דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכונות קפה מתקני מים ועוד (חיפה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קופידיל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקופידיל ?
3.90
ציון ממוצע
264
חוות דעת בשנה האחרונה
726
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
22
0
6
3 חודשים אחרונים
62
1
19
6 חודשים אחרונים
100
2
36
שנה אחרונה
187
6
71
כל הזמן
553
14
159
נמצאו 726 חוות דעת גולשים על קופידיל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה מכרה לי מוצר שכלל לא היה בידה ובמקום שלושה ימי מסירה המתנתי שלושה שבועות בכל טלפון שקיבלתי הוטחה לי הספקה בשבוע הבא
.צריך לחשוב פעמיים לפני שקונים מחברה כזאת.
תגובת החנות:
הלקוח היה מודע למחסור של סכיני הגילוח
ואמר שהוא ימתין עד שנקבל את המוצר
שהמצור הגיע אלינו הלקוח קיבל הודעה במייל
ואת המוצר תוך 3 ימי עסקים
מוצר:
סכיני גילוח ג'לט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ויעיל! ההזמנה הגיעה תוך יומיים. קניתי קפסולות של Martello שמתאימות למכונת Plitali שיש לי. מאחר Plitali הפסיקה לספק קפסולות , חיפשתי חלופה. Coffeedeals הציע את הקפסולות של Martello. אם יש לכם מכונת קפה Plitaly אתם עשוים להיות מעונינים, כי קפסולות מרטלו נכנסים למכונה, הקפה הוא נהדר אבל זה צריך טריק קטן כדי להוציא אותם מהמכונה כי הן לו יוצאות בעצמן. אתם מהר מאד תגלו איך לעשות זאות! תודה ל-Coffeedeals על כך שלא היה לי צורך לקנות מכונה חדשה!
מוצר:
0 קפסולות מרטלו תואם plitaly פלאיטלי מארז מעורבב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התבקשתי לתאר את החוויה שלי ב - 15 מילים, אבל ניתן לתאר אותה במילה אחת בלבד - בושה(!)
הזמנתי דרך האתר קפסולות תואמות למכונת "אספרסו קאפ" ואלף כוסות קטנות.

בפועל קיבלתי 1,000 מכסים לכוסות, וקפסולות שהסתברו שהם לא תואמות למכונה. כשהתקשרתי לבדוק את העניין, נאמר לי
כי הקפסולות למכונה הזאת הן קפסולות שונות - דבר שלא נאמר ולא נכתב בשום מקום גלוי באתר ובעניין הכוסות נאמר לי שנעשתה טעות.

בכל מקרה הובטח לי כי יגיע שליח להחליף את המוצרים בעקבות הטעות.

והנה עד לרגע כתיבת שורות אלה, על אף שעברו שבועיים ימים(!) אף אחד לא הגיע ואף אחד לא החליף את המוצרים.
יודגש כי שוחחתי עם נציגי החברה 3 פעמים(!) כשבפעם האחרונה נאמר לי שיחזרו אליי ויגידו לי מתי יהיה המשלוח (למרות שחלפו כשבועיים ולמרות שההספקה הייתה צריכה להתבצע זה מכבר) אף אחד לא חזר אליי, ואף גרוע מכך גם אף אחד לא טרח לענות לשיחת הטלפון שלי.

לא זוכר את עצמי כותב על מישהו ביקורת שלילית, כי תמיד אני מוצא פתרון עם כולם. אבל ללא ספק מדובר בחווית קנייה מהגרועות שהיו לי איי פעם.
שירות לקחות קלוקל - זלזלול בלקוחות וכיוצ"ב.

מוצר:
קפסולות כוסות קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קונה כבר פעם שנייה בחנות. מגיע בזמן, אריזה טובה ומוצר מקורי וחדש! ממליץ מאוד על החנות.
מוצר:
מינרליזטור PENTEK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי המלצות טובות , המשלוח הגיע בזמן עם המוצרים ששילמתי. חבל שאין לכם הנחה ללקוחות שחוזרים אליכם. תודה על השירות
מוצר:
פולי קפה ומכונת קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מקצועי ואמין. קניתי מכונת קפה סאקו פיקו בריסטו, מוצרי קפה ופירורים למים. מחירים הוגנים. מומלץ.
מוצר:
פיקו בריסטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צהריים טובים,
לכל המעוניין בקני'ה חווייתית ונעימה,
בלי סיבוכים תירוצים......,
מומלץ מאוד לקנות קופידיל,
קניתי אצלם כבר כמה פעמים, ו...אני חוזר עוד ועוד,
הצלחה.
מוצר:
מיני בר אולימפיק דור 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את סכיני הגילוח שהזמנתי גילט מאך 3 והמשלוח היה מהיר מאוד !!! מעולה !
מוצר:
סכיני גילוח גילט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתביישו לכם! הזמנתי סכיני גילוח ב 19.11 עם הבטחה ל 3 ימי משלוח. היום ה 7.12 ולא קיבלתי וגם שירות לקוחות לא חוזרים אלי! בושה!
תגובת החנות:
נשלח מייל ללקוח שהמוצר יגיע אלינו בקרוב
והוא הביע הסכמה
נכון להיום המשלוח כבר הגיע ללקוח
מתנצלים על העיקוב
מוצר:
סכיני גילוח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצעה באתר, המחיר ושיטת המשלוח הישיר והמהיר - מצויינים. לסיכום: אמין, מהיר, תחרותי - ולכן מומלץ
מוצר:
בושם לגבר Polo 118ml E.D.T פולו ראל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קפה זה באמת טעים מאוד, יש סוגים מאוד טעימים במיוחד. יותר טעים מפלטלי (plitali) וזול יותר מאשר פליטלי קפסולות. קפה מרטלו תואם פליטלי.
מוצר:
קפסולות מרטלו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות גרוע. הזמנתי 100 קפסולות מ4 סוגים, קבלתי 90 משלושה סוגים. התגובה שקבלתי היתה לא אדיבה והסכימו להחזיר לי תשלום על 19 הקבוצות החסרות בלבד.
תגובת החנות:
הלקוח טען שחסר לו 10 קפסולות
ישר זיכוינו אותו בהפרש מחיר
בלי לבדוק מלאי או מצלמות
במקום שיגיד תודה
הלקוח ביקש פיצוי של 100 קפסולות
עם כל הכבוד עובדים פה בני אדם ולפעמים טועים
במיוחד בלחץ שיש בבלאק פריידי
מוצר:
קפסולות למכונת קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בקופידיל קפסולות במחיר סביר. שרות טוב. אחרי שהזמנתי יתקשרו אלי ותקנו טעות שלי בהזמנה שחלק מסוגי קפסולות לא משתמשים במכונה שלי. אז סידרו לי כמושצריך להזמין.
מוצר:
קפסולות קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם הראשונה שאני מזמין באתר זה, וחייב לציין שהופעתי לטובה מכל בחינה.
המחירים מצויינים, המשלוח הגיע למורת ההזמנה (וההזמנה הייתה בערב....).
המוצרים הגיעו במצב מצויין, בקיצור, חווית קניה אמיתית.
תודה לכם
מוצר:
פולי קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה מהירה, שירות מעולה. המשלוח הגיע בזמן ללא פגמים. כל הכבוד, אני ספק שאמשיך לקנות אצלכם
מוצר:
פילטרים למקרר סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את ההזמנה במהירות, מרוצה מאוד. אבל אני לא יכול לקבל שירותים ב 3 ימים ואף אחד לא חוזר אלי. המוצר אינו פועל.
תגובת החנות:
הלקוחה הפעילה את המוצר לא על פי הוראות היצרן
ועשתה נזק בלתי הפיך
המוצר הוחלף ללקוחה למרות שזו לא טעות שלנו
מוצר:
מיני בר קומפקט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטחנת קפה של GRAEF מדגם CM 900 וקיבלתי מכשיר מתוצרת WPM מדגם ZD-17N ללא הסכמתי וללא כל עדכון על הענין. המוכר טוען שהמכשיר זהה אולם אפשר להחזירו ולקבל זיכוי וכך בחרתי לעשות ומקווה שאקבל זיכוי.
בכל מקרה הרגשתי מרומה ולדעתי אסור לנהוג כך ולהטעות את הלקוחות ולספק דגם וחברה אחרים ממה שמופיע באתר ללא עדכון הלקוח.
בנוסף לכ ביקשתי גם מהמוכר שיעדכן את הדגם הנמכר באתר כדי שזה לא יקרה ללקוחות עתידיים וומקווה שזה מה שיעשה
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את אותו המוצר שהוא הזמין רק עם מיתוג חדש של החברה היצרנית
הלקוח החליט לא להשאיר את המוצר אצלו
זכותו המלאה
אספנו את המוצר וזיכנו אותו
מוצר:
מטחנת קפה GRAEF CM900
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בפעם הראשונה - חוויית קנייה הייתה טובה מאוד. הזמנתי דרך האתר, שילמתי, יום לאחר מכן כבר הגיע המוצר עם שליח עד הבית. הכל תוקתק מהר וביעילות.

בפעם השנייה - חוויית הקנייה הייתה פחות טובה, בלשון המעטה. היה מעט מורכב לתאם עם השליח, כך שהמוצר הגיע רק לאחר ארבעה ימים, וגם זה כי הייתי צריכה ללחוץ ולפעול בעצמי כדי לתאם את הכל מחדש.. מה שכן הפריע לי מאוד הייתה תגובת החנות או יותר נכון חוסר התגובה שלהם כאשר טענתי בפניהם שהמוצר לא הגיע. ביום הראשון שהתקשרתי, ענו לי שני אנשים שונים שהבטיחו כי יחזרו אלי בנושא, אך לא טרחו לחזור אלי. ביום השני, ענה מישהו נוסף שהפנה אותי לחברת השליחויות ללא לקיחת אחריות, ולאחר שהתעקשתי כי את המוצר רכשתי בחנות ולכן החנות אחראית לכך שהוא יגיע אלי בזמן, הוא ענה לי בזלזול ובכעס, ניתק, וכמובן שלא חזר אלי בעניין, בטח שלא התנצל על העיכוב.. אמנם בסוף הסתדרתי עם השליח בעצמי, אבל היעדר התגובה, הזלזול, חוסר ההבנה והשירות גורמים לחשוב בשנית אם לרכוש שוב מהחנות.
מוצר:
קפסולות קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר
המשלוח הגיע מהר
המכונה פשוטה, אבל עושה את העבודה
ראשי המקציף נמצאים מתחת למכונה

מוצר:
מקציף חלב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כלקוח מדובר מבחינתי באכזבה עצומה ואובדן מוחלט של אמון
הזמנתי 100 קפסולות תואמות נספרסו... החבילה הגיעה אחרי זמן ארוך מהצפוי... קרועה, חבוטה, עטופה בכמות עצומה של נייר דבק ובתוכה 97 קפסולות (!!) לא ארוזות מעורבבות, חלקן מעוכות ו2 מהן אפילו פתוחות. הקפסולות אמורות להגיע באריזות של 10 אבל כאן פשוט שפכו את הקפסולות לתוך האריזה כך שגם לא ניתן היה לדעת מה התוקף שלהן.
בשלב זה אתם מצפים מהחנות שתנסה להסביר מה קרה כאן ולנסות להרגיע שלא מדובר במשהו מכווון, אולי תקלה, אולי מעשה של עובד זוטר אבל הבעיה הגדולה שלמרות כל הפניות כולל תמונות מפורטות, אין עם מי לדבר בחנות עצמה. שום התייחסות. אפילו לא התנצלות קלה שבקלים. בטח לא נסיון לקחת אחריות. פשוט התעלמות מוחלטת !!
שרות ואמינות הם חלק מבחירת מקום הקניה. אני אישית כמובן כבר לא אקנה שם לעולם. אני מקווה שזה יעזור ללקוחות אחרים
מוצר:
100 קפסולות momento
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי עסקה ועמדו בזמנים ושרות היה בסדר גמור.
השירות מעל הממוצע
אדיבות ודייקנות
אשמח להזמין שוב בחברה
מוצר:
מקרר יין CH128FD1 מק"ט 502950
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הזמנה קל ומהיר באתר.
המשלוח הגיע לאחר יום עסקים אחד בלבד!!
המוצרים הנכונים הגיעו ובאיכות מצוינת.
בהחלט אזמין דרכם שוב.
מוצר:
מקינטה Bialetti Moka Express 3 וקפה טחון לואצה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, אדיב, יעיל ואמין. היו זמינים בטלפון, חזרו אלי וענו על שאלותי וסיפקו את הקפסולות בתוך פחות מ-48 שעות.
רק מילים טובות.
מוצר:
קפסולות קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בכך שלדעתי מוכר כזה לא אמור לקבל במה בזאפ למכור את מוצריו. רק תגוללו למטה לשאר חוות הדעת ותבינו שלא כדאי לכם לקנות ממוכר זה גם אם המחיר זול בצורה משמעותית.
עכשיו לסיפור הקנייה. לפני הקנייה הבהרתי למוכר שאני צריך את מכונת הקפה בדחיפות הוא אמר לי שלא תהיה בעיה, אחרי 3 ימים שהמכונה לא הגיעה וראיתי שהיא לא בדרכה לשום מקום, התקשרתי שוב למוכר והוא הבטיח שהוא דיבר עם חברת המשלוחים והיא תהיה בדרכה בקרוב אלי. כמובן שלא הייתה תזוזה וכנראה חברת המשלוחים איבדה את החבילה. העניין הוא שבמהלך כל הזמן הזה זכיתי לייחס מזלזל מהמוכר, לא חזר אליי לעדכן אותי (למרות שאמר שיחזור), אומר לי שתהיה תשובה בעוד שעה ולא חוזר (רק אני מתקשר שוב ושוב) והשיא כמובן בכך שהמוכר צועק אלי (ולפי חוות הדעת כאן אני לא הראשון) כי ברוב חוצפתיי הבעתי דאגה מכך שחברת המשלוחים שואלת אותי איך היה המשלוח שבכלל לא קיבלתי את החבילה (וכן השתמשתי במילים התנהלות מפוקפקת).
ועכשיו לעניין ההחזר, אחרי שהבנתי שמכונת קפה אני לא אראה ביקשתי החזר, אמרו לי שמיד נותנים החזר וכמובן שלא נתנו. פתחתי ״ישוב מחלוקות״ בפייפאל והמוכר עונה בתשובה שרק אחרי שחברת המשלוחים תמצא את החבילה ותחזיר אותה הוא יחזיר לי את הכסף. אתה מבינים? אני צריך לחכות שימצאו את המכונה שהם איבדו כדי לקבל את הכסף חזרה. פשוט השרות לקוחות הגרוע ביותר שקיבלתי בחיי. עד לכתיבת הודעה זו לא הגיע לי החזר על המכונה וכנראה שאת הכסף אני אקבל רק דרך הסלמת המקרה דרך פייפאל (מזל ששילמתי דרכם).
בטח תגובת המוכר תהיה להשמיץ אותי או להגיד ״שטעויות קורות״ אין ספק שטעויות קורות אבל המבחן האמיתי של המוכר זה איך הוא מתנהל מול לקוח שטעויות קורות וכאן המוכר הזה נכשל לחלוטין פעם אחרי פעם (מקריאת חוות דעת נוספות על המוכר כאן בזאפ).
בקיצור לא להתקרב למוכר הנ״ל.
תגובת החנות:
נקצר על הגולשים של זאפ
החבילה הלכה לאיבוד עם חברת המשלוחים
כאשר הדבר נודע לנו שלא מוצאים את החבילה
זיכונו את הלקוח
ואנחנו כבר נסתדר עם חסרת המשלוחים
הלקוח בקש לקבל תשובות באופן מיידי
וזה לא צלח עקב איבוד החבילה
גם לנו לוקח זמן עד שאנחנו מקבלים תשובות
והלקוח לא הרפה
התקשר כל שעה
מוצר:
LAVAZZA A MODO MIO MIN� CAFF� LATTE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קפסולות מאורו שלא ניתן להשיג בהרבה מקומות. המחיר מעולה, השירות מעולה והגיעו תוך זמן קצר ביותר
מוצר:
קפסולות מאורו
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.