות הלקוחה בנוגע לחווית השירות יועמדו לבירור משמעתי וככל שימצאו חריגות מאמות מידת השירות המקובלות ברשת, ינקטו צעדים בהתאם.

מוצר:
כיריים ותנור בוש PPQ7A6M20Y HBA533BB0
תמונת משתמש
שם:
תמר
תאריך:
30/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המידע על המוצר היה מצוין, המחיר אטרקטיבי, הזמנתי בטלפון ביום חמישי - השירות היה מעולה והמוצר הגיע ביום שני לאחר תיאום עם הספק שנעשה ביום ראשון. ממליצה מאוד על קנייה בטרקלין חשמל.
מוצר:
מדיח בוש על השיש 5 SKS50E32EUתוכ'לבן~.
תמונת משתמש
שם:
אמירה
תאריך:
30/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מוצרים בחנות טרקלין חשמל, באמצעות סתיו שסייע לי גם בבחירת כיריים של גז משודרגים לעומת מה שבחרתי במקור. לאחר הרכישה תוך מספר ימים הגיעו 3 המוצרים וגם טכנאי ההרכבה. והייתי מאד מרוצה מהשירות של סתיו והצוות בחנות בתל אביב.
מוצר:
מכונת כביסה הובר, כיריים אימדה ותנור רוזייר
תמונת משתמש
שם:
AE
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום.
נציג מכירות אדיב ובעל ידע במוצרים ומחירי השוק, ליווי מסור לאורך הרכישה, אספקה והתקנה.
ארכוש שוב.
מכונת כביסה וטלוויזיה נרכשו.
מוצר:
מכונת כביסה סימנס, wm10w460il. טלוויזיה סמסונג eu55nu7100
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום ! שירות מקצועי אישי ואדיב לאורך כל תהליך הקנייה וגם לאחר מכן . כיף לדעת שיש עם מי לדבר .
מוצר:
KG76NAI30L
תמונת משתמש
שם:
Zehavit
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה על אבנר מוכר שמאוד עזר לי מרגע ההזמנה ועד ההתקנה!
אני ממליצה בחום על המוכר השרותי אבנר על חווית קניה מהנה ❤
מוצר:
554008 128126 782048 104150
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
19/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לציין את השירות המעולה, את המענה לכל שאלה וכמובן את המחיר המשתלם. תודה רבה לאבנר נציג במכירות על השירות!!!
מוצר:
מכונת כביסה קונסטרוקטה 8 CWF10K28IL
תמונת משתמש
שם:
עבד אלקרינאוי
תאריך:
19/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי פוחד מהזמנה דרך אינטרנט אחרי שדיברתי עם הנציג השתנתה לי החשיבה פשוט הוא מדהים וגם השיטוף פעולה עם הסניפים ומתן עזרה טובה מאוד פשוט אלוף
מוצר:
ספת לחיצה קומקטי marcy דגם cb204
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
10/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום שני 9/7 בשיא החום המזגן בסלון שבק חיים מכיוון שהמזגן בן 18 שנה לא חשבתי אפילו לתקן אותו.
לאחר בדיקה והשוואת של מחירים ומועדי אספקה פניתי לטרקלין חשמל לנציג בשם רונן עם מחיר כולל התקנה יותר זול מהמפורסם באתר.
לאחר ביצוע ההזמנה התחייב לאספקה מהירה כולל תאום והתקנה.
היום בבוקר בשעה 7:04 המוביל התקשר במרחק מספר דקות מהבית לאספקה.
המתקין יגיע מחר בשעה 16:00.
לא ציפיתי לכזה שירות טוב ומהיר.

מוצר:
מזגן אלקטרה 350T
תמונת משתמש
שם:
יקיר
תאריך:
10/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה התבצעה דרך האתר והטלפון. המכרז האישי נותן מחיר תחרותי במיוחד.
בטלפון נמסרו פרטי התשלום וקיבלנו מתנה הובלה והתקנה חינם.
שירות אדיב ומהיר.
מוצר:
Sony KD-55XF9005BEAP
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
10/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, איש המכירות אבנר היה אדיב, קשוב ומקצועי גם במהלך וגם אחרי המכירה. ממליץ בחום!
מוצר:
LG 65uj630y
תמונת משתמש
שם:
hanoch
תאריך:
10/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי מקרר מתוך האפשריות באתר.
המחיר היה טוב (ספציפית היה אפשר לקבל טיפה יותר זול אצל מתחרה אבל השירות היה טוב).
המקרר הגיע מהר מאוד (4 ימי עסקים).
הטיפול של טרקלין היה מקצועי.
היתה לי בעיה עם דמי הובלה - נראה שהמוביל ניצל את העובדה שלא אני קבלתי את המשלוח ודרש יותר ממה שסוכם עד היום לא קיבלתי הסבר להפרש.
בסופו של דבר קיבלתי קופון על ההפרש.
הטיפול של טרקלין היה טוב- מקווה רק שפעם הבאה יעבדו עם חברת הובלה יותר מקצועית.
מוצר:
מקרר LG GM-849RSC
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
09/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה מטרקלין באינטרנט! הייתי צריך שינוי בהזמנה ודאגו לי לזה בלי בעיה, תודה!
מוצר:
55UK6100Y
תמונת משתמש
שם:
Miri
תאריך:
08/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את נציג השירות סמי לשבח,
בחור בעלת נכונות ורצון לעזור,תודעת שירות גבוהה, שירות סובלני ומכל הלב,
טיפל בי בצורה מדהימה,עם המון רצון טוב,
כן ירבו כמוהו, אני עובדת בתחום זה ואני יודעת כמה זה לא מובן מאליו,


המשך יום קסום
מוצר:
כיריים קינג
תמונת משתמש
שם:
Masha
תאריך:
05/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 7.06.2018 הזמנו דרך אינטרנט קולט אדים מדף.
הספקה שהובטחה – 7 ימי עבודה עם איסוף עצמי בטרקלין חשמל ברגבה.
בתאריך 17.06 התקשרנו לסניף כדי לבדוק מה עם הזמנה שלנו. קבלנו תשובה שפריט לא נמצא כרגע במלאי, והסחורה תגיע ב – 29.06.
הובטח לנו שיצרו אתנו קשר כשפריט יהיה בסניף.
במקביל פניתי לשירות צרכנים של טרקלין חשמל דרך אתר.
חזרו אלינו ושאלו האם נרצה לבטל את העסקה מכיוון שאין פריט במלאי. ענינו בצורה חד משמעית שלא רוצים לבטל, אלא נחכה להגעת הסחורה.
חיכינו בסבלנות עד אתמול, 4.7.2018. התקשרנו שוב לשירות צרכנים. קבלנו תשובה מאוד מפתיעה, שעסקה בוטלה!!!
דברנו עם יועץ מכירות אינטרנט וטלפון. הוא טען שהתקשר אלינו כדי לדבר על ביטול עסקה. גם אם לא ענינו לשיחה, אפשר להתקשר שוב פעם, אפשר לשלוח הודעת SMS או להשאיר הודעה קולית.
בכל מקרה – לא מבטלים עסקה ללא הסכמת הלקוח!
היועץ הציע לבצע שוב את הזמנה בהבטחה שהמוצר יגיע בעוד שבוע.
הצענו לאבנר פתרון – לשלם עבור מוצר בזמן איסוף בסניף. הפתרון נראה לנו די הגיוני לאור שירות גרוע שקבלנו.
הבטיחו לנו שיבדקו ויחזרו ומאז נעלמו עקבותיו של היועץ.
גם אם הצעה שלנו לא ישימה, עדיין חובתה של החברה לחזור ללקוח שממתין לתשובה.
אנו בטוחים כי עסק שרוצה למכור, חייב לתת כבוד מרבי ללקוח. ולכם יש עוד הרבה מה ללמוד על גישה שרותית.
אין פלא שהצרכן ישראלי מעדיף לקנות בחו"ל ולא להתעסק עם שירות גרוע שכזה.
תגובת החנות:
שלום רב,

הזמנת הלקוח בוצעה באתר האינטרנט שלנו כאמור בתאריך 07/06/2018, הלקוח ביקש איסוף למוצר מסניף רגבה.
בוצעה הזמנה ללקוח מהיבואן, ניופאן, למחסן סניף רגבה כבקשתו בהזמנה.
לצערינו הרב, קיבלנו באותם הימים עדכון מחברת ניופאן, כי מוצר זה אזל במלאי היבואן ומלאי המוצר צפוי להתחדש במהלך חודש יולי.
נציג שלנו ממרכז ההזמנות והאינטרנט, ניסה ליצור קשר עם הלקוח פעמים רבות על מנת לעדכנו כי המוצר חסר במלאי, הלקוח לא ענה לטלפונים ולא היה זמין.
מכיוון שלא הצלחנו לקבל ממנו כל מענה ולא רצינו לחייב את הלקוח שלא לצורך, החיוב של הלקוח בוטל והוא זוכה בחשבון עבור המוצר.
לאחר זמן רב, הלקוח יצר קשר עם שירות הלקוחות ועמנו לברר מדוע עדיין לא קיבל את המוצר שהזמין. עודכן שלא הצליחו להשיגו טלפונית על מנת לעדכנו כי המוצר שרכש לא קיים במלאי ולכן הזמנתו בוטלה והוא זוכה בחשבונו, הלקוח אישר את זיכויו.
הוסבר לבוריס כי מוצר זה יהיה זמין לאספקה רק לקראת אמצע חודש יולי. הלקוח ביקש לחדש לו את ההזמנה ולשלם ולאסוף את המוצר בסניף רגבה. ההזמנה הוקמה כבקשתו מחדש והובהר ללקוח שיעודכן כשהמוצר יגיע למלא הסניף לקראת אמצע יולי.
בברכה,
מוצר:
DELONGHI דגם CHS-303W לבן
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply