דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב) (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הקונטיינר מהיצרן לצרכן
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהקונטיינר ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
495
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
361
6
128
נמצאו 495 חוות דעת גולשים על הקונטיינר
תמונת משתמש
שם:
yaelyari
תאריך:
27/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התבלבלתי ממגוון המכונות והדגמים הקיימים בשוק.
בסופו של דבר בחרתי דגם אחד, הזמנתי דרך האתר.
למחרת קיבלתי מייל שהדגם לא נמצא וקיבלתי הצעה מפורטת עם מספר רב של מכונות שוות ערך ויותר
לאחר התייעצות איתם החלטתי ללכת על דגם בעל קיבולת גדולה יותר ובמחיר סביר.
סה"כ שירות מעולה ויש תחושה שהם לא מנסים לדחוף אלא לתת עצות מועילות ולפי דעתם וניסיונם
מוצר:
WAT28370 BOSCH
תמונת משתמש
שם:
Marina
תאריך:
25/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד נהנתי מהשירות, זמינות המוצר, מהירות המענה של החברה.
המוצר שקיבלתי נראה כפי שהוא הופיע באתר.
ממש מרוצה.
מוצר:
מיקסר וקערה מולטי שף HA-9112 LION
תמונת משתמש
שם:
GMR
תאריך:
24/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במקור הזמנתי טלוויזיה יחסית זולה, FHD Samsung 40 inch. יום אחרי קיבלתי מייל אישי על כך שהדגם הזה אזל, והצעות למספר דגמים דומים ויותר מתקדמים במחיר פיצוי (וכמובן אפשרות לביטול).
בחרתי את אחד הדגמים בתוספת מחיר - הייסנס חכמה 43' ואחריות 3 שנים, קיבלתי עם שליח בזמן, בינתיים מרוצה מהמוצר.
מוצר:
טלוויזיה חכמה Hisense
תמונת משתמש
שם:
shlom
תאריך:
22/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי תאורת חרום
התאורה התקבלה לא תקינה
פניתי לשרות לקוחות לאחר מספר ימים חזרו אלי
ביקשו לשלוח את המוצר חזרה ושלחו לי מוצר חליפי עם משלוח עד הבית

תקלות מתלחשות המבחן הוא אופן הטיפול
החברה התייחסה טיפלה והשיבה מוצר תקין
תודה
אבי
תגובת החנות:
הלקוח רכש תאורת חירום אשר נשלח כפי שצוין בהזמנה, בדואר ישראל.
ברור שכשמדובר בחבילה שאינה נכנסת לתיבת הדואר על הלקוח לאסוף המוצר מסניף הדואר. זאת מדיניות דואר ישראל ואינה ניתנת לשינוי על ידינו.

הלקוח טוען שהמוצר שהגיע אליו אינו תקין, ביקשנו שישלח אותו אלינו וכשנקבל אותו נשלח אליו אחר או נזכה אותו בעלות המוצר ודמי המשלוח, לפי בחירתו.
איננו יודעים מדוע הלקוח טוען שביקשנו ממנו לפנות לכתובת היצרן.
מוצר:
תאורת חרום
תמונת משתמש
שם:
Liraz
תאריך:
15/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משקל דיגיטלי לאדם בדיוק כלפני שבוע 08/10 , והיום יום ראשון 15/10 הגיע המשלוח. רוצה להודות לכם על שירות טוב והגעה מהירה.
מוצר:
משקל דיגיטלי
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
15/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שפורסם- אין במלאי. הציעו מוצר חליפי והסכמתי.
חברת המשלוחים שבחרו עובדת בשעות לא סבירות (10:00-15:00). ביקשתי תיאום מראש לפי ביצוע המשלוח, אך הגיעו באמצע היום בלי תיאום והתקשרו כשכבר היו ליד הבית, כשהייתי בעבודה.
אחרי שעבר הזמן שהתחייב לספק את המוצר (4 ימי עסקים לאחר יום ההזמנה), ולא הגיע, בעל החנות החליט להחזיר אל המוצר אליו, ונותן לי "לבחור" או להגיע אליו לתל אביב (אני ירושלמי) ולקחת בעצמי את המוצר, או שיבטל את העסקה תוך גביית דמי ביטול ועוד 100 ש"ח על נסיונות אספקה בהם לא הייתי בבית (כאמור, מבלי שזה תואם איתי למרות שאמרתי לחברת המשלוחים במפורש לתאם איתי מראש).

ממליץ להתרחק מהחנות.
תגובת החנות:
הלקוח רצה שואב אבק ואספקה לפני חג סוכות. הצענו ללקוח שואב מקצועי והוא קיבל הצעתנו.
מיד הוצאנו את הזמנתו לאספקה ע"י חברת שליחויות.
כבר למחרת חברת השליחויות ניסתה מס' פעמים ליצור קשר עם הלקוח לצורך תיאום אספקה, הלקוח לא זמין במספר הטלפון שמסר לנו וגם לאחר שהצלחנו להשיגו לא היה מוכן לקבל את המוצר לפני 18 בערב.
שעות הפעילות של חברת השליחויות הינה מ8-16, כל נסיונותיה של חברת השליחויות ונסיונותינו לתאם עם הלקוח לא זכו לגמישות מצד הלקוח. (לא היה מוכן לקבל המוצר במקום עבודתו, לא לקבל המוצר ע"י בן משפחה או שכן במקום מגוריו. רק בעצמו אחרי השעה 16)
גם שליחים הם בני אדם ובעלי משפחות והלקוח לא היה מוכן להתפשר בשום אופן.
חנותנו מבצעת מעל 300 משלוחים בחודש ע"י חברת שליחויות ומעולם לא נתקלה בהתנהגות בלתי גמישה כמו שנהג הלקוח.
לבסוף לאחר שחברת השליחויות לא הצליחה לתאם עם הלקוח אספקה, החזירה המוצר לחנותנו.
הצענו ללקוח משלוח חלופי אך הוא לא היה מוכן להתפשר וניתק לנו את הטלפון.
אם כך, מה הלקוח מצפה שנעשה?

מוצר:
שואב אבק זק"ש EF1800W
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
10/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר מפרסם מוצרים שאין לו במלאי ואז אחרי שאתה מנסה לרכוש משהו הוא מציא לך מוצרים נחותים במחיר מופקע לפי חוות הדעת הנוספות זאת לא הפעם הראשונה מדובר בשיטה לא ממליץ לקנות מימנו כלום
מוצר:
סמסונג .wf90 מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
lasrit
תאריך:
02/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב מעל למצופה, נתקלתי בבעיה שלא קשורה לחברת הקונטיינר, עיה בהספקה של חברת ההובלות, חברת הקונטיינר לא חשבו פעמיים והוציאו רכב שלהם מיוחד מת"א לקריות ושלחו לי את המשלוח, שרות מעולה, מחיר מעולה וצוות מקסים.
המון תודות
מוצר:
4242002897950
תמונת משתמש
שם:
יהונתן קלינגר
תאריך:
24/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 09.09.2017 רכשתי בקונטיינר מכונת כביסה וכיריים לדירה החדשה שלי; היה מדובר על יום שבת; ביום ראשון קיבלתי מייל מהקונטיינר; הם הסבירו שמכונת הכביסה אינה במלאי, שהסירו אותה מהאתר, ושהם מציעים לי במבצע שני מוצרים אחרים.

[גם על הכיריים נאמר שהן לא במלאי, אבל הן סופקו לי לבס]

עשיתי גוגל זריז על הדגמים וראיתי כמה בעיות: קודם כל, המחיר של דגם המידאה שהוצא לי במחיר "מבצע" היה יקר ב300 ש"ח מהמחיר שהוצע באותה העת בזאפ. שנית, את הדגם הזה בכלל לא רציתי. אני רציתי דגם ספציפי קונסטרוקטה.

מכאן, החלה מסכת של ריבים איתם בטלפון. ביום ראשון (11.09.2017) התחלתי בלבקש את הדגם. הובטח לי שתגיע המכונה עד ליום חמישי.

יום חמישי הגיע, המכונה לא. ביום ראשון הגיעו הכיריים שהזמנתי, אבל בלי המכונה. הם לא ידעו להסביר מה קרה.

דיברתי איתם, ולא קיבלתי תשובה. ביום שלישי קיבלתי SMS שמתחייב שהמכונה תגיע עד ליום שלישי. ביום שלישי, כמובן, שהיא לא הגיעה. יום רביעי היה ערב חג; אני בדירה חדשה, בלי מכונת כביסה. התקשרתי שוב לקונטיינר.

נסיונות לקבל תשובה ממש לא הצליחו, עד שאחרי כמה שיחות (שכללו ניתוק בפרצוף מהנציג) העלו על הקו אדון שהסבירו שהוא נציג של הספק, והוא הסביר שאין את המכונה יותר במלאי, וניסה למכור לי דגם אחר (תוך שהוא מתחייב שהוא יהיה בתחילת השבוע הבא). בתור צרכן נבון, למדתי לא לקנות חנות בשק ולא לקנות לפני שאני בודק את הדגם וסרבתי. אני התעקשתי לקבל את המכונה שלי.

בסוף, זיכו אותי זיכוי כספי ולא הסכימו לפצות אותי על הטרטורים.

המכונה, שהתחייבו שהוסרה מהחנות, נמצאת שם נכון להיום (24.09.2017).
תגובת החנות:
חוץ מהשם של הלקוח אין מילה אחת נכונה בכל חוות הדעת שכתב
הלקוח התקשר 5 דקות לאחר ביצוע ההזמנה וביקש לקבל את המוצרים לפני ערב חג ראש השנה
הוצע לו 2 מוצרים לאספקה ליום למחרת והלקוח סירב.
כבר בשיחה זו מבלי שהספקנו לומר מילה הלקוח התחיל לאיים עלינו מבלי שהספקנו להוציא מילה
היינו בהלם מה הוא רוצה מאיתנו ומה עשינו ?????
יומיים לאחר ביצוע ההזמנה(שוב אנחנו מדברים על התקופה הכי לחוצה כל השנה) הלקוח קיבל את הכיריים
יום לאחר מכן הלקוח התקשר לברר מה עם המכונה
הוסבר לו שזה בהובלה נפרדת ואכן הוצע לו לקבל מכונה 6 קילו קונסטרוקטה חדשה יותר מבלי להוסף כסף!!!
דגם שעולה לנו 80 שח יותר
הלקוח החליט שאנחנו עובדים עליו ומרמים אותו
היבואן החליף את הדגם של קונסטרוקה לאותו דגם חדש יותר והסכמנו לתת ללקוח לבי להוסיף כסף אבל הוא החליט שאנחנו "שקרנים"
הוסבר ללקוח שהוא יקבל 6 קילו קונסטרוקה אותה חברה אבל דגם מחליף חדש יותר!!!פשוט דגם חדש ויותר ובאמת הסרנו מהאתר את הדגם הישן
הפסדנו כסף בכל העסקה העיקר והכל כדי לרצות את הלקוח אבל הוא פשוט היה בלתי ניתן לריצוי
מהסתכלות פשוטה וקלה ניתן לראות כי הלקוח אוהב בלשון המעטה להכפיש חנויות ובתי עסק ברשתות החברתיות ובכל אתרי האינטרנט



מוצר:
מכונת כביסה קונסטרוקטה CWF08B20IL
תמונת משתמש
שם:
dorit
תאריך:
21/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו בחברת הקונטינר עד כה מספר פריטים ולשביעות רצונינו. עד אכדיה אחרונה בה גילינו פאן אחר של החברה ובעיקר של המנהל רן. רכשנו מקרר ולאחר שקיבלנו אותו לא היה לשביעות רצונינו. עידכנו את החברה והם הפנו אותנו לחברת השרות לבדיקה מה שגרר סחבת נוספת של כשבוע.
עם בקשתינו להחזרת /החלפת המקרר נענינו בשלילה ובלי כל גמישות ואמפתיה מצידו של המנהל. למרות הנסיונות והטלפונים והמיילים (עובדי החברה המליצו לנו לכתוב מייל כי ככה המנהל עונה גם אם הוא בים וכו...) עשינו זאת. לא רק שלא התקדם הטיפול יתרה מזאת הרגשתי כמטרידנית סידרתית -ואינני כזו!!!
גם אם יש לחץ של חג , ציפינו ליחס נאות יותר ולא לתשובה, תמכרי את המקרר עצמאית ביד 2 , לי אין מה לעשות בו!!!! - המקרר בן 3 שבועות!!
איכות של חברה נמדדת גם כשהכל תקין והולך כשורה , אך גם כשי טענות ואח שביעות רצון - וכאן חברה זו מבחינתי נכשלה!

חברת קונטינר מבקשת לכתוב את חווד , אך אם לא היינו שבעי רצון שניידע אןתה. את זאת עשינו בהחלט!!!

מאחלים לכולם שתהייה שנה טובה ורכישות מוצלחות .
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה וקיבלה תוך יום מקרר מסוג דיפרוסט
הלקוחה קיבלה בדיוק את הדגם אותו הזמינה!!
כתוב באתר במפורש כי הדגם הינו מסוג דיפרוסט,קרי מצטבר בו קרח מעת לעת.
חודש!!!!!! אבל חודש אחרי קבלת המקרר הלקוחה התקשרה ואמרה כי :" היא לא מרוצה מהמקרר וכי היא רוצה להחלף למקרר אחר"
הסברנו לה בצורה הכי נעימה שאפשר כי לא ניתן לקבל מקרר שהיה בשימוש אחרי חודש וכי אנחנו לא אחראים על זה שהיא "לא ידעה שזה מקרר מסוג דיפרוסט"
ריבון העולמים עד לאן ניתן להגיע באמת עד לאן???
לקוח מקבל תוך יום במחיר הזול בישראל והכי זול בזאפ את המוצר אותו הזמין אבל חודש אחרי הוא רוצה להחזיר מוצר שהיה בשימוש(שלא לדבר על ענייני כשרות מדובר במזון שהיה במקרר) אז אנחנו צריכים לקבל אותו?
אם היא הייתה מזמינה טלוזיה רגילה ומשתמשת בה חודש ואחרי חודש היתה רוצה להחזיר כי היא חשבה שזה סמארט גם היינו צריכים לקבל .?????!!!!
עד מתי יתנו במה לחוות דעת כאלה זה לא ניתן להבנת הגיון סביר ונורמאלי
מוצר:
גרין ליין 4561w
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
19/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

יצרתי קשר כדי לרכוש מדיח מסוג מסוים התברר לי שאין אותו והופנתי תוך כדי שיחה למדיח אחר שהומלץ על ידי הנציג.
הנציג נקט בשיטת המכירות "רגל בדלת" ואני נפלתי בפח הפנה אותי למוצר שבאתר מפורסם ב2000 שקלים אך בפועל בכל הרשתות נמכר ב1600 שקלים וכולל אחריות זהה מהיצרן.
המוצר הוצע לי ב1800 אחרי "הנחה". כמספר דקות לאחר שביררתי לעומק את המצב התקשרתי וביקשתי לבטל וכמחווה הוצעה לי לקבל הנחה נוספת של 70 שקלים.
רק לאחר שיחה זו חויב כרטיס האשראי בבוקר למחרת הרגשתי שאין סיבה לשלם יותר עבור אותו המוצר והתקשרתי לבטל.
החנות לא שלחה אישור וחייבה באופן עצמאי סכום של 100 שקלים כל זה ללא אף קבלה שהגיעה אליי.
במענה למייל ששלחתי לבירור העסקה נאמר שזכותם לגבות 100 שקלים עבור ביטול.
לא משנה אם בצדק או לא אני מזהיר לקוחות מהתנהלות דומה. אני מאוכזב מאוד וכמובן לא אקנה מכם בעתיד.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר 4 ימים לפני ערב חג ראש השנה!!! וביקש לקבל מדיח רוחב 60 כסוף ובאספקה ליום למחרת לירושלים.
הצענו ללקוח דגם מסויים במבצע ואספקה ליום למחרת.
אחרי חצי שעה הלקוח התקשר לחנות ואמר כי ראה מחיר זול יותר.
הסברנו ללקוח כי מדובר ב"הצעות החל מ" וכי לא מדובר באמת במחיר במחיר סופי אלא במכירה אישית שתסיים 300 שח יותר לפחות .
למרות הכל ולאחר שהלקוח כבר בשיחה השניה הצליח להתיש אותנו ועוד בימים מטורפים ובלחץ של חג ראש השנה החלטנו לפנים משורת הדין לזכות אותו בעוד 70 ש"ח.
למחרת כאשר המוצר כבר יצא לאספקה!!! הלקוח התקשר וביקש לבטל את ההזמנה בטענה כי רכש כבר מדיח בחנות אחרת.
יכלנו לחייב את הלקוח גם בדמי הובלה 150 שח חוץ מדמי ביטול עיסקה ולא חייבנו אותו!
למרות הכל הוא מכפיש את שמנו
מה שנותר לנו לאחל לו שנה טובה וחג שמח
מוצר:
מדיח כלים midea רחב נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
11/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקונטיינר נתנו שרות מדהים עם מחיר ותנאי תשלום מעולים. כיוונו אותנו למוצר הרלוונטי לנו ביותר במחיר מאוד הוגן ואף אטרקטיבי.
אנו מאוד מרוצים .
מוצר:
MDL80-c01
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
11/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר AMANA השירות היה מאוד מהיר ואדיב המחיר היה לשביעות רצוני קיבלתי את המוצר תוך ארבעה ימים מיום הרכישה ממליץ בחום
מוצר:
SMFI267AA
תמונת משתמש
שם:
יפית
תאריך:
11/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת וואוווו!!!
אני קיבלתי טלויזיה בפחות מיום עסקים אחד וביקשתי עזרה אישית כי הילד הקטן נותר ללא טלויזיה ובאו לקראתי בצורה אנושית ויוצאת דופן.
ובשירות שאי אפשר להגדיר במילים וזה לא מובן מאליו! ואני יכולה לומר להתנהל מול נותן שירות אחד כזה זה מושלם אבל מס אנשים בחברת קונטיינר וכולם כאלה זה כבר וואוו !!! אין מילים בפי מנותני השירות גלעד ורן! ועד המתקין דני ! ממליצה בחום ואין לי ספק שאת המוצר החשמלי הבא ארכוש מקונטיינר.
מוצר:
טלויזיה 32 masimo
תמונת משתמש
שם:
rama
תאריך:
11/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לקונטיינר בבירור לגבי מדיח כלים בוש מתוצרת פולין מתוך ידיעה שקיים גם מדיח דומה תוצרת טורקיה שעליו קראתי ביקורות מאוד גרועות.
הובטח לי מדיח מתוצרת פולין ע"י איש המכירות, והוצע לי לשדרג אותו לדגם חדש יותר ב-100 ש"ח.
קיבלתי את ההצעה בשמחה.
לאחר המתנה של כמה ימים, בשעה טובה ומוצלחת הגיע המדיח לביתי, ולהפתעתי קיבלתי את המדיח הטורקי.
התקשרתי מיד לקונטיינר ואז נאמר לי ע"י נציג המכירות שהוא טעה ואין כלל מדיח מתוצרת פולין, אלא מכונת כביסה של בוש מתוצרת פולין (שיש ברשותי).
הוצע לי להוסיף סכום של 390 ש"ח נוספים ולקבל מדיח גרמני.
לאחר מספר ימים הופיע המדיח לפתח ביתי, כאשר המוביל זיהה להפתעתו שהמדיח הטורקי שהוא אמור לאסוף מביתי זהה למדיח שהוא הוביל אליי.
ביקשתי מהמוביל לקחת את שני המדיחים והתקשרתי לבטל את העסקה.
מאז אני בטלפונים חוזרים ונשנים מכיוון שלא קיבלתי את הזיכוי המובטח לי כבר 3 שבועות.
קונטיינר מצידם אומרים שהם זיכו אותי (אפילו הציגו קבלת זיכוי מודפסת), אך הכסף לא הגיע אליי.
ביררתי עם חברת האשראי וזה לא הגיע גם אליהם.
לבסוף הקונטיינר הודו שהכסף לא יצא מחשבונם והובטח לי שחשבוני יזוכה בקרוב. עדיין אני ממתינה לפתירת הסאגה שנמשכת למעלה מחודש.
ממש לא ממליצה לרכוש מהחנות הזאת, גם לא אמינים וגם מתקשים (בלשון המעטה) בזיכוי מובטח.
מוצר:
מדיח כלים בוש
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Asher
תאריך:
28/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר מאוד הטיפול היה מדהים אנשים שנותנים שירות מכל הלב והרבה סבלנות אני רוצה להודות לבחור בשם אלדד


מוצר:
מייבש כביסה GR75CL
תמונת משתמש
שם:
הילה
תאריך:
26/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שירות אמין ואיכותי ..מהיר , מכונת הכביסה של גרין ליין מפתיעה בביצועיה ..ברמה של בוש ואף טובה יותר ..אחלה מחיר ושירות מדהים מהיר ומקצועי אחזור בהחלט לקנות דרככם
מוצר:
מכונת כביסה Grlw-1061
תמונת משתמש
שם:
יונית
תאריך:
25/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היב מושלם היגיע יום אחרי ההזמנהץ התקשרו אלי קמה פעמים להיוודה שהייתי בבית. הסבירו את פרטי המוצר. היה מעולה.
מוצר:
מקפיא שוכב 360 g-dl
תמונת משתמש
שם:
Nadav
תאריך:
24/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה הקניה היתה פשוטה ומהירה כל מה שהובטח לי אספקה שעה מחיר וכו קויים.אנשים ישרים ומחירים מצויינים
תודה רבה
מוצר:
מכונת כביסה MFG70
תמונת משתמש
שם:
Israel
תאריך:
21/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה המכונה הגיעה בזמן עובדת מעולה בסהכ עסקה מצוינת מרוצה מאוד מהמוצר שבוע של שימוש יום יומי
מוצר:
מכונת כביסה Grlw844
תמונת משתמש
שם:
jaki
תאריך:
20/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בטרם ביצוע ההזמנה ביררתי טלפונית שהמוצר ישנו (השיחה מוקלטת בטלפון)יום לאחר ביצוע ההזמנה נשלח לי מסרון לטלפון שאין להם את המוצר במלאי וגם ניסו להשיג במקום אחר את המוצר (המסרון שמור אצלי)הציעו לי כפצוי שני דגמים של מאוורר מתוצרת זקש במחיר מעט מוזל. ביררתי עם שירות לקוחות של אלקטרוסטאר האם הדגם מיושן או שיש בעיות אספקה ונאמר לי שזהו דגם רגיל תקני שנמצא בכל החנויות.
הסיבה היחידה שהחנות לא סיפקה לי את המאוורר היא שהוא הוצע במחיר זול מידי.
ולכן לא רצו לספק את המוצר.
לפי דעתי ההתנהגות של החנות בזויה בעיני וההתנהלות שלהם היא לא הוגנת.
פירסמת מוצר והזמינו ממך עליך לספק את המוצר, אם פרסמת ולא תמחרת נכון
והמוצר הוזמן ןאתה לא ירוצה לספק את המוצר תגיע עם הקונה לאיזה שהוא הסדר הוגן ואל תנסה לפצות אותי על מוצר גרוע בעשר עשרים שקלים.
התנהגות החנות תדיר את רגלי מאותה חנות לעולמיפ.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מאוורר תליה. מיד שלחנו את ההזמנה לשני ספקים שאנחנו עובדים איתם באופן קבוע ורציף .
לצערנו קיבלנו דיווח שהמאוורר שהלקוח הזמין לא במלאי
מיד הסרנו אותו מהאתר, הודענו ללקוח תוך 4 שעות לא חייבנו את הלקוח בכלום לא משכנו את הלקוח
הצענו לו מאוורר אחר שאנו מוכרים ממנו כול יום 3 \4 יחידות אפס תקלות עם 5 כנפיים. דגם יותר חזק שעולה 60 ש"ח יותר כפיצוי של אספקה מיידית עם שליח עד הבית מבלי להוסיף כסף
עוד נתנו לו התחייבות במייל על כך שאם חלילה תהיה כל בעיה יקבל שירות פרימיום עד הבית כולל שליח עד הבית אם במקרה תיהיה כל תקלה
התחייבנו לו גם על כך באימייל
אין לנו מושג למה הלקוח מיתנהג בצורה כזו לאחר שניסנו בכול מאודנו להוציא את הלקוח מרוצה ועל כך אנחנו מצערים מאוד.

