דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב) (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הקונטיינר מהיצרן לצרכן
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהקונטיינר ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
495
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
361
6
128
נמצאו 495 חוות דעת גולשים על הקונטיינר
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
06/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה מהיר ואדיב. הציעו מוצר חלופי שהגיע במהירות ובזמן. לא מוצר ראשון שאני קונה בהקונטיינר וכולם הגיעו בזמן
מוצר:
מדיח כלים SR25E832EU
תמונת משתמש
שם:
אליאב
תאריך:
03/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמ"לק
אלמלא הקטע שעשו לי עם פינוי המקרר הייתי אומר שהם בסדר אבל שימו לב אם יש במלאי את מה שאתם רוצים. שימו לב שהמובילים יודעים שהם צריכים להוריד את המקרר (בחינם, זאת ע"פ חוק) ותוודאו שתוכלו להפעיל את המקרר ושהוא הובל בצורה המיועדת.)

הזמנתי מקרר אחר במחיר של 1350 שקל המקרר הזול לא היה במלאי והתקשרו אליי יום אחריי כדי להסביר לי כי נפלה טעות במלאי ועל כן אפשר להחליף במקרר יקר יותר בגודל דומה. לאחר כמה שעות הסכמתי ונאמר לי שיספקו את המקרר ביום העוקב. אמרו לי שהמקרר יוכל להגיע בין 12-17 אך מכיוון שאני עובד ביקשתי שיגיע בין 16-17 .
הנהג התקשר אליי ה16:55 אך מכיוון שכבל לא יכולתי נאמר לי כי המקרר יסופק בשישי. שוב ביקשתי שאספקת המקרר תיהיה אחרי 11 בבוקר, בשעה 9:40התקשר המוביל ואמר לי שהוא בדרך כמובן שאמרתי לו כי אני לא בבית ולא אוכל לקבל את המקרר.
לאחר שיחה עם החנות נאמר לי כי המקרר יסופק עכשיו או ביום אחר (מכיוון שיש אירוע בתל אביב והנהג לא רוצה להתקע בפקקים) עזבתי הכול ונסעתי לקבל את המקרר כאשר הגעתי הביתה התחלתי לפרק את הדלתות של המקרר הישן מכיוון שנאמר לי שיפנו אותו (החנות אמרה שמקובל לתת לנהג 100 שקל ).
כאשר הגיעו המובילים פירקתי את הדלתו בזמן שהעלו את המקרר החדש. לאחר שסיימו לקח לי עוד כ10 דקות לפרק את המקרר ולהביא לדלת.
המובילים הורידו את המקרר חצי קומה והודיעו לי שהם לא מוכנים להוריד את המקרר אם לא אשלם להם מכיוון שהיה לי רק 70 שקל בארנק הם לא היו מוכנים להוריד את המקרר(למרות שלפי החוק הם מחוייבים לעשות את זה בחינם!)
המובילים השאירו את המקרר במדרגות והלכו, לא לפני שאמרו לי שאסור להפעיל את המקרר מכיוון שהובל בשכיבה כששאלתי מה אני אמור לעשות עם הדברים מהמקפיא אמרו שאני אסתדר והלכו.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין דגם של מקרר שזמן אספקתו הינו 4 ימי עסקים ולאחר שהוא התאכזב מזמן האספקה הארוך לטענתו, הצענו לו דגם שנוכל לספק לו תוך יום-יומיים והוא אישר לנו ובנוסף רכש מאיתנו בהנחה מכונת פופקורן ללא עלויות הובלה. עוד ביקש הלקוח זמן ושעות אספקה ספציפיים, משכך המוצר סופק לו עם נהג פרטי שלי ולא של חברת ההובלות. עוד הובהר ללקוח, כי עבור פינוי מקרר ישן נהוג לתת כ- 100 ש"ח טיפ ושהמקרר צריך להיות מנותק מחשמל ומחוץ לדלת והלקוח אמר שאין בעיה ובכיף הוא יפרגן למובילים ויתכונן כראוי.
ביום ההובלה היה אירוע מצעד הגאווה בתל אביב ולאור חסימת הכבישים הצפויה ביקשנו להקדים את האספקה. להקדים כן? גם על זה מתלוננים?
כשהנהג שלי ועוזרו הגיעו לבית הלקוח מתברר שהמקרר הינו מקרר ישן של אמקור ששוקל 100 קילו ולא מוכן לפינוי לעניין ניתוק מחשמל ודלתות מפורקות. כמו כן, הלקוח לא היה מוכן להשאיר טיפ. ראוי לציין שמי שביצע את ההזמנה בטלפון זה האח של האדם שקיבל את המוצר, כאשר מקבל המוצר התנער ממה שסיכמנו עם אחיו במועד ההזמנה.
על פי הוראות היבואנים בכל המקררים, אין לחבר לחשמל מקרר שהובל בשכיבה אלא בחלוף 12 שעות אחרת המקרר יתקלקל ולא תחול עליו האחריות. הגדלנו ראש והזהרנו את הלקוח על מנת שהמוצר לא ייפגם. גם על זה הלקוח מתלונן?

מוצר:
מקרר 360-E
תמונת משתמש
שם:
Ori
תאריך:
24/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח תואם והגיע תוך יום!
לצערנו המקרר לא התאים לנו מכמה סיבות, אך רן וצוות הקונטיינר יצאנו מגדרם כדי לאפשר לנו אלטרנטיבה ואף זיכו אותנו בסוף על הרכישה ובלבד שנהיה מרוצים!
שירות לקוחות מעולה ואנשים טובים! מומלץ בחום
מוצר:
מקרר MINT540
תמונת משתמש
שם:
אהרן רובינשטיין
תאריך:
22/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר,
הייתה תקלה קלה אשר נבעה מכשל קל בייצור ומייד עם יצירת הקשר עם בית העסק קיבלתי מענה אנושי צמוד ואכפתי אשר סייע בידי עד לתיקון התקלה
מומלץ ביותר
מוצר:
מצנן אוויר חשמלי דגם HA-972 דגם HA-972
תמונת משתמש
שם:
stingray
תאריך:
18/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר ברור, קל לניווט ומהיר לביצוע הזמנה. מיד לאחר ביצוע ההזמנה נשלח אישור בדוא"ל, כמו-גם החשבונית והודעה על מוכנות הסחורה לאיסוף. ניתן לגשת לחשבון ההזמנה ישירות מקישור, בקלות.
מוצר:
סוללות LR44
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
07/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמא שלי מאוד מרוצה מהמכונה שרכשתי עבורה מהאתר של הקונטיינר.
היתרונות:
1. מגיע לכם כל הכבוד על כך שאספקת המכונת כביסה הייתה בזמן שרשום באתר: תוך 4 ימי עסקים! למרות שהיה מדובר בימים שלפני ערב פסח ולחץ מטורף של הזמנות בכל האתרים. אף חברה אחרת לא התחייבה לזה (באתרים אחרים אמרו שנצטרך לחכות אחרי סוף החג) במיוחד עם האספקה שהתבצע לדרום הארץ. בקיצור שיחקתם אותה.
2. ידעו להציע מוצר מהיבואן עם אחריות מורחבת ל 3 שנים
3. מחיר מאוד הכי זול בהשוואה לאתרים אחרים

חיסרונות:
1.תיאום ההתקנה הייתי צריך לעשות בעצמי אחרי שהמוצר הגיע ולא כמו שציפיתי שהקונטיינר יתאמו את זה בעצמם. כמו-כן המתקין לא הגיע באותו היום של האספקה כמו שציפיתי אלה יומיים אחרי (בחול המועד). בכוונתי להדגיש שהמתקין הוא של חברת תמוז ולא של הקונטיינר עצמם.
השירות לקוחות הטלפוני לא דאג להתקשר ולשאול האם הכל בסדר והאם אנחנו מרוצים מהמוצר, כמו-כן כשהתקשרתי לפני שהמוצר סופק ,לשאול: באיזה יום המוצר תגיע המכונה? אז בשירות הלקוחות היו נשמעים קצת בלחץ (אולי בגלל שזה היה לפני החג) וחסרי סבלנות. זאת כמובן ביקורת בונה עבורכם.


בסה"כ אתר מעולה, אשמח לרכוש אצלכם גם בפעם הבאה!




מוצר:
מכונת כביסה WAE20166
תמונת משתמש
שם:
דודי
תאריך:
05/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר סביר שירות יעיל, מקרר יפה ועובד טוב משלוח תוך כמה ימים לקחו גם את המקרר הישן
מוצר:
מקרר 540
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
28/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט של החנות עבור מסחטת מיץ חשמלית.
המחיר היה סביר מאוד, המוצר הגיע באריזה מקורית עם תעודת אחריות לשנתיים בצירוף חשבונית. המשלוח היה מהיר ויעיל והגיע תוך שעות ספורות מרגע ביצוע ההזמנה. לא הייתה בעיה גם לשנות את כתובת המשלוח ברגע האחרון. בהחלט חווית קניה מעולה.
מוצר:
מסחטת מיץ חשמלית JCM360
תמונת משתמש
שם:
מסור שולחן
תאריך:
26/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שירות ויחס טובים. המוכר הציע לי אלטרנטיבה טובה לבחירה. המובילים עבדו טוב, עדכנו אותי בזמן הגעה.
מוצר:
מקרר MINT540
תמונת משתמש
שם:
dwolf
תאריך:
21/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכונה דרך אתר היבואן. ביום שלמחרת קיבלתי שיחה משירות לקוחות שהדגם שהזמנתי קיים, אך הם רוצים להציא לי דגם תוצרת פולין, שלטענתם איכותי יותר ועולה 100 ש"ח נוספים (זאת למרות שבאתר זאפ הדגם הפולני דווקא זול ב- 100 ש"ח מהטורקי). סרבתי לשלום וביקתי לקבל את הדגם הטורקי שהובטח (שאגב הוא מיובא גם ע"י היבואן הרשמי). היום הגיעה המכונה וראה זה פלא הגיע הדגם הפולני הזול יותר ולא הטורקי (ניתן להבדיל לפי סיומת IL או PL). כל הסימונים על נמכונה הפולנית, אפילו לא אנגלית, שלא לדבר על עברית בכלל (היה לי בוש בעבר וקיבלתי מדבקה בעברית לסימונים). אני לא אוהב שעובדים עלי ומעמידים אותי במצב לא נח לפני החג, שאני זקוק למכונה.
בקיצר כשאתם קונים מיבוא מקביל חשוב לדעת שלא תמיד תקבלו את מה שהזמנתם.
לאחר פרסום חו"ד השירות ניתן ונשלח טרנאי עם מדבקה לפנל בעברית. המכונה עובדת והכל בסדר.
תגובת החנות:
שלום רב,
על גבי כל מכונות הכביסה המגיעות מפולין מותקן פאנל בעברית או באנגלית במעמד התקנת המכונה על ידי טכנאי חברת השירות.
נבקש לציין כי בניגוד למשתמע "מבין השורות" בחוות דעתו של הלקוח, הפאנל בעברית היה מותקן על גבי המכונה גם אילולא חוות הדעת הייתה נכתבת מאחר ואנו ממשיכים לתת שירות לאלפי לקוחותינו גם לאחר הרכישה ומסייעים להם בהתנהלות למול חברות ההובלות, חברות השירות והיבואנים עצמם.
חבל שאצבע הלקוחות קלה מדי על ההדק לפעמים, שכן כפי שעולה מחוות הדעת, המוצר סופק במהירות, עובד היטב ועם פאנל בעברית.
מוצר:
מכונת כביסה WAE20166IL
תמונת משתמש
שם:
txh
תאריך:
20/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר ביצעתי את ההזמנה, קיבלתי שירות אדיב ונעים.
הבהרתי שההגעה בזמן היא חשובה, וכי אם אין אפשרות לקבל את המוצא ולהתקין אותו לפני הסופ"ש אנו מעדיפים לקבל לאחר הסופ"ש כיד לא להשאר ללא מדיח בארוחה גדולה שתוכננה.
כמובן שהמשלוח לא יכל להגיע בזמן שהובטח, המתקין לא יכל להגיע, וכמובן שנתקענו ללא מדיח בארוחה.
בנוסף, המוביל סירב לנקוב בשעה, וציפה שנחכה לו כל היום בבית והוא יתקשר (בניגוד לחוק הטכנאים).
כאשר פנינו לחנות, המוכר שהיה כל כך אדיב במכירה התנער לחלוטין מכל אחריות, דיבר בגסות, השאיר אותי בהמתנה זמן ארוך תוך כדי שטיפל בעניינים אחרים תוך כדי שאני על הקו, שלח אותי לדבר עם המובילים והמתקין (אתה חייב להסתדר איתם לבד, אין לי זמן בשבילך), וסרב כלל לטפל בעניין (תגיש תביעה נגד חברת ההובלה, היתה העצה הידידותית שלו).

לו היה מאחר בכמה ימים, היינו סולחים, לא קרה כלום.
הדירוג הגרוע הוא תוצאה של גסות הרוח, וההבדל התהומי בין הנכונות להתחשב ולהתגמש בשעת המכירה מול ההתנערות הניבזית לאחר שכרטיס האשראי גוהץ.

יצאנו בתחושה קשה ומדעילה, חווית קניה זוועתית.

************* לא להתקרב *************
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר ביום שני ה- 11.04 בשעה 17:00 כאשר זמן האספקה המצוין באתר הינו ארבעה ימי עסקים. הלקוח התקשר כבר ביום רביעי (יום עסקים אחד ממועד העסקה) כדי לשאול מדוע לא סופק המוצר וכשענינו לו שזמן האספקה הוא עד ארבעה ימי עסקים ושאין לו מה לדאוג החלה מסכת איומים תמוהה מצד הלקוח כי הוא יבטל את העסקה וישחיר את פנינו בזאפ. על אף שתחושת חוסר הנוחות שלנו גדלה לאור דרישותיו הבלתי סבירות של הלקוח ושפתו הלא מכובדת כלפי נציג החנות (יש לזכור שבשבועיים לפני ערב חג פסח יש לחץ גדול ועיכובים באספקות בשל עומסים על חברות ההובלות), הבטחנו ללקוח שנעשה הכל כדי שהמוצר יסופק עוד בטרם יחלפו ארבעה ימי עסקים. לאחר "מלחמה" עם חברת ההובלות הצלחנו לתאם ללקוח אספקה ליום חמישי (קרי בחלוף שני ימי עסקים בלבד). מיד התקשרנו ללקוח ועידכנו אותו כי המוצר יסופק לו שני ימי עסקים בטרם המועד המובטח בחושבנו שהדבר ישמח אותו ואילו במקום זאת הלקוח איבד את עשתונותיו והאשים אותנו כי הוא לא יוכל להספיק להתקין את המדיח לפני ארוחת ערב שצפויה לו ביום שישי. הסברנו ללקוח שאספקה והתקנה של מדיח אינן כמו משלוח פיצה וכי המוצר סופק לו במהירות שיא וגם נוכל לתאם לו התקנה ביום שישי או בראשון. הלקוח הפליא ודרש שנשריין עבורו מתקין ליום האספקה שיהיה בכוננות מיידית לבוא ולהתקין את המדיח מיד עם אספקתו. בשלב זה אנו מודים כי נציג החנות איבד את סבלנותו כלפי הלקוח ואמר ללקוח שאנו לא מעוניינים בעסקה ואף נזכה אותו זיכוי מלא. הלקוח הסכים לכך, אולם התקשר לחנותנו 10 דקות מאוחר יותר וביקש להשאיר את העסקה.
אם הלקוח הזמין מוצר בשבוע הכי עמוס בשנה בענף החשמל, והמוצר סופק והותקן לו תוך 2 ימי עסקים(שבפועל התחייבנו ל 4 ימים) וכל שיש בפיו זה המלצה ללקוחות עתידיים לא לקנות מאיתנו לא נותר לנו אלא לאחל לו חג שמח וכשר.

מוצר:
מדיח SMS50D32EU
תמונת משתמש
שם:
galitkes
תאריך:
18/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מדיח "בוש", לאחר יום הודיעו לנו מחב' קונטיינר שהמדיח שביקשנו אינו נמצא במלאי, וכפיצוי נוכל לקנות באותו הסכום מדי תוצרת גרמניה של סימנס.
הזמנו והמדיח הגיע בפחות מ-24 שעות.
תודה רבה על שירות אדיב מאד, אמין מאד, שירותי . אין ספק שנשתמש שוב בשירותיכם.
מוצר:
מדיח כלים SR25E830EU
תמונת משתמש
שם:
חנה
תאריך:
15/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר אדיב וסבלני . הסביר ופרט וענה לשאלותי בסבלנות ובאדיבות. הסבלנות המשיכה גם כשלאחר הקניה התקשרתי פעמיים לברר כמה נקודות.
בסך הכל חווית הקניה היתה נעימה ומה שחשוב יותר : הוגנת ויעילה ( המקרר הגיע תוך כמה שעות ואני מאד מרותה.
מוצר:
מקרר מיני Ef-138b
תמונת משתמש
שם:
Shmul
תאריך:
29/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רן היה זמין ואדיב, כל התהליך היה חיובי.
אהבתי שאת מחיר ה"טיפ" שבד"כ המובילים מבקשים בכמעט אלימות בסוף ההובלה, הקונטיינר מכלילים במחיר המוצר ופשוט חלק מהמחיר כבר הולך אל המובילים מבלי להתעסק עם אי נעימויות.
בהתאם, המובילים שלהם היו נחמדים ושירותיים.
מוצר:
מקרר MINT3700WW
תמונת משתמש
שם:
gonen
תאריך:
17/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי דגם אחר, אך השתכנעתי להחליף (לא מצטער)
כדי לתאם שיגיע אליי המכשיר בזמן שהובטח, הייתי צריך לטלפן הרבה פעמים.
כשהגיע המתקין היתה בעיה בקוטר המעבר של הצינור בארון. המתקין אמר שהיינו צריכים להכין מעבר מתאים ושזה כתוב (ממש לא נכון!!!). השאיר אותנו לבד להתקין
במעמד הקניה הובטח שנוכל להרחיב את תקופת האחריות מול המתקין, אך הוא לא אפשר לנו לבצע זאת, ואמר כי האחריות בהתאם למה שסכמנו עם החנות.
לא הגיעו הוראות בעברית והיינו צריכים לרדוף אחריהן.
ניכר היה שהחנות מנסה לתקן את הליקויים (שניתן היה להמנע מרובם), מה שהעלה קצת את הציונים בסופו של דבר
תגובת החנות:
אכן ההתנהלות של הלקוח למול חברת השירות לא הייתה חלקה. צוות הקונטיינר ליווה בנאמנות את הלקוח עד אשר כל הבעיות נפתרו ואנו שמחים שהלקוח בתגובתו מעריך את השירות שקיבל מאיתנו.
ראוי לציין שמתיאור הלקוח לא עולה שום טענה כנגד הקונטיינר, אלא כנגד חברת השירות.
לצד זאת, ידוע לכל שהמתקין אינו אינסטלטור. המתקין אמור לחבר את הצינור ולספק הדרכה בסיסית על המוצר.כל פעולות ההכנה למדיח (הכנת גומחה, הכנת פתח לצינור) הן פעולות שהלקוח נדרש לבצע בטרם הגעת המתקין ולעיתים ציפיות הלקוח מהחנות ומחברת השירות אינן סבירות בעליל.
מוצר:
מדיח כלים SPS53E02EU
תמונת משתמש
שם:
Dudu
תאריך:
17/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דגם המדיח שבקשתי כבר לא מיוצר,ולכן חזרו אלי מיד לאחר שידור ההזמנה בהצעה לרכוש את הדגם החדש,כמעט באותו המחיר,השיחה היתה קצרה מקצועית ויעילה.
המוצר הגיע למחרת היום,גם החברה שמתקינה יצרה איתי קשר מידית ביוזמת קונטנר,כך שכל התהליך נוהל לשביעות רצוני המלאה.
גם כאשר הטכנאי המתקין לא ביצע את ההתקנה בצורה מושלמת פניתי לקונטנר שפעלו מיד, הרימו טלפונים ,והטכנאי חזר אלי תוך מספר דקות.
כל הכבוד לקונטנר,אין ספק שאחזור לקנות אצלם.

מוצר:
מדיח כילים Sps53e08eu
תמונת משתמש
שם:
Niv
תאריך:
14/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כנראה השירות הכי טוב שאי פעם יצא לי לקבל! קניה מהירה, משלוח באותו שבוע, תמיכה מסורה לאחר הקניה - פשוט שירות מצויין!
מוצר:
מייבש כביסה ותנור HAQ-60D1
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
20/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין. פריט יצא אלי מיידית והגיע תוך כ 10 ימים, אבל זה כבר תלוי בדואר...
חווית הקניה מצוינת. עשיתי רכישה טלפונית והשירות היה מצויין, כולל אפשרות מעקב אחר החבילה. גם המוצר מצויין (משקל דיגיטלי)
מוצר:
משקל דיגיטלי EC403
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
20/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

בזמן.ההזמנה בוצעה בדיוק לפי המובטח היה נעים לקנןת .יחס מצוין של העובדים

נחזור לקנות שם
מוצר:
טלויזיה-מיבש כביסה WTB86200---43LF590V
תמונת משתמש
שם:
RafiS
תאריך:
13/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הכי טוב שמצאתי עבור מוצר זה בהשוואה לכל האתרים\חנויות שבדקתי. שירות אדיב. מישלוח והתקנה תוך שלושה ימים,
מוצר:
מדיח כלים SM143M35EU
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
01/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח הגיע במהירות מהיום למחר
אבל זהירות
קיבלתי מייבש כביסה בשפה פולנית במקום בעברית כמו הדגם הישראלי
והאחריות איננה של היבואן הרשמי לישראל אלא יבוא מקבילי
החנות בניגוד למתחריה לא מציינת באתר את שפת המכשיר ואת היבואן וחומקת מאחריות , כשרוצים להחזיר את המכשיר הם מנסים לאיים עם כמה יעלה לי להחזיר להם את המוצר וכי הוא לא באריזתו המקורית למרות שלא היה בו שימוש בכלל ! אי אפשר לדעת את שפת המכשיר כי הוא מכוסה קרטון רק שמורידים אותו מגלים זאת והם יודעים את זה (למרות ששמרתי את הקרטונים וכל הקלקרים )

שיצרתי קשר עם בעל החנות נמסר לי שהם הצליחו "לסדר " לי הדרכה בבית ,אבל קניתי מוצר בישראל ולא בפולין ומצפה שיהיה בהתאם !
מה גם לטענתם אנשים לא מתלוננים על השפה הפולנית ושאני קטנוני , כי מקריאה בביקורות הרבה אנשים התלוננו על זה אז או שהזכרון קצר או שמעדיפים לשכח.....

בכל מקרה ממש ממש לא למכוון לרכוש שוב בחנות זאת כי רשמית רימו אותי עד הסוף פה!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין וקיבל תוך יום מייבש של בוש.
הלקוח סירב לקבל מדבקה דמוית פאנל בעברית וגם העובדה שיש ספר הוראות בעברית לא סיפקה אותו.
כיום שהשוק פתוח והחנויות מציגות את מרכולתן באינטרנט ניתן בנקל לברר מי היבואן של כל מוצר ובאיזה שפה המוצר.
אנו לא רואים חשיבות בציון שם היבואן מאחר וכל היבואנים שאנו עובדים עימם הם יבואנים ותיקים ואמינים. במידה ולקוח שואל מי היבואן של מוצר הוא מקבל תשובה ברורה וחד משמעית.
לא כל המותגים בענף האלקטרוניקה מגיעים לישראל בעברית או באנגלית. בדיוק למקרים כאלה נועדו חברות השרות - הן מספקות הדרכה פרונטלית ו/או חוברת הדרכה בעברית.
מאחר והמוצר תקין וברמה גבוהה ולפנים משורת הדין אושרה ללקוח הדרכה ללא תשלום וכן מדבקה דמוית פאנל בעברית+ספר הדרכה בעברית והמוצר נפתח ולא יהיה ניתן למכור אותו יותר כסוג א', איננו סבורים כי עלינו לזכות את הלקוח כלל רק מאחר והוא מסרב לקבל הדרכה איך להשתמש במוצר שמאוד קל לתפעול. בכל זאת הסכמנו שיחזיר את המוצר אולם איננו מוכנים בשום פנים ואופן לשאת בעלויות ההובלה.
מוצר:
מייבש כביסה WTB86200
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
הקונטיינר
תאריך:
25/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה מדגם קונסטרוקטה, הנציג של חברת הקונטיינר שכנע שכדאי לקנות את בוש שיש לה מחיר מבצע והיא טובה יותר. כמו כן, טען שהמכונה במלאי ותסופק תוך 4 ימים, המכונה שרכשתי לא ענתה על אותן התכונות של המכונה המקורית שהזמנתי, למשל הצגת הזמן הנותר.
בפועל המכונה סופקה לאחר למעלה משבועיים, המובילים קבעו 3 פעמים ולא הגיעו ואף דיברו בתוקפנות.
פעמיים נאלצתי לחכות והפסדתי שני ימי עבודה.
התלוננתי על כך אצל נציג חברת הקונטיינר - רן פיינה - וזה הבטיח כפיצוי שישלח צ'יק על סך 150 ש"ח - הצי'ק לא הגיע ולא קיבלתי כל פיצוי כמובטח.
תגובת החנות:
לאחר סגירת עסקה למול לקוח אנו מעדכנים אותו בע"פ וכן במייל שבמידה ולא מתאמים איתו הובלה תוך 4 ימים עליו ליצור קשר איתנו או עם חברת ההובלות. הלקוחה פנתה אלינו רק שבועיים ממועד הרכישה ועדכנה המוצר טרם סופק. כתבנו לה במייל שאנו מצרים על העיכוב וחבל שלא עידכנה אותנו באופן מיידי אלא רק בדיעבד. על אף שחנות הקונטיינר אינה רואה עצמה אשמה במקרה, שכן לא יכולנו לדעת על העיכוב עד שהלקוחה עדכנה אותנו, פיצינו את הלקוחה במתנה בשווי 150 ש"ח. לא הוצע ללקוחה שנשלח לה צ'ק בדואר, כנראה שחלה אי הבנה. העברנו לזאפ את המייל בו הוצע ללקוחה מתנה (ולא כסף מזומן).
מוצר:
מכונת כביסה WAE20166
תמונת משתמש
שם:
Pini
תאריך:
25/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים באתר נוחים, השירות היה מהיר.
הגיע ארוז היטב ובזריזות - אפילו שההזמנה נעשתה במהלך הסופ"ש.
מוצר:
סוללות נטענות (AA, AAA) AA/AAA
תמונת משתמש
שם:
צביקה
תאריך:
22/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נוסף לאמור לעיל (תצוגה בהירה וברורה, קלות הזמנה, דיוק בפרטים), קל מאוד להגיע אל החנות, ואין בעיית חנייה !
מוצר:
כירת גז להבה יחידה ef-1/2/3/4
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply