דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב) (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הקונטיינר מהיצרן לצרכן
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהקונטיינר ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
495
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
361
6
128
נמצאו 495 חוות דעת גולשים על הקונטיינר
תמונת משתמש
שם:
AHUVA
תאריך:
25/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את התנור דרך האתר.השרות היה מהיר ומעולה. התנור הגיע תוך יומיים. עשיתי אפיית נסיון של פיצה . יצאה מעולה!!! ממליצה בחום על התנור.
מוצר:
תנור אפייה בנוי דיגיטלי , zop38909xk
תמונת משתמש
שם:
ששון
תאריך:
23/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשהשרות מצוין חוזרים שוב. אני לקוח מרוצה . זו הפעם השלישית משתמש בקונטינר.
המשלוח הגיע לפי בקשתי.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
אסתר
תאריך:
21/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב מאודתעוזרים מאות. הזמנה היתי טלפונית.הסבירו לי איך להכנס לאתר לראות את המוצר. הספקה מידי. וטוב
מוצר:
תנור אפיה משולב כיריים גז,GR618M
תמונת משתמש
שם:
תמר
תאריך:
17/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הופתעתי לטובה מחוויית הקניה. הם תיאמו הגעה של המדיח ותיאמו גם הגעת טכנאי ליום אחרי . זו פעם ראשונה שחברה מתאמת לי כבר את הטכנאי להתקנה וכל כך במדוייק. המדיח הגיע תוך פחות מ-3 ימי עסקים מרגע ההזמנה.
מוצר:
מדיח כלים miele G4203SC
תמונת משתמש
שם:
ורד
תאריך:
17/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה מהראל שבדק מיידית שהמוצר במלאי. לאחר כחצי שעה כבר חניתי מחוץ לחנות וקיבלתי את המוצר עד לאוטו !

תודה על שירות נפלא.
מוצר:
מאוור תקרה HEM653
תמונת משתמש
שם:
etgarim23
תאריך:
15/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח כלים של בוש.
חוויית הקנייה הייתה רחוקה מלהיות מוצלחת.
המחיר היה אטרקטיבי, אבל אז התחילו להגיע אי הדיוקים והעלויות הנוספות שבסופו של דבר הפכו את הקניה לקניה רגילה (ומעצבנת).
עבור פינוי המדיח הישן, נאלצתי בסופו של דבר לשלם, בגלל שהמובילים לא ידעו (או שלא היו מוסמכים) לנתק את המדיח הקודם, מה שחייב אותי להזמין טכנאי נוסף בעלות נוספת, ואח"כ דרשו ממני בחנות לשלם עבור הפינוי 120 ש"ח נוספים, בגלל שצריכים להגיע פעם נוספת.

המוצר אמור היה להיות מסופק ביום שישי, בפועל הנהג התקשר וסיפר סיפורים על משטרה שעצרה אותם לביקורת וכד', וביקש שהמוצר יגיע ביום א' (ובאמת ביום א' הביא את המוצר כפי שהבטיח).

שירות הלקוחות של החנות בינוני ביותר, הכל "ליד", כלומר אם צריך למשל את מספר הטלפון של בוש כדי לתאם התקנה, הם נותנים את המספר אבל לא מציינים שלא עובדים בימי שישי.