מוצר:
מאוורר תליה FW4010L
תמונת משתמש
שם:
תדמור
תאריך:
17/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19.4.17 פניתי ע"מ לרכוש מדיח מדגם מסויים ונציג השרות המליץ לי על מדיח זנוסי .ציין כי מדובר במכשיר מצויין בסטנדרט זהה למתחרים .
בפועל המדיח אינו נוח לתפעול , סלסלות קטנות יותר ואינו ארגונומי .
מספר ימים לאחר ההתקנה ע"י טכנאי של היבואן , המכשיר התקלקל .
מאז ועד היום 17.6.17 המכשיר לא עובד . טכנאי היבואן הגיע כשלוש פעמים עם כרטיס לא מתאים .
כל פניה לקונטיינר ע"מ לבטל את העסקה או לחלופין להחליף מכשיר , נענתה בסירוב ובטענה כי הם לא צד בעניין .
תגובת החנות:
הלקוח ביקש מדיח חצי אינטגרלי לאספקה מיידית .
הצענו לו מדיח מעולה של בוש אבל הוא ביקש משהו לאספקה מיידית ורק עם אחריות של "יבואן רשמי בלבד" ובטווח מחירים של עד 2500 ₪.
הצענו ללקוח מדיח מעולה של חברת זנוסי עם אחריות" יבואן רשמי" של רלקו כמו שהוא ביקש.
הלקוח קיבל תוך יום מדיח חצי אינטגרלי עם אחריות של יבואן רשמי.
עכשיו שיש ללקוח כל בעיה עם חברת השירות של היבואן הרשמי גם אז אנחנו אשמים.???
אנחנו באמת לא מבינים ...
עושים הכל כדי שלקוח יהיה מרוצה מספקים לו בזמן במחיר הזול ביותר מדיח עם אחריות יבואן רשמי כמו שביקש וגם אז באים אלינו בכל תלונה לגבי איכות השירות של היבואן?
לא רחוק השלב שלקוח יכתוב חוות דעת שלילית על זה שאחרי שקיבל את המדיח הוא הלך לקנות טבליות למדיח בסופר והקופאית לא הייתה נחמדה וגם אז הוא יאשים אותנו כחנות.

מוצר:
מדיח כלים zdi26001xa
תמונת משתמש
שם:
איזבלה
תאריך:
14/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין הכל עבר חלק נהניתי מאד לקנות את המכונת כביסה כך זה חסך לי זמן והיה מצויין
מוצר:
מכונת כביסה GRL1077
תמונת משתמש
שם:
דליה
תאריך:
13/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה נעשתה לפי צרכי עם מחיר זול יותר מכולם לאחר בדיקה תוך אדיבות ושירות מקצועי
מוצר:
מכונת כביסה vm10e464
56789
10
11
12
13
14
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply