דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט (ראשון לציון)
אתר:
בעלים:
מ. הרהיט שלי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בSofa4U ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
3
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
0
3
נמצאו 3 חוות דעת גולשים על Sofa4U
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטת יחיד ראש מיטה. לקחו כמעט 8 (!) שבועות משקיבלו את התשלום ועד ששלחו אלי את המיטה, ושסופסוף הגיעה, התברר שראש המיטה הוא לא זה שהזמנתי.
לאחר שלא הסכמתי להצעתם שהמוביל ישבור את ראש המיטה למימדים המתאימים בעזרת פטיש (שהיה הכלי היחיד שהיה ברשותו. לטענתם "במילא אף אחד לא יראה את זה כי זה מאחורה".), הסכימו לשלוח אלי את ראש המיטה הנכון בהזדמנות הראשונה שיוציאו משלוח לאזור שלי. חלף מאז יותר מחודש וחצי נוסף, ולמרות טלפונים שעשיתי אליהם, אני עדיין מחכה.
חלפו יותר משלושה וחצי חודשים מאז שקיבלו תשלום, אבל לא את הסחורה לא הביאו עד היום.
מוצר:
מיטה 0
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נקנה באוקטובר האחרון, הודות לעיצוב הנחמד והמחיר המזמין.
אבל!
לפני כחודש וחצי (6 חודשים לאחר שהמיטה נקנתה) שמתי לב שאחת הרגליים עומדת לגמרי עקום.
מיד התקשרתי לחברה, סיפרתי על הבעיה והאישה שענתה, ניסתה לשכנע אותי שזה רק עניין של חיזוק הברגים. משטענתי שאיני מסוגלת לעזות זאת בעצמי, היא אמרה שבתוך 14 ימי עסקים ייצרו איתי קשר כדי להגיע ולתקן - הסכמתי כמובן.

עברו שבועיים - עברו גם שלושה, שוב התקשרתי ואותה אישה הבטיחה שתחזור אליי תוך שעה - לצערי, אף אחד לא חזר.
לאחר כמה ימים שניסיתי לתת צ'אנס נוסף, התקשרתי שוב, הפעם ענה לי איתי. בחור חביב שהבטיח שביום רביעי יגיע מישהו לתקן. חיכיתי. רק בחמישי יצר איתי קשר המוביל, ולאחר שהבטיח להגיע עד שעה מסוימת, הוא התקשר, שאל מה הבעיה ולאחר שהסברתי לו, טען שאין טעם שיגיע כיוון שאין לו את הציוד המתאים לתקן!!!
הבטיח כמובן שבשבוע שלאחר מכן יגיע לתקן.
בלית ברירה הסכמתי ואמרתי שאני מקווה שעד אז המצב לא יחמיר.

ו.... הפלא ופלא! אף אחד לא יצר קשר או הגיע ורגל המיטה נשברה!

התקשרתי בכעס לחנות, ונתנו לי לדבר עם ניר, המנהל.
הוא לא הכיר את הסיפור ואמר שמעולם לא קרה לו דבר כזה, וכנראה שהרגל נשברה כי הזזתי את המיטה (ראשית, לא הזזתי את המיטה ושנית, קחו בחשבון שלפי המנהל, זו מיטה שלא ראוי להזיז אותה... משהו חד פעמי כזה...)
עדיין, לזכותו יאמר, שאמרה שיבדוק מתי יש לו איש שירות באזור וינסה לשלוח לפה מישהו - בינתיים, כמובן שאי אפשר לישון על המיטה.


בקיצור - הרפתקאה שעוד לא הסתיימה. מקווה שייקחו אחריות ויתקנו את המיטה.
מה שבטוח, ששם כבר לא אקנה.

חוסר שירותיות וחוסר לקיחת אחריות!

תחסכו לעצמכם כאב ראש מיותר!
תגובת החנות:
לצערנו בשל עומס עבודה, איש השירות שיצא בפעם הראשונה ללקוחה לקח עימו רגליים שאינן תואמות למוצר.
נעשה ניסיון לקצר זמני המתנה על ידי מתן פתרון ללקוחה על בסיס חנויות עימן אנו עובדים באיזור - כיוון שהלקוחה לא יכלה מסיבותיה להגיע לנציגים שלנו באיזור מגוריה , תואם מחדש שירות בפעם השניה בו הוחלפו החלקים שנפגמו.
סיום הטיפול היה לשביעות רצון הלקוחה ונשמח שהלקוחה תעדכן שהטיפול הסתיים לשביעות רצונה.
אנו מתנצלים על העיכוב בטיפול ועם זאת לצערנו בכמויות ההזמנות שאנו מספקים ייתכנו לעיתים תקלות, מיותר לציין כי אנו עושים כמיטב יכולתנו למנוע מקרים דומים.
בסיום הטיפול פנינו ללקוחה ע"מ שתעדכן את אתר זאפ על סיום הטיפול.

מוצר:
מיטת בוסטון זוגית מיטת בוסטון זוגית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך9.9.2014 קיבלתי סלון 2+3 ומזנון בהתאם להזמנה שעשיתי.
בקצרה:
1.פינוי שאובטח לי לא בוצע כראוי -- טופל בהמשך ע"י החברה
2 .רגל של ספה 2 שבורה וסדוקה--טופל בהמשך ע"י החברה
3 .מזנון משופשף בצורה מאוד בולטת ב 3 מקומות -- הנושא בטיפול

לאחר התערבות של המנהל -- הדברים הסתתדרו



מוצר:
סלון 2+3 וגם מזנון פזארו
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.