הבטיחו לשלוח את הקבלה במייל תוך חצי שעה, אז הבטיחו...
בקיצור, המוצר אכן הגיע, ואפילו מהר, אבל התחושה הכללית הייתה שפעם ראשונה מוכרים מדיח כלים, ומופתעים ביחד איתי מכל מיני "תקלות" שהם לא באמת תקלות אלא עניינים טריוויאליים שאמורה למוכר מנוסה להיות תשובה לגביהם.
תגובת החנות:
בהגעת המובילים לבית הלקוח המדיח הישן היה במקומו מחובר לחשמל ולמים!!!!
מובילים לא מפנים מדיח כלים אם הוא מחובר לחשמל ומים זה לאור מקרים רבים בעבר בהם מובילים גרמו נזק בבתי לקוח לברז המים, לחשמל , שרטו פרקט ולכן כך גם החוק קובע כי על המוצר הישן להיות מנותק מחשמל ומים מחוץ לבית.
הלקוח קיבל את המדיח יום עסקים אחד לאחר ההזמנה. כאשר מזמינים מוצר ביום חמישי בשעה 17:40 ומקבלים אותו ביום ראשון שזה בעצם כאילו למחרת אנו מצפים שהלקוח יתקשר לברך ולהודות על המהירות ולא יכפיש את שמנו
כאשר הלקוח ביקש טלפון לתאם התקנה הוא קיבל באותו הרגע גם במייל וגם בטלפון שדיבר עם נציג
חשבונית קבלה נשלחה באותו שניה שהלקוח ביקש למייל והגיעה משום מה לדואר " ספאם" של הלקוח והוא שם לב עכשיו שדיברנו איתו והתנצל.
לסיכום לקוח הזמין מדיח ביום חמישי בערב
קיבל אותו ביום ראשון
התקינו לו ביום שני
קיבל חשבונית במייל
אז על מה כל התלונה ?? על זה שרצה שהמובילים ינתקו מדיח ישן מחשמל וממים כי הוא לא פעל על פי החוק ועל פי הדין ולא עשה כמוטל?
על חוות הדעת של הלקוח בכל מה שכתב המציאו את המשפט " הפוסל במומו פוסל"

מוצר:
מדיח כלים בוש
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
13/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזאתץ
אם תקראו את הביקורת פה תראו שיש להם שיטה שחוזרת על עצמה.
אתה מזמין מוצר.
הם מתקשרים למחרת ומספרים לך בצורה משכנעת שהמוצר אזל במלאי אבל יש להם מוצר מקביל טוב יותר שהם יכולים לספק לך באופן מידי.
אתה מתפתה להאמין ואז אתה מגלה שבסוף רכשת מוצר שלא התכוונת במחיר מופקע.
גם לי זה קרה השבוע.
הזמנתי מקפיא מסוג מסויים.
למחרת קיבלתי מייל מפורט (עם בס"ד כדי שיהיה אמין) שבו מציעים לי מוצר מקביל עם שלוש שנות אחריות.

אני הזמנתי את המוצר - Akai AK-6000 במחיר 1248 ש"ח
והוצע לי המוצר: Midea-HS-108FN שמחירו בזאפ הוא 830 ש"ח

כשהטחתי את העובדות בפני הספק הוא ניסה התעקש שאף אחד לא מוכר את המוצרים האלה במחיר שהם מופיעים באתר - טענה לא רלוונטית מבחינתי.

שורתה תחתונה - לא לרכוש בחנות הזאת.


תגובת החנות:
הלקוח הזמין מקפיא 3 מגירות של היבואן המילטון שייבא את המוצר עם השם "אקאי"
חברת המילטון הפסיקו לייבא את המקפיא עם השם אקאי והביאו את אותו מקפיא באותם מידות תחת השם " מידאה"
בנוסף הם שיפרו את הדירוג האנרגטי והרחיבו את האחריות ל 3 שנים.
הסברנו ללקוח שהוא מקבל את אותו מקפיא של אותו יבואן באותו מחיר עם אחריות מורחבת ועם 3 שנים אחריות מלאה.
הוא החליט שאנחנו " משקרים"

מוצר:
Akai AK-6000
תמונת משתמש
שם:
Iftah
תאריך:
11/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאחר ולא היה במלאי את הדגם שרציתי הציעו לי דגם אחר בהנחה משמעותית.מכונת הכביסה הגיעה יום למחרת.שירות שאני ממש לא רגיל אליו.מה שגרם לי להבין שאני ממש בידיים טובות קרה עכשיו אחרי כשנה כשהיינו צריכים את שירות התיקון,תוך 5 דקות משליחת המייל לברר באחריות מי הביטוח בחורה מדהימה בשם דנה החזירה לי מייל עם חשבונית הקניה ובנוסף התקשרה לניופאן כדי לעזור לי עקב זה שלא מצאו את הביטוח שלי אצלם.חברה ממש מומלצת.
מוצר:
grl1077
תמונת משתמש
שם:
schif1ah
תאריך:
07/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר יעיל ואדיב המוצר הגיע ארוז היטב ללא פגע
המשלוח תואם בטלפון התקשרו לברר שהכל בסדר
מוצר:
טוסטר אובו 22 ליטר זקש ef692
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
31/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה שהיא תענוג!
התייחסו נפלא מחירים פצצה!
הסכימו לסייע לי בהבנת ההתקנה, הכל בחיוך ובנועם
מוצר:
Massimo
תמונת משתמש
שם:
kr.edwar
תאריך:
28/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה עם גודל מסך נדיר.
הטיפול דרש תאומים נוספים. נציג מכירות חזר אלי במהירות והושיב את כל הסוגיות. המשלוח הגיע אחרי יומיים.
תודה רבה. 5 כוכביות
מוצר:
טלוויזיה 28d2900TCL
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
26/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר חשמלי להכנת צמר גפן מתוק. ההזמנה הייתה טלפונית:
המענה היה מהיר.
נציגת השירות הייתה עניינית, אדיבה ונעימה.
כששמעה שהמכשיר הנרכש הוא מתנת הולדת לנכדתי, היא יצאה מגדרה ע"מ שהמוצר יגיע תוך מקסימום 4 ימים, אך הבטיחה לנסות שעוד לפני...
אחרי יומיים הופיע להפתעתנו השליח ומסר לנו את המוצר לשביעות רצוננו המעל למצופה.
אחרי התרחשות שכזו, מה כבר אפשר להוסיף...
תודה רבה.
מוצר:
מכשיר להכנת צמר גפן מתוק ef-501
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
26/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות ויחס מעולה.יום לאחר ההזמנה הגיע אליי לבית שליח עם המוצר.לא מובן מאליו
המוצר מעולה.מקרן חום
מוצר:
מקרן חום
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
21/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פטריית חימום למרפסת לאירוע באותו היום. תוך שעתיים המוצר היה אצלי עם שליח. בהמשך הערב אחד מהגופים נשרף ולמחרת בשיחת טלפון הזמינו אותי אליהם והחליפו את החלק בחדש ומיידית.
שירות מעולה. בטוח ארכוש מהם בעתיד
מוצר:
סמיקום 3000w-HAH
תמונת משתמש
שם:
Danna
תאריך:
21/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין , יצרו עימי קשר יצר בעת ביצוע ההזמנה באתר. המליצו לי על שואב אבק אחר ממה שהזמנתי כי לא היה במלאי והשווה לי למחיר שבו הייתי מעוניינת לרכוש. אספתי עצמאית את המוצרים כי גרה בקרבת מקום.
מוצר:
7290010745982
תמונת משתמש
שם:
ME
תאריך:
20/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבילה לא הגיעה לידי, כשהתקשרתי לקונטיינר (לאחר 10 ימים) נאמר לי שזאת בעיה של הדואר והחברה התנערה מכל אחריות לכך שהמוצר יגיע לידי. החברה שלחה לי לינק למעקב אחר המשלוח, אבל ללא מספר המשלוח כך שלא יכולתי לעקוב אחר המשלוח מבלי להתקשר לחברה שוב.
לדעתי אולי החנות בסדר ואולי המוצר בסדר ואולי אפילו חווית הקנייה בסדר. לעומת זאת, חווית קבלת הקניה היא מתחת לכל ביקורת. אחריותה של החברה היא שהמוצר יגיע לידי. את הכסף שלי הם לקחו בשמחה ובמקום אבל כשמגיע הזמן לוודא שהקנייה הגיעה לידי, זאת הופכת להיות בעיה של הדואר.
לא לעניין! קנייה אחרונה שלי אצלכם!!!
מוצר:
שמיכה חשמלית EF932B
תמונת משתמש
שם:
Tohar Elizabeth
תאריך:
19/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סטנדרט שירות מהימן, מקצועי ויעיל החל מהצעת המחיר עד לשלב הרכישה ואספקת המוצר.

רוב תודות,
טוהר.
מוצר:
מכונת כביסה 6 קילו GRLW844
תמונת משתמש
שם:
guy
תאריך:
19/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה, סופק במשלוח מהיר תוך מספר ימים עם שליח עד אלי
מרוצה מהשירות שקיבלתי
מוצר:
סדין חימום זוגי זקש
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
19/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל עבר חלק. מומלץ מאוד. הספקה באותו יום למכונת כביסה. מחיר הכי זול בזאפ.
תודה
מוצר:
Wat28370gb
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
18/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהיר ממש חויה טובה תוך יומיים המוצר היה אצלי וגם התקשרו לברר שהכל בסדר
מוצר:
מיחם 100 כוסות ז"קש
תמונת משתמש
שם:
Ygal
תאריך:
13/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלויזיה tcl בהמלצת המוכרים של קונטיינר במחיר של 2650 ש"ח ב- 8 תשלומים וזאת עשיתי עבור אימי בת ה- 94 שרצתה טלויזיה חדשה את הקניה עשינו בחנות האתר אשר נמצאת בשיכון דן בתל אביב להפתעתנו כאשר נכנסתי לאתר זאפ התברר לי ששילמנו 450 ש"ח יותר מאשר האתר הזול בקטגוריה הנ"ל למעשה טעיתי שלא בררנו את המחיר בזאפ לפני הקניה ושילמנו הרבה מעבר למצופה גם אם היתה האופציה של תשלום במזומן במחיר של 2200 ש"ח ישנה סבירות שהיינו קונים במזומן ולא בתשלומים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלויזיה בחנותנו. קיבל מוצר מצוין במחיר מצוין. איננו אחראיים על פרסומים ברשתות. ואם חנות מסוימת תפרסם את הטלויזיה שהלקוח קנה אצלנו ב1000 ₪ אז אנחנו אחראיים לפרסום זה?
אז זה הופך אותנו לגנבים? רודפי בצע? שודדים? חנויות מפרסמות מחירים כדי "ללכוד" לקוחות. אנו חיים את תחום החשמל, זה לא חדש לנו. אנו מזמינים את הלקוח לשוב לחנותנו וליהנות ממחירים אמיתיים, למוצרים אמיתיים.
ודבר נוסף:
במידה והפרסום נכון ?
במידה והלקוח היה קונה תאורת חירום ב 69 ש"ח וחודש לאחר המכירה רמי לוי פרסם את התאורת חירום בהפסד כדי לצוד לקוחות ב 9.90 ש"ח.( תאורת חירום שעולה לו 60 שקלים )
גם אז היינו צריכים להשיב ללקוח את ההפרש כי רשת אחרת מכרה את המוצר בהפסד
מוצר:
טלויזיה T.C.L. גודל 43 " l43p2us 4-k
תמונת משתמש
שם:
ravidlap1
תאריך:
13/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדרך כלל אני לא רושם ביקורות כי אני אישית מתחום השירות לקוחות ואני משתדל להבין את האנשי שירות.
ביום שישי ביצעתי הזמנה מזאפ של טלוויזיה 49 של טושיבה
למרות שהיה רשום שיש להם במלאי לא היה להם לכן הנציג שיכנע אותי ביום ראשון לשדרג את הזמנה לטלוויזיה אחרת בתוספת 400 ואמר שהוא עשה לי הנחה של 400 שקל מהמחיר המקורי(כמובן שבבדיקה בדיעבד זה היה שקר המחיר הוא אותו מחיר ואני פשוט סמכתי על האיש שירות).
לאחר מכן שהטלוויזיה הגיע המתקין פשוט התחיל להרכיב לי אותה בלי לשאול ושסיים(בדיוק 5 דקות זה להניח אותה על שידה) אמר לי לשלם לו 250 למרות שמעולם הם לא אמרו לי דבר כזה בהזמנה המקורית.
שדיברתי עם מנהל השירות לקוחות (גיא) הוא פשוט ניסה להוציא אותי דובר שקר ונתן שירות גרוע ולבסוף ניתק לי את השיחה(בחיים לא מנתקים ללקוח שהשקיע אלפי שקלים את הטלפון בפנים).
אני אישית ממליץ להתרחק מהחנות ולא להזמין מהם אפילו מגן מסך.
המחירים לא זולים כל כך אם עושים בדיקה ובנוסף אין שירות והם ינסו להוציא ממכם עוד כסף ברגע שהמוצר יגיע למרות שהם חזרו על זה שהמשלוח חינם ולא יהיה שום הוספת תשלום!!!
הם אפילו לא אמרו לי שיש צורך לשלם 250 אבל שהשליח הגיע הם אמרו שהם אמרו מספר פעמיים(דבר שלא היה מעולם)
תגובת החנות:
תגובתנו:

הלקוח פנה אלינו לרכוש טלויזיה. המלצנו ללקוח על טלויזיה מסויימת והוא קיבל את המלצתנו. הלקוח קיבל מחיר מצוין כולל הובלה בחינם לביתו.

בנוסף, התעניין לגבי מתקין טלויזיה והמלצנו לו על מתקין שאנו מכירים וסומכים עליו והבאנו ללקוח את הטלפון שלו.

אותו מתקין מגיע לבתי לקוח וגם מחבר לחשמל ,תולה מגדיר מדריך ,אינטרנט כיול שלט ונמצא בבית הלקוח בין חצי שעה לשעה.

המתקין גם תיאם עם הלקוח והבהיר איתו את התשלום.

במעמד הרכישה אכן אמרנו לללקוח שיש הובלה בחינם אף אחד לא אמר שיש התקנה/הדרכה/מתקן תליה/חיבורים/הגדרות בבית הלקוח.

כאשר המתקין הגיע לבית הלקוח תלה חיבר והיה אצלו בערך 40 דקות הוא ביקש לבסוף את התשלום והלקוח לא הסכים לשלם.

הכל אחרי שהיה תיאום מראש להכל.

שהלקוח התקשר לחנותנו, הוא התפרץ וצעק כאילו מישהו מנסה לשקר לו או לגנוב אותו. אף אחד לא ניתק ללקוח את הטלפון ובטח שלא כינה אותו שקרן. יש הבדל בין מוביל שרק מגיע עם המוצר ומוסר ללקוח לבין מתקין שבמידה והלקוח קובע איתו המתקין מוסר ללקוח את הטלויזיה, מדריך אותו עליה ומקתין אותה (על הקיר/על המזנון או היכן שחפצה נפשו של הלקוח).

אנו חיים את תחום מוצרי החשמל ומודעים לפרסומים שגויים של מחירים כדי "לצוד" לקוחות. איננו אחראיים על פרסומים ברשתות.

כל ניסיונותינו לפייס את הלקוח עלו בתוהו כאשר התברר לנו שהוא מנסה "לסחוט" אותנו.

לסיכום, הזמין מוצר, קיבל את המוצר שהזמין, קיבל מחיר מצוין כולל הובלה עד לביתו ביום למחרת ההזמנה

. לא שילם למתקין שהגיע עד אליו כי לטענתו לא היה לו ברור לו שצריך לשלם על מתקן תליה ,חיבורים הגדרות ,תמיכה אינטרנטית וכו

אם כך, מה עוד הלקוח רוצה?


מוצר:
Ua49j5200au
תמונת משתמש
שם:
Shay
תאריך:
13/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואדיב, קיבלתי את המדיח ביום ובשעה שבו הוא הובטח ליתודה לרן, אלדד ולשאר העוסקים במלאכה.
מוצר:
מדיח בוש sms25a100
תמונת משתמש
שם:
chemda916
תאריך:
05/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלויזה סמסונג 55 אינץ דרך האתר שמציין שמוכר ישירות לצרכן במחיר הזול ביותר . לפני רכש רכשתי טלויזיה זולה בשם מולר אך למחרת היום ביקשתי להחליף אותה לסמסונג. נאמר לי בטלפון שהמחיר זול והוספתי סכום נוסף שהגיע לסך של 4660 ש"ח לערך
לתדהמתי ראיתי כמה ימים לאחר מכן אצל חברתי את אותה טלוויזיה בדיוק ב 1000 ש"ח פחות . אז החלטתי לבדוק באתר זאפ וראיתי שהקונטיינר שמציג עצמו כזול הוא מהיקרים ביותר.
פניתי לקונטיינר וביקשתי זיכוי על המחיר. דנה ממחלקת השירות הודיעה לי שיזכו אותי ב 200 ש"ח אך רק ברכישה אצלם
ביקשתי זיכוי בכרטיס האשראי ולא הסכימו. היא העלתה את המנכ"ל רן לטלפון שדיבר אלי בחוצפה כי תפסתי אותו בשקר
הם לא היו מוכנים לזכות אותי ונהגו בי בגסות
אל תתקרבו לחנות הזו!!!!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה טלויזיה "60 של חברה בשם מולר
יום לאחר ההזמנה הלקוחה החליטה לאחר 3 שיחות טלפון להחליף לדגם אחר של חברת סמסונג סמארט 4K תוצרת אירופה.
3 שבועות לאחר העסקה!! ולאחר שהטלויזיה 3 שבועות אצל הלקוחה!!!
הלקוחה התקשרה ואמרה כי ראתה פרסום זול יותר. עוד היא טענה כי "חברתה קנתה וקיבלה גם במחיר שפורסם"
ביקשנו מהלקוחה להציג חשבונית מס קבלה של החברה שלה והיא אמרה שתשלח לנו.
למחרת ביקשנו שוב והלקוחה אמרה כי "חברה שלה לא מוצאת את החשבונית"
בנוסף הסברנו לה כי הטלויזיה שקיבלה עם 3 שנים אחריות וסמארט 4K ושיש כמה דגמים לסמסונג
כמו כן גם הדגשנו ללקוחה כי מחירי טלויזיה זה כמו טלפונים סלולריים והמחירים יורדים מיום ליום עוד הדגשנו לה את ההבדלים בין יצור אירופאי ליצור תאילנדי ,בין שנה אחריות לבין 3 שנים אחריות .
בין יבואן מקביל ליבואן רשמי וכדומה
כמו כן עוד ניסינו להסביר בנועם כי מחובתו של לקוח לעשות את בדיקותיו לפני הרכישה ולא 3 שבועות אחרי שקנה וקיבל את המוצר!
אף אחד לא הצמיד ללקוחה אקדח והכריח אותה לקנות ועליה לעשות את כל הבדיקות לפני הרכישה לעניין דגם מפרט ומחיר.
למרות כל האמור לעיל הלקוחה החליטה כי היא רוצה 1000 ש"ח זיכוי ונראה כי אף אחד מהעבר השני של הקו לא הקשיב לדברנו.
הצענו לה סתם ללא כל סיבה ולפנים משורת הדין 250 שח לכל קנייה עתידית שזה אפילו בכמה שקלים יותר מהרווח שלנו על המסך.
לאן הגענו אני שואל את הלקוחות : לקוחה מזמינה טלויזיה ומקבלת את הטלויזיה שהזמינה.
3 שבועות אחרי הוא רוצה 1000 ₪ זיכוי כי ראתה זול יותר (וגם זה לא נכון ולא מדוייק)
מה שנותר לי לאחל לה רק בריאות

מוצר:
טלויזיה סמסונג 4K אינץ 55
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply