דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכונות קפה מתקני מים ועוד (חיפה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קופידיל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקופידיל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
969
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
718
16
235
נמצאו 969 חוות דעת גולשים על קופידיל
תמונת משתמש
שם:
טופי
תאריך:
21/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר במיוחד - ביצעתי את ההזמנה ביום שלישי בלילה, בחמישי בצהריים החבילה כבר חיכתה לי בנקודת האיסוף בתל אביב
מוצר:
espressomor gimoka קאפיטאלי תואמות קפסולות 100
תמונת משתמש
שם:
חניתה
תאריך:
18/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתיע עם מוכרת אדיבה ונחמדה שנתנה לי תאור מדוייק של המוצר על יתרונותיו וחסרונותיו, למחרת הגיע בחור אדיב וסבלני להתקין. חילקו את התשלום ל-36 תשלומים ללא ריבית. חנות מומלצת בהחלט
מוצר:
בר מים מיני טיגר
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
17/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו 4 אריזות קפה - 2 מתוכן מחוררות , השארתי הודעה במוקד - אף אחד לא חוזר בחזרה. אח"כ איכשהו הצלחתי לתפוס אותם והבטיחו שיזכו אותי על החבילות. כמובן שלא קרה. בהמשך השארתי פעמיים הודעות ללא מענה. ממליץ להתרחק ממוכר זה
תגובת החנות:
הלקוח התקשר פעם אחת בלבד
אמר שיש לו שתי חבילות בלי ואקום
ללא ויכוח זיכונו אותו ב70 שקל
הלקוח התקשר כל יום לשאול איפה הזיכוי
והסבר לו שעד הזיכוי יופיע בכרטיס אשראי שלו יחק 14 ימים
וזה כבר לא בשליטה שלנו ככה עובדת חברת האשראי
ואז נדהמנו לשמוע שאם לא נשלח לו העברה בנקאית ב70 שקל חוץ מהזיכוי של האשראי
הוא יכתוב חוות דעת שלילית בזאפ
וחבל שחוות דעת בזאפ נהיה כלי סחיטה לבעלי החניות
נמשיך לספק שירות ל2000 לקחות כל חודש

מוצר:
4 אריזות של 250 גרם Lavazza Qualit Oro קפה טחון משלוח חינם עד הבית
תמונת משתמש
שם:
ז'אנה
תאריך:
17/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמינה מהאתר מ-2011, מדויקים, מחיר טוב, הספקה מדהימה!
תמיד יש עם מי לדבר! מרוצה מאוד
מוצר:
מכונת אספרסו Nivona CafeRomatica 759
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
16/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פילטר למקרר ב-350 שקל. הייתה נזילה לאחר ההתקנה. העסק אמר לי לשלוח חזרה ושהוא יזכה אותי. שלחתי בדואר רשום. הוא לא טרח אפילו לקחת את זה מהדואר, למרות פניותי. גם דעבר בגסות בטלפון. וכמובן לא זיכה אותי על העיסקה.
תגובת החנות:
הלקוח שלח את החבילה לטענתו בדואר
אנחנו הולכים לדואר לפחות פעם בשבוע
והסברנו לו שהחבילה שלו לא הגיעה
בקשנו ממנו מספר מעקב של החבילה על מנת לעשות בירור מול הדואר
כמובן שלהקוח לא הצליח להביא לנו מספר מעקב
וזה מאוד מוזר
כל חבילה שנשלחת בדואר יש לה מספר מעקב
ולא משנה באיזה דרך שלחת
עד לרגע כתבית התגובה שלנו עוד לא קיבלנו את המספר מעקב ואת החבילה
והלקוח רוצה זיכוי על מוצר שנמצא אצלו
וטוען שאנחנו שקרנים
מצער מאוד מצד הלקוח לטעון שאנחנו שקרנים
כאשר אין לו אף מסמך ביד המעיד על משלוח חבילה

מוצר:
פילטר למקרר סמסונג
תמונת משתמש
שם:
Roni
תאריך:
12/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה. מזמן לא נתקלתי בכזה יחס!
אני מצרף את המיילים ותחליטו אם אתם רוצים לשתות את הקפה הזה.

* מייד כשקיבלתי את החבילה פניתי אליכם ועדכנתי שחסרים 2 קופסאות של קפסולות. העובדת שענתה לי אמרה לי כי תזכו את חשבוני בשני החבילות. לאחר כשבוע בו לא ראיתי את הזיכוי התקשרתי מספר פעמים והגעתי לשירות ההודעות שלכם. בכל פעם ביקשתי שיחזרו אלי אולם אתם בחרתם להתעלם מההודעות.
במידה ולא תחזרו אלי מחר עם זיכוי שמגיע לי אדאג לפרסם קבל עם ועדה את ההתנהלות שלכם לאחר המכירה.

- לא נשמע הגיוני שקבלת 10 במקום 12
כי זה 4 חבילות מכל סוג
ואנחנו מוציאים מעל 2000 הזמנות בחודש
ונדיר מאוד שיש טעות בכמות במיוחד לא בקימבו
בתור מנהל החנות אני מציע לא להשתמש בשיטת האיומים של אני אפרסם ברשת
כי זה לא יקדם אותך לשום מקום
34 שקל שאתה טוען שמגיעים לך אנחנו נוסיף אותם בהזמנה הבאה
ומספיק עם כל הנושא שלקוח תמיד צודק
אני לא אכנס לוויכוח מיותר בשביל 34 שקל.

* היו 4 אדומים 4 זהב ו2 אפורים. אם אתה חושב שאני מחפש את ה20 קפסולות אז טעית בכתובת. אני לא מאיים אני מודיע לך מה אני מתכונן לעשות.
עם שירות כזה לא תהיה הזמנה הבאה.

- תעשה מה בא לך אם זה הסגנון שלך
34 שקל רק בהזמנה הבאה.
תגובת החנות:
הלקוח טוען שחסר לו 2 חבילות
התקשר אלינו לחנות
הנציגה אמרו לו שנבדוק במצלמות ואם חסר נזכה אותך
משום מה הלקוח פה משנה את העובדות
וגם מעתיק מהמיילים שלחנו לו חלק ומחסיר את התשובות שלו
על מנת להסתיר את שקרוי
ובסוף הלקוח פונה לחברת האשראי מתכחש לסכום של 170 שקל
אז אם אתה כזה צדיק וחסר לך 34 שקל
למה אתה מתכחש ל170 שקל
וחבל שאי אפשר להעלות לפה סרטון שמראה בפרוש שנארזו 12 חבילות של קפה
בדיוק כמו שהזמן

מוצר:
120 קפסולות קימבו למכונות KIMBO mix Nespresso
תמונת משתמש
שם:
yotamharpaz
תאריך:
10/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר מספר חודשים שאני מזמין פולי קפה מ- CoffeeDeals ובהחלט יכול להמליץ. השירות תמיד היה נעים ומהיר. בפעמיים שהתעוררו בעיות שלא באשמת החנות (פעם אחת, מחסור ארצי בפולים מהסוג שהזמנתי, בפעם השנייה תקלה של חברת השילוח), יצרנו איתי קשר ונתנו מענה לבעיה בזריזות. בפעם שהיו חסרים הפולים שהזמנתי דרך האתר, הציעו להחליף בפולים מסוג יקר יותר, ללא תוספת תשלום.
מוצר:
1ק"ג קפה לאווצה אורו Lavazza Qualita Oro
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
10/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה היתה טובה. המוצר הגיע די מהר. אבל היתה בעיה כי מתוך 10 שרוולים שקבלתי, ל-7 היתה סמל כשרות ול-3 לא. התקשרתי לחנות וענו לי בקצרה "זה מה שקבלנו מהספק", וזהו. שלחתי בקשה דרך האתר שלהם לעשות החזרת מוצר, ובינתיים עברו מספר ימים ועוד לא שמעתי מהם. אעדכן אם יהיה שינוי.

חוץ מזה, הטעם של הקפה לא היה משהו, אבל בענין זה אולי זה ענין של טעם.
תגובת החנות:
כל האריזות של רוסו קפה מוטמע עליהם סימן של כשרות
ויש גם תעודת כשרות של היצרן
לגבי הטעם זה ענין אישי
מבחינתנו הלקוח הזמיןו מוצר נשלח אליו הכי מהר שאפשר
וזה השירות שלנו

מוצר:
100 קפסולות תואמי נספרסו
תמונת משתמש
שם:
sivan.gozani
תאריך:
08/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. הזמנתי קפה טחון בואקום ואחת מחבילות הקפה לא הגיעה אטומה בוואקום. זה היה נראה כמו פגם בחבילה, שכן שאר החבילות הגיעו תקינות. התקשרתי לחברה והבחור שענה לי לטלפון אמר שזה כנראה קיבל מכה. כששאלתי מה זה אומר מבחינתי, כי הרי זה לא מה שהזמנתי, הוא צעק עליי שהוא לא יכול להחליף לי את החבילה. כשהתעקשתי שזה לא מה שהזמנתי, הוא נבח עליי לזרוק את זה לפח ושהוא יזכה אותי. לא ברור לי למה צריכים לכעוס עליי כשהמוצר שהזמנתי מגיע פגום.
תגובת החנות:
לקוחה ממש ברמה מאוד גובה
קבלת מוצר שלטענתה פגום
אמרנו לה שכנראה במהלך המשלוח השתחרר הוואקום
בקשה החלפה של המוצר
מכוון שהמוצר עולה 35 שקל
וההחלפה עולה 70 שקל משלוחים
אמרנו לה שנזכה אותך ב35 שקל ותעשי עם המוצר מה שאת רוצה
אבל הלקוחה התחילה לצרוח כמו משוגעת
העדפנו לסגור את השיחה איתה
מוצר:
מארו
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
08/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
All is exactly as ordered, very fast - delivered in three days. What I ordered is Gillette razors and Lavazza coffee
מוצר:
סכינים GILLETTE
תמונת משתמש
שם:
EG
תאריך:
08/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קפסולות קפה תואמות למכונת CafeItaly (אספרסו קלאב), הגיע במהירות, משלוח בחינם לנקודת איסוף, מחיר סביר בהחלט (בערך חצי מהמחיר הרשמי ולא צריך לרכוש כמות גדולה או להתחייב על חודשים רבים של מנוי) , אז אני מאוד מרוצה מאוד.
מוצר:
קפסולות קפה
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
05/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקינטה, היא הגיעה שעל חלק אחד רשום 2013 חלק שני 2017 מה שנראה חשוד, וכנראה מכונה שתוקנה.. בנוסף יש נזילה של מים בזמן ההכנה מה שלא אמור לקרות במכונה חדשה
תגובת החנות:
לא ברור על מה הלקוח מדבר
אנחנו לא פותחים את החבילות שמגיעות מהיבואן
אורזים את החבילה בעת ההזמנה
ואין לנו מוצרים משומשים ולא ישנים ולא מורכבים
לא ברור לנו על מה הלקוח מדבר
מוצר:
Bialetti Moka Pot 3cups
תמונת משתמש
שם:
יערה
תאריך:
02/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לקבל שירות בטלפון, נתנו מענה מדוייק ומהיר. המשלוח הגיע תוך שלושה ימים עד הבית ללא עלות. מרוצה מאוד!!
מוצר:
קיט מסננים ונורה לתמי 4
תמונת משתמש
שם:
Meirav
תאריך:
31/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה קלה ונוחה באינטרנט, התקשרו מיד לאחר הרכישה לוודא כתובת לאספקה, , שירות מהיר ואמין.
מוצר:
קפה בריסטוט
תמונת משתמש
שם:
barlev.s
תאריך:
30/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוייבנו בסכום גבוה יותר ולא קיבלנו מוצר!

לפני חודשיים הזמנו 2 מקציפים קטנים של ביאלטי בסכום כולל של 220 שח.
בדיליי רב הגיע אלינו מוצר אחר, לא זה שהזמנו.
לאחר שיחות רבות ומתישות עם פטר, האחרון הסכים לזכות אותנו, באם נשלח לו את המוצר בחזרה.

בשורה התחתונה- שלחנו, המשלוח היה על חשבוננו, פטר לא אסף את המשלוח מהדואר והוא הוחזר אלינו.

וכך יצא ששילמנו כ250 שח מבלי לקבל שום מוצר!
חוצפה. הונאה.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמניה מוצרים ב220
שלחנו לה מוצרים ב270 שקל
גם זה לא רצה אותה
בקשה להחזיר
החזירה בדואר המוצרים נאספו והלקוחה זוכתה ב220 שקל
מוצר:
מקציף חלב Bialetti TuttoCrema
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
26/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב, רכשתי אצליכם בתאריך 12/5 הובטח כי הסחורה תגיע לאחר 7 ימים, כרגע עברו 14 ימים (גם בימי עבודה עדיין יותר מ7 ימים), פניתי ביום ד' והובטח לי כי יחזרו אלי, לצערי לא חזרו , פניתי שוב היום והובטח לי כי אקבל כנראה מחר. מקווה מאוד שמחר באמת אקבל.
תגובת החנות:
לצערנו המשלוח יצא באיחור עקב מחסור במוצר
ולקח עוד כמה ימים עד שהסק הביא לנו את המוצר
מתנצלים על האחיור
מוצר:
Gillette גילוח סכיני 12 מארז Mach 3 סכין גילוח מכשיר Mach3
תמונת משתמש
שם:
Beer Sheva
תאריך:
26/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר פעם חמישית שאני מזמינה משם. שירות מעולה, הגיע מהר ובוודאות הרבה יותר זול מכל המתחרים ובמיוחד מהמקוריים.
תודה רבה קופי דילס :)
מוצר:
קפסולות קפה למכונת נספרסו קלאב
תמונת משתמש
שם:
Tishbi
תאריך:
26/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 7 במאי הזמנתי קפסולות תאום לוואצה בלו בחנות coffeedeals. היום 26 במאי, והם עדיין לא הגיעו, למרות שבהזמנה נאמר: "משלוח E-POST נקודת חלוקה קרובה לבית עד 7 ימים עסקים". גם אם היו בעיות עם המלאי, אף אחד לא יצר איתי קשר כדי להסביר את הסיבות לעיכוב.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את החבילה זה יצא באותו היום
אחרי 7 ימי עסקים זה הגיע לנקודה
הלקוח רשם טלפון שגוי ולא קיבל סמס שהחבילה הגיעה לנקודה
כאשר פנה אלינו הבנו שיש טעות במספר הטלפון ושלחנו אותו לאסוף את החבילה
מוצר:
100 קפסולות תאום לוואצה בלו laavazza blue Tiziano Bonini Intenso
תמונת משתמש
שם:
איציק רון
תאריך:
26/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם שנייה שאני רוכשת דרכם קפה, אדיבים ושירותיים מאוד והמשלוח מגיע בתוך ימים ספורים.
מומלץ מאוד
מוצר:
קפה לואצה
תמונת משתמש
שם:
rnh
תאריך:
25/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום. מחיר הכי טוב בשוק. משלוח חינם ליד הבית לאיסוף עצמי וגם הגיע מהר
מוצר:
Scl10
תמונת משתמש
שם:
steill
תאריך:
24/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סננים לבר מים
המחיר היה טוב, אישור הזמנה ומשלוח מהיר,זו קניה לא ראשונה מחנות זאת , ממליץ
מוצר:
סננים קוקוס
תמונת משתמש
שם:
yep
תאריך:
24/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תגיבה מהירה, אדיבה, יעילה וחביבה.
כשלוקחים בחשבון את המחיר התחרותי - פשוט חנות מעולה ואמינה.
מוצר:
מקציף חלב
תמונת משתמש
שם:
Trilandian
תאריך:
23/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אצלם כבר כמה פעמים.
המשלוחים מגיעים מהר וללא בעיות מיוחדות.
יש להם את המלאי והמחירים הכי טובים מכל חנויות הקפה שראיתי באינטרנט.
לא רואה סיבה להזמין קפה מחנויות אחרות.
מוצר:
מגוון פולי קפה
תמונת משתמש
שם:
אבנר
תאריך:
18/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיד לאחר ביצוע הרכישה והשלמת התשלום, הלקוח מקבל אינדיקציה במייל על מצב הזמנתו, החשבונית הנשלחת במייל ברורה,
ובעיקר הובטח כי המוצר יסופק עד 7 ימי עסקים,בפועל סופק אחרי 3 ימים,כמו כן צורת האיסוף נוחה מאוד. בהחלט ממליץ בחום!!!
מוצר:
מארז 12 סכיני גילוח Gillette Mach3
תמונת משתמש
שם:
odedii
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

שירות מחפיר שכזה עוד לא נתקלתי בחיי, ועכשיו כשאני קורא עוד ביקורות שליליות במיוחד כשמוזכר פיטר הבעלים אני לא מופתע.
הזמנתי קפה ולמרות שמתחייבים לאספקה תוך ארבעה ימי עסקים, עברו כשבועיים שלא קיבלתיאת המוצר. כשביקשתי לבטל את העסקה פיטר התחמק ממני, קילל אותי ואחכ פשוט סינן אותי גם אחרי שנתתי לו לשמוע שיחות מוקלטות שלי איתו שבו הוא מקלל אותי זה לא עזר. לבסוף הייתי צריך לבטל עסקה מול חברת האשראי.
תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו מפיטר
תגובת החנות:
הלקוח הזמין 16 חבילות של 250 גרם מאורו דה לוקס
התקשרנו אליו במיידי ואמרנו לו שיש לנו רק 8 יחידות על המדף ונקבל אספקה רק אחרי פסח כי היבואן סגור
ושני המשלוחים יהיו על שחבונינו
הלקוח אמר לצריך נחכה עד שכל הכמות תגיע ותשלחו פעם אחת
שבוע של הפסח לא היה אספקה
וקיבלנו ביום שני אחרי הפסח
והחבילה נארזה ונשלחה אליו
ברגע שהשליח הגיע אליו הלקוח החליט שהוא לא רוצה את ההזמנה
כמובן זכותו המלאה לא לקבל ולבטל הזמנה
אבל הוא ביקש זיכוי מיידי על החבילה
והסברו יותר מפעם אחת שאנחנו מזכים על המשלוח ברגע שהוא חוזר אלינו
הלקוח לא קיבל את המצב
התקשר לנייד של פיטר יותר 30 פעם
וזה היה כבר בלתי נסבל
ובסוף מרוב שהוא התקשר
הלקוח התחיל לצעוק כמו משוגע
עם לקוח ברמה כזאת עם 30 שיחות וגם שהטלפון בממתינה לא הפסיק להתקשר אי אפשר כבר לשאר אדיש
עם כל הכבוד לך אי אפשר לקבוע מדינות על פי השיקול דעת שלך
כמובן אחרי שהחבילה חזרה אלינו הוא זוכה ב100 אחוז מהעסקה
ותגיד תודה שלא חייבנו אותך ב50 שקל על פי החוק
אבל עם רמה כזאת עדיף להפסיד את ה50 שקל מאשר להתעסק איתו
הלקוח חסום מקניה באתר ואנחנו לא מוכנים לתת לו שירות
מוצר:
קפה
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply